ops

12عامل قدرت ايران در برابر رژيم صهيونيستي

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[img]http://media.farsnews.com/Media/9004/Images/jpg/A0109/A1091485.jpg[/img]

[b][color=darkred]خبرگزاري فارس: يك نويسنده عرب عوامل قدرت ايران در برابر حمله احتمالي رژيم صهيونيستي به تاسيسات هسته‌اي ايران را تشريح كرده است.[/color][/b]

ه گزارش فارس، هشدارهاي مكرر "مائير داگان " رئيس سابق سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد) به سران اسرائيل در خصوص دوري از اقدام نظامي عليه برنامه هسته‌اي ايران كه در سه هفته گذشته بيش از 4 بار تكرار شده، مورد توجه كارشناسان مسايل منطقه‌اي قرار گرفته است.
وي در طول سه هفته گذشته چهار بار نسبت به نتايج مصيبت‌بار هر گونه حمله نظامي عليه ايران هشدار داده است، اين در حالي است كه داگان همان كسي است كه سه كابينه گذشته اسرائيل را به اتخاذ مواضعي عليه برنامه هسته‌اي ايران تشويق مي‌كرد، جالب اينجاست كه بيشتر فرماندهان امنيتي اسرائيل كه از كار خود كنار رفته‌اند، همين موضع را اتخاذ كرده و نسبت به حمله به ايران هشدار داده‌اند و آن را اشتباهي استراتژيك براي اسرائيل قلمداد كرده‌اند كه تل‌آويو توان مقابله با پيامدهاي آن را نخواهد داشت.
"صالح النعامي " تحليلگر مسايل بين‌المللي در مقاله‌اي كه در پايگاه خبري الجزيره و سايت خود منتشر كرده، به اين موضوع اشاره كرده و مي‌نويسد كه بر خلاف رويكرد رايج مي‌توان نتيجه گرفت كه هشدارهاي مكرر داگان نشان از اين دارد كه بنيامين نتانياهو نخست‌وزير و ايهود باراك وزير جنگ اسرائيل سعي مي‌كنند تا فرماندهان ارشد امنيتي اسرائيل را به انجام حمله‌اي پيش دستانه عليه برنامه هسته‌اي ايران قانع كنند.

*هشدارهاي مكرر مقامات امنيتي اسرائيل

از سوي ديگر "گابي اشكنازي " رئيس سابق ستاد ارتش و "يووال ديسكين " رئيس سابق شاباك و "عاموس يادلين " رئيس سابق امان نيز كه در گذشته‌اي نه چندان دور در رأس نهادهاي نظامي و جاسوسي اسرائيل قرار داشتند، اين مواضع داگان را تاييد مي كنند و سعي دارند مانع از كشيده شدن اسرائيل به جنگ با ايران شوند.
گفته مي‌شود موضع اشكنازي در رد حمله به ايران باعث شده بود كه شيمون پرز رئيس اين رژيم وي را بزرگترين فرمانده تاريخ اسرائيل بداند، اما از سوي ديگر نتانياهو و باراك به همين علت از تمديد فرماندهي وي بر ستاد ارتش اسرائيل خودداري كرده‌اند.

*پراكندگي تاسيسات هسته‌اي ايران

بر اساس اين گزارش، فرماندهان سابق اسرائيل اعتقاد دارند كه به علت گستردگي تاسيسات هسته‌اي ايران در فضايي بسيار وسيع، امكان از بين بردن آن براي اسرائيل بسيار محدود است، چرا كه ايراني‌ها تاسيسات هسته‌اي خود را به صورت بسيار پراكنده‌اي ساخته‌اند و به همين علت حمله به اين تاسيسات مي‌طلبد كه اسرائيل از قدرت بسيار بالايي برخوردار باشد كه بيشتر از توانايي‌هاي كنوني اين رژيم است.

*ساخت تاسيسات ايران در زير زمين

از سوي ديگر ايران تاسيسات هسته‌اي خود را در عمق زمين تاسيس كرده است، به اين ترتيب امكان انهدام اين تاسيسات به قدرت نظامي و تكنولوژيكي و لوجستيك بالايي نياز دارد كه به عقيده داگان در اختيار اسرائيل نيست.
تل آويو معتقد است كه ايراني‌ها خيلي زود از تجربه برنامه هسته‌اي عراق استفاده كردند، برنامه‌اي كه اسرائيل در سال 1981 آن را به صورت كامل از بين برد، چرا كه عراقي‌ها تمام مراحل اين برنامه‌ را در يك نيروگاه هسته‌‌اي قرار داده بودند.


