Recommended Posts

اعتراف بزرگ یک ژنرال

270x189xn00262108-b.jpg.jetiweb.ic.IAz1y

که اخیرا این سخنان را بر زبان رانده است، ژنرال وسلی کلارک است. این ژنرال ۷۰ ساله آمریکایی، قبلا فرمانده ارشد نیروهای آمریکایی در ناتو محسوب می شد. از این رو وی در کل روحیه ای رئالیستی و جنگ طلبانه دارد. البته وسلی کلارک در دوران ریاست جمهوری بوش پسر به یکی از اصلی ترین منتقدان وی تبدیل شد. با این حال هنوز برخی از تحلیگران مسائل آمریکا وی را به جای یک دموکرات تمام عیار،فردی از جنس جمهوریخواهان سنتی (و لااقل فردی متحرک میان جمهوریخواهان سنتی و دموکراتها) می دانند. با این حال وجهه سیاسی وسلی کلارک در اینجا محلی ار اعراب واهمیت ندارد! آنچه در این برهه اهمیت دارد، پرده برداری وسلی کلارک از ارتباط ایالات متحده آمریکا و متحدان آن با داعش است.

کلارک در این خصوص سخنان گویایی بیان کرده است که محورهای اصلی آن عبارتست از:

-داعش با منابع مالی دوستان و متحدان ما شکل گرفت... چراکه وقتی شما کسانی را می‌خواهید که باید تا پای مرگ با حزب‌الله بجنگند، نمی‌توانید اطلاعیه بدهید و بگویید بیائید در جنگ ثبت نام کنید، چون می‌خواهیم جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنیم، بلکه شما می‌روید دنبال آدم‌های متعصب، می‌روید دنبال بنیادگراهای مذهبی، چون آن‌ها هستند که حاضرند با حزب‌الله مبارزه کنند."
اظهارات کلارک شباهت زیادی به اظهارات جو بایدن در خصوص حمایت متحدان آمریکا از داعش دارد. جو بایدن چندی پیش در این خصوص اعلام کرده بود:

" آن‌ها ( متحدان آمریکا ) آنقدر مصمم به کنار زدن اسد و در اصل یک جنگ نیابتی شیعی-سنی بودند... که صدها میلیون دلار و ده‌ها و صدها هزار تن تسلیحات را برای هر کسی که با اسد می‌جنگید، روانه کردند، بدون در نظر گرفتن اینکه افرادی که در حال دریافت این کمک‌ها بودند، النصره، القاعده و عوامل افراط‌‌گرای جهادی بودند که از دیگر بخش‌های جهان آمده‌اند."

وجه اشتراک اظهارات جو بایدن و وسلی کلارک، سرزنش متحدان آمریکا توسط واشنگتن است! با این حال هر دوی این افراد هرگز از حمایتهای مستقیم آمریکا و غرب از داعش سخنی به میان نیاورده و نخواهند آورد! گویا ایالات متحده آمریکا از ابتدا مخالف تجهیز داعش توسط متحدان منطقه ای خود مانند ترکیه و عربستان و قطر بوده است! چندی پیش هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده آمریکا اذعان کرد که آمریکا و اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۳ میلادی گروه داعش را به وجود آورده و از اعلام تاسیس آن نیز استقبال کرده اند. به عبارت بهتر، با جمع میان اظهارات بایدن، وسلی کلارک و هیلاری کلینتون که هر سه طی ماههای اخیر صورت گرفته است نسبت به پیوند و تعلق خاطر گروههای تکفیری به آمریکا بیش از پیش آگاه می شویم.

در اظهارات وسلی کلارک نیز دقیقا به مانند اظهارات بایدن، نوعی کلافگی تاکتیکی در خصوص بازی فعلی متحدان آمریکا در قبال داعش مشاهده می شود. با این حال نه تنها وسلی کلارک، بلکه سایر مقامات نظامی و سیاسی آمریکایی نمی توانند سخنی در خصوص بازی دو سال گذشته خود با مهره داعش ، آن هم با همراهی متحدان منطقه ای خود سخنی به میان آورند! گذشته داعش و نقش ایالات متحده آمریکا در ایجاد آن و بازی مشترک واشنگتن و متحدان منطقه ای خود در تجهیز، تقویت و مدیریت داعش همچنان خط قرمزی پررنگ برای مقامات آمریکایی محسوب می شود.

