RedArmy

تحلیل و پیگیری تحولات ایالات متحده

پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده   

61 votes

این نظرسنجی برای رای جدید بسته است
  1. 1. پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده به نظر شما کدامیک از دو گزینه ذیل خواهد بود ؟؟؟

    • جو بایدن (دموکرات)
    • دانالد ترامپ (جمهوری خواه )


Recommended Posts

[align=center][size=18]گزارش سازمان سيا درباره حتميت نابودي رژيم صهيونيستي[/size][/align]

خبرگزاري فارس: سازمان جاسوسي مركزي آمريكا (سيا) اعلام كرد: اسرائيل تا 20 سال ديگر بيشتر دوام و بقا نخواهد يافت.

به گزارش فارس، بر اساس تجزيه و تحليل دورنگرانه سازمان جاسوسي مركزي آمريكا (سيا) كه به تازگي به نمايندگان سناي منتخب در امور اطلاعات و كميته منتخب دائم مجلس نمايندگان در امور اطلاعات ارائه شده است، اسرائيل تا 20 سال ديگر بيشتر دوام و بقا نخواهد يافت.
تحليل فوق همچنين تاكيد كرد: طي 15 سال آينده بيش از دو ميليون اسرائيلي از جمله 500 هزار شهروند اسرائيلي داراي كارت سبز يا گذرنامه عزيمت به آمريكا خواهند بود.
اين تحليل در ادامه تصريح كرد: حدود يك ميليون و 600 هزار اسرائيلي مستعد و متمايل به بازگشت به سرزمين آبا و اجدادي‌شان در روسيه، اروپاي شرقي و اروپاي غربي هستند.
اين گزارش اضافه كرد: اين تحليل و اطلاعات حاصله از آن مطمئنا موجب خوشحالي و خرسندي ضدصهيونيست‌ها و مخالفان صهيونيسم خواهد شد. چنانچه عميقا در اين باره تفكر و تأمل كنيم، در ‌مي‌يابيم كه اين پيش‌بيني با منطق تاريخ سازگار است و با آن هماهنگي دارد. مصداق اين امر نيز آفريقاي جنوبي است كه به همين سرنوشت دچار شد و اين تكرار روند و فرآيندي است كه تحقق آن براي اسرائيل پيش‌بيني مي‌شود و نهايتا آرزوي كسانيكه خواهان نابودي اسرائيل هستند، برآورده خواهد شد.
اين گزارش در پايان يادآور شد: آينده در هيچ جا نوشته نشده و معلوم نيست و تحليل سيا درباره آينده اسرائيل نيز تنها سناريويي در ميان ديگر سناريوهاست. بقاي اسرائيل تنها به تمايل نخبگان و مردم براي مقاومت بستگي دارد و چنانچه اسرائيلي‌ها نيز تمايلي به مقاومت نداشته باشند مطمئنا اين پيش‌بيني به واقعيت تبديل خواهد شد.


http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8712211186

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام
1-آقا ارشيا اگه ميشه پا در ميوني كن ريش گرو بذار تا 20 سال بشه 20 ماه والا تا اون موقع خدا ميدونه چند هزار انسان بي گناه به دست اين خون آشاما كشته مي شن ما كه طاقتشو نداريم
2-اگه انشا الله اسرائيل هم نابود بشه لابي صهيونيست در آمريكا اروپا . كشور هاي عربي و بقيه ي كشور هاي ديگه كه نابود نكيشه با يد يه فكري براي اين مسئله هم بشه اگه اسرائيل نابود بشه شركت نايك و نوكيا و آديداس و ياهو و هزار تا از اين جور شركتا نابود نميشن فوقش ميرن يه جاي ديگه ي دنيا اسرائيل مي سازن
3-ببينم اگه واقعا اين طوري بشه پس چرا به جاي اين كه يه فكري به حال خودشون بكنن رفتن تو كردستان عراق ميخوان اسرائيل دوم بسازن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يواش يواش خود آمريكاييها هم دارن درك ميكنن كه صهيونيسم نميتونه كشور مستقلي داشته باشه

به نظرم 20 سال رو تقريبا خوب گفتن و احتمالا براي فرار از اين موضوع دست به دامن عربها خواهند شد براي صلح كه البته هيچوقت پيش نخواهد اومد

