Recommended Posts

تو طراحی و ساخت بازی های رایانه ای چند تا چیز خیلی مهمه
یکی زیربنا و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری
دیگری هم پشتکار و خلاقیت
ماشاا... ما دومی را به خوبی داریم , اولی را هم به لطف نرم افزارهای کرک شده تا الان یک جوری باهاش کنار آمدیم (البته نرم افزارهای کرک شده فقط در مرحله آموزش , یادگیری و کسب تجربه به درد می خورد و اگر قرار باشد بازی برای فروش ساخته بشود باید از نرم افزارها و موتورهای اورجینال استفاده بشود تا مجوز بدهند)و انشاا.. محدودیت های آن را هم برطرف می کنیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گرافیک خیلی پایین هست. اگر فیزیک بازی هم در حد گرافیکش باشه دیگه واویلا.
حالا خیلی خیلی کار داریم تا به بازار روز نزدیک بشیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]گرافیک خیلی پایین هست. اگر فیزیک بازی هم در حد گرافیکش باشه دیگه واویلا.
حالا خیلی خیلی کار داریم تا به بازار روز نزدیک بشیم.[/quote]

به به به برادر پانزرک چطوری؟! :mrgreen: مطمئنی گرشاسپ رو دیدی؟! گرافیکش در سطح شاهزاده فارس: جنگجوی درون هست ها!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چاکر برادر لیچ. :mrgreen:
نه من این عکس های رو میگم که از بازی گذاشتین. اگر گرافیک اون بازی که میگی در حد شاهزاده ی فارسی باشه من همین الآن میرم میخرم. :mrgreen: ولی آخه آدم کفش میبره. مثلا همین پارسال بود یه بازی ایرانی اومده بود بیرون :mrgreen: آدم حالش به هم میخورد ولی یهووو اینهمه پیشرفت کردن ؟ اگه واقعا اینطوری باشه که خیلی توپه . فردا دیدی یه بازی ساختیم با گرافیک مدرن وارفر 2 در مورد جنگ ایران و عراق.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در صنعت نرم افزار کشور اگر از تمام عوامل موثر در پیشرفت فاکتور بگیریم با عامل حق مولف یا همان کپی رایت روبرو میشویم که تا این قانون در ایران اجرا نشه شاهد پیشرفت در سطح جهانی این صنعت نخواهیم بود. اگر با قانون کپی رایت قیمت بازی خارجی بشود 50 هزار تومان اون موقع هم فروش این محصولات کاهش یافته و از طرفی امکان کنترل بازار بدست خواهد آمد و از جنبه اقتصادی نیز شرکتهای ایرانی ریسک سرمایه گذاری در این صنعت را پذیرفته و میتوانند با قیمتی کمتر مثلا 10 الی 20 هزار تومان تولیدات داخلی را به فروش برسانند. ولی اکنون شرکت ایرانی حتی بازی به قیمت 2 هزار تومان عرضه کند فروش چندانی ندارد.

با بازی رایانه ای به سادگی میتوان مفاهیمی چون وطن دوستی و ... را به کودکانمان آموخت و نیز ایران دوستی را بر سایر کودکان جهان.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
معلومه مردم ایران رو خوب نشناختی برادر سعید!
بالعکس! تا یه چیز گرونتر بشه بهتر میخرن! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]خبر امیدوار کننده ای بود و جای خوشحالی دارد،اما به هر حال تا وقتی که قانون کپی رایتی در کار نباشد وضع همین منوال است!
بنده که شخصا اعتقاد زیادی به گرشاسپ دارم... :mrgreen:
[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما چاکر برادر وارک جان هم هستیم! :mrgreen: برادر بشر قابل ترقیست! یک نگاهی به تریلر عصر پهلوانان و گرشاسپ بنداز و نظرتو بهم بگو برادر!