اعتراف وسلی کلارک در عمل سومین اعتراف رسمی مقامات نظامی و سیاسی ایالات متحده آمریکا در خصوص حمایت از داعش و گروههای تکفیری محسوب می شود.واقعیت امر این است که اعترافات صورت گرفته از سوی هیلاری کلینتون، جو بایدن و وسلی کلارک نشان نوعی خودافشایی اجباری از سوی آنها تحت تاثیر وقایع منطقه محسوب می شود. ناکامی در مدریت گروههای تکفیری و عدم هماهنگی تاکتیکی واشنگتن با برخی متحدان منطقه ای خود در تنظیم ضرباهنگ پروسه " مدیریت گروههای تروریستی" سبب شده است تا آنها چنین اظهاراتی را بیان کنند. با این حال نباید فراموش کرد که استراتژی کلان نظامی آمریکا در خاورمیانه، همچنان " مدیریت داعش" می باشد نه " از بین بردن آن".

بدون شک جو بایدن، هیلاری کلینتون و وسلی کلارک و سایر مقامات سیاسی و نظامی آمریکا نسبت به این استراتژی پایبند هستند. در اثبات این موضوع همین بس که چنین اظهاراتی ( در خصوص تاسیس داعش توسط آمریکا و متحدانش) طی ماههای اخیر نمودی ویژه پیدا کرده است. به عبارت بهتر، در دو سال گذشته، مقامات آمریکایی نسبت به حمایت خود و متحدانشان از داعش و جنایاتی که توسط این گروه تکفیری-تروریستی در سوریه صورت می گرفت رضایتی مطلق داشتند. این رضایت مطلق هم اکنون به "نارضایتی نسبی" تبدیل شده است. هم اکنون بازی تاکتیکی حامیان منطقه ای و آتلانتیکی داعش در خاورمیانه با یکدیگر همخوانی ندارد. همین موضوع سبب ایجاد نوعی سردرگمی مزمن در پروسه هدایت و مدیریت تکفیری ها شده است. به نظر می رسد با تشدید سردرگمی تاکتیکی میان اعضای ائتلاف غربی ضد داعش (ائتلاف حامیان داعش علیه بخشی از تکفیری ها)، شاهد اعترافاتی از جنس اعتراف بزرگ وسلی کلارک در خصوص پیوند واشنگتن و تکفیری ها باشیم.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نتانياهو :من می دانم سخنرانی من باعث جنجال زيادی شده است/حمايت آمريکا از اسرائيل، فراتر از مسائل سياسی است

3019575_557.jpg

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای سخنرانی خود در  کنگره آمریکا ضمن ادای احترام به سران و اعضای کنگره آمریکا گفت:«  برای من مایه افتخار است که برای سومین بار در مهمترین نهاد قانونگذاری جهان یعنی کنگره آمریکا سخنرانی کنم. من می خواهم از همه شما به علت این سخنرانی تشکر کنم. می دانم که این سخنرانی، مایه جنجال بسیار شده است. البته من هرگز قصد نداشتم که چنین وضعی پیش بیاید. من می خواهم از دموکراتها و جمهوری خواهان به علت حمایت مستمرشان از اسرائیل تشکر کنم. شما حامی اسرائیل هستید و فرقی نمی کند که از کدام حزب باشید.» 

