Recommended Posts

اگر قراره چنين طرحي اجرا بشه بهتره همه جزاير خليج فارس يك استان را با مركزيت قشم يا كيش تشكيل بدهند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چه عجب غیرت ملی مسئولین ما گل کرد،جای بسی خوشحالی است البته امیدوارم حرف های مسئولین در حد شعار نباشد و در عمل جوابی سخت و سوزناک به گستاخی های امارات بدهیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اقا كلمه خليج هم يك كلمه عربي بهتر نيست حتي از معادل فارسي اش است استفاده كنيم تا هيچ گونه ارتباطي با اعراب نداشته باشه ؟ كسي اگه معادلشو ميدونه ممنون ميشم من بيسوادو هم اگاه كنه؟[/quote]

خلیج واژه ای به زبان تازی است

معادل پارسی آن "[b]شاخابه[/b]" می شود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انشالله امکاناتی فراهم شود تا ملت ایران در کنار سفر به جنوب کشور و سواحل بندرعباس از زیبایی های این جزیره نیز بی بهره نبوده و با رونق دادن به آن چشم دشمنان را کور و اتحاد ملی را روزافزونتر نمایند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
. [b]دوستان يه سوال:[/b]
حالا اگر كشورك هاي جنوبي هم بيان هر كدوم يه استانكي با اسم مجعول خليج ع.ر.بي درست كنن و هواپيماهاي عبوري هم هي مثلا اونو قرقره كنن چي ميشه؟
فكر ميكنم بايد يه كاراي اساسي تو اون مناطق و جزاير لاينفك كشورمون بشه.مثلاْ:
1-بهترين دانشگاههارو به لحاظ كيفي و كمي اونم به صورت بين المللي در اونجا برپا كنند. تا از ممالك مختلف آدم بياد اونجا و روي مغزشونم كاربشه كه بدونن دنيا دست كيه!
2-هرچي سمينار و كنفرانس علمي و غير علمي در اين مملكت ميخواد برگزار شه اولويت اول مكاني در اون مناطق باشه(تا هرچي توليد علمي لا اقل در قالب مقالات حاصل ميشه با آدرس و نام اين مناطق منتشر بشه - جدا از اينكه اين باعث ميشه زير ساختهاي لازم براي رفت و اومد گسترده ملت ايران به اين قسمت ازمملكت فراهم بشه )
3- بافت جمعيتي ايران دوست در اون مناطق هر چه بيشتر تقويت و گسترده شود. (از زادو ولد ايرانيان در اون مناطق به طرق مختلف حمايت شود)
4-با تاسيس مراكز پزشكي مجهز رفت و آمد ها در سطوح ملي و بين المللي در آن مناطق و جزاير هرچه بيشتر گسترش يابد - مثلا با تاسيس زايشگاههاي مجهز با تعرفه هاي ويژه و حتي به صورت رايگان سعي شود انگيزه لازم براي تولد ايرانيان با شناسنامه صادره از آن مناطق تصاعدي بالا رود.و حتي ميتوان امتيازات اجتماعي خاصي نيز براي متولدين آنجا در نظر گرفت : مثلا متولدين جزاير تنب و نيز جزيره بوموسي سه ماه كمتر از سايرين خدمت وظيفه نمايند و... . چراكه شناسنامه و خود فرد تا آخر عمر خود و چه بسا نسل بعديشون اتوماتيك وار مبلغ و معرف آن مناطق خواهند بود و به آن بخش از كشور تعلق خاطر خاص پيدا كرده و گره ميخورند).
و ...
[b]در پايان به مديران محترم پشنهاد مينمايم اين نظرات را در قالب يك [color=red]پست مستقل[/color] درآورند تا بدين وسيله فراخوان افكار صورت پذيرد و به مسولين هم انعكاس يابد كه چه كنيم تا ديگران طمع به خاك و مال و ناموس ايران و ايراني جماعت نداشته باشند.
انشا الله[/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]به گزارش واحد مرکزی خبربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، نجیب الحمر رییس شورای اداری روزنامه الایام و برادر نبیل الحمر مشاور رسانه ای شاه بحرین تأکید کرد خاندان آل خلیفه تصمیم خود را برای الحاق این کشور به عربستان سعودی گرفته است.
