Recommended Posts

با سلام خدمت سروران گرامی ..

معمولا ظهور اپیدمی بیماری های جدید و ناشناخته همچنین گسترش سریع اون در سطح جهانی بسیار مشکوک و غیر قابل توجیحه !!!

گویا ابتدا این ویروس در چین منتشر شده و از اونجا به مکزیک رفته که با توجه به این که بیشترین مقدار مصرف گوشت خوک در جهان متغلق به چینی هاست میشه گفت برنامه ریزی دقیقی برای ضربه به اقتصاد کشوری که در شرایط کنونی دارای بهترین وضعیت است مد نظر بوده ! که البته جواب نداده !

بیش از چندین هزار سال کسی از انفولانزا خوکی چیزی نشنیده ! و مسلما این نوع از بیماری ناشناخته و مقاوم با گسترش سریع و تبلیغات فراوان روی آن برنامه دار بودن قضیه رو اثبات میکنه !


فقط خدا به خیر کنه !
از این نظام سرمایه داری چه چیزها که بیرون نمیاد !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باید به جای جماران میگفتن خلیج فارس ! و البته اسم ناو بعدی رو میزاشتن جماران کلاس خلیج فارس !

اما کو گوش شنوا !
لااقل این زیردریایی جدیده رو این کار بکنند ! آخه طارق هم شد اسم ! :mrgreen: :x

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ناو جماران نه اینکه ضعیف و غیر پیشرفته باشه اما نگم شایسته نیست در حدی نیست که چنین نام بزرگی روش گذاشته شود. ما به رزمناوی نیاز داریم که به اسطوره شکست ناپذیری بدل گردد و همگان بگویند فلان ناو را نمیتوان غرق کرد دقیقا حرفی که در جنگ دوم جهانی به نبردناو یاماتو و امروزه به رزمناو کیروف و ناوهای هواپیمابر آمریکا گفته میشود. یک ناو بزرگ ، سنگین و پیشرفته با نام کلاس خلیج فارس.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با اینکه این اپیدمی کلا مشکوک هست از اسم گرفته و از ادعای درست شدنش از انسان و خوک و مرغ! :mrgreen: و نوع شیوع که جای بررسی بیشتر داره تا اینکه بعضی محققین ویروس شناس گفتن ساختارش غیر طبیعی هست میشه حدس زد این ویروس جزو تسلیحات میکروبی آمریکا بوده و به عمد اون رو پخش کردن البته محدود تا اثر و کشندگی اون رو در شرایط عادی ارزیابی کنند. این هم که بگیم اشتباهی از آزمایشگاه در رفته مسخره هست و ابلهانه که فقط تو فیلمهای هالیوودی یه ویروس میتونه از آزمایشگاه در بره! بچه بازی که نیست همینطوری بیاد و از آزمایشگاهی که حتی ژنرالهای آمریکایی برای ورود بهش باید مجوز داشته باشن بیاد بیرون!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من وقتی اینو شنیدم یاده بیماری سارس افتادم

یادتونه؟! اون واقعا مهیب بود.. تو هر روز کم کم هزار تا میکشت تو چین... اخرشم مشخص نشد چی به چیه و چین خیلی خوب پوشش داد اونو....

الله اعلم

شاید باشه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، از ایجاد واحدهای قرنطیه در فرودگاههای بین الملی کشور به منظور کنترل آنفلوآنزای خوکی خبر داد.

دکتر محمدمهدی گویا با اشاره به تمهیدات ویژه ای که وزارت بهداشت به منظور پیشگیری از ورود ویروس آنفلوآنزای خوکی به کشور صورت داده است به خبرنگار مهر گفت: هیچ محدودیتی در رفت و آمد مسافران ایجاد نکرده ایم چون پرواز مستقیم به آمریکا و مکزیک نداریم.

ویروس آنفلوآنزای خوکی HlN1 تحت تیپی از ویروسهای آنفلوآنزای پرندگان است که در خوک ‌سانان منجر به عوارض تنفسی می گردد و بیماری‌ حاد تنفسی شدیدا واگیری را در خوکها ایجاد می ‌کند. در خوکها واگیری بالا ولی مرگ و میر پایین و حدود یک تا 4 درصد است.

گویا با اشاره به رعایت مراقبتهای بهداشتی در فرودگاههای بین المللی به منظور پیشگیری از ورود ویروس آنفلوآنزای خوکی به کشور افزود: در حال حاضر واحدهای قرنطینه در این فرودگاهها ایجاد کرده ایم که علاوه بر اطلاع رسانی به مسافران، مراقبتهای بهداشتی نیز ارائه می گردد.

رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت همچنین از وجود بیمارستانهای منتخب به منظور بستری بیماران مبتلا به این ویروس خبر داد و گفت: داروی مورد نیاز در اختیار دانشگاههای علوم پزشکی و این بیمارستانها قرار داده شده است.

گویا با اشاره به ایجاد واحد مراقبت مرزی در فرودگاههای بین المللی کشور و عنوان این مطلب که بیمارانی که از این طریق وارد می شوند سه دسته اند افزود: دسته اول شامل افرادی است که علائمی از بیماری را ندارند و فقط توصیه های بهداشتی به آنان ارائه می گردد. دسته دوم علائمی از بیماری را به صورت خفیف دارند که از آنها نمونه برداری می کنیم و می گوییم که تا 7 روز بعد نباید از منزل خارج شوند و اگر بیماری جدی تر شد با مراکز بهداشت تماس بگیرند.

رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت ادامه داد: گروه سوم از بیماران ورودی افرادی هستند که علائم شدید دارند که همانجا به بیمارستان اعزام و تحت مراقبت و درمان قرار می گیرند.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=870834

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بايد دست تك تك باعث و باني هاي اين قضيه رو بوسيد
10000 بسته آموزشي به منزله اتمام حجت ايرانيان مقيم امارات با شيوخ حريص و تماع به ايران و ايرانيان است.
اي كاش حركت هايي مانند پوشيدن تي شرت خليج فارس يا استفاده از پرچم خليج فارس تو كشور دوبي هم در 500 هزار خانواده ساكن ايراني آنجا مد بشود.
در هر صورت در اين شرايط اقتصادي دولت امارات به شدت نيازمند اين جمعيت است و بايد بسوزد و بسازد...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ده سالي هست كه تغريبا هر سال يك بيماري نو از خانواده آنفولانزا يا بيماري هاي تنفسي ديگري مانند سارس و ... رو ميشه
به قدرت ميتوان گفت اينها ثمره كار شركتها و آزمايشگاه هاي بيوتكنولوژي ميباشدو براي فروش واكسن هاي ضد آنفولانزايشان گرفته تا ديگر خدماتي كه اراپه ميدهند اين دردها را ميسازند

دقيقا اين كار مانند كار شركت هاي سازنده آنتي ويروس هاي كامپيوتريست كه خودشان سازنده 90٪ ويروس ها و كرم هاي موجود هستند.

فقط از روزي ميترسم كه روبات هايي كه كنترل بشر رو به دست گرفتند ويروس هاي خطرناك بگيرند و يا با متعدد شدن سازنده هاي ويروس هاي بيولوژيك بشر نسل خود را به دست خود براي منفعت طلبي ها و جاه طلبي هاي سياسي و مادي اش نابود كند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جهش سه تایی ژنتیکی در طبیعت بسیار نادر می‌باشد. به احتمال بسیار قوی پخش این ویروس جزئی از یک برنامه بلند مدت است. یادمان باشد که کسانی که این کار را می‌کنند از خدا نمی‌ترسند. ویروس ابولا را به یاد بیاوریم که در آفریقا چفدر آدم کشت. یا همین سیاه زخم و سارس. در مورد ایدز هم دانشمندان زیادی به منبع آزمایشگاهی آن نظر دارند.

واعدوا لهم مااستطعتم من قوه.
یادمان باشد از خدا نمی‌ترسند (چون نمی‌فهمند و قلبشان مهر خورده) باید آنها را از عزت اسلام ترساند (در هر زمینه‌ای)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ناو جماران نه اینکه ضعیف و غیر پیشرفته باشه اما نگم شایسته نیست در حدی نیست که چنین نام بزرگی روش گذاشته شود. ما به رزمناوی نیاز داریم که به اسطوره شکست ناپذیری بدل گردد و همگان بگویند فلان ناو را نمیتوان غرق کرد دقیقا حرفی که در جنگ دوم جهانی به نبردناو یاماتو و امروزه به رزمناو کیروف و ناوهای هواپیمابر آمریکا گفته میشود. یک ناو بزرگ ، سنگین و پیشرفته با نام کلاس خلیج فارس.[/quote]

منظور من هم دقيقا همين بود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام مجدد ..

قبل از اينكه اين پست ها رو دوباره بخونم تلويزيون مستند جالبي پخش كرد !