*كابوس جنگ دراز مدت براي اسرائيل

فرماندهان اسرائيلي اعتقاد دارند كه در ازاي احتمال بسيار ضعيف موفقيت براي اين حمله اسرائيل، خطر زيادي در زمينه اقدام انتقامي گسترده ايران عليه اسرائيل وجود دارد، به اعتقاد اين افراد ايران مي‌تواند در طول چندين ماه ده‌ها هزار موشك را بر سر اسرائيل بريزد كه اين اقدام موجب فلج شدن كامل اسرائيل خواهد شد.

*حزب‌الله نوك پيكان حمله ايران خواهد بود

اين در حالي است كه مقامات امنيتي اسرائيل يقين دارند كه در اين حمله حزب‌الله لبنان نوك حمله ايران خواهد بود و اسرائيل بايد خود را براي جنگ منطقه‌اي طولاني مدتي آماده كند، اين در حالي است كه اسرائيل امكان آن را ندارد و تنها گزينه پيش روي اسرائيل براي توقف اين جنگ استفاده از سلاح‌هاي نامتعارف است كه اين گزينه هم نياز به تاييد جهاني براي اسرائيل دارد كه امكان آن براي اين رژيم فراهم نيست.

*جبهه داخلي اسرائيل براي جنگ با ايران آماده نيست

النعامي در اين گزارش مي‌افزايد كه اين سناريو زماني براي سران اسرائيل نگران كننده مي‌شود كه اطلاع دارند كه تمام دستاوردهايي كه جبهه داخلي اسرائيل داشته است، براي رويارويي با اين جنگ آماده نيست، اين موضوع آتش سوزي سال گذشته در كوه الكرمل در حيفا را در خاطرها زنده مي‌كند، با اين تفاوت كه خسارت‌هاي آن آتش‌سوزي در مقابل خسارت‌هاي جنگ احتمالي ميان ايران و اسرائيل بيشتر به يك شوخي شبيه است.

*حمله به ايران و توقف فشارها و تحريم‌هاي اقتصادي

از ديگر خطرهايي كه حمله اسرائيل به ايران براي تل‌آويو دارد، متوقف شدن فشارهاي بين‌المللي بر ايران براي توقف فعاليت‌هاي هسته‌اي اين كشور است، اين حمله همچنين مي‌تواند مجموعه تحريم‌هاي اقتصادي عليه اين كشور را كه آمريكا با اعمال فشار بر قدرت‌هاي ديگر آنها را تصويب كرده است، ناكارآمد كند.

*حمله به ايران، تهران را به ساخت بمب اتم ترغيب مي‌كند

اين نويسنده مي‌افزايد كه چنين حمله‌اي مي‌تواند ايران را از تعهدات خود در زمينه عدم توليد سلاح اتمي بازدارد و ايران به سرعت و به صورت علني و بدون ترس از تبعات آن، ماهيت برنامه اتمي خود را از غيرنظامي به نظامي تغيير دهد. اين حمله احتمالي راه را براي ايران باز خواهد كرد تا بتواند آزمايشهاي هسته‌اي را به صورت اعلام شده در سطحي وسيع انجام دهد.

*ايجاد رقابت تسليحاتي در منطقه

از سوي ديگر سران امنيتي تل‌آويو مي‌ترسند كه موفقيت ايران در توليد سلاح[انرژي] هسته‌اي بتواند كشورهاي عربي را نيز به سوي توليد اين سلاح سوق دهد، اين موضوع رقابت تسليحات اتمي را در منطقه ايجاد خواهد كرد.اين همان چيزي است كه اسرائيل آن را خطري عليه خود مي‌‌داند و نسبت به آن هشدار مي‌دهد.

*توليد بمب اتم ايران براي حمله به اسرائيل مبالغه‌آميز است

سران امنيتي اسرائيل همچنين اذعان دارند كه اين سخن كه ايران سلاح اتمي را براي استفاده عليه اسرائيل توليد كرده است، بسيار مبالغه‌آميز به نظر مي‌رسد، ‌چرا كه بر اساس اطلاعات موجود ايران مي‌خواهد با توسعه برنامه هسته‌‌اي خود جايگاه خود را در منطقه خليج فارس تقويت كند.

