RedArmy

تحلیل و پیگیری تحولات ایالات متحده

پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده   

61 votes

این نظرسنجی برای رای جدید بسته است
  1. 1. پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده به نظر شما کدامیک از دو گزینه ذیل خواهد بود ؟؟؟

    • جو بایدن (دموکرات)
    • دانالد ترامپ (جمهوری خواه )


Recommended Posts

19 minutes قبل , shirazz گفت:

آتش‌سوزی در یک کارخانه پتروشیمی تگزاس (27نوامبر) 8 روز گذشته

 

آتش‌سوزی از روز چهارشنبه با انفجار در ستون تقطیر کارخانه‌ای در "پورت نچزِ تگزاس" آغاز شده که تا عصر پنج‌شنبه ادامه یافته است.

 

thumb_PortNeches1.jpg thumb_PortNeches2.jpg

 

گویا هنوز علت حادثه اعلام نکردن.

ولی از دیدگاه من مشخصه چه اتفاقی رخ داده..

عجیبه این حادثه آنچنان بازتابی در رسانه های داخلی نداشته.

رسانه های داخلی که خوب اولا چندان حرفه ای نیستن و ثانیا سرگم پوشش اخبار اعتراضات بنزینی بودن.

منتهی بنده متوجه اون بخش مشخص بودن ماجرا نمی شم. اگه منظور این هست که به ما ارتباط داشته(چون قبلا چنین اشاره ای دیده بودم) خوب آخه با کدوم دلیل و مدرک؟ بالخره از جناح های گوناگون آمریکا منافع بعضی ها(حداقل صهیونیستها) در علنی کردن ردپای ایران هست.

ضمنا واقعا فکر نمی کنم ما در حال حاضر بخواهیم وارد بازی خرابکاری با آمریکا اون هم در این سطح بشیم. چون کار خیلی راحت به درگیری نظامی میکشه و ما هم جنگ نمی خواهیم. تازه اون هم جنگی که آمریکا دلیل بسیار خوبی برای شروعش داشته باشه.

(البته شاید هم بنده کلا برداشت اشتباهی داشتم که در این صورت خوشحال میشم توضیح بدین)

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
https://www.yjc.ir/fa/news/7162990/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%B3%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D9%84%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7

یک دانشجوی سعودی در یک پایگاه نظامی فلوریدا زده 3 تا آمریکایی رو کشته. جدای ابراز هم دردی ملک سلمان و حرفای ترامپ که من مطمئنم اون طرف نماینده احساسات واقعی سعودی ها به ما نیست(!) (حالا اگه یه ایرانی متولد آمریکا این کار رو می کرد دلیلی بود بر ژن تروریست ایرانی ها) برام تاثیر این قضیه روی افکار عمومی جالبه. مسلما جمهوری خواهان سعی میکنن قضیه رو ماست مالی کنن و از اون طرف هم دموکراتها دنبال گرفتن ماهی خودشون خواهند بود. نکته دیگه هم احتمالا از این به بعد حداقل نگاه غیررسمی نظامی های آمریکا به سعودی ها مثل قبل نخواهد بود. نه در رفتار یا سیاست. بلکه در گوشه ذهنشون همیشه این سوال رو خواهند پرسید که نکنه این یارو الان یا فردا سر اسلحه اش رو طرف ما بگیره؟!( اگه این شک و تردید روی قراردادهای فروش سلاح هم تاثیر می ذاشت که عالی می شد!! البته احتماش کم هست. لابد تهش میگن طرف دیوانه بوده و عربستان در کنار اسرائیل بزرگترین مدافعان حقوق بشر خارج از غرب هستن)

 

  • Like 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

استیضاح ترامپ: جمهوری خواهان به احضار شهود نه گفتند


رای گیری در مجلس سنای آمریکا برای احضار شهودی چون جان بولتون به جلسه استیضاح دونالد ترامپ با مخالفت جمهوری خواهان به اتمام رسید. بدین ترتیب استیضاح رئیس جمهور آمریکا به زودی با رای گیری نهایی به اتمام خواهد رسید.

۵۱ سناتور جمهوری خواه در برابر ۴۷ دموکرات و دو سناتور جمهوری خواه که به انها پیوسته بودند ایستادند و به این ترتیب به نظر می رسد جلسات استیضاح دونالد ترامپ رو به پایان است.

آخرین مرحله اکنون رای گیری از ۱۰۰ سناتور حاضر در کنگره است که آیا از نظر آنها دونالد ترامپ باید عزل یا ابقاء شود.

سوالی که پاسخ ان پیش از آغاز جلسات استیضاح هم تقریبا مشخص بود.