و به اين مطلب اشاره داشته كه انفولانزاي خوكي تنها يك داروي مقابله كننده داره اونهم ساخت يك شركت ورشكسته دارو ساز امريكاييه كه سهامدار عمده و عضو فعال هيأت مديره اون شخص دونلاد رامسفلده جنگجو بوده !

كه البته الان ديگه ورشكسته نيست و بشدت سود سهام اون افزايش پيدا كرده ! :x


اما به نظرمياد اين تازه شروع قضيه است با توجه به اينكه گسترش شديد اين بيماري در همسايه جنوبي اين كشور هم بوده بايد بگم اصولا و اساسا جمعا و كلا [b]مرگ بر آمريكا [/b]!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يك نماينده جمهوريخواه آمريكا:
آنفلوآنزاي خوكي مانور سياسي براي ايجاد وحشت‌ عمومي است

خبرگزاري فارس: يك نماينده جمهوريخواه آمريكا معتقد است كه در پشت پرده آنفلوآنزاي خوكي يكسري مانورهاي سياسي وجود دارند كه مي‌خواهند مردم را به استفاده از واكسن ترغيب كنند، اما عده‌اي ديگر مواردي به مراتب بدتر را در اين آنفولانزاي جديد مي‌بينند.

به گزارش فارس،‌ يكي از تاجران عمده بين‌المللي كه همكاري گسترده‌اي با وزارت بهداشت و خدمات انساني آمريكا دارد، در مصاحبه‌اي با هفته‌نامه آمريكايي "امريكن فري پرس " گفت كه وحشت و ترسي كه از واشنگتن و سازمان بهداشت جهاني درباره آنفلوآنزاي خوكي ساطع مي‌شود تلاشي در جهت ترغيب مردم براي پذيرفتن كنترل جهاني سيستم‌هاي بهداشتي است.
بر اساس اين گزارش،‌ هر ساله حدود 300 هزار تا 500 هزار مورد آنفلوآنزا در آمريكا ثبت مي‌شود كه از اين تعداد در حدود 30 هزار تا 40 هزار نفر مبتلايان مي‌ميرند. در زمان انجام اين مصاحبه تنها 100 مورد آنفلوآنزاي نوع "خوكي " گزارش شده است.
با اين حال روزنامه‌ها و رسانه‌هاي جمعي چنان مشتاقانه به موضوع "شيوع آنفلوآنزاي خوكي " پرداخته‌اند كه ديگر مسائل جهاني در حاشيه قرار گرفته است.
امريكن فري پرس نوشت: "كاتلين سبيليوس "، وزير بهداشت و خدمات انساني و "جانت ناپوليتانو "، وزير امنيت داخلي آمريكا با اتخاذ موضعي نامعقول اعلام كرده‌اند كه آمريكا در معرض تهديد شيوع آنفلوآنزاي خوكي قرار گرفته است، اما با اين حال هنوز جلوي ورود قانوني يا غير قانوني مكزيكي‌ها به آمريكا گرفته نمي‌شود. آنفلوآنزاي خوكي از مكزيك آغاز شده و تاكنون حدود دو هزار مورد ابتلا به اين بيماري در اين كشور ثبت گرديده است.
ران پل، نماينده جمهوريخواه ايالت تگزاس در كنگره آمريكا گفت: واقعا عصباني هستم... اينها فقط يكسري مانورهاي سياسي شريرانه هستند... تبليغاتي پرسر و صدا كه مي‌خواهند مردم آمريكا را بترسانند. آنهايي كه مسئول انجام اين كارها هستند به لحاظ اخلاقي در قبال مردم آمريكا بايد پاسخگو باشند.
آنفلوآنزاي خوكي اخبار مربوط به بحران اقتصادي و رسوايي‌هاي مربوط به شكنجه زندانيان را از صفحات اول بيرون رانده‌اند.
بر اساس اين گزارش،‌ سخنگوهاي رسمي خط مشي رسمي را در مورد آنفلوآنزاي خوكي تكرار مي‌كنند - "ما چيزي نمي دانيم " - اما واقعيت چيزي است كه رسانه‌ها آن را بيان نمي‌كنند و بلكه سعي در كتمان آن نيز دارند.
"راسل هونرو "، ژنرال بازنشسته ارتش به شبكه خبري "سي‌ان‌ان " گفت: اين بيماري چگونه در مكزيك آغاز شد؟ از كجا نشأت گرفت؟ در بيماري‌هاي واگيردار قبلي توانسته‌ايم سريعا به اين سؤالات پاسخ دهيم. مسئله اين است كه به ريشه جايي كه بيماري از آنجا آغاز شد برسيم - آيا اين بيماري از ادغام اتفاقي چندين ويروس منتج شد يا اينكه از يك آزمايشگاه بيرون آمد؟ بايد پاسخي براي تمام اين سؤالات بيابيم.
