Recommended Posts

خبرهایی هست مبنی بر اینکه تعدادی از اینها خواهان بازگشت به ایران شده اند. هرچند همه می دانند که در این کمپ چه گذشته و رجوی چه خیانت ها و جنایت هایی کرده ولی باز هم جالبه وضعیت اردوگاه و نحوه رفتار و اهداف و عملکرد این گروه وابسته به بیگانه از زبان اعضایش برای مردم دوباره بازگو شود شاید عبرتی باشد برای پندگیرندگان!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهاجرت مخفيانه چهل يهودي ايراني به اسرائيل
دولت اسرائيل اعلام كرده كه چهل يهودي ايراني به صورت دسته جمعي و پنهاني از ايران خارج شده و به اسرائيل مهاجرت كرده اند.
اين مهاجران بروز سه شنبه 25 دسامبر طي مراسمي رسمي در فرودگاه بين المللي بن گوريون در اسرائيل مورد استقبال قرار گرفتند.

مهاجرت مخفيانه و دسته جمعي اين تعداد يهودي از ايران به صورت منسجم و همراه با يكديگر كم
سابقه است.

از يكي از مقامات آژانس يهود كه سازمان امدادرسان در زمينه مهاجرت يهوديان به اسرائيل است نقل شده كه اين يهوديان اغلب از تهران مهاجرت كرده اند و اموال و دارايي خود را هم در ايران رها كرده اند.

با وجود موضعي كه دولت جمهوري اسلامي در مقابل دولت يهود در اسرائيل دارد، يهوديان اين كشور در زندگي روزمره خود با مشكلي مواجه نيستند و در عمل به دين خود و برگزاري آداب و رسوم خود با مشكلي مواجه نيستند، يهوديان ايراني كه كليمي خوانده مي شوند در شهرهاي مختلف ايران داراي كنيسه و انجمنند و در مجلس شوراي اسلامي يك نماينده دارند.

با اين حال يهوديان امكان دستيابي به مشاغل مهم دولتي ندارند و نمي توانند داراي مشاغل قضائي، نظامي، ديپلماتيك و كارهايي از اين قبيل باشند كه فعالان حقوق بشر اين را نوعي تبعيض مذهبي تلقي مي كنند.

با اين حال، آمار آژانس يهود حاكي از اين است كه شمار يهوديان ايراني كه به اسرائيل مهاجرت كرده اند از 65 نفر در سال گذشته ميلادي به دويست نفر در سال جاري ميلادي رسيده است.

مهاجرت دسته جمعي گروه چهل نفري ايرانيان را تشكلي يهودي - مسيحي سازماندهي كرده و به هر يك از اين مهاجران مبلغ ده هزار دلار براي مهاجرت به اسرائيل كمك كرده است.

اين گروه چهل نفره از راه كشوري ثالث كه مقامات اسرائيلي از ذكر نام آن خودداري كرده اند به اسرائيل مهاجرت كرده اند.

از بيش از 2500 سال پيش كه كورش، شاهنشاه هخامنشي به يهوديان در سرزمين ايران پناه داد و امكان آزادي در عمل به مذهب يهود را برايشان فراهم آورد، اين كشور از زيستگاههاي اصلي يهوديان در خاورميانه بوده و ايران هنوز پس از اسرائيل، زيستگاه بزرگترين جامعه يهودي خارج از اسرائيل در خاورميانه است.
منبع : http://www.persiauk.com/article.php?id=23606

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ثروت‌اندوزي سرمايه‌داران يهودي ايران در اسرائيل
بي‌شک سرمايه‌داران يهودي کشورهاي مختلف جهان نقش مؤثري در تحکيم و تقويت بنيانهاي اقتصادي و سياسي رژيم صهيونيستي دارند.


