fanoskhe

Members
  • تعداد محتوا

    122
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های fanoskhe

  1. اگر رستمی وجود داشت ایران زیر سم ستوران اهریمن له نمیشد.
  2. سلام بر روان پاک پیشوا هایل هایل هایل
  3. [quote]نمیدونم با زعاف دوستان تیراندازی کردند یا نه با اون چیزی که من تو دوره اموزشی تیر انداختم واقعن مزخرف بود و یه چیزه دیگه چرا عمر خان های اسلحه های ساخت ایران پایینه تو این چن سال هنوز تو این کار موند نتونستن الیاژ رو برا این مورد مقاوم تر کنن[/quote] درسته حتی تا 3متر هم انحراف دارد و تاوانش را ماموران ناجا مدهند که مثلا چند سانت بالای زانو زده اند و توبیخ میشوند
  4. دوستان عزیز جدا از اینکه تجهیزات انفرادی ما زیاد شیک و با کلاس نیست چه در زمان جنگ چه الان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح اجازه هیچگونه عکسبرداری را بخصوص از تجهیزات نمیدهد و برای اینکه روشن بشید باید بگم مثلا در نزاجا دوشکا هم جزو این ممنوعیت هست حالا شما چه انتظاری دارید.!!؟؟ یک درجه داری میگفت لب مرز بخاطر یک مسله نفتی تامین شرکت نفتیها رفتیم طرف نیروهای در عراق میگفت از سروزع خودمان جلوی شرکتنفتیها و نیروهای خارجی خجالت کشیدیم حسابی.
  5. [quote]امارات؟ اف 15 ؟ کارشناس نظامی؟! به قول قلمراد: هان؟! [/quote] بله وقتی پول بدی همه چیز بهت میفروشند دکترا هم که دیگر از این حرفها ندارد و حتما هم از ما پیشرفته ترند البته خریدهاشان. اما؟؟!!!
  6. اصلا هم رابطه پنهانی با آمریکا بعید نیست بخصوص اینکه در اون طرف پویش را میگیرند.در زمان جنگ هم این خریدها به صورت محدود بوده است. و این مورد مهم وجود دارد که سیاست مداران ما بیشتر به کارهای نمایشی و پر کردن جیب خود فکر میکنند وگرنه بجای خیلی از کارهای مثلا زیربنایی مثل صدسازی و....میشود مقداری از پولش را خرج ساخت همین میگ در ایران کرد که باعث ورود تکنولوژی به کشور میشود بعدش میشود خودمان مدلهای دیگری بسازیم.ولی ساختن میگ باعث رای آوردن نمیشود و کمتر میشود از قبلش چیزی به جیب زد پس کسی هم به فکرش نیست.
  7. تضمین؟؟؟هه آخه مثلا آمریکا به چی پایبند است که تضمین داشته باشد تضمینش داشتن ما و قدرت هدف قرار دادن هر جایی در دنیا است اونهم نه یکی دوتا کلاهک.
  8. چه حالی میداد ما هم داشتیم و توان استفاده ازش رو هم داشتیم (منظورم تعدادبالا و قدرت هدف قرار دادن هر نقطه ای در جهان و ...)به به.
  9. [quote]کاش همین به قول شما ناکارآمد رو هم می توستیم بسازیم با تمام اجزا و احشاش![/quote] کاملا موافقم تازه همین اشرار با موشک دوش پرتاب یک میراژغنیمتی را زدند.
  10. چیزی که از سال 73میلادی مونده باید اسقات بشودمثل خیلی چیزهای دیگر مثل فانتوم و اف14 و.. ما مجبوریم وگرنه اینها آنقدرها هم مفید نیست.
  11. نزدیک به نیم قرن جنگ سرد که با کینه زیاد و بارها تا یک قدمی نبرد واقعی و همه گیر پیش رفت ولی کنترل شد نشون میده سلاح هسته ای باعث کنترل اوضاع میشود.
  12. فراموش نکنید اینها بازیه وقرار سود برسونه یک موقعی همش ضد آلمان بود اگر جرات داشتند ضد اسراییل هم میساختند البته من کاملا این مطلب را قبول دارم که این بازیها مشکل دارد ولی نمیشود با این حرفها بگن بازی نکنید تازه همه دنیا بازی میکنند و انتظار نداشته باشید با این بازیها مسخره که میسازیم بتوانیم جلوی این بازیهای باحال در بیاییم.
  13. در نظام سرمایه داری حتی ذره ای انسانیت و شرافت وجود ندارد حال چه انگیلیس چه آمریکا چه فرانسه و... سلام بر روح بزرگ وپر عطوفتش پیشوا واندیشه های بزرگش
  14. صدر صد با این موضوع موافقم که نژاد انگلاساگسون وگلها کثیفترین نوع بشرند و خونخوارن پست درود بر روح بزرگ پیشوا هایل
  15. fanoskhe

