Recommended Posts

شایعات می گفتن ایشون تسلط زیادی به زبان خارجه هم ندارن!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]حسيني : سخنان بوش تهديدي براي امنيت جهاني است [/align]

[align=center]تصویر[/align]

[align=center]خبرگزاري فارس: سخنگوي وزارت امور خارجه ايران سخنان جورج بوش رئيس جمهور آمريكا را تهديدي براي امنيت جهان دانست. [/align]

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه، سيد محمد علي حسيني در واكنش به سخنان بوش عليه ايران گفت: سخنان رئيس جمهور آمريكا ترجمان اهداف سلطه‌گرانه و جاه‌طلبانه نومحافظه‌كاران آمريكايي است كه لاجرم باعث تشديد ناامني بين‌المللي و دامن زدن به سياست‌هاي نظامي‌گري خواهد شد.
وي افزود: اين گونه سياست‌ها آرامش و امنيت را در عرصه بين‌المللي تخطئه مي‌كند و مانعي براي صلح و ثبات جهاني مي‌باشد.
سخنگوي وزارت امور خارجه تصريح كرد: اوج‌گيري فضاي مبارزات انتخابات داخلي در آمريكا از يكطرف و شكست سياست خارجي و اشغالگرانه آمريكا در عراق و افغانستان از طرف ديگر، سياست‌هاي جنگ طلبانه نومحافظه‌كاران آمريكا را به بن بست كشانده و بقاي آنان در راس هرم قدرت در واشنگتن را در هاله‌اي از ابهام فرو برده است، لذا استفاده آنان از ادبيات جنگ براي سرپوش گذاشتن بر مشكلات داخلي و تلاشي براي فرافكني معضلات كنوني هيئت حاكمه آمريكا مي‌باشد.
حسيني به دولتمردان آمريكايي توصيه كرد كه بجاي ترويج ضد ارزش‌هاي مبتني بر نظامي‌گري و جنگ به خواست بين‌المللي براي حفظ صلح، امنيت و آرامش روي آورده و ضمن احترام نهادن به استقلال، حاكميت و تماميت ارضي ديگر كشورها، از تك روي و يكجانبه‌گرائي در عرصه بين‌المللي اجتناب كنند.
جرج بوش رئيس جمهور آمريكا در يك كنفرانس خبري گفته بود به رهبران جهان هشدار مي‌دهم كه اگر مي‌خواهند از وقوع جنگ جهاني سوم جلوگيري كنند، بايد مانع دستيابي ايران به سلاح هسته‌اي شوند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

شایعات می گفتن ایشون تسلط زیادی به زبان خارجه هم ندارن!


اتفاقا برعكس ، چند ماه پيش يكي از مصاحبه‌هاشون رو از يكي از شبكه‌هاي خارجي مي‌ديدم ، زيانش خيلي خوب بود ، ساده بگم ، عين بل بل صحبت مي‌كرد ، پشت سر هم و بدون تپق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تا جايي كه يادم مي آيد زمان آقاي خاتمي در ابتدا ايشان را نيز متهم مي كردند كه زبان خارجي بلند نيست و .... آما مشخص شد ايشان نماينده امام در انجمن اسلامي دانشجويان در آلمان و ... بوده اند . :| البته ببخشيد قصد دفاع يا تخريب كسي رو ندارم ولي بهتره به جاي اين حرفها اگر نقدي هست منصفانه تر و با تدبير تر انجام بشه . icon_cool تا جايي كه بنده از مطلعم جناب لاريجاني از بعضي مواضع و صحبتهاي آقاي احمدي نژاد دلخور شدند و با اين كلام آخر آقاي احمدي نژاد ديگر اوضاع را براي ماندن مناسب نديد و با كسب اجازه از رهبري با اعلام وضعيت و دادن يكسري قولها .... استعفاء دادند. :x منظور گفتگوي آخر ايشان مي باشد ايشان اعلام نمودند آقاي پوتين براي ما پيشنهاداتي داشت به فاصله چند ساعت آقاي احمدي نژاد خلاف اين موضوع را اعلام نمودند . :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مولوی عبدالحمید گفت: من در این جا این مطلب را اعلام می دارم که اهل سنت بالاتفاق از دوستداران حضرت علی رضی الله عنه هستند و هرکس که نسبت به حضرت علی، اهل بیت ایشان، حضرت حسین، حضرت حسن، و حضرت فاطمه رضی الله عنهم محبت نداشته باشد صد در صد او سنی نیست. سنی به کسی می گویند که خلفای راشدین و فرزندان آن حضرت صلی الله علیه و سلم، ازواج مطهرات و همه مهاجرین و انصار رضی الله عنهم را دوست داشته باشد.

