Recommended Posts

جمله آخری به رنگ قرمز جمله بدی نبود!

اما به نظر من شکست امریکا در یک جنگ متعارف نظامی بخصوص به صورت کلاسیک آنهم در هوا یه تو دهنی تاریخیست که:
اگر بعدش امریکا و غربی ها از منطقه برن چی می شه :lol: !
ایران میمونه و icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ژنرال پترائوس:دليلي براي حمله به ايران نداريم

چون حقيقتش نه توانش رو داريم و نه عرضه ونه .... icon_cheesygrin :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شكست امريكا اونهم تو هوا به صورت كلاسيك مطمئني icon_cheesygrin :lol:
البته ما از اين شكست واقعا خوشحال ميشيم اما.......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آمریکا رو بصورت کلاسیک در هوا نمیشه شکست داد مگر در دو حالت: 1- توان برابر باهاش رو داشته باشی که بعد فروپاشی شوروی هیچ کشوری تا به امروز چنین قدرتی نداره! 2- در مناطق با پوشش هوایی بصورت محدود و ضربتی با تاکتیکهای ناشناخته و ابتکاری با این حریف قدر درگیر بشیم که چون قدرتهای کلاسیک طبق برنامه از قبل تعیین شده عمل میکنند هنگام مواجهه با عمل خارج از موارد آموزش دیده هنگ کرده و درست این موقع میتوان ضربه مهلک رو بر هر نیروی رزم کلاسیک وارد ساخت. مورد دومی رو میتوانیم اجرا کنیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue]تأكید گروه 8 بر تقویت نظام قضایی مقابله با دزدان دریایی[/color]
وزرای کشور و دادگستری گروه 8 در پایان نشست دو روزه خود در رم متعهد شدند برای تقویت نظام قضایی کیفری در مناطق آسیب‌پذیر در برابر دزدی دریایی همکاری کنند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، این مقام‌ها همچنین بر لزوم امضای توافقنامه‌هایی میان کشورهایی که دزدان دریایی را دستگیر می‌کنند و کشورهایی که می‌توانند این افراد را محاکمه کنند، تاکید کردند.
چند کشور از اعضای کشورهای صنعتی جهان (موسوم به گروه 8) در نیروهای ضربت‌دریایی اتحادیه اروپا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای مبارزه با دزدی دریایی در سواحل سومالی مشارکت دارند.
آنجلینو آلفانو، وزیر دادگستری ایتالیا، که کشورش ریاست دور‌ه‌ای گروه 8 را برعهده دارد؛ در کنفرانس خبری گفت: ما می‌خواهیم توانمندی خود را برای تحقیق و تعقیب کیفری این جرائم افزایش دهیم و دارایی را که دزدان دریایی به صورت غیرقانونی بدست آورده‌اند، بازپس گیریم.
میشل الیو ماری، وزیر کشور فرانسه، نیز گفت: کشورهای غربی باید ابزار قانونی برای تحت تعقیب قرار دادن طراحان اصلی دزدی دریایی داشته باشند.
[url]http://marinenews.ir/?show=news&maj=news&type2=showz&catid=2265[/url]

[color=blue]راه‌حل قذافی برای بحران دزدی دریایی در سومالی [/color]
رهبر لیبی در یازدهمین نشست كشورهای ساحل و صحراء، طرحی را ارائه داد تا عملیات دزدی دریایی در سواحل سومالی متوقف شود.
به گزارش پایگاه خبری الجزیره، معمرقذافی از جامعه بین‌المللی خواست منطقه دریایی ویژه سومالی را به رسمیت بشناسد تا دزدان نیز به عملیات خود برای ربودن كشتی‌ها پایان دهند.
قذافی دزدان دریایی را «افرادی فقیر» توصیف كرد و گفت: طرحی را به دنیا ارائه می‌دهم كه بر اساس آن به آب‌های منطقه‌ای سومالی احترام گذاشته می‌شود و در مقابل دزدی دریایی نیز متوقف خواهد شد.
