Recommended Posts

يادمون باشه كه در مقابل اجراي اين طرح مقدار زيادي از محصولات ديگري كه توسط اين پالايشگاه ها توليد ميشد ديگه توليد نميشه
در شرايط اضطراري خوبه ولي در دراز مدت اصلا به صرفه نيست
براي رو كم كني خوبه ولي اقتصادي نيست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
لابد فكر ميكنند كه ايران تسليحات شيميايي و ميكروبي نداره ! كه اينطور حرف ميزنند ...

با وجود اين همه كشته و مجروح شيميايي دفاع مقدس فقط خمپاره و گلوله هاي شيميايي بجا مونده از جنگ و دوران شاه در ايران براي نابودي قسمت اعظمي از كل خاور ميانه كافيه ... تازه اين سواي توان توليد و يا كشف و ساختن انواع جديد اينگونه تسليحات است .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]در پايان كنگره عمومي حزب‌الله؛
[color=blue][size=18]سيدحسن نصرالله در مقام خود ابقا شد[/size][/color]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/A0486742.jpg[/img]

[color=green]حزب الله لبنان در پايان كنگره عمومي خود بار ديگر "سيدحسن نصر‌الله " را بعنوان دبيركل اين جنبش و شيخ "نعيم قاسم " را بعنوان معاون وي برگزيد.[/color][/align]

به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "الجزيره "، حزب‌الله لبنان ديروز بار ديگر "سيدحسن نصرالله " را بعنوان دبيركل اين جنبش و شيخ "نعيم قاسم " را بعنوان معاون وي برگزيد.
حزب‌الله لبنان ديروز در پايان كنگره عمومي خود با صدور يك بيانيه سياسي اعلام كرد كه اين كنگره در چند ماه گذشته برگزار شد تا سند جديد سياسي آن را كه پس از سند سال 1985 ميلادي دومين سند است، تصويب كند.
بر اساس اين گزارش، كنگره حزب الله تصميم به ايجاد برخي تعديلات ساختاري متناسب با تحولات جديد گرفت.
در بيانيه حزب الله اعضاي مجلس شورا و مسئوليت هر يك از آنان در دور جديد فعاليت هاي آن به شرح زير آمده است:
1- "سيد حسن نصرالله "دبيركل حزب الله
2 - "شيخ نعيم قاسم " معاون دبيركل
3- "شيخ محمد يزبك "رئيس هيئت شرعي
4 - "ابراهيم امين السيد " رئيس شوراي سياسي
5- "هاشم صفي الدين " رئيس شوراي اجرايي
6 - "حسين الخليل " معاون سياسي دبيركل
7- "محمد رعد " رئيس فراكسيون " وفاداري به مقاومت " در مجلس نمايندگان لبنان
در اين بيانيه آمده است كه سيد حسن نصرالله طي روزهاي آينده در يك نشست خبري سند جديد سياسي حزب الله لبنان را تشريح خواهد كرد.
يك مقام مسئول در حزب الله اعلام كرد كه اين جنبش هر سه سال يك بار دبيركل خود را انتخاب مي‌كند اما اين‌بار پس از 5 سال بار ديگر سيد حسن نصر الله را بعنوان دبير كل خود برگزيد.
وي افزود آخرين انتخابات حزب الله در سال 2004 بود و بدليل بحران سياسي حاكم بر لبنان و جنگ اسرائيل در سال 2006، اين انتخابات تا سال جاري به تاخير افتاده بود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8808290001

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام ...

خداوند به ایشان سلامتی و سربلندی و همچنان مثل گذشته توفیق راه حق و پیروزی های بزرگتری را عطا بفرماید ...
حقیقتا ایشان به فضل خداوند ناجی دیگری بر جهان تشیع و مهدویت هستند ... عمرشان طولانی و پربرکت حزبشان حزب الله همیشه هم الغالبون باد ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

