Recommended Posts

نه تورو به خدا حالا ميموند يه ٩٠سال ديگه هم حكومت ميكرد٠در هر صورت به مردم كوبا تبريك ميگم٠حالا جوونترها هم يه فرصتي پيدا ميكنن٠

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آره جوونترها هم يه فرصتي پيدا ميكنن كه همون بلايى كه سر اروپا شرقى اومد سر كوبا هم بياورند !

نصف دخترهاشون برن تو اروپا و آمريكا فاحشه بشند و بقيه جوونهاشون هم موادي بشند !

و دولت مردان آمريكا هم خوشحال بشند كه يكى ديگر از دشمن هاشون به راه راست هدايت شد !


[align=left]سخنرانى Che Guevara در سازمان ملل با زير نويس انگليسى

1963
[/align]

http://fr.youtube.com/watch?v=5vQfw--NYuw

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
كسي مي‌تونه سخنراني چه گوارا رو دانلود كنه و بذاره تو گالري سايت؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این جماعت هم بالاخره تاریخ مصرفشون گذشته و حالا که دیگه فایده ای برای اربابانشون ندارن باید با نمونه بهتر تعویض بشوند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
karkas
به روی چشم.
ببینید دوست من، این مطلب را از راه های زیادی می توان اثبات کرد. ولی من صرفا به یک مورد آن اشاره می کنم.
اول از همه باید یادآوری کنم که ادعیه و زیاراتی که در دست ما هستند و سند معتبر دارند عموما یا به صورت حدیث قدسی هستند مثل زیارت عاشورا یعنی امامان(ع) از پیامبر(ص) و پیامبر(ص) از خداوند نقل می کنند و یا به صورت حدیث و روایت هستند مانند اکثر ادعیه و زیارات. پس آن دسته از دعا هایی که سند معتر دارند به محکمی حدیث هستند.
در یکی از فرازهای زیارت آل یاسین پس از گواهی به یکتایی خداوند و رسالت پیامبر اعظم(ص) و ولایت امامان(ع) بلافاصه به رجعت آنان هم گواهی داده می شود. توصیه می کنم که حتما ترجمه این زیارت را مطالعه کنید، برای این کار هم یک جلد مفاتیح تهیه کنید(نسخه ای که آیت الله مکارم تدوین کرده اند از نظر ترجمه و ذکر سند تقریبا از همه بهتر است)

البته این فقط یکی از راه های اثبات مسئله رجعت است. راه های دیگری هم هست که نیازمند بحثی طولانی و وقت گیر است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از توضیحتون ممنون حالا فهمیدم ولی اگر یک کتاب در این مورد به من معرفی کنید ممنون می شم شاید بتونم گیرش بیارم ولی به هر حال متاسفانه دشمنان اسلام و حتی ایرانی هایی که در شبکه های سیاسی هستند این مسئله رو انکار می کنند حتی ظهور آقا امام زمان رو همینطور به نقل از یکیی از این آقایان : تمام چیز هایی که در قرآن وجود داره قبول ولی چیز هایی که در قرآن وجود نداره قبول نیست مثل سینه زدن و ظهور مهدی ( ع ) . البته این حرف من نیست این رو از زبان یکی از همون آقایان می زنم . به قول احمدی نژاد کسانی که این امر رو انکار می کنند مغزشان اندازه برغاله است و من با این حرف موافقم . موفق باشی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسئله اتمی ایران هم این ........... رو کردند البته مسئله اتمی ما صلح آمیز بود و چند وقت پیش بود که خواستند یک خیانت دیگه بکنند که دستشون رو شد یعنی همون موقع که خواستند بگن ایران مرکز مخفی اتمی داره .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من دانلود میکنم. icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یکیی از این آقایان : تمام چیز هایی که در قرآن وجود داره قبول ولی چیز هایی که در قرآن وجود نداره قبول نیست

به موضوع جالب اشاره کردی. ببین دوست من هر چیزی که در قرآن آمده حجت است ولی تمام مسائل که در قرآن نیامده. مثلا در قرآن آمده نماز را به پا دارید ولی اینکه چند نوبت در روز و یا هر نوبت چند رکعت که دیگر نیامده و تفسیر این موضوع را خداوند متعال بر عهده پیامبر جانشینانش قرار داده.
برای بهتر روشن شدن موضوع من به شما توصیه جدی می کنم که سخنرانی های دکتر عباسی را در زمینه دکترین مهدویت و همین طور پاسخ به بعضی از شبهات که عناصر روشن فکر نما به مهدویت وارد کرده اند گوش کنید. البته شنیدن همه سخنرانی های دکتر خالی از لطف نیست. سخنرانی های دکتر عباسی را هم در چند سایت و وبلاگ می توانید دانلود کنید.

