Recommended Posts

[quote]مسائل تاریخی بسیاری از جمله همین کشتار کاتین در سال 1940 بین دو کشور وجود داشته، در جریان کشتار کاتین تعداد زیادی از افسران ارشد لهستانی که در آینده ممکن بود در مقابل ارتش سرخ و نیروهای دست نشاندش در لهستان بایستن یکجا توسط نیروهای استالین قتل عام شدن و شیرازه ارتش لهستان از هم پاشیده شد و کار شوروی رو در بعد از جنگ جهانی آسان کرد. [/quote]

صحنش جالب بوده ! حدود 5 هزار نفر از افسران ارتش لهستان بعد از حمله هیتلر و تقسیم لهستان بین المان و شوروی با زدن یک تیر تو سرشون یکجا نیروهای شوروی کشتند !!!! یک پاکسازی توپ !!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر قضیه سپر موشکی ماست مالی بشه تا حدودی هم به نفع ما خواهد بود! البته روسیه نباید زیاد از حد قدرت بگیره و فکر می کنم همون وهابی هایی که دارند چچن رو بهم می ریزند برای اولین بار کار درستی انجام می دن! (روسیه اگر زیاد از حد قدرت بگیره به ضرر ما خواهد بود!)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اگر قضیه سپر موشکی ماست مالی بشه تا حدودی هم به نفع ما خواهد بود! البته روسیه نباید زیاد از حد قدرت بگیره و فکر می کنم همون وهابی هایی که دارند چچن رو بهم می ریزند برای اولین بار کار درستی انجام می دن! (روسیه اگر زیاد از حد قدرت بگیره به ضرر ما خواهد بود!)[/quote]


البته تو منطقه چچن دیگر تحرک نظامی مثل سالهای 1996 و 2000 دیگر دیده نخواهد شد ! درگیری های چریکی و نامنظم و یک سری عملیات تلافی جویانه !!! مگر اینکه باز جهادی داده شود و مجاهدان به منطقه فرا خوانده شوند که فعلا با توجه به اوضاع افغانستان و پاکستان و عراق این امر محال به نظر می رسد !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اگر قضیه سپر موشکی ماست مالی بشه تا حدودی هم به نفع ما خواهد بود! البته روسیه نباید زیاد از حد قدرت بگیره و فکر می کنم همون وهابی هایی که دارند چچن رو بهم می ریزند برای اولین بار کار درستی انجام می دن! (روسیه اگر زیاد از حد قدرت بگیره به ضرر ما خواهد بود!)
[/quote]
باید امیدوار بود آمریکا و روسیه بیفتن به جون هم البته نه نظامی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه، ضایعه درگذشت رئیس‌جمهور و جمعی از مقامات کشور لهستان در سانحه هوایی را تسلیت گفت و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی كرد.

در یک سانحه هوایی رئیس‌جمهور لهستان به همراه همسرش و برخی دیگر از مقامات این کشور کشته شدند.

برخی از خبرگزاری‌ها گزارش دادند که در این سانحه هوایی بیش از 100 نفر کشته شدند.

http://www.aftabnews.ir/vdce7x8o.jh8fpi9bbj.html


لینک تصاویر:

http://www.jahannews.com/images/docs/000105/n00105964-r-b-000.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/000105/n00105964-r-s-001.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/000105/n00105964-r-s-002.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/000105/n00105964-r-s-003.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/000105/n00105964-r-s-004.jpg

http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2010/4/10/img634065034006250000.jpg

http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2010/4/10/img634065033999843750.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اگر قضیه سپر موشکی ماست مالی بشه تا حدودی هم به نفع ما خواهد بود! ...[/quote]

درست میگی منتهی به شرطی که ایران این وسط وجهه المصالحه نشه، که متاسفانه بنظر میرسه امتیازهای رد و بدل شده بین روسیه و آمریکا همواره حول محور ایران میچرخه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان کنترل خودتون رو حفظ کنید . اشتباه از خلبان بوده . برج مراقبت بار ها به خلبان اعلام کرده که فرودگاه مذکور برای فرود ایمن نیست و بهتره که فرودگاه دیگری رو انتخاب کنه ولی خلبان باز هم در همون فرودگاه نشسته .

بله تقریبا 200 متر مونده به باند فرود ، هواپیما در تلی از درختان سقوط می کنه . البته فعلا علت حادثه قطعی نیست ولی گفته شده به احتمال زیاد همین هست . ولی اگر دقت کنید اکثر سوانح به توپولف ، به خاطر اشتباه انسانی بوده البته نه همه ولی خیلی از سوانح . دلیلش هم اینه که هواپیمایی هست که از لحاظ فنی در رده ی پست ترین هواپیما ها قرار داره .

