Recommended Posts

سلام خدمت تمام دوستان ، خيلي وقت بود به سايت سر نزده بودم واشه همين هم دلم واسه هموتون تنگ شده بود ، اميدوارم همتون خوب باشيد ، اين پست رو زدم چون موقعي كه ميدان تير رفته بوديم يه چيز جالب ديدم (البته اين مربوط به زمستان 87 و زماني هست كه در 04 بيرجند بودم ) ، داشتيم خودمو توي خط آتش واسه تيراندازي آماده مي‌كردم كه يهو غرش يه هواپيما توجه من رو به خودش جلب كرد (البته چند لحظه قبلش صداي آژير اخطار از بلندگو پخش شده بود و منتظر هواپيما بودم ) وقتي سرم رو طرف صدا چرخوندم يه An-148 رو ديدم كه با ارتفاع خيلي كمي از سطح زمين در حال پرواز بود دقيقا يادم نيست اما فكر كنم 4 بار روي سرمون چرخيد و بعد توي افق ناپديد شد . به نظر مي‌رسه كه ايران به طور جدي دنبال خريد و مونتاژش باشه ، يك سري مشاهدات عجيب و غريب هم داشتم كه بعد از صحبت با سعيد شايد شرحش رو توي سايت قرار بدم

موفق باشيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]معاریو: آمریکا از اندیشه‌های نتانیاهو درباره ایران نگران است[/b]
روزنامه اسراییلی معاریو نوشت: «نتانیاهو در سخنان خود در پشت درهای بسته تاکید کرد که کوتاهی اسراییل در مقابله با برنامه هسته‌ای ایران برابر با کوتاهی اسراییل در جنگ 1973 است که این اظهارات موجب نگرانی مسئولان آمریکایی شده است».

به گزارش پرس.تی.وی ـ بیروت، معاریو نوشت: «مسئولان آمریکایی پس از اظهارات نتانیاهو از این امر نگران هستند که مبادا اسراییل به صورت یک جانبه با تکیه با قدرت نظامی به حل این مشکل اقدام کند».

نتانیاهو در برابر مجلس اسراییل، جهان را سرزنش کرد که در برابر سخنان محمود احمدی‌نژاد در مورد محو اسراییل از نقشه جهان واکنش لازم و مورد انتظار را نشان ندادند و به عنوان موضوعی عادی با آن برخورد کردند.

وی افزود: «ملت یهودی امروز ناتوان نیست و ما دارای دولت هستیم و می‌دانیم که چگونه از خود دفاع کنیم و خطر مهم ضد بشریت، مسلح شدن نظام رادیکالی به سلاح هسته‌ای است».

نتانیاهو همزمان با این سخنان در مجلس اسراییل در گفتگو با روزنامه آتلانتیک چاپ آمریکا گفته بود که اگر دولت باراک اوباما برای توقف برنامه هسته‌ای ایران تلاش نکند، ما خود اقدام خواهیم کرد؛ زیرا شما آمریکایی‌ها نمی‌خواهید که سلاح هسته‌ای در دست نظام دینی ایران قرار بگیرد، زیرا در آن وقت همه جامعه جهانی باید ابراز نگرانی کند».

معاریو نوشت: «با این حال مسئولان آمریکایی نیازی به سخنان نتانیاهو ندارند؛ زیرا ژنرال دیوید پترایوس فرمانده نیروهای آمریکایی در خاورمیانه دو روز قبل از آن در برابر مجلس سنای آمریکا گفت که اسراییل امکان دارد که به ایران حمله نظامی کند تا مانع دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای شود».

وی ابراز عقیده کرد که اسراییل در نهایت احساس خواهد کرد که وجودش از سلاح هسته‌ای ایران در معرض خطر است و تصمیم پیشگیرانه‌ای برای تخریب و یا مانع‌تراشی بر سر راه آن اتخاذ خواهد کرد.

پترایوس ادعا کرد که رفتار ایران موجب خواهد شد تا همسایگان آن و جامعه جهانی برداشت بدی از اندیشه‌ها و نیت ایران به دست آورند و این تهدیدی برای جامعه جهانی است به ویژه آن که این احتمال وجود دارد این تکنولوژی در اختیار گروه‌های تندرو قرار گیرد.

اما رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا در گفتگو با روزنامه فاینانشال‌تایمز گفت: «اسراییل در سال کنونی به ایران حمله نخواهد کرد؛ اما اگر اسراییل به این کار اقدام کند موجب تعجب من خواهد شد».

