NavideZohour

پیشگویی قرآن کریم در مورد نابودی رژیم صهیونیستی در سال 1443(100 در صد مستند)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

تا اون سال برسه من دار فانی را ودا کردم
اسراییل تا 10 سال دیگه نابوده. اینو نه از روی تعصب میگم نه ساده لوحی. فقط وضعیت فعلی خاورمیانه و پیشرفت نظامی خودمان را کنار هم گذاشتم.

یک چیزی هم بگم
امام زمان هیچ جمعه ای نمیاد! نه این جمعه میاد نه بعدیاش. ظهور ایشان اصلا در بعد زمان نیست ولی مسلما مکان داره
ولی چرا هیچ جمعه ای نماد؟ چون اصلا قرار نیست که اوون بیاد!
ما باید بریم. مسافر ماییم نه ایشون
ما باید بریم به سوی ظهور
این ما هستیم که باید بریم به سمت ایشون
این نظر منه. ممکنه مال شما فرق کنه broken_heart

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تا اون سال برسه من دار فانی را ودا کردم
اسراییل تا 10 سال دیگه نابوده. اینو نه از روی تعصب میگم نه ساده لوحی. فقط وضعیت فعلی خاورمیانه و پیشرفت نظامی خودمان را کنار هم گذاشتم.

یک چیزی هم بگم
امام زمان هیچ جمعه ای نمیاد! نه این جمعه میاد نه بعدیاش. ظهور ایشان اصلا در بعد زمان نیست ولی مسلما مکان داره
ولی چرا هیچ جمعه ای نماد؟ چون اصلا قرار نیست که اوون بیاد!
ما باید بریم. مسافر ماییم نه ایشون
ما باید بریم به سوی ظهور
این ما هستیم که باید بریم به سمت ایشون
این نظر منه. ممکنه مال شما فرق کنه broken_heart[/quote]

اقا رو از کجا میخوای پیدا کنی عزیزم ؟ از تو خیابون ؟ کوچه ؟ بازار؟ شما زمینه سازی کن اقا خودش میاد.ظهور ایشون در بعد زمان نیست پس در چیه ؟ جمعه هم میاد..چه جمعه رمضان باشه ..چه شعبان..چه نوروز....چه رجب ..چه محرم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تا اون سال برسه من دار فانی را ودا کردم
اسراییل تا 10 سال دیگه نابوده. اینو نه از روی تعصب میگم نه ساده لوحی. فقط وضعیت فعلی خاورمیانه و پیشرفت نظامی خودمان را کنار هم گذاشتم.

یک چیزی هم بگم
امام زمان هیچ جمعه ای نمیاد! نه این جمعه میاد نه بعدیاش. ظهور ایشان اصلا در بعد زمان نیست ولی مسلما مکان داره
ولی چرا هیچ جمعه ای نماد؟ چون اصلا قرار نیست که اوون بیاد!
ما باید بریم. مسافر ماییم نه ایشون
ما باید بریم به سوی ظهور
این ما هستیم که باید بریم به سمت ایشون
این نظر منه. ممکنه مال شما فرق کنه broken_heart[/quote]
بله برادر این ماییم که باید مقدمات ظهور رو فراهم کنیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام
اگر هم این گونه اسباطها هم درست باشد ؟ در جامعه یک نوع رخوت ایجاد می کند .ما باید خود را اماد ظهورکنیم وشرط ان هم ساده است انجام واجبات و ترک محرمات چند نفر این را انجام می دهند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی

با سلام

بطور کلی خدمتتون عارضم که انقدر به این دست مسایل مهم مذهبی به دید احساسی نگاه نکنید اون هم در عصری که شبهه افکنی در مسایل اعتقادی شیعه و مسلمانان بیش از پیش فعال هست.

دوستان عزیز مقاله مربوطه رو بطور اجمال خوندم و اینکه از شناختن دو تن ار این دست دانشمندان قرن 21 اسلامی! بسی مشعوف شدم که سعی کرده اند به زعم خویش ماهرانه صغری کبری کنند که بیشتر برای عوام الناس جذاب و هیجان انگیزه و به همون نسبت بسیاری از فرضیه هاش هم طولانی و پیچ در پیچ و این شاخه اون شاخه کرده تا خواننده رو توی اصل نگه داره .