دموکرات ها برای کنار گذاشتن ترامپ دست کم به ۶۷ رای نیاز دارند؛ یعنی ۲۰ رای که باید از اردوی جمهوری خواهان جذب کنند. امروز که فقط ۲ رای میت رامنی٬ ستاتور ایالت یوتا و سوزان کالینز٬ سناتور ایالت مین تنها جمهوری خواهانی بودند که همراه با ۴۷ سناتور دموکرات خواستار احضار شهود شدند. (BBC)

______________

 

FredTJoseph: Every single person in this photo has sold out the American people

thumb_d-RIPAmerica.jpg

 

بعد از این رسوایی، هشتگ RIPAmerica در شبکه اجتماعی توئیتر ترند شده.

 

 

 

ویرایش شده در توسط shirazz
  • Like 1
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
6 minutes قبل , MR9 گفت:

 

در خصوص سیاست های آمریکا فارغ از تقابل ما در منطقه و تقابل ایدولوژیک باید گام ها و اهدافی واقعی در نظر گرفت 

لابی های عربستان، اسرائیل و مجاهدین و ... در قبال ایران موضع متحدی گرفته و در حال حملات و فشار های مداوم هستند

لذا در این عرصه ایران نیز باید وارد شود و اهدافی ترسیم کرد

- کاهش فشار لابی ها 

- امکان اعمال سخت گیری بر روی کشورهایی چون عربستان، اسرائیل و ... 

- تغییر نگاه مردم آمریکا نسبت به شرایط خاورمیانه 

- استفاده از دادگاه های آمریکا و بین المللی برای تقابل غرامت خواهی ناشی از تجاوزات آمریکا در منطقه 

- افشاگری و تولید محتوا در خصوص ارتباطات و راهبرد لابی ها و مخالفین ما برای اقدامات آینده و یا آگاهی سازی 

 

این موارد با توجه به داشته های فعلی میسر هست ولی مسئولی و تیمی پیگیر می خواهد 

 

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بهتون قول میدم با این وضع اقتصاد توپی که ترامپ برا امریکایی ها درست کرده انتخاب اول و آخر اونا ترامپه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
https://www.asriran.com/fa/news/713410/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D9%85%D9%88%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%87%D9%85%D9%BE%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%B2

بنا به اعلام اولیه اما تقریبا قطعی نتایج انتخابات مقدماتی در ایالت نیوهمپشایر سندرز اول شده. نکته جالب توجه آرای پایین بایدن هست که پنجم شده. به نظرم قضیه برمیگرده به اینکه از چشم خیلی از رای دهنده ها بایدن یکی دیگه از سیستم سیاسی آمریکاست و شاید حتی برا بعضیها(مستقلین یا کسایی که معمولا رای نمیدن) فرقی با ترامپ نداشته باشه. ولی سندرز یه چیز متفاوته و حرفای هیلاری ضدش و تحویل نگرفتنش توسط طبقه رهبری حزب داره به نفعش عمل میکنه.

تو همین خبر هم اشاره به شور و شوق فوق العاده طرفدارای سندرز شده. من باز هم میگم اینکه ترامپ دوباره رای بیاره یا نه معلوم نیست، ولی اگه کسی بخواد شکستش بده حتما به آرای مسقلین و بی تفاوتها احتیاج داره چون جمهوریخواهان تمام قد از ترامپ حمایت میکنن. بهترین کس هم برای این کار و راضی کردن ملت برای شرکت در انتخابات همین سندرز هست.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسمه تعالی

مسیحیان اوانجلیست در آمریکا و دشمنی مذهبی آنان با ایران

 

wwu5_مسیحیت-اوانجلیست~01.jpg

 

مقدمه:

پس از دستور ترامپ برای ترور سپهبد سلیمانی در فرودگاه بغداد اخباری در رسانه های غربی منتشر شد که مایک پمپئو و میک پنس افرادی بودند که ترامپ را برای این ترور تحریک کردند. وقتی سابقه ی این افراد را مورد مطالعه قرار می دهیم متوجه می شویم که این افراد جزو مسیحیان اونجلیست در آمریکا هستند که دشمنی مذهبی با ایران دارند. این مقاله برای شناخت بهتر این گروه مذهبی خطرناک و قدرتمند در ایالات متحده است. 

 

مسیحین اوانجلیست چه کسانی هستند؟ 

 

مسیحیان اوانجلیست شاخه ای از مسیحیان پروتستان هستند که به مسیحیان صهیونیست نیز مشهور هستند امروزه حدود یک چهارم از رای دهندگان در آمریکا را تشکیل میدهند و تاثیر زیادی بر ساختار قدرت در ایالات متحده دارند. 