این سخنان قذافی در نشست كشورهای ساحل و صحرا عنوان شد كه روز جمعه در شهر صبراته لیبی و با حضور سران 28 عضو این سازمان، كار خود را آغاز كرده است.
قذافی گفت: كسانی كه كشتی‌ها را در خلیج عدن می ربایند، دزد نیستند، بلكه مردمی هستند كه از حقوق خود دفاع می‌كنند.
وی افزود: سومالی نیز كشوری است كه هیچ قدرتی در زمینه‌های ویژه اقتصادی‌اش ندارد و كشورهای بیگانه نیز برای غارت ثروت این كشور به آن روی می آورند.
وی گفت: ما نیازمند یك جبهه آفریقایی هستیم تا از ثروت‌های دریایی خود حمایت كنیم. همچنین، خواستار احترام كشورها به آبهای منطقه‌ای هستیم كه بر اساس قوانین بین المللی ،سومالی 200 مایل دریایی از این سواحل را داراست.
سازمان ساحل و صحرا از بزرگترین تشكل‌های اقتصادی آفریقاست كه در سال 1988 در طرابلس شكل گرفت و هدف از تاسیس این مجموعه كه 28 كشور را در بر می‌گیرد، خارج كردن كشورهای صحرایی واقع در جنوب كشورهای آفریقایی ساحل مدیترانه، از حصار خشكی و اتصال آنها به مدیترانه و اروپا از طریق لیبی بود.
[url]http://marinenews.ir/?show=news&maj=news&type2=showz&catid=2250[/url]

سايت آمريكايي "خانه شفاف سازي اطلاعات ":
[color=blue]چرا حرفي از دزدان دريايي اسرائيلي نمي‌زنند؟[/color]
ایران اکونومیست: يك نويسنده آمريكايي با اشاره به تبليغات گسترده رسانه‌هاي آمريكا عليه دزدان سوماليايي، حمله نيروي دريايي اسرائيل به محموله هاي كمك رساني براي فلسطينيان را مورد انتقاد قرار داده و سرپوش گذاشتن بر آن را نشانه عدم تغيير در آمريكا دانست.
به گزارش فارس، ديويد هاپلين در مقاله‌اي به نام "دزدان دريايي سرزمين موعود " كه پايگاه اينترنتي "خانه شفاف سازي اطلاعات " آن را منتشر كرده است، با اشاره به جنبه تبليغاتي دزدي‌هاي دريايي سوماليايي‌ها، مي‌نويسد: از زماني كه كاپيتان فيليپس از كاركنان آمريكايي كشتي باري "مارسك آلاباما " دستگير شد تبليغات گسترده‌اي درباره دزدي دريايي در آبهاي سومالي صورت گرفت. رسيدن يك رزمناو موشكي آمريكا و يك ناوشكن آمريكايي، كشش و زيبايي مورد نياز اتحاديه ي هاليوود را اضافه كرد. كشتن سه جوان سوماليايي و آزاد سازي كاپيتان، خون و پيروزي را براي پرچم ستاره باران مهيا ساخت. دزدي دريايي در خليج عدن و در امتداد ساحل طولاني سومالي از سال 1995 در پاسخ به ماهيگيري غارتگرانه ي، عمدتاً كشتي هاي چيني، تايواني و كره اي آغاز شد. ريختن ضايعات سمي توسط كشورهاي اروپايي خشم بيشتري را بوجود آورد. اولين اهداف كشتي هاي كوچك ماهيگيري خارجي بودند ولي هنگامي كه اين كشتي ها توسط فرماندهان محلي مورد حفاظت قرار گرفتند، دزدان دريايي سوماليايي، به سمت كشي هاي گشتي و تجاري نشانه رفتند. با وجود حداقل 20.000 كشتي در گذرگاه، آنها كشتي هاي زيادي براي انتخاب داشتند. از زماني كه سيلز نيروي دريايي آمريكا افراد آنها را كشته بود، آنها بيش از 60 دريانورد را گروگان گرفته بودند.
