Recommended Posts

[b]گستاخی رسانه‌های مصری و اهانت به سید حسن نصرالله[/b]

روزنامه جمهوری چاپ مصر که به دولت این کشور وابسته است، با اختصاص صفحه نخست خود به سید حسن نصرالله ضمن انتقاد شدید از دبیرکل حزب‌الله، وی را با الفاظ بسیار ناشایست و دشنام خطاب قرار داد.

به گزارش پرس.تی.وی ـ بیروت، روزنامه جمهوری در سرمقاله صفحه نخست خود با مقاله‌ای تحت عنوان «جانی توبه نمی‌کند» با یادآوری حوادث هفتم ماه می سال گذشته در بیروت، سید حسن نصرالله و اسراییل را مشابه یکدیگر خواند.

این روزنامه با دامن زدن به مساله شیعه و سنی در لبنان افزوده است که نصرالله صدها لبنانی غیر اهل مذهب خود را کشته و از دیدگاه وی هر لبنانی سنی مستحق مرگ است.

جمهوری با تشبیه‌های بسیار ناشایست، خطاب به سید حسن نصرالله می‌افزاید: «سامی شهاب دست‌نشانده تو که در مصر در چارچوب یک مجموعه دستگیر شده و تو به قهرمانی وی افتخار می‌کنی یک مجرم است و باید بدانی انتقال سلاح قاچاق به فلسطینی‌ها در غزه از طریق خاک مصر از دیدگاه قانون مصر و قانون بین‌الملل جرم است».

روزنامه جمهوری افزوده است: «اظهارات سید حسن نصرالله به همکاری مصر با اسراییل در محاصره غزه تهمتی بیش نیست؛ زیرا 85 تا 100 درصد کمک‌ها و مواد غذایی غزه از طریق مصر وارد این منطقه می‌شود؛ اما تونل‌ها مخصوص تجارت و قاچاق کالا است که رهبران حماس بر آن کنترل و نظارت دارند؛ در حالی که مصر برای بازگشایی گذرگاه‌ها می‌کوشد تا نه تنها گذرگاه رفح بلکه بقیه گذرگاه‌ها بر اساس توافقنامه‌های بین‌المللی باز شود».

جمهوری این پرسش را مطرح کرده که شما که نمی‌خواستید در هنگام جنگ غزه از ترس انتقام اسراییل لبنان را وارد معرکه کنید، چرا می‌خواهید که مصر را وارد معرکه رودرویی با اسراییل کنید؟ آیا دستوراتی از ایران به شما داده شده است تا مصر را وارد نبرد نظامی کنید در حالی که تهران پشت پرده با آمریکا توافق می‌کند که نفت از خلیج فارس با مسئولیت این کشور منتقل شود».

جمهوری با ادعای دوری تدریجی ایران و سوریه از حزب‌الله افزود: «اکنون جنگی ضد غزه وجود دارد که ایران و سوریه و قطر در آن مشارکت دارند. آیا شما در صدد بودید که مصر را نیز به نبرد با غزه بکشانید؟ بازی با امنیت مصر خطرناک است؛ زیرا مصر کشوری بزرگ و یک وزنه سیاسی است و مقاومت را محترم می‌شمارد و از تروریسم حمایت نمی کند».

منبع : پرس تي وي بيروت
http://www.presstvbeirut.com/pages/?cid=7993

[color=blue]به تاپيك اخبار عمومي منطقه و جهان منتقل گرديد
ارشيا[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center][size=18]آمريكا به زودي عزاي عمومي اعلام خواهد كرد[/size][/align]

سرويس بين‌المللي «تابناک» ـ در پي آزادي دريانورد آمريكايي «ريچارد فيليپس» از دست دزدان دريايي كه منجر به كشته شدن سه تن از اين افراد شد، چند تن از رؤساي اين گروه، در مصاحبه تلفني با خبرگزاري فرانسه و «آسوشيدپرس» اعلام كردند، آمريكا روزهاي سختي را شاهد خواهد بود و به زودي مردم آمريكا در عزاي عمومي بر كشته‌هاي خود خواهند گريست!

