ebrahimabedi88

یک جاسوس سازمان CIA در ایران دستگیر شد

Recommended Posts

يه خدا قوت به اطلاعات


اين سازمان سيا نه از رو ميره نه كم مي ياره . چه پشتكاري دارن من نميدونم icon_rolleyes

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][color=darkblue]بعد از آنکه سناریوی سقوط یو 2 در خاک شوروی و دستگیری گری پاورز در شوروی مجددا برای آمریکا تکرار شد ، این بار سناریوی تونل برلن دوباره برای آمریکا تکرار شد.

فکر کنم دفعه بعد سناریوی ویتنام و خلیج خوک ها برای آمریکا باز هم تکرار خواهند شد.[/color][/quote]
علي آقا فكر كنم خيلي فرق كنه...اون زمان چهره روسيه به عنوان ابر قدرت بسيار موجه و قابل درك بود در همه جهان اونها رو يك ابر قدرت مي شناختن با ايدئولوژيك خاص و كامل و البته عقلاني!! حال آنكه ايران به زعم اكثر مردم جهان كشوري ضعيف،بي تمدن،والبته جهان سوم است. ايران تنها بدون تكنولوژي(به خيال آنها) و در حال توسعه قابل مقايسه با دوران اوج شوروي به عنوان ابر قدرت نيست
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
عجب ضرباتي به اين جاسوس هاي زديم(از انسانيش بگير تا ....) فكر كنم تا مدت ها غرب تو شوك باشه و از خيالات حمله به ايران بيرون بياد...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkred]این بار"پهپاد انسانی" در دام سربازان امام زمان(عج) افتاد
[b]فیلم اعترافات جاسوس CIA بازداشت شده در ایران[/b][/color]

اولین تصاویر از جاسوس سیا(CIA) بازداشت شده در ایران و فیلم اعترافات مهم این جاسوس منتشر شد.
icon_rolleyes
http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Video/1390/09/27/13900927205622.flv
حجم: 12.36 مگابايت

منبع: خبرگزاري فارس
http://www.farsnews.com/media.php?nn=13900927001577
********************

[color=darkred] این بار"پهپاد انسانی" در دام سربازان امام زمان(عج) افتاد
[b]فیلم کامل اعترافات جاسوس CIA بازداشت شده در ایران[/b][/color]

خبرگزاری فارس:اولین تصاویر از جاسوس سیا(CIA) بازداشت شده در ایران و فیلم اعترافات مهم این جاسوس منتشر شد.
icon_rolleyes
http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Video/1390/09/27/13900927222025.flv
حجم: 49.72 مگابايت

منبع: خبرگزاري فارس
http://www.farsnews.com/media.php?nn=13900927001607

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue][quote]علي آقا فكر كنم خيلي فرق كنه...اون زمان چهره روسيه به عنوان ابر قدرت بسيار موجه و قابل درك بود در همه جهان اونها رو يك ابر قدرت مي شناختن با ايدئولوژيك خاص و كامل و البته عقلاني!! حال آنكه ايران به زعم اكثر مردم جهان كشوري ضعيف،بي تمدن،والبته جهان سوم است. ايران تنها بدون تكنولوژي(به خيال آنها) و در حال توسعه قابل مقايسه با دوران اوج شوروي به عنوان ابر قدرت نيست[/quote]
دوست گرامی

این صحبت بنده تنها گریزی بود به رسوایی های مشابه آمریکا در دوران جنگ سرد ، که در زمان حال نیز شاهد تکرار شدن این رسوایی ها برای آمریکا هستیم.

[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متاسفانه ديشت خوابم برد . مستند نديدم . چي شد چي گفتند ؟ كار به كجا كشيد ؟

غربيها هنوز قبول نكردند و ميگن ايران بايد مدرك رو كنه و ...

