Recommended Posts

شورشيان وابسته به القاعده در عراق، روز پنجشنبه نوار ويديويي اعدام 14 سرباز و پليس عراقي را منتشر كردند. ايلنا به نقل از آسوشيتدپرس گزارش داد: «شورشيان وابسته به «القاعده در عراق»، روز پنجشنبه يك نوار ويديويي منتشر كردند كه اعدام 14 سرباز و پليس عراقي پس از پايان 72 ساعت مهلت تعيين شده براي دولت عراق به منظور برآورده كردن خواست شبه‌‏نظاميان را نشان مي‌‏داد.» بنا بر اين گزارش، «حكومت اسلامي عراق» همچنين يك نوار ويديويي را منتشر كرد كه در آن انفجار يك بمب كنار جاده‌‏اي را به دليل عبور يك زن و كودك متوقف كرد. به نظر مي‌‏رسد اين كار تلاش براي مقابله با انتقادهايي است كه گروه را متهم به كشتن غيرنظاميان مي‌‏كند. صحت هر دو نوار ويديويي قابل تشخيص نيست، اما در وب‌‏سايتي منتشر شد كه معمولا توسط شبه‌‏نظاميان اسلامي مورد استفاده قرار مي‌‏گيرد. اين 14 گروگان كه يونيفورم پوشيده بودند، با چشمان بسته و در حالي كه دستانشان به پشت بسته شده بود، در يك صف بر زمين زانو زده بودند. يكي از شورشيان كه ماسك اسكي پوشيده بود، از پشت سر و از فاصله نزديك، يك يك آنها را مورد هدف قرار داد كه همگي بر زمين افتادند. اين كشتار در جايي شبيه يك منطقه روستايي كه زمين چمن و چندين درخت اوكاليپتوس وجود داشت، انجام شد. همچنين يك كلبه چوبي در زمينه ديده مي‌‏شد. در بيانيه‌‏اي كه پيش از انتشار تصاوير ويديويي منتشر شد، «حكومت اسلامي عراق» و دادگاه مذهبي‌‏اش اعلام كردند كه «حكم خدا بايد عليه خائنان اجرا شود». اين گروه كه درخواست‌‏هايش شامل آزادي زنان زنداني در زندان‌‏هاي عراق بود، روز سه‌‏شنبه يك نوار ويديويي جداگانه ارسال كردند كه در آن 14 اسير با همان يونيفورم‌‏ها نشان داده مي‌‏شد و تهديد كردند كه در 72 ساعت آنان را مي‌‏كشند. «حكومت اسلامي عراق» گروهي متشكل از چندين گروه شورشي از جمله القاعده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پوشیدن شلوارهای گشاد و آویزان که از کمر پایین تر می آید در بین برخی از جوانان رواج دارد، اما این شلوارها که اغلب موجب پیدا شدن لباس زیر و یا بدن برهنه می شود سبب تمسخر یا واکنش منفی برخی دیگر از مردم می شود. به گزارش بي بي سي، اکنون یک شهرداری در ایالت لوییزیانای آمریکا تصمیم گرفته است پوشیدن شلوارهای شل و آویزان را که در ایران نیز برخی از جوان ها می پوشند، ممنوع کند. شهردار شهر دلکامبر می گوید قانون مصوب شورای شهر برای ممنوعیت پوشیدن این شلوارها را امضا می کند. شهرداری دلکامبر می گوید از آنجا که این شلوارها می توانند بخشی از بدن مردم را آشکار کنند که در انظار عمومی پسندیده نیست، می خواهد پوشیدن این شلوارها را ممنوع کند. کارول بروسارد، شهردار این شهر می گوید: "اگر شما بخشی هایی از بدنتان را که باید پوشیده بماند، در معرض دید دیگران قرار دهید، پانصد دلار جریمه می شوید". جوانانی که این شلوارها را می پوشند همچنین ممکن است با مجازات تا شش ماه حبس نیز روبرو شوند. "مد روز" آقای بروسارد در گفتگو با آسوشیتدپرس در باره جوانانی که چنین شلوارهایی می پوشند گفت: "بهتر است که آنها یک دفعه شلوارشان را دربیاورند و با شورت بگردند." تد آیو، قاضی این شهر می گوید : "این مقررات جدید به طور مشخص شامل شلوارهای شل و آویزان می شود و نشان دادن لباس زیر در انظار عمومی را منع می کند." برخی از شهروندان می گویند که هدف از وضع این مقررات سیاه پوستان بوده اند زیرا بین طرفداران موسیقی هیپ هاپ، پوشیدن این شلوارها، مد است. اما آقای بروسارد این موضوع را که این مقررات ممکن است جنبه نژادگرایانه داشته باشد رد کرده و گفته است: "سفید پوست ها هم شلوارهای آویزان می پوشند."