به گزارش خبرگزاري فرانسه، «عيدي جراد»، از سردسته‌هاي دزدان دريايي در تماس با اين خبرگزاري گفته است: از آمريكايي‌هاي دروغگو انتقام سختي خواهيم گرفت. ما با آمريكا توافق كرده بوديم كه بدون دريافت مبلغي، گروگان آمريکايي را آزاد كنيم و هنگامي كه افراد ما براي تحويل ريچارد به آمريكايي‌ها نزديك شدند، به آنان خيانت شده و همگي كشته شدند.

جراد افزود: دنيا به پايان نرسيده و از اين پس به هر آمريكايي در هر نقطه از آب‌هاي جهان حمله خواهيم كرد و البته كسي از ما انتظار مهرباني نداشته باشد.
«عبدالله لامي»، يكي ديگر از سران اين گروه نيز گفت: از اين پس با هر كشور با زبان خودشان سخن خواهيم گفت؛ زور در برابر زور.

«جاماك حبيب»، از ديگر سردسته‌هاي اين گروه که سي سال نيز بيشتر ندارد، به خبرگزاري فرانسه گفته است: از اين پس، اگر بيگانه‌اي را دستگير کنيم و دولت متبوع او اقدام به حمله نظامي عليه ما كند، بدون درنگ گروگان‌ها را خواهيم كشت.

http://www.tabnak.ir/pages/?cid=43397

[color=blue]توجه شما رو به سناريوي جديد آمريكا بر ضد مسلمانان جلب ميكنم[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
آقا ارشيا اگه ميشه اسم تاپيكو عوض كنم من هم فعلا كار دارم عصر گزارش كاملي از اين گرگانگيري تو همين تاپيك قرار ميدم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این دزدان دریایی هم معضل بزرگی شده اند کسانی که انها را به وجود آورده و از آنها حمایت می کنند نیز در این قضیه مقصرند به نظر شما آمریکا نمی تواند به راحتی تمام منافع دزدان دریایی را با یک حمله برق آسا منهدم کند باز هم سناریوی جدیدی برای حمله به یکی از بلاد اسلامی در حال شکلگیری است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين ماجرا را به روايت دوخبرگزاري بخوانيد:
یکی از زندانبانان در زندان آمریکایی گوانتانامو، در گفت و گو با شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، چگونگی مسلمان شدن خود در این زندان را شرح داد.به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، شبکه الجزیره روز دوشنبه گفت:
در حالی که همواره رابطه بین زندانی و زندانبان، رابطه خوبی نیست، اما آنچه در زندان گوانتانامو به وقوع پیوست یک استثنا بود. شبی از شب های سال ‪ ۲۰۰۴‬مسیر زندگی تری هولدبروکس یک سرباز آمریکایی که نگهبان شب بود تغییر کرد، به گونه ای که شهادتین خود را در برابر زندانی شماره ‪ ۵۹۰‬که تبعه مغرب (مراکش ) و به ژنرال معروف بود بر زبان آورد و مسلمان شد.
تری هولدبروکس در تشریح چگونگی مسلمان شدن خود به شبکه الجزیره گفت:
سرباز ارتش آمریکا بودم و به عنوان نگهبان در زندان گوانتانامو کار می کردم و همانجا اسلام آوردم. پیش از آن، بیشتر ساعات شب را با نوشیدن افراطی شراب سپری می کردم. وارد ارتش شدم، زیرا مایل بودم زندگی من بهتر از زندگی والدینم باشد. مسوولان ارتش پیش از بردن ما به گوانتانامو کوشیدند به هر نحو ممکن، کینه و تنفر از زندانیان این زندان را در دل سربازان ایجاد کنند. ‪ ۷۷۵‬زندانی در این زندان بودند و من نمی توانستم بپذیرم که همه آنها علیه آمریکا توطئه کرده باشند. بنابراین چنین تصوری از آنها در ذهن من بی ارزش بود و پس از مدتی هم این امر به من ثابت شد، زیرا ‪ ۵۵۰‬نفر از این زندانیان اکنون در کشورهای خود حضور دارند و هیچ گناه و اتهامی علیه آنان وجود ندارد. این زندانیان معمولا خندان بودند. هر کس اموری در زندگی و دین خود دارد که از آن بهره های روحی می برد، ولی من از داشتن چنین اموری محروم بودم. بارها صدای اذان برای ادای نماز را می شنیدم و گفته های زندانیان در نمازهایشان را هم می شنیدم. اذان و نماز آنان برای سربازان ارتش آمریکا امری ناراحت کننده بود و آنها هیچ اهمیتی برای فرهنگ و دین زندانیان قائل نبودند و هیچ کس فکر نمی کرد که بعضی از سربازان ممکن است با زندانیان سخن بگویند.
وی افزود: زندانی شماره ‪ ۵۹۰‬که ژنرال نامیده می شد، فردی خوشنام برای سربازان نبود، زیرا پرسش هایی را مطرح می کرد که انسان را به فکر فرو می برد، بدون اینکه وارد بحث و احتجاج شود. همین فرد بود که اسلام را به من شناساند و من شهادتین را در برابر او بر زبان آوردم و او نیز اسلام آوردن را به من تبریک گفت. من معتقدم درک مفاهیم اسلام برای همه امکانپذیر است و ما می توانیم مسلمانان خوبی باشیم در عین حال که آمریکایی هستیم.
هولدبروکس در ادامه افزود : از جمله مسائلی که پس از اسلام آوردن، توجه مرا جلب کرد این بود که اگر دری بر روی انسان بسته شود ، خداوند در دیگری را که بهتر از آن است می گشاید. اسلام را در گوانتانامو کشف کردم، در حالی که در هیچ مکان دیگری از جهان نتوانسته بودم به آن دست پیدا کنم.
http://www.khabarfarsi.com/news-570060.htm

