Recommended Posts

[color=blue]دزدان دريايي سومالي به سوي کشتي امريکايي تيراندازي کردند[/color]
نيروي دريايي امريکا روز پنج شنبه اعلام کرد دزدان دريايي سومالي با سلاح هاي سبک به سوي يک کشتي تدارکاتي نيروي دريايي امريکا در سواحل سومالي تيراندازي کردند.
فرماندهي مرکزي نيروهاي دريايي امريکا در بحرين، در بيانيه اي اعلام کرد دو قايق تندرو دزدان دريايي صبح روز گذشته اين کشتي تدارکاتي را بيش از يک ساعت در سواحل سومالي تعقيب کردند.
در اين بيانيه امده است اين کشتي تدارکاتي با مانورها و افزايش سرعت دزدان دريايي را پشت سر گذاشت.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از منامه ، حملات دزدان دريايي به کشتي هاي تجاري در سواحل سومالي و خليج عدن در ماه اوريل به نحو بي سابقه اي افزايش يافت
[url]http://iribnews.ir/VmkNews.aspx?ID=V499427[/url]

[color=blue]پاکستان به مقابله با دزدان دریایی سومالی می رود[/color]
رزمايش مشترک نيروهاي دريايي پاکستان و ناتو امروز در سواحل کراچي آغاز شد.
به گزارش مانا ،دراين تمرين دريايي دو روزه، پنج فروند کشتي با800 نظامي ناتو و چهار فروند کشتي پاکستان و واحدهايي از بخش نيروي هوايي و نيروي دريايي این کشور شرکت دارند.
هلند ، پرتغال، اسپانيا و کانادا کشتي هاي جنگي خود را براي شرکت در این رزمايش مشترک به سواحل کراچي اعزام کرده اند.
گفته می شود نيروي دريايي پاکستان درصدد اعزام شماري از نيروهاي خود به آبهای سومالی براي مقابله با دزدان دريايي است.
[url]http://mana.ir/news/?uiq=7229[/url]

[color=blue]دستگیری 11 دزد دریایی و آزادی کشتی یمنی[/color]
نیروی دریایی یمن 11 دزد دریایی را دستگیر و کشتی نفتکش ربوده شده این کشور را آزاد کرد.
به گزارش مانا به نقل از گلف نیوز، در درگیری که بین نیروی دریایی یمن و دزدان دریایی رخ داد 11 دزد دریایی دستگیر و کشتی ربوده شده این کشور آزاد شد .
وزارت دفاع يمن اعلام کرد : نيروي دريايي اين کشور نزديک ده مايلي سواحل يمن ، با حمله به کشتي ربوده شده با دزدان دريايي درگير شد .
در اين درگيريها دو نفر از دزدان دريايي کشته ، يک نفرشان زخمي و 11 دزد دیگر بازداشت شدند.
در اين درگيري همچنين دو تن از نظاميان نيروي دريايي يمن و پنج تن از خدمه کشتي زخمي شدند.
این کشتی نفتکش به سمت خلیج عدن در حرکت بود که مورد حمله دزدان قرار گرفت.
[url]http://mana.ir/news/?uiq=7217[/url]

[color=blue]حمله ناموفق دزدان دریایی به یک کشتی ایتالیایی[/color]
خدمه يک کشتي گردشگري ايتاليايي مانع ربوده شدن این کشتی توسط دزدان دريايي شدند .
به گزارش مانا ، در پي تيراندازي شش دزد دريايي مستقر در یک قايق کوچک ، ماموران امنيتي مستقر در کشتی مذکور نیز به طرف قايق دزدان دريايي تيراندازي کردند .
گفته می شود در جریان این تیراندازی ها به هیچ یک از هزار و 500 مسافر و خدمه اين کشتي آسیبی نرسیده است .
اين کشتي که براي سفري 22 روزه از دوربان در آفريقاي جنوبي عازم جنوا در ايتاليا است ديشب در 290 کيلومتري شمال مجمع الجزاير سيشل مورد حمله دزدان دريايي قرار گرفت.
این کشتی در حال حاضر طبق برنامه عازم بندر عقبه در اردن است.
[url]http://mana.ir/news/?uiq=7192[/url]

ميگم اين دزداي درياييم عجب موجوداتي هستن من خسته شدم اخبار كاراشونو كپي پيست كنم اون وقت اونا روزي چند بار اقدام به كشتي ربايي(اين كلمه ي اختراعي خودمه؟؟؟) مي كنن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر جمهوري اسلامي ايران در حال فروپاشي است پس چرا ايشون اينقدر به خودشون فشار مي آورند؟!
فشار زياديش خوب نيست ، يه وقت ممکنه........
:x

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يك مثال ميزنم:
اعراب خودشان هم خوب ميدانند اگر شبكه اي فارسي زبان باز كنند از ديد ايرانيان به چشم شبكه اي كه نظر بر خاك و آب ايران و جان و مال و ناموس ايراني دارد نگريسته خواهد شد دست كم اين شيوخ براي اثبات خود بايد بارها در آن شبكه نام ؛خليج فارس؛ را ذكر كنند و الوند رود و ... كه با اينكارشان خودشان به حقيقت ماجرا هر روز اعتراف خواهند كرد واگر نه در همان ابتداي كار توسط حتي ضد انقلاب ايراني يا ايراني تبار ترد و به اصطلاح فحش كش خواهند شد و هيچكس در ايران بهايي به آن شبكه تلويزيوني نخواهد داد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حداقل ايران بايد نام راكتور هسته اي بوشهر رو راكتور خليج فارس ميگذاشت
يا راكتور جديدي كه كاملا ايراني هست رو به اين نام معرفي كنه!

