nasirirani

دستگيرى دوايراني به اتهام بمب گذارى و ترور درسفارت اسراييل و عربستان در واشنگتن؛توطئه شوم!

Recommended Posts

[quote]به هر حال تجربه امپریالیستی ایالات متحده مانع از ارائه ادعایی مضحک با این ابعاد میشه ولی به نظرم همون باج و درخواست بزرگ و فوری عربستان بوده که آمریکا زیر بار این سناریوی خنده دار رفته، به همراه مقداری تامین منافع سطح پایینتر خودش

یکی از مقامات ارشد عربستان چند روز پیش و بعد از اتفاقات منطقه قطیف به شدت به کشوری که از اون اسم نبرد! انتقاد و بهش حمله کرد که سعی داره عربستان را به آشوب بکشه و اگر مردم منطقه قطیف که شیعه هستند دلشون نمی خواد میتونند برند در همون کشور زندگی کنند! با شعله ورتر شدن اتفاقات در عربستان و با توجه به اوضاع منطقه عربستان برای برانگیختن حس ناسیونالیستی و همچنین موارد متعدد دیگه چون مطرح شدن دوباره و انحراف افکار عمومی به نظرم بیشترین بهره را از این سناریو میبره و مشخص هست که این بازی با این وضع آشفته در اجرا و سست بنیانی و لطیفه گونی تنها در مواجه با دستان به شدت خالی عربستان و امریکا در مقابل ایران هست که اجرا شده..
در ضمن عربستان همیشه در برابر انتقادهای ایران از حضور در بحرین دست خالی بود حالا یک آتو برای کل کل داره

پ.ن: به گزارش گروه بين الملل مشرق، ترکي الفيصل ادعا کرد: ميزان دلايل در اين خصوص، بسيار زياد است و آشکارا مسؤوليت رسمي ايران را در اين مورد نشان مي دهد.
الفيصل ادامه داد: ناگزير بايد کسي در ايران، هزينه اين اقدام را پرداخت کند.
جو بايدن، معاون رئيس جمهور آمريکا نيز با اعلام همين موضع، تأکيد کرده است که ايران بايد به خاطر اين اقدام، مجازات شود.[/quote]

پس کار بحرین نبوده ؟ broken_heart

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]در اشل کوچکتری یاد کار مسخره دولت برلوسکونی و پلیس ایتالیا در اون کنفرانس مسخره افتادم که یک سری کلت را نشون دادند با خرده ریزها و گفتند معصومی خبرنگار واحد مرکزی خبر یک کارتل اسلحه را سازماندهی می کرده و ال و بل. معصومی حالا داره خبر تهیه میکنه در رم و ... و لابد کارتل اسلحه را هدایت icon_wink

! broken_heart[/quote]

این کار به نحوی با اون بازی آمریکایی ها با مدودف بیشتر شبیه هست ..

اگر یادتون باشه سال گذشته فکر میکنم . مدودف به آمریکا سفری داشت و خواستار رابطه عمیق تر و سرمایه گذاری های مشترک روسیه و آمریکا شده بود ! بقولی سمت غرب بودنش رو اعلام کرد و به مدت کوتاهی از زمان بازگشتش به روسیه آمریکا چندتا آدم بی خود رو به جرم جاسوسی به نفع روسیه علیه آمریکا دستگیر میکنه و هر چی مدودف بافت پنبه میشه .

به همین نحو اگر دقت داشته باشین این اتفاق علیه ایران به مدت زمان کمی پس از حظور رییس جمهور در آمریکا (سازمان ملل) رخ میده و در حالی که احمدی نژاد درخواست هات لاین آمریکا رو ضمنی پذیرفته ! انجام چنین تحرکات احمقانه ای از سوی آمریکا به اون معناست که آمریکایی ها در نقطه ظعف و مزان اتهام در ارتباط با ایران هستند ! یعنی اینکه دچار مشکل با ایران هستند ناشی از تمامیت خواهی و ناپاکی خودشون در این ارتباط هست به همین خاطر - دست زدن به چنین ماجراجویی های احمقانه ای میتونه این احساس که این آمریکا هست که داره در حق ایران بدی میکنه رو پوشش بده و ایضا عربستان !! ...

