Recommended Posts

لرن جان کمی صبر کن از این بیشتر هم می بینی که خداوند چی میخواد بکنه.
اما سووال اینه که چرا آب سونامی سیاهه ، چرا سونامی آتشی میاد ، چرا زلزله ها و پیش و پس لرزه های پشت سر هم ، چرا در ژاپن چرا تکنولوژی برتر انسانی در ژاپن کاری نمی تونه بکنه چرا انفجار نیروگاههایی که با آخرین تکنولوژی و تمهیدات انسان ساخته ؟ چرا گفته نمی شه موضوع اصلا تجهیزات نیروگاه نیست بلکه ضعف انسان در برابر خداست اینها در فهوا می خوان بگن تقصیر خودمون بود و منکر وجود خدا و...هستن اون آمارهایی که در این تاپیک و تاپیکهای دیگه داده شد همش درسته و جهان این رو قبول داره کفر و شرک و فساد داره بیداد می کنه توی این کشور و کشورهای اطرافش نمونش رو در همون فارسی و وان و ....نگاه کنید شاید بیشتر آگاه شدید اینها توهم عذاب الهی نیست.
قران و خداوند بارها اعلام عذاب به کفار و منافقین و مفسدین داده آیا خدا شوخی می کنه ؟ آیا خدا نمی فهمه چکار کنه؟ یا اصلا آیا توی ژاپن کافر هست ؟این یه سوال رو خودم جواب میدم که بله پر از کافر هست.
آیا مفسد درش هست ؟ بله اینم کاملا واضح هست. آیا منافقدرش هست بله همه ملعبه دست شیطان و بازوش آمریکا هستن.

پس دیگه چی می مونه که بگیم اینها انسان هستن بلکه انسان هستن ولی من در بنده خدا بودنشون شک دارم .
آیا در این کشور رباخواری میشه؟ آیا امر به معروف و نهی از منکر می کنن( حالا این برای ما مسلمانهاست ولی آیا همین در اونجا میشه) و هزار تا گناه دیگه که الان هر کدوم رو نام ببریم در اونجا سازمان یافتش هست.
مثلا ایا در اونجا همجنس بازی هست ؟این رو خودم به چشم دیدم که چند وقت پیش یورونیوز خیابانی رو نشون میداد که در اونجا تجمع همجنس بازها بود.
من همیشه گفتم و باز میگم در طول قران وقتی نگاه می کنیم اقوامی رو خدا عذاب کرده که یک گناه شاخص داشتن مثلا لواط زنا کم فروشی کفر و... اما ما الان در دنیای هستیم که مملو از گناه هست اونم نه شخصی سازمان یافته و قانونی پس چرا خداوند ما رو عذاب نمی کنه .....دوستان دلیل داره اولا خدا داره ذخیره می کنه تا منجیش بیاد و از طرفی به خاطر وجود مبارک همون کسی که در قران و احادیث ما اشاره شده اگر هر آن حجت خدا بر رومی زمین نبود زمین شما انسانها را می بلعید .
و اما در مورد ایران شک نکنید که تکمام این زلزله ها و.... هم در ایران و در تمام دنیا دو حال بیشتر نداره یا امتحان و عبرت انسان یا عذاب این تفکری اسلامی هست اما ایران وضعش فرق می کنه ایران خدا به ما رحم می کنه چون افراد نازنینی در این سرزمین هستن که نمود واقعی انسان هستن و خدا با دید اونها به ما رحنم می کنهه با این دید که ما حداقل حرف ولی خدا رو می زنیم و کمی منتظرش هستیم(حالا کج دار و مریض) و رحمش به این ما میاد.
اما دوستان کرمانی ما نارحت نشن و به دل نگیرن و نه هیچ دوست دیگه ای منظور فرد و قوم خاصی نیست .منظور توهین نیست .منظور دل آزدره کردن کسی نیست ولی جا نداره یکبار دیگه در مورد بم فکر کنیم چرا خداوند در اونجا این بلا رو بر سر مردمش آورد آیا همین مردم نبودن که نقطه ترانزیت مواد بودن آیا همین منطقه نبود که امنیت در اون رخت بر بسته بود و آدم ربایی و فساد در اون موج میزد ؟ آیا همین منطقه نبود که بارها شاهد سر بریدن پلیسهای این مملکت بودیم ؟
خدا می خواست چی رو به ما بگه آیا ما فهمیدیم ؟ یا اصلا این حرفهای من رو در نظر نگیرین و بگیم امتحان بود ما چه کار کردیم و آیا عبرت و تفکر کردیم .

