Recommended Posts

جمعي از گروههاي اهل سنت عراق در ديدار با رئيس كانون هابيليان با امضاي طوماري خواستار محاكمه و اخراج منافقين از اين كشور شدند.

به گزارش فارس، «مظفر حسين البكايي» عضو كميسسون ملي عراق در اين ديدار با اشاره به وقوع فاجعه انساني در عراق گفت: اين فاجعه دامن تمامي مردم عراق را خواهد گرفت كه عمده‌ترين دليل آن اشغالگري است.

عضو كميسيون ملي عراق با بيان اينكه سازمان مزدور منافقين امروز خط نفاق را در عراق دنبال مي‌كند، تصريح كرد: منافقين هم در مناطق شيعه نشين و هم در كردستان عراق تعداد زيادي را به كام مرگ فرستاده‌اند.

وي افزود : مردم ايران و عراق نمي‌خواهند آنها در كشور عراق به زندگي انگلي‌شان ادامه دهند.

البكايي با بيان اينكه مردم عراق طرفدار صلح و آرامش هستند، گفت: در عين حال همواره خواهان مجازات جانيان و قاتلان فرزندان‌شان هستند. آمريكايي‌ها علاوه بر اشغالگري در عراق امروز از تعدادي تروريست اسم و رسم دار حمايت مي‌كنند و به آنها پناه داده و مانع از مجازات آنها مي‌شوند.

عضو كميسيون ملي عراق در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: ما همواره خواهان ادامه روابط حسنه با جمهوري اسلامي ايران هستيم و از مردم ايران و مقامات ايراني نيز تقاضاي همدلي و همراهي با مردم عراق را در سخت ترين شرايط داريم.

در پايان اين مراسم شركت كنندگان طومار محكوميت و تقاضا براي محاكمه و اخراج منافقين از عراق را امضاء كردند.

تنها چیزی که می تونم بگم! رجبی بره خودش رو بکشه! چون این گروه باید آوارگی های بیشتری را تحمل کند! البته خود رجبی که می تونه یک سوراخ موشی پیدا کنه! ولی اون اغفال شدگان خائن بدبخت می خوان چه غلطی بکنند! به هر حال می تونن توبه کنند و به کشور برگردند و ما اونها رو دوباره به آغوش می گیریم!! البته اگر خیانت کنند تکه بزرگشون ناخونشون خواهد بود!icon_cheesygrin icon_cheesygrin :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رجبی بره خودش رو بکشه !


Lich جان، رجبی نيست، رجوی است icon_cheesygrin


البته چون قدش كوتاه است، وجبي هم ميتونى بهش بگى !

:mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دستت درد نکنه برادر بابت راهنمایی! icon_cheesygrin حالا هر خری هست زیاد فرقی نمی کنه چون آدم حساب نمی شه icon_cheesygrin :mrgreen: اگر امثال این مردک نبود هیچوقت برنامه اتمی ایران لو نمی رفت! این بی شرف ها اینقدر به ایران لطمه زدند که اگر دست من بود همه اینها رو می دادم تیکه تیکه کنند بدن ماهی ها و سگ ها بخورند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا هر خری هست

icon_cheesygrin


حالا چرا بدى ماهى ها بخورند، ميخواى بد بخت بيچاره ها رو مصموم كنى ؟؟ :mrgreen:


حالا از شوخى گذشته، كشتن فايده نداره، بايد اينها رو برد ازشون بيگاري كشيد !

جاده سازى، تخليه چاه، از اين جور كار ها كه اقلا يك فايده براى اين مملكت داشته باشند !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان اوضاع سیاسی عراق اونقدر در هم است که فکر نمیکنم کسی بتونه این خائنین را از اونجا بیرون کنه منتظرهستم ببینم چی میشه icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
Sotfan-Sooti ، خبی تو اینه که نتنها خوب میخندونی بلکه خلّاقیت بالای داری. icon_cheesygrin Mr.Fox

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهر:مطبوعات جهان عرب به نقل از یک روزنامه سوری گزارش دادند: چندین فروند هواپیمای حامل سلاح و مهمات چند روز پیش از عربستان وارد لبنان شدند که این موضوع دخالت غیر مسوولانه در اوضاع لبنان و ضربه به وحدت ملی و امنیت این کشور محسوب می شود.

