RedArmy

تحلیل و پیگیری تحولات ایالات متحده

پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده   

61 votes

این نظرسنجی برای رای جدید بسته است
  1. 1. پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده به نظر شما کدامیک از دو گزینه ذیل خواهد بود ؟؟؟

    • جو بایدن (دموکرات)
    • دانالد ترامپ (جمهوری خواه )


Recommended Posts

B000I186FW_vforvendetta_UXWB1__SX1080_.j

 

چند دیالوگ شاخص از فیلم V for vendetta به مناسبت حوادث آمریکا

 

کریدی: «بمیر... بمیر... چرا نمی میری؟»

وی: «زیر این نقاب چیزی فراتر از گوشت و خون وجود داره؛ زیر این نقاب یک آرمان وجود داره آقای کریدی و آرمان ها ضدگلوله هستند.

 

***

 

ایوی : اون چیه؟

دیتریک: یک نسخه خطی از قرآن قرن ۱۴

ایوی: تو مسلمانی؟

دیتریک: نه من در تلویزیون کار میکنم.

ایوی: پس چرا اونو نگه داشتی؟

دیتریک: لازم نیست مسلمان باشی تا زیبایی های شعری و تصویری شو درک کنی.

 

***

 

پدرم میگفت که هنرمندان همیشه دروغ میگن تا واقعیت رو بیان کنند؛ اما سیاست مداران دروغ میگن تا واقعیت رو پنهان کنند.

 

***

 

اگر به دنبال مقصر هستید کافی که به آینه نگاه کنید. 

 

v-for-vendetta-decade-wachowskis-dark-kn

  • Like 2
  • Upvote 11

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم ا...

 

یک ایده ای هست در این وضعیت امروز ایالات متحده

 

این لیست به اصطلاح واحدهای نظامی غیر دولتی ( پارامیلیتاری یونیت ) در ایالات متحده هست ، هسته های اینها اگر فعال بشود ، چه اتفاقی می افتد ؟؟

 

6-1-2020_1-16-18_PM.jpg

 

 

Arizona_Border_Recon.jpg Hutaree.jpg Militia_of_Montana.jpg

 

    Michigan_Militia.jpgIdaho_Light_Foot_Militia.jpg

 

از راست به چپ  :

 

1- Arizona Border Recon

2- Hutaree

3- Militia of Montana

4- Michigan Militia

5- Idaho Light Foot Militia

  • Like 2
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

گروه هکرها به نام ناشناس اطلاع مستندی از یک کارچاق‌کن سابق(شما بخونید جاک***ش) که به دستور ترامپ به قتل رسیده، گذاشتم روی اینترنت!
اطلاعات و مستنداتی از تجاوز و مشکلات جنسی ترامپ و یه عده دیگه که همه‌ی ما میشناسیمشون

گوشه‌ای از این مستندات:
-اسم دخترای زیر ۱۵ سالی که ترامپ بهشون تجاوز کرده
-متن دادگاه محاکمه‌ی ترامپ و این آقای کارچاق کن به اتهام تجاوز و آزار و اذیت جنسی یه دختر زیر سن قانونی
-متنی که تمامی جزئیات رابطه کثیفش رو داره بازگویی میکنه

-و قسمت زیبای داستان دفتر تلفنی از این آقا منتشر شده که به احتمال خلی زیاد لیست مشتریاشه اینا بعضیاشه، ببینید آشنان؟ تونی بلر، پرنس اندرو، مایکل جکسون، کوین اسپیسی، خانواده کندی‌ها، خانواده ترامپ، دیوید بلین، مایک بلومبرگ، مایک جگر، تام فورد و خیلی خیلی های دیگه

-همچنین اطلاعات کاملا مستندی داده که خانواده سلطنتی دستور به قتل پرنسس دیانا دادن چون تهدید کرده بود که بعد از طلاق اطلاعاتی که از این خانواده داره که به احتمال زیاد اطلاعاتی راجع به قاچاق انسان و رابطه با بچه‌های کوچیکه رو رسانه‌ای خواهد کرد

 

  • Like 2
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خبرنگاری عوض شده  بررسی  مرگ جرج فلوید توسط نیویورک تایمز 

https://www.nytimes.com/video/us/100000007166359/george-floyd-protests-minneapolis.html?playlistId=video/minneapolis-george-floyd-death-video

 