ار 27 عزیز شما علم و معرفت رو با هم قاطی کردین برادر من علم یعنی تخصص در فن و حرفه ای و معرفت یعنی رسیدن به کمال انسانی .بله ژاپن و نه تنها ژاپن بلکه تمام دنیای کنونی و غرب پیشرفت علمی داشته و دارن ولی آیا این دلیلی بر معرفت و خداشناسی اونها میشه آیا هر کس هواپیما و ناو بسازه و الکارونیک قوی در دنیا داشته باشه دیگه دلیلی بر این هست که مشکل عقلی و عرفتی نداره نه برادر من معرفت دانشگاه نمی شناسه علم نمی شناسه و گوهری هست که باید دنبالش بود و یافت و دلیل تمام ادیان و پیامبران و ائمه و.... همش همین معرفت هست که ما می بینیم اونها دارن در اوج علم در لجنزار غلط می خورن و کفر و شرک و ظلم مسخیت و انحراف لواط و.... در اونجا به گردن آدم می زنه خوب آیا این علم نجات دهنده بشر هست.
ما در ایران ماهواره می فرستیم و هواپیما می سازیم و... اما ما با اسم خدا و لا حول و لا قوه الی بالله این کار رو می کنیم و می گیم خدایا ما می خوایم هم در دنیا عافیت داشته باشینم وهم تو رو بهتر بشناسم ولی همین غربیهای قبله آمال خیلی قشنگگ می گن لیدی اند جنتلمن ....یعنی خدا کیه خدا چیه فقط انسان و علمش و تمام .
می بنید که هر کاریدلیل خودش رو داره هم علمی و هم دینی ولی ما در تفکر دینی اون دلیل علمی رو هم بر دلیل علیمیت خدا مکیزاریم که کارش بدون علم نیست و اون رو دلیل بر عدم دخالت خدا نمی دونیم و اون رو هم حکمت خدا می دونیم.

در مودر ایران هم باز میگم ما حداقل در ظاهر مسلمان هستیم و داریم کسانی رو که خدا به خاطر اونها به ما رحم می کنه ولی این کشور ها یا ندارن یا خیلی کم افراد با ایمان دارن.