    صحنه واقعی در دفاع مقدس

    ماهیت جنگ همین است و فقط مخصوص ما نیست.اگر شجاعت نباشد اصلا جنگ معنی ندارد.
  16. عاقبت بخیر نشد بدبخت ناکام ماند
  17. [quote]من که قبلا هم گفتم اگه بجای این همه هزینه اضافی برا تانک ذلفقار تو این 10 تا 12 سال گذشته این پول و سرمایه رو برا ارتقا تی72 خودمون(که اتفاقا تو خود ایان هم کامل ساخته میشه) خرج میکریم تا الان خدا میدونه شاید تی90 رو هم ساخته بودیم دوستان فقط میگم اسم شرکت سازنده موتور این تانک تو اوکراین چیه [/quote] بله درسته مثلا میگن هزینه ای که صرف هواپیمای 140 شد که بزور براش میخواهند ارزش و کار پیدا کنند اگر در راه یک جنگنده مثلا سوخو یا میگ مصرف میشد الان با توجه به زمان زیادی که از شروع طرح گذشته ما در این ضمینه خود کفای واقعی بودیم و نیروی هوایی جدید و قوی میشد.ولی معلوم نیست این طرحهایی که بازده واقعی ندارد به نفع کیست.
  18. البته این حرفها بیشتر برا فیلمهای ترسناک و اکشن مثل هویت بورن خوبه ولی چون نمیشود از لحاظ علمی رد کرد جای بحث دارد مثلا یکی از راه ها پاک کردن حافظه و است محروم کردن فرد از تمامی حواس یعنی در محیطی از نظر دما ثابت در مقابل نور و صدا کاملا نفوذ ناپذیر و جنس بدنه کاملا یکدست و نرم یا درون حوضچه آب که درش قوطه ور باشد میگن کمتراز48 ساعت آدم بکلی قاطی میکند. ولی میگن این تغییر حالت اگر ایجاد شود همیشگی نیست یک داستان هم بود بنام-جراحی روح-بن نظرم نوشته محسن مخبلباف بود در مورد مبارزی در زمان شاه که شخصیتش را با شکنجه علمی عوض میشود
  19. تو یکی از لشگرهای آذربایجان غربی یه سرهنگی بود پسرش تو 7 سالگی دونبال توپش رفته بود اونور فنس که اینجور مناطق وسطش مین هست جفت پاهاش قطع شده بود. رو مین رفتن حیوانات که دیر روزانه است.
  20. اگر راست بگند در مورد این پیشرفتهای همه جانبه خوب با داشتن چند تا s300میشود از روش ساخت و واقعا کار ندارد بجز خرجش و زمان بعد شاید اس300 رو تحویل دادند ولی هیچکدام برو خودمون نمیاریم تا وقتی جنگ شد یکهو دشمن با یک چیزی که انتظارش را ندارد مواجه شود
  21. مین هوایی مال جنگ جهانی دوم ولی از اونجا که ما در همه زمینه ها پیشرفت شگفتب داریم و بعضی وقتها قاطی مشیه الاه ما هم با غرور از داشتن مین هوایی میگیم تو یکی از مانورها هم بود
  22. کشته مرده مکانهای متروک و فراموش شده ام دمت گرم
  23. بله تایپک رو نمیدونم ولی عکسهای رژه رو دیده بودم یکی از اونها که احساساتی شدن با دیدن سران حکومت و اشک آلودن بدم اومد دوم فکر کردم با این قیافه های کج و کوله سوسانو و یانگوم اینها رو از کجا آوردن؟؟
  24. حالا یک سوال مهم دارم به نظر شما دانشمندان همه چیز دان اگر یک روز حکومت در کره عوض بشود و مردم با چیزی بکلی متفوت مواجه بشوند چه حالی پیدا میکنند.البته جدا ازاین مطلب که در بعضی کشورها ریاکاری ودروغ بخاطر شرایط غالب میشود یعنی میدونند تبلیغات الکی است ولی چاره ای ندارند باید تعریف کنند،برای ما زیاد غریب نیست این مورد.