امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

شبکه 10 رژیم صهیونیستی با پخش گزارشی از «رزمایش پیامبر اعظم 5»، آن هم پس از چندین روز از برگزاری رزمایش یاد شده، این پیام را به مخاطبان خود انتقال داد که ایران برای هر نوع احتمالی آماده است.

به گزارش «تابناک»، این شبکه تلویزیونی، بخشی از جمله خبرنگار شبکه «العالم در آب‌‌های خلیج فارس که پس زمینه آن، عملیات نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، با صدای عربی و زیرنویس عبری پخش کرد که در آن خبرنگار اعلام نمود: «پیام آشکار رزمایش این است که ایران برای هر نوع احتمالی آماده است.»

شبکه 10 که به زبان عبری برای سرزمین‌های اشغالی برنامه پخش می‌کند؛ همچنین در بخشی از این گزارش مصاحبه کاظم جلالی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با خبرنگار العالم را پخش کرد که می‌گوید: این پیامی آشکار به آمریکا درباره هرگونه تلاش برای خدشه وارد کردن به امنیت ایران است و همچنین به سران رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم که مبادا به فکر ایجاد مزاحمت برای ایران باشند که در آن صورت، واکنش ایران بزرگتر از آن خواهد بود که تصور و تحمل کنند.

شبکه 10 رژیم اشغالگر قدس، تلاش کرد این گونه القا نماید که العالم، سخنگوی رسمی جمهوری اسلامی ایران است.

این گزارش، بخشی از رزمایش را که در آن نیروهای سپاه پاسداران با صدها قایق تندرو و قایق‌های کوچک کنترل از راه دور به یک ناو بزرگ متخاصم فرضی حمله می‌کنند، به نمایش گذاشت و اعلام کرد که این قایق‌های کوچک با شلیک موشک، می‌توانند شکافی 7 متری در بدنه کشتی دشمن ـ که قطعا متعلق به آمریکاست ـ ایجاد کنند.

بنا بر این گزارش، شبکه 10 رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد: رزمایش پیامبر اعظم 5، دو هدف را دنبال می‌کرد که یکی نمایش قدرت نظامی ایران و دیگری به تصویر کشیدن توان ایران در بستن تنگه هرمز و قطع صادرات نفت است.

در بخش دیگری از این گزارش، برای مستند نشان دادن اهداف یاد شده خود بخش‌هایی گزینشی از اظهارات رضا تنگسیری، سخنگوی رزمایش را در جمع خبرنگاران با زیرنویس عبری پخش کرد که وی در آن گفته بود: در نخستین روز از رزمایش، شمار بسیاری از شناورها و قایق‌های جنگی، بخشی از قدرت نیروی دریایی سپاه پاسداران را به نمایش گذاشتند. همچنین در این رزمایش، شناورهای گوناگون ساخت داخل را به کار گرفته‌ایم.

در ادامه گزارش، شبکه 10 رژیم صهیونیستی برای تأکید بر اهمیت راهبردی منطقه تنگه هرمز اعلام کرد: بیش از 40 درصد از صادرات نفت جهان از این تنگه انجام می‌گیرد؛ بنابراین، برگزاری رزمایش نظامی در این منطقه، بیانگر نیت ایران برای بستن ورودی خلیج فارس در صورت حمله نظامی و پیام آن نیز خطاب به آمریکا و اسراییل است.

http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=99223

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نیروی دریایی سپاه پاسداران با اقتدار کامل آمادگی دارد که با همه توان وامکانات بالقوه اش کاروانهای آزادی و صلح را که حامل کمکهای انساندوستانه از سراسر جهان به مردم مظلوم و بی دفاع غزه است، اسکورت کند.
نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه نیروی دریایی سپاه پاسداران از آمادگی کامل برای اسکورت کاروانهای آزادی به غزه برخوردار است، گفت: باید دشمنان را در برابر یک حرکت خودجوش جهانی قرار دهیم و آنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذاریم.

به گزارش مهر حجت الاسلام علی شیرازی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به کاروان صلح و آزادی اظهار داشت: وظیفه جمهوری اسلامی ایران در پی چنین اقدام ناجوانمردانه ای دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه است.

وی با بیان اینکه مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید در جهت بسیج همه ملتهای دنیا در برابر حرکت ددمنشانه رژیم صهیونیستی اقدام عملی کنند، گفت: باید دشمنان را در برابر یک حرکت خودجوش جهانی قرار دهیم و آنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به موضوع حفظ امنیت کاروانهای اعزامی به غزه اعلام کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران با اقتدار کامل آمادگی دارد که با همه توان وامکانات بالقوه اش کاروانهای آزادی و صلح را که حامل کمکهای انساندوستانه از سراسر جهان به مردم مظلوم و بی دفاع غزه است، اسکورت کند.