امام جمعه محترم شهر زاهدان باید این سخنان را به جماعت وهابی بزند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فعلا باید منتظر نماینده آقای احمدی نژاد بشیم شنیده ام ایشون شیوه ای مشابه اقای احمدی نژاد دارن! :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر کنم تو زیر زمین دادگستری پاریس در حال آموزش دمکراسی بودن! :| :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به گزارش نوروز، وی همچنین در مراسم ختم قرآن در شب بیست و نهم رمضان، که با حضور نمازگزاران مرد و زن اهل سنت زاهدان در مسجد جامع مکی زاهدان برگزار شد، با انتقاد مجدد از عملکرد صدا وسیما، از مدیران رسانه ملی خواست تا این فرصت را به علما و بزرگان شیعه که سنی شده اند بدهد تا با یکی از شبکه های ملی کشور مصاحبه ای داشته و دلایل خود را برای پیوستن به مذهب بزرگ اهل سنت بیان دارند.

 


فکر کنم منظور ایشون علمای سنی که شیعه شده اند باشد.

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]يك زن 70 سال به اشتباه در انگليس زنداني بود

يك پيرزن بريتانيايي كه 70 سال پيش به اتهامي نادرست زنداني شده بود سرانجام پس از يافتن خانواده‌اش از زندان آزاد شد.

تصویر[/align]

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از ديلي تلگراف، «جين گمبل» در سال 1937 و در سن 15 سالگي و زماني كه به عنوان نظافتچي كار مي‌كرد به اشتباه متهم به دزديدن يك سكه 12 پوندي از يك جراح شد.
وي براساس قوانين سال 1890 و حتي به رغم اين كه سكه مورد نظر بعدها پيدا شد محكوم و مجازات شد و از يك مركز رواني به مركز رواني ديگري برده مي‌شد. خانواده وي كه سال‌ها گمان مي‌كرده‌اند او مرده است اخيراً وي را در يكي از اين مراكز نگهداري اين افراد پيدا كردند.
«ديويد» برادر 63 ساله اين خانم كه هنوز در خانه مادري خود زندگي مي‌كند اخيراً يك پرسشنامه را دريافت مي‌كند كه در آن مشخصات مادر او نوشته شده است. وي مي‌گويد:" من فكر كردم اين تنها يك پرسشنامه از اشخاص پير است اما زماني كه نام جين را روي آن ديدم جا خوردم."
وي به همراه برادر ديگرشان كه براي آخرين بار در سني بسيار پائين خواهر را ديده بوده به مركز مراجعه مي‌كنند و خواهر خود را پس از سال‌ها ديدار مي‌كنند.
در حالي كه مقامات مركز گفته بودند پيرزن 85 ساله ناشنواست و ممكن است هيچ چيزي رابه ياد نياورد «آلن» برادر بزرگ‌تر وي مي‌گويد: "‌يك پيرزن كوتاه قد با عصا وارد اتاق شد به ما نگاهي كرد و بلند بلند شروع به گريه كرده و نام من و ديويد را صدا زد و ما را در آغوش گرفت."
برادران خانم «گمبل» مي‌گويند كه بعدها متوجه شدند كه پدرشان سال‌ها براي آزادي «جين» تلاش كرده است اما از زماني كه او را به يك مركز رواني منتقل كرده‌اند و پدر آن‌ها نيز در گذشته است ديگر از وي خبري نداشته‌اند و مراكز نگهداري او هم به اين علت كه وي را داراي سلامتي روان نمي‌دانسته‌اند صحبت‌هاي او را مبني بر داشتن خانواده قبول نمي‌كردند.