وقتی می گیم هواپیمای غربی به دلیل تکنولوژی بالاست . تکنولوژی بالا ضریب خطای انسانی رو کاهش می ده . در نوع هواپیمای ایرباس 330 و 320 اگر سرعت هواپیما بالای حد نساب باشه ، و خلبان قصد فرود داشته باشه اصلا چرخ های هواپیما رو باز نمی کنه و به خلبان چنین اجازه ای رو نمی ده که بخواد بشینه . و خلبان رو مجبور به دنبال کردن پرسیجر های پروازی می کنه . برای مثال شما اگر وزن و تعادل رو به فلایت منیجمنت سیستم اشتباه وارد کنید ، بر اساس محاسبات خود کامپیوتر ، اطلاعات رو در اختیار خلبانان قرار داده و اون ها رو از اشتباهشون مطلع می کنه .

در زمینه فرود هم همینطور . ما فکر می کنیم که برای فرود یه آی ال اس هست و چهار تا عقربه تو کاکپیت و قضیه حله . در صورتیکه هواپیما های غربی حتی در اندازه ایرباس 320 و 330 به بالا و بوئینگ 777 و همچنین 767-300 ای ار ، و نمونه های بوئینگ 737 مثل 600 ، 700 ، 800 و نیوجنریشن ، همگی از سیستم های ماهواره ای و ستلایت هایی که عملا برای فرودگاه ها ساخته شدند ، بهره می برند . که در این زمینه فکر می کنم اندازه یک تاپیک برای سیستم های کمک ماهواره ای بوئینگ 747 در یکی از تاپیک ها پست دادم .

این ها تمام عواملی هست که از بروز یک سانحه جلوگیری می کنه و یا حتی بروز اون رو کاهش می ده . وگرنه تو کانادا که اوضاع بد تره . مه و ویزیبیلیتی کم که هیچی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مشکوک هست.

باید منتظر اخبار بعدی بود ...

به قول دوستمون در سالروز حادثه کاتین باری دیگر این اتفاق تکرار شد!

از نظر تاثیر ژئوپلتیکی بر منطقه اروپای شرقی نیز لهستان قلب این منطقه محسوب میگردد و اگر روسها بتوانند با این حادثه یک دولت طرف خود در این کشور بر سر کار آورند این تغییر سیاسی موجب از بین رفتن منافع سیاسی امنیتی غرب در اروپای شرقی شده و جلوی پیشروی ناتو به سمت مرزهای روسیه سد خواهد شد. با خارج شدن لهستان از زنجیره کشورهای طرف آمریکا دیگر کشورهای سرکشی چون اکراین شانس کمی برای الحاق به ناتو و پیوستن به بلوک غرب دارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بیان پیشه من تا یک امان نامه داغو و چرب و چیلی واسشون اماده کردم !!! فقط چند تا گزینه انتخابی داره : 1 - نوع کالیبر 2 - مدت زمان اقرار 3 - شیوه اقرار گرفتن و شکر خوردم نامه icon_wink 4 - نوع پایان دادن به زندگی مفلوک 5 - البته در صورت همکاری جدی با بنده امکانات جانبی نظیر فلاکس چایی داغ و بیسکوبیت و نوشابه هم ارائه میشه !!!!! :oops: :cry: rolling_on_the_floor

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبر خوبی بود. این نشان از عمق نفوذ و اقتدار بالای سپاه در این منطقه است که دیگه حتی ضمانت های سرویس های امریکایی نیز نمی تونه مؤثر واقع بشه.
سران ارشدشون رو که جنایت نکردن رو می تونن برای همیشه با این امان نامه کور کنند و ته مانده این گروهک رو برای همیشه ریشه کن کنند. خدا سردار شوشتری رو علو درجات ببخشد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بیان پیشه من تا یک امان نامه داغو و چرب و چیلی واسشون اماده کردم !!! فقط چند تا گزینه انتخابی داره : 1 - نوع کالیبر 2 - مدت زمان اقرار 3 - شیوه اقرار گرفتن و شکر خوردم نامه icon_wink 4 - نوع پایان دادن به زندگی مفلوک 5 - البته در صورت همکاری جدی با بنده امکانات جانبی نظیر فلاکس چایی داغ و بیسکوبیت و نوشابه هم ارائه میشه !!!!! :oops: rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor[/quote]

کلنل جان برادر فراری نده! بزار بیان بعدا! :mrgreen: :cry:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.