mahdavi3d

شبکه نسل سوم موبایل راه‌اندازی شد

Recommended Posts

[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][color=darkblue]شبکه اپراتور سوم تلفن همراه بعد از 6 ماه تاخیر در زمان بهره برداری در کرج راه اندازی اولیه شد.[/color]
به گزارش خبرنگار مهر، راه اندازی اولیه شبکه موبایل نسل سوم اپراتور تامین تله کام در کرج از سوی روابط عمومی این شرکت اعلام شده به نحوی که این اپراتور تاکید کرده که با بهره‌برداری از این شبکه علاوه بر امکان استفاده از سرویس‌های پایه نظیر تماس صوتی و پیام کوتاه برای نخستین‌بار امکان دسترسی به شبکه اینترنت و نیز تماس تصویری بر روی گوشی‌های تلفن همراه فراهم شده است.
طبق اعلام تامین تله‌کام، در صورت همکاری مناسب شهرداری تهران و تسریع در صدور مجوزهای مربوطه برای نصب آنتن‌ها و توسعه شبکه به زودی شبکه نسل سوم تلفن همراه در تهران نیز راه‌اندازی خواهد شد و این اپراتور در تلاش است تا در آینده ‌ای نزدیک شبکه خود را در سایر شهرهای بزرگ و سپس در سراسر کشور به بهره‌برداری برساند.

براساس اعلام تامین تله کام با افتتاح شبکه نسل سوم تلفن همراه، کشورمان به جمع کشورهای استفاده‌ کننده از شبکه نسل سوم موبایل پیوست و با آغاز به کار این شبکه، امکان ارائه بسیاری از خدمات نوین ارتباطی همراه برای نخستین‌بار در کشور فراهم شده است.
راه اندازی اولیه شبکه نسل سوم موبایل در کرج در حالی از سوی روابط عمومی تامین تله کام اعلام شده که پیش از این نیز در اول خرداد ماه سال 90 که آخرین مهلت اپراتور سوم برای عرضه سیم کارت بود، مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران از آغاز واگذاری این سیم کارتها به صورت تجاری در تهران خبر داده بودند اما تاکنون سیم کارتی از سوی تامین تله کام واگذار نشده است.
به گزارش مهر، این اپراتور که وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی - شستا- است اردیبهشت ماه سال 89 موفق شد بدون سرمایه گذاری خارجی، پروانه بهره برداری از سومین شبکه موبایل کشور را از آن خود کند که زمان لازم الاجرا شدن پروانه این اپراتور پس از دریافت گواهی عدم تداخل فرکانس از رگولاتوری و پرداخت مبلغ حق الامتیاز اولیه 31 مرداد ماه سال 89 بود و براساس آن تامین تله کام 9 ماه فرصت داشت که بهره برداری تجاری از این شبکه را آغاز کند.

هفته گذشته رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با مهر از عرضه سیم کارتهای این اپراتور در تهران و کرج طی هفته های جاری خبر داده بود. وی گفته بود که این اپراتور تاکنون موفق شده با پست سر گذاشتن محدودیتهای امنیتی و بین المللی حدود 400 سایت BTS در کشور نصب کند.
راه اندازی اولیه شبکه اپراتور سوم موبایل در کرج در حالی از سوی تامین تله کام اعلام شده که اپراتور دوم موبایل - ایرانسل - نیز 4 سال پیش در چنین روزهایی شبکه اش را به صورت رسمی راه اندازی کرده بود.

تاکنون عرضه سیم کارتهای تامین تله کام و چگونگی واگذاری آن اعلام رسمی نشده اما شنیده ها حاکی از آن است که تامین تلکام ، نام تجاری "رایتل" را برای سیم کارت های نسل سوم خود انتخاب کرده است.