اين مقاله در ادامه با اشاره به اين واقعيت كه دزدان دريايي سومالي ماهيگيران فقير و فلاكت زده هستند كه از كشور ورشكسته سومالي به دزدي دريايي مبادرت مي‌كنند، آن را با دزدي دريايي اسرائيل -كه تحت عنوان نيروهاي نظامي اشغالگر آن هم از سرزميني كاملا ثروتمند و با ادعاي سيستم حقوقي كاملاً آزاد صورت مي‌گيرد-مقايسه كرده و مي‌پرسد: چرا از دزدي دريايي ساحل رژيم صهيونيستي و باريكه‌اي به نام غزه كه آن را اشغال كرده است، چيز اندكي شنيده مي‌شود؟ چنان كه معلوم است، حقوق دريايي رژيم صهيونيستي همان حقوق دريايي انگلستان سال 1856 و باقيمانده از دوره قيمومت اين كشور است.
نويسنده در ادامه مقاله، جزييات حمله اسرائيل به يك كشتي كمك رساني را ذكر كرده و مي نويسد: غزه آزاد از ششم تا بيست و نهم ژانويه 2009 در پاسخ به هولوكاست بزرگتري كه در فوريه 2008 از سوي متان ويلناي معاون وزير جنگ رژيم صهيونيستي به مردم غزه وعده داده شده بود توان دريانوردي كشتي موتوري 66 فوت و 50 تني خود با نام ديگنيتي (وقار) را افزايش داد. رژيم صهونيستي در هولوكاست غزه 2008 فقط در 15 دقيقه اوليه حملات برق آسا و وحشيانه خود بيش از 200 نفر را در 27 دسامبر كشتار كرد. كاپيتان انگليسي و معاون يوناني او هنگامي كه 14 مسافر در لارانكا به آنها پيوستند، كشتي را آماده ساخته بودند. يكي از آنها سينتيا مك كيني بود. او كه نماينده ي سابق كنگره بود و اخيراً نامزد رياست جمهوري شده بود در هشداري يك روزه از آمريكا آمده بود. دو جراح و پزشك فلسطيني نيز در ميان آنها بودند. 3.5 تن مواد پزشكي بار زده شد؛ اكثر آنها از طرف دولت قبرس داده شده بود. مأموران اداره ي حقوق و عوارض گمركي قبرس كشتي و محموله ي آن را بازرسي كردند. ديگنيتي لنگرهايش را در تاريكي ساعت 7 جدا كرده بود و با دو متور دترويت hp840، به سرعت به سمت جنوب و غزه در حركت بود. در 4.55EMT ، در 30 دسامبر، نورافكن ها به عقب بازگشتند. پشت سر ما دو ناو كوچك توپدار اسرائيلي قرار داشتند. آنها پهلو به پهلوي ما مي آمدند، ما را احاطه كرده و همراه با ما ايستادند. اين ناوها مي توانستند با سرعت بيش از 45 گره حركت كرده، ده تن سوخت را حمل كنند و سيستم هاي تسليحاتي پيچيده اي مثل موشك هاي هلفاير (3) گلوله هاي ردياب كه به سوي آسمان شليك مي شدند، فورمينگ اليپس، و گلوله هاي روشن كننده ي موشك داشت. در 5.30، تقريباً يك ناو كوچك نورافكن هايش را بر لنگرگاه كناري ديگنيتي انداخت. ناگهان يك ضربه شديد به قسمت جلوي قايق خورد و تقريباً همزمان با آن ضربه اي ديگر هم وارد شد. يك ضربه ي ديگر به لنگرگاه كنار كشتي، روبروي جايي كه نويسنده نشسته بود و براي هشت ساعت استفراغ مي كرد، خورد. قسمت جلوي كشتي غوطه ور شده بود و به نظر مي رسيد كه كشتي در حال شكستن بود. هوا تاريك بود، قدرت باد بين 4 تا 5 بود و ارتفاع موج ها به 10 فوت مي رسيد. رئيس