ANGEL_of_WAR

خداحافظی ایرانیان با اینترنت!

Recommended Posts

[quote][color=red]وزیر ارتباطات در ادامه تأکید کرد: از شهریور سال جاری نیز شرکت های ارائه دهند سرویس های اینترنت تنها می توانند اینترنت ملی یا همان اینترانت کشوری را ارائه دهند.
[/color]


[b]نمیدونم چی بگم ولی اگر حقیقت داشته باشه باید در همین میلیتاری خودمون هم گل بگیریم ! واقعا اگر این اتفاق رخ بده باید بساط رو جمع کنم برم سبزی فروشی بزنم .

ضد حال عجیبی زدی به ما میخوام بشیینم این وسط زار زار گریه کنم ! [/b] :([/quote]


مگه ISP یا ISDP داری ؟؟؟

این عمل فکر نمی کنم اتفاق بیفته ... چون در متن قوانینی که بر اساس آن مجوز شرکت های PAP, ISDP, ISP و ... داده شده آورده شده که ارائه سرویس اینترنت نه اینترنت ملی ...

بخواند یه همچین کاری بکنند باید منتظر یه بیکاری عظیم در بخش فناوری اطلاعات باشند

یا علی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]

:oops:

ای بابا شما چرا خام میشین همچنین زیرساختی برای عموم توی کشور نیست

یه بولوف سیاسی اقتصادی علمی بیشتر نیست !!

من که باور نمیکنم . شما هم باور نکنید :(


[/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يعني هر مطلبي كه روي سايتهاي داخلي نباشه قابل دسترس نيست؟؟اگه از كشورهاي ديگه بخوان يه سايت ايراني ببينن چي ؟ ميشه؟
اصلا واژه اينترنت ملي يعني چي؟ معنيش ميشه [color=red]شبكه بين المللي ملي[/color]
Iternet=international network

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سلام
يه بنده خداي مهربوني پيدا نمي شه بياد به ما بگه اينجا ديگه چه خبره ؟؟
اينترنت ملي ديگه چيه ؟؟؟ :( :oops: icon_eek
مگه اينترنت ما جز از رو دست هم كپي كردن و دزديدن مطالب سايت ها و وبلاگاي ديگه چيزي هم داره ؟؟
يك سوال :
مثلا يك ديوانه اي مثل من بخواد بره اطلاعات جديد در مورد يك موضوعي سرچ كنه تا بلكه بتونه يه چيزي جديد و به روز و تازه - نه سرقتي !!- گير بياره بايد به همون اينترنت ملي بره ؟؟
آقا هفته پيش براي سامانه هلفاير سرچ رو زدم به خدا 50 سايت و وبلاگ آورد همه و همه از همون خط اول تكراري !!!
مخم سوت كشيد
ناچار شدم برم اين سايت هاي انگليسي - اگرچه سواد ترجمه درست و حسابي هم ندارم - اما با كمك مترجم گوگل يه چيزايي واسه فقط خودم حالي م شد .
حالا اگه بخوان اينترنت ملي رو جايگزين اينترنت جهاني كنند امثال من چه كنيم ؟؟

تو رو خدا بگيد شايعه ست - حقيقت نداره - واقعا حقيقت داره ؟؟؟؟ :( :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

سلام
تا اونجایی که من می دونم در راستای اینترنت پاک ( و همچنین امن ) قراره یه اینترانت ملی به راه بندازن و از قرائن پیداست اکثر سایت های دولتی و شرکت های ایرانی از اینترنت جهانی جدا می شن و می رن تو این شبکه ی ایزوله و نسبتا امن از لحاظ جنگ سایبری ( جریان استاکس نت رو که می دونید )
قراره جستجو گر یا حق هم برای این اینترانت ملی راه اندازی بشه ( یه جورایی یاهو ، گوگل و ... ) رو از سرک کشیدن به این اینترانت منع می شن ...