[color=blue]دزدان دریایی این بار كشتی حامل مواد شیمیایی را ربودند[/color]
[color=darkblue]دزدان دریایی سومالی یك كشتی حامل مواد شیمیایی را به همراه ‪ ۲۸‬خدمه تبعه كره شمالی آن، ربودند.
نیروی دریایی اتحادیه اروپا در گزارشی با اعلام این خبر افزود كه این كشتی حامل بیش از ‪۲۲‬ هزار بشكه مواد شیمیایی در نزدیكی مجمع الجزایر سیشل ربوده شد.
اين گزارش با بیان اینكه «از ماه اكتبر دزدان دریایی بیشترین حمله را به كشتی‌های عبوری از آب‌های سومالی در اقیانوس هند داشته اند»، به نقل از یك منبع نظامی، افزود: این كشتی در شمال غربی البدره، یكی از جزایر مجمع الجزایر سیشل، مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفت.
بنابرگزارشها، در حال حاضر شمار كشتی‌های نیروی دریایی اتحادیه اروپا در این منطقه از اقیانوس هند زیاد نیست و حملات دزدان دریایی در شمال كانال موزامبیك بیش از گذشته شده است. [/color]
[url]http://marinenews.ir/?show=news&maj=news&type2=showz&catid=3919[/url]

[color=blue]كشتی اسپانیایی آزاد شد [/color]
[color=darkblue]نخست وزیر سوسیالیست اسپانیا سه شنبه شب اعلام كرد كه كشتی ماهیگیری اسپانیایی كه به اسارت دزدان دریایی سومالی درآمده بود، آزاد شده است.
به گزارش خبرگزاریها از مادرید، خوسه لوییس رودریگز زاپاته رو دقایقی پس از آزادی كشتی ماهیگیری آلاكرانا متعلق به ایالت باسك گفت كه كشتی مذكور در حال بازگشت به سواحل اسپانیاست.
بنا براین گزارش، كشتی آلاكرانا كه از روز دوم ماه اكتبر گذشته از سوی دزدان دریایی سومالی ربوده شده بود و ‪۳۶‬سرنشین دارد با گذشت ‪ ۴۷‬روز آزاد شد.
بنا برگزارش‌های دریافتی، دزدان دریایی سومالی كه تعداد آنها ‪۶۸‬نفر بوده با دریافت مبلغ ‪ ۲/۳‬تا سه میلیون یورو باج این كشتی را ترك وآن را رها كرده اند.
كشتی آلاكرانا كه اكنون درحال بازگشت به اسپانیا است، توسط دو فروند ناو جنگی اسپانیا همراهی شده و هفته آینده به سواحل این كشور خواهد رسید.
دولت سوسیالیست زاپاته رو بخاطر این گروگان‌گیری و انتقادات شدید مخالفان دولت و اعضای خانواده ماهیگیران گروگان گرفته شده، طی حدود یك ماه و نیم گذشته دچار بحران شدیدی شده بود و منتقدان آن را به كوتاهی در حفظ جان ماهیگیران متهم می‌كردند.[/color]
[url]http://marinenews.ir/?show=news&maj=news&type2=showz&catid=3927[/url]

[color=blue]یک نفتکش بلغار ربوده شد [/color]
[color=darkblue]سارقان دریایی سومالی یک کشتی نفتکش بلغارستانی را ربودند.
به گزارش خبرگزاری شینهوا از نایروبی، اندریو ماوانگورا، هماهنگ کننده برنامه حمایت از نیروهای دریایی در شرق افریقا، دیروز (سه شنبه) با اعلام این خبر گفت: کشتی MV Theresa که پرچم کریباتی در آن نصب شده بود، روز دوشنبه در 618 مایلی شمال غربی جزایر سیشل مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفت.
وی افزود: این کشتی با 28 ملوان از کره شمالی قصد داشت به بندر مومباسا در کنیا برود.
این مسؤول نیروی دریایی شرق افریقا افزود: این کشتی که یک نفتکش متعلق به بلغارستان بود؛ در جنوب سومالی در شاخ آفریقا مورد حمله سارقان دریایی قرار گرفت و از مسیر خود منحرف شد.[/color]
[url]http://marinenews.ir/?show=news&maj=news&type2=showz&catid=3928[/url]

