Recommended Posts

[color=darkblue][quote]چرا عرشیا جان؟
بخاطر کارکنان یا نیروهای مرکز هسته ای؟

کسی حاضر نیست اطراف این مراکز خونه بخره ها icon_cheesygrin[/quote]

درسته،بعید نمیبینم که تا چند سال دیگه به یک شهر صنعتی زیبا تبدیل بشه! براتون مثال میزنم،تا حالا عسلویه رفتید، یک بیابان کامل و بی آب و علف پر از گیاه خاردار ،اما حالا؟!
ماهشهر هم همینطور،مرکز پتروشیمیهای کشور که حدود 20 شرکت بزرگ و کوچک درش فعالیت میکنند، 70% مردم هم از کارمندان این شرکت ها هستند...

اصولا زیر بناهای اقتصادی هستند که زندگی را رونقل میبخشند،خواه چه در بیابان برهوت جنوب باشد خواه در دل باغ و بوستان شمال!
...
امیدوارم شاهد ده ها نیروگاه اتمی بعدی هم باشیم![/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بازديد بازرسان سازمان منع سلاح‌هاي شيميائي از تاسيسات وزارت دفاع
خبرگزاري فارس: سازمان منع سلاح هاي شيميايي بار ديگر صلح آميز بودن صنايع شيميايي ايران را تاييد كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، سازمان منع سلاح هاي شيميايي در [b]سي امين دور [/b]بازرسي از تاسيسات شيميايي ايران بار ديگر، صلح آميز بودن صنايع شيميايي كشورمان و صحت اظهارات مسئولان جمهوري اسلامي درباره اين فعاليت ها را تاييد كرد.
در اين دور از بازرسي ها كه از 13 مهرماه و به مدت سه روز از يكي از صنايع شيميايي وابسته به وزارت دفاع انجام شد، بازرسان پس از بازديد تاسيسات و بررسي اسناد، در گزارش خود بر پايبندي كامل جمهوري اسلامي ايران بر تعهداتش تاكيد كردند.
جمهوري اسلامي ايران عضو سازمان منع سلاح هاي شيميايي ( OPCW) است و وزارت دفاع كشورمان با اين سازمان بين المللي همكاري بسيار نزديكي دارد.
در راستاي اين همكاري ها، دو دوره آموزشي بازرسين تيم همراه سازمان منع سلاح هاي شيميايي براي 15 كشور آسيايي عضو كنوانسيون و دانشجويان ايراني با همكاري دانشگاه صنعتي مالك اشتر وزارت دفاع و اين سازمان بين المللي در مردادماه گذشته با موفقيت در تهران برگزار شد.
سازمان منع سلاح هاي شيميايي به صورت دوره اي از صنايع شيميايي صلح آميز اظهار شده

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8807151218

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممنون وريور جان

خدا رو شكر اين يكي انگ رو به ما نچسبوندن. انشاالله مساله هسته اي هم در اينده نزديك حل بشه و لاقل مدتي دست از سر ايران بردارن.

به عقيده بنده دوران سلاح هسته اي و شيميايي مدتهاست سر اومده. در فرهنگ لغت نظامي دنيا واژه هاي مثل بمبهاي فسفري كه به مراتب وحشتناكتر هستند وارد شده......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نام گذاری به جا و درستی انجام شده.

انشاالله در سایر موارد هم همینطور رفتار بشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]بازدید کنید ابلها،بازدید کنید!چیز خوبیه! icon_cheesygrin icon_cheesygrin
...
آرمانی جان بمب های فسفری هم جز بمبهای شیمیایی هستند![/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]اردوغان: مردم ترکیه مخالف اسراییل هستند [/b]

نخست وزیر ترکیه در باره مشارکت ندادن رژیم صهیونیستی در رزمایش "عقاب آناتولی" گفت: مردم ترکیه مخالف حضور جنگنده‌های اسراییل در کشورشان هستند.

