aminmessi

کلیپ ها و سرود های " حزب الله لبنان "

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

سلام دوستان سایت . در این تاپیک قصد دارم کلیپ ها و سرود های منتسب به رزمندگان حزب الله لبنان را قرار بدهم . چون در سایت همچنین چیزی جاش خالیه ! از دوستان می خواهم اگر کلیپ یا موسیقی ای داشتند در اینجا قرار بدهند .

------------------------------------------------

در ابتدا کلیپی زیبا از سایت دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای با نام انتم منتصرون که در مورد جنگ سی و سه روزه و سید حسن نصر الله است .


[url=http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/16978/13900525_528.3gp]مناسب برای تلفن همراه و فرمت 3gp ( حجم 6.8 MB‏ ‏)[/url]

[url=http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/16978/13900525_528.wmv]کیفیت متوسط و فرمت Wmv ( حجم 12.9 MB‏ ‏)[/url]

[url=http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/16978/13900525_528.flv]کیفیت پايين و فرمت Flv ( حجم 4.5 MB‏ ‏)[/url]

[url=http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/16978/13900525_528.mp4]کیفیت خوب و فرمت Mp4 ( حجم 36.5 MB )[/url]
----------------------------------
در ضمن آهنگ زیبای بازی Call Of Duty ‎6 : Modern Warfare 2 در این کلیپ استفاده شده است .
----------------------------------
انشا الله در ادامه کلیپ ها را می گذارم . مدیران محترم هم منتقل کنند .
----------------------------------


یک قسمت مهم و عجیب در این کلیپ است در دقیقه 1:21 یک موشک انداز بر روی دوش رزمنده حزب اللو می بینید که خود خود ژاولینه !!!
شاید هم من اشتباه می کنم !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این هم ادامه کلیپها :
کلیپ رسالة الثوار بسیار زیبا است . هم از لحاظ موسیقی جذاب و هم تصاویری کم یاب از سید حسن نصرالله .
[url=http://hadatha.org/upload/video_anashed/resalat_althowaar.wmv]رسالة الثوار ‏‏( جذاب و دیدنی ‏‏)‏[/url]

کلیپ های دیگر هم بسیار زیبا است .

[url=http://hadatha.org/upload/video_anashed/law_wada3o_alshams.wmv]لو وضعوا الشمس بيمينى[/url]

[url=http://hadatha.org/upload/video_anashed/jabeen_alommah.wmv]جبين الأمة[/url]

[url=http://hadatha.org/upload/video_anashed/nashedat_tammoz.wmv]نشيدة تموز[/url]

[url=http://hadatha.org/upload/video_anashed/wa3d_allah.wmv]وعد الله[/url]

[url=http://hadatha.org/upload/video_anashed/w3d_al2sra.wmv]وعد الأسرى[/url]

[url=http://hadatha.org/upload/video_anashed/layawm_iktamal_alna9r.wmv]اليوم اكتمل النصر[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
داداش كليپ رو هنوز دانلود نكردم ولي احتمالا موشك دراگون هست كه شبيه جاولينه ! icon_arrowd

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برای شما دوستان کلیپ المفاجاة را قرار میدهم . ولی متاسفانه این کلیپ کامل نیست و تا شماره 4 است .
این کلیپ هم داستای جالب دارد که در زیر می آید .
----------------------------------------------------

[size=18]بازي اعداد در نماهنگي كه به كابوس اسراييل تبديل شد !![/size]


[img]http://khabaryaab.com/Files/News/20110714/fa162f8eafa8458d843160b38fbd0dba.JPG[/img]

