najaf47

اخلاق و منش اسلامي سرداران دفاع مقدس

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]برادر عزیز.

حاج حسین هم که نیومده، به شهید همت خرده بگیره. کسی به حاج همت برچسب نزده که.

گفته شما چرا اومدید، بین این همه مطلب، یه همچین چیزی رو مطرح کردی.؟؟؟

حالا، من به طرز تهیه خبر هم شک دارم. این خبرگزاریه، خیلی خلاصه اش کرده، شاید سر و ته ماجرا هم زده باشه. مشروحش که در اختیار ما نیست.

من هم گفتم، موافق نیستم با این حرفش. اما نباید به خاطر یه همچین حرفی، شروع کنیم به تهمت زدن به ایشون. و همه ی محاسن ایشون رو زیر سوال ببریم.[/quote]

بسمه تعالی

با سلام

رضا جان ببین پیشنهاد میکنم که پست قبلیمو دوباره بخون(چون احتمال میدم که وقتی ویرایشش میکردم نتونستی کامل بخونیش) حقیر هم گفتم که" [b]به طور کلّی قبول دارم که واقعاً بعضی از زوایای دفاع مقدس و بعضی از سجایای اخلاقی و محسّنات اخلاقی و رفتاری رزمندگان دفاع مقدس و فرماندهان رو فعلاً نمیشه گفت اون هم بخاطر تفاوت سطح درک و معرفت مردمه و اینکه متاسفانه زمینه شناخت این جور مسائل رو در مردم ایجاد نکردیم و یا بهتر بگم توو این بیست سال گذشته نذاشتن که ایجاد کنیم حالا چرا؟ بماند...!.[/b]

بعد هم در مورد این خبرگزاری باهات موافقم.
در آخر رضا جان، امیدوارم که اون سردار بزرگوار انشاءالله همونطوری باشه که شما میگین.(که غیر از این هم انتظار نیست)

[quote]اگه نجف عزيز موافقت فرمودن، اسم تاپيك رو تغيير داده و تاپيك رو به صورت مجموعه خاطرات شهيد همت، درمياريم.[/quote]

مصطفی جان ایرادی نداره. چرا که نه.خوبم هست.

[quote]برداشت از اين مطلب به ديدگاه خواننده بستگي داره.بچه هاي سايت به داشتن چنين افتخاراتي كه خاكي ترين ستاره هاي عالم هستن افتخار ميكنن و اين خاطره اوج فروتني و بي ريايي سردار شهيد حاج همت رو نشون ميده اما مطمپن باشيد از ديد كساني كه اوج و عمق اين مطلب و مطالب اينگونه رو نميگيرن هيچ معنايي نداره و ازش سوء تعبيير ميشه. [/quote]

مهدی جان . خب حقیر هم همین رو گفتم. و منظورم خدا میدونه شما و رضا جان نبود. بلکه کسانی که با اون پست های بودار خواستن از آب گل آلود ماهی بگیرن....
در تایید صحبت های شما و آقا رضا و آقا مصطفی حالا فعلاً اینجا کاری نداریم که این سایت معلوم الحال تابناک که خدا یا هدایتش کنه یا درشو تخته... دنبال چی بوده...مهم اینه که ما بیشتر به عظمت وجودی سرداران بی بدیل انقلاب اسلامی تمرکز و توجه کنیم.و انشاءالله همه مون رهرو اون عزیزان ، موقر و خاکی و متین باشیم.که:
[b]افتادگی آموز اگر طالب فیضی......... هرگز نخورد آب زمینی که بلند است [/b]

یا علی مدد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نجف جان. درست میفرمایید.