به گفته نجیب الحمر، آل خلیفه احتمالا به زودی در فرمانی پادشاهی از اتحاد دو جانبه بحرین با عربستان سعودی خبر دهد.
براساس این گزارش، ناظران طی هفته های اخیر از افزایش تبادل نامه بین شاه بحرین و همتای سعودی خود خبر داده اند که آخرین نامه را محمد بن مبارک آل خلیفه معاون نخست وزیر بحرین به شاه سعودی رساند. در این نامه ها درباره چارچوب الحاق بحرین به عربستان سعودی توافق شده است.
پایگاه خبری مرآه البحرین در همین راستا از وجود برخی نشست های محرمانه برای بررسی این طرح خطرناک که به معنای اشغال نهایی و کامل بحرین است، پرده برداشت.
با این حال ناظران معتقدند، اعلام هرگونه اتحاد از سوی آل خلیفه و آل سعود غیرقانونی است، زیرا در این زمینه به نظر مردم بحرین مراجعه نشده است.
عربستان سعودی یک ماه پس از آغاز خیزش مسالمت آمیز مردم بحرین در چهاردهم فوریه 2011، با چراغ سبز آمریکا و غرب برای کمک به بقای رژیم آل خلیفه و سرکوب بحرینیها، هزاران نیرو و خودرو زرهی به این کشور اعزام کرد.
دیروز هم انور عشقی رئیس مرکز مطالعات راهبردی در جده با اعلام این خبرگفت: موضوع تشکیل «اتحادیه» محور اصلی گفتگو های مشورتی 6 کشور (عربستان، امارات، کویت، عمان، قطر و بحرین) است که هفته آینده با حضور سران کشورهای عضو شورای همکاری در ریاض برگزار می شود.
انور عشقی خاطرنشان کرد: این نگرانی وجود دارد که این اتحادیه به ضرر کشورهای کوچک باشد.
عبدالخالق عبدالله استاد علوم سیاسی دانشگاه امارات با پیش بینی اعلام تشکیل اتحادیه بین دو کشور تأکید کرد که همه کشورهای عضو شورای همکاری تمایل به ورود به این اتحادیه را ندارند.
سلمان شیخ عضو مرکز بروکینگز در دوحه نیز گفت: اکنون مذاکرات درباره اتحاد بحرین و عربستان سعودی در جریان است و مسأله مهم آن است که بدانیم این اتحاد چگونه خواهد بود، اقتصادی، سیاسی و یا نظامی.
عبدالله بن عبدالعزیز شاه سعودی در نشست اخیر شورای همکاری در ریاض در نوزدهم دسامبر سال گذشته از کشورهای عضو دعوت کرد با عبور از مرحله همکاری وارد مرحله اتحاد در چارچوب یک سرزمین واحد شوند.
سعود الفیصل وزیر خارجه سعودی نیز دو هفته قبل در همایش جوانان عرب منطقه تاکید کرد، هماهنگی و همکاری کشورهای شورای همکاری کافی نیست و کشورهای عضو شورای همکاری به تشکیل یک اتحادیه قابل قبول روی آورند.[/align]

[url=http://www.iribnews.ir/NewsBody.aspx?ID=8473]منبع خبر[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

هربار تکرار نام بحرین ، تکرارخیانت و حماقت خاندان منحوس پهلوی و خوش رقصی هایشان برای انگلیس و امریکا

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این خاک بر سرا ببین کارشون به کجا رسیده که حاضر شدن با عربستان یکی بشن و برن زیر سلطه عریستان

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بوی خون از نشست ریاض به مشام می‌رسد

امروز قرار است سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض گرد هم آیند تا تصمیمی بیرون از تمام معیارهای موجود جهانی گرفته و با پیوستن بحرین به پادشاهی سعودی، عملاً حاکمیت خاندان آل سعود بر مجمع الجزایر بحرین را رسمیت دهند.

