Ramtin

تجهيز امارات به ناوچه موشك انداز پيشرفته "بينونا"

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

دوستان سلام. يه نكته رو توجه كنين :
فكر مي كنين قدرت هاي بزرگ ميشينن و نگاه ميكنن كه ما دو تا كشور چطور به سر و كله هم مي زنيم ( يعني اگه جنگي اتفاق افتاد )؟!!!
يعني اون كشور هاي ابر قدرت هيچ دخالتي تو اين قضيه نمي كنن ؟؟!!
در ضمن به نظر من ما بايد هميشه تسليحات را با نمونه مشاب مقايسه كنيم . يعني ناوچه موشك انداز رو با ناوچه موشك انداز !
اين كه قدرت دفاعي موشكي ايران تو منطقه سر هست ( كه در اين هيچ شكي نيست ) ربطي به خريد اين ناوچه هاي پيشرفته توسط امارات ندارد.
مهم اينه كه الان امارات در مقايسه با ناو هاي ما يه مدل پيشرفته اون رو داره !
يه چند وفتي بود تو سايت هم نبودم .
از فرصت استفاده مي كنم و به همه دوستان خودم عرض ادب مي كنم.
همين طور شما آقا سعيد گل

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هر کشوری برای راهبردی خرید تسلیحاتی میکنه مثلا یا همسایه چموشی داشته باشه و یا تهدید خارجی و یا برای راهبرد دفاعی همسایه گان متعدد و زاد مثل ایران و..... اما هیچ کدوم از این موارد رو برای امارات نمیشه مصداق قرار داد این کشور با تنها کشوری که تنش داره و احساس ترس می کنه ایران هست و در این تنش هم دلخوش به کمک نیروهای فرامنطقه ای هست و لاغیر پس مثل روز روشنه که امارات برای ایران داره خودش رو توانا می کنه.

اما ایا امارات می تونه با داشتن اون وسعت کم که چه عرض کنم ناچیز و عقبه ناامن و داشتن جمعیتی در حد دانشجوهای ایران البته با اوانس گفتم و عده بسیاری مهاجر که دارای دو شناسنامه هستن و هر وقت بخوان می تونن به وطنشون بر گردن می تونه در برابر کشوری با ایده لوژی قوی و اسلامی و رهبری قوی و توان نظامی بومی مقابله کنه شاید بتونه مقداری وزوز کنه اما ایران کم پشه کش نداره.

فوقش اینه که بخواد از هوا عمل کنه توی چند حمله تعدادی از جنگنده هاش توسط هواپیماها و یا پدافند ایران از بین می رن و کل بنادرشون با موشکهای دریایی هدف قرار می گیرن و حالا این وسط 100 درصد ضرباتی هم می زنن اما کشورشون با خاک یکسان میشه و بعد شاید ما در این کلاس شناور شناوری برای هماوردی اون نداشته باشیم اما اصلا راهبرد ما بر این استوار هست که حالا که توان تولید این نوع شناور رو نداریم روی مسیرهای میانبر کار کنیم مثل شناورهای موشک انداز سریع مثل باور و یا گربه های چینی و ایا این شناور توان داره در یک عملیات و جنگ طولانی مدت با این همه شناور ایرانی و موشکها بومی ایران که بعضی از اونها می تونن از بالای 400 ک م شلیک شن مقابله کنن به نظر من نهایتا اگر چند روز هم دوام بیاره شاهکار کرده.

در مورد این شهامتشون که من یکی خیلی خندیدم icon_cheesygrin

کافیه امام خامنه ای اجازه بده تا بدون دخالت سپاه و ارتش هم چند تا گردان بسیجی طومار این فاحشه منطقه رو بپیچن.
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چه بهتر هرچی بیشتر بخرید غنایم ما هم بیشتر می شه icon_cheesygrin

ولی جدا از شوخی فکر نمی کنم تهدیدی برای جماران خوشگل باشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
:lol: امارات و حمله ؟!

بعد ها در تاریخ و روی نقشه کره زمین نوشته میشه این چاله که میبینید قابلا کشوری به نام امارات بوده که به گربه آسیا چپ نگاه کرد و به یه گودال عمیق تبدیل شد . :lol:

من پیشنهاد میکنم زود تر بیان مابه چند تا چاه نفت و گاز بیشتر احتیاج داریم icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote] يكي از اماراتي ها نوشته بود ايراني ها مانند ما شجاعت و شهامت جنگ تن به تن رو ندارند و با اولين موشك باران و بمب باران ارتش امارات ايراني ها از جبهه ها فوج فوج فرار خواهند كرد و بعد از چند هفته به طور كامل تسليم خواهند شد icon_cheesygrin و از اين جور مزخرفات كه وقتي يادم مي ياد فشار خونم ميره بالا ........... يكي ديگشون هم نوشته بود نه تنها مي تونيم جزايرمون رو پس بگيريم بلكه ميتونيم تمام جزاير ايران توي خيلج فارس رو هم اشغال كنيم ................ حالا شما ببينيد ملتي با اين طرز فكر آيا نمي تونه حماقت صدام رو دوباره تكرار كنه؟؟؟؟؟[/quote]

:lol: :lol: خدا خيرت بده كه خوراك خنده مارو جور كردي! :lol: اين احمقها هنوز به دنيا نيامده بودند و هنوز از عمر كثيف كشور (!) قلابيشون چند سالي نگذشته بود كه ايران به تنهايي 8 سال در برابر دنيا و امثال اين خيانتكاران جنگيد!