به گزارش هفته‌نامه آمريكايي نيوزويك، اين نظامي در شبي كه به نگهباني مشغول بود بر اثر گفتگو با زنداني شماره 590 كه يك مغربي ملقب به جنرال بوده است تحت‏تاثير قرار گرفت. اين جريان در آغاز سال 2004 در حاليكه هولدبروكس(نظامي آمريكايي) نيمي از خدمت خود را در گوانتانامو گذرانده بود، اتفاق افتاد.
به نوشته اين هفته‌نامه، هولدبروكس تا آن روز وظايف روزمره خود را انجام مي‏داد: همراهي با زندانياني كه براي بازجويي مي‏بردند و يا گشت زدن مقابل سلولهاي انفرادي براي اطمينان از اينكه آنها با يكديگر نامه رد و بدل نكنند. ولي شبهايي كه نوبت نگهباني او بود برايش به كندي مي‌گذشت. هولدبروكس مي‌گويد: تنها كاري مي توانستي انجام دهي اين بود كه حياط زندان را وجب كني. به همين علت او بخشي از شبها روي زمين درحاليكه يك پايش را بر روي پاي ديگر مي انداخت ، از شبكه فلزي درهاي سلولها با زندانيان به صحبت مي نشست.
به گزارش نيوزويك، هولدبروكس با جنرال كه اسم اصلي او احمد الراشدي است ارتباط عميقي برقرار كرد و گفتگوهاي آنها كه اواخر شب به پايان مي رسيد باعث شد كه او درباره زندان هر چه بيشتر دچار ترديد شود و فكر فرو رود. او بلافاصله به خريدن كتبي درباره زبان عربي و اسلام روي آورد و بالاخره يكي از گفتگوهاي شبانه با الراشدي در آغاز سال 2004 منجر به اداي شهادتين هولدبروكس شد. او از بين شبكه آهني در سلول، قلم و كاغذي به الراشدي داد و از او خواست شهادتين را به زبان انگليسي و سپس به زبان عربي با حروف انگليسي بنويسد، سپس با صداي بلند شهادتين گفت و مسلمان شد.
اين هفته‌نامه آمريكايي مي‏افزايد: محققان بايد از زاويه ديگري به گوانتانامو توجه كنند و به مسائلي ديگر علاوه بر بدرفتاري با زندانيان و ناديده گرفتن حقوق آنان بنگرند. هولدبروكس كه سال 2005 به خدمت در نيروهاي مسلح امريكا پايان داد نشان مي دهد اگر پرده ها كنار برود متوجه مي شويم مسائل ديگري هم در گوانتانامو اتفاق افتاده و آن گفتگوهايي است كه ميان زندانيان و نگهبانان درباره مسائل سياسي، ديني و حتي هنري مانند موسيقي ديده مي شود. اين گفتگوها ناشي از روحيه كنجكاوي آنها و بلكه كشش عاطفي انسانها است. راشدي كه 5 سال در گوانتانامو بود و سال 2007 آزاد شد در نامه اي الكترونيكي كه از منزلش در مغرب به نيوزويك فرستاده مي گويد: «زندانباناني كه كمي حرمت زندانيان را نگه مي داشتند،‌ با آنان به صحبت مي‌پرداختند و ما درباره هرچيزي صحبت مي كرديم، چيزهاي معمولي تا دغدغه هاي مشترك.»
نيوزويك سپس مي افزايد: مورد هولد بروكس يك مساله استثنايي است و البته گرچه مورد ديگري از اسلام آوردن در زندان گوانتانامو گزارش نشده است، به گفته راشدي افراد ديگري هم بوده اند كه از خود براي تشرف به اسلام تمايل نشان داده‌اند.
بنا به گزارش اين هفته‌‌نامه امريكايي،‌ ترديد نظاميان امريكا درباره گوانتانامو و اينكه افراد در بند آن بدترينها هستند – به سال 2002 باز مي گردد. براندون نيلي كه سال 2002 نخستين زندانيان را به گوانتانامو برده به نيوزويك گفته است: « تعدادي از ما نظاميان از خود مي‌پرسيديم چرا با اين زندانيان اينگونه بد‌رفتاري مي‌شود؛ حتي اگر تروريست باشند.»
هولد بروكس كه دوران سختي را در شهر فينيكس پشت سر گذاشته بود و والدين او معتاد به مواد مخدر و خود او غرق مشروبات الكلي بود. اكنون مي گويد: « بسياري از مردم آمريكا از خدا غافلند ، ولي حتي در اين مكان زندانيان به نماز پايبندند.»
http://www.mazhabnews.com/fa/pages/?cid=1194