فرياد زد "ما مورد اصابت قرار گرفته ايم ". اين ترس وجود داشت كه كشتي غرق شود. او يك پيام اضطراري علامت خطر پخش كرد؛ هيچ پاسخي دريافت نشد. سينتيا مك كيني و كويمه باترلي نمي توانستند شنا كنند؛ جليقه هاي نجات به سرعت به همه داده مي شد. آب از بدنه ي كشتي عبور مي كرد اما پمپ هاي مكنده در حال كار كردن بودند. اولين كلمه از سوي فرمانده ي يكي از ناوچه ها از دستگاه راديويي شنيده شد. ابتدا اتهاماتي زده شد كه گروهان كشتي با تروريست ها همدست هستند و اين يك عمليات براندازي بوده است. سپس تهديد به شليك شديم. فرمانده از پيش رفتن به سوي غزه يا حركت بيشتر به سوي جنوب به سمت العريش مصر منع شد. به او دستور داده شد كه به سوي لارناكا بازگردد؛ يعني به حدود 160 مايلي آنجا، در حالي كه كشتي بشدت آسيب ديده بود و اسرائيلي ها نمي دانستند كه آيا سوخت كافي داريم يا خير؛ كه البته نداشتيم! او حركت را به سمت شمال تنظيم كرد و كشتي در آب هاي آرام شناور ماند. يكي از پرسنل با مقامات لبناني توافق كرد كه با امنيت در سور جايي كه جمعيت هلهله كنان اسكله را پر كرده بودند لنگر بياندازيم.
نويسنده پس از بيان اين واقعيت، مي پرسد: آيا اين كشتي نيت خطرناكي داشته است؟ يك ناوچه در تاريكي شب و با چراغ هاي خاموش بيرون آمد در حالي كه نورافكن هاي يك ناوچه ي ديگر محل هدفش بر روي بدنه ي كشتي را نشان مي داد، و با درجه ي 30 و بسرعت به سمت چپ ديگنيتي نزديك مي شد. واضح بود كه هدف، غرق كردن ديگنيتي و در نتيجه گروهان آن است. اگر بدنه ي كشتي از GRP بود، مي شكست و مانند يك تكه سنگ غرق مي شد، در حالي كه در فاصله ي 53 مايل دريايي از حيفا مورد اصابت قرار گرفته بود. خوشبختانه بدنه لايه ي دريايي و اسكلت چوبي داشت و گروهان زنده ماندند. رژيم صهيونيستي از هر كسي كه به كمك جمعيت محلي مي آمد به شدت متنفر بود، هرچند عمق عذاب و حرص جنگي آن روز به روز افزايش مي يافت.
در ادامه ماجراي مشابه ديگري در مقاله مورد استناد قرار مي گيرد كه به حمله اسرائيل به يك كشتي لبناني به نام تالي مربوط مي شود كه با وزن كلي 1500 تن حامل غذا، كمك هاي پزشكي، پلاسما، اسباب بازي و ... براي غزه بوده است. رژيم صهيونيستي در پنجم فوريه تأكيد كرد كه به سوي العريش حركت خواهد كرد. رئيس كشتي بر هدف خود اصرار ورزيد و مسير را بطرف غزه تغيير داد. شليك هايي براي هشدار صورت گرفت و سربازان مسلح سوار كشتي شدند. گفته مي شود كه آنها حدود بيست نفر را در داخل كشتي زدند. كشتي مجبور به توقف در اشدود شد و گفته مي شود كه از آنجا حدود 1000 واحد پلاسما به غزه منتقل شد. رژيم بايد مابقي كمك ها را بعداً منتقل مي كرد. گروهان كشتي بجز يك اسكاتلندي سرسخت به ميهن خود بازگشتند. او بدون سروصدا در زندان رامله زنداني شد. هنگامي كه براي همكاري در يافتن ترسا با كنسولگري انگليس، در اسرائيل تماس گرفته شد، كارمندان