گیتس افزود: «هنوز وقت کافی برای قانع کردن ایران به منظور چشم‌پوشی از برنامه هسته‌ای این کشور وجود دارد؛ اما نمی‌دانم که ایران امسال از خط قرمز هسته‌ای پا فراتر می‌گذارد یا خیر. در هر حال ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که ایران امسال قادر به این کار نیست؛ بلکه نیاز به دو تا سه سال زمان دارد تا به بمب هسته‌ای دست یابد».

نزدیکان نتانیاهو می‌گویند که این سخن واقعیت ندارد که نتانیاهو گفته است اگر آمریکا برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نکند من این کار را خواهم کرد؛ اما نتانیاهو در گفتگو با مجله آتلانتیک گفته است: «رییس‌جمهور آمریکا دو وظیفه بزرگ برعهده دارد. اول اصلاح وضعیت اقتصادی و دوم جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای. مهلت رییس‌جمهور آمریکا برای گفتگو با ایران چند ماه و نه چند سال است».

نتانیاهو با اشاره به اینکه خطر هسته‌ای ایران تنها متوجه اسراییل نیست، تاکید کرد: «خطر ایران برای تمدن غربی یک خطر تاریخی است؛ اما در صدد دادن هشدار به دولت جدید آمریکا نیستم، بلکه جهان باید از روزی بترسد که ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد».

وی با حمایت خود از گفتگوی اوباما با ایران افزود: «این گفتگوها تنها در صورتی مفید است که به سرعت به چشمداشت‌های هسته‌ای ایران پایان دهد».

نخست‌وزیر اسراییل با ابراز تردید در این که تلاش‌های دیپلماتیک موفق به توقف برنامه هسته‌ای ایران شود، افزود: «فشارهای اقتصادی بر ایران امکان دارد نتیجه‌بخش باشد؛ زیرا اقتصاد ایران ضعیف است».

برخی از منابع نزدیک به نتانیاهو در گفتگو با مجله آتلانتیک گفتند که ایران ضربه‌پذیر است و اسراییل نیاز به اجازه آمریکا برای حمله به این کشور ندارد؛ زیرا مشکل قدرت نظامی نیست، بلکه مساله تصمیم سیاسی برای عمل کردن است».


منبع : پرس تي وي بيروت
http://www.presstvbeirut.com/pages/?cid=7852

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسراييل و شخص ناتانياهو به اجداد خود خنديده اند!!!!!ملت ايران توان كاملي به اذن خداوند براي در هم كوبيدن آلوده دامن ترين و تروريست ترين گروه ضد بشر را دارا ست .ما نبايد آغاز كننده باشيم اما ما در صورت حمله اسراييل كارش را خاتمه خواهيم داد.ايران با هزاران سال تاريخ خود اجازه نخواهد داد اتحاد ملعون اعراب و اسراييل موفق شود .اسراييل بدنبال تسلط بر همه خاور ميانه است در حاليكه نه توان انرا داراست و نه جمعيت و نه .... .منطقه خاورميانه به اذن خدا امنيتش با برتري سياسي نظامي فرزندان علي و فاطمه تامين خواهد شد.انشاالله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سلام خدمت تمام دوستان ، خيلي وقت بود به سايت سر نزده بودم واشه همين هم دلم واسه هموتون تنگ شده بود ، اميدوارم همتون خوب باشيد ، اين پست رو زدم چون موقعي كه ميدان تير رفته بوديم يه چيز جالب ديدم (البته اين مربوط به زمستان 87 و زماني هست كه در 04 بيرجند بودم ) ، داشتيم خودمو توي خط آتش واسه تيراندازي آماده مي‌كردم كه يهو غرش يه هواپيما توجه من رو به خودش جلب كرد (البته چند لحظه قبلش صداي آژير اخطار از بلندگو پخش شده بود و منتظر هواپيما بودم ) وقتي سرم رو طرف صدا چرخوندم يه An-148 رو ديدم كه با ارتفاع خيلي كمي از سطح زمين در حال پرواز بود دقيقا يادم نيست اما فكر كنم 4 بار روي سرمون چرخيد و بعد توي افق ناپديد شد . به نظر مي‌رسه كه ايران به طور جدي دنبال خريد و مونتاژش باشه ، يك سري مشاهدات عجيب و غريب هم داشتم كه بعد از صحبت با سعيد شايد شرحش رو توي سايت قرار بدم

موفق باشيد[/quote]
شما درست می گید دوست عزیز
این هواپیما در نمایشگاه اخیر در کیش نمایش دادن و در همون جا قرار دادش بسته شد. البته در حال ازمایش موتور های اون هستن تا ببینن موتور این هواپیما در شرایط اب و هوایی ایران جواب میده یانه.
در ضمن قراره با نام [size=18][color=red]ایران 148[/color] [/size]تولید شه. در داخل