امیدوارم چنیین تحقیقاتی در خصوص حوداث ابانماه در کشور انجام بشه در خصوص تک تک کشته شدگان  

  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

 

  "جنبش  انتیفا " که ترامپ به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد 

 

 

 

31xp-antifa-pix1-videoSixteenByNineJumbo

 

 

 

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ  اعلام کرد وی قصد د ارد  جنبش "ANTIFA"  را بعنوان   "یک گروه تروریستی" طبقه بندی نماید ؛
ترامپ و دیگر سیاستمداران جمهوریخواه ، "آنتیفا" را متهم کرده اند که در پشت خشونت و سرقتهای  که بعد از  گسترش تظاهرات اعتراضی به قتل جورج فلوید آمریکایی آفریقایی-آمریکایی به دست پلیس های سفید پوست در  شهر مینیاپولیس رخ داده می باشد .

 

 

آنتیفا یک سازمان چپ گرا  که اساساً بر ایده های ضد سرمایه داری و نئولیبرال و داری گرایش  خصمانه ضد    "افکار فاشیستی ، نازی و  راست افراطی "می باشد

نام "آنتیفا" از دو بخش تشکیل شده است ،  بخش اول  "ضد " (ANTI) و  بخش دوم "فاشیسم" (FA) است و توسط برخی به عنوان یک سازمان کمونیستی آنارشیستی سوسیالیستی طبقه بندی می شود.
 

دقیقاً مشخص نیست که این جنبش چطور بوجود آمد  در ایالات متحده برخی آن را به جلسه سازمان تجارت جهانی در سیاتل در سال 1999 مرتبط می کنند ، هنگامی که این شهر شاهد تظاهرات خشونت آمیز بود ، و مرکز شهردر خسارت های زیادی  شد.

 

فعالان این سازمان لباسهای وماسک  سیاه  پوشیده ، در گروههای کوچک انسانی حرکت و  خواستار تغییر و شورش در برابر شرایط فعلی هستند.

آنتیفا با سرمایه داری ، نخبگان سیاسی و رسانه ها  مخالف است و به لزوم ابراز خود از طریق خشونت اعتقاد دارد البته  نباید به  کشتار یا خونریزی منجر شود .

اعضای آنتیفا - که وابستگی خود را پنهان نگه می دارند - معتقدند که سازمان آنها چیزی جز واکنش طبیعی نسبت به روند رو به رشد افراطی گرای راست افراطی در ایالات متحده نیست ، که ورود ترامپ به کاخ سفید انگیزه مهمی را  به آنهابخشیده است.
 
 
سازمان چپ آنتیفا  با فعالیت سازمان راستگرای "بوگالو" تقابل  می کند ، و ادبیات آنتیفا تأیید می کند که همه تروریست های محلی در ایالات متحده از گروه های راست افراطی خارج شده اند و نه از نیروهای چپ.

چپگرایان براساس گزارشی منتشر شده توسط مرکز افراط گرایی اتحادیه مبارزه با بدنامی در سال 2019 ، ادعا میکنند  ،  که تمام قتل هایی  در سال 2018 در ایالات متحده توسط افراطیون محلی صورت گرفته  ،  و منجر به پنجاه قتل توسط افراطیان  راست گرا شده است .
 

 منبع 

 

https://www.aljazeera.net/news/2020/6/1/حنض

ویرایش شده در توسط HAMAD2012
  • Like 1
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 hour قبل , bds110 گفت:

امیدوارم چنیین تحقیقاتی در خصوص حوداث ابانماه در کشور انجام بشه در خصوص تک تک کشته شدگان  

 

