mehran

خاورمیانه جدید !!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

سلام.
اين نقشه ها يه كم تخيلي هستن.
نه آمريكا ميتونه به نقشه دلخواهش برسه نه ما به نقشه ايران بزرگ.
من اون نقشه رو توي يه سايت زرتشتي ديدم كه مدعي بود حتي كشور هاي حوزه درياي خزر و جنوب خليج فارس هم بايد به ايران اضافه بشن تا طرح ايران بزرگ(مثل خاورميانه بزرگ) icon_cheesygrin به نتيجه برسه.


عزيز اين سايت راست گفته تمام اين زمينهايي كه در نقشه دوم به ايران اضافه شده
جزپ ايران بوده و ما براي بدست اوردنش خون جوانانمون رو داديم
پس از حق خود بايد دفاع كنيم ولي حالا موقع اين كار نيست
يه كم زوده


بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ icon_cheesygrin
اگه اينطوره از چين تا مديترانه جزو خاكايران بوده.پس ما بايد همه اونها رو پس بگيريم.
آخه عزيز من اين چه حرفيه؟ما بيايم بريم تركمنستان و آذربايجان و جنوب خليج فارس رو بگيريم كه حقمونو پس بگيريم؟
به چه بهايي؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نمیتوان امپراطوری سابق ایران را با قوه قهریه ایجاد کرد. در این صورت باید منتظر مقاومت سرسختانه مردم تمام کشورهای منطقه بوده و در نزد افکار عمومی آنها ما متجاوز و کافر خواهیم بود که با استفاده از نام اسلام دنبال کشورگشایی هستیم! اگر قلوب مردم سرزمین های از دست رفته و مسلمین را فتح کنیم در کوتاه مدتی خواهیم دید که از اقیانوس آرام تا اطلس دوست ایران شده و تمام کشورها متحد ایران هستند. دوران کشورگشایی با نیروی نظامی حداقل یک قرن است که تمام شده و آخرین احمقی که سعی در کشورگشایی داشت شخص شخیص هیتلر بود که بدجوری حالش رو گرفتن و تمام دنیا در مقابلش ایستادند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اکثر این پان ها(پان ترکسیم ، پان فارسیسم و پان کردیسم و ............) از آن سوی اقیانوس خط دهی میشن. همه جور آدمی توی ایران داریم.ممکنه بعضی ها هم تمامیت ارضی کشور رو دوست نداشته باشن.اما اکثریت مردم کشور که اینطور نیستند! اما نباید از برخی کشورهای منطقه غافل بود. شما اگر برنامه های تلویزیون منحوس امریکا - این رسانه نوک پیکان ضربه به اسلام و ایرانه و بودجه هنگفتی هم داره - دنبال کرده باشید متوجه می شید که خیلی موذیانه عمل می کنه و یه عده آدم نفهم عقده ای رو تحریک می کنه.از یه طرف باستان گرایی اونهم به طرز واقعن احمقانه سرلوحه کارشه ، از طرف دیگه مدام توی گوش همه اقوام ایرانی رجز می خونه! بابا اینها دیگه شورش رو در آوردند حتی خراسانی ها رو گیلانی ها رو لرها رو و مازندرانی ها رو و شهر کردی ها رو بوشهری ها رو ..... هم تحریک می کنند! چهار تا استاد دانشگاه تلویزیون ندیده رو میارن بعد خودشون توی تلفن ها یواشکی دخالت می کنند سریع همه بحث ها رو به بحث قومی تبدیل می کنند اون به اصطلاح استاد هم چون خارج کشوره فکر می کنه مسئله توی ایران خیلی خیلی جدیه و همه حرفای توی ایران هم همینه و دیگه نیازی به هدایتش نیست چون از این به بعد دیگه اون آقا همون ادبیاتی رو تولید می کنه که سیا می خواسته! این کارو دارن می کنن! اینها از هر چیزی که باعث واگرایی توی ایران بشه استفاده می کنند حالا مسئله قومی مذهبی فرقه ای و ................ یه تعداد مزدور هم استخدام کردن کارشون نوشتن توی اینترنته! به سایت هاشون نگاه کنید همه یکی هستند ! همه جای کشور چند تایی آدم مریض و مشکل دار هست حتی توی تهران و کرمان!والا ما رفتیم تبریز هیچ خبری نبود! طرفهای ما هم که خوزستانیم هیچ خبری نیست! حالا شما دقت کنید اینها چه جوری تبلیغ می کنند که برخی هموطنان تصورشون اینه که مملکت داره از هم می پاشه و دیگه کارمون تمومه! فکر کنم اون نقشه کوچیکه رو اگه بردارن بهتر باشه ، حالا بزرگه اشکال نداره!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقای BORNA لازم نیست ه تما آمریکا و اسرائیل ازبین بروند تا ما بتونیم به این نقشه ی دوم دست پیدا کنیم اگر برنامه ی1404 دولت به خوبی انجام بشه و ایران در رتبه ی اول خاورمیانه قرار بگیره و دست از کوپی برداری از صنایع نظامی چین و روسیه و آمریکا برداره و با افکار کوروش کبیر پیش بره و ناب رئیس جمهور با جدیت چند برابر بیشتری این طرح رو دنبال کنه( یعنی مانند کوروش هر بنی بشری که خواست جلوی این طرح رو بگیره را از بین ببره) خود به خود تا سال های آینده این نقشه ی دومی که ملاحظه میکنید به واقعیت میرسه (حتما الان دارید میگید که این طرحهای اقتصادی چه ربطی به امور نظامی و سیاسی دارد اما باید بدانید ه دستیابی به رتبه ی اول اقتصادی در منطقه خود توجه مردم و مسئولین رو نسبت به مسائل نظامی و دفاع از این رتبه رو به همراه دارد و با عث میشه ه دولت بودجه بیشتری را حداقل تا دو برابر را به بخش نظامی اختصاص میدهد) ولی در غیر این صورت باید در انتظار طرح نقشه ی اول باشید .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا جان ميخوايم دومي محقق بشه كه چي؟ اولي كه عمرا ولي دومي به نظر من اهميتي نداره. به هر حال همين نقشه ايران خودمونو ببينيد. حيف نيست اين شكل گربه به اين قشنگي خراب بشه؟ icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من هر وقت خواستم نظر بدم ديدم عين نظرات اقا سعيد هستش.واقعا درود بر شما اقا سعيد.اي كاش همه ايرانيها اينجوري بودن. موفق باشي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در حال حاضر ما در حال کشور گشای بصورت معنوی هستیم امریکا بصورت سرزمینی دوستان دراین مورد چه نظری دارن . :| icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.