به گزارش خبرنگار فارس از بیروت، از جمله ویژگی های جنگ 33 روزه که کمتر به صورت مصداقی به ابعاد آن توجه شده است ، نقش شبکه تلویزیونی "المنار " در این جنگ می باشد. این شبکه که ارگان رسمی حزب الله بوده و در سرتاسر دنیا قابل دریافت است، در زمان جنگ، درست مانند بخشی از ماشین جنگی مقاومت عمل کرد و اسراییلی ها را به شدت کلافه نمود به طوری که در همان هفته اول جنگ، نیروی هوایی ارتش صهیونیستی با بمب های نفوذ کننده، ساختمان 12 طبقه این شبکه تلویزیونی را در عرض 30 ثانیه به تلی از غبار تبدیل کردند تا از شرش خلاص شوند اما در برابر دیده گان حیرت زده جهانیان، ده دقیقه بعد، "المنار " برنامه‌های خود را از سر گرفت و تل آویو را در بهتی دردناک فرو برد.

* کلیپ‌های المنار برای مخاطب اسراییلی

از جمله عملیات های این شبکه تلویزیونی در طول جنگ، ساخت نماهنگ های کوتاهی بود که بیشتر برای مخاطب اسراییلی ساخته شده بود تا مردم لبنانی یا مسلمان. در این نماهنگ ها، حزب الله اشراف و تسلط نظامی و امنیتی خود را به رخ صهیونیست ها می کشید و آشکارا دست به تهدید آنان می زد. فحوای اصلی نماهنگ های مذکور به زبان ساده این بود: هنوز خیلی مانده تا بفهمید مقاومت چه چیزهایی در آستین دارد. در این مقاله یک نمونه از این نماهنگ های معروف مورد بررسی قرار می گیرد تا مخاطبان بهتر منظور نگارنده را دریابند. این نماهنگ که در ایام جنگ، روزی 17-18 بار از " المنار " پخش می شد "مفاجاة " نام داشت که به معنی " غافل گیری " است و بر اساس همان مصاحبه تلفنی معروف "سید حسن نصرالله " در سومین روز جنگ نام گذاری شده بود. این مصاحبه در پایان روزی انجام گرفت که رسانه‌های اسراییلی خبر کشته شدن "سید حسن نصرالله " را با آب و تاب دامن می‌زدند تا روحیه مقاومت و مردم لبنان را در هم بشکنند. در اختتامیه این گفتگو که به طور زنده از المنار پخش می شد، دبیرکل حزب الله به طور مستقیم خبر اصابت ناوچه اسراییلی ساعر را اعلام کرد و با پوزخندی تکان دهنده تمامی هیبت دشمن را به مضحکه گرفت.
در این پیام تلفنی، سید حسن به اسراییلی هااعلام کرد " به شما قول می دهم با اتفاقات غافل گیر کننده ای رو به رو شوید که هدف قرار گرفتن ناوچه اسراییلی اولین آن‌ها بود.

* چرا شبکه " المنار " در میان صهیونیست ها مخاطب فراوانی دارد

امروزه کمتر کسی است که نداند شبکه " المنار " در میان صهیونیست های فلسطین اشغالی، خصوصا شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی مخاطبان فراوانی دارد .اسراییلی ها طی 10-12 سال پیش از جنگ 33 روزه ، آموخته بودند که اخبار این شبکه درباره درگیری های لبنان و اسراییل کاملا درست و این تلویزیون های اسراییلی هستند که غالبا اخبار جرح و تعدیل شده را منتشر می کنند. درست به همین علت عموم ساکنان فلسطین برای فهمیدن وضعیت میدان جنگ به این شبکه مراجعه می کنند و "المنار " نیز با هنرمندی تمام اعصاب مخاطبا صهیونیست را در هم ریخته و برنامه های تبلیغاتی خود را به موازات موشک باران مناطق اشغالی علیه عقبه استراتژیک ارتش صهیونیستی به کار می گرفت.