این هم البته بخاطر این معضل ریشه ای هست که متاسفانه در عصر معاصر بیش از پیش رشد و فضا پیدا کرده و اون هم " تفسیر و تاویل قرآن کریم" هست که داره تقریبا عمومیت پیدا میکنه. و تا یک نفر اصول و کلام و تاریخ اسلام و صرف و نحو و ادبیات عرب یا حتی رجال و بدایة رو متسلط میشه البته حال در چه حد الله اعلم! یه جورایی مایل میشه به تفسیر نوشتن! جالب اینکه در توجیه هم عنوان میشه که تفسیر آیات از روی آیات هست! و یا حتی از روی روایات . حال آنکه تفسیر قرآن کار هر کسی نیست چون قرآن کریم متشکل از خاص و عام و محکمات و متشابهات و ناسخ و منسوخ است و شناخت اینکه در دایره هر کدام چقدر از آیات و کدام فرامین و راهنماییها و .... قرار میگیرد کار هر کس نیست و این فقط در حیطه علم کسی است که بر شناخت دقیق معارف الهیه و اصول و فروع دینیه و سنن نبویه و علویه اشراف کامل داشته باشد مضافاً اینکه سخنان معصومین علیهم السلام که مورد احتجاج است نیز بهاکذا دارای خاص و عام و محکم و متشابه و ناسخ و منسوخ است و این شخص کسی نیست جز امام معصوم که عالم به علم لدن و اقیانوس علم بیکران الهیست و ولی مطلق خداست که بر علوم نیز ولایت و احاطه جمعیه دارد و هیچ کس بیش از ایشان نیز بر سخنان معصومین علیهم السلام اشراف و شناخت و احاطه ندارد. فلذا به اعتقاد شیعه و مفسران مرجع و ابتدایی شیعه که خود را تنها مدوّنین و کاتبین تفاسیر و تاویل اهل بیت علیهم السلام میدانستند و بخود هیچ اجازه ورود تفسیر و تاویل شخصی در این کتابت و تقریر نمیدادند و فقط در تدوین و جمع آوری آن کوشش شبانه روزی و دقیق و طاقت فرسا میکردند تفاسیر عامه(که به استناد غیر از روایات و شرح و تفسیر معصومین(ع) است) رو قابل اعتنا نمیدانستند چون پر از اشکال و نقص و حتی بعضا تناقض بود که منجر به گمراهی میشد. فلذا هر تفسیری بجز اینکه نوشتن و تدوین سخنان معصوم(ع) از آیات قرآن و حدود اجازه ایشان بر شرح مندرجات باشه قطعا مردود است.


بله مشخصا و تحقیقاً قران کریم که لسان صامت خدای سبحان است مملو از زمز و راز و کنوز بسیار مخفی است و کتابیست که هیچگاه شامل مرور زمان نخواهد شد و همیشه تازه است و تنها زمانی که بر آن مترتب است زمان ازلیت است (یعنی متعلق به زمان حی و زنده دارد و زمانی که نه ابتدا دارد و نه انتها)و اگر بگوییم اینکه چون از گذشته و گذشتگان خبر داده پس محتص زمانی مشخص هست این یعنی نشناختن قرآن و شان و منزلت کلام حق جل و اعلا.
چون این کلام کلام کسی است که در هیچ قالب زمانی بغیر از زمان ازلی نیست .اینکه به تعبیر علما و بزرگان قران کتابیست برای زمان حال و مضارع ، مشخصا این هم درست است چون زمان مضارع زمانیست در بطن ازلیت با این توضیح که ازلیت برای ما به حسب ظاهر از زمان الست است که فرمود: الست بربّکم... و جواب دادیم: قالو بلی شهدنا.

بله قرآن پر از کنوز و رموز است . بله آیات کریمه قرآن هر کدام دارای وجوه سبعه است و هفت وجه دارد برای همین شیعه معتقد است که باید قرآن را با تاویل و تفسیر اولیای معصوم دین که ولی مطلقه پروردگارند آموخت و عمل کرد . بله قرآن هفتاد و دو بطن دارد و هر بطن آن نیز هفتادو دو بطن و .... و هر آیه نیز بهاکذا هفتادو دو بطن و هر بطنش هفتاد و دو بطن و ..... که این وظیفه ما رو بعنوان یک شیعه مولا و یک مسلم واقعی در شناخت قرآن و کلاً در شناخت کلام الله ، چه کلام الله صامت که قرآن کریم است و چه کلام الله ناطق که ذوات مقدسه معصومین و اهل بیت علیم السلامند بیش از پیش سنگین مینماید.

بله تحقیقاً مشخص شده که در قرآن رموز علوم بسیاری نهفته از علم ریاضیات و نجوم گرفته تا زیست شناسی و پزشکی و ..... یعنی علوم طبیعی و الهیات و .... و لذا نمیشود ابتدائاً پنداشت که صرفا اگر کسی یک علم یا بخشی از یک علم مانند علم العداد یا علم الحروف که مقسوم علم جفر هستند را اگر بهش دست پیدا کرد مطلق درست گفته تا اینکه اهل فن این علم در این خصوص نظر قاطع ندهند و و روشها و اعمال و سیر اعمال جفریه رو بررسی نکنند.

پس احساسی و سرسری نگاه نکنیم.

مثلا تا به حال به این فکر کردیم که یکی از اکابر و علمای بسیار بزرگ جفر و جفر کبیر مرحوم علامه شیخ بهایی قدس سره بوده و هست که بسیاری از معادلات و روابط جفریه مکتوب که امروزه در دست اهل این علم است از رسالات ایشان بوده چطور در مورد قرآن بدین ریزی وارد هر آیه از قرآن کریم نشده اند؟ یا علمای دیگری مانند مرحوم عطاری رضوان ا... علیه و .....؟ با اینکه به اتفاق از مالامال بودن قرآن کریم از رموز و کنوز مخفی گوناگون از تمام ازمنه خبر داده اند.