[color=olive]۱۳۹۰/۰۷/۲۹[/color]
منبع: خبرگزاري مهر
[url="http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1439095"]http://www.mehrnews....?NewsID=1439095[/url][/font][/size] ویرایش شده در توسط mahdavi3d

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][b][color=darkred]جزئیات توزیع سیمکارت نسل سوم در کرج و تهران/ آغاز عرضه تجاری 0920[/color][/b]

[color=darkblue]یک مقام مسئول در شرکت تامین تله کام با اشاره به راه اندازی اولیه شبکه اپراتور سوم موبایل از توزیع و عرضه تعداد محدودی سیم کارت نسل سوم در شهر کرج خبر داد و گفت: بزودی عرضه تجاری سیم کارتهای اپراتور سوم در این شهر آغاز می شود.[/color]
شاهین آرپناهی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه تاکنون سیمکارتهای نسل سوم در مجموعه تامین تله کام تست و مورد ارزیابی قرار گرفته بود اظهار داشت: در حال حاضر و با راه اندازی اولیه شبکه اپراتور سوم، این سیمکارتها در خارج از مجموعه تامین تله کام و توسط افرادی دیگر در حال استفاده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد محدودی سیمکارت در کرج توزیع شده و شبکه به بهره برداری رسیده است ادامه داد: خیلی طول نخواهد کشید که توزیع تجاری برای متقاضیان را آغاز کنیم.
مدیرکل ارتباطات تامین تله کام با بیان اینکه به زودی سیمکارتهای تامین تله کام در تهران نیز آغاز خواهد شد در مورد انتخاب نام تجاری برای سیمکارتهای تامین تله کام که برخی از اخبار از درنظر گرفتن نام "رایتل" برای آن خبر داده بودند نیز گفت: هنوز نام قطعی برای این سیمکارتها درنظر گرفته نشده و در حال بررسی چندین انتخاب هستیم اما به طور قطع هیچ نام تجاری تا زمانی که از سوی تامین تله کام اعلام نشود قطعیت نخواهد داشت.

به گزارش مهر، براساس اعلام تامین تله کام، شبکه اپراتور سوم تلفن همراه بعد از 6 ماه تاخیر از زمان بهره برداری در کرج راه اندازی اولیه شد تا علاوه بر امکان استفاده از سرویس‌های پایه نظیر تماس صوتی و پیام کوتاه برای نخستین‌بار در کشور امکان دسترسی به شبکه اینترنت و نیز تماس تصویری بر روی گوشی‌های تلفن همراه بر پایه نسل سوم موبایل – 3G - و با کد 0920 فراهم شود.
این اپراتور اعلام کرده که در صورت همکاری مناسب شهرداری تهران و تسریع در صدور مجوزهای مربوطه برای نصب آنتن‌ها و توسعه شبکه به زودی شبکه نسل سوم تلفن همراه در تهران نیز راه‌اندازی خواهد شد و این اپراتور در تلاش است تا در آینده ‌ای نزدیک شبکه خود را در سایر شهرهای بزرگ و سپس در سراسر کشور به بهره‌برداری برساند.

راه اندازی اولیه شبکه نسل سوم موبایل در کرج در حالی از سوی تامین تله کام اعلام شده که پیش از این نیز در اول خرداد ماه سال 90 که آخرین مهلت اپراتور سوم برای عرضه سیم کارت بود، مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران از آغاز واگذاری این سیم کارتها به صورت تجاری در تهران خبر داده بودند اما سیم کارتی از سوی این اپراتور به مردم واگذار نشد.

این اپراتور که وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی - شستا- است اردیبهشت ماه سال 89 موفق شد بدون سرمایه گذاری خارجی، پروانه بهره برداری از سومین شبکه موبایل کشور را از آن خود کند که زمان لازم الاجرا شدن پروانه این اپراتور پس از دریافت گواهی عدم تداخل فرکانس از رگولاتوری و پرداخت مبلغ حق الامتیاز اولیه 31 مرداد ماه سال 89 بود و براساس آن تامین تله کام 9 ماه فرصت داشت که بهره برداری تجاری از این شبکه را آغاز کند.

[color=olive]۱۳۹۰/۰۸/۰۱[/color]
منبع: خبرگزاري مهر
[url="http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1439812"]http://www.mehrnews....?NewsID=1439812[/url]

[size=1][color=violet][i]ببخشيد كه ارسال متوالي دادم. امكان ويرايش نبود[/i][/color][/size][/font][/size] ویرایش شده در توسط mahdavi3d

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][color=darkred]آرپناهی به مهر خبر داد:
[b]رونمایی برند اپراتور سوم موبایل/ منتظر خبرهای خوش نسل 3 موبایل باشید[/b][/color]