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]برخی از منابع نزدیک به نتانیاهو در گفتگو با مجله آتلانتیک گفتند که ایران ضربه‌پذیر است و اسراییل نیاز به اجازه آمریکا برای حمله به این کشور ندارد؛ زیرا مشکل قدرت نظامی نیست، بلکه مساله تصمیم سیاسی برای عمل کردن است».[/quote]
به همین خیال باشن یک جواب قاطع نظامی در انتظار اون هاست. اگه دوست دارن بیان تا ببینن.
البته هسته ای نیست و نخواهد بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
PILOT_OF_PERSIA درسته دوست عزيز اما در اون لحظه يه جورايي شوكه شدم ، اصلا انتظارش رو نداشتم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوست عزیز خسته نباشی.لطف کن لینک مستقیم رو قرار بده.[/quote]
این هم از لینک مستقیم ببخشید اگر دیر شد چون چند روزه رو در حال استراحت بودیم
http://www.sajed.ir/pe/content/view/13245/331/ :x :lol: :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک نکته نکنه قضیه مونتاژ توپولوف های در ایران برای روزیست که خدای ناکرده یکیشون سقوط کنه و بقیه قضایا.....
این دیگه خیلی بدبینانه است ؟؟؟؟؟؟ :lol: :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این روزنامه ی اسرائیلی هم چطور این مردتیکه رو بزرگ کرده .....
هر کی ندونه فکر می کنه استالینی ، هیتلری و .... چیز دیگه است که می گه حمله می کنیم ...
یکی نیست بگه تو اگر بزن بهادر بودی حزب الله و حماس که بغل گوشتن رو می زدی ....
الله اکبر ...
دوست دارم یک بار این امریکایی ها بهشون بگن خودتون تنها به ایران حمله کنیید ببینم اونوقت چی می گن .
آخر باید بزنیم لت و پارشون کنیم ......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من فهمیدم چرا اینقدر این نتانیاهو رو باد کردن !
می خوان مزاکرات رو اغاز کنن این قراره برگه برنده باشه که به ایران بگن یه دیوونه حاضره با شما بجنگه پس بیایین زودتر توافق کنیم
اسرائیل همون خره فقط پالونش عوض شده به همون دلایلی که دولت قبلی نمی تونست به ما حمله کنه اینا هم نمی تونن
خوب بلدن این خیمه شب بازی ها رو راه بندازن غافل از اینکه ما گرگ بارون دیده ایم
مشکل اسرائیل حمله به تاسیسات ایران نیست اگه بخواد مطمئناا همشو نابود می کنه مسئله اینجاس که بعد از اون همه صهیون ها فرار می کنن چرا چون یارو می بینه با خونوادش نشسته یه دقیقه بعد خودشو همه همسایه هاش به درک واصل شدن پس میگه مگه من خرم وایسم اینجا موشک بخورم؟ چیزی نیست که باهاش بجنگم موشک از اون بالا میاد همه می زارن در میرن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]کار بسیار جالبی هست . در این زمینه مسئولین به جای خرید به فکر راه چاره هستند و این کار یکی از بهترین کارهاست که یک چنین فرصتی رو برای یاد گرفتن دانش و کسب تجربه به دانشمندان صنایع هوایی ما می ده .

مطمئنا کمپانی سازنده هواپیمایی بوئینگ از ساخت بوئینگ 747 یا 787 شروع نکرد و در ورحله نخست با هواپیما های بسیار کوچک تر و بی ارزش کارش رو شروع کرد . همونطور که کمپانی ایرباس از ساخت ا-380 کارش رو شروع نکرد . متاسفانه به دلایلی ما از این صنعت عقب موندیم . و تنها راه و بهترین گزینه گرفتن خط تولید یک هواپیمای پیشرفته مطابق با صنایع هوایی روز جهان ، در کشور خواهد بود .

ساخت هواپیما ، بسیار مشکل تر و پیچیده تر از هر وسیله دیگری است . هم اکنون پیشرویان این صنایع فرانسه ، آمریکا و روسیه هست که کنار این کشور ها نباید کشور هایی مانند هلند ، انگلستان و آلمان رو فراموش کرد . اگرچه که ما هنوز کشور های سازنده هواپیمای مسافربری پیشرفته داریم .[/quote]

