king-of-heaven

آیا احتمال جنگ در سال 2012 وجود دارد ؟

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

هرگونه سرنوشت مرگبار برای زمین در 21 دسامبر 2012 میلادی دروغ و بی اساس می باشد

بعد از این همه گمانه زنی و بحث در مورد سال 2012 حالا ناسا هم تصمیم گرفته تا با این دروغ و ادعای پوچ بجنگند. از دوستان خواهش میکنم نظرشون رو در این مورد بگن ..........ناسا که اعلام کرده اتفاق خاصی نمیفته ...........پس این همه جنجال هالیوود و رسانه هاشون بخاطر چیه ..................ممکنه اونا بخوان جنگی رو بپا کنن که بخوان ضربه اساسی به ما وارد کنن...........................................چون سال دیگه المپیک لندن هم که هست ممکنه یه برنامه داشته باشن.............

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این سال 2012 رو یهودیها از تاریخ قوم مایا گرفتن که این سال رو پایان جهان میگفتن و بعدها هم افرادی مثل نوسترآداموس پیشگوییهایی برای این بازه زمانی ارایه کردن.

حال اینکه در این تاریخ جهان به پایان میرسد حرف غیر معقولی است و پایان جهان را جز خدا کسی نمیداند و نمیتوان هم آن را پیشگویی کرد.

ولی اینکه برای این سال برنامه داشته باشند بله ممکن است.

برای سال 2007 هم برنامه داشتند که نشد.

اینطور که از کنار هم چیدن وقایع اون زمان بدست میاد این هست که قرار بود در سال 2006 حزب الله و در سال 2007 حماس و در سال 2008 در جریان المپیک ایران هدف حمله واقع بشن.

ولی شکست اسرائیل در جنگ با حزب الله این برنامه را دستخوش تغییر کرد و در المپیک 2008 سعی کردن با پوشش خبری که این بازیها ایجاد کرده بود به غزه حمله و حداقل حماس رو از حلقه های قدرت ایران حذف کنند که موفق نشدند.

با این دو شکست برنامه حمله به ایران به زمان نامعلومی موکول شد.

اما آمریکا و اسرائیل روی آوردن به دکترین آنفلوانزای نیویورکی که در اون هدف جدا کردن مردم از مردم و مردم از مسئولان در ایران بود که با برنامه ریزی از قبل انجام شده برای انتخابات و البته با اشتباهات حکومت ایران این فتنه متاسفانه ایجاد شد و الان مردم ایران به سه گروه حامی رهبری ، مخالف رهبری و خنثی تقسیم شدن که این خنثی ها اکثرا از سرخورده ای اصولگرا هستن که با این جریانات آقای ... در دولت باعث شد بی طرفی رو پیش بگیرن.

این دکترین تنها برای ایران نبود و قرار بود ایران قطعه اول پازلی باشد که تا امروز سه طرح از اون ارایه عمومی شده تحت عنوان خاورمیانه جدید که با تغییرات در مرزبندی کشورهای منطقه از پاکستان تا مصر همراه هست.

چون در ایران این طرح شکست خورد ایران رو به مرحله آخر منتقل کردن و قرار شد ابتدا تکلیف کشورهای دیگر و در این آشفته بازار تکلیف اهرمهای منطقه ای ایران از جمله سوریه مشخص شود که در صورت سقوط حکومت در سوریه یا عقب نشینی آن و سازش با مخالفان و کشورهای حامی آنها طرحی که در سال 2006 شروع و شکست خورد از نوع دیگر به نتیجه میرسه و اون قطع ارتباط ایران با حزب الله هست که در این صورت حزب الله هم زیاد نمیتواند در مقابل حمله اسرائیل مقاومت کند و با طولانی شدن جنگ و محاصره لبنان احتمال دارد شکست بخورد.

بهتره دعا کنیم جنگ داخلی در لیبی ادامه داشته باشه و در سوریه هم قبل از اقدام نظامی علیه اون از طرف ناتو و از خاک ترکیه مخالفان سرکوب بشن تا سال 2012 رو به سلامت سپری کنیم چون زمان برگزاری بازیهای المپیک برای ایران و حزب الله خطرناک هست.