بهترین کار هست. تعداد زیادی از افراد که بلافاصله در شهری مثل ماهشهر سنگربندی کردند و با سلاح های جنگی وارد فاز ناظمی شدند، برخی افراد که در دسته جات کوچیک ساعاتی از اعتراض نگذشته به کلانتری ها حمله کردند، برخی افرادی که مشخصا به مخازن سوخت هجوم بردند در گروه های چند نفره، برخی جریانات مسلح در خصوصا خوزستان که جنگ خیابانی راه انداختند حتی اگر خط دهی آشکار چند گروهک تروریستی مستقر در خارج از کشور را هم در نظر نگیریم و تحریک و هدایت مستقیم از طریق شبکه های اجتماعی در ساعات نخست باز هم خیلی خوب هست روشن بشه چه کسانی بودند، چه وابستگی هایی داشتند، منابع تغذیه ای فکری و وابستگی هاشون چی بوده و اصولا چرا باید در ساعات خست یک اعتراض اینگونه برنامه ریزی شده وارد فاز مسلحانه بشند حتی اونهایی که چیزی حدود 2000 بانک و مرکز تجاری و پمپ بنزین را در دسته جات کمتر از ده نفره به سرعت اتش میزدند و رد میشدند. این کاملا متفاوت هست مثلا با امریکا که اولا قدرت اتش افروزی مخالفین به شدت محدود هست، ثانیا مشخصا اهدافشون هم قابل پیش بینی ( شاید مرکز پلیس میناپولیس را به عنوان نماد قتل اتش بزنند یا مرکز تبادل برده در گذشته را ولی عموما مراکز تجاری مردم را اتش نمیزنند بلکه غارت میکنند ( که خب طبیعی است چون احساس نابرابری براشون حق برخورداری را ایجاد میکنه از کالاهای عمدتا لوکس )

 

اونوقت شاید اگر این هسته های وابسته و تروریست و مزدور جدا بشند تک تک و وابستگی ها و خط دهی ها و هدایت ها و برنامه ریزیهای مشخص از قبلشون هم شناسایی بشه راحت تر بشه به بیگناهانی که این وسط کشته شدند از دو طرف ( حالا یا نیروی امنیتی یا نیروهای معترض عادی ) رسیدگی کرد و مقصران را هم به عدالت سپرد. ولی حتما باید این ناخالصی آشکار که در جریانات مربوط به ایران همیشه حضور داشته و داره یک بار برای همیشه عمقش شناخته بشه و شبکش از هم پاشیده بشه هر چند ریشه کن نخواهد شد ولی ممکنه به نتایج روشنی برسه بررسی این وابستگی ها و خطوط.

 

در اینصورت شاید به برخی موارد خاص هم رسید که چرا یک کانال تلگرامی محلی و استانی در برابر اعتراض نمایندگان به اعتبارنامه یک شخص رانت خوار عکس چند تا کلاشینکوف میزاره و تهدید میکنه اگر کاری بهش داشته باشید نفتی از منطقه ما صادر نمیشه یا کشور را به عملیات مسلحانه در اوج وقاحت تهدید میکنه!

  • Upvote 7
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 بازی هوشمندانه ی  پلیس و رسانه ها   

 

2~1.jpg

 

1~0.jpg

 

 

6~0.jpg

 

4~0.jpg

 

 

 

6.jpg

 

 3.jpg

 

5.jpg

 

2~0.jpg

 

4.jpg

 

1.jpg

 

 

EZYmM_wXsAQjM7e.jpg

 

 

ویرایش شده در توسط HAMAD2012
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ترامپ این را ریتوییت کرده با خوشحالی گفته من پیشتازم، بخش دومش مهمه.

 

نقل قول

Biden support soft? In new WP poll, Biden has big lead--10 points--over Trump with registered voters nationally. But also signs of softness in Biden support. 87% of Trump supporters say they'll definitely vote Trump. For Biden, number is 74%.

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
16 minutes قبل , HAMAD2012 گفت:

 بازی هوشمندانه ی  پلیس و رسانه ها   

 

 

مهم دو نکته است:

یک. این که رسانه و جریان غالب چه تصویری را برجسته کنه و در موج خبری و اون مین استریم ماجرا قرار بده.

دو. اینکه جریان اعتراض تا چه حد واقعی ( مردمی ) است و تا چه حد هدایت شده ( گروه های هماهنگ سیاسی، گروه های مرتبط با خارج از کشور، گروه های مرتبط با اسقاط نظام حاکم و ...) در حالت هدایت شده اصلا از لحاظ خشونت و امنیتی اجازه بروز چنین رفتارهایی داده نمیشه مگر اینکه نیروهای امنیتی مرگ خودخواسته را قبول کنند* ( در ماجرای آبان فیلمش تقریبا موجود هست تا حدی، فرمانده پایگاه بسیج یکی از شهرهای حاشیه تهران با همین رویکرد با دستان خالی از نیروها جدا میشه به سمت معترضین میره برای آرام کردن؛ اول دورش میکنند و بعد ایشون را تقریبا قطعه قطعه میکنند. )