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
معلوم نيست قايله عراق چه جور قراره خاتمه پبدا كنه و يا اصلا خاتمه پيدا مي كنه يا نه .......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام از بس حالم بده که حوصله نوشتن ندارم فقط برید به سایت این عرب ... به نام نانسی عجرم و ببینید چه توهینی به ایرانیان کرده است؟! http://www.nancyajram.com [align=left]You are not allowed to enter nancy ajram official website , becos you are from Dirty country (Iran) So Go Away and dont try again [/align] icon_frown

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من با ديدن اين پيام خيلي شديد ناراحت شدم.دوست دارم هرچي فحش و ناسزا است نثار اين فاحشه كثيف و خودفروش كه بويي از مسلماني نبرده نجس كثيف كنم.به نظر من با اين وضعيت ما بايد اجازه دهيم آمريكا و اسراييل هركاري ميخواهند با اين اعراب كثيف البته بويي از اسلام نبرده ملخ خور كافردوست و خودفروش و وطن فروش انجام دهند و نسل اين انگلهاي چسبيده به اسلام و مسلمين را از روي زمين بردارند.من به نانسي اجرم تن فروش پيشنهاد ميكنم به جاي اين پيغامها برود با عرض پوزش ... را بدهد برايش دلر و سوزن بزند و بدن خود را در معرض ديد شيوخ و هم مسلكهاي خودش بگذارد تا آنها يك بهره اي از بدن تحريك كننده اش ببرند و بهتر است به درآمد زايي در ... دبي و بيروت و دمشق و غيره بپردازد و درآمد حاصله و حتي بدن محرك خود را بين اعراب وهابي مغزخشك از خدابي خبر و بويي از اسلام و دين نبرده هم مسلك و هم وطنش خيرات كند.من پيشنهاد ميكنم كه شما مديران گرامي يك گروه هك ايراني اسلامي را براي دادن يك پيام بسيار كوبنده به اين فاحشه كثيف عرب آل ابوسفيان وهابي و امثال او ترتيب دهيد.
بهتره يك عكس بسيار شوك برانگيز از او هم به سايت اين فاحشه كثافت كه توسط فتوشاپ طراحي شده به سايتش الصاق شود تا همه ببينند.به نظر من بايد ايرانيها سريعا جواب اين كثيف را بدهند.