هر چند که دیگه در دنیای امروز این حرکات بچگانه اون کارکرد قدیم رو ندارند ...

لذا من حدس میزنم که این حرکت میتونه از سمت عربستان هم برنامه ریزی شده باشه چون بخاطر ارتباط بدش با ایران در موضع ظعف قرار گرفته خصوصا توی این بحران انقلاب های اخیر و این ماجرا مجوزی برای ادامه خصومت هست ...

قابل توجه کاربرانی که دم از ارتباط دوستانه با غرب میزنند ..................

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]هفته نامه تایم در گزارشی به بیان دلایلی پرداخت که طبق آن‌ها باور ادعای آمریکا درباره اقدام ایران در طراحی ترور سفیر عربستان در واشنگتن دشوار می‌شود و در عین حال احمقانه است.
مجله تایم در گزارشی به بیان ادله‌ای پرداخت که بر اساس آن‌ها ادعای آمریکا مبنی بر اقدام ایران در طراحی ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن احمقانه بوده و دروغ محض است.

به گزارش ایلنا، هفته نامه تایم در مطلبی نوشت اینکه گفته شود ایرانی‌ها برای انعقاد قرار داد با باند مواد مخدر مکزیک به منظور ترور سفیر عربستان در آمریکا اقدام کرده باشند بسیار احمقانه‌ای است.

این هفته نامه آمریکایی در گزارش خود به تشریح ویژگی باند مواد مخدری پرداخت که طبق ادعای مقامات آمریکایی منصور ارباب سیار با کمک آن‌ها قصد انجام ترور را داشته است؛ ویژگی‌هایی که هر یک به اثبات می‌رساند ماهیت ادعای مقامات دولت باراک اوباما در این باره را نشان می‌دهد.

در این گزارش آمده: زتاس خون آشام‌ترین باند مواد مخدر مکزیک است که به قتل عام شهروندان بی‌گناه پرداخته و سر افراد را از تن آن‌ها جدا می‌کند با این وجود این باند هرگز اقدامی انجام نمی‌دهد که مرز مشترک مکزیک با آمریکا را به مخاطره بیندازد. آن‌ها شاید در داخل مکزیک مرتکب قتل‌های کوچک و بزرگ شوند اما چنین اقدامات را در آمریکا انجام نمی‌دهند.

به نوشته تایم، باند مواد مخدر زتاس تفاوت بسیار میان پلیس، دادستان و قضات در مکزیک و آمریکا را کامل درک کرده‌اند. در سال ۲۰۰۵و ۲۰۰۶ حداقل ۵ رقیب گانگس‌تر خود را در تگزاس به قتل رساندند. در همین رابطه تعدادی از اعضا این باند دستگیر و بعد از محاکمه راهی زندان‌های آمریکا شدند؛ جایی که فرار از آن‌ها بسیار دشوار‌تر از زندان‌های مکزیک بود.

این نشریه نوشت: بعد از این ماجرا بود که سرکردگان باند زتاس فهمیدند جهان خارج از مکزیک مکان متفاوتی است و آن‌ها برای اینکه بتوانند سود سرشار از شبکه قاچاق مواد مخدر خود را حفظ کنند باید از خونریزی در آمریکا خودداری کنند.

به گفته ایون گریلو، نویسنده مکزیکی، زتاس قتل سیاسی را تنها برای حفظ منافع تجاری خود در داخل مکزیک انجام می‌دهد این منش و روش آن‌ها نیست که بخواهند مرتکب قتل سیاسی در داخل آمریکا شوند. اگر ارباب سیار با باند زتاس در ارتباط بوده از این موضوع آگاه بوده است.