 

 

ویرایش شده در توسط alala
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
42 minutes قبل , HAMAD2012 گفت:

 بازی هوشمندانه ی  پلیس و رسانه ها   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2~0.jpg

 

 

 

1.jpg

 

 

 

سوای این مسایل یه نگاه به لباس پلیس بیاندازید چقدر شیک با رنگ بندی و فرمت زیبا و لباسهای فیت بدن البته با اندامهای به نسبت خوب

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

قصدی ندارم از دکتر مارتین لوتر کینگ یا مالکوم ایکس دفاع کنم ولی واقعا در نظامی که یک منحرف جنسی سردمدارش شده، نمیشه همان وصله هارو به کسانی چسباند که به دنبال برابری بین انسانها هستند. تا قبل از ظهور مالکوم ایکس و دکتر لوتر کینگ گاها حتی ارزشی که نژاد پرستان برای سیاهپوستان آمریکایی در نظر می گرفتند حتی کمتر از سگ بود و خیلی محدودیت هایی که این بندگان خدا صرفا به خاطر رنگ پوست شان داشتند بعضی حیوانات نداشتند.  وجود رهبرای بی غل و غش نظیر ایکس و لوتر کینگ این جریان مظلوم را به تکاپو آورد، مالکوم ایکس مثلا یک فرد خلافکار بود که با خواندن قرآن در زندان مسلمان شد و گذشته خود را کنار گذاشت و با تندی تند و آتشین به این دوگانگی ها حمله کرد. لوتر کینگ در مقابل زبانی نرم و بیشتر مستدل داشت. خواندن کتاب ندای سیاه لوترکینگ را به دوستان توصیه می کنم.  اما واکنش این نژادپرستان چه به طبع آتشین ایکس و چه زبان نرم تر لوترکینگ تنها حذف بود و این مورد را هم به گردن اختللافات درون حزبی و رقابت های درونی سیاهان آمریکایی انداختند. وضع حال نتیجه این پستی و دوگانگی در رفتار است، کاری ندارم جورج فلوید کی بود و هست حتی اگر این فرد منحرف و جنایتکار هم بوده دارای حقوقی انسانی است که سالها ایالات متحده و متحدینش بر ان تکیه و تبلیغ می کنند ولی کو این حقوق؟ این که اینقدر پلیس روی گردن فرد تکیه دهد که او بمیرد مرگی دهشتناک است و در هیچ کتاب قانونی و یا انسانی نوشته نشده. این افکار منحط ورای ظاهر شکیل غرب سالهاست تلمبار شده و نمود آن ظهور فردی احمق به نام ترامپ است که موفق نسبی اقتصادی خود را با این دیدگاه پست و افتخار به سرکوب ندای مردم  و نژادهای دیگر خراب می کند. امیدوارم جامعه آمریکا از محافظه کاری در امور سیاسی دست برداشته و رقیبی قدرتمند برای زمین زدن این هیولا تدارک ببیند چیزی که بایدن فعلا نشانی از آن ندارد.

در پایان یادآوری چند جمله از لوترکینگ بد نیست:

" برخی‌ها، از هواخواهان حقوق مدنی می‌پرسند، «کی راضی خواهید شد؟» ما تا روزی که سیاهپوستان قربانی وحشت غیرقابل بیان بی‌رحمی پلیس‌اند نمی‌توانیم راضی شویم. تا روزی که تن‌های خسته از سفر ما نتوانند بستری در مسافرخانه‌های شاهراه‌ها و هتل‌های شهرها پیدا کنند، نمی‌توانیم راضی باشیم. تا روزی که تحرک اصلی ما فقط از محله‌های اقلیت‌نشین کوچکتر به محله‌های اقلیت‌نشین بزرگتر است نمی‌توانیم راضی باشیم. تا روزی که شخصیت و احترام فرزندان ما بسادگی با تابلوهای «ویژه‌ی سفیدپوستان» زایل می‌شود، نمی‌توانیم راضی باشیم."

ویرایش شده در توسط aminf14
  • Like 1
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نقل قول

خبرگزاری رویترز امروز دوشنبه گزارش دادند که در بحبوحه اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف آمریکا که از هفته گذشته پس از قتل یک شهروند سیاهپوست به نام «جورج فلوید» در ایالت مینه‌سوتا توسط یک افسر پلیس آغاز شده است، شهروندان آمریکایی در چندین نقطه از این کشور شاهد قطعی یا اختلال جدی در اینترنت بوده‌اند.