[color=blue]افراد مسلح خدمه يک يدک کش در فيليپين را ربودند[/color]
[color=darkblue]افراد مسلح ناشناس کاپيتان و دو خدمه يک يدک کش را در جنوب فيليپين ربودند.
به گزارش مانا، گارد ساحلي فيليپين امروز يکشنبه اعلام کرد: افراد مسلح شب گذشته سوار بر سه قايق تندرو در آبهاي جنوب مانيل اين يدک کش را مورد حمله قرار دادند.
به گفته فرمانده محلي گارد ساحلي فيليپين ،مهاجمان به زور وارد این يدک کش شدند و علاوه بر سه خدمه کشتي، وسايل ارتباطي و مواد غذايي آنها را نيز ربودند. پليس اعلام کرد ديگر خدمه کشتي اين حادثه را به مقامات مسئول گزارش کردند.
خبرگزاري المان از مانيل گزارش داد/ گارد ساحلي فيليپين عمليات را نجات اين افراد را اغاز کرده است و به همه شناورها در اين منطقه دستور داده است تدابير احتياطي اتخاذ کنند و هرگونه حرکت مشکوک شناورها را اطلاع دهند.[/color]
[url]http://mana.ir/news/?uiq=10631[/url]

[color=blue]حمله ناکام دزدان دریایی به نفتکش ایرانی[/color]
[color=darkblue]حمله دزدان دریایی به یک کشتی نفتکش ایرانی ناکام ماند.
به گزارش مارین نیوز به نقل از شرکت ملی نفتکش، کشتی نفتکش ایران نساء، از مجموع کشتی های شرکت ملی نفتکش، در حالی که حامل دو میلیون بشکه نفت خام بود؛ اواخر هفته گذشته در دهانه تنگه باب المندب، واقع در شرق سومالی، مورد حمله دو فروند قایق تندرو دزدان دریایی قرار گرفت.
این کشتی که حامل نفت خام ایران به مقصد ترکیه بود، توانست با افزایش سرعت و انجام مانورهای تدافعی، درخواست کمک از نیروهای ائتلافی حاضر در منطقه و با دخالت به موقع این نیروها، از دست دزدان دریایی فرار کند.
در جریان مداخله نیروهای ائتلافی حاضر در این منطقه و طی یک عملیات تعقیب و گریز، یکی از دو قایق متعلق به دزدان دریایی غرق شد و دو دزد دریایی نیز بازداشت شدند.
بنابارین گزارش، کشتی ایران نساء سیزدهمین کشتی متعلق به شرکت ملی نفتکش است که مورد حمله دزدان دریایی قرار می گیرد؛ تمامی این 13 کشتی موفق شدند از دست دزدان دریایی فرار کنند.[/color]
[url]http://marinenews.ir/?show=news&maj=news&type2=showz&catid=3973[/url]

