Recommended Posts

[color=blue]كره‌شمالی طرح پیشروی در دریا را اجرا می‌كند [/color]
کیم جونگ ایل، رهبر کره‌شمالی، زیر کشت بردن زمین‌های بیشتری را برای حل مشکل کمبود موادغذایی در این کشور خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ ایل در بازید از منطقه‌ای در جزیره تائیه در استان فیونگان شمالی از این طرح استقبال و از مردم کشورش خواست به هر قیمتی و به مدد فناوری و با تلاش روی این زمین کار کنند.
در این منطقه طرح بزرگی برای پیشروی در دریا و افزایش سطح خشکی در حال اجراست
[url]http://marinenews.ir/?show=news&maj=news&type2=showz&catid=2577[/url]

[color=blue]رييس جمهور آمريكا:
رهبران افريقايي بايد در برابر مردم احساس مسووليت كنند [/color]
رييس جمهور آمريكا در مصاحبه‌اي با سايت خبري "آل‌افريكا" اعلام كرد كه كشورهاي افريقايي بايد فساد را از ميان برده و به بي‌ثباتي سياسي پايان دهند تا بتوانند سرمايه‌گذاري‌ را كه براي آباداني آن‌ها مورد نياز است، جذب كنند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، باراك اوباما، رييس جمهور آمريكا، كه پيش از سفر خود به غنا طي روزهاي آينده اعلام كرد كه بين حاكميت و آباداني يك رابطه مستقيم وجود دارد و از رهبران افريقايي خواست تا اقدامات بهتري انجام دهند.
وي در اين مورد گفت: مي‌دانيم كه اين كار به چه چيز‌هايي نياز خواهد داشت. آنچه كه ما شاهد آن نبوديم اعمال پيوسته بعضي از اين مدل‌ها طي زمان به افريقا بوده است و فكر مي‌كنم كه الان زمان آن فرا رسيده تا اين كار را آغاز كنيم.
اوباما كه نخستين رييس جمهور سياه پوست آمريكاست ادامه داد: فكر مي‌كنم خيلي مهم است كه رهبران آفريقا مسووليت پذيرفته و اقداماتي را انجام دهند.
وي خطاب به رهبران افريقايي گفت: شما بدون حاكميت خوب سرمايه‌گذاري نخواهيد داشت اگر مقامات دولت خواهان 10،‌15، 25 درصد از مبلغ كل سرمايه‌گذاري باشند، بنا براين تجارت و تاجران مايل به سرمايه‌گذاري نخواهند بود.
اوباما با تمجيد از غنا به عنوان يك مدل اعلام كرد كه اميدوار است سفرش به اين كشور آفريقايي حكومت موثر اين كشور را بر جسته كند.
اوباما پس از حضور در نشست سران 8 كشور صنعتي موسوم به گروه هشت در ايتاليا روز جمعه وارد غنا خواهد شد.
رييس جمهور آمريكا اظهار كرد كه غنا انتخابات موفقي داشته كه در آن قدرت نيز به آرامي منتقل شده و "جان اتا ميلز"، رييس جمهور جديد اين كشور، تعهد خود را به اصول دموكراتيك كه ثبات را در يك كشور تضمين مي‌كند، نشان داده است.
اوباما در اين باره گفت: كشور‌هايي كه به خوبي اداره مي‌شوند، باثبات هستند. جايي كه رهبري درك كند كه در برابر مردم پاسخ‌گوست و اينكه موسسات از هر فردي قوي‌تر هستند، طي سالها و در طول تاريخ نتايج موفقيت آميزي براي مردم داشته است.
[url]http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1367271&Lang=P[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
درخواست عجیب خاخام یهودی از زنان!
هر دختري كه ازدواج مي‌كند بايد تلاش كند كه 12 فرزند به دنيا بياورد. اين خاخام يهودي زنان حاضر در اين اجتماع را تشويق كرد كه بر يكديگر فشار آورند تا بعد از ازدواج، بارداري خود را به تاخير نياندازند و بين...
يك خاخام صهيونيست در اجتماع هزاران زن در سرزمين‌هاي اشغالي در مراسمي مذهبي از آنها درخواست كرد كه دست كم 12فرزند به دنيا بياورند.
ديويد باتزري، كه يكي از خاخام‌هاي مطرح اسرائيل است در اجتماع هزاران زن صهيونيست در يك مراسم مذهبي از آنها درخواست كرد كه دست‌كم 12 فرزند به دنيا بياورند و از اقدامات جلوگيري از بارداري استفاده نكنند و حتي بعد از 40سالگي نيز براي به دنيا آوردن فرزند تلاش كنند.
وي در اين اجتماع كه روز پنجشنبه برگزار شد، تصريح كرد: هر دختري كه ازدواج مي‌كند بايد تلاش كند كه 12 فرزند به دنيا بياورد.
اين خاخام يهودي زنان حاضر در اين اجتماع را تشويق كرد كه بر يكديگر فشار آورند تا بعد از ازدواج، بارداري خود را به تاخير نياندازند و بين زايمان‌هاي خود نيز زياد فاصله نداشته باشند.
وي درباره موضوع سقط جنين نيز صحبت كرد. ديويد باتزري در ادامه گفت: حتي در سن 40 سالگي و بيشتر نيز به دنيا آوردن بچه ممكن است و اين خطرناك نيست.