راستی در مورد قانون کپی رایت در حال حاضر زیاد نگران نباشید! من رفتم بازی مقاومت که از لحاظ گرافیک و کلاً همه چیز دیگه ترکیده بود رو خریدم از طریق تلفن اکتیو می شد! آخه هکرها که نمیان بازی 2 هزار تومنی رو کراک کنند! خیالتون راحت باشه! البته بنده معتقدم اگر قانون کپی رایت اجرا بشه بازار رقابتی تر می شه!

یک چیز دیگه هم به شما بگم! قبول دارید هیچ جای دنیا به اندازه چین از کپی رایت حمایت نمی کنند دیگه؟ من تابستان 2 سال پیش برای یک سفر تفریحی رفتم هنگ کنگ (این منطقه مثل کیش خودمون می مونه ولی تحت تملک چین قرار داره، خلاصه منطقه آزاده و تقریبا فدرال هم اداره می شه!) ولی در همونجا هم فروشندگان به طور خیلی واضح سی دی های کپی هم می فروختند! بطور مثال دی وی دی اورجینال ویچر رو می فروختند 5 هزار تومن و دی وی دی اورجینالش چیزی در حدود 55 هزار تومن بود! پس دوستان فکر نکنید که در کشورهایی که کپی رایت رعایت می شه نرم افزار کراک شده موجود نیست!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا مثلا تو ایران کپی رایت هم رعایت بشه چی میشه ؟
تورنت برای همین مواقع ساخته شده دیگه برادر من. من که خودم هرچی میخوام اولین جایی که میرم لنگرگاه دزدان دریایی هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهيونيستي "هاآرتص "، دولت آنكارا روز سه‌شنبه طي پيامي صريح به سران رژيم صهيونيستي، برخورد اهانت آميز "داني آيالون " معاون وزير امور خارجه اين رژيم با سفير تركيه را شديدا مورد انتقاد قرار داد و در ادامه خواستار عذرخواهي سريع و رسمي آن از تركيه شد.
آيالون در اعتراض به اظهارات چند روز گذشته "رجب طيب اردوغان " نخست وزير تركيه درباره تجاوز‌هاي رژيم صهيونيستي به نوار غزه، "احمد اغوز سليكول " سفير تركيه را فرا خواند اما در اين ديدار با وي رفتار نامناسبي كرد كه مقامهاي تركيه را بر آشفت.
بر اساس گزارشهاي منتشر شده، در اين ديدار سليكول بر روي مبلي كم ‌ارتفاع نشست و آيالون خود را در صندلي بزرگتر جاي داد.
در عكسي كه در ابتداي اين ديدار گرفته شد آيالون به زبان عبري به عكاس گفت: توجه كن كه او بر روي صندلي كوتاه‌ و من بر روي صندلي بلند نشسته‌ام و بر روي ميز فقط پرچم اسرائيل قرار دارد و ما در حال لبخند زدن هم نيستيم.
مقامات تركيه به شدت از اين رفتار اهانت‌آميز مقامات رژيم صهيونيستي با سفير اين كشور خشمگين شده و تهديد كردند در صورتي كه رژيم صهيونيستي از عذرخواهي رسمي در اين مورد امتناع ورزد، آنكارا تحريم‌هاي ديپلماتيك خود عليه اين رژيم را در پيش خواهد گرفت.
مقامات رژيم صهيونيستي اعلام كردند كه ممكن است تركيه در اعتراض به اين رفتار، سفير خود را به كشور فرا خواند.