*آمريكا با اسرائيل در حمله احتمالي همكاري نخواهد كرد

از سوي ديگر هرگونه حمله احتمالي اسرائيل به ايران بايد بدون موافقت و حضور آمريكايي‌ها انجام شود، چرا كه آنها بارها مخالفت خود را با هر اقدام يك‌جانبه اسرائيل در اين زمينه اعلام كرده‌اند، اين به اين علت است كه دولت آمريكا مي‌داند كه ايران برگه‌هاي زيادي را بويژه در عراق و افغانستان در اختيار دارد كه مي‌تواند به وسيله آن آمريكا را آزار دهد.


*ايجاد وحدت در جبهه داخلي ايران

هيچ شكي وجود ندارد كه حمله اسرائيل به ايران بدون توجه به موفقيت يا شكست آن مي‌تواند حساب‌هاي غرب براي اختلاف‌افكني ميان مسئولان كشور و از بين حاكميت تهران به اين ترتيب را نقش بر آب كرده و موجب وحدت هر چه بيشتر مسئولان نظام شود. به عقيده اين نويسنده اين حمله فرصت بهبود موقعيت جريان اصلاح طلب هوادار غرب را از بين مي‌برد و اميدهاي اسرائيل براي انتقال بهار عربي به ايران را نااميد مي‌كند.
به عقيده النعامي واضح است كه داگان و امثال وي كه عدم حمله به ايران را پيشنهاد مي‌كنند، پيشرفت هسته‌اي ايران را نمي‌خواهند، بلكه آنها مي‌خواهند كه مقابله با برنامه هسته‌اي ايران به صورتي انجام شود كه اثري از اسرائيل در حملات غيرمستقيم در ميان نباشد و ايران نتواند به اين بهانه به اسرائيل حمله كند.
وي درباره زمانبدي اين هشدارهاي مكرر مي‌نويسد كه داگان مي‌داند كه مقامات امنيتي اسرائيل كه تازه چند ماهي است سمت‌هاي خود را در دست گرفته‌اند، قدرت مقابله در برابر فشارهاي نتانياهو و باراك براي حمله به ايران را ندارند، به همين علت وي سعي مي‌كند تا افكار عمومي را وارد اين معادله كند تا از اين برنامه جلوگيري شود.

*نتانياهو حامي اصلي حمله به ايران

چيزي كه باعث نگراني داگان و دوستان وي است، اين است كه نتانياهو همچنان معتقد است كه برنامه هسته‌اي ايران خطري وجودي براي اسرائيل به شمار مي‌رود و از بين بردن اين برنامه مأموريت اصلي وي در دوره دوم نخست‌وزيري او خواهد بود.
از سوي ديگر در آستانه طرح فلسطيني‌ها براي به رسميت شناخته شدن دولت مستقل فلسطيني در سازمان مل متحد، نتانياهو سعي دارد تا با حمله احتمالي به ايران برگه‌هاي اين معادله را بر هم زند و تحركات فلسطينيها را قبل از آغاز شدن از بين ببرد.
اين مقاله در پايان تاكيد مي‌كند كه با وجود هشدارهاي افرادي مثل داگان شانس نتانياهو براي انجام هر حمله‌اي به ايران بسيار كم مي‌شود، درست است كه سران سياسي مي‌توانند در هر زماني بدون توجه به موضع فرماندهان نظامي تصميم به اين حمله بگيرند، اما آنها مي‌دانند كه در صورت شكست نيز تنها اين سران سياسي خواهند بود كه بايد مسئوليت آن را بر عهده بگيرند.
به همين علت نتيجه مستقيم اظهارات داگان در هفته‌هاي اخير از بين رفتن عنصر بازدارندگي اسرائيل در مقابله با ايران است، به اين ترتيب كه ايران به اين معادله رسيده است كه حمله اسرائيل به تاسيسات هسته‌اي ايران، امري بعيد به نظر مي‌رسد.

[url=http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9005030084]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسراییل فعلا با موشک های دست ساز حماس مقابله کنه و نمی خواد غلط زیادی کنه و به ایران حمله کند. مثل اینکه دلشون باران موشک می خواهد ! icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا دلایلش منطقیه!!!