از تعيين محل او خودداري كردند و گفتد آنها نمي تواند براي يك تبعه انگليسي كمكي مهيا كنند مگر اينكه خودش شخصاً درخواست كند. او پس از شش روز آزاد شد، احتمالاً "جرم " او همانند راشل كوري عضويت در عمليات همبستگي بين المللي بوده است. اين افعال شريرانه رژيم صهيونيستي، دزدي دريايي اي كه ماهيگيران غزه از زماني كه انتفاضه ي دوم در سپتامبر 2000 با ورود شارون به همراه ده ها محافظ شبانه روزي به قدس شريف، آغاز شد، از آن رنج مي برند را كم رنگ جلوه داده است. پيمان منحوس اسلو در سال 1993، به ماهيگيران اجازه مي داد كه 20 مايل دريايي بيرون به سمت جنوب و در امتداد سينا بروند. روي همرفته آنها به 75 هزار كيلومتر مربع از دريا دسترسي داشتند. افزايشي هميشگي در حمله به اين افراد و قايق هاي آنها وجود داشته است. اكنون آنها در ساحل نيز مورد حمله قرار مي گيرند. از سال 2000، 15 نفر كشته شده و بيش از 200 نفر مجروح شده اند. پروتئين هاي عالي گرانبهايي از دهان كودكاني كه غالباً دچار سوء تغذيه هستند گرفته مي شود. برخي معتقدند كه كشف بيش از يك تريليون فوت مكعب، گاز طبيعي توسط BP در ساحل غزه دليل اصلي به زور محصور كردن ماهيگيران است. برخي در غزه معتقدند كه گاز پيش از اين در حال رفتن به سمت اسرائيل در آشكلون بوده است. از اواسط ماه مارس بيست نفر توسط رژيم ربوده شده و يك نفر كشته شده است. (8) آنها مجبور شده اند كه برهنه شده و به سمت كشتي جنگي اسرائيلي شنا كنند. همه آنها براي بازجويي به اشدود برده مي شدند و سپس آزاد مي شدند اما برخي از كشتي ها توقيف باقي مي ماندند.
نويسنده با شرح رخدادهاي مشابه و مرتبط ديگري، به مقايسه اين حملات با دزدي دريايي سوماليايي ها و نوع واكنش رسانه ها و جامعه جهاني با آن ها باز مي گردد. او مي نويسد: همه اينها دزدي دريايي مشابهي است كه در "كرانه باختري " -كه نامي بي جاست- و در سيلوان به همراه زنداني كردن هزاران نفر در زندانهايي در اسرائيل (و برخي اوقات بدون هيچ اتهامي) و 5/1 ميليون زنداني در يك اردوگاه اسرا به نام غزه، در حال روي دادن است. دزدان سوماليايي سالانه حدود 100 ميليون دلار به چنگ مي آورند اما اين ميزان در مقايسه با ميلياردها دلاري كه بانك هاي آمريكا و انگليس هدر مي دهند بسيار اندك مي باشد. هيچ گروگاني توسط رباينده هايش كشته نشده است. كاندوليزا رايس موجبات صدور چهارمين قطعنامه شوراي امنيت در مورد دزدان دريايي سومالي كه در سال 2008 صادر شد را فراهم آورد. "شوراي امنيت سازمان ملل به اتفاق آراء قطعنامه اي را صادر كرد كه به كشورهاي عضو اجازه مي داد كه از زمين، هوا و دريا با دزدان دريايي، در منطقه ي سومالي بجنگند. " از تاريخ 18 دسامبر 2008، كشتي هاي نيروي دريايي 11 كشور ناتو، چهار كشور پيمان همكاري شانگهاي و چهار كشور ديگر، براي محافظت و بازداشتن دزدي هاي دريايي به منطقه اعزام شدند.