خبر خاصي نيست ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
نمیدونم چرا ولی وقتی این شکستهای پشت سر هم اونهم برای CIA پیش میاد من نگران میشم.
شاید هم من توهم توطئه ام خیلی بالا زده ولی به هر حال ....
فقط به این فکر کنید که شاید خودشون دارند قربانی میدن که یک پروژه خیلی مهمتر دیگه رو نجات بدن !!!
icon_rolleyes

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سلام
نمیدونم چرا ولی وقتی این شکستهای پشت سر هم اونهم برای CIA پیش میاد من نگران میشم.
شاید هم من توهم توطئه ام خیلی بالا زده ولی به هر حال ....
فقط به این فکر کنید که شاید خودشون دارند قربانی میدن که یک پروژه خیلی مهمتر دیگه رو نجات بدن !!!
icon_rolleyes[/quote]
چه پروژه ای ارزش خودزنی در حد rq و جاسوسها رو داره؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بازتاب اعترافات جاسوس بازداشت شده "سیا" در رسانه‌های جهان
خبرگزاری فارس: اعترافات جاسوس بازداشت‌ شده سیا در شبکه سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.
به گزارش فارس، شب گذشته، شبکه سوم صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، مشروح اعترافات "امیر میرزایی حکمتی"، پهپاد انسانی سازمان سیا(جاسوس آمریکایی) در ایران را پخش کرد که رسانه‌های جهانی بازتابی از اعترافات این جاسوس آمریکایی را انعکاس داد.

خبرگزاری‌‌های فرانسه، آسوشیتدپرس، رویترز با پرداختن به مشروح اعترافات این جاسوس آمریکایی به نقل از شبکه ایران به هویت این جاسوس پرداختند و نوشتند که حکمتی که توسط مقامات سازمان اطلاعات ایران دستگیر شد، در آریزونای آمریکا متولد شده و سابقه یک دهه آموزش‌های فشرده اطلاعاتی را در رزومه خود دارد، و در آگوست 2001 در قسمت اطلاعات ارتش آمریکا مشغول به کار می‌شود.

شبکه‌های تلویزیونی "ای بی سی نیوز" و "سی بی اس نیوز" نیز هرکدام در خصوص این خبر عنوان کردند که ایران اعترافات جاسوس آمریکایی را پخش کرد و به جزئیات اعترافات حکمتی پرداختند و نوشتند که فردی که ایران بعنوان جاسوس آمریکا دستگیر کرده است حدود ۲۷ یا ۲۸ سال سن دارد که آموزش‌های ویژه‌ای دیده و قبل از آنکه برای مأموریت جاسوسی به ایران بیاید در پایگاههای نظامی آمریکا در عراق و افغانستان خدمت می‌کرده است.

تمامی رسانه‌های به تسلط حکمتی به زبانهای انگلیسی و فارسی اشاره کردند و نوشتند که حکمتی با زبانهای فارسی و انگلیسی و لهجه‌ای که تقریباً آمریکایی بود، صحبت می‌کرد.

روزنامه آمریکایی هافینگتون پست، نیویورک تایمز و روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف نیز ضمن پرداختن به اعترافات حکمتی به بخشی از این اعترافات اشاره کردند و نوشتند که تلویزیون ایران کارتی را نمایش داد که به زبان انگلیسی حکمتی را به عنوان "پیمانکار ارتش" معرفی کرده بود و تصاویری از حکمتی را نیز با اونیفورم نظامی به همراه افسران ارتش آمریکا و همچنین لباس‌های عربی نشان داد.

واشنگتن هنوز هیچ واکنشی به این اعترافات نشان نداده است.

شبکه سی ان ان با انعکاس بازتاب این گزارش نوشت که نمی‌تواند صحت این اطلاعات را تصدیق کند و ادامه داد که مقامات وزارت خارجه آمریکا را برای ابراز نظر در خصوص این گزارش و اعترافات پیدا نکرده است.