----------

به این میگن دمکراسی به شیوه انگلیسی! یه بچه به سن قانونی نرسیده رو به جرم دزدیدن 12 پوند 70 سال زندانی میکنند! :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]اعضاي كميته مركزي حزب كمونيست چين انتخاب شدند

اعضاي كميته مركزي حزب كمونيست چين امروز در آخرين روز از برگزاري هفدهمين كنگره اين حزب براي يك دوره 5 ساله انتخاب شدند.

تصویر[/align]

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري شينهوا، " هو جين تائو " رئيس جمهور، " وو بانگ گوا " رئيس كنگره خلق، " ون جيابائو " نخست وزير،" جيا چين لينگ " رئيس كنفرانس مشورت سياسي خلق چين و " لي چانگ چونگ " پنج نفري هستند كه به احتمال زياد در اين كميته مركزي جديد حزب كمونيست چين انتخاب شدند.
اين در حالي است كه شمار رهبران اصلي حزب كمونيست چين در شانزدهمين كميته مركزي اين حزب 9 نفر بود كه براساس فهرست منتشر شده، اسامي چهار نفراز آنان از جمله "زنگ كينگونگ" 68 ساله ، "لوئو گان" 72 ساله و "وو گوان جينگ" 69 ساله در فهرست‌هاي جديد منتشر شده از سوي اين كميته ، ديده نمي‌شود.
در نشست پاياني كنگره حزب كمونيست چين كه صبح يكشنبه با حضور 2 هزار و 235 نماينده در تالار خلق پكن برگزار شد، 204 نفر به عنوان اعضاي كميته مركزي حزب كمونيست چين و 167 نفر به عنوان عضو علي‌البدل اين كميته برگزيده شدند.
نخستين نشست اين كميته روز دوشنبه برگزار خواهد شد كه كميته‌ مركزي حزب كمونيست در آن دبيركل اين كميته را تعيين و صلاحيت اعضاي كميته‌ دائمي و اعضاي علي‌البدل را تأييد خواهد كرد.
بنا به قوانين اين كنگره، دبيركل بايد از ميان اعضاي دائمي كميته انتخاب شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولي من فكر ميكنم كه در اين شرايط حساس تعويض اقاي لاريجاني به سود كشور نباشه چون اين پيشرفتهاي اخير حاصل تلاش ايشان است خدا كنه كه تعقير ايشان سياسي نباشه اگه سياسي باشه كه من نمي دونم تا كي مي خواهيم منافع كشور را فداي حزب بازيهاي داخلي بكنيم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از همان اول كه در انتخابات رياست جمهوري احمدي نژاد و لاريجاني در مقابل هم قرار گرفتند معلوم بود كه رابطه ي خوبي نسبت به يكديگر ندارند تا الان كه استعفاي لاريجاني نسبت به شايعات نيز دامن زد و تا حد زياذي ثابت شد كه علت اصلي آستعفاي او در اين شرايط بحراني اختلاف با احمدي نژاد بوده است .همچنين حضور نيافتن او در ملاقات با پوتين نيز دليل بر اثبات اين ادعا مي باشد ......... به هر حال اين استعفا ضرر بسياري به ايران خواهد زد چراكه در اظهار عمومي لاريجاني فردي بود كه حداقل الفباي سياست و ديپلماسي را مي دانست و به طوري به ... احمدي نژاد نوعي در پوش مي گذاشت به هر حال وضعيت خارجي ايران در اين شرايط بحراني به خصوص از لحاظ هسته اي به وضعيتي بدتر و فاجعه بارتر دچار خواهد شد.......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عضو کمیسیون امنیت ملی: احتمال رادیکال شدن تیم جدید هسته ای

عصرایران- رشید جلالی عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به استعفای علی لاریجانی از احتمال رادیکال شدن تیم جدید هسته ای ابراز نگرانی کرد.

