Recommended Posts

این عربها هی میگن بابا ما نمخوایم با شما دوستی داشته یاشیم..هی میگن بابا روابط ما به خودمون ربط داره.ما میگیم نه تو رو خدا بیایین با هم رفیق باشیم........
پاچه خواری ایران هم دیگه حدی داره


دوست عزيز ، ايران دنبال همگرايي منطقه‌اي هست و اين استراتژي اصلي ايرانه به خاطر همين به اتحاد بين كشورهاي اسلامي منطقه اصرار داره

و همين طوري كه سعيد هم گفت ، احمدي‌نژاد بين اعراب محبوبيت زيادي داره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آفتاب: معاون رئیس‌جمهور عراق در اظهاراتی غیر متعارف با انتقاد شدید از تصمیم ایالات متحده برای گفتگو با جمهوری اسلامی ایران بر سر اوضاع امنیتی کشورش ابراز عقیده کرد که «این مذاکرات نافی استقلال و حاکمیت ملی عراق بوده و زمینه را برای دخالت تهران در امور داخلی آن کشور فراهم می‌آورد». به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دکتر طارق‌الهاشمی که یک مسلمان سنی است روز یکشنبه با بیان این نظرات در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در اردن گفت: «این‌که دو کشور خارجی بخواهند با شرکت در مذاکراتی که درباره عراق انجام می‌شود از طرف مردم عراق صحبت کرده و برای مسائل داخلی و بین‌المللی آنان تصمیم‌گیری کنند به هیچ‌وجه نمی‌تواند یک ایده خوب و موثر تلقی شود». معاون رئیس‌جمهور عراق در ادامه با اشاره به این که عراق به میدان رقابت دیگر کشورها تبدیل شده گفت: «برای ما بسیار ارجح‌ خواهد بود اگر خود مردم عراق در شرایطی درست و عادلانه درباره بازگرداندن ثبات و امنیت به کشورشان صحبت کنند». معاون جلال طالبانی با ابراز این عقیده که مذاکرات ایران و آمریکا نافی استقلال و حاکمیت ملی عراق است گفت: «مطمئنا مردم عراق باید از محتوا و برنامه مذاکرات آگاه شده و هر تصمیم و توافقی که در نتیجه مذاکرات گرفته می‌شود باید به اطلاع بغداد برسد». اظهار نظر غیرمتعارف معاون رئیس‌جمهور عراق درباره مذاکرات ایران و آمریکا در حالی مطرح می‌شود که پیش‌تر دیگر مقامات عراقی از جمله رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس مجلس، وزیر امورخارجه، مشاور امنیت ملی و ... حمایت خود را از این گفتگوها به‌طور قاطعانه ابراز داشته‌اند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منشأ مشكلات غرب و فشارهاي گسترده عليه ايران، هويت و قدرت جمهوري اسلامي است و درواقع، برنامه اتمي ايران در دشمني غرب با جمهوري اسلامي، نقش كليدي ندارد. يک مقام آگاه با بيان اين مطلب در گفت‌وگو با «بازتاب» اظهار داشت: نبايد با ساده‌انگاري گمان كنيم كه اگر ما امروز برنامه هسته‌اي خود را تعليق كرده يا حتي آن را كنار بگذاريم، آمريكا و كشورهاي غربي، دست از خصومت و اعمال فشار بر ايران برمي‌دارند. وي گفت: عده‌اي از مذاكره‌كنندگان پيشين با چنين تصوري پيش مي‌رفتند كه نتيجه كار آنان، تعليق مرحله به مرحله كل فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران بود كه البته در ازاي آن، امتياز در خوري هم گرفته نشد. البته اشتباه ديگر آنان اين بود كه گمان مي‌كردند توافق با اروپا، موجب رفع مشكل مي‌شود حال آن‌كه در بحث فشارهاي غرب عليه ايران، طرف اصلي آمريكاست و هرگونه توافق و چانه‌زني با كشورهاي مهم اروپايي، در صورتي كه موافقت آمريكا را به همراه نداشته باشد، تعيين‌كننده نيست و ارزش چنداني ندارد. اين مقام آگاه افزود: حتي اگر آمريكايي‌ها، زماني به اين نتيجه برسند كه ايران سلاح هسته‌اي دارد، چه بسا با بمباران برخي مراكز حساس ايران، مشكل خود را برطرف كنند، اما همان‌گونه كه پيش از اين هم مقامات عالي‌رتبه نظام و بزرگان كشور اعلام كردند، سلاح و قدرت اصلي جمهوري اسلامي، انديشه انقلاب اسلامي و اقتدار فرهنگي ايران در منطقه است كه آمريكايي‌ها سلاحي براي مقابله با آن ندارند. وي توضيح داد: در ماجراي جنگ عراق نيز مشكل آمريكا، خروج صدام از سرسپردگي بود، نه وجود سلاح كشتار جمعي در اين كشور؛ كما اين‌كه بسياري از كارشناسان ايراني از آغاز از نبود چنين سلاح‌هايي مطمئن بودند و با اين حال، آمريكا جنگ را به اين بهانه انجام داد و بعدها دروغ بودن اين بهانه ثابت شد. حتي در آستانه بروز جنگ، برخي برادران كرد عراقي، نگران استفاده صدام از سلاح شيميايي بودند كه ما به آنان گفتيم، براي صدام حتي سلاح شيميايي باقي نمانده و همه اين‌گونه سلاح‌هاي