copout

ناقوس-سلاح سری هیتلر

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

در لهستان نزدیک پروژه بزرگ در گودال و معدن ونسلز بر اساس مدارک سری متفقین به نظر میرسد که نازی ها بر روی یک ناقوس فلزی بزرگ کار میکردند . طبق گفته ایگور ویتکوفسکی نویسنده کتاب اسلحه عجیب این حامل فانوسی نام دیگر این ناقوس دارای 9 فوت عرض و 12 تا 15 فوت ارتفاع بود . مسئول پروژه فرمانده ارشد اس اس و رئیس بخش تسلیحات اس اس هانس کاملر بوده است . درجه سری بودن این پروژه انقدر زیاد بود که پس از پایان جنگ تمام دانشمندان شرکت کننده در این پروژه تیر باران شدند علاوه بر این بر اساس گزارشات در قسمت پایینی ناقوس نوشته های وجود داشت که در این مورد بعدا توضیح خواهم داد . ظاهرا این ناقوس در محلی به نام فلای تراپ آزمایش شده بود.
در مورد درستی انجام این ازمایشات مطالب مبهم یسیار میباشد . گفته شده است که ظاهرا در نزدیکی معدن یک برج اب یا منبع اب یا دستگاهی خنک کننده که با اب کار میکرده در دهه 70 در قسمت پایینی فلای تراپ وجود داشته است که برای این ازمایشات از ان استفاده می شده است . اما این نظر اقای ویتکوفسکی بوده است . به نظر من این مطلب که یک پروژه فوق سری در روی زمین در فضای ازاد باشد و مورد ازمایش قرار گیرد معقول به نظر نمی رسد . چرا ؟ چون اولا جنگ بود و چرا میبایست این ناقوس در هوای ازاد و در معرض بمباران مدام دشمن قرار میگرفت ؟ ثانیا نازیها انقدر احمق نبودند که پروژه فوق سری خود را در معرض دید دشمن قرار دهند مگر اینکه دلیل خاصی داشته باشد ؟ ثالثا بر اساس گفته ایگور اگر این ناقوس بصورت زنجیر شده در فلای تراپ ازمایش شده است تا از پرواز ان جلوگیری شود چرا این کار در درون معدن انجام نشده است ؟ البته شاید به علت وجود تشعشعات فراوان و مضر امکان ازمایش در محیط سر بسته نبوده است . در کتاب ایگور هیچ اشاره ای به پرواز ازمایشی نشده است . واقعا این ناقوس چه بود : یک محرک ضد جاذبه زمین . یک ماشین زمان . یک هواپیمای نظامی .یا ……… این سوال را کسی نمی تواند به درستی پاسخ دهد اما اولین چیزی که از همه اشکار تر است این است که هنگام را اندازی این ناقوس فسمت بالایی و پایینی ان در خلاف جهت یکدیگر می چرخیدند و دستگاه شروع به برخاستن از زمین می کرد . همچنین به این موضوع هم اشاره شده است که احتمالا افرادی هنگام کار با این دستگاه و ازمایشات زندگی خود را از دست داده اند . بر سر ناقوس چه امد ؟ پاسخ به این سوال نیز تقریبا مشکل است زیرا ما در این مورد به اسناد کمی دسترسی داریم اما در هر صورت دیگر در لهستان نیست . بر اساس نظر ویتکوفسکی که به مدارک ک. گ. ب. دسترسی داشته است روسها بر این عقیده اند که امریکاییها ان را با خود برده اند . جالبتر اینکه در ککسبورگ امریکا در سال 1965یک بشقاب پرنده یا سفینه فضایی که کاملا شبیه به ناقوس بود سقوط کرد که سریعا توسط ارتش امریکا مخفی گردید . بر روی قسمت پایینی این بشقاب پرنده نیز نوشته های وجود داشته است . ایا این بشقاب پرنده همان ناقوس بوده است ؟ ایا امریکاییها ان را به پرواز در اورده اند ؟ یا ماهواره ای بوده که در انجا سقوط کرده است طبق گفته امریکاییها . در حادثه ککسبورگ بسیاری از سوالات بی پاسخ مانده است . در موقع سقوط نه تنها صدها سرباز مستقر در شهر را تا صبح به حالت اماده باش و بیدار نگهداشتند بلکه ساکنین نیز دیده بودند که کامیونهایی بین محل حادثه و شهر ترد د میکردند . . ارتش امریکا بطور رسمی اعلام کرد که چیز مهمی در این حادثه یافت نشده است . ناسا از یک ماهواره روسی صحبت میکرد و نیروی هوایی از یک دستگاه هواشناسی صحبت میکرد و ….. جالبترین مورد این است که ارتش امریکا یک رو بعد از این حادثه مقادیر زیادی کاشی سرامیکی سفارش داده بوده است . شاید بخاطر اینکه دستگاهی را عایق کنند .
ناقوس فقط در حالت استن بای بدون خطر می باشد . از طرف اقای اتو سرنی دانشمند المانی دوران نازی پس از جنگ جهانی پس از شرکت در عملیات پیپر کلیپ پرونده سازی اطلاعات در برنامه موشکی ناسا پذیرفته شد . حال این سوال مطرح است که چرا این موضوع تازه پس از اینکه اقای ایگور ویتکوفسکی کتاب خود تحت عنوان اسلحه عجیب را منتشر کرد به میان امد و در مورد ان بحث شد ؟ شاید این یک پولسازی حرفهای باشد چراکه او هیچ گاه کپی اسناد ک. گ. ب. را منتشر نکرد و از طرف دیگر مگر ک. گ. ب. اطلاعاتی را با میل در اختیار کسی میگذارد . . از طرف دیگر اگر این پرونده کاملا خاص نبود پس چرا حدود 60 دانشمند این پروژه تیر باران شدند ؟ روسها اظهار می کنند که امریکاییها اولین کسانی بودند که در اتمام جنگ قبل از دیگران در معدن حاضر لهستان حاظر بودند . لازم به ذکر است که در طول جنگ جهانی دوم اطراف انجا تحت کنترل شدید و مدام نظامی بود.