در ضمن روایات فراوانی داریم که در آخر الزمان ایران باز قدرت خودش رو باز میابه خوب این از ژاپن که من مطمئنم با این اوضاع و ادامه اون دهه ها برای رشد مجدد وقت می خواد اون از زلزله و سیلهای چین و اتش سوزی روسیه برف و سرما در اروپا و رادیو اکتیوی که داره به طرف اکریکا میره و بن بست اقتصادی و اجتماعی دنیای کنونی اینها به ما چی میگن.
در ضمن در اقتصاد خود بانک جهانی رشد ایران رو مثبت سرمایه گذاری خارجی در اران رو بسیار بالا و 16 همین کشور در اقتصاد دنیا می دونه اونم در حالی که تمام دنیا دشمنون شدن ولی همین ؤژاچن فکر کردین چطور قوی میشه ؟بله اگر تمام دنیا هر چی سرمایه دارن بریزن توی ایران ایران هم نه تنها در کره زمن بلکه در هفت آسمان بیشترین رشد اقتصادی رو خواهد داشت .
یک بعدی به قضایا نگاه نکنید که بله چون اینها رشد اقتصادی دارن یا علم روز و.... پس حتما بر حق بنده خدا و ....نه اتفاقا با همین داشته ها همه بنده حلقه به گوش شیطان شدن اگر غیر ا این هست باز کنید تا ما از نفهمی در بیایم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]واقعا بعضي از كاربرها اينجا از خجالت بويي نبردن icon_arrowd . مردم اونجا دارن كشته ميشن و زجر ميكشن اينجا بعضي ها مثل شما جناب سمندون و غيره دارين اونارو مسخره ميكنين؟ :( :mrgreen: خجالت هم خوب چيزيه :mrgreen: . اصلا شماها ميدونين زلزله 9 ريشتر يعني چي؟ يعني 900 برابر زلزله بم كه كه الان بعد از 8 سال كه از روش گذشته هنوز بيشتر مردمش تو كانكس زندگي ميكنن. ببينين اگه 9 ريشتر زلزله تو ايران بياد حداقل 20-30 ميليون كشته ميشن.( بگذريم كه چند نفر تپ بم كشته شدن ). ژاپن يه جزيره كوچيك اندازه كرمانه كه بعد از اينكه تو جنگ جهاني صاف شده بود بعد از پنجاه شصت سال شده بود دومين اقتصاد بزرگ دنيا ولي ما تو اين مملكت فقط بلديم به اين كشور و اون كشور بپريم تا خودمونو بزرگ نشون بديم. نصف وسايل الكترونيكي پيشرفته كه اطرافمونه ژاپني ولي ما تو تولبد به تلفن همراه درست و حسابي مونديم. امسال و پارسال به لطف بعضي مسئولين رشد اقتصاد ما منفي شده و به حدي ناجوره كه بيشتر از دو ساله آمار اقتصادي رو اعلام نميكنن. ولي تو اون ژاپن كافر ( به قول بعضي از كج انديشان) با وجود دو تا زلزله 9 و 6 ريشتر و بحران اتمي و سونامي و وضع بد هوا هنوز رشد 7 درصديشو حفظ كرده با اينكه يك سوم مملكتش با خاك يكي شده . :mrgreen: . همين امسال 60 تا زلزله تو ايران ثبت شده و اگه فساد اخلاقي باعث زلزلست پس حساب كنين ببينيد تو ايران چه خبره و كي پاكتره. با اينكه ميدونم منو اخراج ميكنين ولي راحت شدم كه حرف دلمو زدم icon_cheesygrin[/quote]
دوست من. من مسخره نکردم. من فقط گفتم عذاب عذاب الهی بوده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ژاپن که اینقدر مدرن هست جلوی بلایای طبیعی کم آورده . خدا نکنه چنین زلزله ای تو کشور ما اتفاق بیافته.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]موضوع اصلا تجهیزات نیروگاه نیست بلکه ضعف انسان در برابر خداست اینها در فهوا می خوان بگن تقصیر خودمون بود و منکر وجود خدا و...هستن اون آمارهایی که در این تاپیک و تاپیکهای دیگه داده شد همش درسته و جهان این رو قبول داره کفر و شرک و فساد داره بیداد می کنه توی این کشور و کشورهای اطرافش نمونش رو در همون فارسی و وان و ....نگاه کنید شاید بیشتر آگاه شدید اینها توهم عذاب الهی نیست.
قران و خداوند بارها اعلام عذاب به کفار و منافقین و مفسدین داده آیا خدا شوخی می کنه ؟ آیا خدا نمی فهمه چکار کنه؟ یا اصلا آیا توی ژاپن کافر هست ؟این یه سوال رو خودم جواب میدم که بله پر از کافر هست.
...[/quote]

با سلام به همه-
برادر اپرا از پست زیباتون ممنونم- واونرو بسیار نزدیک به نکاتی که به صورت ناقص و سرپوشیده در .صفحات قبل عرض کردم میدونم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ژاپن که اینقدر مدرن هست جلوی بلایای طبیعی کم آورده . خدا نکنه چنین زلزله ای تو کشور ما اتفاق بیافته.[/quote]
درباره نيروگاه هسته اي ايران و مقايسه با ژاپن نگاهي به اين بندازيد بد نيست:
http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14679

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اما ایران وضعش فرق می کنه ایران خدا به ما رحم می کنه [/quote]

برادر اپرا بخاطر همين هست که تلفات زلزله ما با شدت کمتر, بيشتر از ژاپن با شدت بيشتر هست ديگه ?