تنها یک نکته را لحاظ نکرده و اونم اینه که:


[color=red]اسرائیل ثابت کرده با بی فکری و کورکورانه دست به هر کار حماقت باری ممکنه بزنه[/color][size=18][/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين رو در نظر داشته باشيد سران ا س ر ا ي ي ل افرادي قدرت طلب و جاني هستند !
امكان داره دست به هر اقدامي بزنند اما بدون شك بدونيد نقطه اتكاي ا س ر ا ي ي ل بمب هاي اتمش هست و لا غير ! اونها فقط به بمب اتما فرك مي كنند كه اون هم در جامعه امروزي دامكان پذير نيست اما اگر پاش بيفته بدون ترديد استفاده خواهند كرد.
البته به شخصه فكر ميكنم اس راييل توان حمله رو نداره و جالبه كه هر روزز ايران قوي تر ميشه ! و اونها بايد قدم به قدم عقب نشيني كنند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اصولا در حال حاضر امکان دست بردن به سلاح هسته ای برای هیچ کشوری حتی کشورهای قدرتمند در اقتصاد و نظامی گری هم وجود نداره، چه برسه به یه پایگاه نظامی کاشته شده در خاورمیانه ... حتی فکر تسلیحات شیمیایی یا میکروبی رو هم باید از سرشون بیرون کنن چون در این منطقه در بین ملت های منطقه انگیزش های زیادی برای هلاکت هر چه سریع تر ساکنین صهیونیست فلسطین اشغالی وجود داره ... ببینید کار داره به یه لبه اصطکاک بسیار تیز و واضح میکشه و دیگه زمانه محافظه کاری گذشته آقای اوباما خیلی راحت اعلام کرد که ما حتی جلوی اعلام رسمی تشکیل کشور فلسطین رو هم در شورای امنیت و سازمان ملل می گیریم و از این مهملات ... بنابراین تا این لحظه آمریکایی ها خیلی صریح حرف آخرشونو که همون حرف اولشونم بوده زدن حالا مونده بقیه حضرات اروپایی و استرالیا و ژاپن و چین و روسیه البته کشورهای عربی هم چاره ای جز بیرون اومدن از پرده ابهام و دو پهلو حرف زدن ندارن ... بنابراین وضعیت به اندازه کافی انفجاری و شکننده هست. اینو خدمت شما عرض کنم که حدود یه سال پیش در یکی از خبرگزاری های داخلی خوندم که فرماندهان ارتش سوریه تهدید کرده بودن که در صورت بروز هر گونه درگیری با اسرائیل از بکارگیری هیچ نوع سلاحی علیه صهیونیست ها هیچ ابایی ندارن و حتی اگر این صرفا یک ادعا هم باشه میشه تصور کرد که چه دردسر روانی برای ساکنین صهیونیست فلسطین اشغالی ایجاد می کنه. بنابراین، تا حدود زیادی با دوستمون موافق ام که هیچ کشوری نمی تونه به همین راحتی از اینجور خیالپردازی ها بکنه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسرائیل دست به بمب اتمی ببره عین اینه که مجوز موشک بارون شدن از سوی هر کشور مخالفی رو صادر کرده... نه خیلی هم ((کشورشون)) بزرگه! icon_cool icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بعضی ازشون منطقی ولی بعضی ها اغراق امیز