* نماهنگ "مفاجاة " یا "غافل گیر کننده ":

پخش این نماهنگ از اواخر هفته اول جنگ آغاز شد.این نماهنگ با عکسی از "سید حسن نصر الله " شروع می شد و هم زمان با زوم شدن بر روی چشمان عکس، صدای آن قسمت از پیام تلفنی معروفِ سید هم پخش می شد که می گوید: "اتفاقات غافل گیر کننده ای که به شما(اسراییلی ها) وعده داده بودم از همین حالا آغاز می شود " . سپس موسیقی مهیجی با ضرب آهنگ میخکوب کننده آغاز می شد.همزمان زوم روی چهره سید حسن ادامه یافته و جهت زوم به شکلی ملایم به روی چشم ، راست سید رفته و به تدریج درون مردمک چشم راست "سید حسن " عدد (1) ظاهر می شد.
همین طور که کادر تصویر با عمق سیاهی چشم سید حسن پر می شود ، عدد (1) هم واضح تر و بزرگ تر شده و موسیقی سرانجام عدد (1) تمام صفحه رو فرا می گیرد.
در مرحله بعد عدد (1) زوم بکشده و کوچک تر می گردد و پس از قرار گرفتن در سمت چپ کادر ، در مقابلش نوشته می شود:انهدام ناوچه ی ساعر
سپس عدد (2) هم مانند عدد(1) ا ز دل سیاهی کادر ظاهر شده و در سمت چپ کادر استقرار یافته و مقابلش نوشته می شد: " هدف گرفتن شهر طبریه
این 2 مورد تا آن روز(یعنی روز چهارم جنگ ، داغ ترین اخبار در زمینه عمل‌کرد جنگی حزب الله بود وت اسراییل پبش از آغاز جنگ به هیچ وجه تصورش را هم نمی‌کرد که حزب الله چنین توانمندی‌هایی داشته باشد.
در این قسمت از نماهنگ مفاجاة عدد(3) بود که تو از دل سیاهی ظاهر می شد و مانند قبل در سمت چپ کادر جا خوش می‌کرد اما این بار در نقابل آن تنها چند علامت سؤال ظاهر می شد.

* حیفا زیر آتش پیام رمزی که اسراییل دریافت نکرد

شاید رژیم صهیونیستی پیام پنهان در این نماهنگ را جدی نگرفت اما روز بعد و پس از هدف قرار گرفتن شهر حیفا ، نماهنگ مذکور علامت سؤال‌های مقابل عدد (3) را یک به یک مبدل به حروف الفبایی کرد که در پایان این جمله را تشکیل داد: حیفا زیر آتش
شاید اسراییلی ها در همین روز متوجه این نکته هم شدند که تعداد علامت سؤال‌های مقابل عدد(3) درست یازده عدد بود که دقیقی به تعداد حروف تشکیل‌دهنده جمله اضافه شده در روز بعد است. این دقیقاً چنین معنا می‌داد که حزب الله 24 ساعت قبل می‌دانست که جمله روز بعد در نماهنگ چه خواهد بود. اما در این مرحله ، این عدد (4) و 16 علامت سؤال مقابلش بود که مانند آوار بر سر صهیونیست ها خراب می شد.خصوصا اینکه فاصله گذاری های معین در میان علامت سؤال‌ها ، مخاطب را برای رسیدن به جمله بعدی در وضعیتی مانند مسابقه قرار می‌داد و این برای مخاطبان صهیونیست بسیار عصبی کننده بود.

* جهنم بعدی که حزب الله برای اسراییل تدارک دیده چیست

نماهنگ "مفاجاه " تا چند روزی به همین شکل که شرح داده شد، ده‌ها بار پخش گردید تا اینکه در روزششم جنگ برد موشک های حزب الله به ناگهان تا 75 کیلومتر افزایش پیدا کرد و شهر عفوله زیر آتشباران مقاومت اسلامی لرزید..
در این زمان، تا این که جنگ وارد مرحله‌ای شد که سید حسن آن را " بعد از حیفا " نامگذاری کرده بود.
در غروب همین روز ، نماهنگ مفاجاة با تغییرات جدید پخش شد و 16 علامت سؤال به این جمله ی 16 حرفی تبدیل شد: عفوله زیر آتش(عفوله تحت النار). و این بار عدد (5) بودکه با 30 علامت سؤال مقابلش، چونان آیینه دق، خواص و عوام اسراییلی را به خلائی دردناک دچار کرد: جهنم بعدی که حزب الله برای اسراییل تدارک دیده چیست.