خطرناك در بازرسي‌هاي چندساله از عراق پاكسازي شده است. او اضافه كرد: در حال حاضر هم، ديدگاه‌هاي گوناگوني درباره نقش پيشرفت هسته‌اي در پيشبرد مذاكرات وجود دارد. برخي دوستان، نقش اين پيشرفت‌ها را سرنوشت‌ساز مي‌دانند اما برخي ديگر چنين اعتقادي ندارند. اين مقام آگاه درباره علت بروز بن‌بست در مذاكرات هسته‌اي گفت: هرچند در مواردي اروپايي‌ها تلاش مي‌كنند با استناد به موضعگيري‌هاي به ظاهر متفاوت برخي مقامات، فرافكني كنند، واقعيت آن است كه آنان تاكنون حتي يك سند كه تضمين لازم را براي ايران ايجاد كند و مورد توافق «1+5» باشد در اختيار ايران نگذاشته‌اند. وي خاطرنشان كرد: در مقطع مهم توافق يازده‌بندي سولانا ـ لاريجاني نيز هرچند گروهي از تحليلگران، شنيدن صداهاي متفاوت از ايران را مانع از تحقق اين توافق دانستند، واقعيت آن بود كه كشورهاي «1+5» نيز در آن مقطع، توافق لرزاني داشتند كه تضمين و اطمينان لازم را براي ايران محقق نمي‌كرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سيد حسن نصرالله دبير كل حزب‌الله لبنان امشب در هفتمين سالگرد آزاد سازي جنوب لبنان سخنراني خواهد كرد. به گزارش فارس، در پي بحران امنيتي پيش آمده در لبنان طي هفته جاري حزب الله لبنان جشن هفتمين سالگرد آزاد سازي جنوب اين كشور را ملغي اعلام كرد. در همين راستا سيد حسن نصر الله امشب جمعه ساعت 21 به وقت بيروت سخنراني زنده اش از شبكه المنار پخش خواهد شد كه انتظار مي رود غير از موضوعات مربوط به سالگرد آزاد سازي جنوب لبنان موضوعات مهم و بحران امنيتي و سياسي اخير را تحليل نمايد. جريان 14 مارس از ابتداي آغاز بحران امنيتي در لبنان طي هفته جاري سعي بر آن داشت كه گروه تروريستي فتح الاسلام را همراه حزب الله معرفي كرده و هر دو را در يك جبهه قرار دهد. اما اين طرح با هوشياري حزب الله و اعلام محكوميت فتح الاسلام و جدا كردن حساب آوارگان فلسطيني از اين گروه شكست خورد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
درود این تازیان چه باشند که ماها بشیم مهمان آنها اینهمه بلا سرمان آورده اند بعدشم ماها بی غیرت نیستیم کویتی ها برن پاچه خواری سربازای آمریکایی رو بکنند ماها رو التماس کنند نمیریم نژاد پرستیم ننگ اون ایرانی باد که برود کویت و وطن خود را رها کند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احمدی نژاد که به اصفهان سفر کرده، طی سخنانی تلويحا مسئله خطر حمله به ايران را مطرح کرد. اين درحالی است که او هفته گذشته اعلام کرده بود "حمله به ايران قطعا منتفی شده است!" احمدی نژاد در سخنرانی اصفهان خود گفت: اطلاعاتی داريم كه برخی قدرت‌های فاسد كه به نصيحت‌ها گوش نمی‌دهند، در حال جمع‌آوری پسمانده توان سياسی خود هستند تا بتوانند يك حركت ايذايی مختصر در مقابل حركت مردم ايران ايجاد كنند كه بايد بدانند هر اقدام روزهای آينده آنها آخرين تلاش مذبوحانه‌شان است. بزودی شاهد پيروزی‌های بزرگ ديگر در عرصه جهانی خواهيم بود. او اشاره ای به پيروزی اتمی نکرد و با توجه به اشاره ای که به پيروزی در عرصه جهانی کرد می تواند حدس زد که نظر او يک پيروزی نظامی بايد باشد! منبع:سايت پيك نت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ادم دیگه باید خیلی پست , رذل و بی بوته داشه که بره به اینا پناهنده بشه حاضرم به افغانستان پناهنده بشم ولی به اینا نه اصلا اگه فرار کنه خائنی بیش نست ننگ بر کسانی که به اینها پناهنده بشن , حتما بدش هم میخوام جزایر به جزایر و مردم جزایر ما هم پناه بدن و بگن مال ماست ببینم 50 60 سال دیگه که نفتتون تموم شد به زمین گرم نشستید کی دیگه بهتون محل میذاره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خاك عالم بر سر ايراني كه بخواد به اين عربهاي بي همه چيز پناهنده بشه . اينا فكر كردن با كي طرف هستن . ثانيا انگار اگه به ايران حمله بشه كويت امنه كه اينا دارن اينجور بل بل زبوني مي كنن. بدبختا اين يه ذره امنيتي هم كه هست از صدقه سر ايران و ايرانيه . اگه آمريكا همچين حماقتي بكنه و به ايران حمله بكنه ( كه از شواهد بر مياد همچين جراتي رو نداره ) شما ها كه ديگه سوراخ موش هم پيدا نمي كنيد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کارخانه نوشابه سازی کوکاکولا طرح های تبلیغاتی گسترده ای را در راستای توهین به مسلمانان و حمایت از رژیم صهیونیستی منتشر کرده است.