اسراييل بجاي اينكه فكر مهار ايران باشه بايد دنبال يه كش قوي باشه واسه تونبونش

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر در مورد اخر الزمان تحقیق کرده باشید می فهمید یهود یان پس از شکست دادن اعراب تا زمان ظهور امام زمان (عج) در بیت امقدس هستند و فقط به دست با کفایت ایشان شکست می خورند و نابود می شوند ، ولی باید بدونیم که پیش از ظهور وقایعی اتفاق می افته که ما می تونیم او ها رو تسریع کنیم .
در ضمن به صرف دونستن سرانجام و عاقبت کار دشمن تکلیف شرعی از ما برداشته نمی شه و ما باید کاری که بر عهده مون هست رو انجام بدیم و تمام تلاش خودمون رو برای نابودی اونها انجام بدیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اين گزارش اضافه كرد: اين تحليل و اطلاعات حاصله از آن مطمئنا موجب خوشحالي و خرسندي ضدصهيونيست‌ها و مخالفان صهيونيسم خواهد شد. چنانچه عميقا در اين باره تفكر و تأمل كنيم، در ‌مي‌يابيم كه اين پيش‌بيني با منطق تاريخ سازگار است و با آن هماهنگي دارد. مصداق اين امر نيز آفريقاي جنوبي است كه به همين سرنوشت دچار شد و اين تكرار روند و فرآيندي است كه تحقق آن براي اسرائيل پيش‌بيني مي‌شود و نهايتا آرزوي كسانيكه خواهان نابودي اسرائيل هستند، برآورده خواهد شد.[/quote]

گزارش كاملا مضحكانه اي بود. در حقيقت دارن به مردم و خصوصا اعراب منطقه القا ميكنن كه نيازي به مقاومت و درگيري نيست و اسرائيل خود به خود در حال فروپاشي هست !

اين گزارش در صدد سست كردن عزم مردم منطقه و مسلمانان براي بيرون راندن اين رژيم از سرزمين اشغالي است. وقتي رژيمي در حال فروپاشي هست پس درگيري و مقاومت فقط خسارت دادن هست و ....!!!

[color=red]قابل توجه دوستاني كه بدنبال يك جنگ رواني بودند بگم كه اين گزارش يكي از نمونه هاي اين جنگ ميباشد.[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
و جالبتر اشاره به عدد [color=red]20 [/color]سال هست.

طي اين بيست سال افرادي كه در سنين بزرگسالي هستند از دور خارج شده و طفل 10 ساله تبديل به نيروي جوان جامعه شده. در حقيقت دارن روي كودكان يا بهتر بگم نسل اينده برنامه ريزي ميكنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]اين گزارش اضافه كرد: اين تحليل و اطلاعات حاصله از آن مطمئنا موجب خوشحالي و خرسندي ضدصهيونيست‌ها و مخالفان صهيونيسم خواهد شد. چنانچه عميقا در اين باره تفكر و تأمل كنيم، در ‌مي‌يابيم كه اين پيش‌بيني با منطق تاريخ سازگار است و با آن هماهنگي دارد. مصداق اين امر نيز آفريقاي جنوبي است كه به همين سرنوشت دچار شد و اين تكرار روند و فرآيندي است كه تحقق آن براي اسرائيل پيش‌بيني مي‌شود و نهايتا آرزوي كسانيكه خواهان نابودي اسرائيل هستند، برآورده خواهد شد.[/quote]

گزارش كاملا مضحكانه اي بود. در حقيقت دارن به مردم و خصوصا اعراب منطقه القا ميكنن كه نيازي به مقاومت و درگيري نيست و اسرائيل خود به خود در حال فروپاشي هست !

اين گزارش در صدد سست كردن عزم مردم منطقه و مسلمانان براي بيرون راندن اين رژيم از سرزمين اشغالي است. وقتي رژيمي در حال فروپاشي هست پس درگيري و مقاومت فقط خسارت دادن هست و ....!!!

[color=red]قابل توجه دوستاني كه بدنبال يك جنگ رواني بودند بگم كه اين گزارش يكي از نمونه هاي اين جنگ ميباشد.[/color][/quote]

درود بر شما که اینقدر ریزبین هستین
من خودم همیشه این کلک ها رو می فهمیدم اما ایندفعه ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اگر در مورد اخر الزمان تحقیق کرده باشید می فهمید یهود یان پس از شکست دادن اعراب تا زمان ظهور امام زمان (عج) در بیت امقدس هستند و فقط به دست با کفایت ایشان شکست می خورند و نابود می شوند ، ولی باید بدونیم که پیش از ظهور وقایعی اتفاق می افته که ما می تونیم او ها رو تسریع کنیم .
[/quote]

اميدوارم زياد تا اون موقع نمونده باشه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این دقیقا مثل این می مونه که فردا گزارشی از سازامان اطلاعات بیاد بیرون که حزب الله لبنان تا چند سال دیگه از هم پاشیده خواهد شد .