[color=darkblue]مراسم رونمایی از نام و لوگوی برند اپراتور سوم تلفن همراه کشور که قرار است سیم کارتهای نسل سوم را وارد بازار کند 30 آبان ماه جاری برگزار می شود.[/color]
به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم و با حضور مسئولان شرکت تامین تله کام و اصحاب رسانه از نام نهایی انتخاب شده برای اپراتور سوم موبایل و برند این شرکت رونمایی خواهد شد.
شاهین آرپناهی مدیر ارتباطات شرکت تامین تله کام در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه بهره برداری رسمی از پروژه برند اپراتور سوم موبایل به دنبال نهایی سازی نام و لوگوی این برند روز 30 آبان ماه انجام می شود اظهار داشت: در این مراسم مسئولان پروژه اپراتور سوم آخرین وضعیت پروژه نسل سوم موبایل در ایران را اطلاع رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در آذرماه اخبار خوشی را از پروژه اپراتور سوم اطلاع رسانی خواهیم کرد ، گفت: هم اکنون شبکه موبایل نسل سوم در کرج راه اندازی اولیه شده و تعدادی سیم کارت نیز در حال استفاده است اما برای عرضه عمومی این سیم کارتها باید از کاربران فعلی آن، بازخورد استفاده اولیه گرفته شود.

به گزارش مهر، این اپراتور که وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی - شستا- است اردیبهشت ماه سال 89 موفق شد بدون سرمایه گذاری خارجی، پروانه بهره برداری از سومین شبکه موبایل کشور را از آن خود کند که زمان لازم الاجرا شدن پروانه این اپراتور پس از دریافت گواهی عدم تداخل فرکانس از رگولاتوری و پرداخت مبلغ حق الامتیاز اولیه 31 مرداد ماه سال 89 بود و براساس آن تامین تله کام 9 ماه فرصت داشت که بهره برداری تجاری از این شبکه را آغاز کند.
براساس اعلام تامین تله کام، هم اکنون شبکه اپراتور سوم تلفن همراه بعد از 6 ماه تاخیر از زمان بهره برداری در کرج راه اندازی اولیه شد تا علاوه بر امکان استفاده از سرویس‌های پایه نظیر تماس صوتی و پیام کوتاه برای نخستین‌بار در کشور امکان دسترسی به شبکه اینترنت و نیز تماس تصویری بر روی گوشی‌های تلفن همراه بر پایه نسل سوم موبایل – 3G - و با کد 0920 فراهم شود.
چندی پیش برخی رسانه ها به نقل از منابع آگاه اعلام کردند که تامین تلکام ، نام تجاری "رایتل" را برای سیم کارت های نسل سوم خود انتخاب کرده است.

آرپناهی در مورد حضور شرکت تامین تله کام در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و اطلاع رسانی ایران – تله کام 2011 – نیز به مهر گفت که این شرکت در این نمایشگاه حضوری نخواهد داشت.

[color=olive]۱۳۹۰/۰۸/۲۱[/color]
منبع: خبرگزاري مهر
[url="http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1456254"]http://www.mehrnews....?NewsID=1456254[/url]

[size=1][i][color=violet]ببخشيد كه ارسال متوالي دادم. امكان ويرايش نبود[/color][/i][/size][/font][/size] ویرایش شده در توسط mahdavi3d

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبر بسار خوشحال کننده ای هست.امیدوارم اونقدر که در نسل 2 و 2.5 در جا زدیم در نسل 3 در جا نزنیم و از حالا به فکر 4 جی باشیم.
یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif]اميدوارم همينطور باشد.
جالب است بدانيد كُره اي ها وعده داده اند كه تا سال آينده، نسل 5 را هم براي كره راه اندازي كنند
icon_arrowd[/font][/size]
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif]http://www.military.ir/forums/topic/17777-%D9%86%D8%B3%D9%84-5-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8%DB%8C-%D8%B9%D9%82%D8%A8-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/[/font][/size] ویرایش شده در توسط mahdavi3d

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][color=darkred]قیمت سیمکارت نسل 3 مشخص شد/
[b]عرضه سیمکارتهای نسل سوم از دوم آذر ماه/ مکالمه؛ دقیقه‌ای 85 تومان[/b][/color]