هاپلين دورويي عجيب و غريب حاكم بر اين موقعيت را نشانه اي مسلم بر اين مي داند كه "قدرتمند مالك قانون است " و مي پرسد: سازمان ملل و تمامي كشورهاي غربي در مورد دزدي هاي دريايي خطرناك تر كشور اسرائيل چه خواهند كرد؟ سپس به شرح بزرگترين دزدي صورت گرفته توسط اسرائيل مي پردازد كه عبارت است از حمله ي همه جانبه به كشتي ارتباطات USS به نام آزادي، در هشتم ژوئن سال 1967. راكت ها، بمب هاي آتش زا و اژدرها، 34 نفر را كشت بيش از 170 نفر از كاركنان كشتي را مجروح كرد و به شدت به كشتي آسيب رساند. كشتي در آب هاي بين المللي شمال شبه جزيره ي سينا، و حدود 25.5 مايل در يايي از شمال غربي العريش مصر بود. در اين رابطه بررسي و گفتگوي فراواني بوده و كارمندان كشتي مجبور به سكوت شده اند. يك كميسيون مستقل در واشينگتون در 23 اكتبر گزارشي در اين مورد داد. آليسون وير اين مسئله را در پايگاه خبري تحليلي كانترپانچ گزارش داد اما رسانه هاي آمريكا آن را پوشش ندادند. يافته هاي كليدي اين گزارش به قرار زيرند:
"اين حمله كه بوسيله يكي از متحدان آمريكا صورت گرفته "يك تلاش برنامه ريزي شده براي از بين بردن يك كشتي آمريكايي و كشتن تمامي خدمه ي آن بوده است ".
"اين متحد مرتكب "عمل كشتار، عليه نيروهاي ارتش آمريكا و جنگ عليه آمريكا شده است. "
"قايق هاي نجات و برانكارچيان به مسلسل بسته شدند.
"كاخ سفيد عمداً نيروي دريايي آمريكا را از دفاع از [كشتي] بازداشت، و اين مسئله هرگز در تاريخ نيروي دريايي آمريكا سابقه نداشته است كه زماني كه يك كشتي آمريكايي مورد حمله قرار گرفته، عمليات نجات لغو شود. "
"پس از آن، خدمه ي كشتي نجات يافته تهديد شدند كه اگر در مورد آنچه كه برايشان رخ داده، و اينكه "دولت خودشان آن ها را رها كرده است "، با كسي سخن بگويند با "دادگاه نظامي، زندان و يا [محكوميتي] بدتر از آن " روبرو مي شوند.
"در اثر نفوذ "حاميان پر قدرت اين كشور متحد، در آمريكا، كاخ سفيد تعمداً واقعيت هاي اين حمله را از مردم آمريكا مخفي كرد. "
"در اثر فشار مداوم اين لابي، اين حمله "تنها حادثه ي دريايي مهمي بود كه هرگز بطور كامل توسط كنگره مورد بررسي قرار نگرفت. "
"اين يك پنهان سازي رسمي بي سابقه در تاريخ نيروي دريايي آمريكا بود. "
"حقايق مربوط به حمله ي اسرائيل و پنهان سازي هاي متعاقب آن از سوي كاخ سفيد تا امروز بطور رسمي از مردم آمريكا مخفي مانده است و اين يك ننگ ملي است. "
"تا زماني كه مقامات منتخب ما منافع هر كشور خارجي ديگري را نسبت به منافع آمريكا در اولويت قرار دهند، خطري براي امنيت ملي وجود خواهد داشت " و اين سياست، "امنيت آمريكا و آمريكايي ها را به خطر مي اندازد. "
نويسنده "دزدان دريايي سرزمين موعود " در پايگاه اينترنتي "خانه شفاف سازي اطلاعات " پس از ذكر اين اعترافات، مقاله خود را با اين نتيجه گيري صريح به پايان مي برد كه: گربه هاي وحشي سفيد و آبي، موضع خود را عوض نكرده اند؛ هيچ چيز "تغيير " نكرده است.
[url]http://www.iraneconomist.com/daily-news/day-news/5304-2009-05-18-09-57-44.html[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در سال 1945 که نه رادار درستی بود نه پدافند مناسبی روش انتحاری هوایی کاری از پیش نبرد! الان که ...