اما کتاب. بهترین کتابی در حال حاضر به ذهنم می رسد کتاب عصر ظهور نوشته آقای علی کورانی است. در این کتاب مسائل پیرامون ظهور قائم ال محمد(عج) به روشنی بحث شده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

این هم از انگلیس . ای درود به این انگلیس ( البته فقط در این مورد ) که این منافقین بی ........... رو تروریست شناخت . :mrgreen:


دوستان زود قضاوت نکنید.

نتیجه سیاست های انگلیسها همیشه چندین سال بعد معلوم میشه icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
طبق شواهد ظهور آقا امام زمان (عج) قبل از 50 سال آینده خواهد بود!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ilhan88 جان راست می گی این انگلیس ها هیچ وقت در طول تاریخ به ایران هیچ کمکی نکردند و باید به این نکته توجه کرد که هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره بنابراین کاسه ای زیر نیم کاسه هست . icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چندی پیش گروه مذکور به يكي از غرفه‌هاي انتشارات هجوم برده و از مسئولان این غرفه خواستار بازگشت به قم شدند شغل اكثر مردم رودان از توابع شيعه نشين استان هرمزگان كشاورزي و بويژه مركبات، است كه وهابيون براي جلب توجه، محصولات آنان را با قيمت بالا خريداري مي‌كنند.

به گزارش جهان فرقه ضاله وهابيت با دريافت امكانات گسترده وارد مبارزه و تخريب اعتقادات شيعه در استان هاي جنوبي كشور شده است.

وهابيون در تازه ترين تحركات خود عليه تشيع، فعاليت هايي را در استان بوشهر آغاز كرده اند و در اين راستا اعتبارات سنگيني را براي رسيدن به اهدافشان هزينه مي كنند.

گفتني است شغل اكثر مردم رودان از توابع شيعه نشين استان هرمزگان كشاورزي و بويژه مركبات، است كه وهابيون براي جلب توجه، محصولات آنان را با قيمت بالا خريداري مي‌كنند.

همچنين گروهی از هواداران فرقه وهابیت برای دریافت مجوز تاسیس مدارس غیر انتفاهی در استان گلستان به تکاپو افتاده اند.

این گروه در جریان بر گزاری مراسم فرهنگی از جمله نمایشگاه کتاب در این استان برخی از مدعوین را تهدید می کنند.

چندی پیش گروه مذکور به يكي از غرفه‌هاي انتشارات هجوم برده و از مسئولان این غرفه خواستار بازگشت به قم شدند.

اين افراد با راه اندازی محافل علمی و فرهنگی به تبلیغ اندیشه های خود مي پردازند و خواستار ايجاد مدارس غيرانتفاعي ويژه اين فرقه در منطقه خود شده‌اند.

اين در حالي است كه در سال‌هاي اخير وهابيون فعاليت هاي خود را عليه تشيع در نقاط مرزي كشور گسترش داده اند.

امیدوارم مسئولین یک فکری در این مورد بکنند! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به همین خاطر دولت باید به نواحی مرزی خیلی و به مراتب بیشتر از مخصو صن تهران و مراکز بزرگ اهمیت بدهد icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روابط عمومي جشنواره بين‌المللي آخرين منجي: يك محقق و پژوهشگر مهدويت گفت: با فتواي 39 نفر از بزرگان وهابي مبني بر اينكه امام مهدي (عج) امام دوازدهم است صد هزار نفر از وهابيون شيعه شدند كه در پي اين واقعه آنها فتواي خود را لغو كردند.

علي‌اكبر مهدي‌پور، محقق و پژوهشگر مهدويت در سومين روز همايش صبح قريب با اشاره به روايات فراوان درباره مسايل آخرالزمان گفت: پيشگيري از صدمات حوادث طبيعي و از بين بردن عوامل بروز حوادث آخرالزماني از راه كارهاي مقابله با حوادث آخرالزماني است.

اين پژوهشگر حوزه مهدويت مطالعه و تحقيق، تسليم ائمه اطهار بودن، تقليد از فقها و مراجع و مراجعه به كارشناسي متدين براي حل سوالات را از جمله راهكارهاي رفع شبهات در حوزه مهدويت دانست.