تقریبا بحثی با هم نداریم. و البته نداشتیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام.
تو همه فيلماي هاليوود . .. كه ببينيد،‌فرماندهي عمليات هرگز در خط مقدم نيست! مگر اينكه بخوان براي فرماندهانشون شخصيتي قهرماني و سوپر استار بسازن.
اما در جبهه هاي ما افتخار ما اينه كه فرماندهان ما دوشادوش سربازاشون تو خط مقدم بودن و در مقابل سنگين ترين و مجهز ترين ارتشهاي روز، ارتش بعثي، با سلاح ايمان و روحيه، شجاعت و حق طلبي جهاد كردن.
قطعا لحظه لحظه زندگي اونا مخصوصا در جبهه ها، درسي، كرامتي و يادگاري بوده!
خيلياش به ما هرگز نميرسه!‌چون راويان اون لحظات با فرماندشون رفتن!
خيلياش به فراموشي سپرده شده!
خيلياش ديگه تو اين جامعه تجمل گرا و خودخواه ارزش محسوب نميشه!
خيلياش دركي ميخواد كه از عهده دلهاي ما برنمياد فهمش!
( ميگن خضر عليه اسلام تو سفرش با حضرت موسي چند كار عجيب و شايد به عقل ناقص ما جنايت انجام داده، كه موسي عليه السلام حتي به خشم و اعتراض مياد، حضرت خضر ميگه، اينايي كه انجام دادم همش دستور و امر خدا بوده و تو لياقت فهمش رو نداشتي!)
اين ماجرا نه توهين به حضرت موسي هست و نه افسانه حضرت خضر!
اين داستان شهيد همت براي عده اي معنا داره برادر نجف كه امثال شما و تعدادي از بچه هاي سايت دركش ميكنن.
براي ديگران كه بسيج رو نه مدرسه عشق ميدونن و نه فرماندهانشو مدرسان عاشق، نبايد حتي وقت ارزشمندتو براي توجيه بذاري، حاج حسين خودش مردي فاضله! حتما از اين تيرو طايفه خوارج و جمل چيزي ديده،‌سوء گفتاري شنيده واكنشي براي اون نشون داده كه به لطف امثال اين خبرگزاري هاي معلوم الحال هيچي از حرفاشون جز قسمتاي بحث برانگيزش چاپ نميشه!
يه جايي خونده بودم نوشته بود: امام علي عليه السلام در رابطه با زنان فرمود:
«اين زنان فتنه اند!» آدم زبونم لال در اين حرف امير جا ميخوره مخصوصا وقتي شيرزناني مثل حضرت فاطمه و حضرت زينب در خانه ايشون بودن!
در كتاب ديگري توضيحي بر اين حرف خوندم جالب بود!
روزي امام از بازاري رد ميشده، دسته اي از زنان رو ميبينن كه با زيور آلاتشون در گوشه اي به گفتگو مشغولند و سرو صدايشان جو بازار رو تحت تاثير قرار داده بود. امام اونها رو از اجتماع در اونجا برحذر ميداره و ميخواد كه اونا رفتاري رو كه متناسب با رفتار بانوي اسلامي نيست رو كنار بگذارن،‌خريد بكنن و برن! اما اونا ميروند و در گوشه ديگري مشغول ميشوند،‌امام هم وقتي رد ميشود و باز آنها رو ميبينه ميگه:«اين زنان فتنه اند!»
حالا شما خودت نحوه خبر رساني دو مورد رو بسنج!!!
زمان 8 سال دولت اصلاحات هم با جناب آقاي مصباح از اين شيطنت ها و موش دواني ها زياد انجام شد! روزنامه هاي زنجيره اي پشت سرهم،‌سر وته حرفاي ايشونو ميزدن و يه قصه اي ميبافتن! يك كلاغ - چهل كلاغ!!!!
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام برادر نجف عزيز سردار دوست داشتني و با اجازه يه سلام هم خدمت اقا مصطفي مخفي ترين مدير فعال سايت.اتفاقا بنده عرايضم رو جهت تاييد حرفهاي جنابعالي و برخي از دوستان زدم چون ماها كاملا حرف همديگرو ميفهميم(البته در حد جنابعالي و ساير دوستان نميفهمما).همچنان منتظر فرستادن خاطرات ناب از سرداران اسلام توي اين تاپيك و خود حضرتعالي توي تاپيك خاطراتتون هستيم.انشا الله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسمه تعالی

با سلام

این یعنی که چی؟!!!!....

واقعاً باید تاسف خورد به حال بعضی از سرداران باقی مونده از دوران دفاع مقدس که ظاهراً بدجوری توو مسئولیتهای اجرایی و مقام و سیاست بازی غرق شدن بطوریکه از شنیدن منویات اخلاقی الهی فرماندهان آن دوران بی بدیل که خودشون( و خودمون) هم آراسته بهش بودن به هم میریزند و وحشت میکنن!!!!!!
خب همینه دیگه. وقتی آدم گذشته اش که هدیه الهی بوده رو فراموش کنه و بدتر اینکه بخاطر مقام و سیاست بازی(بقول خودشون مصلحت اندیشی!) خودش رو به فراموشی بزنه بهر از این هم نباید انتظار داشت که بگه....لابد میترسه که (با توجه با اینکه میشناسندش که اون زمان دفاع مقدس هم حضور داشته) حقیقت اخلاق فرماندهی رزمندگان اسلام که به دور از هرگونه خود بینی و تکبّر و غرور بوده برای مردم محرز و ملموس بشه و اونها رو با اون فرماندهان شهید و بی بدیل سپاه اسلام مقایسه کنن و اونوقته که گندش در بیاد.........
بهتره این دوستان که خیلیهاشون با حقیر همرزم بودن و من میشناسمشون و میدونم بعضاً الآن وضعشون چیه بجای تخطئه واقعیات ، خودشون رو اصلاح کنن.و گذشته شونو فراموش نکنن چون همه مون فردا باید در محضر خدا و اهل بیت(ع) و شهدا و امام راحل(ره) جواب همرزمامون رو بدیم.