نتانیاهو در نطق خود در کنگره ضمن تشکر از حمایت های دموکراتها و جمهوریخواهان از اسرائیل گفت از اوباما بخاطر همه کارهایی که برای اسرائیل انجام داده است قدردانی می کند.
این سخنرانی در حالی انجام می شود که بسیاری از اقلیت دموکرات کنگره ، سخنرانی وی را تحریم کرده اند و در این جلسه غایب هستند. این سخنرانی در میان تدابیر شدید امنیتی انجام می شود. 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با استقبال بسیار گسترده و با تشویق بسیار گسترده اعضای کنگره وارد آن شد.
این سخنرانی شبیه سخنرانی سالانه رئیس جمهور آمریکا است. او به هنگام ورود به صحن کنگره با مقامات بلندپایه کنگره و اعضای کنگره دست داد.
گفتنی است، نخست وزير رژيم صهيونيستي روز سه شنبه در کنگره آمريکا به همراه ديويد شيمرون وکيل خود حضور يافت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آمریکا: سخنان نتانیاهو هیچ بود

81529116-6314403.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه آمریکا، هارف روز گذشته (سه شنبه) طی نشست خبری در پاسخ پرسشی درباره سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه مذاکرات هسته ای غرب با ایران گفت: امروز هیچ نظر جدیدی در سخنان نتانیاهو نشنیدیم و مهمتر این که حتی یک ایده جایگزین از وی دریافت نکردیم. نتانیاهو فقط به صورت کلی از یک توافق خوب سخن گفت اما درباره ویژگی های آن هیچ حرفی نزد. سخنان او نوعی ارائه فرضیه و در حقیقت لفاظی بود و دیگر هیچ.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد که نتانیاهو درباره ماهیت ایده هایش و یا چگونگی تلاش های ما وارد جزییات نشد. این امری بسیار پیچیده، فنی و ظریف است. در این خصوص تنها یک معادله وجود ندارد، بلکه موازنه و معادله های متعددی وجود دارد که می توانند شما را به مجموعه ای از فاکتورها و در نهایت به یک سال زمان گریز هسته ای برسانند. اقدام نظامی این روند را به عقب برمی گرداند و شفافیتی نیز که در صدد آن در این توافق هستیم، وجود نخواهد داشت.

خبرنگاری از هارف درمورد اینکه اگر توافق هسته ای جامع حاصل شود و ایران به تمامی تعهداتش در قبال آن پایبند باشد، برنامه هسته ای این کشور در پایان بازه زمانی، مشروعیت می یابد و ایران عضو برخوردار از برنامه غنی سازی بومی در ان پی تی خواهد بود؟پرسید.

وی در پاسخ گفت: مخالفتی نداریم. ما همواره گفته ایم که آنها می توانند یک برنامه غنی سازی بومی با ماهیت صلح آمیز داشته باشند. اما محدودیت هایی هم وجود دارد.

هارف ادامه داد که پرسش های زیادی نیز درباره موشک ها مطرح می شود. توافقنامه جامع درباره موشک ها نخواهد بود. بلکه توافقی هسته ای است. ما راه های مختلفی برای برخورد و یا مقابله با برنامه موشک های بالستیک داریم.


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین در پاسخ به خبرنگاری که جویای نظر او درباره اشتباه بودن سخنرانی نتانیاهو شد، گفت، آنچه می دانم این است که رییس من (وزیر خارجه) تاکنون فرصت مشاهده سخنرانی را نداشته است زیرا او سرگرم مذاکره برای توافق است. کسانی که می گویند فرمولی جادویی دارند که ما نداریم، نگاه واقع بینانه ای به شرایط ندارند.

وی ادامه داد که اگر مذاکرات فروبپاشد و یا متوقف شود، برنامه ایران احتمالا بار دیگر ادامه می یابد. هرگاه مذاکرات شکست خورده است، برنامه ایران پیشرفت کرده است و زمانی که ما به مذاکره بازمی گردیم، حقایق میدانی تغییر کرده اند. بنا بر این تصور می کنم درباره این که دنبال چه هستیم و در خصوص ماهیت سایر گزینه ها البته نه در دنیای خیال و در جهانی عاری از جزییات، بلکه در عالم واقع، باید بسیار آگاه باشیم. این کاری است که سرگرم انجام آن هستیم.

هارف درباره تصمیم برخی نمایندگان سنا برای ارائه طرحی درباره اعمال نظر کنگره در خصوص هر توافق هسته ای با ایران، گفت: اگر چنین طرحی تصویب شود و در اختیار رییس جمهوری قرار گیرد، آن را وتو خواهد کرد. ما در حالی که سرگرم مذاکره با ایرانی ها هستیم، هیچ مصوبه جدیدی را همچون مورد یاد شده که می تواند گفت وگوها را تحت تاثیر قرار دهد و به واقع به آن صدمه بزند و به نظرم کنگره هم چنین چیزی را نمی خواهد، حمایت نخواهیم کرد.