شبکه بی بی سی ضمن اعلام این خبر به دستگیری حکمتی اشاره کرد و نوشت که زمانی که دستگیری این فرد در روز شنبه هفته جاری اعلام شد مقامات آمریکایی این خبر را یک تبلیغات خواندند.
این شبکه گزارش داد که واشنگتن هنوز هیچگونه واکنشی به این اعترافات از خود نشان نداده است.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز گزارش داد که ایران اعترافات مظنون به جاسوسی برای آمریکا برای نفوذ به سرویس‌های اطلاعاتی ایران را نمایش داد.


http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900928000160

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک جنگ هزینه خیلی بالایی داره وشاید این پروژه بتونه جایگزین یک جنگ بشه.
در واقع من نگران یک پروژه فریب هستم که میتونه اجرا بشه و با مشغول کردن سیستمهای اطلاعاتی و اشباع اونها با عناوین خوشایند و اقناع کننده توجه ها رو از پروژه اصلی که میتونه یک پروژه خیلی خطرناک ( پروژه برا.....) باشه و خیلی خزنده پیش بره رو ، منحرف کنه .
icon_rolleyes

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پس قاتل شهيد شهرياري و رضايي كي شناسايي و دستگير مي شوند؟ icon_rolleyes

چطور بعد از اون سه ترور كه عوامل حداقل دو موردش شناسايي نشدند به اين راحتي ذوق مي

كنيد؟ icon_rolleyes

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]
[color=darkred][b]مشروح اعترافات جاسوس بازداشت شده CIAدر ایران[/b][/color]
[color=darkblue]به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مشروح گزارش "مهار شده" که به چگونگی شکار پهپاد انسانی سازمان سیا(جاسوس آمریکایی) در ایران می‌پردازد به شرح ذیل است:[/color]

واشنگتن سال 2008
به دستور باراک اوباما میز ایران در سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا سیا مامور می‌شود تا علاوه بر هزینه‌های گذشته، فعالیت‌های خرابکارانه و جاسوسی که تاکنون انجام می‌داده، پروژه‌ای سه جانبه را بسیار محرمانه و با همکاری موساد و MI6 طراحی کند.

یعنی علاوه بر ترور و جنگ رسانه‌ای، ‌سیا تمام توان خود را برای فاز سوم طرح‌ به کار می‌گیرد، راهی برای نفوذ.
حکمتی(جاسوس دستگیر شده سیا در ایران): تمام مواردی که نیاز داری تا این ماموریت را انجام بدی با جزئیات دونه دونه بهت یادمی‌دهند.

نیاز سازمان سیا جدی است که این پروژه با فوریت و جدیت تمام در دستور کار قرار می‌گیرد. یک تیم ویژه مامور می‌شود تا زبده‌ترین فرد را برای نفوذ به دستگاه اطلاعات ایران انتخاب کند.

فرد مورد نظر در آریزونای آمریکا متولد شده و سابقه یک دهه آموزش‌های فشرده اطلاعاتی را در رزومه خود دارد، نام برده در آگوست 2001 در قسمت اطلاعات ارتش آمریکا مشغول به کار می‌شود.

حکمتی(جاسوس دستگیر شده سیا در ایران): سال 2001 دبیرستان را تمام کردم و تصمیم گرفتم وارد ارتش آمریکا شوم. آگوست 2001 رسماً لباس ارتش آمریکا را پوشیدم و آموزش‌های مختلف نظامی اطلاعاتی را دیدم.
حکمتی از آموزش‌های عمومی و ویژه نظامی به دانشگاهی مخصوص، فرستاده می‌شود تا در کنار آموزش‌های اطلاعاتی زبان‌های خاورمیانه‌ای را نیز بیاموزد.

حکمتی: وقتی که فهمیدند من کمی فارسی بلدم کمی عربی بلدم گفتند که ما دوست داریم شما را بفرستیم به یک دانشگاهی که عربی یادبگیری.

حکمتی حالا به تحلیل‌گر اطلاعات تبدیل شده که با پوشش نظامی ارتش آمریکا وارد خاک عراق می‌شود.
ماموریت حکمتی در عراق شناسایی افرادی بین مقامات عراقی است که گرایش به آمریکا دارند، آمریکا می‌تواند با صرف هزینه آنها را عروسک خیمه شب‌ بازی خود بکند.