اما در مورد ظهور و عصر ظهور هم همونطور که در تاپیک مربوطش که چند وقت پیش خیلی هم پر سر و صدا و شلوغ بود توو سایت گفتم برای ما فقط و فقط احادیث و اخبار و روایات محکم و مستند اهل بیت علیهم السلام حجت و فرض است و لاغیر.که ما رو موظف به[b][color=blue] "مصداق شناسی"[/color][/b] کرده و نه به[b][color=red] " مصداق تراشی"[/color][/b] .

یا علی مدد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بسمه تعالی

با سلام

بطور کلی خدمتتون عارضم که انقدر به این دست مسایل مهم مذهبی به دید احساسی نگاه نکنید اون هم در عصری که شبهه افکنی در مسایل اعتقادی شیعه و مسلمانان بیش از پیش فعال هست.

دوستان عزیز مقاله مربوطه رو بطور اجمال خوندم و اینکه از شناختن دو تن ار این دست دانشمندان قرن 21 اسلامی! بسی مشعوف شدم که سعی کرده اند به زعم خویش ماهرانه صغری کبری کنند که بیشتر برای عوام الناس جذاب و هیجان انگیزه و به همون نسبت بسیاری از فرضیه هاش هم طولانی و پیچ در پیچ و این شاخه اون شاخه کرده تا خواننده رو توی اصل نگه داره .

این هم البته بخاطر این معضل ریشه ای هست که متاسفانه در عصر معاصر بیش از پیش رشد و فضا پیدا کرده و اون هم " تفسیر و تاویل قرآن کریم" هست که داره تقریبا عمومیت پیدا میکنه. و تا یک نفر اصول و کلام و تاریخ اسلام و صرف و نحو و ادبیات عرب یا حتی رجال و بدایة رو متسلط میشه البته حال در چه حد الله اعلم! یه جورایی مایل میشه به تفسیر نوشتن! جالب اینکه در توجیه هم عنوان میشه که تفسیر آیات از روی آیات هست! و یا حتی از روی روایات . حال آنکه تفسیر قرآن کار هر کسی نیست چون قرآن کریم متشکل از خاص و عام و محکمات و متشابهات و ناسخ و منسوخ است و شناخت اینکه در دایره هر کدام چقدر از آیات و کدام فرامین و راهنماییها و .... قرار میگیرد کار هر کس نیست و این فقط در حیطه علم کسی است که بر شناخت دقیق معارف الهیه و اصول و فروع دینیه و سنن نبویه و علویه اشراف کامل داشته باشد مضافاً اینکه سخنان معصومین علیهم السلام که مورد احتجاج است نیز بهاکذا دارای خاص و عام و محکم و متشابه و ناسخ و منسوخ است و این شخص کسی نیست جز امام معصوم که عالم به علم لدن و اقیانوس علم بیکران الهیست و ولی مطلق خداست که بر علوم نیز ولایت و احاطه جمعیه دارد و هیچ کس بیش از ایشان نیز بر سخنان معصومین علیهم السلام اشراف و شناخت و احاطه ندارد. فلذا به اعتقاد شیعه و مفسران مرجع و ابتدایی شیعه که خود را تنها مدوّنین و کاتبین تفاسیر و تاویل اهل بیت علیهم السلام میدانستند و بخود هیچ اجازه ورود تفسیر و تاویل شخصی در این کتابت و تقریر نمیدادند و فقط در تدوین و جمع آوری آن کوشش شبانه روزی و دقیق و طاقت فرسا میکردند تفاسیر عامه(که به استناد غیر از روایات و شرح و تفسیر معصومین(ع) است) رو قابل اعتنا نمیدانستند چون پر از اشکال و نقص و حتی بعضا تناقض بود که منجر به گمراهی میشد. فلذا هر تفسیری بجز اینکه نوشتن و تدوین سخنان معصوم(ع) از آیات قرآن و حدود اجازه ایشان بر شرح مندرجات باشه قطعا مردود است.


بله مشخصا و تحقیقاً قران کریم که لسان صامت خدای سبحان است مملو از زمز و راز و کنوز بسیار مخفی است و کتابیست که هیچگاه شامل مرور زمان نخواهد شد و همیشه تازه است و تنها زمانی که بر آن مترتب است زمان ازلیت است (یعنی متعلق به زمان حی و زنده دارد و زمانی که نه ابتدا دارد و نه انتها)و اگر بگوییم اینکه چون از گذشته و گذشتگان خبر داده پس محتص زمانی مشخص هست این یعنی نشناختن قرآن و شان و منزلت کلام حق جل و اعلا.
چون این کلام کلام کسی است که در هیچ قالب زمانی بغیر از زمان ازلی نیست .اینکه به تعبیر علما و بزرگان قران کتابیست برای زمان حال و مضارع ، مشخصا این هم درست است چون زمان مضارع زمانیست در بطن ازلیت با این توضیح که ازلیت برای ما به حسب ظاهر از زمان الست است که فرمود: الست بربّکم... و جواب دادیم: قالو بلی شهدنا.