وی همچنین درباره تاثیر سخنرانی نتانیاهو بر تلاش دولت آمریکا برای جلب موافقت کنگره با توافق هسته ای گفت: در خصوص طرح مورد نظر کنگره، گفته ایم که از آن به ویژه زمانی که مشغول مذاکره هستیم، حمایت نخواهیم کرد. اما اگر بخواهیم گسترده تر سخن بگوییم، گفت و گوهایی با اعضای کنگره داشته ایم تا ابراز نگرانی های آنها را بشنویم و در جهت رفع آنها اقدام کنیم. ما می دانیم که آنها پرسش های زیادی همچون سایر افراد دارند. اما از برخی از نمایندگان کنگره شنیده ایم و حتی علنی ابراز شده است که آنها نیز گزینه های زیادی از نتانیاهو نشنیدند. از این رو، این مکالمه ادامه دارد.

هارف در بخش دیگری از سخنانش گفت: نتانیاهو هیچ پیشنهادی در سخنرانی اش ارائه نکرد. ما نظرات مشابهی را از او درباره طرح اقدام مشترک شنیدیم. او سخنرانی هایی را در این زمینه که طرح یاد شده توافقی تاریخی برای ایران می باشد، ایراد کرده است. با این حال حتی تعدادی از مقامات اطلاعاتی اسراییل طرح اقدام مشترک را یک موفقیت می دانند.

وی افزود ما معتقدیم که توافقنامه ای را که در حال گفت و گو برای رسیدن به آن هستیم، شفافیت بی سابقه ای را در خصوص برنامه هسته ای آنها در اختیار ما می گذارد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره رسیدن به ضرب الاجل پایان ماه مارس هم گفت: این هدفی است که سرگرم کار برای رسیدن به آن هستیم و معتقدیم که به آن نایل خواهیم شد. کار زیادی در این راستا باید انجام شود.

وی در خصوص برداشت از سخنانش مبنی بر این که سخنرانی نتانیاهو به مذاکرات اثر نخواهد کرد و تاثیری بر روند رسیدن به توافق با ایران نخواهد داشت، گفت: بار دیگر می گویم که در اتاق مذاکره، این طرف ها هستند که سر میز مذاکره عملا برای رسیدن به هدف تلاش می کنند و ما هم روی این امر متمرکز هستیم. این محور تمرکز به خاطر سخنرانی نتانیاهو تغییر نکرده و این کانون تمرکز همیشگی ماست. کف مطالبات ما تغییر نکرده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 15 اسفند 1393 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 15 اسفند 1393 - دلیلی ارایه نشده است

فیگارو: علی خامنه ای به سرطان پیشرفته مبتلاست 


روزنامه فرانسوی فیگارو در شماره روز شنبه خود درباره گزینه های احتمالی جانشینی علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، گمانه زنی کرد. 

این روزنامه به نقل از «چندین منبع اطلاعاتی غربی» ادعا کرده است که آقای خامنه ای دچار سرطان پروستات پیشرفته است و بیماری در تمام بدن او توسعه یافته است. 

مقاله می افزاید که از دید پزشكان رهبر جمهوری اسلامی حداكثر تا دو سال آینده زنده خواهد بود. 

نویسنده مقاله با اشاره به عمل جراحی پروستات آقای خامنه ای اضافه می کند که برغم تلاش ده ساله برای پنهان نگه داشتن بیماری، این موضوع دیگر برای مسئولان رده بالای کشور راز ناگشوده ای نیست. 

بر اساس ادعای روزنامه فیگارو، عده انگشت شماری از شدت بیماری آگاهند. از این جمله می توان به مجتبی خامنه ای، پسر رهبر جمهوری اسلامی ایران و محمد گلپایگانی، رییس دفتر وی اشاره کرد. 

با این وجود به نظر می رسد که اطلاعات بسیار محرمانه وضعیت سلامتی وی تا حدودی به خارج از حلقه نزدیکان رهبر درز کرده است. 