[color=darkblue]وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رونمایی و آغاز به کار سومین شبکه موبایل از دوم آذر ماه خبر داد و گفت: سیم کارتهای اپراتور سوم موبایل به قیمت 124 هزار و 800 تومان و با تعرفه مکالمات دقیقه ای 85 تومان عرضه خواهد شد.[/color]
به گزارش خبرنگار مهر، اپراتور سوم تلفن همراه کشور که وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی - شستا- است اردیبهشت ماه سال 89 موفق شد بدون سرمایه گذاری خارجی، پروانه بهره برداری از سومین شبکه موبایل در ایران را از آن خود کند که زمان لازم الاجرا شدن پروانه این اپراتور پس از دریافت گواهی عدم تداخل فرکانس از رگولاتوری و پرداخت مبلغ حق الامتیاز اولیه 31 مرداد ماه سال 89 بود و براساس آن تامین تله کام 9 ماه فرصت داشت که بهره برداری تجاری از این شبکه را آغاز کند.

هم اکنون و براساس اعلام تامین تله کام، شبکه اپراتور سوم تلفن همراه بعد از 6 ماه تاخیر از زمان بهره برداری در کرج راه اندازی اولیه شده و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی رسمی و عرضه سیم کارتهای عمومی این اپراتور را از اول آذر ماه وعده داده است.

[b]اجازه فروش عمومی سیم کارت بعد از ارزیابی کیفیت[/b]
رضا تقی پور با بیان اینکه اجازه فروش عمومی برای سیم کارتهای اپراتور سوم بعد از ارزیابی کیفیت ارائه می شود خاطرنشان کرد: بعد از تستهای ارزیابی کیفیت، هفته آینده سیم کارتهای اپراتور سوم که نسل سوم ارتباطات سیار خواهد بود وارد بازار می شود.
وی با بیان اینکه تعرفه سیم کارت و مکالمات با این اپراتور ابلاغ شده است اظهار داشت: تفاوت قابل ملاحظه نسل سوم ارتباطات سیار با موبایل های موجود در کشور بحث موبایل مکالمه تصویری است و نیز در کنار این، بسیاری از خدمات با حجم و سرعت بالا ارسال می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال تصویر، ارسال اطلاعات با حجم بال و استفاده از خدمات بهداشت و درمانی، بانکداری و تجارت و دریافت نقشه و راهنما را از دیگر خدمات ارزش افزوده سیم کارتهای اپراتور سوم عنوان کرد و گفت: سیم کارتهای اپراتور سوم با توجه به بررسی شرایط بازار با قیمت 124 هزار و 800 تومان وارد بازار می شود.

[b]مکالمه با اپراتور سوم گرانتر از اپراتورهای دیگر[/b]
به گزارش مهر، تقی پور با بیان اینکه در حال حاضر اپراتور اول و دوم برای ارائه نسل سوم موبایل با محدودیت پروانه ای مواجه هستند و اپراتور سوم براساس دوره حفاظت تا دو سال می تواند به صورت انحصاری خدمات نسل سوم موبایل را ارائه کند گفت: پس از اتمام دوره حفاظت اپراتور سوم، مجوز فعالیت اپراتورهای دیگر برای ارائه خدمات نسل سوم صادر خواهد شد.
وی قیمت پالس مکالمات با اپراتور سوم را به دلیل بهره گیری از پهنای باند بالاتر گرانتر از پالس مکالمات اپراتورهای اول و دوم اعلام کرد و گفت: پالس مکالمات این اپراتور به صورت ثانیه ای و دقیقه ای بنا به انتخاب مشترک خواهد بود و از آنجایی که نسبت به شبکه اپراتورهای دیگر به مشترکان اپراتور سوم 6 برابر پهنای باند نسبت به اپراتور اول و دوم تخصیص داده می شود هزینه استفاده از این سیم کارتها متفاوت خواهد بود.
وی با بیان اینکه مشترکان با استفاده از این سیم کارتها می توانند حجم زیادی از اطلاعات را انتقال دهند گفت: هزینه هر پالس مکالمه با موبایل اپراتور سوم حدود 85 تومان برای هر دقیقه خواهد بود که این هزینه به صورت خطی و نسبت به استفاده از پهنای باند افزایش می یابد.