بله قرآن پر از کنوز و رموز است . بله آیات کریمه قرآن هر کدام دارای وجوه سبعه است و هفت وجه دارد برای همین شیعه معتقد است که باید قرآن را با تاویل و تفسیر اولیای معصوم دین که ولی مطلقه پروردگارند آموخت و عمل کرد . بله قرآن هفتاد و دو بطن دارد و هر بطن آن نیز هفتادو دو بطن و .... و هر آیه نیز بهاکذا هفتادو دو بطن و هر بطنش هفتاد و دو بطن و ..... که این وظیفه ما رو بعنوان یک شیعه مولا و یک مسلم واقعی در شناخت قرآن و کلاً در شناخت کلام الله ، چه کلام الله صامت که قرآن کریم است و چه کلام الله ناطق که ذوات مقدسه معصومین و اهل بیت علیم السلامند بیش از پیش سنگین مینماید.

بله تحقیقاً مشخص شده که در قرآن رموز علوم بسیاری نهفته از علم ریاضیات و نجوم گرفته تا زیست شناسی و پزشکی و ..... یعنی علوم طبیعی و الهیات و .... و لذا نمیشود ابتدائاً پنداشت که صرفا اگر کسی یک علم یا بخشی از یک علم مانند علم العداد یا علم الحروف که مقسوم علم جفر هستند را اگر بهش دست پیدا کرد مطلق درست گفته تا اینکه اهل فن این علم در این خصوص نظر قاطع ندهند و و روشها و اعمال و سیر اعمال جفریه رو بررسی نکنند.

پس احساسی و سرسری نگاه نکنیم.

مثلا تا به حال به این فکر کردیم که یکی از اکابر و علمای بسیار بزرگ جفر و جفر کبیر مرحوم علامه شیخ بهایی قدس سره بوده و هست که بسیاری از معادلات و روابط جفریه مکتوب که امروزه در دست اهل این علم است از رسالات ایشان بوده چطور در مورد قرآن بدین ریزی وارد هر آیه از قرآن کریم نشده اند؟ یا علمای دیگری مانند مرحوم عطاری رضوان ا... علیه و .....؟ با اینکه به اتفاق از مالامال بودن قرآن کریم از رموز و کنوز مخفی گوناگون از تمام ازمنه خبر داده اند.

اما در مورد ظهور و عصر ظهور هم همونطور که در تاپیک مربوطش که چند وقت پیش خیلی هم پر سر و صدا و شلوغ بود توو سایت گفتم برای ما فقط و فقط احادیث و اخبار و روایات محکم و مستند اهل بیت علیهم السلام حجت و فرض است و لاغیر.که ما رو موظف به[b][color=blue] "مصداق شناسی"[/color][/b] کرده و نه به[b][color=red] " مصداق تراشی"[/color][/b] .

یا علی مدد.[/quote]

عزیزم تنهایی فهمیدی تفسیر کار هر کسی نیست یا کسی بهت کمک کرد!!خوب معلومه برادر تفسیر کار هر کس نیست و فقط از عهده کسانی بر میاد که مسلط به علوم مختلف مثل اصول یا فقه یا ....منم فقط روشای اصلی تفسیرو گفتم از روایات و ایات با ایات و صد البته ظاهر قران شما روش دیگه یاد داری بگو تا ما هم بهره ببریم والبته بازم میگم تفسیر کار هر کسی نیست و همچنین استفاده از این روشها.ما هزاران روایت داریم که شامل محکم و متشابه وناسخ و منسوخ و ....میشه که استفاده از این احادیث کار هر کسی نیست ولی این فقه ای که ما الان استفاده میکنیم حاصل قرنها تلاش علمای ما در استفاده از قران وروایاته و که خیلی از این تفاسیرقران از روی روایات برداشت شده است و مطمئنا هیچکس از بزرگان ما نظر شخصیه خودشو در این موارد وارد نکرده و از روی هوا صحبت نکرده این تفسیری هم که در مورد اعداد بیان شد سراسر مشکل داره و البته اگه منظورتون از 2 دانشمندان قرن 21 یکیشون من بودم که صد البته منظورتون هیمن بود باید بگم من ادعایی ندارم و فقط چیزی رو که مطالعه کردم و میدونم رو بیان کردم شما که قراره رسالتون همین روزا بیاد بیرون تو تاپیکای این چنینی حضور فعال داشته باشید تا امثال من نتونن ملتو گمراه کنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]بسمه تعالی

با سلام

بطور کلی خدمتتون عارضم که انقدر به این دست مسایل مهم مذهبی به دید احساسی نگاه نکنید اون هم در عصری که شبهه افکنی در مسایل اعتقادی شیعه و مسلمانان بیش از پیش فعال هست.

دوستان عزیز مقاله مربوطه رو بطور اجمال خوندم و اینکه از شناختن دو تن ار این دست دانشمندان قرن 21 اسلامی! بسی مشعوف شدم که سعی کرده اند به زعم خویش ماهرانه صغری کبری کنند که بیشتر برای عوام الناس جذاب و هیجان انگیزه و به همون نسبت بسیاری از فرضیه هاش هم طولانی و پیچ در پیچ و این شاخه اون شاخه کرده تا خواننده رو توی اصل نگه داره .