این کارخانه نوشابه سازی در یکی از تصاویر تبلیغاتی خود با منقوش کردن نام کوکاکولا بر روی گنبد مسجد الاقصی و جملاتی که در این طرح تبلیغاتی نوشته شده، صریحا اعلام کرده است که "با خوردن این نوشابه آمریکایی شما جزو حامیان اسرائیل به شمار می روید".
تصویر
سایت رسمی کوکاکولا نیز در صفحه نخست خود تصویری از نقشه جهان را قرار داده است که مخاطبان با کلیک بر روی هر نقطه از خاورمیانه با تنها کارخانه تولیدکننده این محصول در خاورمیانه یعنی رژیم صهیونیستی مواجه می شود که سایتی نیز به زبان عبری دارد.

در این زمینه و همچنین در راستای تحریم شرکتهای حامی رژیم صهیونیستی سایت "شجره" که متعلق به مسلمانان انگلیس است، اطلاعات گسترده ای از سهم رژیم صهیونیستی در درآمد فروش این نوشابه منتشر کرده است.

چندی پیش نیز کوکا کولا طرحی توهین آمیز علیه مسلمانان منتشر کرد که در آن مسلمانان را به ابزاری تبلیغاتی برای خود مبدل کرده است.
تصویر
تصویر فوق که نمایی از یک نمازجماعت با تن ‌پوشی از شرکت نوشابه ‌سازی آمریکایی است، باعث خشم مسلمانان در نقاط مختلف جهان شده و به حرکت گروه های غیر دولتی مسلمانان برای تحریم این کالای آمریکایی سرعت بخشیده است.

نکته جالب توجه این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این نوشابه به همراه نوشابه پپسی که از دیگر حامیان رسمی رژیم صهیونیستی محسوب می شوند، در ایران تولید و وارد نمی شد اما طی چند سال گذشته این دو محصول وارد بازار کشورمان شد و طی قراردادی که با شرکت ساسان امضاء گردید، تولید نوشابه، تحت لیسانس کوکا و پپسی آغاز شد.

در همین راستا پس از حمله اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان و نوار غزه، مجمع مطالبه مردمی مشهد مقدس طی نامه ای خطاب به مدیر شرکت نیسان شرق( خوشگوارمشهد)، کارخانه های پپسی و کوکا را نماد گسترش فرهنگ آمریکایی دانسته و با تاکید بر محرز بودن وابستگی آنها به صهیونیستها و گسترش بی حد و حصر این دو نوشابه در کشور، خواستار تعیین تکلیف آنها شد.

تعدادی از تشکل های مدنی و دانشجویی نیز پیگیر ارسال نامه ای برای مراجع و علما در زمینه تعیین تکلیف این دو نوشابه و سایر کالاهای حامی رژیم صهیونیستی که در ایران به فروش می رسد، هستند.