تایم در ادامه به ادعای آمریکا درباره وعده ۵/۱ میلیونی ایران به این باند برای انجام ترور اشاره کرده و نوشته: درآمد این گروه سالانه ۴۰میلیارد دلار است از این رو آن‌ها به خاطر دستمزد ۵/۱ میلیون دلاری چنین درآمدی را به مخاطره نمی‌اندازند چراکه این اقدام احمقانه خواهد بود.

به نوشته این نشریه، قطعا سپاه پاسداران ایران نیز از این موضوع مطلع است. همه این موارد باور اینکه ایران طراح ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن بوده را دشوار می‌سازد.

لينك خبر : http://www.tabnak.ir/fa/news/196593/ادله-تايم-علیه-ادعاي-اخير-آمريكا-درباره-ايران[/align]
[color=red]
ادغام شد
rezat1980[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]........مشخص هست که این بازی با این وضع آشفته در اجرا و سست بنیانی و لطیفه گونی تنها در مواجه با دستان به شدت خالی عربستان و امریکا در مقابل ایران هست که اجرا شده..
در ضمن عربستان همیشه در برابر انتقادهای ایران از حضور در بحرین دست خالی بود حالا یک آتو برای کل کل داره
[/quote]

درسته كه سعي شده رابطه ما با بحرين بهبود پيدا كنه اما شايد دستهاي ايران پر تر از چيزي باشه كه من و شما مي دونيم. شايد بر و بچ گمنام وزارت اطلاعات دوباره گلي كاشتن يا ...
كه همه اين سر و صدا ها معناي ديگه اي مي ده ! broken_heart

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يك مقام سابق سيا و کارشناس مسائل ایران در مصاحبه با راديو "اي ابي سي" آمريكا به دولت اوباما درباره اتهام زني به ايران در مورد طرح ادعايي ترور سفير عربستان در واشنگتن و نيز انفجار سفارت خانه هاي اسراييل و عربستان در واشنگتن هشدار داد.

[img]http://media.publicbroadcasting.net/kuer/newsroom/images/3325234.jpg[/img]

به گزارش عصر ايران "‌رابرت بائر " در اين مصاحبه با تاكيد بر اينكه از نظر او ايران در اين طرح ترور دست نداشته است ، افزود كه چنين اتهام زني هايي عليه ايران ممكن است تبعات بسيار خطرناكي براي امنيت و منافع ايالات متحده آمريكا داشته باشد.

بائر در ادامه با هشدار به دولت اوباما درباره در پيش گرفتن رويكردهاي خطرناك در قبال ايران افزود كه دولت اوباما دو راهكار در مقابل ايران در پيش رو دارد : يا بايد با ايجاد يك كانال مستقيم با اين كشور وارد گفتگو شود و يا اين كه با اين كشور وارد يك جنگ غير قابل كنترل و خطرناك شود.

بائر با رد اين فرضيه كه دولت ايران در پشت طرح ترور سفير عربستان در آمريكا و نيز طرح انفجار سفارت خانه هاي اسراييل و عربستان در واشنگتن قرار دارد گفت كه از نظر او هيچ دولتي نمي تواند در پشت اين قضيه باشد.

وي در ادامه افزود كه از نظر او اين طرح ترور براي ايران هيچ دستاوردي نمي توانسته داشته باشد تا اين كشور وارد چنين مساله اي شود.