به گزارش شبکه ایران، " رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه امروز در گفت وگو با شبکه تلویزیونی العربیه پیرامون مشارکت ندادن رژیم صهیونیستی در رزمایش مشترک اسراییل، ترکیه و آمریکا با نام "عقاب آناتولی" گفت: مردم ترکیه مخالف حضور جنگنده‌های اسراییل در خاک کشورشان هستند .
وی گفت: دولت ترکیه به علت مسایل سیاسی و حساسیت مردم ترکیه، با مشارکت نیروی هوایی اسراییل در این رزمایش مخالفت کرد.
نخست وزیر ترکیه گفت: مردم ترکیه مخالف شرکت جنگنده‌های اسراییلی در این رزمایش هستند و از این رو ترکیه اجازه نداد اسراییل در رزمایش عقاب آناتولی شرکت کند.
"احمد داود اوغلو" وزیر امور خارجه ترکیه نیز دیروز در هشدار تندی به رژیم صهیونیستی، تل آویو را به عقل سلیم و خاتمه دادن به ظلم‌های خود در باریکه غزه دعوت کرد.
"عمر چلیک" مشاور سیاسی اردوغان و نماینده مردم آدانا در مجلس ترکیه و عضو برجسته حزب حاکم عدالت و توسعه " آک" ویکی از نزدیکان اردوغان به شبکه خبری "ان.تی.وی" گفت: آنکارا نمی‌توانست به رژیم صهیونیستی اجازه دهد در شرایطی که ایران را همواره تهدید به حمله می‌کند و در نوار غزه به ظلم‌های خود ادامه می‌دهد، جنگنده هایش در حریم هوایی ترکیه به تمرین نظامی بپردازند .

منبع : شبکه ایران
لینک منبع : http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=28016

پی نوشت :
یادم هست طی سفر گذشته احمدی نژاد به ترکیه و شرکت در نماز جمعه و اون استقبال جالب توجه از طرف مردم مستقر در خیابان برخی رسانه های ترکیه به شدن ناراحت شدند و در برخی خبرگزاریها به مردم شرکت کننده در اون مراسم تاختند که اگر خیلی دوستش دارید برید ایران زندگی کنید و از این حرفا ولی گویا تنها کسی که پیام اون اتفاق را خوب درک کرده همین جناب اردوعان هست.
با توجه به درصد جمعیتی مسلمان معتقد به حجاب که یک بار فکر کنم 65 درصد اعلام شد و تعمیم تقریبی این درصد به افراد متعصب و معتقدتر اسلامی در ترکیه صرف نظر از خطای این تعمیم و امکان وجود افراد معتقد در طیف دیگر یعنی طیفی که حجاب را انتخاب نکرده در جامعه بنابر مسائل فرهنگی و اجتماعی یا اعتقادی و بالعکس میشه نتیجه گرفت که اردوغان در این رابطه سعی در جلب نظر اکثریت جامعه ترکیه را داره که خوب صرف نظر از اعتقاد قلبی خودش--که البته اون عصبانیتش در اون اجلاس داووس بود فکر کنم در مقابل پرز کمی خبر از احوال قلبی خودش هم میده--انتخاب هوشمندانه ای هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تشکر دوست عزیز.

تحلیل جالبی ارایه کردید اما اردوغان به نظر میرسه بیش از علاقه قلبی به اسلام یا اسلامخواهی به دنبال مطرح کردن ترکیه به عنوان یک قدرت منطقه ای و تاثیرگذار در معادلات منطقه ای است که مخالفت این کشور با طرحهای غرب و اسرائیل باعث بروز یک سری اعتراضات و مشکلات قابل پیش بینی در منطقه نسبت به منافع این کشورها میشود. هر چند در بلند مدت و در صورت پیش گرفتن این رویه چنین سیاستی منجر به تضعیف حزب لائیک در ترکیه و کاهش نفوذ غرب بر این کشور شده و احتمال تبدیل ترکیه به نمونه ای دیگر از ممالکت اسلامی چون ایران با یک خیزش مردم یا دولتمردان آن میرود. در طرف مقابل نیز غرب و اسرائیل بعد از خنثی شدن اقدام به ترور اردوغان و مشاهده واکنش مردم این کشور نسبت به خبر دستگیری جمعی از تروریستها و مسئولان و نظامیان همراهی کننده با آنها سیاسیون غربی بیشتر به برخورد نرم و ملایمت آمیز با ترکیه روی آورده و سعی دارند با پیش کشیدن منافع مشترک و بزرگ ساختن تهدیدات وضعیت سابق سیاسی در منطقه آناتولی را پدید آورند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

انشاالله این ملت هم به آئین اسلامی خود بر گردند و یار و یاور مظلومان باشند(هر چند حساب ملت از دولت جداست). برای اردوغان هم آرزوی موفقیت می کنم ایشان اگر بخواهند کشورشان را به عنوانیک قدرت منطقه ای و تاثیرگذار در معادلات منطقه ای مطرح کنند باید یک چشم هم به همسایه شرقی خود داشته باشند. و از طرفی همچون عربستان هم نباید هویت و آرمان خود را عوض کند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان پدافند غيرعامل كشور با اشاره به فعاليت مركز جديد هسته‌اي ايران در فردو قم گفت: اين سازمان با ويژگي‌هاي متمايز از نطنز در حال فعاليت است.