این هم البته بخاطر این معضل ریشه ای هست که متاسفانه در عصر معاصر بیش از پیش رشد و فضا پیدا کرده و اون هم " تفسیر و تاویل قرآن کریم" هست که داره تقریبا عمومیت پیدا میکنه. و تا یک نفر اصول و کلام و تاریخ اسلام و صرف و نحو و ادبیات عرب یا حتی رجال و بدایة رو متسلط میشه البته حال در چه حد الله اعلم! یه جورایی مایل میشه به تفسیر نوشتن! جالب اینکه در توجیه هم عنوان میشه که تفسیر آیات از روی آیات هست! و یا حتی از روی روایات . حال آنکه تفسیر قرآن کار هر کسی نیست چون قرآن کریم متشکل از خاص و عام و محکمات و متشابهات و ناسخ و منسوخ است و شناخت اینکه در دایره هر کدام چقدر از آیات و کدام فرامین و راهنماییها و .... قرار میگیرد کار هر کس نیست و این فقط در حیطه علم کسی است که بر شناخت دقیق معارف الهیه و اصول و فروع دینیه و سنن نبویه و علویه اشراف کامل داشته باشد مضافاً اینکه سخنان معصومین علیهم السلام که مورد احتجاج است نیز بهاکذا دارای خاص و عام و محکم و متشابه و ناسخ و منسوخ است و این شخص کسی نیست جز امام معصوم که عالم به علم لدن و اقیانوس علم بیکران الهیست و ولی مطلق خداست که بر علوم نیز ولایت و احاطه جمعیه دارد و هیچ کس بیش از ایشان نیز بر سخنان معصومین علیهم السلام اشراف و شناخت و احاطه ندارد. فلذا به اعتقاد شیعه و مفسران مرجع و ابتدایی شیعه که خود را تنها مدوّنین و کاتبین تفاسیر و تاویل اهل بیت علیهم السلام میدانستند و بخود هیچ اجازه ورود تفسیر و تاویل شخصی در این کتابت و تقریر نمیدادند و فقط در تدوین و جمع آوری آن کوشش شبانه روزی و دقیق و طاقت فرسا میکردند تفاسیر عامه(که به استناد غیر از روایات و شرح و تفسیر معصومین(ع) است) رو قابل اعتنا نمیدانستند چون پر از اشکال و نقص و حتی بعضا تناقض بود که منجر به گمراهی میشد. فلذا هر تفسیری بجز اینکه نوشتن و تدوین سخنان معصوم(ع) از آیات قرآن و حدود اجازه ایشان بر شرح مندرجات باشه قطعا مردود است.


بله مشخصا و تحقیقاً قران کریم که لسان صامت خدای سبحان است مملو از زمز و راز و کنوز بسیار مخفی است و کتابیست که هیچگاه شامل مرور زمان نخواهد شد و همیشه تازه است و تنها زمانی که بر آن مترتب است زمان ازلیت است (یعنی متعلق به زمان حی و زنده دارد و زمانی که نه ابتدا دارد و نه انتها)و اگر بگوییم اینکه چون از گذشته و گذشتگان خبر داده پس محتص زمانی مشخص هست این یعنی نشناختن قرآن و شان و منزلت کلام حق جل و اعلا.
چون این کلام کلام کسی است که در هیچ قالب زمانی بغیر از زمان ازلی نیست .اینکه به تعبیر علما و بزرگان قران کتابیست برای زمان حال و مضارع ، مشخصا این هم درست است چون زمان مضارع زمانیست در بطن ازلیت با این توضیح که ازلیت برای ما به حسب ظاهر از زمان الست است که فرمود: الست بربّکم... و جواب دادیم: قالو بلی شهدنا.

بله قرآن پر از کنوز و رموز است . بله آیات کریمه قرآن هر کدام دارای وجوه سبعه است و هفت وجه دارد برای همین شیعه معتقد است که باید قرآن را با تاویل و تفسیر اولیای معصوم دین که ولی مطلقه پروردگارند آموخت و عمل کرد . بله قرآن هفتاد و دو بطن دارد و هر بطن آن نیز هفتادو دو بطن و .... و هر آیه نیز بهاکذا هفتادو دو بطن و هر بطنش هفتاد و دو بطن و ..... که این وظیفه ما رو بعنوان یک شیعه مولا و یک مسلم واقعی در شناخت قرآن و کلاً در شناخت کلام الله ، چه کلام الله صامت که قرآن کریم است و چه کلام الله ناطق که ذوات مقدسه معصومین و اهل بیت علیم السلامند بیش از پیش سنگین مینماید.

بله تحقیقاً مشخص شده که در قرآن رموز علوم بسیاری نهفته از علم ریاضیات و نجوم گرفته تا زیست شناسی و پزشکی و ..... یعنی علوم طبیعی و الهیات و .... و لذا نمیشود ابتدائاً پنداشت که صرفا اگر کسی یک علم یا بخشی از یک علم مانند علم العداد یا علم الحروف که مقسوم علم جفر هستند را اگر بهش دست پیدا کرد مطلق درست گفته تا اینکه اهل فن این علم در این خصوص نظر قاطع ندهند و و روشها و اعمال و سیر اعمال جفریه رو بررسی نکنند.

پس احساسی و سرسری نگاه نکنیم.

