Recommended Posts

با این وضع شایدم سازمان ملل بشه دو تا البته این سازمان ملل فعلی دچار ساختار بسیار بدی است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اون دوستي كه مدعي همكاري ايران با طالبان هست مي‌شه بگه ، طالبان براي خريد سلاح پول از كجا ميارن ؟ مگه غير از اينه كه از فروش مواد مخدر پول براي خريد سلاح جمع مي‌كنن ؟ حالا مي‌شه بپرسم چرا با وجود نيروهاي آمريكايي كه با شعار امنيت ، آزادي و ريشه كن كردن مواد مخدر به افغانستان حمله كرد در عرض 1 سال توليد مواد مخدر 30 برابر افزايش پيدا كرده ؟ (منبع سازمان ملل متحد) دوستمون بهتره اين سئوال رو جواب بده بعد اگه قانع نشد چند تا سئوال ديگه هم دارم كه ازش بپرسم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی با سلام دوستان.... خبر جالبی که از سایت جهان نیوز در زیر متن خودم براتون گذاشتم اولا" قضیه دخالت اسراییلیا رو توو گرجستان برا اونایی که قضیه رو باور نداشتن " آندرستند" میکنه و جالبتر اینکه خود صهیونیستا خوب فهمیدن چه ...کردن و به ...... افتادن(گلاب به روتون ) که چی ؟ که روسها ببخشن شون و این گندکاری عامدانه رو ندید بگیرن .چون دیدن روسها که قضیه دخالت و سلاح های اسراییلی و از همه بدتر پایگاه اسراییل که به دست روسها افتاد ((درگوشی: خبرایی جسته گریخته شنیده شده که ظاهرا" بعضی مستشارای اسراییلی توسط روسها اسیر شدن و یکی از دلایل سفر مقامات اطلاعاتی ما به روسیه هم همین بوده که روسها از اونا اطلاعات جالبی بدست اوردن که مربوط به قضیه حمله به ما و ... بوده و بعدش هم دیدید که قضیه گسترش مناسبات اطلاعاتی امنیتی ایران و روسیه مطرح شد ویه چیز دیگه اینکه این موضوع ظاهرا" توو به تاخیر افتادن مانور مشترک ارتش و سپاه (مدافعان ولایت) هم بی تاثیر نبوده و ظاهرا" تغییراتی در برنامه مانور که از پیش تعیین شده بود بوجود اومد متاثر از همین قضیه بوده و مانور با 7،8 روز تاخیر برگزار شد)) حالا اسراییلیا که کلی برنامه داشتن و میبینن که روسها رو حسابی عصبانی کردن که روسهایی که تا چند روز قبلش منکر دادن اس300 به ایران شده بودن و ایران هم همینطور ، اعلام کردن که سریعتر اس300 ها رو به ایران میدن .(که اینم ممکنه یه جور باج خواهی روسها از صهیونیستها برسر اختلافات بوجود اومده با آمریکا و غرب در منطقه باشه. الله اعلم).حالا اسراییل عاجزانه از اونا خواسته که آقا قضیه گرجستانو شتر دیدی ندیدی!!!ولی به ایران موشک و... نده!!! // نجف47 متن خبر: اسرائيل از روسيه درخواست كرده است كه با فراموش كردن مسئله همكاري اين رژيم با دولت گرجستان، از فروش موشك‌هاي پيشرفته به ايران و سوريه خودداري كند. به گزارش جهان به نقل از پرس تي.وي، اين درخواست اسرائيل از روسيه در پي وقوع بحران قفقاز مطرح شد كه در آن گرجستان به منطقه جدايي‌طلب اوستياي جنوبي حمله كرد. روسيهT آمريكا و رژيم صهيونيستي را متهم مي‌كند كه با حمايت‌هاي خود از ساكاشويلي رييس‌جمهور گرجستان، مناقشه ميان اين كشور و گرجستان را رهبري كرده‌اند. همچنين بر اساس گزارش روزنامه صهيونيستي معاريو، اسرائيل با كمك 300 ميليون دلاري خود، گرجستان را از لحاظ نظامي تجهيز كرده است، اين كمك‌ها شامل هواپيماي جاسوسي بدون خلبان، موشك و تجهيزات مناسب براي نوين كردن جت‌هاي جنگي مي‌باشد. منبع: جهان نیوز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی با سلام رئیس جمهور گرجستان که قصد داشت به خاطر شكست از روسیه خودكشی كند با اقدام به موقع محافظان وی از مرگ نجات یافت. زمانیکه رئیس جمهور گرجستان قصد داشته به خاطر شكست از روسیه خودكشی كند اما یكی از محافظان طپانچه را به موقع از دست وی گرفته است . به گزارش شبکه خبر به نقل از روزنامه اینترنتی روسی لنتا ، روانشناسان كه پیش از این هم به حالت نامتعادل روحی میخاییل ساكاشویلی اشاره كرده بودند اظهار داشته اند كه او در حال حاضر فقط با مصرف مقادیر فراوانی داروهای قوی خود را سرپا نگهداشته و حالت چشمانش كاملا غیرطبیعی است . منبع: عصر ایران نظریه: آخیی... بیچاره ... بایدم خود کشی کنه ! آخه بدجوری خام اسراییل و آمریکا شد و فکر میکرد اونا پشتشو میگیرن( قابل توجه اونایی که میگن فقط روسها نامردن و پشت آدمو خالی میکنن و از پشت خنجر میزنن. که صد البته با سوابق روسها درسته ولی آمریکاییها و اسراییلیها و کلا" غربیها هم عین روسهان و همه شون سر و ته یه کرباسن..اینه که میگن سیاست پدر مادر نداره...) نجف47