به گزارش «تابناک»، این اقدام در پانزدهمین ماه از قیام خونین و مسالمت‌آمیز مردم بحرین برای دستیابی به آزادی و برابری انجام می‌گیرد، در حالی که ارتش سعودی پس از چهارده ماه اشغال این جزایر نتوانست بر خشم مردمی چیره شده و آنها را سرکوب کند، اینک نوبت به طرح سناریوی جدیدی است و آن الحاق بحرین و به عبارت بهتر، سوءاستفاده حکام سعودی از بی‌عرضگی و بی‌تدبیری حاکم این جزایر برای بلعیدن آن است.

شیوخ حاشیه خلیج فارس که ناامید از سرکوب مردم بحرین و سکوت خفت‌بار مجامع جهانی، هر روز دامنه فشار و تهدید و قتل را بر مردم این جزایر بیشتر و بیشتر می‌کنند، اکنون با این سیاست، در صدد آن هستند تا صورت مسأله را پاک کرده و به این منظور دم از اتحاد دو کشور می‌زنند تا با گسترده شدن یوغ سعودی‌ها بر گرده حکام آل‌خلیفه، بهتر بتوانند خانه‌های مردم بحرین را شخم بزنند.

بی‌گمان، این کار حکام سعودی و آل‌خلیفه بدون آگاهی مقامات کاخ سفید و کاخ باکینگهام نبوده و هم اوباما و هم ملکه انگلیس به خوبی در جریان ریز این مسائل بوده و تأیید نهایی این امر را هم در سفر چند روز پیش فرزند حاکم بحرین به واشنگتن و دعوت از شخص حاکم این جزایر برای شرکت در مراسم سلطنتی در لندن، در اختیار دو طرف گذاشته‌اند.

در چند روز اخیر، سران کشورهای حاشیه خلیج فارس به همراه رسانه‌های تحت اختیار خود در توجیه علت این کار برآمده و همواره از تهدید ایران به عنوان مهمترین دلیل موجود برای این کار یاد می‌کنند؛ تهدیدی که به گفته آنها، می‌خواهد شیعیان را در بحرین به قدرت برساند و حکومت موروثی و حاکمیت اقلیت بر اکثریت را از بین ببرد؛ درست همان کاری که در عراق شد، البته این کار را آمریکایی‌ها کردند و عراق را در طبقی از زَر به ایرانیان هدیه نمودند!

بحرین در سکوت عجیب مقامات تهران و چراغ سبز آمریکا به دست ارتش سعودی اشغال شد و از زمان اشغال این جزایر تاکنون، بیش از نود شهروند بحرینی به شهادت رسیده، صدها تن زخمی، مصدوم و بازداشت و هزاران نفر نیز از کار بیرون شده‌اند، دامنه تهدید و ارعاب حتی به منزل علما و مراجع بحرین رسیده و اشغالگران وهابی در هتک حرمت به ساحت و قتل آنها نیز ابایی نخواهند داشت؛ رژیمی که حاضر به پذیرش اصلاحات نبود و نتوانست خواسته مردم را بپذیرد، اکنون می‌خواهد با پیوستن به عربستان، هژمونی منطقه‌ای در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه را بر هم بزند و به زعم خود از ایران انتقام بگیرد.

عربستان سعودی از سال‌ها پیش ـ درست هنگامی که محمدرضا پهلوی در اقدامی عجیب، احمقانه، غیر قابل پذیرش و به دور از همه قواعد سیاسی از حق تعیین سرنوشت مردم بحرین سخن گفت و آن را دو دستی تقدیم شیوخ آ‌ل‌خلیفه کرد ـ طرح بلعیدن این مجمع الجزایر را در سر می‌پروراند. این طرح در بعد از انقلاب با شدت بیشتری پیگیری شد و با اتصال جزیره منامه به خاک عربستان به وسیله پل «فهد» به اوج خود رسید و همان‌گونه که گفته شد، در میان بی‌عرضگی و درماندگی حاکم مجمع الجزایر بحرین، اکنون سعودی‌ها به آرزوی چهل ساله خود می‌رسند.