غلامرضا جلالي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي در مطبوعات و خبرگزاري‌ها، اظهار داشت: پدافند غيرعامل تداوم كاركرد زيرساخت كشور در برابر تمهيد است و به همين دليل برابر قانون، اين سازمان با تمام دستگاه‌هاي اجرايي فعال ارتباط دارد.
وي با اشاره به وجود حوزه‌هاي مرتبط با سازمان پدافند غيرعامل در دستگاه‌هاي اجرايي گفت: سازمان پدافند غيرعامل در سال 82 با فرمان مقام معظم رهبري شروع به كار كرد و با استقبال دستگاه‌هاي اجرايي مواجه شد.
رئيس سازمان پدافند غيرعامل افزود: هم‌اكنون در هر وزارتخانه‌‌اي يكي از معاونان وزراي مربوطه با سازمان در ارتباط هستند و آسيب‌پذيري دستگاه‌هاي اجرايي با هماهنگي معاونان بررسي و در قالب برنامه‌هاي مشخص برطرف مي‌شود.
وي تصريح كرد: به دليل اينكه سازمان پدافند غيرعامل در تمام حوزه‌ها فعال است، تمهيدات لازم را براي مقابله با مشكلات در نظر گرفته است.
به گفته جلالي، هم‌اكنون فردو در استان قم به عنوان مركز جديد هسته‌اي ايران با پشتيباني پدافند غيرعامل و با ويژگي‌هاي متمايز نسبت به نطنز فعاليت مي‌كند.
وي خاطرنشان كرد: مركز جديد هسته‌اي ايران با قابليت تداوم چرخه هسته‌اي و حفظ زيرساخت در قالب يك كارخانه جديد متناسب با ملاحظات روز فعاليت مي‌كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8808010946


[color=blue]به بخش اخبار عمومی منتقل گردید
ارشیا[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]خبرگزاري فارس: يك مقام مسئول از آغاز اجراي طرح ضربتي توليد بنزين از ساعت 24 امشب خبر داد.[/b]

يك مقام مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس اظهار داشت: اجراي طرح ضربتي بنزين از ساعت صفر امشب يا ساعت 24 شنبه شب آغاز مي‌شود.
باين گزارش حاكيست، اجراي طرح تأمين 48 ساعته بنزين كشور به منظور برون رفت از تحريم‌هاي تحميل شده بر كشور در دستور كار قرار گرفته است.
بر اين اساس، علي‌رغم طرح شبهات فراوان به جهت اجراي اين طرح از سوي كارشناسان و نمايندگان مجلس، اجراي طرح تا به اين لحظه با موفقيت در دستور كار قرار گرفته و اجراي آن از امشب محقق خواهد شد.
اين گزارش حاكيست، طرح مذكور با گذر از تأييدات كارشناسان امر در اسرع وقت به لحاظ بهره‌برداري در دستور كار قرار خواهد گرفت، طرح 48 ساعته بنزين طرحي است كه از سوي وزير نفت تببين و در دستور كار قرار گرفته است. اين طرح با تغيير فرآيند در توليد بعضي از واحد‌هاي مجتمع‌هاي پتروشيمي كشور محقق مي‌شود.
بر پايه اين گزارش، طرح خودكفايي 48 ساعته از واردات بنزين شامل يك بسته جامع متشكل از توليد مكمل‌هاي جديد با قابليت افزايش درجه آرام سوزي بنزين، توليد بنزين از نفتاي سبك و محصولات آروماتيكي دو مجتمع پتروشيمي در عسلويه و بندرماهشهر و شناسايي فرمول جديد براي تبديل " نفتا " و " لايت‌اند " به بنزين با اكتان بالاست.
بر اساس اين گزارش، در حال حاضر براساس دستورالعمل‌ها و استانداردهاي موجود در شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي، عرضه بنزين معمولي با عدد اكتان 87 و بنزين سوپر با عدد اكتان 95، صورت مي‌گيرد. در فرآيند پالايش و تقطير نفت خام ماده‌اي به نام " لايت‌اند " حاصل مي‌شود كه اكتان آن بين 33 تا 35 است، بدين سبب و به جهت پايين بودن عدد اكتان آن، از آن در توليد بنزين استفاده نمي‌شود.
بر اساس اين گزارش، از همين ماده در صورت تركيب با مكمل OM60 مي‌توان بنزيني با عدد اكتان 90 تا 95 حاصل كرد و نياز به واردات 40 درصدي ايران به بنزين را تا حدود زيادي مرتفع ساخت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8808021097