وي افزود: دكترها دروغگو هستند، آنها را باور نكنيد. آنها به شما مي‌گويند كه جنين ناسالم است. اين حرف آنها تنها براي حفظ خود از عواقب حقوقي است.
اين خاخام صهيونيست افزود: گوش دادن به حرف دكترها ممنوع است. زناني كه با من مشورت داشته‌اند و فرزند خود را سقط نكرده‌اند سالمترين و صحيح‌ترين فرزندان را داشته‌اند.
رشد جمعيت يهوديان در سرزمين‌هاي اشغالي به يكي از موضوعات نگران‌كننده براي مقامات اين رژيم تبديل شده است.
در حالي كه رشد جمعيت مسلمانان در سرزمين‌هاي اشغالي 5 درصد است اين نرخ رشد در ميان يهوديان سالانه 3درصد است. اين موضوع اين گمانه‌زني را ايجاد كرده كه تا چندي ديگر تعداد اعراب مسلمان در سرزمين‌هاي اشغالي بيش از تعداد يهوديان شود.
[url]http://rasekhoon.net/news/Show-39357.aspx[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue]"همينگوي "جاسوس شوروي بوده است[/color]
همزمان با انتشار كتاب «پيدايش و سقوط كا.گ.ب در آمريكا» اسنادي دباره احتمال جاسوس بودن «ارنست همينگوي» رمان‌نويس معروف آمريكايي منتشر شد.
نويسنده اين كتاب در اسنادي كه ارائه كرده است مدعي شده كه نام «ارنست همينگوي» نويسنده مطرح آمريكايي و برنده جايزه نوبل در فهرست جاسوسان كا.گ.ب وجود داشته و اين نويسنده با اين سازمان همكاري داشته است.
انتشار اين خبر در آمريكا هم زمان با انتشار ويرايش دوم كتاب «جشن بيكران» اين نويسنده توسط نوه‌اش جنجال‌هاي زيادي را با خود به همراه داشته است.
كتاب «پيدايش و سقوط كا.گ.ب در آمريكا» به قلم «هينس و هاري كلر» و «الكساندر واسيلي‌يوف» به رشته تحرير در آمده است.
اين سه نويسنده اين كتاب را بر اساس اسناد، يادداشت‌ها و خاطرات «واسيلي‌يوف» افسر سابق كا.گ.ب در سال‌هاي آغازين دهه 90 كه در بايگاني سازمان جاسوسي مسكو وجود داشت گردآوري و تدوين كرده‌اند.
در اين كتاب از «ارنست همينگوي» به عنوان يك جاسوس آماتور و تازه ‌كار نام برده شده است كه در سال 1941براي مأموريتي در كشور چين در نظر گرفته شده بود.
انتشار اين كتاب در آمريكا با مخالفت‌ها و جنجال‌هاي زيادي همراه بوده است و گروه زيادي از دوستداران و هواداران همينگوي با اعلام بيانيه‌هايي خواستار بررسي و توقف توزيع اين كتاب در كتابفروشي‌ها شده‌اند.
[url]http://tabnak.com/nbody.php?id=6802[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همکاری نمی کنید که نخواهید بکنید! خوبه چه زود خودشون رو می چسبونن به ایران! این بلوف این معنی رو می رسونه که ایران با کمک روسیه به سطح کنونی فناوری فضایی دست یافته که صحیح نیست و روسیه نه تنها کمک نکرد بلکه چندین بار نامردی هم کرد! ماهواره ایران رو پرتاب کردن بدون اینکه کنترل و قابلیت استفاده اش رو به ما بدن! اگر این رو میگن همکاری همون بهتر که نکنن. وگرنه در زمینه طراحی و ساخت ماهواره و ماهواره بر و سکوی پرتاب و ایستگاه کنترل زمینی تمام خودمون در یک پروسه زمانی میان مدت تلاش کردیم و بهش دست یافتیم و هیچ کشوری نه کمک کرده نه می کنه نه می تونه بکنه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینا میخوان با این حرفاشون نظر امریکارو جلب کنن که بغل گوششون سپر موشکی نذاره!
خوش بختانه ما به فناوری ساخت ماهواره و نیروگاه هسته ای (در مقیاس کوچک) دست یافته ایم و نیازی به همکاری نامرد هایی همچون روس ها نداریم! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]نیازی به همکاری این دورو ها نیست... همانطور که در پرتاب امید از آنها کمکی نگرفتیم در آینده هم نخواهیم گرفت،نه اینکه در گذشته چقدر به قول خودشون همکاری کردند...واقعا اینها چه رویی دارند؟
روسها برای جلب نظر امریکا در رابطه با سیستم ضدموشکی از این حرفها نمیزنند...اینا بیشتر جنبه تبلیغاتی و ظاهری داره...!
:mrgreen:
[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين رو مطمئن باشيد كه مقامات بلند پايه روس مثل يه دست فروش دوره گردي عمل ميكنن كه مدام بر سر چونه زدن سر قيمت كالاش هست. در مذاكرات خريد و يا عقد قرار داد چونه ميزنه به اندازه اي كه شما خجالت ميكشين. از كوچيك تا بزرگ فقط دلالي بلند هستند و بس. دكتريني هم كه هميشه شاهد هستيم دكترين معامله هست و گرو كشي.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=green]سلام[/color]