دوستان انگاری داره یه خبرای میشه.ما که امادیم اماده broken_heart [/list]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بازم امریکا کم اورد بچه بازی هاش رو شروع کرد .پول کم اوردن به این بهانه که به عربستان بگن ایران تهدیدی برای شماست ,سلاح بفروشن و پول به جیب بزنن.لعنت بر امریکا.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوستان این اتفاقات رو کنار م بزارید چندتا نتیجه میگیریم!!!
1_مصر داشت با ایران یه جورایی دوست میشد و این یعنی دو قدرت بزرگ منطقه در کنار هم
2_مراسم حج نزدیکه!!!!
3_خرید سلاح عربستان امسال نسبت به پارسال کم تر شده ولی درامدش بیشتر
4_امریکا تو شورای امنیت نتونست سوریه را زیر فشار بزاره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نتیجه ین کار:
شورای خلیج فارس نمیزاره مصر با ایران رابطه برقرار کنه
حججاج ایرانی صداشون در بیاد با وهابی ها طرفا اونم با شدت
خرید عربستان از سلاحای امریکایی میره بالا
پیام داد به چین و روسیه که اگه باهام کنار نیاین متحد های دیگه تو منطقه رو میکوبم!!!!!!!!!!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بابا چی بگم والا یه جوری مشکوک می زنه این قضیه شما توجه کنید سفیر عربستان تا قاهره ایران رو حمله نظامی تهدید می کنه ناتو سپر موشکی تو ترکیه می زاره اسرائیل موشک ضد سنگر می خره واسه تاسیسات هسته ی ایران پدافنده عربستان توسط امریکا به روز رسانی می شه چند وقته پیش هم عربستان از امریکا یه سری وسایل نظامی می خره فکرکنم حمله تو راه ولی دیگه ما اینقده بی بخار نیستیم که این عرب ها واسمون رو داری کنن.
broken_heart

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینا اینقدر از این تهمت ها به ما زدن که ما دیگه واکسینه شدیم در ضمن من هم یه جورهایی مشکوک شدم این همه هالیوود رو سال 2012 مانور- میده آمریکا تو بهران اقتصادی فرو رفته-
آمریکا و اسرائیل دارن متهدانشون رو در منطقه از دست میدن -حالا هم که آمریکا یه سناریو جدید درست میکنه . جلل خالق اینا دیگه کین .
درضمن جواب من به اون مردم ابلهی که این سناریو رو باور کردن :افسوس که جواب سر تو خالی بلوک است. broken_heart

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی
باز یه توطعه دیگه این سناریو خیلی مشکوکه تکاپو اینگلیس برای صدور قطعنامه طرح گام به گام نصب سپر موشکی تو ترکیه انگار خبرهایی در راهه icon_wink broken_heart

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1-اینطور که من شنیدم قرار بوده که در همین مهر تحریم های جدید علیه ایران اعمال کنند خوب الان هم یک سند با این سناریو گذاشتن پشتش . من پیش بینی می کنم که تحریم های جدید تری علیه ما اعمال کنند
دوستان یک سوال ما این همه تحریم کردن مگه چیز دیگه ای هم مانده که تحریم نشده ایم؟

2-شاید وقوع یک جنگ تمام عیار دور از انتظار نباشه امریکا و غرب که در بحران اقتصادی هستن . اسرائیل که داره روز به روز در محاصره بیشتر قرار می گیره و این رژیم ثابت کرده که در چنین شرایطی دست به هر کار ولو حمله نظامی می زنه .در این زمینه خوب همه ما شاهد هستیم که ایران بار ها اعلام می کنه که با موشک اسرائل می زنم به نظر شما ایا لازم نیست قبل از حمله یک سپری ایجاد کنند که توانایی منهدم کردن موشک های ایران داشته باشه یا به روز کردن پدافند هوایی عربستان و... همچنین احتمال وقوع حملات تروريستي خودساخته آمريکا در جهان وجو د داره وامریکا بخواد چند کشور خاورمیانه حمله نظامی کنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متاسفانه آزادی دو جاسوس آمریکایی باعث شد که آمریکایی ها با خیالی راحت و فارغ از مشکل داشتن دو زندانی در ایران مهره خود را حرکت دهد! قراین و شواهد نشان از کذب بودن ادعای امریکاییان است . آمریکا و متحدانش نیاز به اهرمی برای به حرکت دراوردن دوباره تحریم ها داشتند و بس از موضوع بهار عربی و توجه فراوان رسانه ها و افکار عمومی به موضوع انقلا ب های عربی و موضوع یمن و بحرین و در ادامه ناکام ماندن آمریکا و عربستان در سرنګونی بشار اسد و ایجاد دولتی دست نشانده در سوریه ، اکنون با توافق عربستان که لطمه ای سنګین در یمن و به خصوص سوریه خورده است ، این سناریو آغاز شده است. امیدوارم مسولین کشور با آتشی برحجم و توانمند در عرصه رسانه ها به این تحرک و وحدت نامیمون وهابی ـآمریکایی جواب دهند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کار احمقانه و پر هزینه و بی فایده ایه . و بلاهت طراحان و مجریانش رو به همه حتی مردم خود آمریکا نشون میده .

