nasirirani

آیا ممکن است ایران به جای اسرائیل تبدیل به متحد استراتژیک امریکا در منطقه شود؟

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

لطفا دوستان اين بحث بيخود رو تمام كنند كاربران svenskpojke و mina24 هم در نظر داشته باشند كه اين سايت جاي بحث هاي اين چنيني نيست و از طريق آي پي ميشه كاربران مذكور رو شناسايي و تحت پيگرد قرار داد براي همين بحث رو تمام كنيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من قصد توهین به کسی رو ندارم اما فکر می کنم برخی افراد جدیدالورود هستند که قصد دارن تاپیک ها رو به انحراف بکشونند اون هم با جواب هایی کاملآ یک بعدی و در برخی مواقع غیر منطقی.من اسم این افراد رو نفوذی می ذارم.
اقای sven ما با یهود مخالف نیستیم.ما به سایر ادیان الهی احترام می گذاریم.حتی سایر اقلیت های مذهبی در ایران دارای فراکسیون در مجلس شورای اسلامی هستند و از حقوق کاملآ برابر با سایر ایرانیان (منظورم مسلمانان) برخوردارند.ایرانیان اولین تمدنی در تاریخ هستند که به دین سایر نژاد ها وملل احترام گذاشتند اما همین ایرانی ها بارها در طول تاریخ ثابت کرده اند که در مقابل ظلم چه به خود و چه به دیگر اقوام سکوت نخواهند کرد.دلیل دشمنی و کینه ی ما نسبت به اسرائیل ددمنشی.ظلم و اشغاگری این رژیم مجهول هستش نه چیز دیگری.(یه نصیحت برادرانه:اگر دین نداری ازاده باش)
در ضمن کی گفته که مذهبی ها به این کشور ضربه زده اند؟؟شاید در طول تاریخ برخی از افراد به اسم مذهب به این مرز و بوم خیانت کرده باشند اما اگر تاریخ کشور عزیزمون رو مطالعه کرده باشی متوجه می شوی که بیشترین خدمت را همین مذهبی ها به کشور کرده و می کنند.افرادی که به خاطر اعتقادات خودشون هیچ گاه سر جلوی دشمن خم نمی کنند و تمام سعی و تلاش خودشون رو می کنند تا وابسته و ضعیف نباشیم.
توی جبهه ها کسانی بودند که به عشق وطن سربند لبیک یا حسین می بستند و با ایمانی راسخ سینه ی دشمن رو می شکافتند در مقابل شاهانی بودند که ادعای ایرانی بودن می کردند اما از طرف دیگر رگ امیرکبیر ها را می زدند.(قضیه ی کوروش کبیر کاملآ جداست کوروش به جوهره ی انسانیت و در یک کلام ازادگی اعتقاد داشت واین رمز موفقیت او به عنوان پادشاه پادشاهان بود)
در اخر به نظر من کاربرانی مثل svenskpojke و mina24 تنها اختلاف سلیقه ندارند بلکه دارای جهان بینی متفاوت با سایر اعضای سایت هستند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]و اتفاقا هزاران هموطن مسلمان ماررو در کوچه و خیابان و مغازه ها به خاک و خون کشیدند به چه دلیل؟

بعلت مسلمان و مذهبی بودن و نه ایرانی بودن [/quote]
این حرف شما کم لطفی هست در حق ایرانیانی که مسلمان نیستند (در اسم) و در جنگ شهید دادند ولی خوب عمده جمعیت ایران مسلمان هست و رو همین حساب تعداد رزمنده های مسلمان بیشتر از اونها هست.

[quote]البته ترور ناموفق آخر رو که فرمودید باید از لیست خارج میکردید چون ..... [/quote]
راحت باش مجید جان چرا باید از لیست خارج می کردم ؟ من این قسمت عملیات ها رو عینا از منبع نقل کردم و به نظرم درست نبود سلیقه ای مطرح می کردم

[quote]جناب مشایی برای روشن شدن مطلب یه داستان برات میگم [/quote]
مجید جان می دونم که این جناب مشائی رو برای تمسخر بنده مطرح کردی ولی اشکالی نداره برادر