بي‌شک سرمايه‌داران يهودي کشورهاي مختلف جهان نقش مؤثري در تحکيم و تقويت بنيانهاي اقتصادي و سياسي رژيم صهيونيستي دارند. در 18 ارديبهشت 1349 ساواک در گزارشي به نقل از نمايندگي ايران در اسرائيل مي‌نويسد:
عطف به رونوشت نامه 2535 مورخ 7/2/1349 راجع به انتقال سرمايه از ايران به اسرائيل به استحضار مي‌رساند که صحت موضوع براي اين نمايندگي مورد ترديد نيست[...]. موضوع انتقال سرمايه از ايران به اسرائيل از لحاظ خبري [هم] به تواتر رسيده است. به طور کلي مي‌توان گفت: هيچ يهودي متمکن ايراني نيست که لااقل يک آپارتمان در اسرائيلي خريداري نکرده باشد. البته اشخاصي هم مثل فاميل «اتحاديه» در اين جا چندين ساختمان خريداري کرده‌اند. يهوديان ايراني در حيفا، ناتانيا [هرتصليا، تل آويو] و اورشليم با مبالغ هنگفت مشغول سرمايه‌گذاري مي‌باشند.
گفته مي‌شود تمام تجار فرش خيابان فردوسي تهران در اسرائيل خانه دارند. قسمت مهمي از سرمايه‌هاي [يهود] ايران در رشته هتل سازي در اسرائيل گذاشته مي‌شود. [...] مقامات جلب مهاجرت هفتصد نفر يهودي متمکن را به مرور به اين محل آورده‌اند و تشويق به سرمايه‌گذاري کرده‌اند. آژانس اسرائيل تاکنون 80000 يهودي [ايراني] را به اسرائيل مهاجرت داده است. ساواک همچنين در گزارشي به تاريخ هفتم ارديبهشت 2535 (1355) تحت عنوان «برادران القانيان» مي‌نويسد:
آقاي حبيب القانيان رئيس انجمن کليميان تهران و سرمايه‌دار معروف يهودي در حال حاضر مشغول احداث ساختمان بزرگ چندين طبقه در بين راه هرتصليا و تل‌آويو در اسرائيل مي‌باشد. بلندي اين ساختمان سه برابر بلندي ساختمان آلومينيوم يا پلاسکو [در تهران] مي‌باشد. و در گزارش مورخ 29 دي 2535 (1355) مي‌خوانيم: داود القانيان برادر حبيب سرمايه‌دار معروف کليمي در حال حاضر در بين راه تل‌آويو و تيکوا 12 کيلومتري محل بورس جواهرات اسرائيل مشغول احداث ساختمان 33 طبقه مي‌باشد که عنقريب آماده بهره‌برداري است.
ساواک در گزارش مورخ 17/9/1350 تحت عنوان «سرمايه‌گذاري و انتقال سرمايه به اسرائيل» مي‌نويسد:
آقاي ابراهيم راد (قرين) که نام سابقش ميزراحي بوده، رئيس شرکت سهامي کارتن ايران و نيز شرکت برنت است. وي به وسيلة سندسازي چه شخصاً و چه به وسيله ايادي (مورد اطمينان) خويش ظاهراً به صورت قانوني و در حقيقت به صورت غيرمجاز از ايران ارز خارج مي‌کند. او هميشه با استفاده از ريزه‌کاريهاي امور تجارت يکي دو برابر سرمايه خويش اعتبار در اختيار دارد. مشاراليه به طرز محسوسي سعي دارد با پول و ثروتي که در ايران عايدش مي‌گردد حتي‌الامکان سود حاصله را به اسرائيل منتقل نمايد[...].
نامبرده سکرتري دارد که نامش خانم «زوزو باخاش» است که تقريباً کليه امور محرمانة شرکت را زير نظر دارد و در جنگ شش روزه اعراب و اسرائيل (1967م/1346ش] ابراهيم راد با کمک اين خانم به جمع‌آوري پول به نفع اسرائيل از ميان سرشناسان يهود ايران اقدام نمود. [...]
شايع است که ابراهيم راد با همکاري موشه دايان (وزير دفاع اسرائيل) اقدام به کار آپارتمان‌سازي در اسرائيل کرده است. نماينده وي در اسرائيل يک يهودي ايراني به نام نادر دادبخش است که در اسرائيل مقيم است ولي در بانک‌هاي ايران حساب دارد. ابراهيم راد کليه معاملات را از حساب مزبور وکالتاً برداشت مي‌کند و با اين عمل، نامبرده حساب شخصي قابل‌توجه براي خودش ايجاد نمي‌کند. در حالي که کليه اعتبارات بانکي نادر دادبخش عملاً به او تعلق دارد. البته بخشي از مکاتبات نامبرده با نام پيتر نيوتون انجام مي‌گيرد.
در گزارش ساواک مورخ 15/2/1341 تحت عنوان ‌«بورس و دلالي زمين» ثروت‌اندوزي و انتقال سرمايه به اسرائيل» نيز چنين مي‌خوانيم:
در تاريخ 18/10/1336 عده‌اي از سرمايه‌داران يهود [ايران] تبعة اسرائيل که از خريد و فروش زمين از طريق بورس استفاده‌هاي شاياني برده‌اند، کليه وجوه نقدي خود را پس از تبديل به دلار به بانک‌هاي آمريکا منتقل کرده‌اند. از جمله کساني که در خارج از ايران سرمايه دارد، سليمان همت اهل اصفهان مي‌باشد که 2 ميليون دلار به يکي از بانک‌هاي آمريکا سپرده است. [... در اين گزارش با اشاره به بورس بازي و بازارگرمي سرمايه‌داران و شرکت‌هاي يهودي در بخش زمين و مسکن و جمع‌آوري و غارت ثروت و پول از اين طريق مي‌افزايد:] در نتيجه اين بورس‌بازي‌ها و عدم توجه مسئولين امر، عده‌اي از مردم طبقه سه نسبت به گذشته وضع بدتري پيدا کرده ولي در عوض پول‌هاي آنها در دست يک عده معدودي که اکثر آنها، همين يهودي‌ها هستند، جمع شده و پس از تبديل به دلار به بانک‌هاي خارجي منتقل مي‌گردد. در تاريخ 7/6/1337 بر اثر فعاليت نمايندگان اسرائيل قرار شد يهوديان ايراني مبلغ 50 ميليون دلار با سود بسيار کم به اسرائيل وام دهند و در تاريخ 17/6/1337 توانستند حدود 3 ميليون دلار وام از سرمايه‌داران يهود جمع‌آوري و تشريفات ارزي آن را پايان و به اسرائيل حواله دهند.

