mehran

خاورمیانه جدید !!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

سلام چیزی که من را واداشت که در این مورد بنویسم تاپیکی بود که متاسفانه یکی از سایتهای فارسی زبان در مقاله تحلیلی در این رابطه نوشته بود اما چگونگی شکل گیری نقشه کنونی خاور میانه : در صد سال گزشته متاسفانه به خاطر حکام بی لیاقت منطقه به خصوص ایران (شاهان قاجارو پهلوی) منطقه مورد تاخت و تاز اروپایی ها که هیچ کس را در منطقه جلودار خود نمی دیدند افتاد و در سرکردگی کل آنها بریتانیا بود که به خاطر سابقه استعمار گریی خود در این منطقه در سالهای قبل (هند و..) به خوبی توانست این منطقه مهم از نظر ادیان و ژئوپلتیک و اقتصاد که عمده آن بعدها بحث نفت بود را مورد تاخت و تاز قرار گیرد برای انجام اهداف استعماری نباید کشوری قوی در منطقه باشد و بهترین راه برای کم شدن قدرت کم کردن وسعت خاک یک کشور است پس این امر در سر لوحه استعمار قرار گرفت پس کشور های کوچک معمولا با کشورهای کوچک و بزرگ همسایه خود مشکل پیدامی کردند و احتیاج به کمک یا پشتیبانی داشتند پس دست به دامان استعمار گران می شدند و اینگونه ، کشورها خرده کشور و امپراتوریی ها کم کم تجزیه و کم قدرت شدند که آخرین تجزیه در منطقه در دهه 1340 بود که بحرین از خاک پهناور ایران جدا شد پس طراح نقشه کنونی خاور میانه کسی به جز استعمار پیر انگلستان نبود اما پس از جنگ جهانی دوم و بعد از فروپاشی شوروی که دیگر آمریکا قدرت بزرگ جهان شد این کشور هم می خواست به پیروی از رویه استعمار گران قبلی دست به رژیم چنج(Regime change) و تغییرات در دولت ها و کشور ها بزنند و در راه این طرح و پس از 11 سپتامبر این فرصت برای آنها آماده شد و خاور میانه به جولانگه تاخت و تاز این دولت تبدیل شد . که کاملا در جریان اقدامات انجام گرفته هستید در این راستا طرح خاورمیانه بزرگ و پس از آن جدید در دولت آمریکا مطرح شد و این کشور خود را در مکان قدرت یکه تاز منطقه و جهان دید و به خود اجازه همچین ریسک و به خیال خود طرحی داد تا بتواند قدرت نمایی های انگلستان را در قرن گذشته را تکرارکند و نقشه زیر را به جهانیان معرفی کرد و این امر را هدف خود قرار داد تا بتواند بیش از این خون مردم منطقه را در شیشه کند ! http://i15.tinypic.com/4tq8z8n.jpg اما مردان و زنان با اراده منطقه و در صدر آنها ایران و ایرانی همچون کوه بر سر راه آنها ایستاده و ایستادگی می کنند به نظر می آید آمریکا در این راه مجبور به قمار بزرگی که همانا جنگ با جمهوری اسلامی ایران باشد دست میزند و نتیجه آن را خودتان می توانید در زیر ببینید: در این نقشه سعی شده که تمامی جزئیات و نکته ها سیاسی و امنیتی کل منطقه و جهان و احادیث دینیمان و حتی پیشگویی ها مربوطه لحاظ شود . http://i7.tinypic.com/4l7d8ua.jpg موفق باشید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جالب بود باید بسیار احیاط کرد یک اشتباه کوچک منجر به تحقق نقشه آمریکا خواهد شد و یک زیرکی باعث حذف آمریکا از منطقه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوستان با تشکر از نظراتتون نکته ای که توی نقشه پیش بینی شده منطقه مورد توجه من بوده : 1- قرار گرفتن کشور سوریه در زمره کشورهای دشمن با ایران است . 2- به نظر شما ایا پیش بینی بنده صحیح می باشد . 3- آیا حوزه تمدنی ایران به درستی تشخیص داده شده است . مشتاقانه پذیرای مباحث ، پیشنهادات و انتقادات شما هستم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممنون از تاپيك خوب و مفيدي كه زدين. قبلش يه سوال دارم. شما فرمودين اين رو از يكي از وب‌سايت‌هاي فارسي٬ برداشت كردين. مي‌شه دقيق‌تر بفرمايين در اون‌جا چي نوشته بود؟ طرح خاورميانه‌ي جديد، بر مبناي دكترين گاليور كه توسط جيمز بلك‌ول، شاگرد پروفسور اشتراوس تبيين شده هست (الان مي‌گين : اي باباااااااااااا!!!!!! اينم كه يه اشتراوس ياد گرفته همش چپ مي‌ره راست مي‌ره مي‌گه اشتراوس icon_frown ). نمي‌شه اينجا زياد درموردش صحبت كرد. فقط خيلي ساده عرض كنم كه درست به مانند داستان گاليور، يك گاليور (انسان بزرگ) بايد وجود داشته باشه كه در لي‌لي‌ پوت ظاهر مي‌شه و لي لي پوتي‌ها (انسان‌هاي كوچك)، پس از ناتواني از شكست گاليور، اون رو به عنوان رهبرشون انتخاب مي‌كنن و به عبارتي، حاكم اصلي لي لي پوت، گاليور مي‌شه. در اين دكترين، گاليور، كشور اسرائيل هست و لي‌لي‌پوت هم ساير كشورهاي خاورميانه. براي لي لي پوتي كردن كشورهاي خاورميانه و اطراف، بايد تا حد امكان اين كشورها، يا ضعيف بشن (مثل ايران، عراق، سوريه، لبنان و در گام بعدي، تركيه) و يا فعلا‌ً متحد گاليور بشن (مثل مصر و اردن). بعد از روي كار اومدن نومحافظه‌كاران، پروژه‌ي اصلي اين گروه، يعني طرح خاورميانه جديد، توسط شاگرد ديگه‌ي پروفسور اشتراوس، يعني كاندوليزا رايس، به شور گذاشته شد! براي استارت اين طرح، فقط يه اتفاق مهم بايد مي‌افتاد كه تو يازدهم سپتامبر افتاد و استارت طرح (كه برمبناي دكترين جنگ جهاني چهارم هست - اههه!! چقدر دكترين دكترين مي‌كنم icon_frown :) ) زده شد! طبق اين طرح، 33 كشور آسيايي و افريقايي، بايد ضعيف بشن و حتي‌الامكان بهشون حمله بشه. در همين طرح، طرح تجزيه‌ي كشور عزيزمون به 7 تكه تببين شده كه پيش‌بيني شده اين كار، پس از حمله به ايران انجام بپذيره. در اين طرح، طرح تقسيم عراق به 3 الي 5 كشور كوچك‌تر‌ (فقط منظور كشور جدا نيست! مي‌شه ايالات فدرالي، ولي خودمختار رو مثال بهتري براي اين قضيه در نظر گرفت) پيش‌بيني شده بود كه بحمدلله مي‌بينيم كم‌كم داره اين اتفاق مي‌افته! شايد تونسته باشم دليل حساسيتم براي اين عكس رو بهتر و واضح‌تر بيان كرده باشم! اين عكس، خيلي ناقصه!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عجب عجب!!! چه توهماتی!! icon_cool چه‌طوره ما هم نقشه‌ی جدید آمریکای شمالی رو رسم کنیم! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باتشکر از مهران اما در مورد نقشه دومی بنظر می رسه دکترین صد در صد دفاعی ایران تبدیل به یک دکترین صد در صد هجومی شده بر مبنای احادیث دینی عراق کشوری غرق در ظلم و سرکوب شیعیان معرفی شده که درنز دیک زمان ظهور جنگ های بزرگی در آن رخ می دهد نه جز خاک ایران!! تازه با اشغال کشور های همسایه بودجهء این ممکت باید سر مردم این کشورا هم تقسیم بشه نکنه قراره به عنوان برده مجانی برای ایران کار کنند icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نقشه ي اولي ناراحتم كرد و دومي خوشحال كرد البته مي دونم كه هيچ وقت به نقشه ي اولي دچار نمي شيم اگر يروزي قرار بشه اينطوري بشيم پس اسراييل و امريكا و كل خاورميانرو له مي كنيم بعد به اين وضعيت دچار مي شويم ولي نقشه ي دومي يكم تخيلي چون ما حالا حالا ها قدرت يه همچين جنگ بزرگي رو پيدا نخواهيم كرد كه خاورميانرو در دست بگيريم و دوره ي جديد هخامنشي را برپا كنيم امركا و اسراييل نبايد باشند تا ما قدرت اول منطقه باشيم و البته تركيه رو هم نمي تونيم تصرف كنيم مگر اينكه خودشون بيان به ما بپيوندند. icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام. اين نقشه ها يه كم تخيلي هستن. نه آمريكا ميتونه به نقشه دلخواهش برسه نه ما به نقشه ايران بزرگ. من اون نقشه رو توي يه سايت زرتشتي ديدم كه مدعي بود حتي كشور هاي حوزه درياي خزر و جنوب خليج فارس هم بايد به ايران اضافه بشن تا طرح ايران بزرگ(مثل خاورميانه بزرگ) icon_cool به نتيجه برسه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام.