زدن چنین حرفی توسط سازمان سیاه بسیار غیر قابل توجیح هست . اسرائیل کاملا و دقیقا مثل یک ایالت آمریکا می مونه . مثل این می مونه که بگیم ایالت کالیفرنیا آمریکا تا 20 سال دیگه از هم پاشیده خواهد شد .

چنین حرفی از دهن کشوری که اسرائیل یکی از ایالت هاش هست کمی عجیب به نظر می یاد .

نستر آداموس در این مورد پیش بینی کرده ولی خوب پیش بینیش در حد دانش من نیست . چراکه قلم به قلم پیش بینی های نستر آداموس نیاز به کارشناسی داره که از توان من خارج است . /

در پیش بینی های نستر اداموس در نخست به قدرت غرب و در آخر به از هم پاشیده شدن قدرت غربی و فراگیری اسلام اشاره شده . و همچنین از هم پاشیدگی اسرائیل .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]و جالبتر اشاره به عدد [color=red]20 [/color]سال هست.

طي اين بيست سال افرادي كه در سنين بزرگسالي هستند از دور خارج شده و طفل 10 ساله تبديل به نيروي جوان جامعه شده. در حقيقت دارن روي كودكان يا بهتر بگم نسل اينده برنامه ريزي ميكنن.[/quote]
احسنت به این ریز بینی و نکته سنجی شما مطمئن باشید این اسرائیل هم مثل همه قدرت های فاسد دیگه زیاد دوام نمی آورد و روزی مثل بند های خانه عنکبوت از هم خواهد پاشید.
پیش گوئی های نوسترآداموس نه بر فعل و نه بر قائده است ولی حاوی مطالب بدی هم نیست با تشکر :
http://endmonjy.blogfa.com/post-40.aspx

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فدراسیون داشنمندان آمریکا - سازمانی با نفوذ که در آن 68 برنده جایزه نوبل حضور دارند - به "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد می دهد که تعداد کلاهک های هسته ای را کاهش داده و موشک هایی که هم اکنون شهرهای بزرگ و پرجمعیت را نشانه گرفته اند، 12 مرکز کلیدی اقتصاد روسیه، از جمله "گازپروم"، "روس نفت"، "روسال" و حتم کمپانی آلمانی E.ON و کمپانی ایتالیایی Enel را نشانه بگیرند.

به گزارش «ریا نووستی»، روزنامه "کامرسانت" در شماره امروز خود نوشت که این فدراسیون گزارشی درباره تدوین دکترین هسته ای جدید آمریکا منتشر کرده است. در آن مولفین اثبات می کنند که پیشنهاد "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا درباره ضرورت خلع سلاح هسته ای بسیار به موقع است و راهنمایی می کنند که این طرح چگونه می تواند متحقق شود.

اکنون در آمریکا 5.2 هزار کلاهک هسته ای وجود دارد که از این میان 2.7 هزار کلاهک در کشیک نظامی و 2.5 هزار در انبارها هستند. بعقیده دانشمندان، این رقمی بیش از حد نیاز است. دانشمندان به این نتیجه می رسند که مبرم ترین مسئله "بازدارندگی حداقل" است و برای آمریکا لازم است که درکل چند صد کلاهک هسته ای داشته باشد تا دشمنان بالقوه از حمله به آمریکا محذور بمانند.

در عین حال، برای بازدارندگی هسته ای موثر، دانشمندان پیشنهاد می دهند که اهداف جدیدی برای موشک های آمریکایی دارای کلاهک هسته ای انتخاب شوند. بدین ترتیب، بجای شهرها تنها باید تاسیسات زیربنایی مهم را هدف قرار داد. ضمن اینکه در گزارش بعنوان دشمنان احتمالی نه تنها از روسیه، بلکه چین، کره شمالی، ایران و سوریه نیز نام برده شده است، اما مولفین گزارش روسیه را مثال زده اند.

کامرسانت می نویسد: "در کل چنین موسساتی 12 تا هستند. این شامل 3 پالایشگاه نفت "امسکی" (گازپروم نفت)، "آنگارسکی" (روس نفت) و "کیریشسکی" (سورگوت نفت گاز)، مهمترین موسسات متالورژی» "ماگنیتاگورسکی"، "نیژنیتاگیلسکی"، "چریپاوتسکی"، "نوریلسکی نیکل" و نیز کارخانه های آلومینیوم "براتسکی" و "نوواکوزنتسکی" می شود. فهرست اهداف در خاک روسیه به نیروگاه های برق منطقه ای "بریزوفسکایا"، "سریدنی اورالسکایا" و "سورگوتسکایا" پایان می یابد".