[color=blue]بازداشت چهار دزد دریایی در مالزی[/color]
[color=darkblue]چهار صياد مسلح که در دزدی های دريايي در شرق مالزی دست داشتند بازداشت شدند.
به گزارش مانا به نقل از شين هوا ، پليس ايالت صباح در شرق مالزي اعلام کرد: در پي دريافت گزارشي در خصوص به سرقت رفتن يک قايق در اين منطقه، روز سه شنبه چهار صياد 25 تا 35 ساله بازداشت شدند.
به گفته رئيس پليس اين ايالت ،در عمليات بازداشت این افراد، يک قبضه سلاح خودکار و اموال مسروقه کشف شد.
با بازداشت اين افراد انتظار مي رود مشکل دزدی دريايي در سواحل غربي ايالت صباح مالزی حل شود.[/color]
[url]http://mana.ir/news/?uiq=8396[/url]

[color=green]چيه فقط كه سومالي دزد دريايي نداره[/color]

[color=blue]دزدان دریایی یك كشتی باری تركیه را ربودند[/color]
[color=darkblue]شبكه تلویزیونی فرانس ‪ ۲۴‬روز چهارشنبه از ربوده شدن یك فروند كشتی باری تركیه توسط دزدان دریایی سومالی در آب‌های ساحلی آن كشور خبر داد.
این كشتی باری از عربستان سعودی عازم اردن بود كه در سواحل سومالی توسط دزدان دریایی ربوده شد. كشتی باری تركیه تحت نام افق ‪ ۱‬دارای ‪ ۲۳‬خدمه بود كه تمام آنان اهل كشور تركیه بودند.
هنوز درخواستی از سوی دزدان دریایی برای آزادی این كشتی و خدمه آن اعلام نشده است.[/color]
http://marinenews.ir/?show=news&maj=news&type2=showz&catid=2586