مثلا تا به حال به این فکر کردیم که یکی از اکابر و علمای بسیار بزرگ جفر و جفر کبیر مرحوم علامه شیخ بهایی قدس سره بوده و هست که بسیاری از معادلات و روابط جفریه مکتوب که امروزه در دست اهل این علم است از رسالات ایشان بوده چطور در مورد قرآن بدین ریزی وارد هر آیه از قرآن کریم نشده اند؟ یا علمای دیگری مانند مرحوم عطاری رضوان ا... علیه و .....؟ با اینکه به اتفاق از مالامال بودن قرآن کریم از رموز و کنوز مخفی گوناگون از تمام ازمنه خبر داده اند.

اما در مورد ظهور و عصر ظهور هم همونطور که در تاپیک مربوطش که چند وقت پیش خیلی هم پر سر و صدا و شلوغ بود توو سایت گفتم برای ما فقط و فقط احادیث و اخبار و روایات محکم و مستند اهل بیت علیهم السلام حجت و فرض است و لاغیر.که ما رو موظف به[b][color=blue] "مصداق شناسی"[/color][/b] کرده و نه به[b][color=red] " مصداق تراشی"[/color][/b] .

یا علی مدد.[/quote]

عزیزم تنهایی فهمیدی تفسیر کار هر کسی نیست یا کسی بهت کمک کرد!!خوب معلومه برادر تفسیر کار هر کس نیست و فقط از عهده کسانی بر میاد که مسلط به علوم مختلف مثل اصول یا فقه یا ....منم فقط روشای اصلی تفسیرو گفتم از روایات و ایات با ایات و صد البته ظاهر قران شما روش دیگه یاد داری بگو تا ما هم بهره ببریم والبته بازم میگم تفسیر کار هر کسی نیست و همچنین استفاده از این روشها.ما هزاران روایت داریم که شامل محکم و متشابه وناسخ و منسوخ و ....میشه که استفاده از این احادیث کار هر کسی نیست ولی این فقه ای که ما الان استفاده میکنیم حاصل قرنها تلاش علمای ما در استفاده از قران وروایاته و که خیلی از این تفاسیرقران از روی روایات برداشت شده است و مطمئنا هیچکس از بزرگان ما نظر شخصیه خودشو در این موارد وارد نکرده و از روی هوا صحبت نکرده این تفسیری هم که در مورد اعداد بیان شد سراسر مشکل داره و البته اگه منظورتون از 2 دانشمندان قرن 21 یکیشون من بودم که صد البته منظورتون هیمن بود باید بگم من ادعایی ندارم و فقط چیزی رو که مطالعه کردم و میدونم رو بیان کردم شما که قراره رسالتون همین روزا بیاد بیرون تو تاپیکای این چنینی حضور فعال داشته باشید تا امثال من نتونن ملتو گمراه کنن.[/quote]

بسمه تعالی

با سلام

جناب copout گرامی. ظاهرا سوء تفاهم شده. چون بنده حقیر اصلا و ابداً منظورم شما و دیگر دوستان نبوده ونیست. و این حقیر هیچگاه خدای نکرده قصد توهینی به شما و دوستان نداشتم. اولاً ای کاش با دقت بیشتری متن پست حقیر رو میخوندید تا متوجه منظورم باشید که دو نفر نامبرده در متن خبر البرز نیوز رو منظور نظر داشتم.

ثانیا این رو باید به مطلب پست قبلیم اضافه کنم که متاسفانه بسیاری از تفاسیر حتی شیعه امروزه از حقیقت تفاسیر ولایی شیعه دور شده و مناظر دیگه ای بهش پرداخته شده بطوریکه از اصل هدف هدایتی قرآن کریم روز به روز دورتر میشیم. چون یکی از ارکان مهمی که دچار تغافل شده این هست که مشخصا و تحقیقاً قرآن حجت ولایت است. دلایل و روایات بسیاری در این خصوص وارد شده. بطور مثال ببینید در مقوله تفسیر، اهمیت ولایت در قرآن انچنانست که در هر پنج آیه یک رکوع دارد . و رکوع مظهر ولایت و وجود مقدس حضرت امیر ارواحنا فداه ست همانطور که سجده مظهر وجود مقدس نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم است. یعنی در هر پنج آیه یکبار بطور مستقیم یا غیر مستقیم به ولایت اشاره شده که این در اغلب تفاسیر امروزه مغفول مانده است. (حال ممکنه بعضی به لحاظ متاسفانه ملاحظات سیاسی باشه)برای توضیح بیشتر و یکی از تفاسیری که بسیار زیبا ست و به اصول اسلامی منطبق بر سیره اهل بیت علیهم السلام بطور دقیقتری پرداخته و در مسیر تفاسیر مبدا مانند فرات و عیاشی و قمی و مجمع البیان و برهان و....حرکت نموده به تفسیر" جامع " از دانشمند بزرگ شیعه علامه بروجردی قدس سره اشاره کرد که بسیار زیبا و متقن و مستند تالیف شده است.