در اصل اینترانت برای شرکت های ایرانی و سایت های دولتی هست .... آیا می خوان که اینترنت بین الملی رو قطع کنند یا نه رو نمی دونم ولی از خیلی قبل تر متخصصان می گفتن بهتره برای مقابله با تهدیدات سایبری یه شبکه ی ملی به راه بندازیم و مراکز نیروگاهی ، سایت های دولتی و ... رو به اون وصل کنیم ...

خبری از قطع اینترنت بین المللی نبود ...
فکر هم نکنم اونقدر احمق باشن که این کار رو کنند ...

یه نکته ی دیگه رو هم بهش پی بردم ... یکی از دلایل پائنی نگه داشتن سرعت اینترنت تو ایران ، احتمالا برای اینه که با ورود اینترانت و رواج اون ، سرعت وصل شدن به اینترانت ملی بسیار بالاتر از اینترنت باشه یه عامل تشویق برای کار با اینترانت ملی باشه ...

این چیزیه که من می دونستم ...

////////////////////////////////////////

اینم متن کامل گزارش اینترنت پاک که در سایت گرداب گذاشته شده


[quote]به گزارش گرداب، پدیده اینترنت امروزه به یکی از نمادهای فرهنگ جهانی تبدیل شده و همه جمعیتها در سراسر جوامع تحت تاثیر این فناوری منحصر به فرد، روزگار می گذرانند. اینترنت شاید بیش از تمام فناوری های دیگر در جهان و از جمله ایران توانسته در لایه های گوناگون خرد و کلان زندگی اجتماعی بشر وارد شود و تاثیرات عمیق و پایداری بر چگونگی زندگی جوامع داشته باشد. هم اکنون استفاده از این فناوری تا اندازه‌ای ضروری به نظر می‌رسد که حتی کشورهای جهان سوم نیز در حال برنامه ریزی و آماده کردن زیرساخت ها برای بهره برداری هر چه بیشتر از آن هستند.

ظهور اینترنت و گذر از عصر صنعت به فناوری که تمامی ابزارهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را بر پایه فناوری اطلاعات میسر کرد سبب شد تا دنیا به دهکده کوچکی تبدیل شود که تمامی جوامع بتوانند از اطلاعات و فناوریها برای ارتباط با یکدیگر استفاده کنند و در این بین ضعف در استفاده و بهره برداری از این پدیده بیانگر عقب ماندن از حرکت عصر خویش محسوب می شود.

با این حال آنچه که هم اکنون از نگاه مسئولان اینترنت در کشورمان مورد انتقاد قرار گرفته فضای بعضا آلوده این پدیده جهانی است که به کسب و کار کثیف در این بستر دامن زده و چاره ای جز پاک کردن آن وجود ندارد. بر این اساس در سالی که گذشت آنچه نظر بسیاری از مردم و فعالان این حوزه و کارشناسان را به خود جلب کرد ایده "اینترنت پاک" بود که از سوی وزارت ارتباطات مطرح شد تا ابتدا در ایران و سپس در کل جهان عملیاتی شود.

لکه سیاهی که دامن اینترنت را گرفته است
ایده "اینترنت پاک" برای اولین بار از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذرماه 89 مطرح و پس از آن به بحث داغ رسانه ها و کارشناسان و کاربران اینترنت تبدیل شد.

رضا تقی پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود لکه سیاه در شبکه اینترنت که به دغدغه جدی در میان جوامع تبدیل شده است خبر داد و اعلام کرد که باید اینترنت را از کسب و کار کثیف فاصله داد و انسانها را از آسیب‌های آن حفاظت کرد.

