Recommended Posts

[quote]درباره ی حرام هج یه کاری نمی شه کرد چون که همونطور می دونید این می شه خلاف فرموده های پیامبر ولی می شه در وضعیت فعلی از واجب بودنش بکاهیم.اقا من اطلاعات دینیم خیلی کامل نیست ولی می شه بگید که درصد واجبی هج بیشتره یا مبارزه با کفار؟؟(فکر کنم مبارزه با کفار هم اجرش و هم درصد واجبیش بیشتر باشه icon_cheesygrin )بالاخره سیر کردن شکم کفار هم که یه نوعی کمک هست و حرامه.حالا می گین چطوری عربستان رو کفر معرفی کنیم(نه همشون) میگیم بله ما حدیث داریم که:کسی که دست مسلمان را نگیرد مسلمان نیست. حالا اینا علاوه بر این دارن ظلم هم به مسلمان می کنن!!

*ببخشید اگر که کمی احساساتی صحبت کردم*[/quote]


عزیزان خیلی راحت میشه جلوی حج رو گرفت شاید به سنتون قد نده ولی چند سال پیش همین اتفاق پس از قتل عام زائران در عربستان رخ داد و ایران برای چند سال حاجی نمی فرستاد
ضمنا دوست عزیز ولی امر مسلمین برای همین انتخاب میشه که با توجه به شرایط زمانه کشتی مسلمین رو به مقصد درست برسونه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkred]رسد آن روز كه از كرده پشيمان باشي [/color]
انشاالله تلافي ساقط كردن دواف 5هم مي گيريم .همون موقع بايد عربستان رو درهم ميكوبيديم .
ان شالله با انقلاب شيعيان عربستان اين كافران بي دين خدانشناس سوراخ موش رومي خرن هردونه اي ............... icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینا دیگه چه رو دار شدن icon_cheesygrin خسته شدم از این همه تحقیر حس میکنم مظلومانه یه تنه داریم برای اسلام شمشیر میزنیم با زخم های زیاد. این از عربهای خودمون که برا مرگ صدام عذا میگیرن و موقعه ی بازی های عربستان 20 تا20 اتوبوس میره تهران یا میرن تو جزایر سه گانه اونجا پرچم عربستانو میزنن و به ما میگن اشغال گر یعنی بد کردیم راشون دادیم توکشورمون که این همه بمون توهین کنن :lol: اینم که از اون ور خلیجی های فارس بعضی وقتا دلم میخواد جای ارنولد شوادسینگر بزنم با یه مسلسل ها ....


هرچند ربطی به موضوع نداره ببخشید درد دل بود .......... کجا بگیم..........

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقا یه سوال ، اینا که حتی نقشه و نوع جنس هلیکوپتری که رئیس جمهور ما سوارش میشه را دارن هیچ کاری نمیتونن بکنن ، حالا مثلا دونستن اینکه ملخ گرد _ بالگرد - چرخبال یا همان نام واقعی هلیکوپتر حاجی اوباما چی به چیه ، چه فایده داره برای ایران ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين به خودي خود مهم نيست بلكه اين مهم هست كه اطلاعات سري ارتش آمريكا توسط هكرهاي ايراني در اينترنت منتشر شده و اين ميتونه خيلي گرون تموم بشه
قدرت هر كشوري به حفاظت اطلاعات اون كشور هست حالا ديگه خودتون حسابشو بكنيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احتمالا اوباما در حال دانلود فايل در هليكوژتر بوده !!!

اين جنگ رواني نبود بلكه زمينه سازيهاي بعدي براي برنامه هاي بزرگتري هست.جنگ رواني در يك شبكه و يك روزنامه دنبال نميشه بلكه در سطح وسيعتري با ابعاد و برد خبري بيشتري اعمال ميشه.

برنامه بعدي در امريكا احتمالا بالا بردتن سطح محبوبيت اوباماست. شايد از او يك قهرمان بسازن و در موقعيتي مناسب اين ابر قهرمان رو به ديار باقيارسال كنند. اونوقت هست كه سطح افكار عمومي نسبت به كشورهايي همچون ايران و يا گروههاي لبناني و فلسطيني صورت ديگه اي رو به خود خواهد گرفت.....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]به گزارش شيعه آنلاين، "محمد خالد" كه از نمايندگان بسيار نزديك به دولت و خاندان حاكميت در بحرين است در وب سايت خود در واكنش به درگيري‌هاي اخير شيعيان با نيروهاي امنيتي بحريني در روستاي "دراز" در شمال بحرين گفت: آنچه كه ما در روستاي "دراز" ديديم يك تئاتر تروريستي و خشونت طلبي بود كه زبان از بيان آن ناتوان است.