متاسفانه عده ای از مردم ایران هم بدون اطلاع از پازلی که برای کشورمون طراحی شده برای مردم سوریه دلسوزی میکنند ولی این رو بی اطلاع هستند که هر یک نفر که در سوریه کشته میشه یک نفر کشته در ایران کم میکنه در جنگ احتمالی.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جالبه اما فکر کنم همیشه یه نقشه پشتیبان وجود داشته باشه
مثلا اسراییل یا ترکیه یا ناتو یا اردن یا آذربایجان می تونند کاتالیزور باشن
راستی تکلیف کشور های دیگه مثل چین روسیه هند و.. در خاورمیانه جدید چیه؟؟؟اونا هیچ نقشی ندارن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بابا حالا يه سال ديگه دنيا تموم ميشه بيايم به جاي اون ميمونه كه به فضا ميره ما بريم .......بدو اقا جانموني :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در اینکه برنامه ای که دارند می توان گفت که شکی در آن نیست !

آقا سعید تحلیلتون کاملا منطقی هست . ولی احتمالا تا قبل از المپیک و یا دو سه ماه آینده درگیری با حزب الله شروع بشه که بتوانند عیار آنها و ایران را بسنجند !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تحلیل کاملی بود آقا سعید

همش برای من یه سوال بوده که اینها همیشه ی خدا از اون اولش که باطل جلوی حق وایستاد تاکتیکهاشون در بنیاد یکی بودن ، حالا به اقتضای زمان یکم ملات بهش اضافه می کنند
ما چرا روشهایی که تو کل تاریخ علیه شون استفاده شده رو بررسی نمی کنیم و انجام نمی دیم؟!!

واقعا براتون سوال نیست که چرا قرآن این همه از تاریخ می گه؟! این همه تذکر می ده تو احوال گذشتگان و عبرت گرفتن ؟!

حضرت علی هم میگه اون چیزی که من از تاریخ آموختم و اگه مردم عادی می فهمیدن دنیا گلستان می شد( این عین کلام حضرت نیست برداشت خودمه )

تو همون قضیه انتخابات برید آرشیو کیهان و بخونید ، جالب بود که داشت تک تک کارهاشون پیش بینی می کرد ولی هیچ کس کاری نکرد ( من که فکر کنم می خواستن اینکار انجام بشه تا حریف و کلا حذف کنند !!)
در اینکه از یک استراتژیک قدیمی استفاده می کنند شکی نیست
اول فیلم و بازی میسازن ، اگه حال کنند چهارتا بمب تو جاهای شلوغ آمریکا میترکونند ( احتمالا شناسنامه ی تروریستها اونجا پیدا میشه :mrgreen: ) بعد میان حمله کنند حالا به ایران یا سوریه یا لبنان دیگه خدا می دونه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان در حال حاظر امریکا با میزان بدهی که دارد و گفته می شود پول پرداخت این بدهی در جهان وجود ندارد ، مجبور است دست به یک جنگ تمام عیار (( به معنای واقعی کلمه ی جنگ )) بزند . اصولا کشورها و دولتهای استعمارگر در دو صورت لشکرکشی خود را آغاز می کنند . در وضعیت خوب و ایدال اقتصادی و همچنین در وضعیت بد و وخیم اقتصادی که نوع دوم ذکر حال حاضر امریکاست و البته وضعیت بسیاری دیگر از کشورهای پیشرفته ی جهان ، کشورهای اروپایی و بسیاری از اعضای پیمان آتلانتیک شمالی ناتو نیز همین است . المپیک در راه است . ساخته های چند ساله ی اخیر هالیوود ، بازیهای کامپیوتری که خود شاهد آن هستید ، سریال های تلوزیونی ، خبرهای عجیب و غریب علمی ووووو همگی مردم جهان را از این که در آینده ی نزدیک اتفاقات وحشتناکی در جهان ما به وقوع خواهد پیوست را آماده کرده اند .... گویی در حال سپری کردن دوره ی آرامشی پیش از طوفان هستیم ..... من نمی گم زمان درگیری دقیقا کی خواهد بود و یا طرف این درگیریها چه کشورهایی خواهند بود ولی مطمئنا در آینده ی خیلی نزدیک جنگی خانمان برنداز که قطعا یک سر آن آمریکای جنایتکار و سر دیگر ان یکی از کشورهای منطقه ی ما خواهد بود به وقوع خواهد پیوست . شاید ان آینده ی نزدیک سال 2012 و شاید آن کشوری که مورد حمله قرار خواهد گرفت ما باشیم ..... تعیین طرف های درگیری و زمان آن نیاز به بحث بررسی فراوان دارد که در این سیاهه ی من زمان ان نخواهد بود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر از نظرات دوستان.