یا علی مدد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]تا اون سال برسه من دار فانی را ودا کردم
اسراییل تا 10 سال دیگه نابوده. اینو نه از روی تعصب میگم نه ساده لوحی. فقط وضعیت فعلی خاورمیانه و پیشرفت نظامی خودمان را کنار هم گذاشتم.

یک چیزی هم بگم
امام زمان هیچ جمعه ای نمیاد! نه این جمعه میاد نه بعدیاش. ظهور ایشان اصلا در بعد زمان نیست ولی مسلما مکان داره
ولی چرا هیچ جمعه ای نماد؟ چون اصلا قرار نیست که اوون بیاد!
ما باید بریم. مسافر ماییم نه ایشون
ما باید بریم به سوی ظهور
این ما هستیم که باید بریم به سمت ایشون
این نظر منه. ممکنه مال شما فرق کنه broken_heart[/quote]

اقا رو از کجا میخوای پیدا کنی عزیزم ؟ از تو خیابون ؟ کوچه ؟ بازار؟ شما زمینه سازی کن اقا خودش میاد.ظهور ایشون در بعد زمان نیست پس در چیه ؟ جمعه هم میاد..چه جمعه رمضان باشه ..چه شعبان..چه نوروز....چه رجب ..چه محرم[/quote]

بله عزیزم درست گفتی
اگر جستجوگر خوبی باشی تو کوچه و خیابون هم حسش میکنی. حتی در درون خانه ات. در تاریکی های سحرگاهان ه اذان صبح حسش کن.
مطمئن باش در بعد زمان نیست. چون ما انسانها فقط در دو بعد زمان و مکان معنی پیدا میکنیم و از درک بعد سوم عاجزیم هیچ وقت نمیتونیم پا به حیطه این بعد بزاریم.
آیا فکر میکنی که گناه کاران برای همیشه در جهنم رنج خواهند کشید؟
خیر. آنها تا آن [b]زمان[/b] که تاوان اعمال بد خود را بدهند در جهنم خواهند بود.
ولی هیچ وقت نمیتونی بفهمی که اون [b]زمان[/b] چقدره. چون با معیار های زمان انسانی فرق داره.
ظهور آقا هم در چنین زمانی رخ میده. زمانی مجهول و گیج کننده. هر چی هم بیشتر کنکاش کنی کیج تر میشی!!
البته شما منتظر جمعه موئود باش و اصلا خودتو کیج نکن اخوی.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote][quote]تا اون سال برسه من دار فانی را ودا کردم
اسراییل تا 10 سال دیگه نابوده. اینو نه از روی تعصب میگم نه ساده لوحی. فقط وضعیت فعلی خاورمیانه و پیشرفت نظامی خودمان را کنار هم گذاشتم.

یک چیزی هم بگم
امام زمان هیچ جمعه ای نمیاد! نه این جمعه میاد نه بعدیاش. ظهور ایشان اصلا در بعد زمان نیست ولی مسلما مکان داره
ولی چرا هیچ جمعه ای نماد؟ چون اصلا قرار نیست که اوون بیاد!
ما باید بریم. مسافر ماییم نه ایشون
ما باید بریم به سوی ظهور
این ما هستیم که باید بریم به سمت ایشون
این نظر منه. ممکنه مال شما فرق کنه broken_heart[/quote]

اقا رو از کجا میخوای پیدا کنی عزیزم ؟ از تو خیابون ؟ کوچه ؟ بازار؟ شما زمینه سازی کن اقا خودش میاد.ظهور ایشون در بعد زمان نیست پس در چیه ؟ جمعه هم میاد..چه جمعه رمضان باشه ..چه شعبان..چه نوروز....چه رجب ..چه محرم[/quote]

بله عزیزم درست گفتی
اگر جستجوگر خوبی باشی تو کوچه و خیابون هم حسش میکنی. حتی در درون خانه ات. در تاریکی های سحرگاهان ه اذان صبح حسش کن.
مطمئن باش در بعد زمان نیست. چون ما انسانها فقط در دو بعد زمان و مکان معنی پیدا میکنیم و از درک بعد سوم عاجزیم هیچ وقت نمیتونیم پا به حیطه این بعد بزاریم.
آیا فکر میکنی که گناه کاران برای همیشه در جهنم رنج خواهند کشید؟
خیر. آنها تا آن [b]زمان[/b] که تاوان اعمال بد خود را بدهند در جهنم خواهند بود.
ولی هیچ وقت نمیتونی بفهمی که اون [b]زمان[/b] چقدره. چون با معیار های زمان انسانی فرق داره.
ظهور آقا هم در چنین زمانی رخ میده. زمانی مجهول و گیج کننده. هر چی هم بیشتر کنکاش کنی کیج تر میشی!!
البته شما منتظر جمعه موئود باش و اصلا خودتو کیج نکن اخوی.[/quote]
1-حس کردن با پیدا کردن خیلی فرق داره مثل اینکه حس کنی بخواد بارون بیاد یا اینکه واقعا بارون بیاد!
2-گناه کارداریم تا گناه کاراقسامشم تا دلت بخواد هست ولی به طورکلی کسی که شرک به خدا داشته باشه یاکفر و یا حتی یه چیزدیگه که اینجا نمیشه گفت...بله تا ابد تو جهنم هستند.
3-تنها کسی که در بعد زمان ومکان جا نمی گیره خداست
4-در زمان ظهور اقا هم شکی در موردمجهول بودنش نیست
5-شما هم برو سر کوچه منتظر باش بلکه اقا رد بشه ببینش بری پیشش منم منتظر روز موعود میمونم و فقط سعی میکنم تا اونجایی که بتونم به اصطلاح ادم باشم و البته اصلا دنبال اقا تو کوچه وخیابون و بیابون وبازار هم نمیگردم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]از ته دل برای کسایی که میان این تفسیرو که از روز روشن تره رد میکنن و چیزای واهی میگن متاسفم !!![/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]