به همین دلیل در چند ماه اخیر رقابت پنهانی و شدیدی بر سر جانشینی آقای خامنه ای در راس هرم قدرت شكل گرفته است. 

مقاله با اشاره به یک سرمقاله روزنامه کیهان می افزاید به دلیل همین رقابت است که اخیرا فشارها بر روی حسن روحانی، رییس جمهوری و اكبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش یافته است. 

نویسنده، بخشی از مقاله خود را به ترکیب مجلس خبرگان رهبری اختصاص داده است. از دید وی، آیت الله هاشمی شاهرودی که پس از مرگ مهدوی کنی به ریاست موقت مجلس خبرگان رسیده، رویه ای «کمتر افراطی» نسبت به سایر گزینه ها دارد. 

به نوشته فیگارو، گرچه آقای شاهرودی به رهبر جمهوری اسلامی نزدیک است، اما دیدگاههای معتدلتری دارد. ضمن آنكه وی دارای صلاحیت مذهبی بالایی است و به عنوان مرجع تقلید شناخته می شود. 

در صورتی که آیت الله شاهرودی بتواند در انتخابات آینده که در سال ۱۳۹۴، برگزار می شود به مجلس خبرگان راه پیدا کند و ضمنا بتواند به ریاست آن نیز انتخاب شود، آنگاه بخت زیادی برای جانشینی آیت الله خامنه ای را خواهد داشت. 

نویسنده این مقاله همچنین از صادق لاریجانی، رییس قوه قضاییه، هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی به عنوان سایر نامزدهای بالقوه رهبری نام برده است. 

روزنامه فیگارو، رهبری مجتبی خامنه ای را نیز منتفی ندانسته است. به ادعای نویسنده اگرچه وی تحصیلات بالای مذهبی ندارد، اما در صورت دخالت نیروهای مسلح می تواند جای پدرش را بگیرد. 

همه اینها در حالیست که ایران امروز با مشكلات سیاسی عدیده ای دست و پنجه نرم می کند: پرونده هسته ای، مبارزه با داعش، رقابت منطقه ای با عربستان و خصومت با اسراییل و دست آخر روابط سیاسی با کشورهای غربی. 

به هر روی، غرب در ماههای آینده مانورها و رقابت های سیاسی ایران را بدقت تحت نظر خواهد گرفت..................

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

عکسهای دیده نشده از "بن لادن"

 

"عبدالباری عطوان" سردبیر سابق روزنامه "القدس العربی" (چاپ لندن) در سال 1996 در سفری به افغانستان با "اسامه بن لادن" سرکرده سابق تشکیلات "القاعده" دیدار کرد و عکسهایی از او گرفت .

 

این عکسها مربوط به مخفیگاه بن لادن در منطقه "تورا بورا" در افغانستان است .

 

alalam_635617957597951269_25f_4x3.jpg

 

alalam_635617957967878258_25f_4x3.jpg

 

 

بقیه عکس ها :

 

http://i.alalam.ir/news/Image/Inner-Media/2015/03/12/alalam_635617957876519123_25f_4x3.jpg

 

http://i.alalam.ir/news/Image/Inner-Media/2015/03/12/alalam_635617957779479420_25f_4x3.jpg

 

http://i.alalam.ir/news/Image/Inner-Media/2015/03/12/alalam_635617957476819157_25f_4x3.jpg

 

به نقل از العالم فارسی  :  http://fa.alalam.ir/news/1684733

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نقاشی‌های ضد آمریکایی روی دیوارهای کاراکاس

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ این روزها بر روی بسیاری از دیوارهای خیابان‌های شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلا نقاشی‌ های ضد آمریکایی به چشم می‌خورد . مردم ونزوئلا ضمن دشمن دانستن آمریکا مخالف شدید باز شدن پای امپریالیسم به خاک کشورشان هستند .