[quote]اما دوستان کرمانی ما نارحت نشن و به دل نگیرن و نه هیچ دوست دیگه ای منظور فرد و قوم خاصی نیست .منظور توهین نیست .منظور دل آزدره کردن کسی نیست ولی جا نداره یکبار دیگه در مورد بم فکر کنیم چرا خداوند در اونجا این بلا رو بر سر مردمش آورد آیا همین مردم نبودن که نقطه ترانزیت مواد بودن آیا همین منطقه نبود که امنیت در اون رخت بر بسته بود و آدم ربایی و فساد در اون موج میزد ؟ آیا همین منطقه نبود که بارها شاهد سر بریدن پلیسهای این مملکت بودیم ؟ [/quote]

رودبار چي برادر ? بويين زهراي قزوين چي ? حالا حتما ميگردين يک مفسده اخلاقي براي اينها هم پيدا ميشه ! يعني بم ما از لاس وگاس بيشتر توش گناه ميشده ???!!! يا لاس وگاس مردم اصلا گناه نميکنند ?

اين بنده خدا ها هم که اکثرا کشاورز زحمت کش بودند و نخل خرما داشتند , بيشتر کساني هم که فوت کردند همين مستضعفيني بودند که در خانه هاي خشتي و گلي زندگي ميکردند , اون جرايم و چيزهايي که نوشتيد بيشتر مربوط به اطراف بم بود ....نه خود بم .حتي اگر مربوط به خود بم هم بود باز در اصل ماجرا توفيري نداشت .


انصفا اگه يه بمي اين ها رو بخونه چي ميگه ?

اگر همين ايران خودمان مثل ژاپن روي کمربند زلزله بود تا به حال تمامش صد بار شخم خورده بود منتها فناوري ژاپني ها و سختکوشي و مديريتشون باعث ميشه علارغم شدت بسيار بيشتر زلزله در ژاپن نسبت به ايران تلفاتشون کمتر ما باشه توجه داريد که با اين همه شدت زلزله نه ريشتري و سونامي و غيره هنوز تلفاتشون از زلزله بم ما کمتره !

[quote]اینها در فهوا می خوان بگن تقصیر خودمون بود و منکر وجود خدا[/quote]

بلکه تقصير خودشان هست ,منتها فرق ژاپني با ما اينه که از واقعه درس ميگيرن نقاط ضعف رو بررسي ميکنن , دفعه بعد که همچنين زلزله اي مياد ولو با شدت بيشتر خواهيد ديد که تلفات و خساراتشون بمراتب کمتر از حد اين روز خواهد بود .

گناه اهمال کاري و ساختمان سازي غير استاندارد رو نبايد بگردن خداوند نوشت .
کمربند نبنديم اگر هم تصادف کرديم و ضربه مغزي شديم حتما يک کار بدي کرده بوديم که الان اين گونه مجازات شديم !

[quote]ن از ژاپن که من مطمئنم با این اوضاع و ادامه اون دهه ها برای رشد مجدد وقت می خواد
[/quote]