شیرازی با بیان اینکه سپاه پاسداران گوش به فرمان فرمانده کل قواست، گفت: اگر رهبر معظم انقلاب در این زمینه دستوری صادر فرمایند نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با همه توان وامکانات خود برای برقراری امنیت کاروانهای اعزامی به غزه اقدام عملی خواهد کرد.


http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=102707

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]نه مثل اینکه دوست داریم جنگ راه بندازیم...[/quote]
راست می گی مثل اینکه عده ای دنبال جنگ هستند واقعا متاسفم که ویرانی های 8 سال جنگ تحمیلی از خاطر برخی ها رفته است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جدا اگه سپاه بخواد اين كشتيو اسكورت كنه تا كجا اجازه داره پيش بره.البته اعلام امادگي شده نه اعلام اعزام.ولي جدا اگه ميشد واكنش رژيم غاصب چطور خواهد بود؟خيلي دلم ميخواد بدونم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیالتون جمع جنگی نمیشه.
عین اون سری میرن تا دم غزه بعد شناور اسراییلی بهشون اخطار میده و اونها برمیگردن و به ملت میگن ما مامور به وظیفه بودیم نه نتیجه.

این کار رو هم برای این میکنند که بگن ما مثل اعراب بی رگ و سیب زمینی صفت نیستیم و ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چطوره ناو جنگی جماران رو اعزام کنیم !!! icon_idea

نمیشه دو فروند از این زیردریایی های کلاس غدیر رو ببندن زیر بدنه ناو بعد تا اونجا حملش کنند و تو منطقه مناسب از بدنه ناو جداشون کنند !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]چطوره ناو جنگی جماران رو اعزام کنیم !!! icon_idea

نمیشه دو فروند از این زیردریایی های کلاس غدیر رو ببندن زیر بدنه ناو بعد تا اونجا حملش کنند و تو منطقه مناسب از بدنه ناو جداشون کنند ![/quote]
چرا که نمیشه؟ حتی میتونیم چند فروند آذرخش رو هم بین سیب زمینی های ارسالی از طرف دولت به اونجا قایم کنیم بعد که رسیدن اسرائیل توی هوا پرشون بدیم! icon_question icon_razz icon_wink :mrgreen: :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote] نه مثل اینکه دوست داریم جنگ راه بندازیم... [/quote]

[quote][quote]نه مثل اینکه دوست داریم جنگ راه بندازیم...[/quote]
راست می گی مثل اینکه عده ای دنبال جنگ هستند واقعا متاسفم که ویرانی های 8 سال جنگ تحمیلی از خاطر برخی ها رفته است. [/quote]

سردار شريف : سخنگوي رزمايش پيامبر اعظم 5 سپاه :
سپاه پاسداران بعد از دفاع مقدس، همواره تلاش متمركزي را بكار گرفته تا [color=red]كشور جمهوري اسلامي ايران و مردم عزيز و فهيم ما در جنگي ديگر غافلگير نشوند[/color]، بنابر‌اين همواره در اوج هوشياري و با اشراف كامل اطلاعاتي درمنطقه حوادث و رويدادها را رصد مي‌كنيم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902081489

مخلص همه دوستان .... از مسعود خان گرفته تا تيمسار سيناي عزيز !!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گویا برخی ها فراموش کردند که امام فرمودند:

[b]مگر فراموش کرده ایم که ما در جنگ مکلف به تکلیف بودیم و نتیجه فرع آن بوده است؟[/b]

خواب رفته را می توان بیدار کرد، اما کسی که خود را به خواب زده نمی توان. . .

با مدعی نگویید اسرار عشق و مستی/ تا بی خبر بمیرد در رنج [b]خود پرستی[/b]

--------------------------

چند تا احتمال هست:

1- این کار یک جنگ تبلیغاتی و به منظور تحت تأثیر قرار دادن تصمیمات اسراییلی ها هست.