حکمتی: نظر مقامات عراقی را در مورد آمریکا و حضور نظامیان آمریکایی در عراق بررسی می‌کردم. هدفمان این بود که در بین سران و مقامات افرادی که تمایل به آمریکا دارند پیدا کنیم و کاری کنیم که در روز وقوع هر مسئله ای اینها از نظامیان آمریکا حمایت کنند و بعد از ارسال گزارشات ما به اطلاعات ارتش، ماموران امنیتی جلسه‌ای مخفیانه با این مقامات برگزار می‌کردند و سعی می‌کردند رابطه نزدیکتری را برقرار سازند.
حکمتی باید افرادی را بیابد که اهداف آمریکا را در خاک عراق تامین کنند.

حکمتی: تا جایی که می‌توانند امور کشورها را کنترل می کنند مخصوصاً بحث نفت را، آمریکا قصد داشت تا با تصرف چاه‌های نفت عراق سازمان اوپک را ورشکست کند و کاری کند که نفت فقط به دلار معامله شود، تا قدرت آمریکا مقابل چین و روسیه بیشتر باشد. یکی از دلایل حضور نظامی آمریکا در عراق این است که در خاورمیانه حضور داشته باشد و با نفوذ در گروه‌های اسلامی و بین مردم مسلمان انحراف ایجاد کند. آمریکا با پوشش آوردن دموکراسی آمد. یکی دیگر از اهداف آمریکا کنترل خاورمیانه از جمله ایران، سوریه، لبنان، عراق، بحرین و حتی تونس بود تا ایران برای این کشورها الگو نشود.

حکمتی خیلی زود باید خود را به مقامات مافوق ثابت کند به طوری که بلافاصله پس از پایان ماموریت چند ماهه در عراق به استخدام چندین شرکت اطلاعاتی در می‌آید. دارپا مرکز پیشرفته تحقیقاتی و اطلاعاتی متعلق به وزارت دفاع آمریکا می‌باشد و حکمتی را از سال 2005 تا 2007 به خدمت گرفت. پس از دارپا حکمتی به KUMAGAMES می‌رود؛ شرکتی رایانه‌ای که از سازمان سیا پول می‌گیرد تا فیلم‌ها و بازیهای خاصی را برای تغییر افکار عمومی در خاورمیانه طراحی و رایگان توزیع کند واین بازی هدفش این بود که مردم عراق و همه دنیا را قانع کند که کاری که آمریکا دارد در کشورها انجام می‌دهد کار خوبی است.

حکمتی: رئیس کوما به من زنگ زد و گفت: من از طریق دارپا رزومه شما را گرفتم و ما یک برنامه داریم که دوست‌داریم با ما همکاری کنید.
انتخاب حکمتی برای این است که سیا توانایی وی در دقت به جزئیات محیط و تفکر برای آمریکا را بسنجد. پس از کوما CUBIC کمپانی و شرکت خصوصی که پنهانی به کارهای اطلاعاتی می‌پردازد تغییر این شرکت‌ها در فاصله زمانی کوتاه به خاطر اینه که حکمتی آموزش‌های مختلف را در پوشش کار در شرکت‌های مختلف بیاموزد و ضمن اینکه دوستان و همراهان وی به ماهیت ماجرای وی پی نبرند.

حکمتی: این شرکت هم یک پوششی بود برای سازمان سیا و فقط رئیس شرکت می‌دونه که شما با سازمان کار می‌کنید.

تیم ویژه‌ای که میز ایران در سیا مامور کرده بود سرانجام حکمتی را برای عملیات پیچیده نفوذ انتخاب می‌کند. اما حکمتی باید پیشاپیش برای این ماموریت مهم و استراتژیک محک زده شده و آموزش ببیند.

حکمتی: ژولای 2009 خانمی با من تماس گرفت که می‌گفت کارمند دولت است. اسمش دولارس بود.
این آزمون‌ها به همین جا ختم نمی‌شود. حکمتی بارها تست دروغ سنجی و روانشناسی و معاینات پزشکی را با موفقیت پشت سر می‌گذارد تا دولارس مامور گزینش سیا با وی تماس بگیرد و اعلام کند که تحقیقات خاتمه یافته و حکمتی باید منتظر تماس آنها بماند و در این فاصله حکمتی به عنوان نیروی ویژه به BAESYSTENS فرستاده می‌شود.