بنده هم اطمينان دارم کمتر از پنج سال يا چهار سال همه چيز رو ميسازند, و اين بار بهتر و محکم تر و پيش بيني خيلي چيز ها رو ميکنند . دفعه بعد که زلزله مياد تلفاتشون بسيار کمتر خواهد بود. قبلا زلزله هاي با تلفات بيشتر هم در ژاپن اومده منتها در مدت کوتاهي اين ملت سختکوش تمام خرابي رو بازسازي و بهترش رو ساخته , ما هم بهتره به فکر خودمان باشيم :
يک زلزله شش ريشتري در تهران بياد اونوقت معناي واقعي عذاب الهي براي ما مردم بيخيال و اهمال کار رو درک خواهيم کرد .....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چیزی که برای من عجیبه اینه که مسئولین ژاپنی با این که می دونستن کشورشون زلزله خیزه چه طور به مهندسان شرکت امریکایی جنرال الکتریک اجازه دادند تا یه همچین نیروگاه ضعیفی در مقابل زلزله رو بسازند؟؟؟؟تا جایی که من میدونم نیروگاه هایی که خوده ژاپنی ها میسازند به شدت در مقابل زلزله مقاومه.
راستی اتفاقات ناگواری که برای انسان ها رخ می دهد دو دلیل داره:
1.نظم خاص طبیعت که به خاطر حکمت خداوند است (مانند این که یک سرزمین مانند ژاپن بر روی گسل زلزله قرار داره و هر لحظه ممکنه دچار زلزله بشه)
2.عذاب الهی (به خاطر افراط انسان ها در گناه)
برای رهایی از دست اولی شما باید از عقل خودت کمک بگیری تا بتوانی اون اتفاق ناگوار رو یا دفع کنی یا از بروزش جلوگیری کنی.مثلآ استفاده از کمربند ایمنی هنگام رانندگی
برای رهایی از دومی عقل انسان ناتوانه چون قدرت انسان در مقابل خدا عددی حساب نمیشه و فقط با دعا و طلب مغفرت میتونی ازش رهایی پیدا کنی.
حالا ما که نمیدونیم زلزله ی ژاپن به خاطر نظم خاص طبیعت بود یا یک عذاب الهی بود.فقط خدا میدونه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]چیزی که برای من عجیبه اینه که مسئولین ژاپنی با این که می دونستن کشورشون زلزله خیزه چه طور به مهندسان شرکت امریکایی جنرال الکتریک اجازه دادند تا یه همچین نیروگاه ضعیفی در مقابل زلزله رو بسازند؟؟؟؟تا جایی که من میدونم نیروگاه هایی که خوده ژاپنی ها میسازند به شدت در مقابل زلزله مقاومه. [/quote]
اين نيروگاه مال بيشتر از 30 سال پيشه. اون زمان ژاپن تكنولوژي ساخت نيروگاه هاي هسته اي رو نداشت و تو بسياري از زمينه ها كه نياز به تكنولوژي بالا بود محتاج آمريكا بود!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سورنا خان اينقدر شايعاتي مثل چيزايي مثل عذاب الهي كه نوشته بودي رو مطرح نكن . داستان ژاپن خيلي سادست . مملكتشون رو قويترين گسل كره زمينه . شما لطفا اين بحثهاي بي محتوي رو مطرح نكن . 11 نيروگاه هم كه گفته ميشه از كار افتاده اگه تو كشور ( به اصطلاح اسلامي) ما بودن (به جاي از كار افتادن اتوماتيك) منفجر ميشدن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سورنا خان اينقدر شايعاتي مثل چيزايي مثل عذاب الهي كه نوشته بودي رو مطرح نكن . داستان ژاپن خيلي سادست . مملكتشون رو قويترين گسل كره زمينه . شما لطفا اين بحثهاي بي محتوي رو مطرح نكن . 11 نيروگاه هم كه گفته ميشه از كار افتاده اگه تو كشور ( به اصطلاح اسلامي) ما بودن (به جاي از كار افتادن اتوماتيك) منفجر ميشدن.[/quote]
برعکس گرفتی جانم من دارم میگم همه ی اتفاقات ناگوار به خاطر عذاب نیستش اخه دیدم در بالا بسیاری از دوستان حرف از عذاب و... میزنند خواستم بگم قرار نیست هر جایی یه اتفاقی میافته بگیم حتمآ عذاب الهیه (ممکن قوانین طبیعی باشه).یکبار دیگه متن بالا رو بخوان.راستی اسلام در کشور ما خیلی خوب اجرا میشه این که برخی افراد از قوانین اسلامی سرپیچی می کنند دلیل نمیشه کل کشور رو زیر سوال ببری.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، سخنگوی این شرکت گفت، هنوز نمی دانیم این دود از ساختمان توربین بلند می شود یا از محوطه مجاور رئاکتور. وی گفت کارکنان از سالن کنترل رئاکتور سه تخلیه شدند اما شمار دقیق آنها را ذکر نکرد. سالن کنترل رئاکتور شماره سه اولین سالنی بود که برق آن به کمک یک مولد برق خارجی وصل شد.
واحد شماره یک نیروگاه فوکوشیما شش رئاکتور دارد و تولید برق آن به علت از کار افتادن سامانه خنک کننده رئاکتورها از زمان زمین لرزه وسونامی ویرانگر یازده مارس متوقف شده است.
رئاکتور شمار سه بر اثر انفجار بشدت آسیب دیده است. این رئاکتور به علت داشتن سوخت موکس که ترکیبی از اکسید اورانیوم و پلوتونیوم است،از نظر قدرت آلایندگی اهمیت دارد.