این موسسات نه تنها بعنوان مهمترین موسسات روسیه، بلکه بعنوان اهدافی که نابود سازی آنها می تواند منجر به کمترین تلفات جانی شود، برگزیده شده اند. اما طبق محاسبات مولفین این گزارش، در صورت نابود سازی این اهداف روسیه نمی تواند وارد جنگ شود، زیرا اقتصاد آن فلج می شود و علاوه بر این میلیون ها نفر از مردم روسیه نیز کشته می شوند.

مولفین گزارش خاطر نشان می سازند: "این محاسبات هوشیارکننده هستند".

ضمیمه این گزارش که توسط فدراسیون دانشمندان آمریکا آماده شده است، حاوی پیشنویس دستور "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا به پنتاگون و ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا نیز می باشد که آنها را موظف می سازد بخشی از سلاح هسته ای آمریکا را نابود نموده و "بازدارندگی حداقل" را بعنوان اساس دکترین هسته ای آمریکا برگزینند.

فدراسیون دانشمندان آمریکا که این گزارش را آماده کرده است، با وجود اینکه سازمانی غیر دولتی می باشد، از نفوذ بسیاری برخوردار است. این فدراسیون در سال 1945 توسط دانشمندان هسته ای که اولین بمب اتمی آمریکا را ساخته بودند ایجاد شده است و از آن زمان تا کنون بطور دائم به کاخ سفید و ادارات نظامی آمریکا مشورت می دهند.

http://pe.rian.ru/articles/digest/20090415/121118766.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش فارس، در اين گزارش كه در هفته نامه "آمريكن فري‌پرس " به چاپ رسيده، آمده است: گزارش‌ها از اين امر حكايت دارد كه گروه بيلدربرگ در نشست محرمانه 14 و 19 ماه مي در "وولياگ مني " يونان كماكان بر ايجاد يك دولت جهاني پافشاري خواهد ورزيد.
بنا بر اين گزارش،‌ "آليس ريولين " كه به نمايندگي از موسسه مطالعاتي بانفوذ "بروكينگز " در گروه بيلدربرگ حضور دارد، در پاسخ به اين پرسش كه آيا مساله مورد بحث در سال جاري ايجاد يك دولت جهاني و يا جهاني بدون مرز و تشكيل اتحاديه آمريكا خواهد بود، لبخندي به لب آورد.
اين هفته نامه تصريح مي‌كند كه تشكيل اتحاديه آمريكايي براي ساليان متمادي است از انديشه‌هاي گروه بيلدربرگ بوده است اما تحقق آن به واسطه آنچه كه شركت كنندگان آن را تحريك ناسيوناليسم مي خوانند، ميسر نگشته است.
آمريكن فري‌پرس مي‌افزايد: بيلدربرگ در نظر دارد توافقنامه تجارت آزاد آمريكاي شمالي را در سرتاسر نيم‌كره غربي گسترش دهد كه سرآغاز تشكيل اتحاديه آمريكايي به مانند اتحاديه اروپا در آمريكا خواهد بود و در نهايت نيز دولتي جهاني تحت رهبري سازمان ملل متحد به وجود خواهد آمد.
اين گزارش حاكي است: در تحولي جداگانه از اين گروه، "تيموتي گيثنر "، وزير خزانه داري آمريكا در سخنراني خود در شوراي روابط خارجي آمريكا كه حضور فعالي در گروه بيلدربرگ دارند بالاخره زبان گشود و پرده از اين حقيقت برداشت و گفت كه از پيشنهاد جايگزيني دلار به عوض سبد ارزي بين‌المللي كه تحت نظارت صندوق بين‌المللي پول باشد، حمايت مي‌كند.
وي بطور شفاهي گفت: ما عملا از اين امر استقبال مي‌كنيم اما در محفل عمومي او و باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا اعلام كردند كه با اين نظر مخالف هستند.
آمريكن فري‌پرس درباره ماهيت اين گروه نوشت: نام و فعاليت هاي بيلدربرگ به رغم داشتن پيشينه‌اي 55 ساله، هياتي متشكل از قانونگذاران تراز اول جهان و با وجود برخورداري از نفوذ سياسي گسترده در رهبري امور جهان پوشيده مانده است.


http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8802021416

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.