وی با اشاره به ماهیت و محتوایی که در بحث اینترنت با آن مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: «شبکه‌های ارتباطی اگرچه در بدو پیدایش با اهداف بشردوستانه و صلح جویانه و کسب و کار به وجود آمدند، اما امروزه با یک لکه سیاه در شبکه اینترنت روبرو هستیم که اگر پیش‌بینی لازم از سوی مدیران شبکه اینترنت از ابتدا برای حفاظت از کاربران در برابر آسیب‌های این شبکه انجام می‌شد، امروز با این مشکل روبرو نبودیم.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر حفاظت از خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اینترنتی و نیز حفاظت از انسان در برابر این آسیبها گفت: «هم اکنون این موضوع به عنوان دغدغه جدی در دنیا مطرح شده است. بر این اساس ایده اینترنت پاک باید به یک ایده جدی تبدیل شود و اینترنت از کسب و کار کثیف فاصله گیرد.»

تقی پور با بیان اینکه آسیب‌های اینترنتی تعامل و رشد علمی انسان را تحت تاثیر قرار داده‌، افزود: «کسب و کار پاک در این حوزه می‌تواند در خدمت صلح و دوستی باشد اما امروزه این لکه سیاه که دامن اینترنت را گرفته باعث ایجاد دغدغه در میان جوامع شده است. به همین دلیل استراتژی‌های اینترنت باید برای پاکسازی فضای اینترنتی سرفصل مشخصی ایجاد کند تا شاهد نقش بیش از پیش فناوری اطلاعات در جوامع باشیم که در این زمینه ایده اینترنت پاک مطرح می‌شود.»

اینترنت پاک از اینترنت ناپاک تفکیک می شود
یک ماه پس از مطرح کردن ایده اینترنت پاک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عملیاتی کردن مقدمات کار برای اجرای اینترنت پاک در کشور و تفکیک آن از اینترنت ناپاک خبر داد.

وی با بیان اینکه درصد بالایی از استفاده هایی که از اینترنت در کشور می شود استفاده های مناسب و درست است تاکید کرد: «تفکیک اینترنت پاک از ناپاک ابتدا در ایران و در گام های بعدی در دنیا مطرح می شود.»

تقی پور گفت: «اطلاعات دقیقی از میزان استفاده پاک و یا ناپاک از فضای اینترنت نمی توان ارائه داد اما در مقایسه با آمارهای دیگر کشورها و برخلاف آنچه تصور می شود درصد بالایی از استفاده هایی که در کشور ما از اینترنت صورت می گیرد استفاده های مناسب و درست است و فضای استفاده از اینترنت در کشور فضای پاکی است. با این حال با تفکیک اینترنت پاک از ناپاک آن بخش از اینترنت که بعضا برای کسب و کارهای کثیف و غیراخلاقی به کار می رود کلا در کشور منتفی خواهد شد و شاهد افزایش استفاده صحیح از اینترنت در کشور خواهیم بود.»

مجلس برای اجرای اینترنت پاک پیشقدم می شود
پس از اظهارات وزیر ارتباطات در مورد اجرای اینترنت پاک در کشور نمایندگان مجلس نیز برای حمایت از این ایده اعلام آمادگی کرده و تاکید کردند که قوانین جدید در این بحث را تصویب خواهند کرد.

مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر قانون نویسی و وضع مقررات برای استفاده از تکنولوژیهای نوین در کشور از همکاری مجلس برای اجرای طرح اینترنت پاک در کشور خبر داد و گفت: «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهادات خود را برای تصویب قوانین جدید در مورد اجرای اینترنت پاک به مجلس ارائه دهد.»

علی اصغر یوسف نژاد، با بیان اینکه به موازات رشد تکنولوژی نیاز به وضع قوانین و مقررات در کشور احساس می شود اضافه کرد: «در حال حاضر رشد قوانین و مقررات در کشور متناسب با رشد تکنولوژی نیست. به همین دلیل برای اینکه اینترنت پاک را از ناپاک جدا کنیم به قوانین متناسب با آن نیاز داریم که اگرچه برخی از قوانین آن در مرحله تصویب قرار دارد، اما هنوز وضع نشده است.»