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به روباه گفتند كو شاهدت گفت دمم اين كلك هاي روباه پير بدرد سالهاي جنگ دوم ميخوره البته شايد توي افغانستان و پاكستان كسي باور كنه ولي مردم ديگه هرگز من خودم به شخصه طالبان رو ازدشمنان سرسخت كشورمون ميدونم اونا نوكرانگليس و آمريكا هستند وقتي كم ميارند شروع به نشر اكاذيب ميكنند تا يك مدتي همه رو بزارن سركار آمريكا توي افغانستان داره با مردم اونجا ميجنگه نه با نوكرخودش طالبان

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]به احمدی نژاد ویزا ندهید![/align]

فرارو: جان باراسو، از حزب جمهوريخواه و عضو كميته روابط خارجي مجلس سناي آمريكا ، در مقاله ای که روز دوشنبه در روزنامه ی واشینگتن پست به چاپ رسانده، از وزیر خارجه ی امریکا خواسته است به آقای احمدی نژاد برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ، ویزا ندهد.

علت این درخواست را در زیر بخوانید:

وزير خارجه (آمريكا) كاندوليزا رايس بايد به محمود احمدي نژاد رييس جمهور ايران اجازه ورود به ايالات متحده را ندهد. من به عنوان يك عضو كميته روابط خارجي مجلس سنا از خانم رايس مي خواهم ورود آقاي احمدي نژاد را كه يك حامي مهم اسلام بنيادگرا و دشمن ايالات متحده است، به كشورمان قدغن كند.

مجمع عمومي سازمان ملل در ماه جاري شصت و سومين نشست خود را در نيويورك افتتاح خواهد كرد و قرار است ريس جمهور ايران كرسي خود را بر سر ميز سازمان ملل اشغال و سخنراني ايراد كند.

براي ورود آقاي احمدي نژاد به ايالات متحده، دولت (آمريكا) بايد بند 212 (الف) 3(ب) از قانون مهاجرت و تابعيت را ناديده بگيرد. اين قانون مقرر مي دارد براي افرادي كه داراي روابط با تروريست ها هستند ويزاي ورود به ايالات متحده صادر نشود. رييس جمهور ايران به خوبي در اين طبقه بندي قرار مي گيرد. ديدار احمدي نژاد از آمريكا بر طبق قراردادي صورت خواهد گرفت كه به موجب آن به رهبران جهاني حق ورود به مقر سازمان ملل داده مي شود.