ما نیاز به پوشش پدافند ضد هوایی برای درگیری هوایی احتمالی با آمریکا داریم اون هم از نوع ترکیبی پدافند میانبرد و دوربرد تا جنگنده های دشمن بصورت فرمشین و با آسودگی قادر به پرواز نباشند. درگیری باید ضربتی و ضربه به نقاط ضعف دشمن باشد مثلا تعدادی گروه پروازی نیروی هوایی دشمن که طبیعتا متشکل از اف15 و اف16 میباشند بصورت ناگهانی بهش از زمین و هوا حمله بشه و اف15ها رو پدافند زمینی و اف16ها رو میگ29های خودی شکار کنند. چنین روشهایی میتونه نتیجه مثبت داشته باشد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گروه 14مارس 71كرسي و گروه 8 مارس 57 كرسي
خبرگزاري فارس: بر اساس اعلام نتايج نهائي و رسمي انتخابات پارلماني لبنان، جريان حاكم موسوم به 14مارس كه از حمايت غرب برخوردار است، 71 كرسي و جريان معارض 57 كرسي را كسب كردند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، "زياد بارود " وزير كشور لبنان امروز در نشست مطبوعاتي در مقر وزارت كشور اعلام كرد كه 71 نامزد از گروه 14مارس و 57 نامزد نيز از گروه 8 مارس به پارلمان اين كشور راه يافتند.
وي همچنين درباره طرح‌هاي سياسي پارلمان آينده گفت: همانگونه كه نيروهاي سياسي در اجراي موفقيت‌آميز انتخابات سهيم بودند، در مراحل آينده نيز نوعي مشاركت وجود خواهد داشت.
وي افزود: در لبنان هيچ بازنده‌اي وجود ندارد، نظام سياسي و قانوني لبنان از معيارهاي مشخص و واضحي برخوردار است.
لبناني‌ها روز يكشنبه براي انتخاب 128نماينده مجلس پاي صندوق‌هاي راي رفتند. بيش از سه ميليون نفر از لبناني‌ها واجد شرايط راي دادن در اين انتخابات بودند كه حدود 60 درصد آنان را مسلمانان و 40 درصد را مسيحيان تشكيل مي دهند.
منبع http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803180995

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آخ که اگه دست من بود در حمله به اینا درنگ نمیکردم... icon_cheesygrin
حتی اوباما هم مخالف این شهرک سازیا و بهشون هشدار داده اما اینا مگه آدمن...
خدا لعنتشون کنه...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا اين عكسو ديدم دلم خون شد. به نظر من تنها راه حمله به اسراپيله!!مگه از احاديث و احكام نيست اگه مسلموني صداي مسلمون ديگه اي او بشنوه و به دادش نرسه مسلمون نيست؟
به نظر من يه تاپيك بذاريم و طرح هاي خودمونو در باره چگونگي حمله به اسراپيل بيان كنيم؟فك كنم خيلي تاپيك داغي شه!!؟نظرتون؟ icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]به نظر من يه تاپيك بذاريم و طرح هاي خودمونو در باره چگونگي حمله به اسراپيل بيان كنيم؟فك كنم خيلي تاپيك داغي شه!!؟نظرتون؟[/quote]
از این صحبت ها تو سایت زیاد شده تو بخش جنگ می توانی انواع و اقسام نظرات دوستان را بخوانی.