حکمتی: یک تماس گرفته شد از BAESYSTENS که باید اونجا بری به عنوان تحلیل‌گر اطلاعات و اونجا ماموریت‌ها می‌گیری از مرکز اطلاعات در عراق که یک رئیس داری اونم بهت ماموریت می‌دهد.
حکمتی در عراق حدود دو سال استفاده از سیستم‌های محرمانه و جمع‌آوری اطلاعات از اماکن و اشخاص مختلف به طور کاربردی را فرا می گیرد در این بین سیا می‌کوشد تا پوششی مناسب ، برای ماموریت بزرگ وی بیابد.
واشنگتن 2011

حکمتی: یک زن به من زنگ زد گفت: بیا پیش ما در واشنگتن. او گفت این مراحل آموزش که در عراق فرا گرفتی می‌خواستیم ببینیم شما اگر امکانات و ظرفیت خوبی دارید برای این پروژه فکر می‌کردیم که از شما چطوری استفاده کنیم.

میز ایران در سیا که در مقابله با سرویس اطلاعاتی ایران شکست‌هایی پی‌درپی خورده است پروژه نفوذ را حیاتی می‌بیند و با فوریت و جدیت تمام آن را دنبال می‌کند و از این رو بزرگترین ماموریت حکمتی که سفر به ایران است در هتل واشنگتن به وی ابلاغ می‌شود.

حکمتی: من رفتم یک آقایی آمد و یک ساعت و نیم سؤالاتی پرسید و گفت: ‌ما برنامه‌هایی برات داریم اگه تو این کار موفق باشی بیشتر بهت آموزش و کار و سفر می‌دهیم برای این کار هم نیاز داره که بری ایران آیا برای این کار حاضری یا نه؟ من گفتم آره.

مامور سیا با دادن توضیحات ریز و دقیق حکمتی را برای انجام این ماموریت بزرگ توجیه می‌کند و به وی اطمینان می‌دهد با پوششی که برای او ایجاد می‌کنند هیچ مشکلی پیش نیاید. دو طرف طی سه روز بارها نوع مواجه با ماموران اطلاعاتی با پوشش حکمتی را تمرین می‌کنند.

حکمتی:بعد در مورد این داستان اینقدر تکرار و سوال و تمرین کردیم تا سناریو را خوب بلد شدیم.

سیا تصمیم گرفته تا یکی از زبده‌ترین نیروهایش که در زمینه‌های مختلف اطلاعاتی آموزش دیده و حالا دیگه از سطح تحلیل‌گر اطلاعاتی بالاتر رفته با پوشش یک دلال اطلاعات در مسیر دستگاه امنیتی ایران قرار دهد تا نفوذ صورت گیرد برای این کار فرد مورد نظر به هر طریق ممکن اعتماد سازی کند.

حکمتی: اینکه شما میرید یک منبع می‌شوید برای وزارت اطلاعات ، سه هفته می‌ری اطلاعات هماهنگ شده را بهشون می‌دی و یک پولی هم می‌گیری و بعد برمی‌گردی.

حکمتی اجازه دسترسی به سری‌ترین سیستم‌های اطلاعاتی را پیدا می‌کند تا برای جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز پروژه نفوذ، به پادگان بگرام افغانستان فرستاده می‌شود و در این هنگام شبکه‌های مختلف ایران که تحرک و فعالیت‌های بگرام را زیر نظر دارند از حضور یک آمریکایی ایرانی تبار در این پادگان مطلع می‌شوند.حکمتی سپس با پروازی به دبی می‌رود.

حکمتی: ازپایگاه بگرام تا کابل 45 دقیقه فاصله است. من در یک مرکز جاسوسی کار می‌کردم که در بگرام مستقر بود من از بگرام یک سری پرواز داشتم که یکی از آنها از خط بگرام به دبی بود دو روز در دبی مستقر و از آنجا یک بلیط گرفتم و به تهران آمدم.