روزنامه های جهان عرب به نقل از روزنامه "الوطن" سوریه نوشتند: هواپیماهای وابسته به گارد پادشاهی عربستان چند روز پیش به همراه سلاح و مهمات، چندین قبضه تیربار ونزدیک به یک تن ماده C4 وارد بیروت شدند.

این روزنامه سوری درادامه می نویسد: علاوه براین 600 نیروی امنیتی عربستان وابسته به دستگاه امنیتی پادشاهی این کشور که در لبنان مستقر هستند برای انجام ماموریتهای ویژه اختصاص داده شدند.

روزنامه الوطن درادامه افزود : همچنین چند فروند هواپیمای سعودی، حامل 25 تن گازهای اشک آور وچندین قبضه سلاح کمری که مخصوص مقابله با تظاهرات است، در فرودگاه بیروت به زمین نشستند.

درادامه روزنامه الوطن، دولت عربستان را به تلاش برای شکست بیستمین نشست سران عرب در دمشق متهم کرد و توضیح داد : سفر اخیر سعود الفیصل وزیرامورخارجه و همچنین سفر امیر مقرن بن عبدالعزیز رئیس سازمان اطلاعات عربستان به چندین کشور اروپایی به همین منظور انجام شد.

وزارت امورخارجه عربستان طی روزهای اخیر به اتباع خود هشدار داد تا ازسفر به لبنان بپرهیزند.کویت هم از آماده باش سفارت خود در لبنان خبر داده است و فرانسه نیز دو مرکز فرهنگی خود را در این کشور تعطیل کرد.

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه چند روز پیش ادعا کرده بودلبنانی ها با افزایش بیم و نگرانی از وقوع دوباره جنگ داخلی در کشورشان به خرید سلاحهای سبک برای حفاظت بیشتر از خود روی آورده اند.

آگاهان سیاسی نقش عربستان در تحولات اخیر لبنان را مشکوک و باعث ضربه به وحدت ملی این کشور و مشوق خشونت ها ارزیابی می کنند.

این عربستانی های وهابی کثیف خیلی وقته که دارند پاشون رو از گلیمشون درازتر می کنند! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- در فاصله چند روز مانده به نخستین سفر رییس جمهوری ایران به عراق یک روزنامه چاپ بغداد در مقاله ای گستاخانه بار دیگر ادعاهای گذشته از جمله اعزام افراد مبتلا به ایدز از ایران به عراق را تکرار کرد.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) روزنامه مستقل و عرب زبان «کتابات» در این مقاله نه تنها پایان بخشیدن به آنچه اشغالگری ایران نامید را خواستار شد بلکه از برخی شیعیان برجسته در پارلمان و دولت عراق به عنوان «عوامل ایرانی» یاد کرد.

این روزنامه به قلم دکتر فواز الفواز، یک نویسنده سنی، عراق را تحت اشغال دو کشور آمریکا و ایران دانست و ادعا کرد: "همه ما از اهداف اشغالگری ایران شامل سرقت کالاهای ملت عراق و به اسارت درآوردن مردم این کشور آگاهیم. همچنین از دشمنی ایران نسبت به فرهنگ عراق اطلاع داریم. اشغالگران در منطقه چشم طمع نسبت به ثروت های عراق دارند و از مردم این کشور که بهترین مخلوقات خداوند هستند! متنفرند."

کتابات مدعی شد: "دشمنی ایران با عراق هیچگونه حد و مرزی نمی شناسد. آنها با سوق دادن مردم عراق به ویژه شیعیان به سمت جنگ های فرقه ای به دنبال پیروزی دکترین روحانیون ایرانی هستند. اما همه فرقه های عراقی به ویژه شیعیان سرانجام به ماهیت طرح های ایران پی برده و دریافتند که هدف مقاصد اهریمنی و کینه توزانه ایران بوده اند!"

این روزنامه عراقی در ادامه بدون آنکه سندی ارایه دهد به طرح ادعاهای واهی علیه ایران پرداخت و نوشت: "فهرست اقدامات ناشایست ایران در عراق دراز است و از ترور دانشمندان، اشخاص عالی رتبه و روسای قبایل گرفته تا قاچاق مواد مخدر و فرستادن زنان و مردان مبتلا به ایدز به عراق برای آلوده کردن عراقی ها را دربر می گیرد. حتی ایران برخی داروهای حاوی این ویروس کشنده را به منظور نابودی عراق و عراقی ها به این کشور ارسال کرده است!"