وي به اعتقاد اهل سنت به مسئله مهدويت اشاره كرد و افزود: مرحوم محدث نوري نام 40 نفر از اهل سنت را در كتاب كشف الاسرار آورده است كه حضرت مهدي (عج) فرزند امام حسن عسگري (ع) است و در سال 255 هجري قمري متولد شده است.

مهدي پور افزود: از امام زمان (عج) در روايات اسلامي با عنوان رحمة للعالمين يا رحمة الواسعه ياد شده است كه با ظهور آن حضرت اهل آسمان و زمين، ماهي هاي دريا حتي مردگان در قبر ظهور ايشان را بشارت مي دهند.

وي با اشاره به روايت معتبر درباره ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: روز نيمه شعبان بيش از 10 نفر از غلامان و كنيزان در خانه امام حسن عسگري (ع) شاهد تولد حضرت بقيه الله بودند و روز سوم تولد امام دوازدهم پدر ايشان امام حسن عسگري نوزاد را به 40 نفر از شيعيان نشان داده اند.

وي به وجود بيش از 5 كتاب از شاگردان امام صادق (ع) و امام كاظم (ع) كه در آنها كلمه "غيبت" آمده است، اشاره كرد و گفت: در كتاب اصول كافي نيز مسئله غيبتان به وضوح آورده شده است.

وي با نفي مشاهده دو طرفه حضرت ولي عصر در زمان غيبت اشاره كرد و گفت: شرفياب شدن خدمت حضرت ولي عصر (عج) محال نيست و سيد مرتضي علم الهدي در 5 كتاب نقل كرده كه رسيدن به خدمت امام زمان (عج) امكان پذير است.

حسام العماد، رهيافته به تشيع از كشور يمن نيز در سومين روز از همايش صبح قريب با اشاره به دشمني سرسخت وهابيون با حضرت علي (ع) و غرق آنها در رد شيعيان دانست و گفت: اعتقاد به مهدويت با شناخت حضرت علي (ع) رابطه مستقيم دارد و وهابيون به علت عدم اعتقاد به حضرت علي (ع) در اعتقاد به مهدويت شكست خورده‌اند.

وي اظهار داشت: اعتقادات وهابيون بر اساس مستندات نيست و به ادله و برهان‌هاي عقلي مراجعه نمي كنند و همه اعتقادات آنها به مخالفت با اعتقادات شيعيان و مخالفت با حضرت علي (ع) و شيفتگان آن حضرت مربوط مي شود.

وي گفت: گسترش شايعات در حوزه مهدويت، حمايت از مدعيان دروغين مهدويت، توهين به حضرت مهدي (عج) در كتاب ها، ماهواره ها و سايت هاي اينترنتي، فتواي وهابيت به توهين به امام زمان (عج)، توهين و طعنه زدن به نواب اربعه، ايجاد شبهه در اعتقاد به 4 نايب خاص حضرت مهدي (عج) و بازي كردن با نشانه هاي حتمي ظهور و ايجاد شك در اذهان شيعيان از اقدامات وهابيون در مبارزه با مهدويت شيعه است.

حسام العماد با اشاره به اعتقاد وهابيون درباره نام پدر حضرت مهدي (عج) بيان كرد: بسياري از منابع خود وهابيت بر حسيني بودن امام زمان (عج) دلالت دارد ولي بزرگان وهابيت اصرار دارند و معتقدند امام زمان از فرزندان امام حسن مجتبي است. وهابيون معتقدند پدر حضرت مهدي (عج) هم نام پدر پيامبر اعظم (ص) است در حالي كه اسم پدر امام زمان (عج) امام حسن عسكري است

وي هدف وهابيان را مبارزه با شيعيان دانست و اذعان داشت: شك وهابيون در اعتقاد به مهدويت به دليل مخالفت آنها با شيعيان است. با فتواي 39 نفر از بزرگان وهابي مبني بر اينكه امام مهدي (عج) امام دوازدهم است صد هزار نفر از وهابيون شيعه شدند كه در پي اين واقعه آنها فتواي خود را لغو كردند.

حسام العماد پيامبر اسلام را بزرگ‌ترين مبلغ شيعه و مهدويت دانست و خاطر نشان كرد: وهابيون با نشر شايعات و انحرافات در حوزه مهدويت قصد نابودي شيعه را دارند.

امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازگشت انسان های بیشتری به آغوش دین باشیم! icon_cheesygrin مرگ بر وهابیت! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.