 

675dafe5a87cde2d2a32b4cc2103fab7.jpg

 

37dfd7598f04325da0c07f5a676c7c4e.jpg

 

 

لینک خبر و ادامه تصاویر :   http://www.abna24.com/persian/service/pictorial/archive/2015/03/14/676664/story.html  

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

انفجار مرگبار نزدیکی دو کلیسا در یوحناآباد لاهور

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دستکم ۱۰ نفر بر اثر انفجار در نزدیکی دو کلیسا در منطقه مسیحی نشین «یوحنا آباد» شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان کشته و دست‌کم ۵۵ نفر مجروح شده‌اند .

 

این دو انفجار با فاصله چند دقیقه و در ساعات پر رفت و آمد روز و هنگامی که بسیاری برای انجام مراسم روز یکشنبه به کلیسا رفته‌اند صورت گرفته است .

 

برخی از شاهدان می‌گویند که بمبگذاران انتحاری مسؤول این حمله بوده‌اند، اما مقامات پلیس در این خصوص هنوز اظهار نظری نکرده‌اند .

 

بنا بر اعلام پلیس، ظاهراً هدف انفجار‌ها، دو کلیسا یکی متعلق به کاتولیک‌ها و دیگر متعلق به پروتستان‌ها بوده است که در نزدیکی یکدیگر واقعند .

 

7e8139d67675aedd15169b449590cd9e.jpg

 

426bb7247a8ab0eda65b17d936724b75.jpg

 

8ad3d04c500b6391c87c3c26c340b420.jpg

 

لینک خبر و عکس های بیشتر :  http://www.abna24.com/persian/service/asia-center/archive/2015/03/15/676904/story.html

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مسیحی های خشمگین ، پس از انفجار تروریستی ( در بالا خبرش رو قرار دادم ) در یوحنا آباد ،دو نفر مظنون به دست داشتن در این حادثه را زنده زنده در آتش سوزاندند

 

82333d59c6e3502147121a14416b549e.jpg

 

5cdcf7e6261c3c3204ed6fb1c0e5d1ab.jpg

 

7515f8b5e29d8911c2f33bfb3c9e1aaf.jpg

 

تصاویر تا حدودی دلخراش   + 18

 

http://www.abna24.com/cache/image/2015/03/15/77514e8adb0cb1ebe801eabb86c13f83.jpg

 

http://www.abna24.com/cache/image/2015/03/15/d3dbb206858066ef4e58cfb01e277ad0.jpg

 

لینک خبر :   http://www.abna24.com/persian/service/asia-center/archive/2015/03/15/676994/story.html

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

این جماعت تروریست کار رو به جایی رسوندن که همه از هر قوم و نژاد و مذهبی بزنن به سیم آخر

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم تعالی

 

ظن ...یا یقین ... سؤال اینست ؟!...... حالا از کجا فهمیدند کار این دونفر بوده ؟ اگر حقیقتا در نزد علم الهی کار این دونفر بوده که حقانا باید قصاص میشدند.

 

اگه اینکار از طرف ما انجام میشد صدها سازمان و چی و چی حقوق بشر دادشون رفته بود آسمون ! ولی فکر کنم اینا براشون خودی باشند پس اشکالی نداره !!!!

  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم تعالی

 

ظن ...یا یقین ... سؤال اینست ؟!...... حالا از کجا فهمیدند کار این دونفر بوده ؟ اگر حقیقتا در نزد علم الهی کار این دونفر بوده که حقانا باید قصاص میشدند.

 

اگه اینکار از طرف ما انجام میشد صدها سازمان و چی و چی حقوق بشر دادشون رفته بود آسمون ! ولی فکر کنم اینا براشون خودی باشند پس اشکالی نداره !!!!

 

منظورت از ما کیه؟!(ما ایرانی ها یا مسلمانهای دیگه)؟

این اقدام مسیحی ها هم اقدامی وحشیانست و هیچ توجیهی نداره و در اینجاست که باید فهمید تنها یک دین فرهنگ آور نیست و ژنتیک افراد و محیطی اطراف هم در نوع رفتار و خوی انسانها تاثیر گذار هست. چنین اقدامی رو باید پای بی سوادی و ناآگاهی؛ چه میدونم شاید پای ذات، این آدمها گذاشت.