[b]کنترل شدید وزارت ارتباطات در ورود تجهیزات موبایل به کشور[/b]
به گزارش مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عدم اجرای قوانین از سوی شهرداریها در همکاری با اپراتورهای موبایل برای نصب سایتهای BTS را از جمله دلایل کندی توسعه شبکه های موبایل عنوان کرد و گفت: شهرداریها باید مکانهای مناسب را در اختیار اپراتورهای موبایل برای نصب دکل قرار دهند و با وجودی که در این زمینه مصوبه دولت به شهرداریها ابلاغ شده است اما این قانون به صورت کامل اجرا نمی شود به نحوی که حتی در برخی مراکز استانها قوانینی به موازات این قوانین وضع شده است که جلوی پیشرفت کار اپراتورها را می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه هیچ ادعایی وجود ندارد که آنتهای BTS هیچگونه عارضه ای نداشته باشند ادامه داد: اما چنانچه این تجهیزات در حد استاندارد باشد قطعا ضرری متوجه انسان نخواهد شد.
تقی پور با بیان اینکه اطراف ما پر از سیگنالهای الکترومغناطیسی است و تمامی افراد در محیط پیرامون خود این امواج را دارند تصریح کرد که وزارت ارتباطات در مورد ورود تجهیزات شبکه موبایل کنترل شدیدی دارد و پس از تست آنها از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای تست نهایی این تجهیزات را در اختیار سازمان انرژی اتمی قرار می دهد و در نهایت نیز تمامی تجهیزات نصب شده گواهی تایید پس از آغاز به کار نیز خواهند گرفت.
وی گفت: آنتن های موبایل تنها در فاصله 120 سانتیمتری از مرکز دکل ممکن است خطرساز باشد که در این فاصله نیز کسی نمی تواند در کنار آن قرار گیرد.

[b]راه اندازی رومینگ متقابل میان اپراتورهای موبایل داخلی[/b]
به گزارش مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از تصویب آیین نامه رومینگ متقابل میان اپراتورهای فعال در کشور خبر داد و گفت: با تصویب نهایی این طرح، شبکه اپراتورها در داخل کشور می توانند یکدیگر را پوشش دهند به نحوی که سیم کارت یک اپراتور می تواند در شبکه اپراتور دیگر از طریق رومینگ آنتن دهد.
وی با بیان اینکه این آیین نامه در نوبت تصویب نهایی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است افزود: تعویض اپراتور بدون تغییر شماره مشترک از دیگر طرح هایی است که مقررات آن تصویب شده و در نوبت تصویب نهایی کمیسیون تنظیم مقررات قرار دارد.
تقی پور اجرای این دو طرح را تسهیل امور مشترکان و نیز همکاری متقابل اپراتورها برای سرویس دهی بهتر به مشترکان عنوان کرد و در مورد آخرین وضعیت ورود چهارمین اپراتور به شبکه ارتباطی کشور تاکید کرد که این اپراتور، اپراتور دسترسی به فیبرنوری است که برمبنای شبکه های نسل آینده – NGN – تمامی سرویس های دیتا و صوت و تصویر را در اختیار مشترکان قرار می دهد و اجازه صدور پروانه آن از دولت گرفته شده است.
وی گفت: تدوین پروانه اپراتور چهارم مراحل نهایی خود را طی می کند و بعد از صدور پروانه، مراحل اجرایی آن شروع می شود.

به گزارش مهر، مراسم رونمایی از نام و لوگوی برند اپراتور سوم تلفن همراه کشور که قرار است سیم کارتهای نسل سوم را وارد بازار کند 30 آبان ماه جاری برگزار می شود.

[color=olive]۱۳۹۰/۰۸/۲۴[/color]
منبع: خبرگزاري مهر
[url="http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1460587"]http://www.mehrnews....?NewsID=1460587[/url]

[size=1][color=violet][i]ببخشيد كه ارسال متوالي دادم. امكان ويرايش نبود[/i][/color][/size][/font][/size] ویرایش شده در توسط mahdavi3d

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فقط خدا كنه اينترنتش ارزون تر باشه و پر سرعت تر

يه حساب سر انگشتي بكنيد
هر كيلو 5 ريال
5*1000=50000 ريال يا 500 تومان هر 1 مگا بايت
500*1000=500.000 تومان هر گيگ