حقايق غير قابل انكار هستند. آقاي احمدي نژاد يك دشمن تأييد شده ايالات متحده و ديگر كشورهاي مردم سالاري كه به آزادي و اختيار ارج مي نهند، مي باشد. رهبران ايران همچنان به دنبال اشاعه و كسب توانايي هاي تسليحات هسته اي هستند. آنها به حمايت از سازمان هاي تروريستي در اطراف جهان ادامه مي دهند و آموزش شورشيان را در عراق تسهيل مي نمايند. ايران خواستار نابودي دولت مردم سالار اسراييل شده است. اين اقدامات، نيات بيش از حد خصمانه ايران را نشان مي دهد . ايالات متحده به خاطر اين اقدامات و بي حرمتي هاي ديگر، به مدت 30 سال است كه داراي روابط ديپلماتيك با ايران نمي باشد.

(براي منع ورود رهبران كشورها به ايالات متحده) سابقه اي وجود دارد. دولت ريگان براي ياسر عرفات رهبر سازمان آزاديبخش فلسطين به خاطر روابط آن با تروريسم براي شركت در مجمع عمومي سازمان ملل در سال 1988 ويزا صادر نكرد. "گزارش هاي كشوري وزارت خارجه در باره تروريسم" در سال 2007 ايران را به عنوان يك كشور حامي تروريسم می شناسد. اين شناسایی تا حد زيادي به خاطر حمايت ارتش ايران از سازمان هاي تروريستي است. خودداري آقاي احمدي نژاد از منع ارتش ايران از حمايت از تروريست ها، وي را يك شريك جرم عمدي مي سازد.

ايران ادعا مي كند برنامه هاي هسته اي آن براي استفاده غير نظامي است. بي ميلي ايران به پايبندي به پادمان ها و نظارت هاي بين المللي موجب سلب اعتبار در رابطه با فنآوري هسته اي مي شود. تهديدهاي خصمانه آقاي احمدي نژاد عليه ايالات متحده و اسراييل به طور مشخص نشان مي دهد كه برنامه هسته اي ايران براي استفاده غير نظامي نيست.

سازمان ملل تحريم هاي محدود و عمدتا بي ارزش عليه اين رژيم مستبد اعمال كرده است. اين سازمان جهاني تلاش كرده است ايران را به خاطر حمايت آن از تروريسم مهار كند. با اين وجود تمايل دارد تا سكويي در اختيار اين رهبر ايران قرار دهد تا در مورد بنيادگرايي اسلامي مخصوص به خود تبليغ كند.

آقاي احمدي نژاد مي داند كه براي ايراد سخنراني در سازمان ملل لزومي ندارد در مورد نظرات خود مصالحه كند. اين رهبر تندرو همچنان اين جامعه جهاني را مورد تمسخر قرار مي دهد و نگراني ها را در مورد نيات هسته اي خود ناديده مي گيرد. وي مي داند كه مي تواند امنيت ايالت متحده را مورد تهديد قرار دهد و با اين وجود دعوت سازمان ملل را براي ديدار از نيويورك دريافت مي دارد ، دعوتي كه به او امكان خواهد داد تا پيام نفرت خود را در صحنه جهاني منتشر كند.

جاي تأسف است كه سازمان ملل به ايران اجازه مي دهد در مجمع عمومي شركت كند در حالي كه رهبران ايران آشكارا سرگرم حمايت از تروريسم بين المللي هستند. سازمان ملل مي تواند محلي براي مذاكره و فرصتي براي همه كشورها باشد كه صداي خود را به گوش برسانند. ولي نبايد به عنوان مكاني باشد كه به حاميان دولتي تروريسم و روش هاي خشونت آميز آنها مشروعيت بخشد.

مردان و زنان ارتش ايالات متحده به مبارزه عليه سازمان هاي تروريستي افراطي كه رييس جمهور احمدي نژاد از آنها حمايت به عمل مي آرود، مشغولند. ايالات متحده نبايد براي رييس جمهور ايران جهت ورود به كشورمان ويزا صادر كند. من از وزير رايس مي خواهم محكم بايستد و احمدي نژاد ، اين رييس جمهور كينه توز را كه بيش از اندازه مشتاق كسب مشروعيت بين المللي است از كسب چنين مشروعيتي محروم دارد.