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انشاالله این طرح با موفقیت اجرا شود چون از لحاظ جو روانی به نفع ما خواهد بود و کنگره آمریکا رو در برابر تصویب یک قانون بی فایده قرار میدهد

[color=blue]به بخش اخبار عمومی منتقل گردید[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red]يك روزنامه روسي فاش كرد؛
طرح آمريكا و گرجستان براي انتشار ميكروب‌هاى خاص در ايران

خبرگزاري فارس: روزنامه وچرنى نووسيببريك روسيه در گزارشى نوشت : آمريكا قصد دارد با انتشار ميكروب هاى وارده از گرجستان ايران را آلوده و مسموم كند.[/color]

به گزارش خبرنگار "سرويس فضاي مجازي "خبرگزاري فارس به نقل از پرچم ، اين روزنامه روس افزود: دانشمندان گرجى و آمريكايى سرگرم توليد ويروس هاى ممنوعه در آزمايشگاه شيميايى محرمانه اى در گرجستان هستند .

به نوشته اين منبع روسى ، آمريكا گرجستان را پلى براى ماجراجويى نظامى نوبتى آينده خود در منطقه انتخاب كرده و قصد دارد ابتدا ايران را به ويروس و ميكروب هاى ممنوعه ؛ آلوده كرده و سپس اين كشور را همانند سناريويى كه در عراق انجام داد ؛ به عنوان ناقض كنوانسيون بين المللى توليد و انتشار ويروس هاى ممنوعه معرفى و متهم كند.

وچرنى نووسيبيريك مى نويسد: كارشناسان آمريكايى با احداث و تجهيز اين مركز آزمايشگاهى محرمانه توليد ويروس هاى آلوده ممنوعه ؛ دانشمندان گرجستانى را در آمريكا نيز آموزش مى دهند. و گرجستان بدنبال هراس از اشغال اين مركز شيميايى محرمانه در جريان جنگ با روسيه بر سر اوستياى جنوبى در تابستان سال گذشته ؛فاش كرد كه شمارى از دانشمندان آمريكايى انواع ويروس هاى آلوده ممنوعه را به اين كشور حمل كرده اند.

اين منبع روسى با اشاره به اينكه آمريكايى ها چنين اقداماتى را در خاك گرجستان رد مى كنند نوشت : اما آنان دسترسى بازرسان بين المللى به واحدهاى شيميايى خود در گرجستان را مسدود كرده اند . وجود چنين مراكزى در منطقه بسيار خطرناك است و جمهورى آذربايجان نيز بشدت نگران فعاليت واحدهاى محرمانه شيميايى آمريكا در گرجستان است.

گفتني است كه ابتداي سال جاري نيكولوز گيلاوري " نخست وزير گرجستان اعلام كرد : دولت آمريكا 242 ميليون دلار كمك مالي بلاعوض براي اين كشور تخصيص داده است. 133 ميليون و 500 هزار دلار از مبلغ مذكور در قالب كمك اقتصادي ، 20 ميليون دلار براي نيروهاي انتظامي و مرزباني، 20 ميليون دلار براي تشكل هاي غير دولتي و 68 ميليون و 500 هزار دلار نيز براي ارتقاي رفاه آوارگان جنگي در نظر گرفته شده است. به گفته گيلاوري: اين اعتبار بلاعوض در قالب كمك يك ميليارد دلاري دولت آمريكا بوده كه سال گذشته ميلادي واشنگتن وعده پرداخت آن را داده بود.




[url=http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8808050809]فارس نیوز[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هر کسی می دونه که تو ایران قدرت ساخت هر ویروس و میکروبی که بخواییم هست اگه اینا خطا کنن
باید اشد نسل بشر خونده بشه چون ما هم همشونو می کشیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]آمريكا گرجستان را پلى براى ماجراجويى نظامى نوبتى آينده خود در منطقه انتخاب كرده و قصد دارد ابتدا ايران را به ويروس و ميكروب هاى ممنوعه ؛ آلوده كرده و سپس اين كشور را همانند سناريويى كه در عراق انجام داد ؛ به عنوان ناقض كنوانسيون بين المللى توليد و انتشار ويروس هاى ممنوعه معرفى و متهم كند.[/quote]


سناریوی عراق تکرار نخواهد شد چون خارج از توان ملی آمریکاست

[color=blue]به بخش اخبار عمومی منتقل گردید[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.