حجم اطلاعاتی که حکمتی آورده به گونه‌ای است که هر سرویس اطلاعاتی در مواجهه با آن خود را در مقابل منبعی مهم می‌بیند و سعی می‌کند تا علاوه بر صحت سنجی هر طور شده این منبع را از دست ندهد و نیاز اطلاعاتی‌اش را بوسیله آن برآورده کند و این همان دامی است که برای ایران پهن شده است.

هر سرویس اطلاعاتی نیاز به اطلاعات دارد هر سرویس اطلاعاتی نیاز به منابع دارد و مخصوصا ایران که با آمریکا دشمن است سازمان سیا در این پروژه به دنبال ایجاد اثر انگشت یا ردپای سرویس اطلاعاتی ایران است تا هر طور شده لااقل یکی از ماموران امنیتی ایران را به دام و پس از درخواست اطلاعات از حکمتی به توانمندی و نیازهای ایران اشراف یابد تا بتواند از آن بعنوان حربه‌ای علیه ایران قرار دهد.

حکمتی: نقشه آنها بود که اولش یک‌سری اطلاعات ارزشمند را مفت بدهند که بعد ببینند اطلاعات خوبی است یا نه و بعدا با من تماس بگیرند.کسی که تشنه باشه بهش آب می‌دی، نمی‌پرسه آب را از کجا گرفتی و آب می‌خوره و می‌گه خیلی ممنون.

ولی دستگاه امنیتی ایران بر این تشنگی اشراف یافت. با ارزیابی درستی اطلاعات، به فرعی بودن کار پی می‌برد و با شناسایی مسیرها و راه‌های اعزام فرستاده که حکمتی از آنها عبور کرده بود، پروژه نفوذ را کنترل و مهار می‌کند. سربازان گمنام امام زمان(عج) این مجاهدان خاموش جمهوری اسلامی ایران با ردگیری و مهار فرستاده نه تنها پروژه نفوذ را با شکست مواجه کردند، که شبکه گسترده جاسوسی با طیف وسیعی از اطلاعات ستاد را نیز شناسایی و منهدم کردند؛ تا روش‌های واسطه‌ها و همکاران این شبکه جاسوسی در اختیار نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار گیرد و بار دیگر نقشه بدخواهان این مرز و بوم نقش بر آب شود.

یادآور می‌شود: این گزارش شب گذشته از شبکه سوم سیما پخش شد.

[color=olive]90/09/28[/color]
منبع: خبرگزاری فارس
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900928000055[/align]
***************

[quote] پس قاتل شهيد شهرياري و رضايي كي شناسايي و دستگير مي شوند؟ [/quote] وزير اطلاعات در يكي از مصاحبه هاي خبريشان كه از تلويزيون پخش شد، اعلام كردند اين موارد هم در دستور كار قرار دارد.
بنابراين به قول معروف دير و زود دارد ولي سوخت و سوز ندارد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جدا خسته نباشيد .تصوير هاي ارايه شده از اين جاسوس در افغانستان دقيقا در همان شكل و شمايلي است كه ماموران سيا در بين نظاميان آمريكايي در افغانستان هستند .هدف دقيق و درست مورد اصابت واقع شده است .خسته نباشيد.زنده باشيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فقط یه مساله مهم هست
اونم اینه که این دستگیری نباید الان اتفاق افتاده باشه چون از فاصله ای که خبر دستگیری اعلام شد و پروسه اعتراف و کشف اطلاعات اتفاق افتاده بسیار بسیار سزیع پیش رفته یعنی سریع ازش اعتراف گرفتن و سریع ازش برنامه ساخته شده در حالی که اگه افسر اموزش دیده باشه به این راحتی ها دهن به اعتراف باز نمی کنه :evil: icon_rolleyes :lol: icon_rolleyes
مگر اینکه این دستگیری از قبل بوده باشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انهدام یک شبکه‌ی جاسوسی به چه اشکالی ممکنه صورت بگیره؟ و احتمالا صورت گرفته؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.