مثل اینکه این نماینده احمق آمریکایی فراموش کرده که سازمان ملل متعلق به آمریکا نیست تا هر غلطی که خواست بکنه؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
طالبان در زمان اشغال افغانستان توسط شوروی توسط سازمان اطلاعات ارتش پاکستان با هماهنگی آمریکا و کمکهای مالی عربستان بوجود آمد. این سازمان از زمان تشکیل هیچ ارتباطی با ایران نداشته و همواره دشمن ایران و اتحاد شمال (در افغانستان) بوده. هم اکنون هم طرفهای متحد طالبان تغییری نکردن. در ضمن تجارت اسلحه یکی از پر سود ترین تجارتهای حال حاضر دنیاست اگر کشوری بخواهد به کشوری دیگر و یا گروهی اسلحه برساند لازم نیست خودش اونو تولید کنه و تازه روی اون علامت ساخت فلان رو هم بنویسه کافیه با قاچاقچیانه اسلحه تماس بگیره و مبلغ لازم رو پرداخت کنه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

درسته ما باهاشون مشكل داريم اما مگه با خود نيروهاي اعتلاف بيشتر مشكل نداريم؟
نميشه اينو رد كرد
يعني از دشمنان خودمون بر سرگرم كردن يه سري ديگه از دشمنا استفاده كنيم!
البته نبايد منكر اين قضيه شد كه تو ايران گروه هاي وهابي فعاليت ميكنن
و اهل تسنن هم در بعضي از موارد دوست دارن به همكيش هاشون كمك هاي نظامي كنن
در ايران مخصوصا مرز هاي شرقي اسلحه هاي سبك و نيمه سنگين به وفور يافت ميشه

البته ببخشيد كه من وارد بحث مي شم اما:
در عراق هم ما مي تونيم راحت همه ي يانكي ها رو سر به نيست كنيم(نفوذ ايران و علما) اما نمي كنيم!چرا؟
چون خود آمريكايي ها مي گن چرا ما اين جا مونديم؟اينجا كه همه چي امن و امانه؟
اتفاقا همون طالبان هم كه همه مي دونن خود آمريكا بهش كمك مي كنه حتي همون طالبان در راستاي منافع آمريكا مي جنگه!
به دليل اين كه آمريكا بگه براي تروريست مونده!

و الا چي شد كه اون همه شبه نظامي طالبان از زندان قندهار در رفتن؟ديگه كل دنيا مي دونن رهايي اونا با چراغ سبز يانكي ها بوده!
بعدشم به قول دوستان پول تسليحات رو از كجا مياره؟
انكار نكنيد كه پس از حضور آمريكا در منطقه كشت خشخاش رشد وسيع و چشم گيري كرده و چند برابر شده! icon_cheesygrin icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی با سلام سرپرست هيئت روسي حاضر در مجمع پارلماني شوراي اروپا و رئيس کميته دوماي روسيه در امور بين المللي از احتمال خروج اين کشور از شوراي اروپا خبرداد. به نوشته روزنامه اينترنتي روسي اوترا ، کنستانتين کاساچيوف تاکيد کرد در صورتي که در نشست پاييزه مجمع پارلماني شوراي اروپا تصميمي در خصوص سلب اختيارات هيئت روسي گرفته شود وي به مقامات کشور پيشنهاد خواهد کرد از شوراي اروپا خارج شوند. وي در عين حال احتمال چنين گامي را ضعيف دانست ولي ياداور شد که روز جمعه گذشته بيست و چهار عضو مجمع پارلماني شوراي اروپا و از جمله کشورهاي حوزه بالتيک، لهستان واوکراين پيشنهاد سلب اختيارات هيئت روسي يعني حق راي ان را در نشست پاييزه به خاطر مناقشه نظامي در قفقاز مطرح کرده بودند. بنا به اين گزارش ميخاييل مارگلف معاون کاساچيوف هم طي سخناني در يک کنفرانس خبري اعلام کرد که مسکو به هيچ وجه هيچ تبعيضي را نمي پذيرد و درصورت به کارگيري هر تلاشي براي در حاشيه قرار دادن ان هيچ نيازي به ادامه عضويت در شوراي اروپا احساس نخواهد کرد منبع: واحد مركزي خبر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در حالی که حدود ده روز تا سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد باقی مانده است، رسانه‌های آمریکایی پروژه جدید حمله به احمدی‌نژاد و تخریب بیشتر وجهه جمهوری اسلامی را کلید زدند.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، محمود احمدی‌نژاد امسال در حالی عازم نیویورک می‌شود که بسیاری از کارشناسان مستقل به وی توصیه کرده‌اند با توجه به وقایع تاسف‌برانگیز سال گذشته که شدیداً به ضرر وجهه و آبروی ایران تمام شد، از حضور مجدد در آمریکا صرفنظر نماید. با این حال ظاهراً آقای احمدی‌نژاد بر حضور مجدد در نیویورک اصرار دارد و روز سه‌شنبه دوم مهرماه (23 سپتامبر) نیز به عنوان تاریخ سومین سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل انتخاب شده است.