 

این مسیحیان معتقد هستند برای حضور مجدد حضرت مسیح در زمین باید زمینه سازی کنند و مهم ترین زمینه سازی آنها گردآوری مجدد یهودیان در فلسطین و تشکیل حکومت برای آنان و حمایت از آنان است که موجب میشود تحولات ظهور مسیح واقع شود. اهمیت بیت‌المقدس و اسرائیل برای آنها، به باورهایشان دربارۀ «معبد سوم» برمی‌گردد.


از دهه ۷۰ پس از میلاد مسیح و زمانی که رومیها «معبد دوم» را در اورشلیم از بین بردند، هیچ معبدی متعلق به یهودیان در مسجدالاقصی وجود ندارد. اما بر اساس اعتقاد اوانجلیست ها، پیش گویی‌هایی که در کتابهایی مانند دانیل، متیو، کتاب آخر عهد جدید و نامه دوم به تسالونیکیان آمده است، معبد سوم  «Tribulation Temple» در بیت‌المقدس ساخته خواهد شد و ساخت این معبد، آخرالزمان را به ارمغان خواهد آورد.

 

آنها جنگ و ویرانیِ بزرگ برای رسیدن به مرحلۀ ظهور را موضوعی اجتناب ناپذیر می‌دانند و بر این اساس حتی با برخی از اقداماتی که در سطح بین‌الملل برای برقراری صلح جهانی انجام می‌شود، مخالفند.

 

اوانجلیست ها هر کدام چندین رسانه ی دیداری و شنیداری دارند و افکار آخرالزمانی، مخالفت با کمونیست، طرفداری از اسراییل، دشمنی با اسلام را در آنها تبلیغ می کنند.

 

چرا مسیحیان صهیونیست؟ 

 

دیدگاه آخرالزمانی این مسیحیان بدین گونه است که باید اسرائیل یهودی تشکیل شود و بعد از آن جنگ آرماگدون به رهبری حضرت مسیح و اوانجلیست ها به وقوع خواهد پیوست. خوبها و بدها در کل جهان وارد یک جنگ مرگبار جهانی شده و نهایتا نیز خوبها پیروز خواهند شد. ولی از آنجایی که در پایان این جنگ، اوانجلیسم بر جهان حاکم خواهد شد، به منظور بروز هر چه سریع تر این جنگ، اسرائیل باید بزرگ تر شود و سپس نیز مسیحیت بر کل جهان حاکم شده و قیامت بر پا خواهد شد.اینطور که به نظر میرسد، آخرالزمان اوانجلیسم با اهداف یهودیان صهیونیست ها همپوشی دارد. از اینرو به اوانجلیست ها مسیحیان صهیونیست نیز گفته میشود.

 

نقش آنان در تحولات منطقه ی غرب آسیا:

 

علاوه بر دولت ترامپ، دولت های ریگان و بوش از روسای جمهور سابق آمریکا نیز از مسیحیان اوانجلیست بودند و اکثر کارهایی که در دوران این دولت ها انجام شد از جمله جهانی سازی، مبارزه با کمونیزم، حمله به عراق و افغانستان و لیبی و سوریه و...، دشمنی با ایران و... را از کارهای پشت پرده ی اوانجلیست ها در ساختار کاخ سفید می دانند که به عقیده ی اوانجلیست ها زمینه را برای بازگشت حضرت مسیح آماده می کند. 

 

حضور در دولت ترامپ:

 

این افراد جزو حامیان اصلی ترامپ در انتخابات بودند و حتی برای پیروزی ترامپ دعا برگزار میکردند!!! تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل و همچنین تصمیم به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر و معامله ی قرن از کارهای این گروه در دولت ترامپ است. حامی اصلی تمامی دشمنی ترامپ با توافق هسته ای آمریکا با ایران و تنش هایی که دولت ترامپ با ایران در این مدت ایجاد کرد نیز بر طبق نظر تحلیل گران این مسیحیان اوانجلیست هستند. 

 

دشمنی مذهبی با ایران:

 

چون ایران حامی بزرگ فلسطین و مخالف اسرائیل است این مسیحیان ایران را دشمن مذهبی خود دانسته و تمامی تلاش خود در زمینه های مذهبی و فیلم سازی و تبشیری و سیاسی و نظامی علیه ایران تنظیم کرده اند.

 از فعالیت های آنان در صنعت فیلم سازی  ببرجسته نمایی داستان "استر" ست که در آن استر دشمنان یهود را در امپراطوری پارس نابود میکند. گفته می شود دو فیلم 300 که دشمنی تمدنی غرب علیه امپراطوری پازس را به تصویر می کشد نیز از فعالیت های اوانجلیست ها بوده است. 