حالا ادم براي 2 گيگ در ماه 1 ميليون بده خدايش انصافه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][color=darkred]پس از ماهها تأخیر ؛
[b]واگذاری سیم کارت‌های نسل سوم آغاز شد/ رایتل به بازار می‌آید[/b][/color]

[color=darkblue]برند اولین اپراتور ارائه دهنده خدمت موبایل نسل سوم با نام تجاری رایتل صبح امروز دوشنبه با حضور وزیر کار رونمایی شد. این اپراتور علاوه بر سرویس‌های چندرسانه‌ای و مکالمه تصویری، اینترنت را با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه از طریق تلفن همراه برای کاربران مهیا می کند.[/color]
به گزارش خبرنگار مهر، نسل سوم شبکه تلفن همراه از امروز 30 آبان‌ماه به صورت تجاری وارد بازار تلفن همراه کشور شد.

در مراسم رونمایی از برند رایتل، دکتر شیخ‌الاسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، علی یزدان‌جو مدیرعامل شستا، حمید فرنگ مدیرعامل شرکت تامین تله کام و محمد کرمپور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.
اپراتور سوم تلفن همراه که قرار است نسل سوم تلفن همراه را وارد بازار کشور کند، سال گذشته پروانه فعالیت خود را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرد و یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است.
طبق پروانه فعالیت این اپراتور قرار بود در خردادماه سال 90 سیم کارت‌های خود را وارد بازار کند که با 6 ماه تاخیر امروز آغاز راه اندازی شبکه خود را اعلام کرد.

دلیل نامگذاری سیم کارت رایتل به معنای "رای" یعنی خرد و تل مخفف تلفن که تلفن خردمند و یا هوشمند اعلام شده است.

[color=olive]۱۳۹۰/۰۸/۳۰[/color]
منبع: خبرگزاري مهر
[url="http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1465086"]http://www.mehrnews....?NewsID=1465086[/url][/font][/size] ویرایش شده در توسط mahdavi3d