کتابات در ادامه ادعاهای خود آورده است: "اگر ایرانی ها مسوول نیستند پس چه کسی مسوول یک سری آتش سوزی های پالایشگاهی است که به دولت فشار آورده تا واردات مشتقات نفتی از ایران را افزایش دهد؟! و هر زمان این فرآورده ها وارد عراق می شود دوباره به ایران بازگردانده می شود."

انتشار چنین مقاله ای در یک روزنامه عراقی در زمانی صورت می گیرد که رییس جمهور ایران در آستانه نخستین سفر خود به عراق قرار دارد.

به نظر می رسد رسانه های مخالف دولت عراق با هدف تاثیرگذاری منفی بر این سفر از هم اکنون تلاش گسترده ای برای تخریب وجهه جمهوری اسلامی در نظر افکار عمومی مردم عراق آغاز کرده ان

عجب! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران - دادگاهی در فرانسه 85 میلیون دلار از دارایی های بانک مرکزی ایران را مسدود کرد.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) به نقل از روزنامه آمریکایی نیویورک سان، در این مورد نادر، شاکیان آمریکایی پرونده موفق شدند یک دادگاه غیر آمریکایی را به مسدود کردن دارایی های ایران متقاعد سازند.

یک دادگاه فرجام در پاریس قرار است دوشنبه آینده مسئله ادامه مسدود ماندن این دارایی ها که در بانک فرانسوی ناتکسیس نگهداری می شود یا آزادسازی آن را بازنگری کند. این دارایی ها به مدت دو ماه مسدود مانده اند.

شاکیان این پرونده دو فرد به نام های "ست بن هایم" و "جنی روبین" هستند که اولی در عملیات بمبگذاری در اتوبوسی در غزه در سال 1995 توسط گروه جهاد اسلامی فلسطین و دومی در حمله انتحاری حماس در مرکز شهر قدس در سال 1997 زخمی شدند.

هیات قضات آمریکایی مدعی اند ایران این دو سازمان را حمایت مالی می کند و در احکامی غیابی خواستار مسدود شدن دارایی های ایران شدند.

به گفته وکیل شکات پرونده، ایران با دست زدن به تلاش های دیپلماتیک و سیاسی فراوان، تلاش کرده تا از پیشروی پرونده ممانعت به عمل آورد.

اقدام دادگاه فرانسوی به نفع شاکیان آمریکایی در واقع موضع جدید این کشور را در قبال ایران نمایان می سازد. نیکولاس سارکوزی رئیس جمهوری فرانسه موضع سختی در قبال ایران اتخاذ کرده بود.

به گفته "کریستف رادتک" یک وکیل ایرانی، در این پرونده فردی از وزارت دادگستری فرانسه به هواداری از بانک مرکزی ایران علیه شاکیان اظهاراتی را بیان داشته است.

وی افزود: دخالت وزارت دادگستری در این مورد که آیا دارایی های یک بانک در قالب بخشی از دادخواهی مدنی مسدود شود یا نه، امری بسیار نادر است. معمولا این وزارتخانه در این گونه امور دخالتی نمی کند و مورد مذکور ناکامی اداره خزانه داری آمریکا در لابی با بانک های اروپایی برای توقف سرمایه گذاری در ایران را به نمایش می گذارد.

مسئولان چکار می کنند؟! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما باید یه سری کماندو در امریکا و اروپا داشته باشیم برای تسویه حساب بصورت غیر نقدی با امثال اینا icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
الان اقا سعید میاد بهش میگه بحث رو منحرف کردی icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اينجا كه گفته (( همچنین از دشمنی ایران نسبت به فرهنگ عراق اطلاع داریم )) واقعا خنده داره از اينها بيشتر از اين نميشه انتظار داشت انگار يادشون رفته كه چشم طمع به ايران و كويت داشتند و اگر موفق ميشدند معلوم نبود كشور بعدي كدام يك از كشور هاي منطقه هست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.