بی‌گمان بلعیدن بحرین کار آسانی نخواهد بود؛ بحرین لقمه گلوگیری است و خود شیخک‌ها و اربابان آنها هم به خوبی ‌می‌دانند، سرنگونی آل‌خلیفه یعنی رفتن همه حکومت‌های موروثی و قدرت گیری مردم؛ بنابراین، حاضرند تا آخر خط رفته و هر خطری را در این رابطه به جان بخرند، چرا که مرگ و زندگی آنها به سرکوبی مردم بحرین بسته است و اتحاد نیز حربه‌ای در همین راستا به شمار می‌رود.

اما آیا تغییرات در عرصه امنیت و جغرافیای سرزمینی در منطقه‌ حساس و راهبردی خلیج‌فارس به همین سادگی روی خواهد داد؟ آیا مهمترین بازیگر منطقه‌ای که اجازه داد تا سعودی‌ها با اشتباه محاسباتی وارد بحرین شوند، اکنون اجازه خواهد داد، هژمونی این منطقه تغییر کرده و عربستان سعودی پا را از گلیم خود درازتر کند؟ آیا ایران که به اعتراف ده‌ها باره خود سران رژیم آل‌خلیفه هیچ دخالتی در تحولات بحرین نداشته و تنها حمایت معنوی از این حرکت کرده، همچنان در همین چهارچوب به حرکت خود ادامه خواهد داد و حمایت‌ها تنها معنوی و شعاری خواهد بود؟

آیا مردم بحرین که بیش از پانزده ماه است، قیام دامنه‌دار خود را برای رسیدن به کرامت و شرف و آزادی آغاز کرده‌اند، حاضر خواهند شد به زیر یوغ حکام وهابی و حامیان القاعده بروند؟ آیا آنها به سادگی از کنار خون عزیزترین کسان خود که به ضرب گلوله فرزندان حمد و جوخه‌های مرگ عبدالله سعودی و عبدالله اردنی به شهادت رسیده‌اند، خواهند گذشت؟ آیا اعتراضات مردم بحرین پس از الحاق رسمی به عربستان سعودی در اندازه سنگ و مشت خواهد ماند؟

بدون شک اگر جمهوری اسلامی ایران ـ که خود را حامی و پناهگاه مظلومان می‌داند ـ‌ بخواهد در برابر این حرکت نابجا که امنیت ملی کشور را تهدید می‌کند، ساکت بنشیند، این شیوخ آن را به حساب دیگری قلمداد کرده و دایره جسارت را بیشتر خواهند کرد، همان‌گونه که اسائه ادب آنها به ساحت خاک ایران، همچنان بر سر زبان‌هاست.

تجربه نشان داده اعراب تنها زبان ترس را می‌فهمند و تا هنگامی که ترس بالای سر آنها نباشد، کارهای عجیب و غریب و غیرعادی که ناشی از قوه تخیل و توهم آنهاست، می‌کنند.

همچنین باید بر این نکته تأکید و یادآوری کرد که ورود ارتش اشغالگر سعودی به خاک بحرین، مانند ورود آنها به جزیره بوموسی است، چرا که خود استقلال بحرین، بدون گذاشتن حتی یک صندوق رأی و نظرخواهی از مردم زیر سؤال است و همه مردم ایران آن را همچنان جزیی از خاک خود می‌دانند و این بر هیچ کس پوشیده نیست؛ بنابراین، باید گفت همان‌گونه که ادعای شیخ ابوظبی بر جزایر ایرانی در خلیج فارس عبور از دریای خون خواهد بود، پیوستن بحرین نیز همان اندازه گلوگیر بوده و سعودی‌ها برای بلعیدن آن باید خون بنوشند.