یک حدیث از پیامبر هست در مورد دجال که می فرماید:
دجال در دوران من نیز زنده است اما از زمانی که شاخ و بال پیدا کند، 40 روز عمر خواهد که یک روزش، یکسال و یک روز دیگرش، یک ماه و یک روز دیگرش، یک هفته است و سپس روز های عمرش زمینی خواهد بود.

صهیونیست ها یا همان فراماسونها اولین لژ را در سال 918 میلادی در لندن تاسیس کردند (اولین شاخ و بال)... اگر هر سال آسمانی را 1000 سال زمینی بدانیم... سال 1918 بریتانیا به اوج قدرتش رسید(یک روز از عمر دجال گذشت)... اگر هر سال 12 ماه داشته باشد یعنی هر ماه آسمانی، یک دوازدهم 1000 سال زمینی یعنی حدود 83 سال است... 1918 بعلاوه 83 می شود 2001 یعنی اوج قدرت آمریکا و حمله اش به خاورمیانه... هر هفته آسمانی یک چهارم 83 سال زمینی است یعنی تقریباً 21 سال... 2001 بعلاوه 21 می شود 2022 یعنی اوج قدرت اسرائیل و سپس فقط در عرض 37 روز زمینی، اسرائیل (دجال) نابود خواهد شد!!

[/quote]

اينو تو يه سايتي خوندم .. نظرتون رو اعلام كنيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]

یک حدیث از پیامبر هست در مورد دجال که می فرماید:
دجال در دوران من نیز زنده است اما از زمانی که شاخ و بال پیدا کند، 40 روز عمر خواهد که یک روزش، یکسال و یک روز دیگرش، یک ماه و یک روز دیگرش، یک هفته است و سپس روز های عمرش زمینی خواهد بود.

صهیونیست ها یا همان فراماسونها اولین لژ را در سال 918 میلادی در لندن تاسیس کردند (اولین شاخ و بال)... اگر هر سال آسمانی را 1000 سال زمینی بدانیم... سال 1918 بریتانیا به اوج قدرتش رسید(یک روز از عمر دجال گذشت)... اگر هر سال 12 ماه داشته باشد یعنی هر ماه آسمانی، یک دوازدهم 1000 سال زمینی یعنی حدود 83 سال است... 1918 بعلاوه 83 می شود 2001 یعنی اوج قدرت آمریکا و حمله اش به خاورمیانه... هر هفته آسمانی یک چهارم 83 سال زمینی است یعنی تقریباً 21 سال... 2001 بعلاوه 21 می شود 2022 یعنی اوج قدرت اسرائیل و سپس فقط در عرض 37 روز زمینی، اسرائیل (دجال) نابود خواهد شد!!

[/quote]

اينو تو يه سايتي خوندم .. نظرتون رو اعلام كنيد[/quote]
تو مستند ظهور اون دوتا اسمشون فکر کنمnoreagaaa و achernahr این مطلب بیان شدباید دید حدیثش تا چه حد معتبره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][size=18]از ته دل برای کسایی که میان این تفسیرو که از روز روشن تره رد میکنن و چیزای واهی میگن متاسفم !!![/size][/quote]

چرا متاسف برادر..این تفسیر از روز روشنتره که غلطه این تفسیر رو طرف از روی ذوقش وبرداشت شخصیش از روی ایات نوشته 1234567....1443 اسرائیل نابود میشه broken_heart

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از امام علي عليه السلام نقل شده که هنگامي که عبدالله بن عباس را براي احتجاج با خوارج نزد آنان فرستاد، فرمود: لا تخاصمهم بالقرآن فإن القرآن حمال ذو وجوه تقول ويقولون ولکن حاججهم بالسنه ي فإنهم لن يجدوا عنها محيصاً؛ (9) با آنان با قرآن مخاصمه و بحث نکن، پس همانا قرآن حمّال(باربردار) و ذو جوه است، تو مي‌‌گويي و آنها مي‌‌گويند، امّا با سنّت با آنها محاجّه و بحث کن، پس همانا آنها از آن گريزي نخواهند يافت.
و مورد دیگر:
از پیغمبر خدا ـ صلی‎الله علیه و آله ـ فرمودند: «مَنْ فسَّرَ القرآنَ بِرَایهِ فَالیَتَبَوَّءْ مَقْعَدُهُ مِنَ النّارِ» كسی كه قرآن را بر خلاف واقع تفسیر كند، نشیمن‎گاه او در آتش خواهد بود؛

پس مواظب باشیم و الکی جو گیر نشویم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.