[color=green]اين هم يه خبر از يه منبع ... [/color]
[color=blue]ایالات متحده مبارزه علیه دزدان دریایی را گسترش می دهد[/color]
[color=darkblue]واشنگتن- هیلاری رادهام کلینتون، وزیر امور خارجه می گوید که ایالات متحده در حال کار بر روی یک برنامه راهبردی دراز مدت است که از دزدی های دریایی پیشگیری می کند و امنیت دریایی را در منطقه شاخ آفریقا برقرار می سازد.
کلینتون گفت: "این دزدان جنایتکارند. تبهکاران مسلحی در دریا هستند، و باید جلوی کسانی که طرح این حملات را می ریزند گرفته شود."
در جلسه مطبوعاتی 15 آوریل، کلینتون برنامه گسترده چهار مرحله ای وزارت امور خارجه را برای مقابله با دزدی دریایی که به طور فوری به اجرا گذاشته می شود، اعلام کرد. نخستین مرحله، ارسال فرستاده ای به منظور شرکت در همایش بین المللی برای حفاظت از صلح و توسعه سومالی است که در اواخراین ماه در بروکسل برگزار خواهد شد. در حال حاضر، فرستاده ویژه به سومالی سفیر جان ییتز است که دو سال پیش منصوب شد و هدایت واحد سومالی مستقر در سفارت آمریکا در نایروبی، کنیا را به عهده دارد.
کلینتون گفت که خواستار یک نشست فوری با شرکای ایالات متحده در گروه تماس بین المللی علیه دزدی دریایی به منظور توسعه یک واکنش گسترده چند جانبه شده است. او گفت: "واکنش به نخستین درخواست ما بواسطه گروه تماس از کشورها برای همکاری با ناوهای دریایی شان بسیار موفقیت آمیز بوده است. ولی اکنون به هماهنگی بهتری نیاز داریم."
کلینتون گفت که یک تیم دیپلماتیک را مامور برقراری ارتباط با مقامات دولت انتقالی فدرال سومالی و رهبران منطقه ای این کشور در پانتلند کرده است.
او گفت: "ما به این رهبران فشار خواهیم آورد تا علیه عملیات دزدان دریایی که از داخل مرزهای کشورشان هدایت می شوند، اقدام کنند. راه حل مشکل دزدی دریایی سومالی، بهبود توانایی پلیس سومالی در نگهبانی از سرزمینشان را شامل می شود."
وزیر امور خارجه گفت که دفاع در برابر دزدی دریایی می بایست یک مسئولیت مشترک میان دولت ها، صنعت باربری و شرکت های بیمه دریایی باشد. او گفت: "من به تیم خودمان دستور داده ام تا با شرکت های باربری و صنعت بیمه درجهت بهبود بخشیدن به سیستم تدافعی شان همکاری کند."
این بیانیه در پی کشته شدن سه دزد دریایی و دستگیری یک دزد دریایی دیگر توسط نیروی دریایی ایالات متحده در دوازدهم آوریل، درپی ربوده شدن ناخدای یک کشتی باربری آمریکایی در سواحل سومالی به وسیلۀ دزدان دریایی و درخواست دریافت نزدیک به دو میلیون دلار برای آزادی او اعلام شد. در 15 آوریل، نیروی دریایی فرانسه پس از متوقف کردن یک "کشتی مادر" یا کشتی فرمان دزدان دریایی در تقریبا 900 کیلومتری ساحل کنیا، یازده دزد دریایی را دستگیر کرد.
کلینتون گفت، ممکن است بتوان دارایی های دزدان دریایی را مسدود کرد و مانع توانایی آنها در خریداری قایق های تند روتر و مبادرت به حملات دریایی در سراسر خلیج عدن در سومالی شد.
کلینتون گفت: "ما ممکن است با جرمی که یادگار قرن هفدهم است روبرو باشیم، ولی باید از امکانات قرن بیست و یکم برای حل این مشکل استفاده کنیم."
بنا به اظهاردفتر بین المللی امور دریایی، تا این تاریخ در سال جاری دست کم 80 کشتی تجاری در محدودۀ 2.8 میلیون کیلومتر مربعی خلیج عدن مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفته اند و 19 فروند از آنها به طور موفقیت آمیزی ربوده شدند. در سال 2008، 111 کشتی مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفتند و 42 فروند از آنها به طور موفقیت آمیزی ربوده شدند. به گفته این دفتر، در سال 2008، 30,000 کشتی باربری از این خلیج عبور کردند.[/color]
[url]http://www.america.gov/st/peacesec-persian/2009/April/20090421140457dmslahrellek0.7329676.html[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]در روز ملی فرانسه که مصادف است با دویست و بیستمین سالگرد پیروزی انقلاب فرانسه، معترضان در شهرهای مختلف این کشور بیش از 300 خودرو را به آتش کشیدند.[/b]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، در روز ملی فرانسه خیابانهای شهرهای بزرگ این کشور به صحنه رویا رویی معترضان و پلیس تبدیل شد. در درگیریهایی که از شب گذشته درشهرهای پاریس، لیون و دیگر شهرهای بزرگ فرانسه روی داده تا کنون صدها خودرو به آتش کشیده شده است.

بنا براعلام پلیس فرانسه سه چهارم آتش سوزیها تنها در پاریس و مناطق اطراف آن صورت گرفته است. در این اتفاقات که همه ساله درآستانه روز ملی فرانسه روی می دهد، میزان خسارات وارده به اموال عمومی هفت درصد بیشتر از درگیریهای مشابه سال گذشته در چنین روزی بوده است.

پلیس همچنین اعلام کرد معترضین با پرتاب سنگ و مواد آتش زا به سوی ماموران امنیتی دهها تن از آنان را مجروح کرده اند. در همین حال بیش از 240 تن از معترضان که عمدتا جوان هستند، توسط پلیس بازداشت شده اند.