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه این نوع گاز یک گاز ترکیبی است که قدرت فوق العاده ای هم داره البته چون مراحل لولیه تولیده کمی قیمتش زیاده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تبريك ميگم
واقعا برادران طالبان در زندان هاي حق عليه باطل (موسوم به گوآنتانامو) سنگ تموم گذاشتند!
احتمالا با تاثير به سزاي ايشان يك مسلمون وهابي اصيل به جامعه مسلمين اضافه شده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هنر نکردن از بین این همه آدم یه نفر را مسلمون کردن
به جاش منم کلی آدم سراغ دارم که تا پاشون میرسه اونور اب اسلام که سهله ، کلا بی دین میشن
تو راه برگشت با شنیدن یک کلمه " ما در اسمان ایران هستیم" مسلمون تر از قبل میشن :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تبريك ميگم
واقعا برادران طالبان در زندان هاي حق عليه باطل (موسوم به گوآنتانامو) سنگ تموم گذاشتند!
احتمالا با تاثير به سزاي ايشان يك مسلمون وهابي اصيل به جامعه مسلمين اضافه شده[/quote]

وهابي از نوع امريكايي!! چه شود..!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از کجا معلوم اخه ؟ مگر در کشورهای غربی انهایی که مسلمان شده اند همه وهابی هستند ؟ انها به خدا و قران و پیامبر (ص) ایمان می اورند . و اگر اهل راه راست و تحقیق و تفحص باشند شیعه می شوند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.