sorena_ir_army

تصاویر: ولادیمیر پوتین؛ مرد هزار چهره

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

خیلی از کارهای پوتین جنبه تبلیغاتی داره از جمله کشف اون کوزه ها

یکی از این رسانه ها یافتن این دوکوزه را امری تقلبی خوانده و نوشت : این دو کوزه به گونه ای در عمق دو متری آب قرار داده شده بودند تا پوتین بتواند آنها را پیدا کند. کشف این دو کوزه بزرگ در حالیکه باستان شناسان در دو سال گذشته فقط توانسته اند از این مکان ظروف سفالی کوچک بدست بیاورند مایه حیرت است.

رسانه های دیگرانتشار این تصاویر را اقدام دیگری برای بزرگ نشان دادن پوتین ارزیابی کرده و نوشتند: درگذشته نیز انتشار تصاویری از پوتین در هنگام ماهیگیری، کوهنوردی، شکار ببر و ورزش جودو موجب شده بود تا رسانه های دولتی روسیه تبلیغات گسترده ای در مورد وی به راه بیاندازند.
[url]
http://irdiplomacy.ir/fa/news/32/bodyView/15392/%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B1.%D9%BE%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%86.%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D9%81.%D8%B4%D8%AF!+%D8%B9%DA%A9%D8%B3.html[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پوتین آدم جون سختیه. یک روسه اصیله. مدمدف سوسوله icon_smile

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عجب ادم عجیب غریبیه!!!! icon_smile .یه اچار فرانسه ای واسه خودش. icon_smile icon_smile

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین (به روسی: Владимир Владимирович Путин) دومین رئیس جمهور کشور روسیه بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، نخست وزیر فعلی و رئیس حزب روسیه واحد (از ۱۵ آوریل ۲۰۰۸) است. او متولد ۷ اکتبر ۱۹۵۲ در شهر لنینگراد است.

ولادیمیر پوتین به عنوان رئیس جمهوری پُرکار شناخته می‌شود که اقتصاد روسیه را از بحران شدید دهه ۱۹۹۰ به ثبات و رشد قابل توجه در قرن بیست و یکم هدایت کرده‌است. پوتین پیش از ریاست جمهوری روسیه، سابقه همکاری با کا.گ.ب را در دوران شوروی در کارنامه خود دارد. همچنین عده‌ای او را به عنوان ورزشکارترین رئیس جمهور دنیا می‌شناسند .

در روز ۹ اوت ۱۹۹۹ پوتین، رییس وقت اداره اطلاعات و امنیت روسیه «اف‌.اس‌.بی» (جانشین کا.گ‌.ب) و رییس شورای امنیت فدراتیو روسیه، صبح به عنوان یکی از سه معاون سرگیی استپاشین، نخست وزیر وقت روسیه برگزیده شد، اما تنها ساعاتی بعد با سقوط دولت استپاشین، به مقام کفالت نخست وزیری رسید و عصر همان روز بوریس یلتسین، رییس جمهور وقت روسیه که اوضاع مزاجی‌اش رو به وخامت بود، او را به عنوان جانشین خود به مردم روسیه توصیه کرد.

پیرو حوادث این روز، کمتر از یک هفته بعد، پوتین از پارلمان روسیه به عنوان نخست وزیر رای اعتماد گرفت، در آخرین روز این سال، ۳۱ دسامبر ۱۹۹۹ رسماً کفیل ریاست جمهوری شد، پستی که به او کمک کرد در انتخابات ماه مه ۲۰۰۰ بر رقبای سرشناسی مانند پریماکوف و یوری لوژکوف پیروز شود.

او جودوکاری ماهر است، روزانه یک ساعت در استخر محل سکونت‌اش شنا می‌کند و به بوکس و بسیاری دیگر از هنرهای رزمی علاقه‌منداست.

او در راندن انواع و اقسام وسایل نقلیه مهارت دارد. وی زیردریایی هسته‌ای، لوکوموتیو و کامیون‌های عظیم‌الجثه را نیز به تنهایی هدایت کرده است.

پوتین از معتقدان کلیسای ارتدوکس روسیه است.