وي در ادامه با اهانت وقيحانه به شيعيان افزود: آشوبگران كه به دنبال از بين بردن اين وطن هستند فرزندان ازدواج مؤقت و حرام زاده هستند و بايد هر چه سريعتر در دادگاه محاكمه شوند.

"محمد خالد" گفت: آيا بايد منتظر بنشينيم كه يك خانواده سني مذهب را به طور كامل در آتش بسوزانند؟! يا اينكه دولت بايد هر چه سريعتر تحركات خود را آغاز كند تا جلوي اين جنايت كاران را بگيرد.

وي افزود: اگر آنان حلال زاده بودند پدران و مادرانشان حتي يك لحظه هم به آنان اجازه نمي دادند كه چنين آشوبي به پا كنند و دست به خرابكاري در خيابان‌هاي بحرين بزنند. لعنت خدا بر آنان كه خرابكارند باد!

http://www.shia-online.ir/article.asp?id=4775&cat=1[/quote]

جالبه! این آقا که حلال زاده بودن خودش مشخص نیست اونقدر عقل و شعور نداره که بفهمه اولا نباید فرافکنی کرد ثانیا گوساله های امنیتی بحرین هجوم بردند بر شیعیان و تاکنون جرم و جنایتی از شیعه علیه اهل سنت در تاریخ ثبت نشده است اما عکس آن ... چه کشتارهایی که این جنابان حلال زاده مرتکب نشدند! اگر حلال زاده بودن این است هزار رحمت به حرام زادگان![/quote]
بر اساس فقه نبوی خواندن نماز نساء در حج واجب است و هر کس که این نماز را نخواند زن او بر او حرام می شود این دستور شرعی نه توسط امامان معصوم بلکه توسط خود حضرت محمد صلوات اله علیهم و الهم الجمعین صادر شده که متعصفانه توسط عده ای از اهل سنت انجام نمی گیرد بدلیل ملاحضاتی که قوانین سایت برای بحث در این موارد قائل است دوستان با کمی جستجو در اینترنت می توانند پی به این موضوع ببرند. راستی اینها که اینهمه شیعیان را محکوم می کنند و به آنان انگهای مختلفی میزنند توجه داشته باشند که طبق فرموده حضرت علی علیه السلام ملاک حق و باطل در تمام دوران ها این است که طرفداران حق کم و مظلومند و طرفداران باطل بسیارند و ظالم... در ادامه این مطلب را که از انیشتین است را برای شما دوستان قرار می دهم:
anishtanآلبرت اینیشتن در رساله ی پایانی عمر خود با عنوان «دی ارکلرونگ»یعنی «بیانیه»که در سال 1954 آن را در آمریکا و به زبان آلمانی نوشته است،اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح می دهد. وآن را کامل ترین ومعقول ترین دین می داند.این رساله در واقع همان نامه ی محرمانه ی اینشتین به آیة الله العظمی بروجردی است که استاد اینشتین در این رساله «نظریه ی نسبیت» خود را با آیاتی از قرآن کریم واحادیثی از نهج البلاغه و بیش از همه بحارالانوار نوشته ی علامه مجلسی ،تطبیق داده ونوشته که در هیچ مذهبی چنین احادیث پر مغزی یافت نمی شود.