وي افزود: چرا اين بيماري در مكزيك آفتابي ظاهر شد، آن هم بعد از اينكه فصل سرما تمام شده است؟ چطور مي‌شود كه حداقل سه نوع مختلف از ويروس آنفلوآنزايي - خوكي، مرغي، انساني - از سه گوشه جهان - آمريكاي شمالي، آسيا، اروپا - همه به مكزيك مي‌روند و در آنجا با هم تركيب شده و نوعي ويروس اسرار انگيز خلق مي‌كنند.
"جان كارلو "، مدير دپارتمان بهداشت و سلامت دالاس گفت: ويروس آنفلوآنزاي خوكي كه در آزمايشگاه كاشته شده است تاكنون در هيچ نقطه‌اي از آمريكا و جهان مشاهده نشده است. بنابراين، اين ويروس نوع جديدي از آنفلوآنزا است.
عبارت "كاشته شده در آزمايشگاه " با عبارت "نحوه آغاز آن اسرار انگيز است " جايگزين شده است تا عمدا اطلاعاتي غلط در مورد اين بيماري ارائه شود. عبارت "كاشته شده در آزمايشگاه " بسياري از اسرار را آشكار مي‌كند. چرا ويروس نوع H5N1 - كه ويروسي خوش خيم و پيش پا افتاده است كه هر پرنده مي‌تواند بدون آسيب زدن به خود و يا انسان‌ها حامل آن باشد - ناگهان تبديل به سمي كشنده مي‌شود؟
بسياري مي‌گويند كه ويروس معروف به "آنفلوآنزاي اسپانيايي " (كه بايد نام آنفلوآنزاي كانزاسي مي‌گرفت) يكي از مشتق‌هاي ويروس H1N1 است كه بصورت مصنوعي ساخته شده است. اين ويروس از سال 1918 تا 1919 در حدود 50 تا 100 ميليون نفر را به كام مرگ كشاند.
اين ويروس قاتل كانزاسي در طبيعت مخفي بود - تا اينكه "جف تابونبرگر "، از اعضاي "مؤسسه آسيب شناسي نيروي هوايي "، نمونه‌هاي بيماري‌زا را كشف كرد، بدين طريق متخصصين سلاح‌هاي ميكروبي توانستند با استفاده از تكنيك‌هاي DNA، ژنوم‌هاي مرگ‌آور را به ويروس‌هاي بيشماري وارد سازند.
چرا اين "ويروس خوكي " نيز به مانند "آنفلوآنزاي اسپانيايي " سال 1918 بيشتر افراد جوان و سالم را مورد حمله قرار مي‌دهد؟ ويروس‌هاي معمولي آنفلوآنزا طبيعتا كودكان، سالخوردگان و ديگر افرادي كه مصوونيت كمي دارند را مورد حمله قرار مي‌دهند.
چرا مؤسسه "باكستر اينترنشنال " براي توليد واكسن مبارزه با "آنفلوآنزاي خوكي " مكزيكي انتخاب شده است؟ در دسامبر سال 2008 اين شركت متهم شد كه ويروس‌هاي زنده آنفلوآنزاي مرغي را با ماده واكسن مخلوط كرده و به 18 كشور جهان از جمله آلمان، اتريش، اسلووني و جمهوري چك فرستاده است.
چرا "بيلدربرگ "، "دونالد رامسفلد "، وزير دفاع سابق آمريكا، "جرج شالتز "، "لودويك د وينك " آنقدر خوش شانس بودند كه در شركت "روچ " سرمايه‌گذاري كردند. اين شركت توليد كننده واكسن‌هاي "تامي فلو " است؛ واكسني كه به گفته رسانه‌ها در صورت ابتلا به "آنفلوآنزاي خوكي " مي‌تواند جان شما را نجات دهد.
چرا از زمان آغاز آزمايش‌ها براي تبديل "آنفلوآنزاي اسپانيايي " به سلاحي كشنده تا كنون بيش از 80 نفر از ميكروب‌شناسان نخبه به طرز عجيبي مرده‌اند؟ در اين ميان مي‌توان به "ديويد كلي " اشاره كرد كه گفته مي‌شود "خودكشي " كرد. وي دروغ‌هاي نومحافظه‌كاران كه براي حمله به عراق به آنها توسل جستند، را فاش ساخته بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در واكنش به افشاگري‌ها
رامسفلد درباره ارتباط با شركت سازنده واكسن آنفلوآنزاي خوكي سكوت كرد

خبرگزاري فارس: يك روزنامه انگليسي در گزارشي درباره ارتباط شركت دارويي سازنده داروي آنفولانزاي خوكي تاميفلو با وزير دفاع سابق آمريكا نوشت: رامسفلد درباره ارتباط با شركت سازنده واكسن آنفلوآنزاي خوكي سكوت كرد.