در این شرایط و در حالی که هنوز یک سال از فاجعه دانشگاه کلمبیا و دشنام‌های بی‌سابقه رئیس این دانشگاه به احمدی‌نژاد سپری نشده؛ محافل سیاسی و رسانه‌های آمریکایی پروژه جدید خود را کلید زده‌اند. پروژه‌ای که بیم آن می‌رود باعث تکرار وقایع تاسف‌برانگیز سال گذشته شود و وجهه ایران و جمهوری اسلامی را در معرض تخریب هر چه بیشتر قرار دهد.

روز گذشته شبكه تلویزیونی فاكس‌نیوز كه بازگوكننده دیدگاه‌های نومحافظه‌كاران آمریكاست اعلام كرد تظاهراتی توسط یهودیان آمریكایی علیه حضور احمدی‌نژاد در نیویورك برگزار خواهد شد. فاكس‌نیوز افزوده است تظاهركنندگان نوشته‌هایی با مضمون «ایران را همین حالا متوقف كنید»، «احمدی‌نژاد نباید وارد جهان آزاد شود»، «چرا ... را به آمریکا راه می‌دهید»، «احمدی‌نژاد عامل سرکوب میلیون‌ها زن و دانشجوی ایرانی است» و غیره حمل خواهند كرد.

به ادعای این گزارش، هزاران تن از مخالفان آمریکایی و اروپایی احمدی‌نژاد همچنین قرار است همزمان با سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل (سه‌شنبه هفته آینده) در محل ساختمان داگ هامرشولد یک میتینگ اعتراضی برگزار کنند. این ساختمان تقریبا در مجاورت سازمان ملل قرار دارد و برنامه‌های آن عمدتاً با پوشش گسترده رسانه‌های غربی مواجه می‌شود.

در این میان، چند شبکه آمریکایی بار دیگر پخش وُله‌های تلویزیونی علیه جمهوری اسلامی و رئیس‌جمهور ایران را از سر گرفته‌اند و نهضت مقاله‌نویسی علیه احمدی‌نژاد (با همان شدتی که در جریان سفر وی به ایتالیا یا سفر سال گذشته او به نیویورک شکل گرفته بود) مجدداً به راه افتاده است. محور اصلی این تبلیغات و مقالات را سخنرانی‌های جنجالی آقای احمدی‌نژاد درباره نابودی اسرائیل، انکار هولوکاست، تاکید بر فروپاشی آمریکا و فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی ایران تشکیل می‌دهد. این همه البته در حالی است که دولت آمریکا تاکنون هنوز ویزای رئیس‌جمهور و اعضای هیات ایرانی را صادر نکرده است.