 

گزارش vox از فعالیت های این فرقه :

 

 

 

 

 

 

https://www.aparat.com/v/kyiBn

 

 

 

 

 

 

نویسنده mehdipersian

اقتباس یا درج مطلب تنها با ذکر نام نویسنده و آدرس سایت مجاز است.

تقدیم به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و شهید سپهبد سلیمانی. 

 

====================

 

https://www.trt.net.tr/dari/brnmh-h/2018/08/09/wnjlysm-w-ylt-mthdh-mrykh-1029032

 

https://farsi.euronews.com/amp/2017/12/12/why-evangelists-support-trump-decision-on-jerusalem-capital-of-israel

  • Like 1
  • Upvote 10
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 ساعت پیش, mehdipersian گفت:

بسمه تعالی

مسیحیان اوانجلیست در آمریکا و دشمنی مذهبی آنان با ایران

 

 

من همونطور که قبلا هم گفتم صحبت های آقای عبدالله شهبازی رو دنبال می کنم. عقیده ایشون که به نظر من هم عقلانی میاد حاکمیت عده ای زرسالار بر ایالات متحده است. این عده که دوست دارن خیلی خاموش و ساکت کارهاشون رو پیش ببرن، دست درازی در نهادهای حاکمیتی آمریکا دارن. می شه به داستان نجات ترامپ از ورشکستگی توسط یکی از وکلای زبردست روچیلد، برای نمونه اشاره کرد.

این گروه احتمالا عقیدشون اونطور که شما می گید باشه،‌ اما انگیزه اصلی اون ها غارت منابع بقیه کشورهاست.پول برای اون ها خیلی تعیین کنندست و حاضرن برای به دست آوردن منابع کشورهای دیگه هر تعداد آدم که لازم باشه بکشن. داستان سوروس و حمایت از انقلاب رنگی اوکراین که معروفه.

این نکته حاکمیت سرمایه داران کلان بر ایالات متحده رو نباید فراموش کرد.

  • Like 1
  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

قصد دارم پست خوب یکی از کاربران لینکدین رو معرفی کنم.

اما قبلش تصاویری می ذارم در تایید پست قبل. منبع این تصاویر اکانت قرص قرمز در توییتر هست. چه کسانی صاحب رسانه های آمریکا هستند؟

uv5c_eruks72wsaur47y.jpeg  m2nn_eruktcxwoauywoe.jpeg  lkcl_eruks-gxkaa_t2m.jpeg

 

حالا اون پست ها. یه کاربر ایرانی الاصل که شهروند آمریکا هم هست در لینکدین در حال نقد عملکرد اقتصادی دولت ترامپ هست. با توجه به محدودیت کاراکتر بعضی پست ها در کامنت ها ادامه پیدا کردن. توصیه می کنم نگاهی داشته باشید:

 

https://www.linkedin.com/posts/behnam-m-zadegan-b081b237_us-gdp-rose-by-850-billion-in-2019-as-us-activity-6631827207889186816-Y0DA/

https://www.linkedin.com/posts/behnam-m-zadegan-b081b237_ارزیابی-عملکرد-اقتصادی-دولت-ترامپ۲-کاهش-activity-6633642948846239744-0k-s/

https://www.linkedin.com/posts/behnam-m-zadegan-b081b237_بازده-عملکرد-اقتصادی-دولت-ترامپ۳-در-۲-activity-6635887213374693376-rrd3/

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6641725724292108288/

 

ویرایش شده در توسط eshqali
  • Like 1
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

1147844_487.jpg

 

«ایلهان عمر» خواستار تعلیق تحریم‌های ایران شد

 

یک عضو کنگره آمریکا خواستار تعلیق تحریم‌های این کشور علیه ایران در بحبوحه گسترش ویروس کرونا در دنیا شد.

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اما فکر که می کنم به این می رسم که آمریکا در سال های اخیر روندی برای تبدیل شدن به یک نوع انگل در دنیا رو پیش گرفته. از اون طرف کاغذ می ده به مردم و خدمات و کالا می گیره و تورمش رو هم می ریزه روی سر مردم. از این طرف مستقیم و غیر مستقیم از ناامنی و جنگ حمایت می کنه و لولوتراشی می کنه برای بعضی کشورها و بعد از اون شروع به فروش سلاح می کنه و خودش هم به عنوان یه قهرمان وارد گود میشه.