در حالی که سعودی‌ها و قطری‌ها آشکارا از مسلح کردن شورشیان سوریه و حمایت از تروریست‌های القاعده برای قتل‌عام مردم این کشور می‌گویند و کشتی کشتی سلاح و مهمات برای آنها میفرستند و میلیاردها دلار در این راه هزینه می‌کنند ـ تا به گفته خودشان ایران را از پای درآورند ـ آیا موجب خجالت است که مقامات رسمی در ایران، حمایت خود را از مردم بحرین اعلام کنند و آشکارا از حرکت اعتراضی آنها حمایت کرده و در مجامع جهانی زبان گویای این مردم مظلوم باشند؟

در این باره باید گفت، ایران که کاری نکرده و دستی تکان نداده، تبدیل به دشمن درجه یک شیوخ شده و آنها اتحاد را برای شکست ایران تشکیل داده‌اند، پس چرا ما دست روی دست بگذاریم و تهمت بخوریم و کار نکنیم! مگر این همه تجهیزات نظامی که خواب را از چشم دریاسالار «فارکس» ربوده، نمی‌تواند خواب شیوخ را آشفته کند؟

اقدام سعودی‌ها در الحاق بحرین، انداختن آتش به انبار باروت است. خلیج فارس جایی نیست که کسی بخواهد در آن توسعه‌طلبی ارضی داشته باشد و تانکرهای نفت را به مقصد پالایشگاه‌های اروپا و آمریکا روانه کرده و با خریدهای ده‌ها میلیارد دلاری نظامی، حق السکوت پرداخت و خود در آرامش زندگی کند. زندگی شیخک‌ها در خانه‌های شیشه‌ای، به سنگی بند است که اگر یک کارخانه تصفیه آب آن هدف قرار گیرد، دیگر واحه‌ای نخواهد بود تا آنها را سیراب کند، یا اگر نیروگاه برقی هدف قرار گرفت، بتوانند از برج خلیفه بالا و پایین بروند و ... .

در پایان باید گفت، بهتر است در نشست امروز در ریاض، بر آتش مشکلات موجود در بحرین ندمند و رفتاری عاقلانه در پیش بگیرند که این بازی پایان خوشی برای آنها نخواهد داشت و آواز دهل شنیدن از دور خوش است.

[url=http://www.tabnak.ir/fa/news/244589/%D8%A8%D9%88%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B1%D8%B3%D8%AF]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وزیر امور اطلاع رسانی بحرین گفت: «انتظار می‌رود عربستان سعودی و بحرین برپایی اتحاد سیاسی را در جلسه سران شورای همکاری خلیج فارس -دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه- اعلام کنند.»
جام نیوز، شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) یکشنبه 24اردیبهشت (May.13) خبر داد: «رهبران عربستان سعودی، کویت، بحرین، قطر و امارات متحده عربی فردا جلسه مشترکی برگزار می کنند. این چندمین بار است که سران کشورهای خلیج [فارس] با یکدیگر به مذاکره می نشینند اما بر خلاف دفعات قبل که موضوع بیشتر اقتصادی بود این بار مقاصد سیاسی پررنگتر است.»

"علی صدرزاده" به عنوان کارشناس به شبکه بی بی سی گفت: «قرار است اتحادیه ای شبیه اتحادیه اروپا درست بشود و البته مبتکر این طرح، عربستان سعودی است و قدم اول این اتحادیه، "ملحق شدن بحرین به عربستان" است اما مخالفین اعلام کرده اند این کار بدون همه پرسی از مردم بحرین امکان پذیر نیست.»

صدرزاده افزود: «در واقع این نشست برای مقابله با نفوذ ایران در منطقه است.»

گفتنی است پیش تر منابع منطقه ای از قطعی شدن تصمیم شوم آل خلیفه و آل سعود برای ضمیمه کردن بحرین به عربستان سعودی خبر داده بودند.

بنا بر گزارش تکمیلی جام نیوز به نقل از وب سایت "رادیوفردا" (RadioFarda) در همین راستا، وزیر امور اطلاع رسانی دولت بحرین گفته است: «انتظار می‌رود عربستان سعودی و بحرین برپایی اتحاد سیاسی را در جلسه سران شورای همکاری خلیج فارس -دوشنبه 25 اردیبهشت ماه- اعلام کنند.»