 

اینطور نیست که شما میگی؛ در موضوع وقایع موجود در پاکستان دیگه معمولی شده و به جرات میگم سازمانهای حقوق بشری هم دیگه بیخیال این کشور شدن.(از سوزاندن هم تا کشتن و سر بریدن و تجاوز گروهی........) وضعیت فقر فرهنگی شدیدی در این کشور وجود داره.
 

  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یکی از چهره‌ های مشهور ضد طالبان کشته شد

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در حمله انتحاری شب گذشته در کابل پایتخت افغانستان ، ژنرال «مطیع‌الله خان» فرمانده پلیس ولایت ارزگان کشته شد .

 

وزارت کشور افغانستان در اعلام کرده که مطیع‌الله خان حوالی ساعت ۹ شب به وقت محلی توسط مهاجمی که لباس زنانه و برقع به تن داشت مورد حمله قرار گرفت و کشته شد .

 

686444ed9734d26bc2753f14fdd54535.jpg

 

52652706d0ee50d1921f7081d5b4d29a.jpg

 

 

به نقل از :   http://www.abna24.com/persian/service/asia-center/archive/2015/03/19/677857/story.html

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

افغان‌های خشمگین یک زن را کشته و به آتش کشیدند + تصاویر  :   http://www.abna24.com/persian/service/asia-center/archive/2015/03/19/677861/story.html

ویرایش شده در توسط meisam1367
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر


دیدار مادر شهید شمسی پور با فرزند خود پس از 33 سال+تصاویر

 

منبع

ویرایش شده در توسط FBI
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خبر خیلی مهمی نیست و فقط به خاطر قسمتی که با قرمز مشخص شده به نظرم جالب آمد....

 

 

فردی که صبح امروز به سمت اداره پلیس دالاس تیراندازی کرده و بسته‌های انفجاری در نزدیک ساختمان کار گذاشته بود، توسط تک‌تیراندازان پلیس آمریکا کشته شد.

به گزارش فارس، 10 ساعت پس از آنکه فردی ناشناس سوار بر یک خوردوی ون اداره پلیس دالاس ایالت تگزاس را هدف قرار داد، وی نهایتا در درگیری با پلیس جان خود را از دست داد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه سی‌ان‌ان، پلیس تائید کرده است که این فرد پس از تعقیب و گریز و ساعت‌ها محاصره، توسط تک‌تیراندازها هدف قرار گرفته و کشته شده است.

این فرد که هنوز انگیزه‌اش از تیراندازی امروز مشخص نیست، در تماس با پلیس اعلام کرده بود که ساختمان پلیس را منفجر می‌کند.

در پی این تماس، نیروهای پلیس به بررسی محل پرداخته و چندین بسته محتوی مواد انفجاری را در نزدیکی ساختمان پلیس شناسایی کردند. دستکم یکی از این بسته‌ها زمانی که یک ربات خنثی‌ساز قصد جابجایی آن را داشت، منفجر شد.

بنا بر اعلام «دیوید براون» رئیس پلیس دالاس، مهاجم پس از آنکه در منطقه «هاتچینز» در حومه شهر گیر افتاد، مقاومت کرده و نهایتا پس از آنکه تک تیرانداز‌ها او را هدف قرار دادند، جان خود را از دست داد.

پلیس اعلام کرده تا زمان مشخص شدن نتایج آزمایشات بر روی جسد، نمی‌تواند هویت وی را تائید کند.

فرد مهاجم پیش از درگیری با پلیس، اعلام کرده بود که ون حامل وی نیز پر از مواد انفجاری است. همین امر موجب شده بود تا نیروهای پلیس در هدف قرار دادن خودرو احتیاط به خرج دهند.

بنا بر اعلام پلیس، پس از پایان حادثه، دستکم دو بمب لوله‌ای در خوردوی مهاجم کشف شده است.

براون با بیان اینکه این فرد به دنبال کشتن افسران پلیس بوده، گفت نیروهای پلیس خوش‌شانس بوده‌اند که به آن‌ها آسیبی نرسیده است.

هرچند در ابتدا گمانه‌زنی‌هایی در مورد تروریستی بودن این حادثه مطرح شده بود، اما پلیس دالاس این فرضیه را رد کرده است.

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.