نويسنده:محمدتقي تقي‌پور

منبع:سازمان‌هاي يهودي و صهيونيستي در ايران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واشنگتن‌پست:
ايران پيشرفت زيادي در غني‌سازي اورانيوم داشته است

خبرگزاري فارس: يك روزنامه آمريكا در گزارشي درباره برنامه هسته‌اي ايران تاكيد كرد كه جمهوري اسلامي پيشرفت زيادي غني سازي اورانيوم داشته است.

به گزارش فارس، روزنامه "واشنگتن‌پست " در گزارشي به نقل از سند تازه فاش شده كنگره آمريكا مدعي شد كه با وجود پيشرفت ايران از سال 2007 در توليد اورانيوم غني شده، تحليلگران اطلاعاتي وزارت خارجه آمريكا همچنان بر اين باورند كه تهران قادر نخواهد بود تا پيش از سال 2013 مواد قابل استفاده در تسليحات توليد كند.
اين ارزيابي به روز شده كه توسط دفتر اطلاعات و تحقيقات وزارت خارجه تهيه شده است تاكيد مي‌كند كه تحليل فوق بر اساس توانمندي فني ايران است و برآوردي درباره اينكه چه وقت ممكن است ايران هر گونه تصميم سياسي براي توليد اورانيوم با غناي بالا توليد كند، نيست.
واشنگتن پست همچنين نوشت: جامعه اطلاعاتي آمريكا بر اين باور است كه هنوز تصميمي سياسي اتخاذ نشده است.
بر اساس اين برآورد، تحليلگران وزارت خارجه آمريكا تصور مي‌كنند بعيد است چنين تصميمي دستكم تا زمانيكه نظارت و فشار بين‌المللي وجود دارد، اتخاذ شود.
اين روزنامه آمريكايي در ادامه افزود: ديدگاه‌ها درباره برنامه هسته‌اي ايران شامل پاسخ‌هايي است كه در سندي كه توسط "دنيس بلر " مدير اطلاعات ملي آمريكا به كميته منتخب اطلاعاتي سنا در ماه فوريه 2009 ارائه شد، آمده است. "استيون افترگود " كه يكي از تحليلگران ارشد در "فدراسيون دانشمندان آمريكا " است سندي را به واسطه "قانون آزادي اطلاعات " به دست آورده و روز پنجشنبه در وب سايت خود منتشر كرد.
به نوشته واشنگتن پست در ميان مواردي كه در سند فوق آمده تحليل‌هاي وضعيت نظامي روسيه نيز مشاهده مي‌شود. بلر نتيجه گرفته است كه ارتش روسيه "سايه‌اي از سلف شوروي آن است ". نيروهاي متعارف آن تهديد نظامي مستقيم براي اروپاي مركزي و غربي نيست و توانايي آن براي فرستادن نيروهاي بزرگ به خارج از روسيه بسيار محدود است.
در واقع بر اساس تحليل‌هاي اطلاعاتي، به نظر مي‌رسد مسكو بر ايجاد ارتشي كوچكتر، حرفه‌اي تر، قابل تحرك،‌ و بسيار فني تمركز مي‌كند تا براي برخورد با كشورهاي هم‌مرز خود به استثناي چين سازگارتر باشد.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8805160531