[img]http://up.vatandownload.com/images/yqyucf9hdtu0j47ltsx.jpg[/img]

منبع:
وبلاگ سانسورشده های جهان ما
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام این المانیها واقعا دارای نخبه هایی چه در زمان هیتلر وچه در حال حاضر بوده و هستند بعد از جنگ جهانی بسیاری از طرح های المانی ها که توسط امریکاییها بدست امد همگی در ارتش امریکا مورد استفاده قرار گرفت حتی ایده استفاده از بشقاب پرنده ابتدا از ان المانی ها بود که به دست امریکاییها افتاد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا امریکا و روسیه هر چی دارن از آلمان هیلتری دارن.

هایل هیتلر زیگل هایل(درست گفتم؟ icon_eek )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پدر علوم موشكي. اتمي و حدتي پخش تلوزيوني امروزي آلمان نازي بوده است:
اولين موشك بالستيك: V2 آلماني
اولين موشك كروز: V1 الماني
اولين بمب اتمبي در آلمان در حال تكميل بود
اولين كارخانه آب سنگين در آلمان تاسيس شد
اولين شبكه تلوزيوني كه در تمام اروپا پخش ميشد در آلمان بود ( اين شبكه با پخش سخنان هيتلر در مراسم افتتاحيه المپيك برلين افتتاح شد )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بعد 70 سال و پیشرفت شگرفت علوم در تمام شاخه ها خیلی عجیبه که هنوز هیچ کشوری ادعای دستیابی به چنین پروژه های پیشرفته و سری رو نداشته !!!!
اگه این چیزا حقیقت داشته باشه باید بگردیم ببینیم خود المانیها اینارو از کی کش رفتن؟!!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]لطفا لینک منبع را بگذارید تا منتقل شود .[/quote]

http://ufo-ir.blogfa.com/post-102.aspx

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بعد 70 سال و پیشرفت شگرفت علوم در تمام شاخه ها خیلی عجیبه که هنوز هیچ کشوری ادعای دستیابی به چنین پروژه های پیشرفته و سری رو نداشته !!!!
اگه این چیزا حقیقت داشته باشه باید بگردیم ببینیم خود المانیها اینارو از کی کش رفتن؟!!!!![/quote]
مال خودشونه.
مثلا همین اپن هامیر(مخترع بمب اتم) از آلمان رفت آمریکا و بمب اتم ساخت ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممنون.

البته آلمان ها پيشرفت زيادي در علوم و فنون داشتند منتها آنها نيز مثل بقيه و ما, در حصار زمان خودشون زندگي ميکردند و ساختن چنين دستگاهي احتياج به فناوري و دانشي داره که هنوز براي بشر قابل دستيابي نيست و بيشتر براي جنگ رواني بوده .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به خودمون افتخا كنيم
هر چي ما داريم اگر از روي كپي خارجي باشه خودمون كپي ميكنيم ولي امريكا و شوروي دانشمنداي المان نازي رو هم بردن ...چه برسه به تسليحاتشون

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسم عمليات گيره كاغذ رو شنيديد؟طي اين عمليات دانشمندان الماني را به امريكا و روسيه بردن و ازشون استفاده كردند.مثل وارنر فون براون كه پدر برنامه ي موشكي المان بود و خيلي هاي ديگه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
امریکا تو زمینه ی بردن دانشمندای نازی بسیار بهتر از شوروی عمل کرد. روسا بیشتر المانا رو یا به اردوگاههای کار اجباری مثل گولاگ و...بردن یا تیربارونشون کردن ولی غربیها ازالمانیا استفاده کردن در همه زمینه ها و کمتر به کشتار دست زدن که نتیجه ش هم در آخر مشخص شد!که امریکا کجاست و شوروی کجاست!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من نمیدونم چرا این هیتلر رو اینقدر دوست دارم حالا هر کی هر چی میخواد بگه اگر اینقدر بد بود اون زمان این همه آدم براش جونشون رو به خطر نمی انداختن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در سایتی که دوست عزیزمون معرفی کرده جستجو میکردم (که البته فیلتر بود!؟ ) نشون میده که تکنولوژی ساخت بشقاب پرنده بسیار پیشرفته تر از چیزی است که ما فکرشو میکردیم به نظر شما امریکا و روسیه توانسته اند به چنین تکنولوژی دست بیابند؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.