البته این رو فراموش کردم بگم که در طرح قبلی قرار بود بجای جنگ با سوریه با این کشور سازش کنند در قبال پس دادن بلندیهای جولان و جدا شدن این کشور از اتحاد با ایران که با سیاست خارجی ضعیف هر دو طرف سوریه و آمریکا و عدم همکاری مناسب اسرائیل این بخش از نقشه خودبخود شکست خورد و باید از این موضوع خوشحال باشیم چرا که به واقع تحرکات خطرناکی در این بازه زمانی در مورد سوریه انجام دادند از پیشنهاد ارایه امتیازهای اقتصادی و همکاری با کشورهای اروپایی تا عقب نشینی اسرائیل از بلندیهای جولان و حذف شدن نام رژیم بشار اسد از لیست سیاه آمریکا که یعنی امنیت ملیشون تضمین میشد.

در کنار این وقتی حزب الله حذف میشد و به ایران هم حمله شده بود در این شرایط سران سوری چاره ای جز سازش با غرب نداشتن.

اما برای نقشه تغییر یافته که کلید آن در انتخابات ریاست جمهوری ایران خورد و امروز دامنه آن تا شمال آفریقا کشیده شده و به هر کشوری رسید یا حکومتش رو سرنگون کرد یا کشور به اوضاع بحرانی وارد شد مثل لیبی و بحرین و یمن و سوریه که نتیجه هر چی باشه شکست یا پیروزی مخالفان در حقیقت این بازی دو سر باخت هست که هیچ برنده ای ندارد و چه حکومتها باقی بمانند چه مردم به پیروزی برسند با این حجم از خسارات و زیان مالی که بهشون وارد شده تازه متوجه عمق فاجعه خواهند شد که چه بر کشورشون اومده و چون خود اینها توان لازم برای بازسازی خرابیها رو ندارن ناچار به دامن کشورهای غربی خواهند رفت و به عنوان مثال چه قذافی در لیبی باقی بمونه یا مردم این کشور وی رو بیرون کنند هر دو گروه بعد از جنگ داخلی به سمت غرب متمایل میشوند.

فعلا هدف ایران نیست و خوشبختانه مانند نقشه قبلی ایران اخرین قطعه پازل میباشد که برای رسیدن به آن باید چند کار انجام شود که عبارت است از:

1- قطع ارتباط ایران با حزب الله و حماس از طریق حذف بشار اسد در سوریه

2- خروج سربازان آمریکایی از عراق و افغانستان به منظور کاهش تلفات در این کشورها در هنگام پاسخ متقابل ایران

3- به هم زدن روابط دوستانه ترکیه با ایران و سوریه که در مورد سوریه با موفقیت همراه بود.

4- پایان دادن جنگ داخلی و حمله خارجی به لیبی تا از اتلاف نیرو جلوگیری شود.

5- صدور قطعنامه ای علیه ایران مبنی بر این که فعالیت هسته ای نظامی دارد.

در مورد گزینه سوم با اینکه موفق شدن روابط ترکیه و سوریه را تیره کنند ولی علیه ایران احتمال موفقیت چنین برنامه ای کم هست بخصوص اینکه ترکیه به گاز وارداتی از ایران و صادرات به این کشور وابسته بوده و بدون کمک ایران از پس گروهک تروریستی پ ک ک برنخواهد آمد.

ولی یک اتفاق مانند یک حادثه تروریستی در ترکیه که به ایرانیها نسبت داده شود میتواند تا حدودی باعث تیرگی روابط دو کشور شده و دید مردم مسلمان این کشور را به ما بد کند.

صدور قطعنامه هم آخرین کاری است که باید انجام دهند اگر میخواهند حمایت جامعه جهانی را داشته باشند و این نوعی التیماتوم به حکومت ایران مبنی بر سازش با غرب یا جنگ میباشد.

در مقابل ما باید با کارهای تاکتیکی از این اتفاقات جلوگیری کنیم.