دوستان اطمينان داشته باشند كه قبل از دخالت ابرقدرتها چيزي به نام امارات وجود نخواهد داشت!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]چه بهتر هرچی بیشتر بخرید غنایم ما هم بیشتر می شه icon_cheesygrin

ولی جدا از شوخی فکر نمی کنم تهدیدی برای جماران خوشگل باشه[/quote]
راستش من اول باريه اين حرف رو ميزنم اما هييچ علاقه اي به جماران ندارم!!! هرچي بيشتر ميرم تو نخش بيشتر بي علاقه ميشم...
البته اون قسمت جوش فولاد و آلومينيم كه انجام دادن يكم بهم روحيه ميده...
با اين حال نوري در قلبم ايجاد كرده واسه توليدات آينده چون خيييلي جاي اميد داره اين كارشون....
اميدوارم اينم نشه تانك ذوالفقار...
موفق و شاد باشيد.
ياعلي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ان شا الله مدل های بعدی این نوع شناورها بهتر و قویتر از اینی که هست ساخته بشه.

اما من فکر می کنم اگر موشکهای نور رو به 8 تا اماده برای شلیک و اژدرها رو هم به 5 تا برای شلیک و همچنین در کنار توپها و موشک استاندارد این ناو البته در مدل بعدی توپ 40 م م رو اتوماتیک و دو پک موشک کوتاه برد حرارتی برای هر طرف و یک سیستم موشک کوتاه برد تور نصب کنن این شناور اینقدر زهردار میشه که کسی بهش چپ نگاه نکنه.

و در مرحله بعد هم باید ساخت موتور در دستور کار قرار بگیره البته کار توی شمال کشور شروع شده ولی باید سرعت اون رو تسریع کرد.

در مورد بدنه هم فکر می کنم باید تغییراتی در موردش اعمال بشه مثل انحناهای خاص برای بیشتر کردن مشخصه های رادارگریزی اون.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]امارات از این نکته غافل است که ایران موشک انداز C-802 در جزیره قشم مستقر کرده مثلا میخان چیکار کنن؟ :lol:[/quote]

دمت گرم سعید اینو خوب اومدی ایول قبول دارم - اماراتی جماعت واسه داغون شدن کشورش نیاز نداره بهش حمله کنیم ! کافیه فقط حرفش مطرح بشه تا کشور امارات متحده عربی سوسمار خور از لحاظ مادی ورشکسته بشه و تمام دیگه ! باید باز بدو بدو کنن تو بیابون دنبال سوسمار !!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تجهيز امارات به ناوچه موشك انداز پيشرفته "بينونا" [/quote]
امارات یه چند سالی هست که به این ناوچه فرانسوی مجهز شده .... بهتر بود تاپیک :
تجهیز امارات به چند [color=red]رزمناو[/color] پیشرفته فرانسوی ایجاد میشد ....

[quote]دليل تا اين حد مسلح شدن اماراتي ها چي ميتونه باشه؟ اگه از ايران ميترسن و واقعا ميخوان از خودشون در مقابل خطر احتمالي ايران ((دفاع)) كنند پس چرا بيشتر تجهيزات خريداري شدشون در ردهء تسليحات ((تهاجمي؟)) [/quote]

این داستان از دو منظر قابل بررسیه :
1- از دیدگاه خود اماراتی ها
2- از دیدگاه کشورهای تجهیز کننده امارات
( هر کدوم دلایل خاص خودشون رو دارن )

[quote]اين اماراتي ها عين گرگ گرسنه منتظر نشستند تا با يك حركت آني طئمهء مورد نظرشون رو تيكه پاره كنند[/quote]
امارات متحده عربی هیچگاه همچین خبطی رو مرتکب نخواهد شد ! اما راه های دیگه ای برای ثابت کردن حماقت شون وجود داره که با اجازه تون دارن در اون راه قدم میذارن !!

[quote]بعد ها در تاریخ و روی نقشه کره زمین نوشته میشه این چاله که میبینید قابلا کشوری به نام امارات بوده که به گربه آسیا چپ نگاه کرد و به یه گودال عمیق تبدیل شد [/quote]

نظامیان کشورمون نگران جان 300000 نفر ایرانی مقیم امارات + میلیاردها دلار از سرمایه های ایرانیان مقیم اونجا هم هستن ....

