copout

تحلیل یک سرباز کهنه کار نیروی هوایی آمریکا درباره جنگ احتمالی آمریکا و ایران واسرائیل

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

در این مطلب شما ترجمه تحلیل یک کهنه سرباز نیروی هوایی آمریکا به نام داگلاس هرمان را در مورد روز اول جنگ آمریکا و اسراییل با ایران میخوانید .

لینک مطلب به زبان انگلیسی : http://www.rense.com/general69/dayone.htm

یک توضیح : تمامی مطلب فقط ترجمه ای با کمی تلخیص در متن اصلی است و فقط گویای تحلیل های نویسنده مطلب است و اینجانب فقط کار ترجمه مطلب را انجام داده ام.

روز اول جنگ آمریکا و اسراییل با ایران

جنگ همانطور که برنامه ریزی شده شروع می شود . خلبانان اسراییلی قبل از سحر تیک اف کرده از لبنان و شمال عراق گذشته و اکنون بر روی کرکوک هستند و در حالیکه اف 15 ها و اف 16 های ساخت آمریکا را به پرواز در می آورند نزدیک کوههای غربی ایران به گروههای مجزا تقسیم می شوند و در حالیکه سکوت رادیویی را رعایت میکنند خود را برای حمله آماده می کنند .

لحظاتی قبل از اینکه هوا روشن شود و مسلمانان برای نماز به پاخیزند ( توضیح مترجم : نویسنده تصور می کند نماز صبح بعد از روشن شدن هواست ) موشک ها به هدفهای خود اصابت میکنند .

در حالیکه آواکس های نیروی هوایی آمریکا مشغول گشت زنی و مراقبت هستند بمب افکن های سنگین آمریکایی دقایقی بعد وارد می شوند و مناطق را با فرشی از بمب می پوشانند در حالیکه پدافند ضد هوایی ایران مشغول تلاش است .

نیروگاه بوشهر به تلی از خاکستر بدل شده است . اهدافی در یزد و نطنز که از ماهها قبل توسط پنتاگون شناسایی شده اند نابود شده اند . تاسیسات غنی ساز ی اورانیوم در نطنز-تاسیسات آب سنگین در اراک – تاسیسات اردکان و اصفهان همگی بوسیله خلبانان اسراییلی و آمریکایی مورد حمله قرار گرفته اند . همچنین تمام تاسیسات موجود در تهران نیز مورد حمله قرار گرفته و نابود شده اند .

جنگنده های ایرانی در گروههای پراکنده از روی زمین بلند می شوند . حداقل آندسته از جنگنده هایی که به علت بمباران خلبانان اسراییلی و آمریکایی بر روی زمین نابود نشده

اند . تعداد کمی از جنگنده های ایرانی حتی موشک هم شلیک می کنند که ممکن است یک یا دو هواپیمای مهاجم را سرنگون کند . ولی تاپ گان های آمریکایی در اکثر داگفایت ها چیره می شوند .

نیروی دریایی ایران همانند نیروی هوایی نمی داند که از کجا مورد حمله قرار گرفته ( همانند ملوانان امریکایی در بندر پرل هاربر ) . حمله در کمتر از چند ساعت نصف سیستم دفاعی ایران را از کار انداخته است .

در ساعات اولیه صبح دومین و سومین حمله خلبانان آمریکایی و اسراییلی بر علیه اهداف ثانویه صورت میگیرد . اکنون تنها مشکل قابل توجه قدرت دفاع موشکی ایران است . تعداد قابل توجهی از هواپیماهای مهاجم پتوسط پدافند هوایی ایران سرنگون می شوند .



در ساعت 7 و 35 دقیقه به وقت تهران اولین موشک ضد کشتی ایرانی که از یک جنگنده ایرانی شلیک شده یک نفتکش پانامایی که از کویت به مقصد هوستون حرکت کرده را هدف قرار می دهد . موشک به وسط کشتی برخورد می کند و آنرا در تنگه هرمز به آتش تبدیل می کند . همینطور نفتکش های دوم و سوم همه قبل از اینکه کاملا غرق شوند آتش گرفته و دود سیاهی را در فضا پراکنده اند . تا 8 و 15 دقیقه رفت و آمد تمام کشتی ها در خلیج فارس متوقف شده است . کشنی های نیروی دریایی که از اقیانوس هند به پایگاهی در جنوب بحرین اعزام شده اند حملاتی را انجام میدهند . جنگنده های نیروی دریایی بر فراز کشتی های سوخته در تنگه هرمز به پرواز در می آیند ولی دیگر خبری از جنگنده های ایرانی نیست .