آره اگر با يادگيري شروع كنيم خوبه ولي از كي؟ از توپولوف!
هواپيماهاش خداييش افتضاحه. خود روسها هم ميرن ايرباس مي خرند تا توپولوف هاشونو!
يه مقايسه اي بكنيد بين ايرباس A-380 با توپولوف ها! خند داره! نه؟
بايد كارر را ياد گرفت ولي از كاردان.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]من فهمیدم چرا اینقدر این نتانیاهو رو باد کردن !
می خوان مزاکرات رو اغاز کنن این قراره برگه برنده باشه که به ایران بگن یه دیوونه حاضره با شما بجنگه پس بیایین زودتر توافق کنیم
اسرائیل همون خره فقط پالونش عوض شده به همون دلایلی که دولت قبلی نمی تونست به ما حمله کنه اینا هم نمی تونن
خوب بلدن این خیمه شب بازی ها رو راه بندازن غافل از اینکه ما گرگ بارون دیده ایم
مشکل اسرائیل حمله به تاسیسات ایران نیست اگه بخواد مطمئناا همشو نابود می کنه مسئله اینجاس که بعد از اون همه صهیون ها فرار می کنن چرا چون یارو می بینه با خونوادش نشسته یه دقیقه بعد خودشو همه همسایه هاش به درک واصل شدن پس میگه مگه من خرم وایسم اینجا موشک بخورم؟ چیزی نیست که باهاش بجنگم موشک از اون بالا میاد همه می زارن در میرن[/quote]
نه برادر من برای افکار عمومی ایران هست تا مردم بیچاره رو بترسونن اون وقت مردم به سمت اون ها برن و مسئولین هم به تبعیت از افکار عمومی سر میز مذاکره بنشینن.
وگرنه رژیم ایران اسرائیل را خوب میشناسه بلاخره تو این جنگ های اخیر با تاکتیک های اون اشنا شده و بر دستگاه های اطلاعاتی اون سواره اب بخورن ایران می فهمه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]تهران - به نوشته پايگاه خبري اسلام آنلاين بدنبال تعظيم باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا در برابر عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان در حاشيه کنفرانس گروه بيست، محافل آمريکايي وي را متهم کردند که مسلمان است اما تظاهر به مسيحيت مي کند.[/b]
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/2009%255C4%255C5%255Cimg633745353912812500.jpg[/img]
به گزارش گروه اخبار صوتي وتصويري ايرنا، اسلام آنلاين روز يکشنبه افزود: درحاشيه کنفرانس گروه بيست که روز پنجشنبه گذشته در لندن برگزار شد اوباما در اولين ديدار خود با پادشاه عربستان درحالي که قصد خوش آمدگويي داشت به سمت وي آمد و با دراز کردن دست خود به سمت وي تا کمر دربرابرش خم شد.
محافل آمريکايي رئيس جمهور آمريکا را متهم کردند که يک مسلمان است اما اسلام خود را پنهان مي کند و تظاهر به مسيحي بودن مي نمايد.
پس از اين اقدام جمهوريخواهان با انتقاد از نوع خوش آمدگويي اوباما به پادشاه عربستان و تلاش وي براي تعيين چند مسلمان در کاخ سفيد وي را طرفدار مسلمانان دانستند.
از زمان اعلام نامزدي اوباما در انتخابات رياست جمهوري، وي در خصوص تبار آفريقايي – اسلامي خود با اتهامات زيادي مواجه شده است اما دائما با نفي مسلمان بودن خود تاکيد دارد که مسيحي است.
در اين ميان يک کارشناس شخصيت شناسي در گفتگو با روزنامه استراليايي "سيدني هرالد مورنينگ" با دفاع از اوباما تعظيم وي را نشانه احترام دانست ونه نشان دهنده پايين بودن مقام وي در برابر پادشاه عربستان.
يک روزنامه نگار آمريکايي نيز با انتقاد از محافظه کاران آنها را متهم کرد که از هر حرکت ريز و درشت اوباما براي حمله به وي استفاده مي کنند.
گروهي ديگر نيز رفتار اوباما را در برخوردهاي عربي آمريکايي طبيعي توصيف کردند وگفتند جرج بوش رئيس جمهور پيشين اين کشور نيز هنگام استقبال از پادشاه عربستان با وي روبوسي مي کرد که اين عادت اعراب است اما در عرف آمريکايي ها رفتاري افراطي تر از حتي از تعظيم کردن به شمار مي آيد.

http://www4.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=418368

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در امريكا اگر مردها با هم روبوسي كنن خيلي بد تعبير ميشه

در كل كدوم مسلموني جلوي پادشاه عربستان تا كمر خم شده كه اين كار اين معني رو بده كه مسلمونها تا كمر واسه همديگه خم ميشن

من ميگم شايد اوباما فكر كرده رفته كره جنوبي يا ژاپن

[color=blue]به بخش اخبار عمومي منتقل شد[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خاك تو سرشون با اين دموكراسيشون حالا مثلا اوباما مسلمون باشه چي ميشه تازه خاك توسر اباما كه براي نفت به يه همچين آدماي حقيري تعظيم مي كنه
راستي اين خبرو شنيدم ياد سريال يوسف پيامبر افتادم يادتونه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.