cheka

حقایق تکان دهنده درباره ی ابرسلاح الکترومغناظیسی شوروی (Sura)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

دوستان من شدیدا مخالف این سلاح روسها هستم و اون رو تخیل محض میدونم.بالاخره خود روسها هم فهمیدن برای پیشبرد جنگ روانی و پروپاگانداشون به چیزی شبیه conspiracy theories (که آمریکا دنیارو باهاش اسکل کرده) نیاز دارن این شد که این بحثارو تو ذهن افکار عمومیه دنیا جا انداختن.
ولی وقتی که 3 روز پیش نزدیک واشینگتن زلزله 5.9 ریشتری اومد و 120 میلیون نفر در آمریکا اونو حس کردن کمی به فکر فرو رفتم.تا اونجایی که من میدونم تو خبرها گفتن در 100 ساله گذشته این بی سابقه بوده و هیچ گسل مهمی هم در ایالت ویرجینیا وجود نداره.
مساله دیگه ساعتیه که این زلزله حادث شد 13:51 در حالیکه بیشتر زلزله ها (درصدشو نمیدونم) شب هنگام رخ میدن. البته زلزله های هاییتی و چین و اندونزی هم شب نبودن.
درست بلافاصله پس ازاین زلزله سر و کله طوفان irene پیدا شد البته در این مورد هم خود هاریکن چیز جدید و عجیبی نیست و هر سال چنین طوفانهای دریاییه عظیمی در منطقه کاراییب و برمودا شکل میگیره ولی همیشه پس از گذشتن از فلوریدا به طرف جنوب غرب و جنوب آمریکا یعنی لوییزیانا و تکزاس پیش میره ولی این بار در جهت کاملا مخالف و به سمت نیویورک میره:(
شایدم به قول آقا سالم فقط عذاب الهیه کی میدونه icon_frown

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام حیرت زده شدم ولی این رو بدونین که روسیه از قدرت های برتر در علم ریاضی وفیزیک است وبارها این قدرت علمی رو به رخ جهان کشیده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آمریکا هم برای خودش یه نوع وسیله الکترومغناطیسی رو برای ناپدید کردن اجسام ساخت که البته با مردن و دیوانه شدن بیشتر خدمه کشتی که روی اون سلاح آزمایش شد ، یه جورایی میشه گفت که شکست خورد ولی در نوع خودش میشه گفت از این سلاح روسها کم نمی آوردفکرشو بکنید کشتی جنگی رو ناپدید بکنید و درست تو دل دشمن ظاهر بشید و ضربه بزنید و بعد دوباره قبل از اقدام دشمن ناپدید بشید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.