copout

سلاح سری مرگبار آمریکا

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

طبق اظهارات روزنامه نگار آمریکایی که در برنامه «لاری کینگ» در «سی ان ان» سخن می گفت، برنامه مرگبار آمریکایی ها درحال حاضر باید پنهان و مسکوت بماند، چرا که افشای آن پردرد سر بوده و به «کشته شدن اشخاصی» خواهد انجامید! «وودوارد» خاطر نشان می سازد: عملیات متعدد فوق سری سرانجام روزی در میان بهت و حیرت عموم فاش می شوندو افرادی که هدف این برنامه قرار گرفته اند، اکنون با قدرت آن بخوبی آشنا هستند. وی همچنین می گوید:«دشمن با این خطر آشناست، زیرا که هدف آن قرارگرفته است و بسیاری از آنها کشته شده اند. در واقع، این سلاح برای آنها چیزی تازه نیست.»

برای آن که بتوان سلاح مخوف آمریکا را با «بمب اتمی» مقایسه کرد، باید بر این باور شد که سلاح فوق نوعی تکنولوژی جدید است که احتمالاً با تحقیقات پیرامون بمب نوترونی و سلاح های الکترو مغناطیسی بی ارتباط نیست.

درسال ۲۰۰۲، گزارش سرویس های خبری شرکت «کوکس» ( COX) تحت عنوان «شاید که سلاح های موج کوتاه فوق سری درعراق مورد استفاده قرار می گیرند»، مدعی بود که ارتش آمریکا خود را آماده استفاده از سلاح هایی بسیار قدرتمند می سازد که به وسیله امواج کوتاه عمل می کنند و قادرند با شلیک انرژی الکترو مغناطیسی دستگاه های الکترونیکی دشمن را به طور کامل از کار بیندازند.

اما، اظهارات «باب وودوارد» در ارتباط با توانایی این سلاح مخفی و سری برای نابودی شمار بسیاری از افراد به اصطلاح «تروریست»، این باور را پدید می آورد که سلاح مزبور می تواند دستگاهی باشد که بسیار وحشیانه و بیرحمانه تر از سلاح «ای ام پی» عمل می کند که بیشتر علیه تشکیلات گروهی مسلح به کار می رود تا افراد شورشی پراکنده. این امکان وجود دارد که این سلاح چیزی شبیه به توصیفی باشد که «مجید الغزالی»، سرباز پیاده نظام عراقی به «پاتریک دیون»، روزنامه نگار و کارگردان ارائه داده است. یعنی یک دستگاه غول پیکر آتش افکن وحشتناک که در واقع به جای پرتاب گلوله های آتشین، نوعی «صاعقه غلیظ و متمرکز» و یا دشارژهایی از تشعشعات برای دشمن ارسال می دارد که عملا خودروها و افراد را در خود ذوب می سازد.

«مجید الغزالی» در ۱۲ آوریل ۳۰۰۲، در جریان نبردی در خیابان های «بغداد» شهادت می دهد که نیروهای آمریکایی را با تانک عجیب و شگفت انگیزی دیده که «ناگهان پرتاب جریانی کور کننده را آغاز کرده است، که به نظر می رسیدهم آتش باشد و هم صاعقه! و این جریان ناگهان یک اتوبوس و سه خودرو را در کام خود کشیده و ناپدید ساخته است»... وی تصریح می کند: «ظرف چند ثانیه نیمی از اتوبوس ذوب شد و باقی آن حالت قاب دستمالی مرطوب و حجم یک فولکس واگن را پیدا کرد!» «مجید الغزالی» همچنین تعریف می کند اجساد بسیاری را مشاهده کرده است که پس از این ماجرا تا به اندازه یک نوزاد مچاله شده بودند... و اضافه می کند که تا پیش از این که نبرد پایان یابد، بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ نظامی وغیرنظامی بر اثر این سلاح مرموز که برروی تانکی سوار بوده است، زنده زنده «پخته» شدند!»

«مجید الغزالی» باز هم می گوید، در خاتمه نبرد نیروهای آمریکایی با دقت تمام آثار به جای مانده از سلاح مرگبار خود را پنهان ساختند، اما نشانه های محسوسی باقی ماند که وی آنها را در اختیار «پاتریک دیون» قرارداد.

«پاتریک دیون»، از اعضای پرسنل پزشکی در میادین نبرد ویتنام، سومالی و کوزو، در این ارتباط می گوید: «در طول عمرم انواع و اقسام انهدام و نابودی را مشاهده و همه گونه سلاحی از آتش افکن گرفته تا ناپالم، فسفر سفید، ترمیت و... را دیده ام. اما، هیچ چیزی را نمی شناسم که برای ذوب یک اتوبوس در آن واحد و یا کباب کردن بدن انسان و مچاله کردن آن تا حد یک نوزاد با بمب «اچ» (هیدروژنی) قابل قیاس باشد.» اگر این چیز نمونه ای از آنچه در قرن بیست و یکم انتظار ما را می کشد باشد، خداوند به انسان ها رحم کند!