وی با بیان اینکه تنظیم قوانین و مقررات برای اجرایی کردن اینترنت پاک و تفکیک آن از کسب و کارهای غیراخلاقی، وظیفه مجلس است گفت: «وزارت ارتباطات نیز باید پیشنهادات خود را برای وضع قوانین جدید به کمیسیون صنایع و معادن ارائه دهد. چرا که این کمیسیون برای تصمیمات واقع بینانه باید نظر وزارت ارتباطات را به عنوان دستگاه اجرایی جویا شود.»

کلید اینترنت پاک در ایران پیدا شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اسفندماه 89 از تشکیل هسته های اولیه ایده "اینترنت پاک" در کشور و آغاز به کار اتاق های فکر خبر داد و گفت: «نقطه شروع طرح اینترنت پاک کشور ایران خواهد بود و پس از آن در اختیار تمام بشریت قرار می گیرد.»

تقی پور با بیان اینکه اینترنت پاک یک ایده است و باید دانشمندان و متفکران و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات راجع به این ایده نظرات خود را به ما ارائه کنند‌، ادامه داد: «نیاز به نظریه های عمیق و تئوری های بسیار گسترده در زمینه اینترنت پاک احساس می شود. اما هم اکنون هسته های اولیه کار آغاز شده به نحوی که چندین اتاق فکر برای عملیاتی کردن ایده اینترنت پاک تشکیل شده و در قسمت های مختلف بحث و بررسی در حال انجام است. همچنین برای استفاده از نظریات تمامی شهروندان فراخوان اعلام می کنیم. به نحوی که هر فردی در رابطه با اینترنت پاک ایده و برنامه ای دارد با مراجعه به سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا سازمان فناوری اطلاعات نظرات خود را برای این وزارتخانه ارسال کند.»

به گفته وی این ایده از زوایای مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد، نظرات تمامی صاحبان فکر و اندیشه در زمینه اینترنت پاک مورد مشارکت قرار می گیرد و از تمامی رهنمودها استفاده خواهد شد.

اینترنت پاک در اختیار تمام بشریت قرار می گیرد
از آنجایی که به گفته مسئولان، ایران نخستین کشور خاورمیانه است که به اینترنت وصل شد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز تاکید کرد که ایران اولین کشوری خواهد بود که قرار است اینترنت پاک را اجرایی کند و باید به نحوی عمل شود که سرآغاز این طرح از ایران باشد و پس از آن در اختیار تمام بشریت قرار گیرد.

وی گفت: «بسیاری از کشورها از این ایده استقبال کرده اند. به ویژه کشورهای مسلمان مانند مالزی و کشورهای حوزه خلیج فارس تمایل خود را برای اجرایی کردن اینترنت پاک در کشورشان اعلام کرده اند که با این وجود امید می رود بتوانیم گوی سبقت را از دیگر کشورها برای عملیاتی کردن اینترنت پاک برباییم.»

گفته شده که طبق نتایج حاصله از تحقیقات موسسات جهانی یک‌ سوم فضای اینترنت در دنیا در تسخیر سایتهای غیراخلاقی است که می تواند بیشترین آسیب را برای کودکان به همراه داشته باشد. هم اکنون بیش از 37 درصد سایت‌ها با موضوعات غیراخلاقی فعالیت می‌کنند. تعداد سایت‌های اینترنتی ارائه دهنده خدمات بازی‌های آنلاین طی یک سال گذشته 212 درصد افزایش یافته و سایت‌های حاوی بخش‌های خشونت‌آمیز نیز 10 درصد بیشتر شده که این امر هشداری برای استفاده بدون کنترل کودکان از فضای اینترنت است.

منبع: مهر[/quote]


این یه جورایی می گه که قراره یه شبکه درست کنند و سایت های مورد تائید ( پاک ) رو در اون قرار بدن و سایت های غیر مجاز رو بزارن همونجوری بمونه .... بعد می گه قراره این ایده جهانی بشه ...