نانسي اجرم يك عرب كثيف فاحشه نجس كثافت خوار است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
راستي دوستان يك نكته جالب چند وقت پيش سايت خبري انتخاب خبري را قرار داده بود مبني بر اينكه محمد رضا شريفي نيا از نانسي عجرم فاحشه براي بازي در يك فيلم سينمايي ايراني كه نام كارگردانش را به خاطر ندارم تست بازيگري گرفته بود كه اتفاقا به نقل از همين فاحشه توهين كننده به ملت ايران آمده بود كه او خيلي علاقه دارد با ايرانيها در ساخت فيلمي آموزنده و مفيد همكاري كند كه البته بازيگر ديگري كه ايراني است در نهايت انتخاب شد.حالا چطور اين خواننده فاحشه عرب بعد از اين تست بازيگري دادنش به يك بازيگر معروف و تواناي ايراني مانند شريفي نيا ناگهان اينگونه به ملت ايران توهين كرده جاي سوال دارد.شما در اين مورد چي فكر ميكنيد دوستان؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لابد شریفی نیا یه دستمزد زیاد بش پیشنهاد کرده بود بعد وقتی این ... انتخاب نشد مثلا خاسته اینطوری تلافی کند! تمام عربها همینطور ... هستن و هر کجا پول باشد دوست وگرنه دشمن میشوند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا توهين از اين بزرگتر وجود نداره يه فاحشه مياد يه ملت رو زير سوال مي بره ... فاحشه اي كه قدرت تبليغاتي زيادي بين اعراب ظاهر بين داره ....... icon_frown واقعا باعث تاسفه كه جوانهاي ما بي خبر از همه جا با چه شور و شوقي به اين فاحشه ابراز علاقه مي كنند و اهنگ ها و عكس هاش رو در تمامي موبايل ها جا به جا مي كنند.... واقعا جاي تاسف داره ..... البته كماندو عزيز من در يك مورد با شما مخالفم و اون اين كه ما هيچ وقت از سني ها حمايت نكرديم و نمي كنيم و پشتيباني ما هميشه از شيعيان بوده ..... فقط حماس مي مونه كه اون هم طبق قانون دشمن دشمن ما دوست ماست ازش پشتيباني مي كنيم ........ ولي به نظر من هم هر كسي كه خون ايراني تو رگ هاش جريان داره و كمي از كامپيوتر سر در مياره بايد حداقل تلاشش رو براي هك كردن سايت اين فاحشه انجام بده تا مسوليتي در قبال اين مردم بر گردنش نباشه ......... راستي كجاند اونهايي كه هي اسم كورش كبير رو بر زبونشون جاري مي كردند .... اقايون خالا وقتشه كه دينتون رو نسبت به كورش ادا كنيد ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در سايت بالاترين كسي نوشته بود كه آدرس سايت اصلي اين خواننده عرب بصورت زير است : www.nancyajramonline.com به سايت www.nancyajram.com با استفاده از فيلتر شكن مي توانيد وارد شويد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
لعنت خدا بر اين كثافتها
ولي توهين از اين بزرگتر هم شده!!!
چي؟
جشن ملكه اليزابت و فرستادن گل و رفتن يه سري ... از اين نانسي بدتر به اين مهماني ميتونيد عكسهاي اين مهمانهاي محترم رو با لباسهاي تابلوشون
در فارس نيوز ببينيد .
اينا چه از داخل چه از خارج از پير كثيف استعمار خط ميگيرن بايد ريشه اين آنگلوصهيونها رو خشكوند نه اينكه روي يه شخص تكيه كرد كسايي مثل نانسي چه فرقي با وهابي هايي دارند كه انهدام حرم عسگريين رو به هم تبريك ميگن (موعود). icon_frown :x :x تصویر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تند نريد اين سايت نانسي نيست بحرحال هركي يا گروهي كه اينكار را كرده ............ كثافتي بيش نيستند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ناموسا هركي هك بلده الان واجبه و حكم جهاد داره.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان من نیز مانند شما از این بابت ناراحت هستم اما این دلیل نمی شود در سایتی که روزانه بیش از 5000 بازدید دارد این چنین فحش های رکیکی را بدهید پست های نامربوط حذف شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هر كس اين كار رو كرده بايد شديدا اهاش برخورد بشه ولي به نظر من مال خود سايت نيست و هك شده ... از دوستاني كه اين كاره هستن خواهش ميكنم توضيح بدند راجبش

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

هر كس اين كار رو كرده بايد شديدا اهاش برخورد بشه ولي به نظر من مال خود سايت نيست و هك شده ...

به هیچ وجه این سایت هک نشده است بلکه مدیر سایت سیستمی در سایت فعالکرده است تاایرانی هایی که خواهان حضور در این سایت هستند و از ورود انها جلوگیری شود icon_frown ولی اگر شما بخواهید از یک کشور دیگر (و یا برخی سرور های خاص) وارد این سایت شوید هیچ ممانعتی وجود ندارد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.