لینک
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8810221794

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش فارس، با تصميم كشورهاي مختلفي از جمله چين براي كاهش خريد اوراق قرضه آمريكا در سال جاري ميلادي، واشنگتن به دنبال آن است تا با افزايش مراقبت و رسيدگي به بانك‌هايش قادر به پرداخت اسناد مالي و بدهي‌هاي سنگين خود باشد. بنابراين گزارش "كريستوفر جي‌پتريك " روزنامه‌نگار آمريكايي در مقاله‌اي براي نشريه "امريكن‌فري‌پرس " با بيان اين مطلب نوشت: در سراسر جهان، تقريبا تمامي كشورهاي صنعتي دچار مشكلات مالي جدي شده‌ و در حال غرق شدن در باتلاق بيكاري، بدهي‌هاي عظيم و كاهش شديد منافع مالياتي هستند.
اين نويسنده آمريكايي با بيان اين مطلب كه تمامي دولت‌هاي اروپايي و آسيايي به سختي تلاش مي‌كنند تا خود را از اين باتلاق نجات دهند،‌ مي‌نويسد: در دنيايي كه ديگر مرزها معني ندارند، حتي كسب و كارها نيز دچار مشكلات شديدي شده‌اند.
پتريك با تاكيد بر آنكه بدون شك در سال گذشته ميلادي نمي‌توان هيچ برنده‌اي را براي اوراق قرضه آمريكا متصور بود، به گزارش خبرگزاري آمريكايي "بلومبرگ " اشاره مي‌كند كه گفته بود: خزانه‌داري‌ها بدترين بازار اوراق قرضه (اوراق بهاداري كه دولت‌ها منتشر مي‌كنند) در سال 2009 بوده‌اند. بطوريكه ايالات متحده با فروش 2.1 تريليون دلار اوراق قرضه، كوشيد تا به تلاش‌هاي فوق‌العاده خود براي ايستاده نگه داشتن بازارهاي مالي و اقتصادي ياري رساند.
گزارش امريكن‌فري‌پرس با اشاره به اين مطلب كه سال 2009 نيز در حالي به پايان رسيد كه بنگاه‌هاي سرمايه‌گذاري و كشورهاي خارجي از خريد اوراق بهادار دراز مدت آمريكا امتناع ورزيدند، ادامه مي‌دهد: نهم دسامبر، خزانه‌داري آمريكا به سختي قادر به فروش 21 تريليون دلار اوراق 10 ساله خود بود. بطوريكه يكي از خبرگزاري‌هاي برجسته بين‌المللي كاهش شديد درخواست‌ها براي خريد اوراق قرضه آمريكا را به رشد بدهي‌هاي ملي آمريكا نسبت داد كه موجب شد فروش اين اوراق، كه با هدف كمك به بخش‌ مالي و حمايت از محرك‌هاي اقتصادي صورت گرفته بود‌، با دشواري‌هاي زيادي همراه باشد.
پتريك با بيان اين مطلب كه واشنگتن همچنان به انكار موقعيت جاري ادامه مي‌دهد، افزود: مقامات قصد دارند تا به حمايت از وال‌استريت ادامه دهند. و اين در حالي است كه تقريبا 10 درصد از كل جمعيت ايالات متحده از دولت فدرال اين كشور مزاياي بيكاري دريافت مي‌كنند.
در همين حال كنگره قصد دارد تا با وادار كردن ماليات‌دهندگان به خريد بيمه‌هاي خصوصي، كمك مالي عظيمي را تقديم صنعت بيمه درماني خصوصي نمايد. بطوريكه ماليات‌دهندگان در صورت عدم خريد بيمه‌هاي خصوصي با جريمه‌هاي سفت و سختي روبرو خواهند بود.
به همين منظور اگرچه واشنگتن قصد دارد تا انتشار حدود 2.5 تريليون دلار اوراق قرض، بر مصارف بيش از اندازه خود را در سال 2010 سرپوش بگذارد. اما مسئله اصلي اين است كه با وجود نرخ سود پايين اين اوراق،‌ چه كسي حاضر است تا اقدام به خريد چنين اوراق پر خطري نمايد؟
اين گزارش در ادامه به مصاحبه اخير دكتر "جفري لويس "، سردبير مجله "سيلور كوين اينوستور " (Silver Coin Investor)، اشاره مي‌كند كه در پاسخ به سوالي در مورد راه حل خروج از بحران اقتصادي آمريكا گفته بود: "فدرال رزرو در واقع مجبور به چاپ پول بيشتري خواهد شد. "
لويس مي‌افزايد: در سال 2010، فدرال رزرو مجبور مي‌شود تا به "تسهيل كمي " خود كه در حقيقت همان تزريق و به گردش درآوردن دلارهاي اضافي است، ادامه دهد. اين در حالي است كه بيشتر اين پول براي خريد اوراق خزانه‌داري استفاده خواهد شد كه هيچ كس ديگري حاضر به خريداري آن‌ها نيست.
دكتر لويس ادامه مي‌هد: همين امر منجر به افزايش بيشتر تورم مي‌شود. و افزايش تورم هم چيزي است كه به هنگام محاسبه افزايش قيمت‌ها حتي با حيله‌هاي مالي، يعني حذف بهاي رو به افزايش انرژي و مواد غذايي، نيز قابل پنهان كردن نيست.
لويس مي‌گويد: فدرال رزور مجبور خواهد بود تا برنامه‌هاي تسهيل كمي خود را براي زنده نگه داشتن بازارهاي خزانه، افزايش دهد. به همين منظور مي‌بايست با چاپ هر چه بيشتر پول، در كاهش فروش اوراق قرضه،‌ وقفه بياندازد. اما از سوي ديگر به گردش درآوردن 2 تريليون دلار موجب ايجاد تورمي به ميزان 25 درصد خواهد شد.
اين در حالي است كه با توجه به ارزيابي‌هاي برخي كارشناسان كه معتقدند ميزان تورم فعلي 20 درصد است و با توجه به اينكه ارزش دلار نيز رو به كاهش است، رشد 25 درصدي تورم غيرقابل تحمل خواهد بود.
پتريك در ادامه گزارش خود مي‌نويسد: اگر سخنان لويس درست باشد، چندان دور نيست كه دلار آمريكا نيز در لبه پرتگاه مالي قرار گيرد.
اين نويسنده با طرح اين سوال كه "آيا مي‌توان انتظار داشت كه تمامي اين اتفاقات در سال 2010 رخ دهند؟ " مي‌افزايد: شايد پاسخ دكتر لوين به اين سوال،‌ مثبت باشد اما در حقيقت براي به بار نشستن ميوه درخت پول، نياز به زمان بيشتري است.
اين گزارش در انتها به بخش ديگري از سخنان لويس اشاره مي‌كند كه گفته بود: در تمامي بازارها، تورم در يك دوره چند ماهه بروز نمي‌كند، اما در هر صورت، سرانجام بازار دچار تورم خواهد شد.