کلا یه جورایی می شه ، یه شبکه ی ملی پاک + اینترنت همه جوره ...

در ضمن ... نگران نباشین ، حماقت هم حد و حدودی داره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مزایا های این طرح . . . . . .

جلو گیری از تهاجم فرهنگی و انحرافات اجتماعی

جلو گیری از رسد کردن اینترنت ایران توسط NSA و محافظت بیشتر اطلاعات

کنترل راحت تر جریانات انحرافی در کشور

سخت تر شدن جاسوسی کردن از کشور توسط سازمان های اطلاعاتی بیگانه

در کل افزایش ضریب امنیت اینتر نت به میزان چشمگیر !

معایب این طرح . . . . . . .

قطع تبادل اطلاعات از سایت های مفید خارجی به سایت های داخلی

اعتراضات گسترده در سطح بین الملل :(

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام خدمت دوستان
تا اون جایی که من شنیدم قراره این اینترنت ملی کنار اینترنت بین الملل باشه
با این تفاوت که فقط کاربران داخلی به اون دسترسی داشته باشن
تا یه جورایی امنیت بیاد بالا تر ولی اینترنت بین الملل قرار نبود قطع بشه
مردم هم به خاطر سرعت بیشتر و صرفه اقتصادی به سمتش جذب شن

ولی خوب منم شنیدم درست و غلط نمی دونم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر هم اینترنت قطع نشه قیمتش رو آنچنان بالا میبرن که دیگه عملا کسی نتونه ازش استفاده کنه و همه از اینترانت استفاده کنند!
یه نظریه دیگه هم که دارم اینه که دسترسی اینرتنت رو برای عموم قطع کنند بجز دانشگاه ها و اساتید علمی و مراکز تحقیقاتی و...
یه الگو برداری از کره شمالی! اصلا بعید نیست!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یکی دیکه از خواص اینترنت ملی اینه که درصورت بروز مشکل وقطع اینترنت بین الملل (در صورت جنگ یا تحریم جدید) شبکه هایی که نیاز به اینترنت دارن کمتر لطمه ببینند

اسم این شبکه قبلا پس کوچه امن بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اگر هم اینترنت قطع نشه قیمتش رو آنچنان بالا میبرن که دیگه عملا کسی نتونه ازش استفاده کنه و همه از اینترانت استفاده کنند!
یه نظریه دیگه هم که دارم اینه که دسترسی اینرتنت رو برای عموم قطع کنند بجز دانشگاه ها و اساتید علمی و مراکز تحقیقاتی و...
یه الگو برداری از کره شمالی! اصلا بعید نیست![/quote]