2- ناوگانی(ناوگان که چه عرض کنم چند تا قایق مجهز به راکت یا موشک) از سپاه به همراه کشتی ها اعزام می شود، طبق قوانین بین المللی (تا فاصله 20 کیلومتری) و قرارداد اسلو، (تا فاصله 30 کیلومتری ساحل) نیروهای اسراییلی نمی توانند معترض آنها بشوند، و چون درگیری با نیروهای سپاه برای اونها تبعات شدیدی داره( از جمله درگیری های دامنه دار بعدی، احتمال دخالت حزب الله، احتمال موشک پراکنی حماس به سرزمینهای اشغالی و . . .) تا این فواصل ذکر شده، درگیری رخ نخواهد داد، در این فاصله نیروهای سپاه متوقف شده و ناوگان کشتی ها به تنهایی ادامه طریق خواهد داد، در این حالت زمینه درگیری بین سپاه و اسراییلی ها وجود ندارد اما اسراییلی ها زمان کمی برای مقابله با ناوگان کمک رسان خواهند داشت.( با درنظر گرفتن سرعت 15 گره برای کشتی ها یعنی 27 کیلومتر بر ساعت حدود 1 تا 1.5 ساعت زمان برای اسراییلی ها باقی می ماند) که چون اسراییلی ها نمی توانسته اند از پهلو یا پشت به ناوگان نزدیک شوند( به علت ضرورت رعایت حریم ناوگان جنگی همراه) پس مجبورند تا در داخل آبهای غزه و از سمت مقابل کشتی ها آرایش بگیرند. در این حالت اسراییلی ها سعی می کنن تا مانند دفعات قبل با هلی برن، نیرو داخل کشتی ها پیاده کرده و پس از در اختیار گرفتن اتاق کنترل کشتی اون رو به داخل آبهای سرزمینی خودشون هدایت کنن، در اینجا 2 حالت ممکنه پیش بیاد، یا نیروهای سپاه [b]بدون ورود به آبهای سرزمینی غزه[/b] که طبق قرارداد اسلو کنترل اونها با اسراییل هست سعی می کنن در مرحله اول با اخطار شفاهی و در مرحله بعد با شلیک اخطار، اسراییلی ها رو از ناوگان امداد دور کنن و هیچ درگیری صورت نمی گیره(حالا چه اسراییلی ها گوش به حرف بکنن یا نکنن) و یا اینکه بعد از طی مراحل ذکر شده، شلیک رزمی [b]به هدف حمایت از ناوگان[/b] تحت پوشش صورت بگیره، که دیگه اوضاع خیلی پیچیده می شه و هر نوع احتمالی ممکن هست. . .

3- ناوگان سپاه اعزام میشه، اما در آبهای بین المللی متوقف شده و هیچ درگیری صورت نمی گیره. و تنها با ارسال پهپادهای شناسایی به فیلم برداری و عکس برداری پرداخته تا با رسانه ای کردن اونها( صهیونیستها تمام فیلمها و تصپاویر موجود در کشتی ها رو ضبط کرده و اجازه انتشار نمی دن) اسراییل تحت فشار بین المللی بیشتری قرار بگیره، مثلا پخش تصاویری از ورود نیروهای اسراییلی به عرشه کشتی و همزمان شلیک اونها به افراد حاضر در عرشه. که تأثیر زیادی در افکار عمومی جهانی داره.

4- ناوگان سپاه اعزام میشه و یکی دوتا موشک ضد کشتی با برد مناسب در دریای مدیترانه بر روی اهداف فرضی تست شده و ضمن ابلاغ پیام ایران، مأموریت به پایان می رسه!

و
.
.
.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]گویا برخی ها فراموش کردند که امام فرمودند:

[b]مگر فراموش کرده ایم که ما در جنگ مکلف به تکلیف بودیم و نتیجه فرع آن بوده است؟[/b]

خواب رفته را می توان بیدار کرد، اما کسی که خود را به خواب زده نمی توان. . .

با مدعی نگویید اسرار عشق و مستی/ تا بی خبر بمیرد در رنج [b]خود پرستی[/b]

--------------------------

چند تا احتمال هست:

1- این کار یک جنگ تبلیغاتی و به منظور تحت تأثیر قرار دادن تصمیمات اسراییلی ها هست.