وتنها این مذهب شیعه است که همچین احادیثی راجع به نسبیت دارد و این را دانشمندان دیگر نفهمیده اند. شاهد نظریه ی نسبیت در مورد معراج آسمانی پیامبر است،که قبل از رفتن به آسمان ،پای مبارکشان به ظرف آبی می خورد و آن ظرف واژگون میشود.اما وقتی پیامبر از معراج باز می گردند مشاهده می کنند که هنوز آب آن ظرف در حال ریختن است... واینشتین شرح فیزیکی مفصلی بر آن می نویسد. هم چنین در این رساله معاد جسمانی را از راه فیزیکی اثبیات می کند.(علاوه بر قانون سوم=عمل و عکس العمل). او فرمول معاد جسمانی را عکس فرمول معروف«نسبیت ماده و انرژی» میداند: M=E:C2 یعنی حتی اگر بدن ما به انرژی تبدیل شده باشد ،دوباره به ماده تبدیل خواهد شد. اینشتین در این رساله همواره آیة الله بروجردی را با احترام و به لفظ «بروجردی بزرگ» خطاب می کند.و همچنین از پرفسور حسابی یاد کرده و اورا «حسابی عزیز» خطاب می کند.
این رساله از یک عتیقه فروش یهودی ،به قیمت300000دلار،خریداری شده و در حال حاضر توسط دکتر عیسی مهدوی در حال ترجمه از زبان آلمانی به زبان پارسی است.
منبعhttp://www.3noqte.com/main/content/view/3096/232/

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]بشار اسد اعلام كرد:[/align]
[align=center][size=18]ميانجيگري سوريه ميان ايران و غرب[/size][/align]

[align=center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/100896966989.jpg[/img][/align]
جام جم آنلاين: بشار اسد اعلام كرد كه حاضر است به عنوان ميانجي در رابطه با ايران عمل كند ، مشروط بر اينكه كشورهاي غربي طرحي روشن را براي ارايه به ايران مطرح كنند.
به گزارش ايسنا ، بشار اسد، رييس‌جمهور سوريه روز چهارشنبه در گفت‌و‌گويي با روزنامه‌ ايتاليايي «رپوبليكا» با اشاره به عمل كردن باراك اوباما، رييس جمهور آمريكا به وعده‌هايش براي خروج از عراق و بستن زندان گوانتانامو گفت كه اوباما مردي است كه به قولش عمل مي‌كند.

وي گفت: من حاضرم به عنوان ميانجي در رابطه با ايران عمل كنم.

اسد افزود: اگر در رابطه با نفوذ ايران در عراق صحبت مي‌شود بايد تمايزي را قايل شد ؛ نفوذ اگر بر مبناي احترام دوجانبه باشد، منفي نيست. مساله دخالت كردن چيز ديگري است.

رييس‌جمهور سوريه گفت: اگر در هر حال درباره‌ تسهيل گفتگو با ايران صحبت مي‌شود ، بايد پيشنهاد ملموسي به اين دولت ارايه شود.تاكنون من فقط دعوت‌نامه‌اي را براي ايفاي نقش دريافت كرده‌ام. من به انجام اين كار تمايل دارم اما اين كافي نيست ؛ آنچه كم است يك برنامه، قواعد دقيق و مكانيسم‌هايي براي ارايه به ايران است.

اسد تاكيد كرد كه گفتگو براي رفع مسايل ضروري است.هرگونه تلاش براي محدود كردن يك كشور در نهايت به تقويت آن منجر مي‌شود.چه دوست داشته باشيد چه دوست نداشته باشيد، ايران كشوري مهم است.

وي در عين حال اقدامات اوليه باراك اوباما پس از روي كار آمدن دولتش را دلگرم‌كننده خواند.

رييس‌جمهور سوريه اظهار كرد: اوباما با خروج از عراق، تمايلش به صلح و بستن گوانتانامو نشان داده كه مرد عمل است اما هنوز خيلي زود است كه بگوييم اين يك نقطه عطف تاريخي است.تنها چيزي كه درباره‌اش اطمينان وجود دارد اين است كه پس از «شب» كه دولت جورج بوش بود، اميد، بازگشته است.


http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100901889543

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متاسفانه فکر نمی کنم اعراب قابل اعتماد باشند .

در طول تاریخ نشان دادند که اگر پاش برسه همگی دست به دست یک می دن و بر ضد کشوری مثل ایران بسیج می شوند . فکر نمی کنم رو دادن زیادی به کشور های عربی حاشیه خلیج خوب باشه .

مخصوصا زمانی که همگی در نام جعلی خلیج عربی و حاکمیت امارات بر روی جزایر 3 گانه ، موافق هستند .