پوتین پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه لنینگراد از طرف کا.گ.ب دعوت به همکاری شد و بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۰ این سوی این سازمان در آلمان خدمت کرد، وی از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۹ پست‌های مختلفی را از مشاور رئیس دانشگاه دولتی لنینگراد تا دبیرکلی شورای امنیت ملی روسیه را تجربه کرد و سرانجام در اوت ۱۹۹۹ به مقام نخست وزیری روسیه رسید، در دسامبر همان سال و در پی استعفای بوریس یلتسین به عنوان رییس جمهوری موقت روسیه برگزیده شد و در مارس ۲۰۰۰ طی انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جمهور روسیه شد، وی در انتخابات سال ۲۰۰۴ نیز در سمت خود ابقا شد و سرانجام در ماه مه سال ۲۰۰۸ در دولت تازه به قدرت رسیده دیمیتری مدودف پست نخست وزیری روسیه را به عهده گرفت.

زندگینامه پوتین با نام "روسیه در عصر مواجهه محدود، پوتین و ظهور روسیه" با ترجمه علی اکبر عبدالرشیدی از سوی انتشارات سروش در 370 صفحه همراه با يك آلبوم عكس از زندگي پوتين منتشر شده است. نام اصلي اين كتابPutin and the Rise of Russia ۹ بوده است. icon_smile

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مردی بزرگ برای روسیه....حریفی خطرناک برای غرب...وفردی مرموز برای ایران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]رئیس جمهور فضول نداشتیم که پیدا شد !
پوتین خان ! پوتین اینجا - پوتین اونجا - پوتین همه جا ! icon_rolleyes [/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به این میگن آچار فرانسه. مدیر ها و کلونل های روسیه:mrgreen:( میگم قواص واسه عملیات کم آووردیم)) مدیر یا کلونل دوم((مگه پوتین مرده. خوب پوتین رو میزاریم)).

کی پایست بریم شکار و سوارکاری:پوتین

کی میاد بریم ماموریت جاسوی : پوتین میاد ببرینش

کی میاد مچ بندازیم: پوتین

شطرنج:پوتین سوارکاری:پوتین جنگ : پوتین پادرمیونی:پوتین قطعنامه:پوتین ..............................
چی پام بکنم: پوتین .... :evil: :lol: icon_rolleyes icon_rolleyes

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی جالبه که یک نفر بتونه این همه مهارت داشته باشه و اینکه اینقدر بتونه از وقتش خوب استفاده کنه و مدیریت زندگیش اینقدر دقیق باشه
ما که سه تا از این کارها رو با هم نمیتونیم انجام بدیم ( من کاری به سیاستهای همیشه استعمار گر روسیه ندارم ، منظورم شخصیت حرفه ای ایشون هست )
ضمنا یادمون نره که پوتین با شعار ایجاد انقلاب اقتصادی در روسیه روی کار اومد ( به یاد وضعیت بسیار بد اقتصادی زمان بوریس یلتسین بیوفتین ) و به نحو احسن و به بهترین شکل ممکن این کار رو کرد ( البته میگن سر خیلی از مخالفانش مخصوصا نویسندگان و روزنامه نگاران منتقد رو زیر آب برد )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]داره با تابه چيكار ميكنه؟؟؟؟؟؟[/quote]
ميخواد اون رو تا بزنه(خم كنه). يك جور زورآزمايى مرسوم در غرب هست.

ظاهر رو بخواهيم بسنجيم٬ از خوش استيل ترين افرادى هست كه من مى شناسمش(و توى اين زمينه) تحسينش مى كنم.
مهارت هاى زيادش رو هم مى تونيم مرتبت با آموزش هاى دوران افسريش بدونيم!

از لحاظ سياسى هم آدم ريسك پذير و قدرت طلبى هست٬ براى همين هم بيشتر از مدودف ترسو(عشق سازش با غرب) به ايران نزديك مى شه و اين رو
توى چشم غرب مى كنه! ما مى تونيم با هوشيارى٬ از اين فرصت براى خودمون استفاده كنيم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[img]http://www.ticketsofrussia.ru/photos/gov/putin/katya.jpg[/img]



[img]http://english.peopledaily.com.cn/200410/14/images/101406.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یه جایی شنیده بودم که اون کوزه ها تقلبی بودن و چند روز قبل جاساز شده بودن. icon_rolleyes

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.