گفتنی است در حالی که مقامات فرانسوی با پیش بینی امکان متشنج شدن اوضاع در شب گذشته، حدود 10 هزار نیروی امنیتی ویژه را در معابر پاریس مستقر کرده بودند، با این حال این افراد نتوانستند از بروز خشونت و ناآرامی جلوگیری کنند.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=912465

[color=blue]در تاپيك اخبار عمومي منطقه و جهان ادغام شد
ارشيا[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center][color=blue][size=18]ازسگ ضدتانک تا جليقه چترنجات[/size][/color][/align]
[align=center][size=24]ليست بدترين ابداعات منتشر شد[/size][/align]
جام جم آنلاين: ليست بدترين و بي مصرف ترين ابداعات جهان در کتابي با عنوان تاريخچه بدترين ابداعات جهان منتشر شد که در ميان به اختراعاتي چون سگ ضد تانک تا جليقه چتر نجات اشاره شده که در اثر اين اختراعات و ابداعات اتفاقات ناگواري نيز رقم خورده است.
ليستي جالب از بدترين ايده ها در کتابي به عنوان بدترين ابداعات جهان منتشر مي شود. در اين ليست ابداعاتي مانند فضاپيمايي با صندليهاي ترکه اي و روميزي نسوز آزبستي نام برده شده است.

[align=center][size=18]سگ ضد تانک[/size][/align]
از ديگر ابداعات بي استفاده اي که در اين ليست عنوان شده استفاده از سگهاي ضد تانک طي جنگ جهاني دوم است. در اين دوره روسها تلاش داشتند با اين ابداع به مقابله تانکهاي آلماني بپردازند. در اين ابداع سگهايي که به بدن آنها ميزان زيادي مواد منفجره بسته شده بود قبل از آغاز جنگ گرسنه نگه داشته مي شدند سپس در هنگام جنگ اين جانداران به بهانه يافتن غذا به سمت تانکها رها شده و طي جستجو در زير تانکها منفجر مي شدند. با اين حال اين سگها معمولا به سمت خطوط نيروهاي خودي مي دويدند و تانکهايي که در جناح خوديها قرار داشت را منفجر مي کردند.

[align=center][size=18]جليقه چتر نجات[/size][/align]جليقه چتر نجات از ديگر ابداعاتي است که در سال 1912 توسط فرانز ريچلت ارائه شد. وي به منظور آزمايش ابداع خود به کمک اين جليقه از برج ايفل پريد اما اين آزمايش آخرين آزمايش ريچلت به شمار مي رود زيرا وي پس از پريدن سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

[align=center][size=18]فضاپيما با صندلي ترکه اي[/size][/align]
فضاپيمايي با صندلي ترکه اي از ديگر موارد اين ليست جالب توجه است. ون هو مخترع چيني اين ابزار قصد داشت با استفاده از 47 راکت بزرگ که به صندلي از جنس ني هاي باريک اتصال داشتند به کره ماه سفر کند. تلاش وي براي آغاز اين سفر به انفجاري بزرگ منتهي شد.

[align=center][size=18]ابداع فرم بتامکس براي فيلمهاي ويدئويي[/size][/align]
ابداع فرم بتامکس براي فيلمهاي ويدئويي توسط شرکت سوني در دهه 1970 نيز از ابداعات محکوم به شکستي است که در اين ليست از آن ياد شده است. اين نوآوري پس از يک سال و با ارائه فرم VHS براي فيلمهاي ويديويي براي هميشه فراموش شد.

بر اساس گزارش تلگراف، کتاب «تاريخچه بدترين ابداعات» توسط اريک چالين نگاشته و منتشر شده است.

http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100912080253

[b]اگر كسي به اين كتاب دسترسي داشت براي ما هم تعريف كنه ميتونه خيلي جالب باشه :mrgreen: [/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی جالب بود مرسی.
بخصوص اون سگ ضد تانک....فکرشو بکن سگه برگشته ترفه خودشون...حالا خر بیارو باقالی بار کن :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در زمان جنگ ویتنام امریکایی ها میخواستند بچه خفاش آتیش گرفته بندازند به جون ویتنامی ها که توسط سیا کنسل شد...!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
البته فکر کنم زمان جنگ جهانی دوم می خواستن بندازن به جون ژاپنیا

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]بله شما درست میگید...توی نوآور چیزایی در موردش نوشته...تولید بمب های شیمیایی با ترکیب مدفوع سگ و استفراق و زباله هم از بدترین اختراعات بشر بوده و سربازان را دچار مسمومیت شدید و گاهی مرگ میکرده...فکرش رو بکنید... :mrgreen: [/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.