متاسفانه اسرائیل مشکل تسلیحاتی نداره و از جنگ های بلند مدت نمیترسه در ضمن اسرائیل اقتصاد نداره و ایالت پنجاه ویکم امریکاست پس مشکل اقتصادی اسرائیل منتفی است
تنها راه حل نابودی توان واکنش نظامی اسرائیل در هفته اول جنگ است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان واقعا عذر میخام اما من فکر میکنم برای یک اتحاد دیگه و یک دست شدن مردم این مملکت یک جنگ دیگه هم لازمه تا به یاد قدیما همه با هم برادر و خواهر شیم.
فقط موندم اون پسرهایی که الان ابرو بر میدارن و آرایش میکنن جاشون تو این معادله کجاست؟؟؟
در کل این اون وحدت کلمه ای نیست که قبلا وجود داشت....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
الان آمريكا و غرب كاملا اين مسئله را درك كرده اند كه براي به زانو درآوردن ايران نمي توانند از حمله نظامي بهره ببرند. به همين خاطر با شدت تمام در حال حمله رواني به وسيله ابر رسانه هاي خود هستند. در حال حاضر جبهه اي كه ما بايد خودمان را در آن تقويت كنيم جبهه فرهنگي است اما متاسفانه...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب مهدي 42
با سلام و احترام بيكران
برادر عزيزم
گزاره شما تاكيدي بر اين حقيقته كه رژيم صهيونيستي چيزي براي از دست دادن نداره ... و قطع به يقين بدونيد براي اونها اتفاقا اين يك نقطه ضعف بسيار خطرناك و بزرگه ... چرا كه اونا هستن كه مشكل مشروعيت منطقه اي دارن نه طرف متخاصم اونا بنابراين اينكه صهيونيستا چيزي براي از دست دادن ندارن دقيقا تاييدي بر اينه كه ما از هر گزينه لازم بشكل دلخواه براي كوبيدنشون استفاده مي كنيم و به شما اطمينان ميدم كه اين كارو مي كنيم در ضمن ... بياد داشته باشيد كه همين صهيونيست هايي كه شما مي فرماييد مشكل تسليحاتي ندارن در مديريت اين ابزار ها و منابع انساني كاربري اين ادوات در جنگ 33 روزه بشكل محسوسي مشكل داشتن ... اينو كه بخاطر مياريد؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]جناب مهدي 42
با سلام و احترام بيكران
برادر عزيزم
گزاره شما تاكيدي بر اين حقيقته كه رژيم صهيونيستي چيزي براي از دست دادن نداره ... و قطع به يقين بدونيد براي اونها اتفاقا اين يك نقطه ضعف بسيار خطرناك و بزرگه ... چرا كه اونا هستن كه مشكل مشروعيت منطقه اي دارن نه طرف متخاصم اونا بنابراين اينكه صهيونيستا چيزي براي از دست دادن ندارن دقيقا تاييدي بر اينه كه ما از هر گزينه لازم بشكل دلخواه براي كوبيدنشون استفاده مي كنيم و به شما اطمينان ميدم كه اين كارو مي كنيم در ضمن ... بياد داشته باشيد كه همين صهيونيست هايي كه شما مي فرماييد مشكل تسليحاتي ندارن در مديريت اين ابزار ها و منابع انساني كاربري اين ادوات در جنگ 33 روزه بشكل محسوسي مشكل داشتن ... اينو كه بخاطر مياريد؟[/quote]


باسلام ودررود بیشتر و بیکرانتر
کل این رژیم به اندازه استان ایلامه و عمق استراتژیک نداره و منظور من اینه که ساختاری شبیه لبنان داره که با کمک های خارجی بودجه خودشو تامین میکنه و اقتصاد نداره در ضمن متاسفانه تسلیحات رو به شکل وسیعی بهش میرسونن(امریکا و اروپا) و امید واری ما هم همون گفته ی شماست یعنی مدیریت استفاده از اونا