در ساعت 9 چند ساعت پس از شروع حمله CNN خبر از حمله کامیکازه یک اسکادران از جنگنده های ایرانی به کشتی های نیروی دریایی مستقر در جنوب بحرین میدهد .

همه جنگنده های مهاجم ایرانی نابود شده اند ولی قبل از آن دهها موشک ضد کشتی شلیک کرده اند . یک ناو هواپیما بر و دو کشتی مورد حمله و صدمات شدید قرار گرفته اند . هر دو کشتی غرق می شوند و 600 نفر نیز کشته می شوند . ناو هواپیمابر نیز

یکساعت بعد غرق می شود .

در اواسط صبح همه پایگاهای نظامی ایران بطور کامل یا جزیی آسیب دیده اند . انفجاراتی در تهران رخ میدهد و برق قطع می شود . دفتر شبکه الجزیره مورد اصبت یک بمب ماهواره ای قرار می گیرد.

در ساعت 9 و 15 دقیقه به وقت بغداد اولین موشک اسکاد ایرانی به منطقه سبز (توضیح مترجم : در متن اصلی از عبارتGreen zone استفاده شده است .کسی میدونه چیه؟ ) برخورد میکند. برای 30 دقیقه بعدی سیلی از موشک ها که بوسیله GPS هایی که در اختیار سربازان شیعه قرار دارد هدایت میشوند پایگاهای آمریکا در عراق را هدف قرار میدهند . اگرچه خلبانان آمریکایی و اسراییل 90 درصد تاسیسات موشکی ایران را نابود کرده اند ولی باز هم شهاب به تعداد کافی برای نابود کردن منطقه سبز – فرودگاه بغداد – و یک پایگاه تفنگداران دریایی وجود دارد . هزاران سرباز آمریکایی در پادگانها مرده اند . جای تعجب ندارد که CNNو Fox news مقدار تلفات را از مخاطبان پنهان می کنند .

در ساعت 9 و 30 دقیق قیمت نفت در بازارهای جهانی شروع به بالا رفتن می کند . در ابتدا آهسته آهسته ولی متعاقبا بر قیمت به سرعت افزوده می شود . ابتدا در هر گالن 4 دلار افزایش سپس 5 دلار و سپس 6 دلار . قیمت ها همینطور به سرعت بالا می روند . همه وسایل موتوری به سمت پمپ بنزین ها هجوم می برند . و ایستگاههای رادیویی نتایج حمله به ایران را جار می زنند . در حالیکه در پمپ بنزین های آمریکا بر سر بنزین زدن دعوا وجو دارد سومسن جنگ خاورمیانه شروع شده است .

در واشنگتن سخنگوی کاخ سفید اعلام می کند که حمله تنبیهی یک جنگ تمام عیار و کامل نیست . دونالد رامسفلد بهCNN گفت که ایران ممکن است جا در پای عراق بگذارد و از میوه آزادی لذت ببرد .

رییس جمهور یک سخنرانی در ساعت 2 انجام داد . قبل از آن قیمت نفت 2 دلار دیگر بالا رفته بود قیمت هر اونس طلا به 120 دلاررسید و ارزش دلار در مقابل یورو کاهش یافت .

CNN خبر از تظاهرات خشونت آمیز ضد آمریکایی در پاریس – لندن – رم – برلین و دوبلین داد . رستوران های FAST food که آرمهای آمریکایی داشتند در اروپا به آتش کشیده شدند .