به نظر من گسترش رابطه با اعراب جز ضرر و خاری برای ما چیزی نخواهد داشت :mrgreen:

نمونش همین بحرین . مگه اقای ........ چی گفت ؟ گفت که یک زمانی بحرین جزو ایران بوده . مگر غیر از این بوده .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهم اصول سياست كشور ما هست

اگر اين اصول دچار تغيير نشه هيچ فرقي نميكنه كه چه كشوري ميانجي باشه

در ضمن ايران بارها اعلام كرده نيازي به ميانجي نيست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تاكنون من فقط دعوت‌نامه‌اي را براي ايفاي نقش دريافت كرده‌ام. من به انجام اين كار تمايل دارم اما اين كافي نيست ؛ آنچه كم است يك برنامه، قواعد دقيق و مكانيسم‌هايي براي ارايه به ايران است. [/quote]

اشاره اي نشده كه اين دعوت از سوي چه كشور و يا كشورهايي شده است.
سوريه فعلا در حال مذاكره با واسطه گري تركيه هست. احتمالا پيامهاي مشابهي براي حماس و حزب الله براي نشستن بر سر ميز مذاكره وجود داشته باشه. در هر حال همونطور كه ارشيا جان گفت رسما اعلام كرديم كه نيازي به واسطه نيست.

شروع گفتگوها هم موكول به بعد از انتخابات هست. بيشتر از من و شما دول ديگه دغدغه نتيجه اين انتخابات رو دارن. به هر حال نتيجه هر چه باشد خطوط قرمز ما مشخص هست. در بقيه موارد تا اندازه اي جاي نرمش گذاشته شده.

اگر تكرار مكررات نباشه سياست هويج و چماق هنوز برقرار هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اتفاقا خيليم نياز به يك ميانجي هستش.
براي اينكه هركدام از دو طرف پا پيش بزارن براي گفتگو باعث مي شود كه اين پا پيش گذاشتن به ضرر خودش تمام بشه مخصوصا براي كشوري مثل امريكا كه طرز فكرش يك طرز فكر امپراطوري هستش .
اگر پا پيش بزاره باعث مي شود دنيا اين فكر و بكند كه در مقابل يك كشور جهان سوم به كلي كم آورده كه در عمل همينم هستش .
مثل عراق تمام دنيا گفتن ايران و آمريكا بيان بشينن صحبت كنن ولي هر دوطرف از اين كار سرباز زدن تااينكه يك نفر سومي به اسم عراق نيز در گفتگو حاضر شد و از هر دو طرف دعوت كرد براي گفتگو .
سوريه نيز مي تواند نقشي كه عراق ايفا كرد و او به عهده بگير زيرا هم ايران خيلي به اين كشور نفوذ و هم تا حدي آمريكا .البته بيشتر از طريق عربستان خيلي در اين كشور ايفاي نقش مي كند.
ولي در كل فكر مي كنم سوريه بيشتر دنبال اين هستش كه با ايجاد گفتگو بين ايرن و آمريكا به نوعي استفادهايي نيز از اين ميانجي گري براي خود ببرد مثل بلندي هاي جولان و .....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوستان

میانجیگری بین ایران و غرب یعنی جلوگیری از بروز جنگ جهانی سوم و این خود نقطه عطفی تاریخی برای هر کشوری در جهان محسوب میشه!

اما:
مهمترین چیزی که به نظر بنده باید بهش توجه بشه اینکه غرب قصد داره ایران رو منزوی کنه چه با جدا کردن سوریه از ایران و چه با ایجاد اختلاف و تنش بین گروه ها و جنبش های فلسطینی مثل فتح و حماس که به ضرر محور مقاومت منطقه است

اما اینکه آیا چالشهای ایران با غرب اصلا با میانجیگری قابل حل است خود مساله ایست

اصلا دلایل و ریشه های اختلافات ایران با غرب بخصوص امریکا و انگلیس بر سر چیست بر سر برنامه هسته ای ایران و یا اینکه ایران 25 سال مهمترین پایگاه و متحدد و مستعمره این دو کشور در جهان بوده!؟ و درست استقلال ایران مساوی از دست رفتن تسط این کشورها و غرب بر منابع خاورمیانه و منافع این کشورها و در نهایت نزول تدریجی قدرت اقتصادی و نظامی و رو به زوال رفتن این سرداران تمدن غرب بوده

البته کشورهایی هم مثل ترکیه فکر می کنم با چنین میانجیگریهای بلند پروازانه ای!! می خواهند خودشون را به عنوان بازیگر مهمی در جهان نشان دهند تا به هدافی نظیر پیوستن به اتحادیه اروپا با , مهم نشان دادن خود در نظر کشورهای اروپایی برسند و.......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.