مجید جان این برخوردای شما با کاربرا نتیجه عکس میده وگرنه مگه کاری نداره برای بنده از فردا عکس آقا رو بزنم آواتارم و هر کی اومد چپ و راست تذکر بدم و کسی هم چیزی بهم نمی گه و فوقش بهترین چیزی که گیرم بیاد درجه کاربریم بالاتر بره وگرنه سود دیگه ای نداره. بنده اگر به فردی علاقه دارم تمسخر شما باعث نمیشه از اون فرد برگردم و این برخورد های تند و تیز جز ایجاد لجاجت و دشمن تراشی فایده دیگه ای نداره و شما باید در درجه اول باید یاد بگیری به عقاید [b]شخصی[/b] طرف مقابلت احترام بگذاری و قبول کنی قرار نیست همه عینا مثل شما فکر کنند و قصد تحمیل خودت رو داشته باشی [b]اگر[/b] واقعا قصدت راهنمایی طرف باشه و خودت اینقدر بالغ شدی که بدونی اگه با یکنفر که 28 سالشه با تمسخر و غضب برخورد کنی نتیجه اش هر چیزی هست بجز اصلاح فکر طرف.
بذار یه خاطره ای از زندگیمو برات تعریف کنم تا بقیه دوستان هم که برخورد تندی با دیگران دارن بدونن که همین برخورد های تند و تحقیر آمیزشون همه جور نتیجه داره جز اصلاح.
یادمه 18 سالم بود و منم که از اول عمرم تا حالا یه پام همیشه تو بیمارستان بوده بعد از یک ماه از بیمارستان مرخص شده بودم ( به علت مشکل بینایی بستری بودم) و خوب کسی که یک ماه بیمارستان باشه مو هاش بلند شده و شکر خدا داشتم به همراه پدرم میرفتیم که سوار ماشین بشیم و برگردیم خونه و پدرم دستم رو گرفته بود چون چشمام به علت دارویی که مصرف می کردم به نور خیلی حساسیت داشت و دیدم نسبتا کدر بود. تو همین نزدیکی ماشین بودیم دیدم یک نفر دیگه آرنج سمت چپم رو گرفت و کشید یه نگاه انداختم یک نوجوان بسیجی هستن که از موتور پیاده شده اند و دوستشون که کمی سن و سالش بیشتر بود سوار موتور منتظرش بود . خلاصه ایشون می گفتن چرا مو هات این مدلیه؟ :( ( آخه یه مقداری موهای بنده ژولیده بود چون تو بیمارستان تو یه اتاق هستی و سرتو تکیه میدی به بالش و خوب 5-6 هفته بود موهامو کوتاه نکرده بودم. ) پدرم به ایشون گفت ما از بیمارستان اومدیم و پسرم مریض هست . خلاصه این عزیز گوشش بدهکار نبود و جر و بحث بالاگرفت و پدرم دست منو کشید تا از دست این برادر دستم رها بشه ولی این عزیز یکی محکم با کف دست کوبید به سینه پدرم ( پدرم 55 سالش بود اون موقع )
و ما رو هم از طرف دیگه کشید. خلاصه خوشبختانه چون همراه این برادر سوار موتور آدم فهمیده ای بود گفت برید و ما هم رفتیم. تا سال ها بعضی شبا خواب این برادر رو می دیدم که باز در حال کشمکش با منه و همیشه تو ذهنم یک چرای بزرگ بوده و هست این اتفاق
خلاصه بعدش که ایران رو ترک می کردم اصلا قصد برگشت نداشتم ولی خوب گذر زمان بعد از سال ها و علاقه به خانواده و وطن باعث شد برگردیمو سنی هم از ما گذشت و خوشبختانه از زمان برگشت تا حالا تجربه مشابهی نداشتم.
خواستم به عنوان یک برادر کوچیکتر به همه عزیزانی که واقعا قصدشون آبادانی ایران هست و واقعا هدفشون از صحبت با دیگران متقاعد کردنشون با عقاید خودشون هست بگم که از رفتار های اینچنینی و برخورد های تند و تیز پرهیز کنید و مطمئن باشید اگه بر فرض طرف قصد انجام کاری مخالف میل شما رو داشته باشه و شما با لحن بدی باهاش برخورد کنی ممکنه اون فرد در بهترین حالتش اون لحظه از شما بترسه و جلو شما اون کار رو انجام نده ولی همینکه شما رفتی باز عمل خودش رو با لجاجت و شدت بیشتر تکرار خواهد کرد.
من از همه بابت این پستم که ربطی به موضوع تاپیک نداشت عذر خواهی می کنم ولی این مطلب رو باید مطرح می کردم چون اینگونه رفتار ها از همه جور تهدید برای کشور مضر تر هست و بسیاری دانشجو های ایرانی در خارج از کشور دیدم که به دلیل یک اتفاق ساده و مشابهی که براشون افتاده بود ایران رو ترک کرده بودند ولی خوب هیچ جا کشور آدم نمیشه هر طوری هم که می خواد باشه بازم کشورته و امید وارم اونها هم به همون نتیجه ای که من بهش رسید برسند و برگردند و سود اندکی به کشور برسانند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسم رب شهدا
دوستان بحث از دیپلماسی کشید به جدل خاطرات ترجمه قران کریم وووو
دوستان رئیس جمهور ما چند بار تاکید کردند که نه به مردم امریکا و نه با ادیان از جمله یهود مشکل داریم مشکل ما با دولت و اعمال دول امریکا و فلسطین اشغالی هست.
امریکا شیطان بزرگ هست مگه میشه با شیطان تعامل کرد؟ مگه اینکه ما از ارمانهامون دست بکشیم این همه شهید دادیم این همه جانباز این همه کشورمون مورد حمله قرار گرفت این همه بهمون ظلم شد اخرش بگیم خوب دیگه بسه بیاید اشتی کنیم؟ به چه قیمتی؟ به قیمت خریدن جنگنده پس دادن اموال بلوکه شده؟ بسه بخدا این ظلمه به اون همه جوون دسته گلی که رفتند از ارمان های امام راحل دفاع کردند جواب اونارو چی بدیم ؟!!!! :( :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متأسفانه بنده در پست‌هاي جناب mina24، مطلب مستندي مشاهده نكردم كه بخوام به استناد اون و يا شناختي كه از شخصيت ايشون دارم، تاپيكي در مبحث مناظره ايجاد كنم.