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
امريكا ظرف يك سال بعد از اينكه فرمول شكافتن اتم توسط اينشتين كشف شد بمب اتم را ساخت حالا ما بعد از 16 سال كار روي برنامه اتمي نتونستيم بسازيم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست عزیز ما بلدیم بسازیم ولی موادشو کم داریم که انشا الله به زودی لازم نیست دعا کنیم شهاب با خطای کمتر از چند کیلومتر به هدف بخوره! :lol:
اینا خودشون رو سر کار میذارن بخدا! یادمه چند سال پیش گفتن 2009 ایران اولین بمبش رو آزمایش میکنه! حالا هی به تاریخش افزوده و تمدید میشه! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینها دیدن این تهدیدها فایده ای نداشت ؛ حالا دارن آبرو داری می کنند که اقا ایران هنوز نمی تونه بسازه ؛

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایران احتیاجی به سلاح هسته ای نداره
درواقع دکترین ما دکترین تدافعی امام هست واصلا بمب اتم بدرد دکترین تهاجمی می خوره
اگه بخوای یک کشور رو با بمب هسته ای بزنیم کاری نداره زراد خانه اتمی اون کشور رو شناسایی می کنیم وبا 10 تا موشک شهاب می زنیمش تمام!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خطاب به مدير كل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي نگاشته شد
نامه ايران درباره درخواست ممنوعيت تهديد حمله به تاسيسات هسته‌اي

خبرگزاري فارس: نماينده ايران در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در نامه‌اي رسمي خواستار قرار دادن بندي مبني بر ممنوعيت تهديد حمله به تاسيسات هسته‌اي در دستور كار كنفرانس سالانه آژانس اتمي شده است.

به گزارش فارس، "علي اصغر سلطانيه " نماينده ايران در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي با بيان اينكه جمهوري اسلامي در نامه‌اي خطاب به مدير كل آژانس اين درخواست ممنوعيت تهديد تاسيسات هسته‌اي ايران را مطرح كرده است گفت: ايران در اين نامه رسما درخواست كرده كه بندي با اين عنوان در كنفرانس سالانه آژانس مورد بررسي قرار گيرد.
وي بر ضرورت بررسي اين موضوع در كنفرانس سالانه آژانس تاكيد كرد و افزود: حفاظت اين تاسيسات از اهم موضوعات است و طي آئين‌نامه دلايل مورد نياز براي بررسي اين موضوع به كليه اعضاء نوشته شده است.
سلطانيه يادآوري كرد كه جمهوري اسلامي ايران در سال 1990 نيز قطعنامه‌اي در اين زمينه به كنفرانس سالانه آژانس ارايه كرد كه به شماره 533 در اسناد آژانس به ثبت رسيده است.
وي تاكيد كرد كه در آن قطعنامه نيز حمله به تاسيسات هسته‌اي و يا حتي تهديد به آن مغاير اساسنامه آژانس و قوانين بين‌المللي تلقي شده است.