اين نقشه ها يه كم تخيلي هستن.
نه آمريكا ميتونه به نقشه دلخواهش برسه نه ما به نقشه ايران بزرگ.
من اون نقشه رو توي يه سايت زرتشتي ديدم كه مدعي بود حتي كشور هاي حوزه درياي خزر و جنوب خليج فارس هم بايد به ايران اضافه بشن تا طرح ايران بزرگ(مثل خاورميانه بزرگ) icon_cool به نتيجه برسه.


عزيز اين سايت راست گفته تمام اين زمينهايي كه در نقشه دوم به ايران اضافه شده
جزپ ايران بوده و ما براي بدست اوردنش خون جوانانمون رو داديم
پس از حق خود بايد دفاع كنيم ولي حالا موقع اين كار نيست
يه كم زوده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام .اميدوارم دستگاه امنيتي كشور نسبت به مساپل آذربايجان عزيز حساس باشه!!الان در آذربايجان خودمان افرادي هستند كه به نفع خودفروختگاني مانند الهام علي اف تبليغ مي كنند .همان آدمها مجله اي با عنوان اولوس در دانشگاه تهران منتشر مي كنند كه به راحتي به تاريخ ايران توهين كرده و تاريخ را تحريف مي كنند .اميدوارم دستگاههاي اطلاعاتي ما در تشويق كارهاي فرهنگي براي روشن كردن واقعيات تاريخ گهربار ايران و به موازات آن در درهم كوبيدن و نابودكردن عناصر نفوذي دشمن لحظه اي ترديد نكنند.آقايان بيدار باشيد كه نقشه بالا بخصوص در محدوده آذربايجان عزيز هشدار دهنده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در نقشه اول تصمیم به اینه که نفت فقط در یک کشور باشه icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام . تا اسراییل وجود داره غمی نیست icon_cool مگر اینکه سیاست امریکا تغییر کنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تمام ژانگولر بازیهای بیگانگان تا زمانی که مردم اتحاد خود را از دست ندهند پشیزی ارزش ندارد. از قدیم یه مثل هست که میگه درخت از درون میپوسد! خدا رو شکر مردم ایران اونقدر فهم و شعور دارند که خود را بازیچه دشمنان نکرده و فریب نخورند. ولی متاسفانه عده ای با قصد قبلی علیه قومیتهای غیر فارس فعالیت مخرب و اهانت آمیز انجام داده و تنها سعی در تجزیه کردن این مناطق از ایران دارند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سعید جان منم باهات موافقم. من خودم رو کشتم ولی نتونستم چند تا احمق رو حالی کنم از این چرت و پرت گفتن هاشون.از هر 2 طرف مقصرن و خل وجود داره. یکی همون افرادی که نام بردی یه ور عکس هیتلر می ذاره اون ورش عکس شاه بک گراندشم پرچم شیرو خورشید هی ور ور می کنه ای زرتشت ای باستان . اون ورم بعضیهاشون ترکن و اینجوری! اینا به هم فحش می کشن بد جور. هر روز که بیدار می شن اولین کارشون فحش نوشتن تو وبلاگ طرفه! بیشتر سلطنت طلبا اینجورین و بعضی ترکها که بماند. هر 2 شون فقط به ایران ضربه می زنن . واقعا متاسفم برای این افراد. اگر تنها 2 دقیقه فکر کنند می بینند عملشون با هدفی هم که دارند زمین تا اسمون فرق می کنه. راستی در مورد اون عکس اول که گذاشتید باید بگم اون نقشه ی خاورمیانه جدید نیست. ان یه طرحی بود که یه سرهنگ امریکایی برای به قوله خودش اروم کردن منطقه داده بود. نه اینکه راه برد و نقشه ی خاورمیانه جدید امریکا باشه. icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.