و در جواب اين كار اعراب دوبي فكر كنم بهترين تو دهني رو ايرانيان مقيم امارات متحده عربي با فرستادن كارت پستال هاي خليج فارس به اعراب زدند و اين ميتونه شروع اين حركت و عظم ملي ايرانيان داخل و خارج از كشور باشه

به اميد روزي كه هيچ ايراني به كشورهاي عربي كه سردمدارنشون چنين تبليغاتي بر ضد ايران و ايراني ميكنند سفر تجاري و تفريحي و سياحتي و حتي زيارتي هم نكند!
:x

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سعید این عربا خیلی قبل تر از امریکا از این کارا می کردن.زمان خلیفه ی عباسی که همش ما رو تمسخر می کردن و از ما باج می گرفتن و کلی از قهرمانان ما رو هم کشتن!!مثل باباک خرمدین که تا اخرین قطره خون جلوی سربازای خلیفه ایستاد!!


خوب قاعدتا کشور های بیگانه هم از این کدورت ها سو استفاده کردن و هر روز به بدتر شدن روابط کمک می کنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این یارو معلوم نیست بعضی از حرفاش رو از رو چی می زنه!!؟؟ببینم یعنی الان که من یه تهرانیم پاشم برم تبریز منو با ضد هوایی می زنن؟؟ :x :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
الان هم تازگی ها مد شده که آقایون و خانوم ها برای تفریح و تفرج سری هم به مدینه و مکه این دو نور پر عظمت خلقت می زنند و جیب های مبارک وهابی های بی همه چیز رو پر می کنند و بخشی از همین پول ها صرف قتل و کشتار شیعیان و مردم مظلوم پاکستان و افغانستان می شود دو کشوری که غده سرطانی طالبان رو دارند تحمل می کنند بابا اگر برای خدا می روید همون خدا گفته نباید با کفاری که قصد جان مسلمان رو دارند داد و ستد کرد بابا نکنید که روزی جوابگوی خون هزاران بلکه میلیون ها بیگناه خواهید شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بزرگترين دشمنان ما در منطقه وهابيت است كه هم ضد شيعي ست و هم ضد آريايي!!!!!بايد هوشيار بود و مسولين ديپلماسي كشور با كشورهايي مذاكره كنند كه موجوديت و توان ديپلماسي اعراب را بگيرد.هنوز هم امثال عبد الرحمن العطيه بر ضد حاكميت ابدي ايران بر جزاير هميشه ايراني خليج ابدي و ازلي فارس گزافه گويي مي كنند.هنوز هم مصر و عربستان از نزديكي روابط ايران و آمريكا بلند بلند اظهار ناخرسندي مي كنند و امروز- جمعه- شبكه خبر گفتگويي با دفتر لندن خود ترتيب داده بود كه به بحث درباره ناخرسندي و حتي عصبانيت اعراب از نزديكي روابط ايران و آمريكا مي پرداخت.دشمنان ما در منطقه وهابيون هستند كه از كفار حربي بدترند!!!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بدبختی ما ایرانیا اینه که در شعار حرفه ای هستیم تو عمل! این همه مسئولین و رسانه ها و اشخاص صاحب نظر گفتن مردم محترم چرا اینقدر به دوبی سفر میکنید؟ چرا پول تو جیب کسانی میریزید که به خاک کشورتون چشم دارن؟! بیخیال این حرفها الان به هر کسی بگی بیا این بلیط دوبی با کله میره! اول خودمون رو اصلاح کنیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با پوزش، دوستان این تنها یک پرسش است به این دانشمند ابن سینا مگویند، درست است؟ خوب این عربیست، ابن عربیست به فارسی یعنی پسر اگر درست حدس زده باشم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بدبختی ما ایرانیا اینه که در شعار حرفه ای هستیم تو عمل! این همه مسئولین و رسانه ها و اشخاص صاحب نظر گفتن مردم محترم چرا اینقدر به دوبی سفر میکنید؟ چرا پول تو جیب کسانی میریزید که به خاک کشورتون چشم دارن؟! بیخیال این حرفها الان به هر کسی بگی بیا این بلیط دوبی با کله میره! اول خودمون رو اصلاح کنیم.[/quote]

درود
بدبختي يكي دوتا هم نيست
فلان خواننده لس آنجلسي كه شعر خايج فارس را هم خوانده هر سال در دوبي كنسرت برگزار ميكند
افراد زيادي هم هستند كه سالانه بايد حتما عمره يا تمتع حج به جا بياورند و هواپيما را از آشغال هاي چيني خريداري شده در بازار بن لادن! پر كنند و بازگردند
سفر مخاطره آميز و احمقانه بعضي دوستان به سرزمين مقدس كربلا هم داستان جديديست!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]با پوزش، دوستان این تنها یک پرسش است به این دانشمند ابن سینا مگویند، درست است؟ خوب این عربیست، ابن عربیست به فارسی یعنی پسر اگر درست حدس زده باشم.[/quote]

شما بفرماييد (پور سينا)
در آن زمان بزرگان ايران نيز اينگونه خود را معرفي ميكردند
مانند امروز كه استفاده از كلمات انگليسي كلاس دارد و زبان علم است و هر دكتر و مهندسي كه اين زبان را بداند به منابع علمي دسترسي بهتري دارد
در آن دوره نيز زبان علم و كتاب هاي علمي همه به زبان عربي بودند و كساني كه دانشمند بودند لاجرم اين زبان را ميدانستند و در گفتگوهايشان از واژگان عربي نيز سود ميبردند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اي كاش به جاي فقط سخن گفتن از پيوند هاي شيعي ميان ايران و لبنان و ... به پيوندهاي قومي و نژادي مان با آذري ها و كردها و بلوچ ها و اوستيايي ها و تاجيك ها و ... هم مي انديشيديم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.