یک کودتای خشونت بار رییس جمهور پاکستان را سرنگون میکند . در بورس نیویورک قیمت ها سقوط می کند . یک فروند موشک شهاب ایرانی به تل آویو اصابت می کند و یک بلوک ساختمان را کلا از بین می برد. اسراییل اعلام انتقام جویی می کند وتهران را به حمله اتمی تهدید می کند .

رییس جمهور بوش در ساعت 2 لزران به نظر می رسد . زیر نویس شبکه های خبری حکایت از این دارد که سرام کشورهای خلیج فارس تولید نفت را تا زمان حل شدن منازعه به طور صلح آمیز متوقف کرده اند . رییس جمهور ونزوئلا هوگو چاوز اعلام می کند که در اسرع وقت توقفی در ارسال نفت به آمریکا صورت خواهد گرفت . تونی بلر آمادگی خود را برای میانجی گری بین آمریکا ایران و اسراییل اعلام می کند ولی بلافاصله رد میشود .

در ساعت 6 عصر قیمت نفت در حدود 10 دلار افزایش یافته است . یک پمپ بنزین نزدیک تگزاس به آتش کشیده شده است .

در غروب آفتاب هنگامی که مسلنانان به خواندن نماز می پردازند در تهران بغداد اسلام آباد آنکارا بیت المقدس ریاض و ... صداهای خشمگینانه ای به گوش می رسد.

(البته به نظر میاد این سرباز چیزی از قدرت ارتش و سپاه نمیدونسته که یه همچین اراجیفی نوشته)



http://partizan.parsiblog.com/Posts/3/%D8%AA%D8%AD%D9%84%D9%8A%D9%84+%D9%8A%D9%83+%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2+%D9%83%D9%87%D9%86%D9%87+%D9%83%D8%A7%D8%B1+%D9%86%D9%8A%D8%B1%D9%88%D9%8A+%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%8A%D9%8A+%D8%A2%D9%85%D8%B1%D9%8A%D9%83%D8%A7+%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D8%AC%D9%86%DA%AF+%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D9%8A+%D8%A2%D9%85/

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این بنده خداها انقد مشروب خوردن مغزشون بهتر از این کار نمیکنه.
من فکر میکنم 70% هواپیکماهای متجاوز منهدم میشن 20% هم فرار میکنن 10% هم سردرگم میمونن شاید چند تا موشک بفرستن تو زمینای کشاورزی!
بعد ایران زحمت میکشه چند تا ناو خوشگل آمریکا رو منفجر میکنه تا اینکه حستب کار یه ذره دستشون بیاد.
بعدش یواش یواش به پشیمونی میفتن اما برا اینکه وجهشون خراب نشه چند تا توپ تو خلیج فارس شلیک میکنن.
بعدم ایران 50 60 تا موشک میفرسته اسراییل و جنگ تومو میشه و اسراییل تا ماهها مشغول بازسازی میشه و کلی از یهودی ها سرزمین اشغالی رو ترک میکنن.
موقعی که موشکا میرن اسراییل از ترس به غلط کردن میفته.تمام icon_wink
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بمب افکن های سنگین آمریکایی دقایقی بعد وارد می شوند و مناطق را با فرشی از بمب می پوشانند ----- :mrgreen: همچین می گه با فرشی از بمب می پوشانند انگار داره میره از میوه فروشی سر کوچه دو کیلو خیار بخره icon_wink اگه اینطوریه منم میرم مقاله می نویسم دو ساعت از شروع جنگ گذشته است سی هزار نیروی آمریکایی در عراق هم از روبرو توسط سپاه پاسداران و هم از پشت توسط نیرو های مقتدی صدر به دلیل فتوای جهاد آیت الله سیستانی برای عدم خروج نیرو های آمریکایی از عراق مورد حمله قرار گرفته و به ناچار اسیر می شوند و من و یک گروه 5000 نفره مامور انتقال آن ها به تهران هستیم و من برای اینکه حوصله ام سر نرود مشغول تمرین و مکالمه زبان انگلیسی با اسرا هستم rolling_on_the_floor big_grin گفته می شود همزمان با حمله آمریکا صد ها هزار نفر در پاکستان - لبنان -شرق و جنوب شرق عربستان -استانبول و ... در جلوی سفارت ایالات متحده در حال تظاهرات هستند حتی گفته می شود تعداد انبوهی از فعالان ضد جنگ در آمریکا نیز دست به اعتراض زده اند سربازان آمریکایی برای فریب افکار عمومی خود را ناجی ملت ایران معرفی کرده و نماد های سبز رنگی نیز به همراه دارنداین در حالیست که هم اکنون جمعیتی نزدیک به سه میلیون نفر در میدان آزادی تهران شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند. :thinking:
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]این مال زمان رامسفلد و بوشه.خواهشا مطالب 100سال پیش رو ارسال نکنید[/quote]