* اعداد جادویی به 7 ختم شد

با توجه به وعده‌های سید حسن مبنی بر اینکه جای جای فلسطین اشغالی در برد موشک های مقاومت قرار دارد، هیچ کدام از صهیونیست ها، حتی آنان که خانه‌های خود را ترک کرده و به پناه گاه های شهرهای مرکزی فلسطین اشغالی گریخته بودند، اطمینان نداشتند که پایان نماهنگ المنار را به چشم ببینند.همچنین بخش زیادی از انرژی دستگاه‌های امنیتی اسراییل مصروف تحلیل و ارزیابی این نماهنگ و امثال آن می گردید تا با توجه به فاصله گذاری بین علامت سؤال‌ها ، هدف‌های بعدی مقاومت حتی الامکان مشخص شود.
تا پایان جنگ، بازی با عدد و علامت سؤال در نماهنگ مفاجاة تا عدد (7) هم پیش رفت.علامت سؤال‌های مقابل عدد(5) به این جمله تبدیل شد: "بیت شان زیر آتش موشک های مقاومت ".
این جمله خبر از افزایش 15 کیلومتری موشک های مقاومت می‌داد و علامت سؤال‌های مقابل عدد(6) نیز به استفاده حزب الله از موشک های ضدزرهی که تانک های ضد هسته ای میرکاوا را به راحتی می درید و منهدم می‌ساخت اختصاص پیدا کرد. و این بار چشم و ذهن مخاطبان خودی و غیر خودی متوجه علامت سؤال‌های مقابل عدد (7) بود که جنگ به پایان رسید و کابوس نماهنگ مفاجاة موقتاً پایان گرفت.در تمام این یک ماه ، ماشین جنگی اسراییل حتی نتوانست برای چند دقیقه عملیات جنگی المنار را متوقف نماید و این عجز و ناتوانی برای تل آویو، از مشاهده نماهنگ عذاب آور مفاجاة دردناک تر بود.
تصاویری از نماهنگ مفاجاة برای تقریب به ذهن خوانندگان از شکل اجرای آن در بخش عکس‌های مرتبط ضمیمه شده است.
------------------------------

[url=http://fars.tv/uploads/ZXdS1IvWkOmBMHz2qeGI.flv]کلیپ "المفاجاة" FLv ( حجم 3.1 مگا بایت )[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایول پسر خوشم اومد خیلی کلیپا جالبی گذاشتی هرچند اغلبشونو به دلیل علاقه م به لبنان و نیز بسیار حماسی بودنشون بارها شنیدم و دیدم ! ولی بازم دست مریزاد

این پست اخرت احسنتم داشت و دلم نیومد بهت نگم ، افرین پسر

متاسفانه تو ایران اصلا صدا وسیما به این چیزا جالب توجه نداشت ...
واقعا حزب الله تئوریسین های نظامی و فرهنگیش و نیز انرژی بسیار بالای نیروهاشون یه چیز دیگه س

در کل جز معدود نیروهای نامنظم جهان که از هر نظر کامل و اموزش دیده هستند و از بچگی عشق و علاقه خاصی بهشون داشتم که همیشه مایه تعجب دوستان اینوری و اونوری بوده به خصوص با اسم کاربریم ! و نیز پستهام !