متن نامه نماينده دائم ايران در آژانس بين المللي انرژي اتمي به شرح زير است:
1- پيشرفت پايدار و كاربرد استفاده از انرژي هسته‌اي تا حد بسيار زيادي به مديريت سالم و امن انرژي هسته‌اي بستگي دارد.
2- حوادث يا رخدادهايي همچون حمله نظامي به تأسيسات هسته‌اي، بر بينش عمومي و متعاقب آن حمايت بيشتر آنها از گسترش استفاده‌هاي مفيد از انرژي هسته‌اي تأثير شديدي خواهد گذاشت.
3- حادثه "چرنوبيل " اين درس را به ما داد كه مواد راديواكتيو مرزهاي بين‌المللي نمي‌شناسند، بنا بر اين انتشار هرگونه مواد راديواكتيو چه به صورت تصادفي و چه به صورت عمدي، كه در مورد دوم به واسطه حمله تروريستي يا حمله نظامي صورت مي‌گيرد، پيامدهاي راديولوژيكي ناگواري خواهد داشت.
4- از زماني كه آژانس بين‌المللي انرژي اتمي به وجود آمد، هم با حوادث هسته‌اي و هم با حملات نظامي عليه تأسيسات هسته‌اي مواجه بوده است. در مورد اول مطالعات جامع و گسترده فني و بررسي‌هاي بسياري توسط كارشناسان ارشد سراسر دنيا صورت گرفت اما فضاي سياسي حمله به تأسيسات هسته‌اي مانع از بررسي واقعي آژانس از تأسيسات هسته‌اي مي‌شود.
5- قطعنامه GC(XXIX)/RES/444 اعلام مي‌كند كه هرگونه حمله نظامي و يا هرگونه تهديد عليه تأسيسات هسته‌اي كشوري كه اهداف صلح‌آميز را دنبال مي‌كند، نقض قوانين منشور سازمان ملل و قوانين بين‌المللي و همچنين قانون آژانس است.
6- قطعنامه CG(XXXI)/RES/475 بيانگر اين مطلب است كه از اين واقعيت آگاه باشيد كه حمله نظامي به تأسيسات هسته‌اي مي‌تواند منجر به انتشار راديواكتيو شود كه پيامدهاي شديدي را در درون و فراسوي مرزهاي كشوري كه مورد حمله قرار گرفته است به دنبال خواهد داشت.
7- قطعنامه CG (XXXIV)/RES/533 سال 1990 نشان مي‌دهد كه هرگونه حمله نظامي يا تهديد نظامي عليه تأسيسات هسته‌اي كشوري كه هدفي صلح‌آميز داشته باشد خواه اين تأسيسات در حال فعاليت و يا خواه در دست ساخت باشد منجر به ايجاد موقعيتي خواهد شد كه شوراي امنيت سازمان ملل مجبور مي‌شود تا مطابق با مفاد منشور سازمان ملل عمل كند.
8- با در نظر گرفتن توسعه گسترده كاربردهاي هسته‌اي در سراسر جهان از زمان تصويب آخرين قطعنامه در دو دهه پيش، كه شامل بيش از 400 نيروگاه هسته‌اي، 300 رآكتور تحقيقاتي و چندين تأسيسات شامل مقادير گسترده‌اي از مواد راديواكتيو مي‌شود، نياز فوري است تا اقداماتي براي جلوگيري از هرگونه حمله نظامي يا تهديد به حمله عليه تأسيسات هسته‌اي در حال فعاليت يا در دست ساخت، انجام گيرد. حداقل انتظار جامعه بين‌الملل از آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، به عنوان مناسب‌ترين سازمان در اين خصوص، اين است كه قطعنامه‌اي را براساس تصميمات گذشته و پيشرفت‌هاي جديد به تصويب برساند.
9- اهميت ايمني، امنيت و محافظت فيزيكي از مواد هسته‌اي و تأسيسات هسته‌اي در نظر گرفته شود.
10- براساس حقايقي كه در بالا مطرح شد و همچنين بر طبق بند 13 از مقررات "روند كنفرانس عمومي "، درخواستي براي گنجاندن بندي مبني بر ممنوعيت حمله و يا تهديد حمله به تاسيسات هسته‌اي در دستور كار كنفرانس سالانه آژانس قرار گيرد.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8805220265

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=brown]سلام رضا جان . لطفاً تاپیکهای خبری رو در بخش اخبار کاربران ارسال کنید تا مدیر بخش خبر بعد از بررسی منتقل کنه .

به بخش اخبار کاربران انتقال یافت .[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
میگم از بچه ها کسی هست حدس بزنه چرا ایران هول هولکی همچین نامه ایی داده؟! چشششششششمک

خوب عاقبت کرکری خوندن همینه دیگه به خصوص کرکری خوندن با سلاح نداشته!

یا حق

*** رفقا چی شده هیچ پستی اینجا نزدین؟! شما که تا یه خبر راجبه سجیل باشه هشت هزار پست میزنید! راجبه این خبر هم یه چیزی بگین مستفیض بشیم ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.