[quote]اماراتی جماعت واسه داغون شدن کشورش نیاز نداره بهش حمله کنیم ! [/quote]

حدودا" 10 سال پیش ...همین دکتر عباس خودمون ( که خیلی ها قبولش ندارن ) با استفاده از ابزارهای اقتصادی یه قلقلک اساسی بهشون داد ... تا بلکه خواب شون نبره ...!!

[quote]توي يكي از فرومهاي خارجي بين چند تا اماراتي و انگليسي بحث شده بود كه آيا امارات ميتونه جزاير سه گانه رو از ايران با توسل به نظامي گري باز پس بگيره يكي از اماراتي ها نوشته بود ايراني ها مانند ما شجاعت و شهامت جنگ تن به تن رو ندارند و با اولين موشك باران و بمب باران ارتش امارات ايراني ها از جبهه ها فوج فوج فرار خواهند كرد و بعد از چند هفته به طور كامل تسليم خواهند شد[/quote]
محمد ...دوست عزیز :
طرف از روی حس ناسیونالیستی یه چیزایی گفته ... که جای تعجب نداره ...( ببین چقدر تبلیغات کردن که توهم یارو رو برداشته )
اما خوبه که شما بدونین کل نیروی دریایی امارات بیشتر از یه گردان تکاور دریایی نداره و این در حالیه که برای تصرف خشکی نیاز مبرم به تفنگدار دریایی هست !
در هر صورت امارات که سهله ... تعداد کل پرسنل ارتش های لی لی پوتی خلیج فارس رو که جمع بزنیم ... اندازه فقط و فقط تفنگداران دریایی ما نمیشن !

[quote]مهم اينه كه الان امارات در مقايسه با ناو هاي ما يه مدل پيشرفته اون رو داره ! [/quote]

مهم اینه که این جور تسلیحات تاکتیکی محسوب میشن ... ( والبته در جای خودش مهم)
اما مهمتر از اون اینه که کل اعراب خاورمیانه - مثل ایران به سلاح استراتژیک مجهز نیستن !!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
و باز به این نتیجه می رسین چند تا گردان بسیجی بدون دخالت سپاه و ارتش می تونن کل دبی رو دپو کنن. icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]خدا ميدونه ملوانهاي اينو از كجا اجاره ميكنن!!!!!!!![/quote]
icon_cheesygrin :lol:

[quote]ولی جدا از شوخی فکر نمی کنم تهدیدی برای جماران خوشگل باشه[/quote]

ولي به نظر من تجهيز اعراب منطقه تهديدي براي ناوگان سطحي ما خواهد بود! 4 تا شش فروند ناوچه مجهز به هشت فروند موشك اگزوسه با برد حدود 180كيلومتر كم چيزي نيست برادر!
در كل امارات با توجه اقتصاد شكننده اي كه داره به تنهايي حريف نيروي دريايي كشور عزيزمون نيست اما فاكتور نگران كننده اتحاد كشورهاي عربي و نيروهاي بيگانه عليه كشورمون هست كه مقداري باعث نگراني است. من فكر ميكنم ما نبايد به موشك‌هاي مستقر در جزاير و خط ساحلي اكتفا كنيم بلكه ميبايست به فكر توسعه هرچه بيشتر ناوگان سطحي و زيرسطحي باشيم تا بتونيم شناورهاي بيگانگان رو هرچه بيشتر پس بزنيم و بكشونيمشون به بيرون از محدوده‌ي خليج فارس و دريايي عمان در اين صورت محيط خليج فارس و دريايي عمان و خصوصا تنگه هرمز با استفاده از زيردريايي‌هاي سبك ساحلي به جهنمي تبديل خواهد شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
لطفا بجای واژه جعلی دریای عمان از دریای ایران استفاده کنید.

[quote]ما نبايد به موشك‌هاي مستقر در جزاير و خط ساحلي اكتفا كنيم بلكه ميبايست به فكر توسعه هرچه بيشتر ناوگان سطحي و زيرسطحي باشيم تا بتونيم شناورهاي بيگانگان رو هرچه بيشتر پس بزنيم و بكشونيمشون به بيرون از محدوده‌ي خليج فارس و دريايي عمان[/quote]