  • Like 1
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

فکرم مشغول اینه که بنظرتون شانس کدام فرد برای ریاست جمهوری بیشتر هست؟

 

دونالد ترامپ؟میشل اوباما؟جو بایدن؟برنی سندرز؟

 

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
10 hours قبل , MA5 گفت:

فکرم مشغول اینه که بنظرتون شانس کدام فرد برای ریاست جمهوری بیشتر هست؟

 

دونالد ترامپ؟میشل اوباما؟جو بایدن؟برنی سندرز؟

 

 

 خانم اوباما که اصلا برای این دوره وارد رقابتهای انتخاباتی نشده. برای دوره های بعدی هم هنوز تجربه جدی نداره. مگه اینکه تو این سالهای آینده کم کم وارد گود سیاست بشه.

ترامپ رو بر خلاف نظر خیلی از دوستان هنوز 50 _ 50 میدونم. مثلا همین کرونا ممکنه جدا وجهه اش رو خراب کنه.

سندرز به نظرم شانس خوبی داشت ولی انگار طبقه نخبه سیاست مداران آمریکا هنوز خیلی به یک سوسالیست حساسن و این طور که دارن پیش میرن احتمالا نامزد نهایی دموکراتها هم نخواهد بود.هرچند که شخصا میگم گزینه بهتری برا شکست ترامپ هست.

میمونه بایدن که بیشتر از خودش بستگی به ترامپ داره. چون فکر میکنم بر خلاف سندرز حرف تازه ای برا گفتن نداره. یعنی اگه ترامپ جایی سوتی بده یا به مشکلی بر بخوره اون رئیس جمهور میشه.

 

حالا من یه چیز دیگه هم بگم که شاید خیلی زود باشه ولی ارزش توجه رو داره. ظاهرا سناتور تام کاتن داره زیر زیرکی برای انتخابات 2024 فعالیت میکنه. این طرف اگه رئیس جمهور بشه میشه بدترین رئیس جمهور تمام تاریخ برای ایران. از همون موقعی که نظامی بود و تو عراق با ایران مشکل داشت و قشنگ معموله کینه شتری داره...

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چرا این همه تفاوت در سطح استقراض دولتی؟ براساس آخرین آمار موجود سال ۲۰۲۰، جمعیت آلمان حدود ۸۳ میلیون و جمعیت امریکا حدود ۳۳۱ میلیون هست. بنظر شما چرا با جمعیتی معادل ۴ برابر آلمان، دولت امریکا داره به بهانه بودجه مقابله با کرونا حدود ۱۸ برابر دولت آلمان قرض میگیره(تصاویر پست)؟ پاسخ خیلی ساده ست. این ماجرای ویروس دست ساخت کرونا فاز آخر سناریوی الیت هست: اونقدر سطح استقراض دولت امریکا رو بالا خواهند برد که طی حدود ۳ سال آینده دلار مقام ارزمبنای تجارت جهانی رو از دست خواهد داد. در توضیح این تحلیل(شخصی)، توجه به چند واقعیت مناسب هست: - همین الان، قبل از استقراض های جدید، دولت امریکا حدود ۲۳/۷ تریلیارد دلار قرض داره و بهره این قرض اونقدر بالا رفته که از حدود سال ۲۰۱۰ به بعد، دولت فقط تونسته بهره قرض رو پرداخت کنه و هیچ پرداختی از اصل قرض نداشته(آمار فدرال رزرو). - با ۲/۲تریلیارد استقراض جدید که تایید شد، کلا میشه حدود ۲۶تریلیارد دلار(افزایش بهره) - نرخ ییلد اوراق قرضه دولت امریکا وارونه شده و نرخ اوراق یکماهه به بازه منفی رسیده. - تعداد متقاضیان بیمه بیکاری این هفته نزدیک ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بود، یعنی یک جهش حدود ۱۰۰۰‌ درصدی نسبت به ماه قبل(نزدیک ۳۰۰ هزار نفر ماه ژانویه). حدود ۲۹ ماه قبل، در مقدمه سری پستهای اقتصاد سیاسی جهان، گفتیم: الیت قبل از انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ بحران مالی جهانی رو استارت خواهد زد و نهایتا تا حدود ۲۰۲۳ دلار رو با ارز دیجیتال خودش یعنی SDR جایگزین خواهد کرد.

https://www.linkedin.com/posts/behnam-m-zadegan-b081b237_چرا-این-همه-تفاوت-در-سطح-استقراض-دولتی-activity-6649331269412929536-ETyE

https://www.linkedin.com/posts/behnam-m-zadegan-b081b237_david-icke-the-truth-behind-the-coronavirus-activity-6649242874963652608-wtKI

ویرایش شده در توسط eshqali
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.