2- ناوگانی(ناوگان که چه عرض کنم چند تا قایق مجهز به راکت یا موشک) از سپاه به همراه کشتی ها اعزام می شود، طبق قوانین بین المللی (تا فاصله 20 کیلومتری) و قرارداد اسلو، (تا فاصله 30 کیلومتری ساحل) نیروهای اسراییلی نمی توانند معترض آنها بشوند، و چون درگیری با نیروهای سپاه برای اونها تبعات شدیدی داره( از جمله درگیری های دامنه دار بعدی، احتمال دخالت حزب الله، احتمال موشک پراکنی حماس به سرزمینهای اشغالی و . . .) تا این فواصل ذکر شده، درگیری رخ نخواهد داد، در این فاصله نیروهای سپاه متوقف شده و ناوگان کشتی ها به تنهایی ادامه طریق خواهد داد، در این حالت زمینه درگیری بین سپاه و اسراییلی ها وجود ندارد اما اسراییلی ها زمان کمی برای مقابله با ناوگان کمک رسان خواهند داشت.( با درنظر گرفتن سرعت 15 گره برای کشتی ها یعنی 27 کیلومتر بر ساعت حدود 1 تا 1.5 ساعت زمان برای اسراییلی ها باقی می ماند) که چون اسراییلی ها نمی توانسته اند از پهلو یا پشت به ناوگان نزدیک شوند( به علت ضرورت رعایت حریم ناوگان جنگی همراه) پس مجبورند تا در داخل آبهای غزه و از سمت مقابل کشتی ها آرایش بگیرند. در این حالت اسراییلی ها سعی می کنن تا مانند دفعات قبل با هلی برن، نیرو داخل کشتی ها پیاده کرده و پس از در اختیار گرفتن اتاق کنترل کشتی اون رو به داخل آبهای سرزمینی خودشون هدایت کنن، در اینجا 2 حالت ممکنه پیش بیاد، یا نیروهای سپاه [b]بدون ورود به آبهای سرزمینی غزه[/b] که طبق قرارداد اسلو کنترل اونها با اسراییل هست سعی می کنن در مرحله اول با اخطار شفاهی و در مرحله بعد با شلیک اخطار، اسراییلی ها رو از ناوگان امداد دور کنن و هیچ درگیری صورت نمی گیره(حالا چه اسراییلی ها گوش به حرف بکنن یا نکنن) و یا اینکه بعد از طی مراحل ذکر شده، شلیک رزمی [b]به هدف حمایت از ناوگان[/b] تحت پوشش صورت بگیره، که دیگه اوضاع خیلی پیچیده می شه و هر نوع احتمالی ممکن هست. . .

3- ناوگان سپاه اعزام میشه، اما در آبهای بین المللی متوقف شده و هیچ درگیری صورت نمی گیره. و تنها با ارسال پهپادهای شناسایی به فیلم برداری و عکس برداری پرداخته تا با رسانه ای کردن اونها( صهیونیستها تمام فیلمها و تصپاویر موجود در کشتی ها رو ضبط کرده و اجازه انتشار نمی دن) اسراییل تحت فشار بین المللی بیشتری قرار بگیره، مثلا پخش تصاویری از ورود نیروهای اسراییلی به عرشه کشتی و همزمان شلیک اونها به افراد حاضر در عرشه. که تأثیر زیادی در افکار عمومی جهانی داره.

4- ناوگان سپاه اعزام میشه و یکی دوتا موشک ضد کشتی با برد مناسب در دریای مدیترانه بر روی اهداف فرضی تست شده و ضمن ابلاغ پیام ایران، مأموریت به پایان می رسه!

و
.
.
.[/quote]

سلام اقا محمد ببخشيد من احتال 5 رو محتمل تر ميدونم

5-با توجه به ساختار دفاعي ناوگان سپاه به احتمال زياد منظور ايشون از اسكورت حضور تفنگداران دريايي در كشتي هست همونطور كه در خليج عدن جداي از ناوگان ارتش در بعضي كشتيها تفنگداران دريايي حاضر بودند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]گویا برخی ها فراموش کردند که امام فرمودند:

[b]مگر فراموش کرده ایم که ما در جنگ مکلف به تکلیف بودیم و نتیجه فرع آن بوده است؟[/b]

خواب رفته را می توان بیدار کرد، اما کسی که خود را به خواب زده نمی توان. . .

با مدعی نگویید اسرار عشق و مستی/ تا بی خبر بمیرد در رنج [b]خود پرستی[/b]

--------------------------

چند تا احتمال هست:

1- این کار یک جنگ تبلیغاتی و به منظور تحت تأثیر قرار دادن تصمیمات اسراییلی ها هست.