کارکنان سازمان های بشردوستانه و بسیاری دیگرگزارشات مربوط به سیستم های تسلیحاتی وحشتناک کنونی را که مورد استفاده قرار گرفته، جراحاتی وحشتناک و مرگی دردناک را به دنبال می آورند، تأیید می کنند. و بالاخره، تصریح کنیم که در پس واژه «قربانیان» که برچسب «فقط تروریست» خورده اند، این واقعیت نهفته است که بسیاری از آنان بدون شک افرادی بیگناه بوده اند که در میان آتش نبردها به دام افتادند!

و اما، سکوت کاخ سفید در برابر این افشاگری خود بسیار گویاست. «استیفن هادلی»، مشاور امنیت ملی، بلافاصله پس از افشاگری های «باب وودوارد» در اطلاعیه ای بدون اشاره به برنامه «سی ان ان»، برخی نظریه های کتاب وی را که اخیراً با عنوان «جنگ داخلی: یک داستان سری کاخ سفید، ۲۰۰۸ ۲۰۰۶» به چاپ رسید، مردود شمرده، اما حتی کوچکترین توضیحی درباره نکات جالب اظهارات «وود وارد» ارائه نداده است. «وود وارد» که برای جمع آوری مطالب خود با ۱۵۰ تن از مسئولان مختلف گفت وگو کرده است، در کتاب خود نیز بر این نکته تأکید دارد که کاهش خشونت در عراق به «تکنیک های جدید عملیات های سری»، دستورات «صدر» در مورد خویشتنداری شبه نظامیان شیعه و نیز همکاری سنی های «الانبار» علیه القاعده وابسته است، نه شایستگی و تاکتیک های نظامیان آمریکایی.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اول سانسور اطلاعاتي كه همه تو كف اطلاعات بمونن و تشنه بشن بعد به قول جناب ووريور پروپگاند...
نتيجه: icon_eek

ديدي گفتم يه خبري هست..بالاخره يه خبري ازش دراومد. خدا به داد كسي برسه كه بخواد با اينها طرف بشه...
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ايجاد يك تصور ماورالطبيعيه و خارق العاده از قدرت پنهان آمريكا كه ممكن در هنگام خشم و قضب در مقابل دشمنانش از اون استفاده كنه.

دو واقع يه چيزي مثل لولو براي بچه ميمونه كه اگه شيطوني كرد بهش ميگن "ميگم لولو بياد . . . "

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من شنیدم امریکا فقط 40 درصد از ادوات نظامیش رو روکرده حتما این از 60 درصد باقی مونده است
ولی من میگم ایران هم یک چیزای تو چنته داره و رو نمیکنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آره حتما همین طوره
اما معکوسش هم هست!!!
مثلا ژنرال های ژاپنی بعد حمله اتمی به سربازا می گفتن که اگه یه چیزی شبیه چادر سفید رو سرشون باشه در مقابل این بمب مقاوم می شن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وبا این حربه می خواستن به سربازاشون روحیه بدن و بگن که در مقابل بمب اتمی شانسی دارن !!!!
خوب اگه ژاپن تسلیم نمی شد چی میشد؟

این همه متخصص بودجه. ....منابع ...... یعنی نمی آن سلاح جدید و برتر بسازن؟؟؟

البته در این که بزرگنمایی می کنن شکی نیست ...همه اینکاره اند .......ماهم بزرگنمایی میکنیم .

اما این آخرین جوابیه که باید داد نه اولی وآخری......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اينم يه جو تبليغاته و اگرنه آمريكا چرا بايد سلاح سري داشته باشه ولي در ويتنام . عراق و افغانستان شكست بخوره پس اين سلاح سري رو ميخواد چه كنه............

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]لطفا لینک منبع را بگذارید تا منتقل شود .[/quote]

http://www.aftabir.com/articles/view/politics/world/c1c1224142950_american_weapon_p1.php/%D8%B3%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با عرض سلام

بسیار مسخره هست چرا چون بیشتر از اینکه آمریکایی ها به صورت سخت پیروز بشن بیشتر با قدرت نرم پیروز میشه

یدالله فوق ایدیهم اگه ایمان آوردی الله اکبر پیروز میشی مثل عراق و سوریه و لبنان و ... اگه نه مثل برجام

لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم یعنی چی یعنی همین همش مزخرفاتی هست که رسانه های متوهم میگن

  • Upvote 1
  • Downvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.