اينقدر بدبين نباش دوست من
قيمتش الان هم نسبت به سرعتش پاپين نيست !! با اين سرعت مفت خدا نمي ارزه - ما حاضريم 10 برابر قيمت فعلي رو بديم سرعت دسترسي مون كمي بهتر شه
اينقدم دلشوره به دل و روح و روان ماننداز :( :oops:
گمون نكنم ديگه اينطور بي رحم و بي فكر و ملاحظه باشند كره شمالي يك كشور با سياستي ديكتاتوري يه اما ايران سرزميني آزاده - خودشونم مي دونند اينترنت براي خيلي ها الان يك كتابخانه ست هدف دارند برنامه دارند و براي برنامه هاشون به سايت هاي بين المللي نياز دارند ما نتونيم از دنياي بيرون اطلاعات بگيريم كه ميشيم رابينسون كروزئه در جزيره متروك !!!! اونوقت اصلا چه طور مي تونيم بفهميم كه ديگران در چه مرحله پيشرفتي هستند كه اگر روزي اين تهديدها به حماقت كشيد بدونيم با كيا و چي طرفيم ؟؟ - اين موضوع مخصوصا در مورد تسليحات و اطلاعات نظامي خودشو خيلي واضح نشون مي ده -
براي خيلي ها يك منبع اطلاعاتي يه نه يك توپ فوتبال كه هي اين سايت به اون سايت بري و اين صفحه به اون صفحه كه چي ؟ فقط سرت گرم شه
اگر اينطور كه شما مي فرماپيد كره شمالي جدا از اينترنت موبايل و ماهواره هم داخل كشورشون پيدانمي شه
اما ما همه اينارو داريم - حالا استفاده خوب يا بد بماند - اون چيز جداست و موضوع و بحث ديگري كه بهش كار نداريم .
من يه ذره خيالم راحت شد - ما حالاحالاها با اين اينترنت كار داريم به قول دوستي كه مي گفت مثل فيل خرطوم بندازيم نفت يه كشور ديگه رو چپاول كنيم :( :mrgreen: ما فقط مي خوايم خرطوم بندازيم اطلاعات بگيريم - فقط همين icon_eek
از دوستان ممنونم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان مسئولين خودشون ميدونن چيكار بكنن.شما زياد حرص نخوريد.
اينترنت ملي در كنار بين المللي خواهد بود.(همه كه همينو ميگن)منظورم اساتيد بزرگ دانشگاهيه.
در ضمن تكنيك( فايبر تو ده هوم)ميتونه براي اينترنت بين المللي هم باشه.پس خواهشا دوستان سرعت رو بهانه قرار ندن.
از طرفي در اين شرايط سياسي مگه ميشه اين عمل رو انجام داد.ما هيچ وقت به دنبال بهانه دهي به دست سازمانهاي به اصطلاح حقوق بشر نبوديم . از اين به بعد هم نخواهيم بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يه عمر نشستيم تو همين سايت کره شمالي رو مسخره کرديم, حالا خودمون هم بله!!!!!
بريد زبان کره اي, چيني و عربي ياد بگيريد بدرتون ميخوره ..... احتمالا از سايتهاي خارجي فقط ميشه رفت تو سايت هاي کشور دوست و برادر کره شمالي و چين و سوريه , البته اين آخري معلوم نيست تا شهريور عمرش به دنيا باشه .... ميمونه همون کره و چين !

در ثاني اين اينترنت ملي اطمينان دارم راه نخواهد افتاد ! اين خط اين هم نشان ! نه اين شهريور نه بعدا .....

:(

[color=red]
منتها خبر کلا دروغ سيزده هست, چون در هيچ سايت معتبري نيامده . اون يکي دو تا سايت هم فقط بدون توجه از هم ديگه کپي کردند ,خيالتون راحت باشه
خبري نيست ....[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
اينقدر بدبين نباش دوست من
قيمتش الان هم نسبت به سرعتش پاپين نيست !! با اين سرعت مفت خدا نمي ارزه - ما حاضريم 10 برابر قيمت فعلي رو بديم سرعت دسترسي مون كمي بهتر شه
اينقدم دلشوره به دل و روح و روان ماننداز :( :oops:
گمون نكنم ديگه اينطور بي رحم و بي فكر و ملاحظه باشند كره شمالي يك كشور با سياستي ديكتاتوري يه اما ايران سرزميني آزاده - خودشونم مي دونند اينترنت براي خيلي ها الان يك كتابخانه ست هدف دارند برنامه دارند و براي برنامه هاشون به سايت هاي بين المللي نياز دارند ما نتونيم از دنياي بيرون اطلاعات بگيريم كه ميشيم رابينسون كروزئه در جزيره متروك !!!! اونوقت اصلا چه طور مي تونيم بفهميم كه ديگران در چه مرحله پيشرفتي هستند كه اگر روزي اين تهديدها به حماقت كشيد بدونيم با كيا و چي طرفيم ؟؟ - اين موضوع مخصوصا در مورد تسليحات و اطلاعات نظامي خودشو خيلي واضح نشون مي ده -
براي خيلي ها يك منبع اطلاعاتي يه نه يك توپ فوتبال كه هي اين سايت به اون سايت بري و اين صفحه به اون صفحه كه چي ؟ فقط سرت گرم شه
اگر اينطور كه شما مي فرماپيد كره شمالي جدا از اينترنت موبايل و ماهواره هم داخل كشورشون پيدانمي شه
اما ما همه اينارو داريم - حالا استفاده خوب يا بد بماند - اون چيز جداست و موضوع و بحث ديگري كه بهش كار نداريم .
من يه ذره خيالم راحت شد - ما حالاحالاها با اين اينترنت كار داريم به قول دوستي كه مي گفت مثل فيل خرطوم بندازيم نفت يه كشور ديگه رو چپاول كنيم :( :mrgreen: ما فقط مي خوايم خرطوم بندازيم اطلاعات بگيريم - فقط همين icon_eek
از دوستان ممنونم[/quote]