[color=blue]دعوت از ایران برای حضور در مراسم تقدیر از کشورهای فعال در عملیات مبارزه با دزدان دریایی[/color]
[color=darkblue]دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی(IMO)در ادامه برنامه های سفر سه روزه خود به ایران، امروز با وزیر راه و ترابری دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش مانا ، در این دیدار حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری از سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از موفق ترین سازمانهای زیرمجموعه وزارت راه و ترابری برشمرد.
وی با اشاره به اهمیت مسأله محیط زیست برای ایران گفت کشوری موفق است که توسعه حمل و نقل دریایی و توسعه بنادر خود را با اولویت حفظ محیط زیست انجام دهد.
وزیر راه و ترابری با اشاره به حساسیت مسأله محیط زیست در آبهای شمالی و جنوبی کشور گفت : ایران در جنوب با خلیج فارس روبروست که دریایی نیمه بسته و پرحادثه است و ذخائر انرژی عظیم آن همانگونه که فرصتهای اقتصادی بسیاری را برای کشورهای منطقه به دنبال دارد چالشهای زیست محیطی بسیاری را نیز در بر دارد و همین مسأله برای دریای خزر در شمال ایران نیز مطرح است.
وی ایمنی دریانوردی را نیز از مسائل مورد توجه ایران برشمرد و افزود:ایران همواره در کمک به کشتیهای حادثه دیده در هر جای دنیا صرف نظر از ملیت و نژاد آنها پیش قدم بوده است.
وزیر راه و ترابری اظهار داشت : توسعه روابط با سازمان بین المللی دریانوردی و حضور در این سازمان به عنوان عضوی فعال ،از اولویتهای بخش دریایی کشور است.
بهبهانی همچنین به برنامه توسعه بنادر و ارتقاء خدمات بندری جهت جذب کشتیهای بیشتر به بنادر ایران اشاره کرد و گفت : ایران دارای هفت بندر تجاری در شمال و جنوب است و در این میان بندر چابهار با توجه به موقعیت خاص ژئوپولتیک از لحاظ توسعه ترانزیت کشور حائز اهمیت است .
وی افزود: در همین راستا برنامه توسعه این بندر و اتصال آن از طریق خط آهن چابهار – زاهدان – مشهد به مرزهای شمال شرق کشور از اولویتهای وزارت راه است تا مسیر ترانزیت از دریای عمان به کشورهای CIS و افغانستان مهیا شود.
افتیمیوس میتروپلوس نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ایران عضو فعال IMOاست از مشارکت ایران در مباحث و فعالیتهای IMO قدردانی کرد و افزود : اهمیت مسأله محیط زیست برای ایران و تلاش ایران جهت پاک نگه داشتن دریاهای شمال و جنوب این کشور قابل تقدیر است.
دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی با اشاره به اهمیت مسأله محیط زیست خلیج فارس گفت: بهره برداری از منابع این دریا به گونه ای که به محیط زیست آن صدمه ای وارد نشود امری است که در سایه مشارکت کشورهای بهره بردار از این دریا امکان پذیر است.
وی از ایران به جهت در دست گرفتن ابتکار عمل در حفظ محیط زیست دریای خزر قدردانی و ابراز امیدواری کرد کشورهای دیگر حوزه این دریا ایران را الگوی خود قرار دهند.
همچنین دبیر کل سازمان بین المللی دریانوردی از وزیر راه و ترابری ایران دعوت کرد در مراسمی که در ماه نوامبر در مجمع این سازمان در مراسمی که جهت تقدیر از کشورهایی که با ارسال کشتی جنگی به آبهای سومالی با IMO همکاری کرده اند برگزار می شود، شرکت کند.[/color]
[url]http://mana.ir/news/?uiq=9431[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]خبرگزاري فارس: فرمانده منطقه چهارم نيروي دريايي ارتش گفت: سكوي بين‌المللي حفاري در منطقه 20 درجه درياي خزر متعلق به جمهور اسلامي ايران با حمايت نيروي دريايي مستقر شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، سيدمحمود موسوي ظهر امروز در جمع كاركنان اين نيرو در آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت با اشاره به هفتم آذر روز نيروي دريايي اظهار داشت: در اين روز افتخار، غرور، عزت و سربلندي براي ملت ايران و خفت و خاري براي دشمن بود.
وي ادامه داد: در اين روز جوانان ايران ثابت كردند كه خليج فارس و ايران جاي كشورگشايي و زياده‌خواهي نيست و با پيروي از رهبر و ولي امر مسلمين تا آخرين قطره خون براي حفظ و حراست از ميهن اسلامي ايستاده‌اند.
موسوي با توجه به عمليات دريادلان نيروي دريايي در دوران دفاع مقدس تصريح كرد: دشمن با پيروزي‌هاي به دست آمده در اوايل جنگ مغرور بود اما جانفشاني جان بركفان نيروي دريايي ارتش درس سختي به رژيم بعث عراق دادند و دسترسي آنان به آب‌هاي آزاد را كه مسير ورود امكانات جنگ بود را از دشمن گرفتند.
فرمانده ارشد آجا در گيلان با گراميداشت ياد شهداي ناوچه پيكان افزود: با بهره‌گيري از نيروهاي متخصص، شجاع، ولايتمدار و با استفاده از تجهيزات به‌روز و مدرن و با تبعيت از رهنمودهاي مقام معظم رهبري همواره ايستاده‌ايم و لحظه‌اي درنگ نخواهيم كرد.
وي به حضور نيروي دريايي ارتش در آب‌هاي آزاد اشاره كرد و گفت: نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در آب‌هاي خليج فارس و خليج عدن در تامين و امنيت كشتي‌هاي تجاري حضوري قدرتمندانه دارد به طوري كه تحصين مراجع بين‌المللي را برانگيخته است.
موسوي از استقرار سكوي بين‌المللي حفاري در منطقه 20 درجه متعلق به جمهوري اسلامي در درياي خزر با حمايت نيروي دريايي ارتش خبر داد و اظهار داشت: بهره‌برداري از اين پروژه عظيم سبب پيشبرد عرصه اقتصاد در كشور است.
استاندار گيلان نيز در اين مراسم با گراميداشت هفته بسيج و نيروي درياي گفت: با توجه به اينكه سه چهارم كره زمين را آب فرا گرفته است، قدرت نمايي كشورها در بعد نظامي و تجاري بيشتر از موارد ديگر به چشم مي‌خورد و ايران از جمله كشورهايي است كه بيشترين مرزهاي آبي را به خود اختصاص داده است.
روح‌الله قهرماني چابك با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: با پشتوانه عاشورايي به همه نشان داديم با تمام وجود براي حفظ حقوق همه به ويژه كشورمان گام‌هاي استوار برداشته‌ايم.
وي با اشاره به هفتم آذر تصريح كرد: حماسه هفتم آذر از جمله حماسه‌هاي جاودان و ماندگار است كه دشمن هيچ‌گاه آن را از ياد نمي‌برد.
استاندار گيلان اظهار داشت: حضور مقتدرانه و قدرتمندانه ايران در آب‌هاي خليج فارس، درياي خزر و آب‌هاي بين‌المللي بر تمام مردم جهان آشكار و بديهي است.
قهرماني چابك با بيان اينكه جمهوري اسلامي به رفاه و سعادت دنيوي بشر توجه دارد، افزود: نظام اسلامي به كمال و سعادت واقعي افراد جامعه حساس است و براي آن برنامه‌ريزي مي‌كند.
وي ادامه داد: با الگوهاي جديد و روش‌هايي كه امام راحل و مقام معظم رهبري پيش روي ما قرار داده‌اند، با تمام وجود براي ايجاد كشوري سالم، با نشاط، قدرتمند و سعادتمند تلاش مي‌كنيم.
استاندار گيلان تصريح كرد: در كشور ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي بسياري وجود دارد كه براي استقلال و خودكفايي بايد از اين توانمندي‌ها استفاده كنيم.
قهرماني چابك با بيان اينكه در فناوري و علوم جديد در عرصه‌هاي فرهنگي، ورزشي و اخلاقي بايد جلوتر از همه بايستيم، خاطرنشان كرد: مي‌خواهيم با اخلاق‌ترين كشور در دنيا باشيم.