لینک
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8810211736

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احمد اسفندياري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس توانا اظهار داشت: در پي وقوع زلزله‌اي به بزرگي 3/7 درجه در مقياس ريشتر روز سه‌شنبه در هائيتي جمعيت هلال احمر ايران پيرو استمداد فدراسيون بين‌المللي صليب سرخ و هلال احمر محموله امداد به وزن 25 تن را فردا به اين كشور ارسال مي‌كند.
وي افزود: اين محموله 25 تني امدادي كه شامل اقلام غذايي، زيستي، بهداشتي و دارويي مورد نياز آسيب‌ديدگان زلزله هائيتي است فردا توسط يك هواپيماي ايراني به اين كشور ارسال مي‌شود.
اسفندياري از آمادگي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر جهت اعزام نيروهاي امدادي و محموله‌هاي مورد نياز آسيب‌ديدگان در صورت استمداد فدراسيون بين‌المللي صليب سرخ و هلال احمر خبرداد و گفت: محموله 25 تني هلال احمر ايران نخستين محموله براي آسيب ديدگان كشور هائيتي به حساب مي‌آيد.
وي بيان داشت: در حال حاضر فدراسيون بين‌المللي صليب سرخ و هلال احمر در حدود 10 ميليون دلار درخواست استمداد اقلام مختلف امدادي از جمعيت‌هاي دنيا كرده‌است.
اسفندياري تاكيد كرد: با محموله 25 تني امداد جمعيت هلال احمر ايران 3 نيرو نيز به كشور زلزله زده هائيتي اعزام خواهند شد.