در حال حاضر نه ما در موقعیت حمله به اسراییل هستیم نه آنها جرات این حماقت هم دارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینها خیلی تقلا می کنند تا کشور یهود رو تشکیل بدهند البته به طور کامل و به پایتختی بیت المقدس ولی همه این سعی و تلاشها دست و پا زدن در باتلاقی است که هروز بدتر در آن فرو می روند و طبق فرمایشات قران هیچ راه گریزی برای |آنها نیست و دوران حکومتشان به سر آمده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]واقعا اين عكسو ديدم دلم خون شد. به نظر من تنها راه حمله به اسراپيله!!مگه از احاديث و احكام نيست اگه مسلموني صداي مسلمون ديگه اي او بشنوه و به دادش نرسه مسلمون نيست؟
به نظر من يه تاپيك بذاريم و طرح هاي خودمونو در باره چگونگي حمله به اسراپيل بيان كنيم؟فك كنم خيلي تاپيك داغي شه!!؟نظرتون؟ icon_cheesygrin[/quote]


مگر از احاديث و احكام نيست كه اگر مسلماني صداي مسلمان ديگري رو بشنوه و به دادش نرسه مسلمان نيست؟
مگر امام حسين نگفت همه زمين ها كربلا و همه زمانها عاشوراست
[color=red]مگر نه اين است كه هرجا حقي پايمال شود و فريادي حق جو به خون كشيده شود آنجا به منزله كربلاست و ما هميشه در آزمون الهي؟[/color]
مگر امام حسين نگفت خداي را خداي را [b]اگر مسلمان نيستيد حداقل آزاده باشيد؟[/b]
پس چرا در برابر دژخيمان سكوت ميكنيد؟
چرا با يزيديان زمانه بيعت كرده و سكوت ميكنيد؟
به خدا قسم در محضر خدا ( اگر به جهان باقي اعتقاد داريد ) سكوت شما برابر است با شركت و همدستي در جرم ها و قتل ها و جنايت هايي كه ميبينيد و چشم بر آن ميبنديد تا منافع و يا جان خود و اطرافيانتان را آسوده نگاه داريد.

ما مسلمانيم
ايراني هستيم
شيعه!
از اينها گذشته
[color=red]انسانيم[/color]
چه چيز باعث شده كه انسانيتمان و نفس عدالت طلبمان را دور بيندازيم و با مصلحت انديشي و شايد حتي كج انديشي در جناياتي كه در اطرافمان ميگذرد سهيم باشيم؟
اي واي فلسطين؟
اي واي لبنان ؟
فغان فغان كه...
چراغي كه به خانه رواست- به مسجد حرام است!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان
اين سوال يا بهتر بگم پيشنهاد من چقدر ميتونه مفيپ باشه.

يكي از دوستان در بالا فرمود كه طرح حمله نظامي رو برسي كنيم. و يكي ديگه از دوستان گفت به خاطر نداشتن شرايط و اينكه ما آغاز كننده جنگ نيستيم اين كار عملي نيست كه به نظرم اين دوستمون درست ميفرمايند.
حالا سوال من اينه : ما كه نميتونيم حمله نظامي بكنيم چرا از طرق ديگه اقدام به نابودي اسرائيل نكنيم؟ من فكر ميكنم با نابود كردن سيستم اقتصادي ناخود آگاه اين رژيم متلاشي ميشه. البته من نميگم محصولاتشون رو تحريم كنيم من ميگم مثلا طي يك عمليات اقتصادي نابودگر خسارات ميليارد دلاري به اونها وارد كنيم. من از مسايل اقتصادي هيچي نميدونم و احتمال هم ميدم مورد تمسخر خيلي از دوستان قرار بگيرم ( مثل پارسال توسط يكي از دوستانبه نامprince icon_cheesygrin ) اما اگر يه خورده ژرف تر دفت كنيم ميبينيم امروز اكثر مخالفتهاي مردم با دولت سر پوله. اگر سيستم اقتصادي اسرائيل اسيب ببينه كم كم با موجي از مهاجران اسرائيلي روبه رو ميشيم. در ضمن اين رو هم مد نظر داشته باشيد الآن وضع اقتصادي اروپا و آمريكا افتضاحه( خصوصا با اين اختلاس هاي دولتمرداني مثل براون) و فكر نميكنم بتونن اسرائيل رو ساپورت كنن.
الان بهترين موقع هست كه دوستان صاحب نظر اقتصاد دان مثل مصطفي و سعيد و prince در اين بحث به راهكار هاي ضربه زدن به اسرائيل بينديشند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.