لينك خبر : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8809081143[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]خيلي از دانش آموزان اسكاتلندي فكر مي كنند كه «آدلف هيتلر» دراصل «مربي» تيم فوتبال آلمان بوده است!
طبق نظرسنجي خبرگزاري فرانسه، حالا اگرچه از هر 20دانش آموز اسكاتلندي يك نفر ديكتاتور آلماني را جاي «مربي فوتبال» مي گيرد، اما از هر 20نفر 2نفر هم فكر مي كنند كه هولوكاست درواقع نوعي گراميداشت پايان جنگ جهاني دوم است كه اروپايي ها آنقدر ازش صحبت مي كنند! و باز هم، اگر چه بيشتر دانش آموزهاي اسكاتلندي مي دانند كه «آدلف هيتلر» يك ديكتاتور نازي بوده، اما يك چهارمشان هم فكر مي كنند كه او دراصل «كاشف» جاذبه زمين بوده است! به غير از اين، از هر 15 نفرهم يكي فكر مي كندكه اردوگاه «آشويتس» درواقع يك «پارك تفريحي» است و نه چيز ديگر! و حالا، مقامات اسكاتلندي غصه شان گرفته كه چرا بچه هايشان انقدر بي سوادند، چرا كه هرچه باشد اين بچه ها، آينده سازان كشور هستند و اين خيلي مهم است كه تاريخ بين المللي را درست بدانند!