بر اساس این گزارش، "خلیفه بن سلمان آل خلیفه" نخست وزیر بحرین، در مصاحبه با خبرگزاری دولتی بحرین گفته است: «آرزوی مردم منطقه این است که روزی را ببینند که مرز‌ها در آن برداشته می‌شود و کشور‌ها به اتحاد برسند.»!!

این پایگاه خبری از قول وزیر امور اطلاع‌رسانی بحرین می افزاید: «برخی از اعضای شورای همکاری خلیج فارس نظرات و ابهام‌هایی در خصوص تشکیل اتحادیه دارند.»

وب سایت رادیو فردا تأکید می کند: «اعضای شورای همکاری خلیج فارس بیم آن دارند که ایجاد اتحادیه، باعث نفوذ بیش از پیش عربستان سعودی در کشورهای عضو شود.»

[color=blue]http://www.598.ir/fa/news/54870/%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A7%D9%82-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%82%D9%88%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA[/color][/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش فارس، در آستانه برگزاری نشست اعضای شورای همکاری در ریاض، وزیر اطلاع‌رسانی بحرین اعلام کرد، اتحاد دوجانبه مورد توافق این کشور با عربستان سعودی، در 4 محور خواهد بود.

"سمیره رجب" گفت: بحرین موافقت کرده است که با عربستان سعودی در چهار محور "امنیت"، "دفاع"، "اقتصاد"، و امور خارجی" متحد شود.

وی اذعان کرد: کشورهای کوچک امروزه نمی‌توانند به بقا ادامه دهند و امیدواریم بقیه کشورهای عربی منطقه به این اتحادیه بپیوندند.

"انور عشقی" رئیس مرکز مطالعات راهبردی در جده با اشاره به اینکه قرار است در نشست اعضای شورای همکاری در ریاض (امروز دوشنبه) موضوع الحاق بحرین به عربستان تحت عنوان تشکیل اتحادیه بررسی شود، گفت: موضوع تشکیل "اتحادیه" محور اصلی گفت‌وگوهای مشورتی 6 کشور (عربستان، امارات، کویت، عمان، قطر و بحرین) است که هفته آینده با حضور سران کشورهای عضو شورای همکاری در ریاض برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این نگرانی وجود دارد که این اتحادیه به ضرر کشورهای کوچک باشد.

"عبدالخالق عبدالله" استاد علوم سیاسی دانشگاه امارات با پیش بینی اعلام تشکیل اتحادیه بین دو کشور تأکید کرد که همه کشورهای عضو شورای همکاری تمایل به ورود به این اتحادیه را ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه "العالم"،پس از آغاز خیزش مسالمت آمیز مردم بحرین در فوریه 2011، رژیم آل‌سعود که موجودیت آل خلیفه را در منطقه در خطر می دید، نیروهای خود را تحت عنوان توافقنامه نیروهای "سپر جزیره" برای کمک به سرکوب مردم این کشور به بحرین اعزام کرد.

سرکوب شدید مردم به دست نیروهای آل خلیفه و آل سعود موجب شد سران این دو خاندان برای توجیه علت حضور این نیروهای اشغالگر سعودی در بحرین، و جلوگیری از گسترش اعتراضها به عربستان، به فکر الحاق بحرین به عربستان بیفتند.

"عبدالله بن عبدالعزیز" شاه سعودی در نشست اخیر شورای همکاری در ریاض در نوزدهم دسامبر سال گذشته، از کشورهای عضو دعوت کرد با عبور از مرحله همکاری، وارد مرحله اتحاد در چارچوب یک سرزمین واحد شوند.

"سعود الفیصل" وزیر خارجه سعودی نیز دو هفته قبل در همایش جوانان عرب منطقه تأکید کرد، هماهنگی و همکاری کشورهای شورای همکاری کافی نیست .. و کشورهای عضو شورای همکاری، به تشکیل یک اتحادیه قابل قبول روی آورند.


[url]http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910225000490[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قسمتی از خاک ایران که جدا شد +مستقل شد =با عربستان یکی شد .عجب معادله ای! icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.