همزمان با این تحرکات، رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده‌اند که قرار است حداقل دو تظاهرات نیز توسط ایرانیان مقیم آمریکا در اعتراض به صدور ویزا برای احمدی‌نژاد برگزار شود. البته «فعالان حقوق زنان و مخالفان اعدام و سنگسار» نیز تاکید کرده‌اند تجمع سومی را تحت عنوان «دیوار شرم»! در خيابان اصلی مقر سازمان ملل متحد و در مسیر عبور کاروان حامل آقای احمدی‌نژاد برگزار خواهند کرد. این تظاهرات سوم به رهبری یک دختر ایرانی الاصل انجام می‌شود که در سال 2003 به عنوان ملکه زیبایی کانادا انتخاب شده و به مقام دوم در مسابقات دختر شایسته جهان دست یافته است.

احتمال تکرار وقایع سال گذشته به قدری جدی است که روزنامه «واشینگتن ‌پست» تصریح کرد فضای محافل سیاسی و دانشگاهی علیه آقای احمدی‌نژاد شدیدتر از هر زمان دیگر است و تعداد آمریکایی‌های سرشناسی که حاضرند در ضیافت رئیس‌جمهور ایران شرکت کنند یا او را برای سخنرانی دعوت نمایند از تعداد انگشتان یک دست هم فراتر نمی‌رود!

خبرگزاری آسوشیتدپرس ادعا کرده است تاکنون جدی‌ترین دعوتی که از آقای احمدی‌نژاد صورت گرفته، دعوت 5 تشکل کوچک مسیحی از وی برای حضور در یک افطار مشترک است. این 5 سازمان کوچک مذهبی (کميته مرکزی مسيحيان منونايت، مسحيان کواکر، شورای جهانی کليساها، کميته مذهب برای صلح و کميته خدماتی دوستان آمريکايی‌ها) از رئيس جمهور ايران دعوت کرده‌اند در شب 25 سپتامبر، افطار را ميهمان آنها باشد. واکنش‌ها حتی به این مراسم کوچک هم به قدری شدید بود که سازمان «ضد افترا»، یکی از مشهورترین تشکل‌های صهیونیستی آمریکا روز پنجشنبه بيانيه‌ای رسمی عليه این 5 سازمان مسیحی صادر کرد و آن‌ها را به حمایت از تروریسم و نقض حقوق‌بشر متهم نمود.
شهای نیوز