لينك خبر : http://kayhannews.ir/880909/16.htm#other1608[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا چيزي كه هست اينكه غربي ها از لحاظ معلومات تاريخي و جغرافيايي زير صفرن..
يكي از اقوام از امريكا كه برگشته بود(البته چند سال قبل) ميگفت اونجا هيچ كس حتي اسم كشور ايران را نشنيده چه برسه به اينكه بدونن ايران كجا هست و ادماش چجورين و..
اونجا فقط سياستمداراشون شايد يه چيزايي بدونن.مردم عادي تعطيلن به كل..

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تشکر برادر زد.

[quote]فرمانده منطقه چهارم نيروي دريايي ارتش گفت: سكوي بين‌المللي حفاري در منطقه 20 درجه درياي خزر متعلق به جمهور اسلامي ايران [color=red]با حمايت نيروي دريايي[/color] مستقر شد.[/quote]

این بخش با حمایت نیروی دریایی نشان از فشار سیاسی وارد بر ایران برای کاهش دسترسی کشورمان به منابع طبیعی و بالحق خود در دریای مازندران است و انتشار این خبر بدین صورت در عرف سیاسی هشداری به چهار کشور دیگر مشرف بر این دریا میباشد که ایران اسلامی هرگز از حق خود کوتاه نخواهد آمد.

در عکس زیر نقشه حوزه های نفت و گاز دریای مازندران و نیز تقسیم بندی سهم ایران از این دریا را مشاهده میکنید. خط تقسیم سیاه مربوط به قرارداد قبل انقلاب با شوروی و سهم ایران برای برداشت نفت از دریا میباشد که عملا حوزه نفتی قابل توجهی در این منطقه وجود ندارد. که این ضعف قرارداد مزبور را یکی از دلایل ایران برای رضایت به تقسیم دریا بین کشور حاشیه آن میتوان دانست تا با یک قرارداد حقوقی جدید قادر به استفاده از میادین نفت و گاز آن باشیم. خط فرضی سفید منطقه ای است که دیگر کشورها بخصوص روسیه سعی بر تحمیل آن به ایران داشته و تلاش دارند ایران به حوزه های نفتی بزرگ این دریا دست نیابد. اما خط فرضی قهوه ای مرز مورد ادعایی ایران است که بصورت عادلانه دریا تقسیم شده و هر کشور بسته به به معقر یا محدب بودن ساحلش سهم متناسبی بدست بیاورد و همانطور که دیده شد این تقسیم بندی در صورت تحقق برخلاف قرارداد نمایشی با شوروی میادین نفت و گاز بسیاری را نصیب ایران خوهد نمود.

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/caspian_energy.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_caspian_energy.jpg[/img][/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام ...

حفاری افقی خیلی از مشکلات رو حل کرده [size=24]![/size] .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این موضوع میتواند حقیقت داشته باشد چون سیاست حکومتهای امپریالیستی در بیسواد به ظاهر باسواد نگه داشتن مردم است و با تحویل انسانهای تک بعدی به جامعه (مهندس ، پزشک ، نقاش ، خلبان ...) شاهد این موضوع هستیم که اکثریت این افراد تنها در زمینه کاری خود صاحب نظر و دارای معلومات هستند.

اما موضوع دیگری نیز در این کشورها بصورت مخفی در جریان است و آن نخبه پروری و تولید افرادی چون کاندولیزا رایس ، ساموئل هانتینگتون و ... میباشد که این افراد وظیفه تصمیم گیری بر انبوه مردم تک بعدی را بر عهده دارند و این افراد معدود انسانهای چند بعدی دنیای غرب هستند.

ولی نکته اخلاقی که از این حقیقت برداشت میشود این است که اگر هر کسی سرش به کار خودش گرم باشد و در کار نخبگان دخالت نکند کشور پیشرفت خواهد کرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حفاری افقی رو حوزه های خودی یا همسایه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.