متاسفانه نیروی دریایی با مشکل خاموشی روبروست که طی ده سال آینده بروز خواهد کرد و این مشکل مربوط به پایان یافتن عمر مفید اکثر شناورهای این نیرو است که در این مدت بین 30 تا 40 سال عمر خدمتی خواهند داشت. به عنوان سه فروند ناو محافظ کلاس الوند در این بازه زمانی باید از رده خارج و با سه فروند کلاس جماران جایگزین شوند که با فرض شرایط ایده آل و ساخت هر ناو جماران در 2 سال 6 سال زمان تلف شده دا تا توان فعلی خود را حفظ کند و بعد از ان میتوان نهایت 4 فروند دیگر تا افق 1404 ساخت که جمعا داری 8 فروند جماران در این سال باشد. در مقابل نیروهای دریایی عربستان ، امارات ، پاکستان و هند در بعد حضور در اقیانوس هند به ناوهای پیشرفته ای مجهز شده و در حال شدن هستند که برتری 8 فروند جماران را از بین برده و دیگر ایران نمیتواند مانند گذشته با 4 فروند کلاس الوند و 3 فروند ناوشکن برتری کلاسیک داشته باشد. تنها راه حل که به نظر من میرسد یا ایجاد یک حوضچه اضافی ساخت ناو برای تولید تعداد بیشتری جماران هست یا هم رفتن به یک کلاس بالاتر در محدوده 3000 الی 4000 تن که با تعداد کمتر از این کلاس میتوان برتری عددی اعراب را کمرنگ کرد.

این مشکل درباره شناورهای کلاس بایندر و کمان هم وجود دارد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]لطفا بجای واژه جعلی دریای عمان از دریای ایران استفاده کنید. [/quote]
چشم! icon_cheesygrin
ببخشيد تو رو خدا ما يه مدتي تو سايت نبوديم فعلا نميدونم باد كدوم وري ميوزه! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر من هیچ یک و یا حتی تمام کشورهای عربی اگر حتی متحد هم بشن نمی تونن با ایران درگیری جدی ایجاد کنن و فقط در یک صورت به خودشون جرات می دن به سرزمین شیران نزدیک بشن که امریکا هم با اونها همراه بشه و این یعنی هر وقت امریکا حمله بکنه اونها هم پنبالش اتوماتیک می ان .

در مورد نیروی دریایی باید بگم ما با داشتن موشکهایی تا 400 ک م حتی از سواحل خودمون توان درگیری با تمام شناورها رو تا ابهای ساحلی کشورهای عربی داریم و تنگخ رو هم که به سهولت میشه کنترل کرد اما مشکل ما بر می گرده به دریای ایران که نیاز به نیروی دریایی قوی و دوربرد داریم تا دشمن رو تا چند هزار ک م از مرزهای خودمون به اقیانوس عقب بزنیم .

من فکر می کنم ما باید با همین موشکهای ساحلی و شناورهای و قایق های تندرو و موشک انداز ؛ پدافند هوایی و اژدر افکن و زیر دریایی های کوچک خلیج فارس رو اشباع و کنترل کامل کنیم که در صورت درگیری هم باید در عرض چند هفته این منطقه رو کامل پاکسازی کنن و بعد می تونیم حتی عده ای از این شناورها رو هم با کنترل تنگه هرمز از خلیج فارس به دریای ایران منتقل کنیم.
و دریای ایران رو هم با تولید هر چه بیشتر همین نوع شناورها و کلاسهایی مثل جماران در اختیار بگیریم و با زیر دریایی های کیلو و ناوهای بزرگ سعی کنیم به طرف اقیانوس رفته و فضای اونها و با شناورهای کوچیکتر ولی با تعداد بیشتر پر کنیم.

البته اینکه امام خامنه ای اشاره ای هم به افزایش طول عمر سلاح ها داشتن شاید این بوده که مثلا ما بیایم روی شناورهای قدیمی کار کنیم و یک برنامه ارتقا و بهینه سازی روی اونها انجام بدیم و اونها رو برای مدتی دیگه هم مورد استفاده قرار بدیم تا بتونیم با توان داخلی تولیدات خودمون رو به یه جایی که قابل اتکا باشه برسونیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تازه مگه ساخت ناوچه مثل ساخت كلاشينكفه؟ تا بيان بسازن جنگ تموم شده ماهم امارات رو الحاق كرديم رفت پي كارش [/quote] icon_cheesygrin

[quote]بعد ها در تاریخ و روی نقشه کره زمین نوشته میشه این چاله که میبینید قابلا کشوری به نام امارات بوده که به گربه آسیا چپ نگاه کرد و به یه گودال عمیق تبدیل شد [/quote]

:lol:

اين قبيل نظرات دوستان واقعا باحاله . من كه كلي حال ميكنم .

ولي به قولي يكي از بچه ها مثل اينكه اونا منتظرن آمريكا به ايران حمله كنه و اونا هم دخالت كنن و از آب گل آلود ماهي بگيرن . فكر كنم امارات و عربستان هم واسه همينه دارن خودشونو تجهيز ميكنن . مخصوصا امارات كه يه نقشه هايي واسه جزاير سه گانه داره .

البته گرفتن جزاير رو توي خوابشون هم نميتونن ببينن .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.