مثل یه دام میمونه که برای آمریکایی ها پهن شده باشه تا ایران . تعجب میکنم که اونا هم که در نهایت هیچ استفاده ای منطقا نمیتونن از این ماجرا داشته باشن چرا اینجوری خودشونو مضحکه کردن ؟ اگر هم سناریو میخان بنویسن در تعجبم که آدمهای شیطان صفت و کهنه کاری مثل آمریکایی ها چطور سناریوئی به این ضعیفی و مضحک ساختن که باور و پذیریشش خیلی سخته ؟؟؟!!!

کنار هم قرار دادن سفارت عربستان و اسرائیل خیلی تعجب برانگیزه و در اذهان مسلمونها و منطقه وجهه عربستان رو بشدت تخریب میکنه .و حضور و دخالت عربستان رو در هر جایی به مثابه حضور و دخالت صهیونیست ها نشون خواهد داد و به ذهن ها تداعی میکنه و هر گونه اقدامی علیه عربستان و همپیمانانش رو در ذهن مردم منطقه موجه خواهد کرد.

مثل چوپان دروغگو کارش در نهایت به ضررش تموم میشه و در آینده توان پذیرش و حمل بر صحت هر گونه ادعایی که از جانب اونا و بر علیه ما باشه رو منتفی میکنه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=20][color=blue]واکنش عربستان؛عربستان سعودی به شدت تلاش "خطاکارانه و زشت" برای ترور سفیر این کشور در واشنگتن را محکوم می‌کند.[/color][/size]

خبرگزاری فارس: خبرگزاری رسمی عربستان سعودی پس از گذشت یک روز از سناریوی جدید آمریکا علیه ایران، ضمن همراهی با این سناریو به اعلام موضع درباره آن پرداخت.

به گزارش فارس، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی به نقل از یک مقام این کشور که نام وی را ذکر نکرد اعلام کرد که عربستان سعودی به شدت تلاش "خطاکارانه و زشت" برای ترور سفیر این کشور در واشنگتن را محکوم می‌کند.

واکنش عربستان سعودی، یک روز پس از جوسازی جدید آمریکا علیه ایران صورت می‌گیرد.

خبرگزاری های غربی روز گذشته اعلام کردند که دو ایرانی به اتهام دست داشتن در توطئه بمب‌گذاری در آمریکا بازداشت شده اند.

بر اساس این گزارشها، وزیر دادگستری آمریکا و رئیس اف‌بی‌آی این کشور اعلام کرده اند که ‌این دو ایرانی دستگیر شده "غلام شکوری" و "منصور ارباب سیار" نام داشته و تلاش داشتند،‌ سفیر عربستان در آمریکا ترور کنند.

همچنین گفته می شود که این دو نفر قصد داشتند که پس از ترور سفیر عربستان دو سفارت اسرائیل و عربستان را با استفاده از ماشین‌های بمبگذاری شده منفجر کنند.

خبرگزاری عربستان سعودی در ادامه خبر خود به نقل از این مقام سعودی نوشت: دولت پادشاهی [عربستان] از تلاش‌هایی که مقامات آمریکا در فاش کردن این طرح انجام داده تقدیر می‌کند.

سناریوی جدید آمریکا علیه ایران در حالی صورت می‌گیرد که که شهرهای مختلف آمریکا این روزها در تب تظاهرات های مردمی علیه سیاستهای اقتصادی مسئولان این کشور به سر می برند و از طرفی دیگرنامزدهای دو حزب جمهوریخواه و دموکرات اسبهای خود را برای رقابت های انتخابات ریاست جمهوری زین کرده‌اند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900720001352

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.