همچنین معترضین به فروش کالاهای حامی رژیم صهیونیستی خصوصا پپسی و کوکاکولا در ایران به استفتائی از مقام معظم رهبری نیز استناد می کنند که بسیار قابل توجه است. آنان معتقدند که این پاسخ دیگر جای هیچ توجیهی برای فروش این محصولات در ایران و سرزمین های اسلامی باقی نمی گذارد.

در سئوال 263 کتاب اجوبة الاستفتائات مقام معظم رهبری پرسیده شده که آیا برای مسلمانان خرید کالاهای اسرائیلی که در سرزمین اسلامی به فروش می رسند جایز است ؟ که حضرت آیت الله خامنه ای اینچنین پاسخ فرموده اند : " بر آحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که سود تولید و فروش آنها عاید صهیونیست ها که با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند، می شود، اجتناب کنند."

در این زمینه چندی پیش روزنامه ایندیپندنت نیز از تحریم محصولات کوکاکولا در دانشگاه های انگلیس خبر داد که علت این مساله، استفاده بیش از اندازه این نوشابه از مواد تهدید کننده سلامت عنوان شد.

پس با توجه به وجود نوشابه های متعدد تولید داخل برای جایگزینی کوکا و پپسی و با در نظر گرفتن مطالبی که ذکر شد، دیگر چه ضرورتی به ورود، تولید و فروش این کالاها در سرزمین های مسلمانان وجود دارد ؟

به نقل از www.hmsepehr.blogfa.com

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تصویر
بوش پدر نام فرزندش راجرج واکر بوش نهاد؛ چرا که این اسم معادل است با عدد 666 که در انجیل تعبیر به دیکتاتور آخرالزمان شده است.

دو نوع یهودیت داریم یک نوع آن به مسیحیت و دیگری به یهودیت معروف است، منظور از این تقسیم بندی این است که مسیحیت نشات گرفته از یهودیت و شاخه ای از آن است.

بعضی معتقدند شکاف میان این دو دین تنها به خاطر اشتباه در تاویل و ناشی از نگرش های سیاسی و نژادی امپراتوری روم قدیم بوده است.

مسلمانان اعتقاد دارند که مسیحیت دینی جدا از یهودیت از لحاظ منابع دینی است یعنی انجیل کتابی جدا از تورات است و با آمدن تورات انجیل نسخ شده است، این بینش به دلیل این است که با آمدن اسلام دین های قبلی نسخ شده است؛ بخصوص اگر اولی دچار تحریف و تغییر شده باشد.منابع مسیحیت تنها خلاصه در انجیل نمی شود؛ بلکه شامل تورات نیز می شود.به همین علت است که تورات را عهد قدیم وانجیل را عهد جدید می نامند.چون حجم عهد قدیم بیشتر از عهد جدید است لذا تاثیر یهودیت از مسیحیت امری ممکن و منطقی است.



در عهد قدیم به جنگ و ویرانگری دعوت می کند؛ اما عهد جدید به صلح و آشتی.عهد قدیم یهودیان را امت برگزیده خداوند تا ابد می داند؛اما عهد جدید آن ها را امت ملعون تا ابد می داند.

آنچه که امروز به عنوان راست مسیحی یا صهیونیسم مسیحی و یا بنیاد گرایی مسیحی یاد می شود. جنبشی است که اوج آن را در جریان های سیاسی آمریکا می توان دید.

مهمترین اصول اعتقادی صهیونیسم مسیحی بر پایه جنگ آخرالزمان و آرماگدون و ظهور دوباره مسیح است که از آن به عنوان خدا شناسی هار مجدون نیز یاد می شود.

نظام اعتقادی کسانی که خدا شناسی هارمجدون را تبلیغ می کنند متمرکز است بر روی سرزمین انجیل، صهیون و دولت اسرائیل که این دو را در بر می گیرد.

اینان چون اعتقاد دارند اسرائیل باید در مقر فرود آمدن دومین ظهور مسیح باشد لذا سعی دارند سرزمین اسرائیل را به یک آئین مذهبی بدل سازند.
در این میان اسرائیل به عنوان مجری اراده الهی حق انجام هر کاری برای تصرف سرزمین موعود را دارد و همین تفکر است که باعث سرازیر شدن پول و اسلحه به اسرائیل شده است.