از طرفي، ايشون قوانين سايت رو زير پا گذاشتن (نه بلكه به دليل حرف متفاوت، به دليل توهين‌ها، بكار بردن الفاظ ناشايست و ساير موارد ناقض قوانين سايت) و بنده به اين دليل، ايشون رو از تاپيك اخراج مي‌كنم و اميدوارم كه از طريق pm از بنده، علت دقيق‌ترش رو جويا بشن و در مباحث بعدي، رعايت قوانين سايت رو بفرماين.
البته ادبيات و گفتار و مطالب ايشون، شباهت عجيبي داره با يكي از كاربران سايت كه تنها چند روزي، عضو بودن و خيلي زود، از سايت اخراج شدن (بعلت نقض مكرر قوانين).
بگذريم.

اما اگر ايشون، منطق‌شون رو به بنده اثبات كنه، با كمال ميل حاضرم تاپيكي رو در مبحث مناظره به فرمايشات ايشان اختصاص بدم و دوستاني كه موافق و مخالف ايشون هستن هم انتخاب بشن كه بحث مفيد و مستدلي رو داشته باشن و اين شبهات، يكبار و براي هميشه پاسخ داده بشه.
ولي شرطش، رعايت ادب و احترام و گفتار مستند و مستدل هست.

حال اگر دوستان، اين رو در توانشون مي‌بينن، بنده اعلام آمادگي مي‌كنم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من كه سر درد گرفتم اينجا شد خاله زنك بازي شد و عقده گشايي ...........

ميگن كه:
معرفت بار گرانيست به هر كس ندهند پر طاووس قشنگ است به كركس ندهند

تامكت اسپارو :oops: عجب جملات نغز و پر معني گفتي
[quote]هر وقت ماست سیاه شد و تیم ملی به نیمه نهایی جام جهانی رسید و آلمان شد جمهوری اسلامی آلمان icon_eek و تونستیم برفو رنگ کنیم و هر وقت میگ17 اف22 زد!ما با آمریکا متحد میشیم :([/quote]

خلاصه مينا خانوم شما به جايي اينكه سريال و فيلم و مجله هاي خانواده و زندگي و از اين خوش رنگ لعابا و چيز هاي ديگه ببيني و بخوني از سياست و دين و كه تلوزيون هم ميزاره نگاه كن و بخون آخه سياست خاله زنك بازي نيست كه عزيز من همچنين شما آقاي svenskpojke يه خورده منش سياسيتون رو بالا ببريد اين حرفا واسه كوچه بازاره نميدونم ما چه كار اسرائيل داريم ما چه كار لبنان داريم ما چه كار امريكا داريم اينا تو عالم سياست حرف هاي بچه گانست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این خبر را هم بدنیست بدانید!

هیلاری کلینتون: آماده سفر به ایرانم !
به گزارش ایران دیپلماتیک خبرگزاری رویترز جزئیاتی از این نامه محرمانه را فاش ساخت. بر اساس این نامه که به نوشته رویترز ظهر روز دهم فروردین توسط سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران تحویل علی اکبر صالحی شد، کلینتون از آمادگی خود برای سفر به تهران خبر داده است.

بر اساس این گزارش کلینتون تاکید کرده است که آمریکا آماده حل و فصل تمامی مشکلات و بحران ها و پایان دادن به تحریم های خود علیه ایران است.

هیلاری کلینتون همچنین با تاکید بر رویکرد سال ۲۰۱۱ دستگاه دیپلماسی آمریکا، سیاست های کشورش در قبال ایران در سال های گذشته را اشتباه ارزیابی کرده است.

http://jahannews.com/vdciqzazyt1aqu2.cbct.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]این خبر را هم بدنیست بدانید!