انسانهای خوشبین و بدبین هردو برای جامعه مفید هستند، خوشبین هواپیما را اختراع میکند و بدبین چتر نجات!!

[color=red]با اين سرعت مفت خدا نمي ارزه - ما حاضريم 10 برابر قيمت فعلي رو بديم سرعت دسترسي مون كمي بهتر شه
[/color][b]شهرزاد جان این چیه میگی خودتو با ما جمع نبند ! بابا مایه دار ! همین الان قیمت ها برای من دانشجو کمر شکنه ! دارم از جوووونیم میزنم خرج اینترنت رو میدم !

بله همین میدونن که برا ما کتابخانه ست می خوان کتابخانه اختصاصی درست کنن دیگه ! نگران اطلاعات بیرون هم نباش که چیزایی که برات خوب باشه رو میارن داخل ! اما چه طور میتونی بفهمی که دیگران در چه مرحله از پیشرفت هستن و ما کجاییم میتونی از منابع خبری داخل به خصوص خبر ساعت 21 استفاده کنی از بابت اطلاعات نظامی هم خیالت راحت باشه که فقط به بدرد میلیتاری میخوره و این اطلاعات استفاده دیگری نداره و بودن و نبودنش فقط به میلیتاری ضربه میزنه که اونم به پپشتوانه اعضای سایت از نظر مقاله و خبر هم خودکفا میشیم شاید هم سلاح و تجهیزات جدیدی خودمون اختراع کردیم که اینم باز مفیده .
در مورد خرطوم و از این دست الات استعمار هم باید بگم به مراتب این کار ها اسان تر از پیدا کردن اطلاعات خوب هست ![/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من هر چی صبر میکنم که یکی از مدیران تشریف بیارند و اینجا رو قفل کنند، ظاهرا خبری نیست.
آخه با کدوم توجیهی چندین ساعته که دو خبر اول اسکرول این فروم رو با مانور روی دو تا خبر جعلی پر میکنید؟
از کی تا حالا سافت گذر و ایتنا شدند، دولتی؟ از کی تاحالا؟
بعد جالبتر اینکه دوستان میان و هر نوع حرفی دلشون میخواد میزنند، و میرسن به کره شمالی و محصور شدن کشور و باقی ..... .
یکم خودتون رو کنترل کنید .
مسعود جان ناراحت نشی ها، درسته ما قبلا ها هم با هم اختلاف داشتیم، اما برداشت بد نکنی. دوستانی هم که تا یه تیتر می بینن، سریع شلوغش میکنند، آنچه در درون هست، فاش میکنند، یه کم بیشتر خودشون رو کنترل کنند.

این رو بخونید. تاریخ رو هم نگاه کنید.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8505010040

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تمام کشور های پیشرفته ، مثل چین و روسیه و ... از اینترنت ملی استفاده میکنند

چرا فکر میکنید اگر این طرح اجرا بشه دسترسی کاربران به شبکه جهانی قطع میشه؟!

بابا یه کم پرس و جو کنید بعد پست بدید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.