در سال 1985 اولین همایش صهیونیسم های مسیحی برگزار گردید آنان در آن همایش دعای تهلیدار می خواندند که این جمله تشهد هرتزل را تکر ار می کردند که همه جهان از یهودیان نفرت دارند.پس یک راه باقی می ماند و آن این است که یهویان باید منحصرا در میان خودشان زندگی کنندو از نظر نظامی نیرومند شوند.

صهیونیست های مسیحی در یکی از قطعنامه هایشان از همه یهودیان که در بیرون از اسرائیل زندگی می کنند خواستند که در اسرائیل سکونت پیدا کنندو گفتند که بر هر مسیحی لازم است که در رفتن آنان تسریع کند.

در طی قرن های شانزدهم و هفدهم مسیحیان برای نخستین بار شروع به خریدن کتاب مقدس و تفسیر وتاویل مطالب آن کردند که تعالی بخشیدن به دو تصور ذهنی اسرائیل و یهود به عنوان دو عامل کلیدی، پیشگویی های کتاب مقدس را تشکیل می داد .

در طی 150 سال مسیحیان و بیش از همه انگلیس و نیز دیگر کشورهای اروپایی و بعد ها امریکا تنها و سرسخت ترین مدافعان صهیونیسم بودند.

راست مسیحی تاثیر بسزایی در سردمداران آمریکا داشتند و نقش برجسته ای در انتخاب جرج بوش ایفا نمودند.

انتخاب جرج بوش به این معنا بود که دست خدا به نوعی در کار بوده؛ یعنی کسی انتخاب شده است که زندگی اش با پذیرش عیسی مسیح متحول شده و وارد کاخ سفید شده است.

بعد از 11 سپتامبر این احساس وجود داشت که با وقوع چنین حادثه هولناکی خدا با قرار دادن چنین مردی در کاخ سفید باردیگر ما را تبرک کرد بعد از آن بود که بوش مجری طرح جنگ با تروریسم شدحمله به عراق در راس این اندیشه بود.

جری فالون یکی از سرشناس ترین سردمداران راست مسیحی و صهیونیسم مسیحی در اکتبر سال 2002 طی نشست تلویزیونی گفت: من فکر می کنم محمد تروریست بود.

آخرین مرحله این پروزه تخریب چهره اسلام با ساختن شخصیت هایی همچون بن لادن بود که در ذهن مردم جهان اسلام تروریسم را مجسم می کرد.

اعتقاد بوش پسر به جنگ آخرالزمان تلاش برای حمایت از اسرائیل و ایجاد آمادگی های لازم برای وقایع و نبرد معروف در عملکرد دولتمردان آمریکایی در طول یک قرن گذشته نهفته است.

اصلا بوش پدر در کتاب خاطراتش در زمان به دنیا آمدن بوش نام او را جرج واکر بوش گذارد ؛چرا که معتقد بود که فرزند او همان دیکتاتوری آخرالزمان است که به مدت هفت سال بر زمین حکومت خواهد کردهمان دیکتاتوری که در انجیل معرفی می کند و معروف به عدد 666 است واین عدد معادل اسم جرج و اگرا بوش است پس بوش همه به همین اعتقاد بزرگ شد.

خبرگزاری آینده روشن

به نقل از www.hmsepehr.blogfa.com

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من در صورت حمله استكبار جهاني به ايران بايد خون ناسيونال سوسياليست ملت ايران به جوش آيد و ايران تمام كشورهاي شيوخ شكم گنده فاسد را با موشكهاي شهاب با قدرت تمام درهم بكوبد و همه آنها را به آتش خشم ايرانيان بسوزاند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولی انصافا 80 درصد نوشابه های ایران بدرد نخوره اصلا چرا باید نوشابه بخوریم یه دوغ میخریم هم اصالت داره و هم ضرر جانی نداره تازه خودش یه غذا محسوب میشه icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نظر من در صورت حمله استكبار جهاني به ايران بايد خون ناسيونال سوسياليست ملت ايران به جوش آيد و ايران تمام كشورهاي شيوخ شكم گنده فاسد را با موشكهاي شهاب با قدرت تمام درهم بكوبد و همه آنها را به آتش خشم ايرانيان بسوزاند

شما خودتون را ناراحت نکنید اگه یه وقتی خدا ناکرده ( زبونش بوش لال شه , گوش بلر کر ) حمله کنن نه فقط ایرانیهای درون مرزی بلکه ایرانیهای درون مرزی خونشون به جوش میاد و عکس اعمل تندی نشون میدن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خاك بر سر اين عرب هايي كه اين عكس رو انداختن icon_biggrin راستي ميدونستيد پپسي مخفف pay every peni save Israel = PEPSI است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.