هیلاری کلینتون: آماده سفر به ایرانم !
به گزارش ایران دیپلماتیک خبرگزاری رویترز جزئیاتی از این نامه محرمانه را فاش ساخت. بر اساس این نامه که به نوشته رویترز ظهر روز دهم فروردین توسط سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران تحویل علی اکبر صالحی شد، کلینتون از آمادگی خود برای سفر به تهران خبر داده است.

بر اساس این گزارش کلینتون تاکید کرده است که آمریکا آماده حل و فصل تمامی مشکلات و بحران ها و پایان دادن به تحریم های خود علیه ایران است.

هیلاری کلینتون همچنین با تاکید بر رویکرد سال ۲۰۱۱ دستگاه دیپلماسی آمریکا، سیاست های کشورش در قبال ایران در سال های گذشته را اشتباه ارزیابی کرده است.

http://jahannews.com/vdciqzazyt1aqu2.cbct.html[/quote]
عجب :(

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تازه دارن می فهمن که تو منطقه هیچ کاری بدون نظر جمهوری اسلامی ایران صورت نمی گیره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بعضي ها عجب دلايلي آوردن ما كه كف كرديم ببينيد اصلي ترين دليلي كه وجود داره اينه كه اصولا هر نظام ايديولوژيكي نياز مبرمي به يك دشمن خيالي يا واقعي داره اين دلايلي هم كه آوردن بعضي ها اگه وجدان داشته باشن بيشتر شبيه طنزه روسها چه جناياتي توي افغانستان و چچن كردن چه كمك هايي به صدام چيني ها كه اصولا چيزي به نام دين ندارن قضيه ي ايلغورها رو كه يادتونه متاسفانه واكنش ايران بسيار منفعلانه بود بقيه ي دوستانمان ما هم كه اصولا كمونيست تشريف دارن جالبه اونا توي گروه دوستان قرار ميگيرند بقيه ميشن شيطان بزرگ قصدم حمايت از آمريكا و اين حرفها نيست اما اونها حداقل به شهروند هاي خودشون رحم ميكنن نه مثل برادران كمونيست براي مثال ميتونين وضعيت مسلمان ها رو توي امريكا با چين يا روسيه مقايسه كنين

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مصطفی جان ، اونی که درخواست مناظره کرده،mina24 نبوده، این کاربر svenskpojke درخواست ادامه مباحثش رو در تایپیک مناظره داشته.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]این خبر را هم بدنیست بدانید!

هیلاری کلینتون: آماده سفر به ایرانم !
به گزارش ایران دیپلماتیک خبرگزاری رویترز جزئیاتی از این نامه محرمانه را فاش ساخت. بر اساس این نامه که به نوشته رویترز ظهر روز دهم فروردین توسط سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران تحویل علی اکبر صالحی شد، کلینتون از آمادگی خود برای سفر به تهران خبر داده است.

بر اساس این گزارش کلینتون تاکید کرده است که آمریکا آماده حل و فصل تمامی مشکلات و بحران ها و پایان دادن به تحریم های خود علیه ایران است.

هیلاری کلینتون همچنین با تاکید بر رویکرد سال ۲۰۱۱ دستگاه دیپلماسی آمریکا، سیاست های کشورش در قبال ایران در سال های گذشته را اشتباه ارزیابی کرده است.

http://jahannews.com/vdciqzazyt1aqu2.cbct.html[/quote]

خبر دروغ سیزده سایت خبری ایران دیپلماتیک بود.

البته واقعا این اتفاق دو سال پیش اتفاق افتاده بود!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue]سلام به برادارن و خاهران بازدید کننده
باید بگم که نه اصلا ممکن نیستش چون در امریکا کانون های بسیاری برای فشار به نهادهای امریکا از طرف صهیونیسم ایجاد شده مثل ایپک مهم ترین نکته هم اینکه خوب افراد انتخابی توی امریکا چه سناتور چه ریاست جمهوری تماما وابسته به نهادهای قدرت هستن و عضو گروه فراماسون هستند که اونم سرپرستش کسایی جز یهودیای افراطی (بسیار افراطی) نیستن یه نکته هم اینکه اکثر افراد کاندیدا توی امریکا پول تبلیغاتشون رو از همین نهادهای صهیونی میگیرن که بعد از انتخاب شدن باید فرمان های اونها رو اجرا کنن[/color][size=18][/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آیا ممکن است ایران به جای اسرائیل تبدیل به متحد استراتژیک امریکا در منطقه شود؟ نه. سوال بعد.

آخه به نظر شما با وجود اون لابی صهیونیستی تو آمریکا این امکان وجود داره؟ اون موقع که ما با آمریکا روابطمون خوب بود هم برای این بود که مراقب اسرائیل باشیم. بعدشم مثل این که دوستان نیاز دارن یه چند دور دیگه سریال ظهورو ببیننا. الان فراماسونر ها بر اساس طرح آرماگدون عمل می کنن و لازمه ی اون طرح حمایت همه جانبه از اسرائیله.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.