وقتی جنگ شروع شد داشتیم میرفتیم مشهد البته 7 روزی مونده بود تموم بشه رفتیم مشهد وسطا راه الله اکبر مساجد تو دامغان تو شب بود که فهمیدم تموم شده نبرد

اهنگی که صدا وسیما با زیرنویس میداد جالب بود ، تصویر از بالا می اومد رو سیدحسن بعد سید حسن سخنرانی میکرد و یه متن بسیار حماسی میگفت و سپس اهنگ حماسی تر

یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ایول پسر خوشم اومد خیلی کلیپا جالبی گذاشتی هرچند اغلبشونو به دلیل علاقه م به لبنان و نیز بسیار حماسی بودنشون بارها شنیدم و دیدم ! ولی بازم دست مریزاد

این پست اخرت احسنتم داشت و دلم نیومد بهت نگم ، افرین پسر

متاسفانه تو ایران اصلا صدا وسیما به این چیزا جالب توجه نداشت ...
واقعا حزب الله تئوریسین های نظامی و فرهنگیش و نیز انرژی بسیار بالای نیروهاشون یه چیز دیگه س

در کل جز معدود نیروهای نامنظم جهان که از هر نظر کامل و اموزش دیده هستند و از بچگی عشق و علاقه خاصی بهشون داشتم که همیشه مایه تعجب دوستان اینوری و اونوری بوده به خصوص با اسم کاربریم ! و نیز پستهام !

وقتی جنگ شروع شد داشتیم میرفتیم مشهد البته 7 روزی مونده بود تموم بشه رفتیم مشهد وسطا راه الله اکبر مساجد تو دامغان تو شب بود که فهمیدم تموم شده نبرد

اهنگی که صدا وسیما با زیرنویس میداد جالب بود ، تصویر از بالا می اومد رو سیدحسن بعد سید حسن سخنرانی میکرد و یه متن بسیار حماسی میگفت و سپس اهنگ حماسی تر

یا حق[/quote]
چه عجب با اعتراف خودت گفتی که از یک چیزی خوشت آمد !! icon_arrowd icon_eek
در مورد المنار هم واقعا در کلیپ سازی استادند و به نظر من باید شبکه اش در ایران پخش بشود تا مردم با حزب الله بیشتر آشنا شوند !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هه »:


http://www.daneshju.ir/forum/member.php?u=11811

فقط برو ببین تاریخ اپلود عکسام کی هست اخوی !

همه میدونند من از سیدحسن خوشم میاد همونطور که از دو تا سیدحسن دیگه م خوشم میاد !
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]هه »:


http://www.daneshju.ir/forum/member.php?u=11811

فقط برو ببین تاریخ اپلود عکسام کی هست اخوی !

همه میدونند من از سیدحسن خوشم میاد همونطور که از دو تا سیدحسن دیگه م خوشم میاد ![/quote]
من نمی دانستم که شما از سید حسن نصرالله خوشت میاد . ما چاکرتیم
فقط درباره خط آخرت بگم که :
نواده روح الله , سید حسن نصر الله .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه عزیزم نواده ی روح الله سید حسن خمینی
راستی بحث سیاسی نیارید تو اینجا
البته اینم بگم سید حسن نصرالله که جای خودشو داره
امامم خیلی دوسش داشت
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در این کلیپ با پاسخ نصرالله مواجه میشویم که در واکنش به ندادن سمیر قنطار در عملیات تبادل اسرا در سال 2004 بود .
این را برای این گذاشتم که در تاپیکی در این سایت یکی از کاربران عزیز و محترم نظر داده بود که نصرالله کلمه احمق را درباره صهیونیست ها به کار نمی برد !!

[url=http://aparat.com/public/public/user_data/flv_video/2/234a1273487bf7b2e2061b9b56373a295850.flv]پاسخ کوبنده نصرالله به اسراییل[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دمتون گرم! عالی بود!
اینا رو کی میسازه؟![/quote]
اغلب را شبکه المنار که وابسته به حزب الله است .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقا دمت گرم خیلی عالی بود خیلی حماسی لذت بردم اگر باز هم هست قرار بده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گرچه حس خوبی بهشون ندارم ولی کلیپ ها عالی بود- دستت درد نکنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.