1- حمایت از حکومت سوریه حتی شده با اعزام کارشناس جهت سرکوب مردم مخالف (دلتون به حال این مردم نسوزه همون مردم نمک نشناسی هستن که پرچم ایران رو که کلمه جلاله الله رو داشت اتش زدند)

2- تقویت حزب الله لبنان با موشکهای دوربرد مانند فاتح110 و اعلام این خبر بصورت غیررسمی

3- جذب اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس و تضعیف جبهه اپوزیسیون ضد نظام

4- سرکوبی گروهک تروریستی پژاک و سایر گروهکهای ضد انقلاب بصورت کامل و با کمک نیروهای مسلح و آزمایش تسلیحات جدید که به نوعی قدرت نمایی باشد.

5- رونمایی از تسلیحات تاکتیکی جدید که بار استراتژیک دارند مانند موشک ضد کشتی دوربرد در کلاس موشک ضد کشتی دی اف21 چینی که میتوان از موشکهای قدیمی شهاب3 به این منظور استفاده کرد و لازم هم نیست حتما پروژه به پایان برسد تا اعلام شود و همینکه اعلام کنیم چنین موشکی در اختیار داریم باعث برهم خوردن معادلات دشمن خواهد شد و برای تقویت ضن آنها در برخورداری ایران از چنین موشکی میتوان تعدادی موشک شهاب3 با رنگ آمیزی دریایی را در نزدیکی سواحل دریای عمان مستقر کرد.

6- حمله نظامی به بحرین!

گزینه شش به نظر احمقانه میاد ولی تنها گزینه ای است که میتواند از جنگ قطعی شده با آمریکا جلوگیری کند و تمام کشورهای ضد ایران با این حمله در برابر کار انجام شده قرار میگیرند و صحنه جنگ از ایران به بحرین منتقل میشود که مطمئنا آمریکائیها در این منطقه توان جنگ مناسب با ایران را ندارند.

برای بدست آوردن بهانه هم یک اتفاق مانند شلیک موشک از سمت بحرین به یک کشتی نظامی ایران و غرق شدن آن بهانه خوبی بدست میدهد.

7- در زمان یک ماه مانده به برگزاری بازیهای المپیک باید یک رزمایش کوچک ولی با ارزش انجام دهیم که همان گزینه 5 میباشد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]نقد فیلم 2012 رو ببینید تا حدودی متوجه میشوید برنامه این ها ( فراماسون ها و یهود ها و...)
چی هست!!!!!
[/b]
قسمت اول : :mrgreen:

http://www.aparat.com/v/ca87e9d08238e6d61791dc55931bb50015760

قسمت دوم : :mrgreen:

http://www.aparat.com/v/4878de0d788d6042ea4a532742a51fc815771

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بابا بي خيال اين حرفا بشيديعني چي اخه كي اينده رو به غير از ذات اقدس الهي مي دونه اين حرفا هذليات يه مشت جادوگر و انصار واعوان شيطانه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در اینکه سال 2012 یه جنگی اتفاق بیفته تقریبا میشه گفت شکی نیست.وگرنه آزار ندارن که این همه تبلیغات کنن.فقط امیدوارم هدفشون ایران نباشه.چون در این صورت این جنگ کل خاور میانه و بلکه هم جهان رو زیر و رو میکنه.