هنوز که بهمون حمله نکردن پس فرقی نمیکنه مال زمان بوش یا اوباما

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من نويسنده جزئيات وقايع را خيلي ناشيانه مطرح كرده مثلا اينكه از اول تا اخر جنگ فقط يك موشك به تل آويو برخورد مي كنه كه بسيار مسخره است.
اما به نظر من كليات مطلب به حقيقت نزديك تره يعني اينكه امريكا و اسرائيل جنگ را خوب شروع مي كنند اما از ادامه ان عاجز مي مانند و هزاران بلا سرشان مي ايد كه در اين داستان تخيلي بيشتر به تبعات سياسي و اقتصادي اين جنگ اشاره شده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فقط يه موشك خورد به اسرائيل ؟؟؟ icon_wink :thinking: big_grin rolling_on_the_floor :mrgreen: :mrgreen: hee_hee

اگه برنامه اينجوري بود كه تا حالا اسرائيل 50 بار حمله كرده بود !
بر فرض درست بودن تمام تخيلات اين فرد ...
رسيدن فقط يه شهاب به اسرائيل براي خنديدن به كل اين مطلب كافيه !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بچه ها چه شکسته سختی میخوریم یا طرف مست بوده یا با زمان رضا شاه اشتباه گرفته من میگم اولین نتیجه جنگ دامن این کیتی هاوک بیچاره در خلیج فارس رو میگیره واین هواپیما بر ناز میر کفه دریا اخه بعد یه50تاموشک میخوره تو کله دبی بحرین .100تاهم تو کله اسرائیل ابته اگه از دفاع موشکی رد کنند icon_wink :mrgreen: hee_hee بابا قاطی نکنید حتما از دفاع موشکی رد میکنند بعد ما پدر همه دنیا رو در میاوریم اینم مقاله من خوب بید جیگر rolling_on_the_floor hee_hee :thinking: :mrgreen: دیدی همه دارن دست میزنن big_grin icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چقدر قشنگ رویا پردازی میکنن و فکر کردن دارن یه فیلم هالیوودی میسازن ودر عرض 24 ساعت ایران رو فتح میکنن .بعدش هم که بر میگردن امریکا و قشنگ زندگی میکنن ونفت ما رو هم میگیرن و کر کر به ما می خندن .{شتر در خواب بیند پنبه دانه ... }.جالب اینه که حرفی از سپاه و بسیج و نیروی زمینی ارتش نزده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
در ساعت 9 و 15 دقیقه به وقت بغداد اولین موشک اسکاد ایرانی به منطقه سبز (توضیح مترجم : در متن اصلی از عبارتGreen zone استفاده شده است .کسی میدونه چیه؟ )[/quote]
منطقه سبز محل وزارت خونه ها و برخی سفارت خونه ها و دفتر نخست وزیری و.....که به شدت ازش محافظت میشه و به دلیل امنیت بالای به وجود آمده در این منطقه اسم منطقه سبز روشه

تحلیل هاشون اینجوری بوده که دارن تو افغانستان و عراق دست پا می زنند دیگه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک سوال : چرا میگه در پاکستان کودتا میشه ؟ ارتباطش چیه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين چيزي كه گفته بيشتر شبيه سناريوي يه فيلمه. البته ساخته ميشه نه كه واقعيت داشته باشه.
با تشكر از زحمت شما بابت ترجمه. پيشنهاد من اينه كه متوني كه با ارزشتر هستند رو ترجمه كني. وقت خودتو براي اين متون بي ارزش تلف نكن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.