Goebbels

معرفی تانکبر KM1002 ساخت کیا موتورز کره جنوبی

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/kia_km1002_l1.jpg[/img]
کشنده سنگین [color=green]KM1002[/color] ساخت کیا موتورز کره جنوبی و به سفارش ارتش این کشور میباشد این کامیون که برای حمل ونقل سنگین وزن در نظر گرفته شده این طرح زمانی مورد توجه مسئولان ارتش کره قرار گرفت که نیاز به کشنده ای که توان جابه جایی تانک [color=red]K1/K1A1[/color] که ساخت کره بود به شدت احساس میشد.این تانکبر با پیکربندی 8*8 در سال 2001 وارد خدمت شد .
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/kia_km1002_l2.jpg[/img]
همچنین علاوه برکاربرد خاص خود یعنی حمل تانک امکان حمل سایر تجهیزات و ادوات زرهی و همچنین حمل سازه هایی با حداکثر وزن 60 تن را داراست و حداکثر وزن قابل تحمل برای این کشنده 20 تن است طراحی تریلر این تانکبر به گونه است که امکان حمل همزمان 2 نفربر از مدل [color=red]KIFV [/color]یا [color=red]M113[/color] را دارد طراحی کابین آن هم به صورت دو کابین انجام شده و گنجایش حداکثر 6 نفر را دارا میباشد پیشرانه این کشنده دیزل توربو شارژ مدل [color=green]D6CA [/color]ساخت هیوندای میباشد که حداکثر توان 450 اسب بخار را فراهم می آورد .
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/kia_km1002_l3.jpg[/img]
KM1002 مجهز به دو وینچ با حداکثر کشش 25 تن است و قابلیت عبور از مناطق ناهموار وهمچنین عملکرد در دمای 32 تا +50 درجه را دارد و با وجود این مشخصات وتوانایی ها به خوبی میتواند نیاز های ارتش کره جنوبی را برآورده کند.
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/kia_km1002_l4.jpg[/img]

[color=green]مشخصات عمومی :[/color]
ساخت : کره جنوبی
شرکت سازنده : کیا موتورز
وزن : 17.7 تن
حداکثر بارگذاری : 60 تن
طول : 9 .7
عرض : 2.6
ارتفاع : 3.47
پیشرانه :دیزل توربو شارژ مدل D6CA ساخت هیوندای با حداکثر توان 450 اسب بخار
برد :400 کیلومتر
حداکثر سرعت : 80 کیلومتر در ساعت
قابلیت های حرکتی
شیب: 28% الی 60%
شیب جانبی : 20 %

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]با تشکر

تانک ترانسپورتر قدرتمندی به نظر می رسه.

ولی انصافا هیچ کدام به پای اشکش آمریکایی و کا زد کا تی روسی نمی رسن.

به بخش خودروهای زرهی و غیر زرهی منتقل شد.[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue][quote]چرخ هاش یکم کوچک نیست
بنظرم ببر400 خودمون ازاین قویتره[/quote]


اتفاقا چرخ های مناسبی داره.

در قسمت کمر شکن خودرو 24 چرخ وجود دارد که هر یک در نهایت 2.3 تن وزن را تحمل خواهند کرد.

2.3 تن وزن مناسبی برای این چرخها است.[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام و تشکر خدمت برادر گوبلز.در ایران تانکبر تخصصی برای این منظور وجود داره؟اخه تو رژه از کشندههای اف اچ۱۲استفاده میکنن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue][quote]سلام و تشکر خدمت برادر گوبلز.در ایران تانکبر تخصصی برای این منظور وجود داره؟اخه تو رژه از کشندههای اف اچ۱۲استفاده میکنن[/quote]


در ایران از تانکبرهای ببر 400 برای جابجایی تانک های سنگین استفاده می شود که مهندسی معکوس و استفاده از

فناوری های دو خودروی ماز 537 اوکراین و مرسدس بنز بوهنت می باشد. ببر 400 هم اینک در ایران در حال تولید است.

اف اج 12 ها هم به خصوص انواع دو اکسل آنها توان و قدرت خوبی برای این کار دارند.

انشاالله فیلمی از ببر 400 را در روزهای آینده تقدیم ذوستان خواهم کرد.[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ALI گرامي منتظر فيلم مربوط به ببر 400 هستيم.
يادم هست كه سالها پيش كه تازه ببر 400 رونمايي شده بود، يكي از مشخصاتي كه در خبر تلويزيون برايش گفتند، استفاده از قواي محركه مستقل (موتور مستقل ؟) براي هر يك از چرخها (محورها؟) بود. البته دقيق يادم نيست، مال خيلي سال پيش است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باسلام
خوشبختانه طرح ارتقاء و بهبود عملکرد ببر 400 در شرف اتمام است و انشاله در رژه امسال به نمایش در میآید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.