2- ناوگانی(ناوگان که چه عرض کنم چند تا قایق مجهز به راکت یا موشک) از سپاه به همراه کشتی ها اعزام می شود، طبق قوانین بین المللی (تا فاصله 20 کیلومتری) و قرارداد اسلو، (تا فاصله 30 کیلومتری ساحل) نیروهای اسراییلی نمی توانند معترض آنها بشوند، و چون درگیری با نیروهای سپاه برای اونها تبعات شدیدی داره( از جمله درگیری های دامنه دار بعدی، احتمال دخالت حزب الله، احتمال موشک پراکنی حماس به سرزمینهای اشغالی و . . .) تا این فواصل ذکر شده، درگیری رخ نخواهد داد، در این فاصله نیروهای سپاه متوقف شده و ناوگان کشتی ها به تنهایی ادامه طریق خواهد داد، در این حالت زمینه درگیری بین سپاه و اسراییلی ها وجود ندارد اما اسراییلی ها زمان کمی برای مقابله با ناوگان کمک رسان خواهند داشت.( با درنظر گرفتن سرعت 15 گره برای کشتی ها یعنی 27 کیلومتر بر ساعت حدود 1 تا 1.5 ساعت زمان برای اسراییلی ها باقی می ماند) که چون اسراییلی ها نمی توانسته اند از پهلو یا پشت به ناوگان نزدیک شوند( به علت ضرورت رعایت حریم ناوگان جنگی همراه) پس مجبورند تا در داخل آبهای غزه و از سمت مقابل کشتی ها آرایش بگیرند. در این حالت اسراییلی ها سعی می کنن تا مانند دفعات قبل با هلی برن، نیرو داخل کشتی ها پیاده کرده و پس از در اختیار گرفتن اتاق کنترل کشتی اون رو به داخل آبهای سرزمینی خودشون هدایت کنن، در اینجا 2 حالت ممکنه پیش بیاد، یا نیروهای سپاه [b]بدون ورود به آبهای سرزمینی غزه[/b] که طبق قرارداد اسلو کنترل اونها با اسراییل هست سعی می کنن در مرحله اول با اخطار شفاهی و در مرحله بعد با شلیک اخطار، اسراییلی ها رو از ناوگان امداد دور کنن و هیچ درگیری صورت نمی گیره(حالا چه اسراییلی ها گوش به حرف بکنن یا نکنن) و یا اینکه بعد از طی مراحل ذکر شده، شلیک رزمی [b]به هدف حمایت از ناوگان[/b] تحت پوشش صورت بگیره، که دیگه اوضاع خیلی پیچیده می شه و هر نوع احتمالی ممکن هست. . .

3- ناوگان سپاه اعزام میشه، اما در آبهای بین المللی متوقف شده و هیچ درگیری صورت نمی گیره. و تنها با ارسال پهپادهای شناسایی به فیلم برداری و عکس برداری پرداخته تا با رسانه ای کردن اونها( صهیونیستها تمام فیلمها و تصپاویر موجود در کشتی ها رو ضبط کرده و اجازه انتشار نمی دن) اسراییل تحت فشار بین المللی بیشتری قرار بگیره، مثلا پخش تصاویری از ورود نیروهای اسراییلی به عرشه کشتی و همزمان شلیک اونها به افراد حاضر در عرشه. که تأثیر زیادی در افکار عمومی جهانی داره.

4- ناوگان سپاه اعزام میشه و یکی دوتا موشک ضد کشتی با برد مناسب در دریای مدیترانه بر روی اهداف فرضی تست شده و ضمن ابلاغ پیام ایران، مأموریت به پایان می رسه!

و
.
.
.[/quote]


من معذرت میخوام درست هست که ما میتونیم از خاک خودمون ناوها رو تو دریا با موشک و اژدر بزنیم ولی میشه بگید با تو جه به رسانه های قدرتمند و نفوذ این رسانه ها تو غرب و به خاطر این رفتار ایران و تعبیر این رسانه ها به حرکت تحریک آمیز و مسائلی که خودتون میدونین و ضعف شدید ناوگان دریائی ما تو پدافند اگه
اسرائیل حمله پیش دستانه بکنه با تجهیزات سطحی یا زیر سطحی یا هوائی که احتمال آخری بیشتر هست ما چطوری باید از ناوگانمون محافظت کنیم و در صورت افتادن چنین اتفاقی واکنش ایران باید چی باشه
اگه بخواد اقدام نظامی متقابل بکنه که واضحه
و اگر هیچ کاری نکنه که دیگه برا ایران با توجه به شرایطش خیلی بد میشه
پس به نظر من گزینه اولتون درست تر هست و این کار صرفا جنگ روانی هست تا مزه دهن اسرائیلیها مشخص بشه در واقع ایران داره سمت بازی رو عوض میکنه
قبلا اونا تهدید میکردن ما اخطار میدادیم
حالا ما داریم به نوعی تهدید میکنیم تا اونا واکنش نشون بدن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.