به گزارش فارس، روزنامه انگليسي "ديلي‌ميل " در گزارشي نوشت: آقاي رامسفلد كه رئيس هيئت مديره پيشين شركت بوده از اظهارنظر درباره اينكه آيا هنوز سهامي در شركت كاليفرنيايي گيلعادساينس ـ سازنده دارويي كه اكنون دولت هاي جهان براي مقابله با وقوع اپيدمي فراگير در حال ذخيره كردن آن هستند ـ دارد، خودداري كرد.
شب گذشته يكي از همكاران رامسفلد گفت: "وي درباره امور مالي شخصي اش صحبت نمي كند ".
با اينحال اگر رامسفلد سهام خود در شركت را حفظ كرده باشد، از اين افزايش جهاني تقاضا براي دارو سود زيادي برده است. خدمات ملي بهداشت و درمان انگلستان (NHS) هم اكنون به ميزاني دارو خريده است كه مي تواند سه چهارم جمعيت انگلستان را مداوا كند.
رامسفلد پيش از اين به دليل ارتباطش باگيلعادساينس ـ كه در سال 1996 حق دارو را به شركت سوئيسي عظيم هوفمان لا روشه فروخت ـ به تضاد منافع احتمالي متهم شده بود. طبق مفاد قرارداد گيلياد، كه از 1997 تا 2001 رامسفلد مديريت آن را به عهده داشت با توجه به ميزان فروش، بين 14 تا 22 درصد از درآمد حاصل از فروش عمده دارو را دريافت مي كند.
چهار سال پيش طي موج هراس از آنفولانزاي پرندگان ارزش سهام رامسفلد در گيلعادساينس افزايش قابل توجهي داشت و از 3 ميليون يورو به 17 ميليون يورو رسيد.
اين موج هراس تا حدي به دليل هشدار "مارك ليويت " مشاور بهداشت ارشد بوش مبني بر اينكه شيوع يك اپيدمي فراگير مي تواند تنها در آمريكا به قيمت جان 2 ميليون نفر تمام شود آغاز شد.
هنگامي كه جزئيات سهامداري رامسفلد آشكار شد، وي با وكيلي مشورت كرد و اين وكيل به او توصيه نمود سهام را نگه دارد اما در هيچ تصميم دولتي در رابطه با داروي آنفولانزا دخالت نكند. بنابراين رامسفلد بيانيه اي صادر كرد و موقعيت را توضيح داد. چند ماه بعد پنتاگون 39 ميليون يورو داروي تاميفلو براي سربازان آمريكايي سفارش داد.
دكتر جوزف مركولا نويسنده كتاب "فريب بزرگ آنفولانزاي پرندگان " ديروز گفت: "اين حرفها درباره آنفولانزاي خوكي فقط به تشويش و هراس مردم منجر مي شود. بوش با گفتن اينكه حداقل 200 هزار نفر از آنفولانزاي مرغي خواهند مرد اما در آمريكا اين شمار ممكن است به 2 ميليون نفر هم برسد سعي در ايجاد وحشت و هراس داشت. البته پس از خريد 80 ميليون دوز تاميفلو دليل اين فريب و خدعه مشخص شد. "
شركت گيلعاد علاوه بر رامسفلد با برخي اعضاي حزب جمهوري خواه نيز ارتباط دارد. بزرگترين سهامدار شركت FMR متعلق به فرماندار گلن نوركوئيست، يكي از جمهوري خواهان فعال است. و جرج شولتز، وزير امور خارجه رونالد ريگان نيز تا سال 2005 يكي از سهامداران اصلي بود، اما سهام خود را فروخت و حدود 5 ميليون دلار از اين فروش سود كرد.
گيلعاد نتايج درآمدهاي خود در سه ماهه نخست ـ بالغ بر 1 ميليارد يورو ـ را منتشر كرد، البته بيشتر درآمد آنها از داروي ايدز ناشي مي‌شود.
مايكل ريوردان 51 ساله، بنيانگذارگيلعادكه در سال 1997 بازنشسته شد روز گذشته گفت: موفقيت شركت بخاطر روابط و وابستگي هاي سياسي نيست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.