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سران این رژیم نامشروع افراطی هستند اما احمق نیستند در واقع قبل شروع هرگونه جنگی ابتدا همه چیز را انالیز می کنند و تا از پیروزی خود مطمئن نباشند دست به حمله ی پیشدستانه نمی زنند (البته جنگ 33 روزه رو فاکتور بگیرید).صهیونیست ها این رو می دانند که با حمله ی پیشدستانه نمی توانند کشور مقتدر ایران رو به زانو در بیاورند زیرا به عنوان یک کشور متجاوز حق استفاده از سلاح هسته ای رو ندارد و اگر دست به این کار بزند عملآ دست به خودکشی زده است.ایران هم هیچگاه دست به حمله ی پیشدستانه نخواهد زد زیرا این را می داند که با حمله ی پیشدستانه بهانه ی استفاده از سلاح های هسته ای را به رژیم صهیونیستی داده است.در این صورت نیز ایران مجبور است از سلاح های غیر متعارفش علیه صهیونیست ها استفاده کند و این درگیری احتمالآ به یک جنگ تمام عیار و اخرالزمانی تبدیل خواهد شد البته من فکر می کنم جنگ ایران و صهیونیست ها یک جنگ منطقه ای نخواهد بود بلکه احتمالآ جرقه ای برای یک جنگ بزرگ منطقه ای و شاید جهانی خواهد بود.گرچه سران ایران و اسرائیل همواره بر طبل جنگ می کوبند (به خصوص صهیونیست ها) اما واقعیت این است که هر دو از جنگ گریزانند زیرا این جنگ به نابودی کامل اسرائیل و وارد امدن خسارات شدید به ایران منجر خواهد شد.در واقع صهیونیست ها ترجیح می دهند در کنار یک ایران مجهز به سلاح هسته ای زندگی کنند تا این که اغازگر جنگی باشند که یک سر ان نابودی و سر دیگرش نا کجا اباد است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سران این رژیم نامشروع افراطی هستند اما احمق نیستند در واقع قبل شروع هرگونه جنگی ابتدا همه چیز را انالیز می کنند و تا از پیروزی خود مطمئن نباشند دست به حمله ی پیشدستانه نمی زنند (البته جنگ 33 روزه رو فاکتور بگیرید).صهیونیست ها این رو می دانند که با حمله ی پیشدستانه نمی توانند کشور مقتدر ایران رو به زانو در بیاورند زیرا به عنوان یک کشور متجاوز حق استفاده از سلاح هسته ای رو ندارد و اگر دست به این کار بزند عملآ دست به خودکشی زده است.ایران هم هیچگاه دست به حمله ی پیشدستانه نخواهد زد زیرا این را می داند که با حمله ی پیشدستانه بهانه ی استفاده از سلاح های هسته ای را به رژیم صهیونیستی داده است.در این صورت نیز ایران مجبور است از سلاح های غیر متعارفش علیه صهیونیست ها استفاده کند و این درگیری احتمالآ به یک جنگ تمام عیار و اخرالزمانی تبدیل خواهد شد البته من فکر می کنم جنگ ایران و صهیونیست ها یک جنگ منطقه ای نخواهد بود بلکه احتمالآ جرقه ای برای یک جنگ بزرگ منطقه ای و شاید جهانی خواهد بود.گرچه سران ایران و اسرائیل همواره بر طبل جنگ می کوبند (به خصوص صهیونیست ها) اما واقعیت این است که هر دو از جنگ گریزانند زیرا این جنگ به نابودی کامل اسرائیل و وارد امدن خسارات شدید به ایران منجر خواهد شد.در واقع صهیونیست ها ترجیح می دهند در کنار یک ایران مجهز به سلاح هسته ای زندگی کنند تا این که اغازگر جنگی باشند که یک سر ان نابودی و سر دیگرش نا کجا اباد است.[/quote]

سلام
موافق نیستم با اینگه اسرائیل از جنگ گریزان است چون میداند که امریکا تنهایش نمیگذارد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]فقط موندم اون پسرهایی که الان ابرو بر میدارن و آرایش میکنن جاشون تو این معادله کجاست؟؟؟
در کل این اون وحدت کلمه ای نیست که قبلا وجود داشت....[/quote]


مطمپن باش اگه جنگي بشه همين كسايي كه ابرو بر ميدارن تو خط مقدم خواهند بودد.اما خيلي از بسيجي نماها .......مطمپن باش اگه جنگي بشه خيلي چيزا اثبات ميشه واسه مردم.البته اين نظر شخصي من در مورد نيروهاي مردمي هست.اما در مورد نيروهاي نظامي مطمپنم سپاه يه تنه جلوي هر خطري ايستاده.در كل به نظر من اگه جنگ بشه هر جووني تو هر لباسي حاضره جوون خودشو براي وطن بده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]فقط موندم اون پسرهایی که الان ابرو بر میدارن و آرایش میکنن جاشون تو این معادله کجاست؟؟؟
در کل این اون وحدت کلمه ای نیست که قبلا وجود داشت....[/quote]


مطمپن باش اگه جنگي بشه همين كسايي كه ابرو بر ميدارن تو خط مقدم خواهند بودد.اما خيلي از بسيجي نماها .......مطمپن باش اگه جنگي بشه خيلي چيزا اثبات ميشه واسه مردم.البته اين نظر شخصي من در مورد نيروهاي مردمي هست.اما در مورد نيروهاي نظامي مطمپنم سپاه يه تنه جلوي هر خطري ايستاده.در كل به نظر من اگه جنگ بشه هر جووني تو هر لباسي حاضره جوون خودشو براي وطن بده[/quote]

دوست عزیز بنده هم با شما موافق نیستم و فکر میکنم همین پسرانی که با مد جلو میروند اولین کسانی خواهند بود که بذر تفرقه و ... را خواهند پاشید و با توجبه های خود سعی به فرار خواهند کرد. الته نه همه ی ، هنوز بسیاری هستند که فقط ظاهرشان تغیر کرده و در دل هنوز روحیه دفاع و وطن پرستی و... دارند و البته مثل زمان جنگ افراد به ظاهر بسیجی ( به قول اخراجی ها : حاجی گرینف ها) خواهند بود که بیشتر روش تقیه و سازش رو دوست دارند و فقط در زمان صلح آماهده هستند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.