برخی سرویس‌دهندگان اینترنت از جمله کامکست و AT&T اعلام که هم‌زمان با تشدید اعتراضات مردمی در شهرهای و ایالت‌های مختلف آمریکا، در تعدادی از شهرهای بزرگ از جمله شیکاگو، لس‌آنجلس و هیوستون اختلال در اینترنت گزارش شده است.

نقل قول

به نقل از اسپوتنیک، شهردار پایتخت آمریکا لحظاتی پیش به خبرنگاران اعلام کرد که مقررات منع آمد و شد به مدت ۲ روز در «واشنگتن دی‌سی» اِعمال خواهد شد.

 

نقل قول

رئیس جمهور آمریکا که در یک ویدئوکنفرانس با فرمانداران صحبت می‌کرد، گفت که حضور ماموران امنیتی در واشنگتن امروز افزایش خواهد یافت.

بر اساس فایل صوتی که شبکه خبری «سی‌بی‌اس» بدست آورده، ترامپ گفت: «واشنگتن تحت کنترل بسیار خوبی قرار دارد اما قصد داریم کنترل بیشتری بر آن اعمال کنیم. قصد داریم هزاران نفر را بازداشت کرده و بسیار قوی سرکوب کنیم.»

سخنان وی در حالی مطرح می‌شود که «موریل بوزر» شهردار واشنگتن اعلام کرد که در پایتخت آمریکا از ساعت 7 عصر امروز به مدت دو شب مقررات منع آمد و شد اعمال خواهد شد.

بر اساس گزارش شبکه خبری سی‌بی‌اس، یکی از شرکت کنندگان در این ویدئوکنفرانس سخنان رئیس جمهور آمریکا را «نامتعادل» توصیف کرد.

رئیس جمهور آمریکا به فرمانداران گفت: «شما باید به اوضاع مسلط شوید و اگر نتوانید مسلط شوید وقتتان را هدر داده و مشتی جاهل به نظر خواهید آمد. باید به اوضاع مسلط شوید

ترامپ در این ویدئوکنفرانس از فرمانداران خواست تا کسانی را که به آتش زدن پرچم آمریکا اقدام می‌کنند نیز مجازات کنند.

 

ویرایش شده در توسط alala
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

جدای از حماقت ترامپ، حکومت ایالات متحده قبلا از این تجارب داشته و به سان خیلی حکومت های مستقر در کشورهای دیگر از ایرادهای نحوه اعتراض مخالفین و معترضین پیراهن عثمان می سازند و علم می کنند. امیدوارم این مخالفت ها هماهنگ و زیرکانه باشه و ر دالان هیاهوی ساختگی رسانه ها و ابزارهای موجود حکومت و ترامپ گم نشه.

  • Like 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
13 minutes قبل , aminf14 گفت:

جدای از حماقت ترامپ، حکومت ایالات متحده قبلا از این تجارب داشته و به سان خیلی حکومت های مستقر در کشورهای دیگر از ایرادهای نحوه اعتراض مخالفین و معترضین پیراهن عثمان می سازند و علم می کنند. امیدوارم این مخالفت ها هماهنگ و زیرکانه باشه و ر دالان هیاهوی ساختگی رسانه ها و ابزارهای موجود حکومت و ترامپ گم نشه.

واقعا جای تاپیک فلسفه خالی هست چون بحث دامنه دار رو در اون تاپیک میشد انجام داد.تاپیک فلسفه را باز کنید و روح و جان و بینش را به سایت بازگردانید.

  • Like 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هم اکنون, A7A گفت:

واقعا جای تاپیک فلسفه خالی هست چون بحث دامنه دار رو در اون تاپیک میشد انجام داد.تاپیک فلسفه را باز کنید و روح و جان و بینش را به سایت بازگردانید.

جاش خالیه و متاسفانه نفس من اثری بر کالبد انحصار گرایی بعضی نداره. مضاف بر این این وقایع ایالات متحده اگه کلید واژه ای بررسیش کنیم قابل ادامه دادن هست ولی اگر در غالب فلسفه و مسائل اجتماعی و گسترده و جهان شمول بررسی اش کنیم فکر نکنم قابل تحمل باشد 

  • Like 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.