Gorbenareh

بررسي سرعت پایین اینترنت در مجلس

Recommended Posts

بررسي سرعت پایین اینترنت در مجلس

منشی کمیسیون صنایع و معادن اعلام کرد: بررسی سرعت پایین اینترنت در کشورمان در دستور کار هیات رییسه مجلس قرار گرفت و تا چندی دیگر وزیر ارتباطات باید در صحن علنی مجلس در این زمینه پاسخگو باشد.
وایمکس نیوز - سید شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به حضور رضا تقی پور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته گذشته اعلام کرد: طاهرخانی یکی از نمایندگان کمیسیون صنایع در جلسه هفته گذشته کمیسیون، در خصوص سرعت پایین اینترنت توضیحاتی را از وزیر ارتباطات خواستار شد.
وی گفت: نماینده مذکور از توضیحات وزیر ارتباطات قانع نشد و بر همین اساس قرار شد یا جلساتی دیگر در این زمینه با طاهرخانی گذاشته شود و یا اینکه در صورت صلاح دید هیات رییسه مجلس، این موضوع در صحن مطرح شود.
حسینی گفت: ولی با توجه به اینکه این موضوع جنبه ملی دارد و به همه مردم ایران مربوط می شود به احتمال زیاد در صحن مجلس مطرح خواهد شد و باید وزیر ارتباطات دراین باره توضیح بدهد.
منشی کمیسیون صنایع و معادن در ادامه با انتقاد به قیمت بالای اینترنت گفت: قیمت اینترنت با توجه به سرعت موجود چندین برابر سایر کشورها است که باید این موضوع نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

[url=http://itanalyze.com/archives/2011/09/post_9323.php]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آره اين سرعت پايين وقيمت بالا وكيفيت پايين ارائه خدمات واقعا يه ظلمه به كاربران ايراني اميدوارم نمايندگان مجلس با جديت اين موضوع رو پيگيري كنند icon_cool :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.