جلالی در گفت و گو با عصرایران (asriran.com)، خاطرنشان کرد: در حالی که علی لاریجانی در راس تیم مذاکره کننده به موفقیت های خوبی دست یافته بود به یکباره استعفا داد و به همین دلیل نگرانی هایی در رابطه با رفتار تیم هسته ای در مجلس به وجود آمده است.

نماینده مردم کرج خاطرنشان کرد: در هفته جاری قطعا مسوولین مربوطه را به کمیسیون امنیت ملی فرا خواهیم خواند و تذکرات لازم درباره رادیکال شدن مواضع تیم جدید به آن ها داده خواهد شد.

وی در پایان تغییر لاریجانی را باعث تاسف دانست و گفت در شرایط فعلی اصلا به صلاح نبود که لاریجانی کنار گذاشته شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نامه گلایه آمیز نمایندگان به رييس‌جمهور
مشورت با اعضاي كميسيون امنيت ملي، عرف و رويه‌ي هميشگي بود اما متاسفانه اين موضوع اخيرا كمرنگ شده است.

اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در نامه‌اي به رييس‌جمهور از آن چه آن را بي‌اطلاعي درباره استعفاي علي لاريجاني قبل از اعلام رسمي و هم‌چنين حضور نداشتن در اجلاس سران كشورهاي حاشيه‌ي خزر مي‌خوانند، گله مي‌كنند.

محمدنبي رودكي با اعلام اين خبر به ايسنا، با اشاره به گله اعضاي كميسيون امنيت ملي مجلس در موارد ياد شده افزود: به نظر مي‌رسد بايد از كميسيون تخصصي امنيت ملي مجلس كه مرتبط با موضوع ساحل درياي خزر و تقسيم اين ساحل بود، براي شركت در اجلاس خزر دعوت و موضوع مربوط به تغيير و استعفاي آقاي لاريجاني نيز به اطلاع اين كميسيون ‌رسانده مي‌شد.

نماينده‌ي مردم شيراز در مجلس تصريح كرد: اعضاي كميسيون معتقد بودند البته پذيرش هرگونه استعفايي حق رييس‌جمهور است اما مي‌شد بعد از پذيرش استعفا و جايگزيني دبير جديد شوراي عالي امنيت ملي، مشورت‌هايي با كميسيون انجام شود.

به گفته‌ي وي، با توجه به اين دو موضوع، اعضاي كميسيون امنيت ملي مجلس پيشنهاد دادند تا نامه‌اي را به صورت گله به رييس‌جمهور بدهند.

او افزود: محتواي اين نامه روز سه‌شنبه در كميسيون امنيت ملي بررسي مي‌شود.

رودكي در ادامه، خردورزي و مشورت دولت و شخص رييس‌جمهور با اعضاي كميسيون امنيت ملي مجلس در زمينه‌هاي امنيتي، اطلاعاتي و سياست خارجي و داخلي را لازم و ضروري دانست و گفت: مشورت با اعضاي كميسيون امنيت ملي، عرف و رويه‌ي هميشگي بود اما متاسفانه اين موضوع اخيرا كمرنگ شده است.

اين نماينده اصولگراي مجلس ابراز اميدواري كرد تا در تعامل و تلاش ميان رييس مجلس و رييس‌جمهور، زمينه‌اي ايجاد شود كه در مسائل سياست داخلي و خارجي و امنيتي، نظرات نمايندگان به دولت، وزارت خارجه و شوراي عالي امنيت ملي ارايه شود.

نايب رييس كميسيون امنيت ملي مجلس هم‌چنين از بررسي موضوع فعاليت گروهك پژاك با حضور نماينده‌ي پارلماني سپاه و قرارگاه سيدالشهدا، نيروي انتظامي، وزارت اطلاعات و وزارت كشور در جلسه امروز اين كميسيون خبر داد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.