ارائه مطلب فوق لزوما بیانگر عقاید من نیست
یا علی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در حالی که بسیاری از مقامات ارشد افغانستان و حتی برخی مقامات ناتو اتهام همکاری جمهوری اسلامی با طالبان و ارسال سلاح از ایران برای شورشیان افغانستان را مردود دانسته‌اند، شبکه خبری بی‌بی‌سی روز دوشنبه در گزارشی بی‌سابقه کوشید ادعایی دقیقاً بر عکس را اثبات نماید. به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، بی‌بی‌سی در این گزارش به نقل از مشاهدات خبرنگار خود و اعترافات (!) اعضای ارشد طالبان ادعا کرد که نه تنها «قاچاقچیان» ایرانی برای طالبان سلاح می‌فرستند که حتی بخش‌هایی از حاکمیت نیز در ارسال سلاح به افغانستان نقش دارند. در این گزارش آمده است: یک گزارشگر BBC به شواهدی دست یافته که نشان می‌دهد گروه‌هایی در داخل ایران، از طریق مرز مشترک خود با افغانستان، به شورشیان طالبان اسلحه می‌فرستند. این سلاح‌ها، برای حمله به نیروهای آمریکایی و سربازان ناتو به کار می‌رود که ایران، منتقد حضور آنها در کنار مرزهای خود است. دولت ایران همواره ادعای ارسال اسلحه به مخالفان دولت افغانستان و نیروهای خارجی مستقر در آن را رد کرده است. کیت کلارک گزارشگر بی بی سی در گزارش ویژه ای، از نزدیک به بررسی این موضوع پرداخته است که نیروهای طالبان، اسلحه خود را از کجا تامین می‌کنند. خبرنگار بی‌بی‌سی در ادامه مدعی شده است: ستیزه جویان طالبان، به سلاح‌های ساخت ایران علاقه دارند. این سلاحها، برای طالبان کاراتر است و قدرت تخریب بالایی دارد. کلاشنیکف‌های ساخت ایران، که توانایی شلیک نارنجک را هم دارد، دوصد تا سیصد دلار گران تر از تفنگ‌های مشابه ساخت پاکستان، چین یا روسیه است. یکی از فرماندهان طالبان به کیت کلارک گفته است که واقعاً سلاح‌های ایرانی، توانایی طالبان را در عملیات علیه نیروهای آمریکایی در افغانستان، افزایش داده است. این فرمانده گفته است: "نوعی مین ایرانی به نام اژدها هست. ایران این مین را می‌فرستد و قدرت تخریب بالایی دارد. یک مین عادی، خسارت کمی به خودروهای زرهی مانند تانک وارد می‌کند، اما مین اژدها، تانک را ازبین می‌برد". گزارشگر BBC در ادامه ادعا می‌کند که «طالبان و منابع افغان به او گفته‌اند برخی از فرماندهان این گروه شورشی، افزون بر خرید سلاح‌های ساخت ایران از قاچاقچیان ایرانی، از عناصری در داخل ایران هم سلاح دریافت می‌کنند». این گزارش می‌افزاید: دولت بریتانیا که هزاران سرباز در خط مقدم نبرد با شورشیان طالبان درجنوب افغانستان دارد، می‌گوید نیروهایش سلاح‌هایی به دست آورده‌اند که به اعتقاد این نیروها، از سوی یک گروه در داخل دولت ایران برای شورشیان طالبان فرستاده شده بود. شرارد کوپر کولز، سفیر بریتانیا در کابل نیز، چنین اتهامی را علیه ایران مطرح می‌کند. او می‌گوید: "ما شاهد تامین محدود تسلیحات ایرانی به طالبان، توسط گروهی در داخل ایران بوده ایم؛ اما این الزاماً به معنای ارسال سلاح‌های بسیار خطرناک به طالبان، با آگاهی تمام ارگان‌های دولتی ایران نیست". شهاب نیوز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بابک جان با تشکر از شما ولی اگر من بدونم کی چنین مقاله ی ابلهانه ای نوشته و با این کارش ارزش کشور رو پایین اورده و اون فرد در دسترس من باشه خودم خفه اش می کنم! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دعوت 5 تشکل کوچک مسیحی از وی برای حضور در یک افطار مشترک است. این 5 سازمان کوچک مذهبی (کميته مرکزی مسيحيان منونايت، مسحيان کواکر، شورای جهانی کليساها، کميته مذهب برای صلح و کميته خدماتی دوستان آمريکايی‌ها) از رئيس جمهور ايران دعوت کرده‌اند در شب 25 سپتامبر، افطار را ميهمان آنها باشد. واکنش‌ها حتی به این مراسم کوچک هم به قدری شدید بود که سازمان «ضد افترا»، یکی از مشهورترین تشکل‌های صهیونیستی آمریکا روز پنجشنبه بيانيه‌ای رسمی عليه این 5 سازمان مسیحی صادر کرد و آن‌ها را به حمایت از تروریسم و نقض حقوق‌بشر متهم نمود.
شهای نیوز




البته به نظر این صهیونیستها افطاری خوردن با احمدی نژاد حمایت از تروریسم است و نقض حقوق بشر! اما کشتن یک میلیون نفر مسلمان عراقی و تجاوز به زنان و دختران عراقی و افغانی و بمباران مجالس عروسی و عزا و خانه های مردم بی پناه افغانی توسط امریکا هیچ اشکالی ندارد و در راستای حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بابک جان با تشکر از شما ولی اگر من بدونم کی چنین مقاله ی ابلهانه ای نوشته و با این کارش ارزش کشور رو پایین اورده و اون فرد در دسترس من باشه خودم خفه اش می کنم! icon_cheesygrin

پس حق آزادي بيان چي ميشه ميخواي توهم متهم كنن به ناديده گرفتن حق آزادي بيان icon_cheesygrin icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.