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من كه چشم اب نميخوره كه دشون برا ما بسوزه
تو اينترنت عقب مونده هستيم و عقب مونده تر هم ميشم
دور تا دورمون 10 مگ دارن اوقت ما ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif]بنده مدتها اين تاپيك‌ را به روزرساني نكردم.[/font][/size]
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif]حدودا 1 سال از آغاز راه‌اندازي نسل3 در كشور مي‌گذرد. آيا از ميان دوستان كسي هست كه از اين خدمات استفاده كرده باشد و تجربه استفاده از آن را اينجا برايمان شرح بدهد؟[/font][/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من حدود 6 ماهه استفاده می کنم سرعت اینترنت تا 20 مگ میشه اما مثل adslمحدودش کردن برای افراد معمولی 128 وبرای دانشجو ها که خودم استفاده میکنم 512 بسته های مختلفی عین ایرانسل داره که میتونید فعال کنید 512دقیق64 میتونید دانلود کنید.
http://rightel.ir
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]برای کسایی که کارت نظام پزشکی دارن مثل من سرعت 1 یا 2 مگابیت میدن که البته در دهات ما هنوز آنتن نداره. البته اینم بگم که الان در اکثر نقاط افغانستان نسل سوم راه اندازی شده و دارن روی نسل چهارم کار میکنن اما در کشور ما.....بیخیال [/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][b]اینترنت پرسرعت موبایل در ایران پیشرفت نخواهد داشت[/b][/font][/size]
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif]بیزینس مانیتور در گزارشی از بازار الکترونیک ایران، از فروش ۴.۷ میلیارد دلار رایانه و ۱.۸ میلیارد دلار گوشی تلفن همراه در ایران طی سال ۲۰۱۳ خبر داد و پیش بینی کرد ارزش بازار این دو محصول در سال ۲۰۱۷ به حدود ۹ میلیارد دلار برسد.موسسه تحقیقاتی بیزینس مانیتور طی گزارشی نوشت: چشم انداز مصرف دستگاه های الکترونیکی در ایران به دنبال تصمیم آمریکا برای لغو تحریم واردات گوشی تلفن همراه علیه این کشور بهبود یافته است، اما چشم انداز کوتاه مدت در این بازار به دلیل چالش های اقتصادی و سیاسی منفی خواهد بود.این گزارش افزود: تاثیرات مثبتی نیز در پی داشته اند. برای مثال، ایجاد یک بخش تولیدی داخلی که پتانسیل سرویس دهی به بازار 74 میلیون نفری ایران را دارد ره آورد تحریم ها بوده است. البته ما معتقدیم که بازار داخلی فاقد تخصص فنی برای تولید محصولاتی است که بتوانند با برندهای بین المللی رقابت کنند و مصرف کنندگان قبلا توانایی خود برای دسترسی به دستگاه های وارداتی از بازارهای کشورهای همسایه را نشان داده اند.این بدان معناست که میزان تقاضا برای گوشی های تولید داخل مشخص نیست.به گزارش تسنیم پیش بینی می شود فروش رایانه در ایران در سال 2013 به 4.7 میلیارد دلار برسد و با نرخ رشد سالیانه 6.8 درصدی این رقم تا سال 2017 به 6.3 میلیارد دلار خواهد رسید. حضور ضعیف رایانه های خانگی در ایران به معنای وجود پتانسیل عظیمی در این بازار است، اما کاهش ارزش ریال ایران و تحریم های آمریکا بازار را در مسیر رشدی ضعیف قرار داده است.این گزارش در ادامه نوشت: فروش وسائل صوتی تصویری در ایران در سال 2013 حدود 2.2 میلیارد دلار خواهد بود و این رقم با رشد سالیانه 5.3 درصدی تا سال 2017 به 2.8 میلیارد دلار خواهد رسید. راه اندازی سیستم پخش دیجیتال در ایران موقعیت های جدیدی را به وجود آورده است، اما با این وجود، تقاضا احتمالا در این بخش ضعیف تر از بخش های دیگر است.فروش گوشی های همراه در سال 2013 در حدود 1.8 میلیارد دلار خواهد بود و این رقم با نرخ رشد سالیانه 9.1 درصدی تا سال 2017 به 2.5 میلیارد دلار خواهد رسید. این بازار در پی لغو تحریم واردات گوشی های تلفن همراه از سوی آمریکا با رشد مواجه بوده، اما با توجه به توسعه کند خدمات اینترنت پرسرعت تلفن همراه توسط اوپراتورها، رشد بازار تلفن همراه در ایران به صورت محدود ادامه خواهد داشت.بیزینس مانیتور افزود: امتیاز ایران از نظر ریسک های صنعتی از 100، 39.1 است که دومین کشور با ریسک بالای صنعتی در منطقه پس از مصر است. کاهش تحریم های تلفن همراه و رایانه از سوی آمریکا موجب شده است که ما اندکی در پیش بینی قبلی خودمان در مورد واردات این تجهیزات تجدید نظر کنیم و میزان آن را اندکی بالا ببریم. اما ما معتقدیم که به دلایل متعدد، رشد چشمگیری در بازار گوشی های همراه در ایران رخ نخواهد داد.اولین دلیل این است که شهرنشینان دارای درآمد بالا پیش از لغو تحریم ها نیز راه هایی را برای دور زدن تحریم ها و خرید گوشی های خارجی ولو با قیمت بالاتر یافته بودند. دلیل دوم اینکه، بازار اینترنت پرسرعت تلفن های همراه در ایران (3جی) همچنان پیشرفت چندانی نخواهد داشت و دو اوپراتور اصلی تلفن همراه ایران تا سال 2014 همچنان سیستم های اینترنت جی پی آر اس و ای دی جی ای را که چندان پر سرعت نیستند به مشترکان خود ارائه خواهند داد. بنابراین، ما انتظار داریم که بازار گوشی های هوشمند در ایران تنها در فاصله سال های 2014 تا 2015 شاهد رشد قابل توجهی خواهد بود.به دلیل راه اندازی سیستم پخش دیجیتال کانال های تلویزیونی، خرید تلویزیون جایگزین خرید دستگاه های صوتی تصویری در بازار خواهد شد. ایران در ژانویه 2012 اولین سیستم پخش دیجیتالی را راه اندازی کرد. راه اندازی این سیستم پخش، موجب رشد بازار خرید تلویزیون های خانگی در کوتاه مدت خواهد شد.[/font][/size]

[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][color=#FF8C00]22 مهر 1392 [/color][/font][/size]
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif]http://www.khabaronline.ir/detail/317621/ict/ict[/font][/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.