سوال اینه که آیا این سجایای اخلاقی ( افتادگی و حُجب و بدور از عُجب و تکبر بودن)که خدایی فرماندهان ما بهشون متمسّک و متزیّن بودند، چرنده؟؟؟!!!!!
یا اینکه این حرفهای بی مسئولانه ما که برای فرار از قضاوت مردم و مقایسه فعل امروز ما با زمان حضور دفاع مقدسمون و پی بردن به تفاوتهای از زمین تا آسمان ما؟؟؟!!!

حالا ما که خودمون از این نمونه افتادگی و خاکی بودن و متانت فرماندهان زمان دفاع مقدس بارها و بارها شاهد بودیم باید چیکار کنیم؟؟؟!!! باید بگیم نه چیزی ندیدیم و اونهایی که دیدیم چرنده؟؟؟!!!!!!
مثال برای یک نمونه که شاهد بودیم چطوری میشه کار سردار شهید میثم شکوری که از مربیان سرشناس تاکتیک بچه بسیجیهای زمان جنگ توو پادگان امام حسین(ع) بود بسادگی عبور کرد؟؟؟!! که روز آخر آموزش بچه ها همه رو توو کلاس به خط میکرد و میگفت پاهاشون رو چه با پوتین و چه بی پوتین بذارن رو میزها و بعد خم میشد و کف پا و پوتین بسیجیها رو میبوسید و صورتش رو به کف پا و پوتینشون میمالید فراموش کنیم ؟؟؟؟!!! و یا هر موقع که توو حین آموزش دستور سینه خیز میداد برای اینکه فرق و فاصله ای بین خودش و بچه ها نباشه اول خودش میخوابید و سینه خیز میرفت تازه اونهم به صورتی که پیراهنش رو هم در آورده بود تا سختی کار برای خودش بیشتر از بچه ها باشه رو ندید انگاشت؟؟!!!!!

واقعاً اون عزیزان کجا بودن و ما امروز به کجا رسیدیم........!!!!!

انشاءالله به کَرَم امام عصر(عج) خدای محمد(ص) عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه......

یا علی مدد.

این سطح از بی تقوایی در قضاوت آن هم به دلیل حب و بغض های شخصی واقعا حیرت آوره. خدا رو شکر امروز دیگر همگان حسین همدانی رو تا حدودی میشناسند و فهمیده اند که بود و چه کرد.
و امروز بهتر میشه میزان تقوای افراد رو شناخت.

حقیقتا باید مدام دعا کنیم خدا آخر و عاقبت خودمان را به خیر کند.

روح حاج حسین هم شاد باشد ان شاء الله . مردانه پاسخ این دروغ شریعتمداری رو داد ...

دوستان مدعی (اعم از سردار و سرباز و ..) هم هر وقت یک نفر رو پیدا کردند که این خاطرهٔ دروغ رو تایید کنه ، آن وقت به تکذیب کنندگانش اینگونه با بی تقوایی بتازند. نه اینکه با توسل به خاطرهٔ مربوط به یک شهید دیگر که آنهم صحت و سقمش معلوم نیست ، سعی در اثبات یک دروغ داشته باشند آن هم با توهین به السابقونی مثل حاج حسین آن روز و شهید همدانی امروز.
عجیب اینکه این جناب به حسین همدانی ای توهین کرده که خودش پایه و اساس شجرهٔ طیبه ای رو بنا گذاشت که جلوی تحریف تاریخ دفاع مقدس رو در حد خودش بگیره ... خود ما چه کرده ایم که اجازه میدهیم به چنان فردی توهین کنیم ؟؟؟؟

الحق که روزگار غدار و مضحکی است ...

متاسفانه این توهینها به حاج حسین در سرچ گوگل آمد و مجبور به پاسخ در این تاپیک قدیمی شدم. ویرایش شده در توسط Temp

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.