[url]http://www.mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=36159[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue][size=18]آخرین آمار تلفات زلزله و سونامی ژاپن [/size][/color]

[color=red][b]آمار کشته ها و مفقودین زلزله 9 ریشتری و سونامی ناشی از آن در ژاپن به 21 هزار نفر رسید.[/b][/color]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه بی بی سی، در حالی که پس لرزهای زلزله هفته گذشته در ژاپن همچنان فضای رعب و وحشت را در این کشور گسترده کرده [color=blue][b]آمار قربانیان زمین لرزه و سونامی در ژاپن به ۹ هزار و ۳۰۰ نفر رسید.[/b][/color]

[color=blue][b]بی بی سی با اعلام این خبر تعداد مفقودین در ژاپن را بیش از 12 هزار نفر اعلام کرد.[/b][/color]

با توجه به سرما و بارش برف عملیات نجات و امداد برای یافتن مفقودین به کندی پیش می رود و انتظار می رود که تعداد کشته ها افزایش یابد.

همچنین حوالی ساعت هفت صبح امروز (چهارشنبه) به وقت محلی پس ‌لرزه‌ای به شدت 6 درجه در مقیاس ریشتر ژاپن را لرزاند.

چند پس لرزه ضعیف تر نیز مناطق آسیب دیده فوکوشیما و ایباراکی را به لرزه در آورد ولی به گفته مقام های ژاپنی به نیروگاه اتمی فوکوشیما آسیب بیشتری وارد نکرد.

[color=red][b]بانک جهانی خسارت وارد بر اثر این حادثه را 235 میلیارد دلار بر آورد کرده است.[/b][/color]

همچنین بر اساس اعلام این بانک ژاپن برای بازسازی مناطق حادثه دیده نیاز به 5 سال زمان دارد.

منبع: http://www.tabnak.ir/fa/news/155048

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام به همه!
من نمي تونم بفهمم چرا اين قدر اين مسئله عذاب براي دوستان گرون تموم شده!
در كل طول تاريخ! خداوند گفته كه بلاياي نازله، چه طبيعي،‌چه غير طبيعي(سركوب قومي به دست قومي ديگر)، به هر علت علمي كشف شده و يا نشده!، يك علامت،‌يك هشدار، يك تلنگر، يه پس گردني،‌يه هر چيزي كه شما واست ملموس و مفهومه ...!هست براي نوع بشر، كه حساب كار دستشون بياد! كه يادشون نره هرچيزي كه از حساب و كتاب دنيا با 2، 2تا ، 4تا بلد شدن، در برابر خداوند و علمش، حقيره و غرور و تكبر در كل كره زمين، همين نتيجه رو داره!
لزوما شما به شخصه نبايد انسان مفلوك گناهكار لجني باشي تا خدا براي شخص تو عذاب بفرسته! گاهي حكمت خدا فراتر از درك بالاي شماس! چه توي بم! چه بويين زهرا! چه..تهران!چه ژاپن!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با عرض معذرت از ارسال 2 پست متوالي و پيشاپيش عرض عذر خواهي از كليه دوستان عزيز اگه پست قبلي بهشون برخورده باشه!
منظور من شخص خاصي نبود و شخص نوعي منظور نظر بود.
در كل بايد فراموش نكنيم كه خداوند عادل مطلقه و به هيچ كس ظلم نميكنه! ممكنه بچه اي سرطان داشته باشه!اين حكمت خداوند، هستش كه با عقل ما جور در نمياد چرا اون بچه بايد درد بكشه! اما اون بيماري براي پدر و مادر بچه و اطرافيانش يك امتحان زندگي محسوب ميشه! يك امتحان خيلي سخت! براي دكتراي اون بچه،‌براي خيريني كه به كمك هزينه درمان اون بچه كمك ميكنن! و هزاران آدم مرتبط با اين ماجرا!
خداوندي كه قدرت مطلقه، و عادل محض محسوب ميشه، 2،2 تاي دنياشو خيلي با برنامه و حساب شده چيده! همه اش هم به زعم خودش براي به راه آوردن انسان هست.
حالا انسان ميخواد به فضا رفته باشه يا به عمق دريا! رابطه انسان و خدا تغييري نكرده و نميكنه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بانک جهانی خسارت وارد بر اثر این حادثه را 235 میلیارد دلار بر آورد کرده است.
[/quote]

محض اطلاعتون توليد ناخالص داخلي ژاپن در يك سال ۴٫۲۲۰ بيليون دلاره.(سال 2006)
اين خسارت واسه دولت ژاپن مثل پوله خورده.
اما خسارت جانيش وحشتناكه.چون كلي دكتر و مهندس از دست داده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.