آقا سعید با اینکه کاملا مشخصه که بقای حکومت سوریه برای ما خیلی مهمه،ولی اگه اسد همچنان به کشتن ادامه بده ما باید همچنان حمایت کنیم ازش؟اگه از دید استراتژیک نگاه کنیم کاملا درسته،ولی از دید انسانی و اسلامی جور در نمیاد.حالا چون چند تا احمق پرچم ایران رو آتیش زدم که توجیه نمیشه بپذیریم 2000 نفر کشته بشن.اکثر مردم سوریه هم برای مبارزه با دیکتاتوری حکومت اسد به پا خاستن.هرچند غربی ها هم حداکثر استفاده رو می کنن.با این حساب من فکر می کنم حمایت ما از انقلاب های دیگه فقط برای این بود که به نفع ما بود،نه به خاطر جنبه ی انسانیش و قیام در برابر ظلم.اگه شما هم صحنه کشته شدن یه بچه 2 ساله سوری رو که تیر خورده به سرش،ببینین شاید نمی گفتین مردم سوریه حقشونه کشته بشن.امیدوارم نگید که من تحت تاثیر رسانه های غربی قرار گرفتم و این حرفا.من حرف وجدانم رو زدم.
ما باید سوریه رو بیخیال بشیم دنبال یه هم پیمان دیگه بگردیم.عراق بهترین گزینه هست.
وقتی فقط یک شریک سیاسی داشته باشیم،این مشکلات هم پیش میاد.دیپلماسی ما ضعیف که نه،یک جورایی افتضاحه.مثلا می تونستیم علاوه بر اینکه پنهانی از حکومت سوریه حمایت می کنیم،از مخالفان حکومت و سران حکومت و شاید هم ترکیه دعوت می کردیم و توی تهران یه مذاکره میذاشتیم.هرچند احتمالا به نتیجه نمی رسید،ولی قطعا هم وجهمون تا حدودی حفظ میشد هم حمایت خودمون از سوریه هم داشتیم.
ببخشید که حرفام در کل ربط زیادی به تاپیک نداشت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوستان
حتما يك اتفاق بزرگ سال2012رخ مي ده چون اگر اتفاقي نيفته درواقع حرف هاي خودشون رانقض مي كنند كه اين براي آونا اصلا خوب نيست :mrgreen: :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان واقعيت اينست كه بايد در سال 2012 منتظر وقايعي در جبهه ي اسراپيل باشيد. همين و بس.
اما در مورد صحبت هاي دوستان.
مطمپن باشيد به جز سوريه اتفاقاتي كه در ساير كشور ها افتاده به هيچ وجه مورد رضاي غرب نبوده. مثلا در مصر به هر حال مبارك يك متحد استراتژيك بوده و حالا ميبينيم كه بحث ارتباط با ايران داره مطرح ميشه از سوي مصري ها كه واقعا اميدوار كنندست. در مورد بحرين نيازي به توضيح نيست و در مورد يمن هم كه ميبينيد دارن دست و پا ميزنند تا عبدالله صالح روي كار باقي بمونه.

اما در مورد ليبي ابتداي جنگ و تا به حال فقط دنبال منافع مشخصشون هستن و اگر تامين نفت عربستان نبود تا الان يكي از دو جناح رو نابود ميكردن. اما گويا به اين نتيجه رسيدن كه نبود قذافي بهتر از بودنش هست حتي شده به ريسك عدم صدور نفت تا مدتي.

اما برسيم به سوريه.دوستان مطمپن باشيد تا وقتي كه حكومت سوريه چه از طريق شورش داخلي يا حمله نظامي سرنگون نشه اتفاق خاصي براي ما نميفته.
در نهايت اينا همه تحليل هاي ابكسيت جدي نگيريد فقط خدا ميدونه.

دوستان دقت كنيد اولين گزينه از جبهه ي مقاومت حزب الله بود در جنگ 33روزه كه به لطف خدا دشمن رو به خاك ماليد. گزينه بعدي ايران بود و ماجراهاي بعد از انتخابات كه اونهم تا حدودي شكست خورد.(البته ما هم خسارت سنگيني داديم) گزينه بعدي حماس بود كه باز هم به لطف خدا پيروزي نصيب ما شد.و حالا نوبت به سوريه رسيده كه كمي وضعيت خطرناك شده. البته همين الان هم در لبنان ماجراي رفيق حريري و در غزه مذاكرات با تشكيلات خود گردان سازش گر و در ايران هم جو تهديد ادامه داره.

اما چيزي كه نگران كنندست اينه كه شايد در چند ماه اينده حكومت بشار اسد سقوط كنه بعد در ازاي به رسميت شناختن فلسطين حماس سازش كنه و در ادامه اسراپيل كه از ماجراي فلسطين كمي خيالش راحت شده به خزب الله بي سوريه حمله كنه و درنهايت در بهبه ي المپيك نوبت به ايران برسه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یعنی اگه کشور فلسطین به رسمیت شناخته بشه و یه صلح همه جانبه صورت بگیره(حتی با حماس)،اون وقت ایران عکس العملش چیه؟باز هم اسراییل رو به رسمیت نمیشناسه؟باز هم غربیا به ما به چشم یه تهدید نگاه می کنن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.