لینک
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8810240780

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اين محموله 25 تني امدادي[/quote]

قرار بود سي تن باشه كه ....

[quote]كه شامل اقلام غذايي، زيستي، بهداشتي و دارويي مورد نياز آسيب‌ديدگان زلزله هائيتي است![/quote]

معمولا" جمعيت هلال احمر از ذخيره هاي موجود در انبار اين كار رو انجام ميده تا هم مواد تازه تر جايگزينش بشه وهم اينكه يه كمكي به اين بدبخت بيچاره ها شده باشه ! در ضمن اين همه تو زلزله بم - كشورهاي ديگه - به ما كمك كردن ....

[quote]فردا توسط يك هواپيماي ايراني به اين كشور ارسال مي‌شود[/quote].

اين جور مواقع ايليوشين 76 هاي سپاه اين كار رو انجام ميدن . در مواردي هم ايليوشين هاي ارتش يا C130 ها ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اين جور مواقع ايليوشين 76 هاي سپاه اين كار رو انجام ميدن . در مواردي هم ايليوشين هاي ارتش يا C130 ها ....[/quote]

فکر نمی کنم اینطوری باشه . چرکه بردشون به آمریکای جنوبی نمی رسه مگر اینکه در کشوری بخوان استاپ کنند و سوختگیری که اون هم وقت گیره و هم اینکه حداکثر باید 2 بار وایسند . و همون حتی فرود در فرودگاه و سوختگیری هم هزینه های زیادی رو در بر خواهد داشت . کروی پرواز هم که مطمئنا استراحت می خوان . بنابراین فکر نمی کنم هیچ کدوم از این هواپیما ها باشه . به احتمال 95 درصد هواپیمای کارگوی 747 خواهد بود . چراکه با برد حداکثر 10 تا 12 هزار کیلومتر بتونه نان استاپ تا هایتی بره . معمولا پرواز های طولانی رو 747 انجام می ده . مثلا اقای احمدی نژاد برای رفتن به نیویورک با 747 رفتند . و یا حتی هواپیمای ماهان ایر برای پرواز تهران کاراکاس ونزوئلا از هواپیمای 747 استفاده کردند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام بر جناب كركس عزيز :

[quote]فکر نمی کنم اینطوری باشه . چرکه بردشون به آمریکای جنوبی نمی رسه مگر اینکه در کشوری بخوان استاپ کنند و سوختگیری که اون هم وقت گیره و هم اینکه حداکثر باید 2 بار وایسند . و همون حتی فرود در فرودگاه و سوختگیری هم هزینه های زیادی رو در بر خواهد داشت . کروی پرواز هم که مطمئنا استراحت می خوان . بنابراین فکر نمی کنم هیچ کدوم از این هواپیما ها باشه . به احتمال 95 درصد هواپیمای کارگوی 747 خواهد بود . چراکه با برد حداکثر 10 تا 12 هزار کیلومتر بتونه نان استاپ تا هایتی بره . معمولا پرواز های طولانی رو 747 انجام می ده . مثلا اقای احمدی نژاد برای رفتن به نیویورک با 747 رفتند . و یا حتی هواپیمای ماهان ایر برای پرواز تهران کاراکاس ونزوئلا از هواپیمای 747 استفاده کردند
[/quote]

استفاد كردم كركس خان - لذا با توجه به اخرين اظهار نظر هلال احمري ها كه گفتن :

[quote]اين محموله به ظرفيت 30 تن و ارزش ريالي حدود يك ميليارد ريال شامل اقلام غذايي، زيستي و بهداشتي بعد از 24 ساعت پرواز بر فراز آسمان بيش از ده كشور به هائيتي خواهد رسيد
[/quote]

لذا اين وسط داستان 24 ديگه چه صيغه ايه ؟؟؟ !!! ( تحليل تون چيه ؟؟؟)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.