Recommended Posts

این تاپیک قفل میشود تا به وضعیت تک تک کاربرانی که در آن پست خلاف قوانین ارسال کردند رسیدگی شود.

قفل شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عجب! :mrgreen: باید بیشتر دقت شود تا چنین خطاهایی رخ ندهد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بمب گذاری در کار نبوده و انفجار مواد منفجره موجود در نمایشگاه باعث این اتفاق شده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقا سعيد بمب گذاري بوده 100 در صد به اين دليل مصاحبه با حجت الاسلام انجوي نژاد پيرامون بمب گذاري در حسينيه سيد الشهداء ( 25/01/1387 - 011:16 ) کلیت این واقعه را جهت اطلاع مردم کشور عزیزمان عرض می کنم : دیشب بعد از سخنرانی، حدود ساعت 21:10 متوجه انفجاری در محل کانون شدیم و بعد از کارشناسی گروه های متخصص، به اين نتيجه رسيدند که شخصی مواد منفجره را در زیر قفسه ای که مربوط به نمایشگاه معراج شهدا می باشد، قرار داده است. در این قفسه آثاری از شهدا من جمله لباس، پوتین، چکمه، کلاه آهنی، پوکه های خمپاره منور و پوکه توپ به عنوان گلدان استفاده شده بود که با انفجار این ها تبدیل به ترکش شده و متاسفانه منجر به جراحت شدید و شهادت جمعی از دوستانمان شد و در بررسی دقیق با توجه به اینکه در زیر قفسه، چاله ای ایجاد شده است معلوم گرديده که در آن مکان مواد منفجره کار گذاشته شده بوده است. و شدت انفجار به حدي بوده است كه موج آن قفسه را به آسمان پرت کرده، به سقف حسینه زده و برگشت خورده است. لازم به ذكر است كه این مواد منفجره در کیفی که در زیر قفسه بود، جاسازی شده بود. هیچ مواد منفجره ای در این نمایشگاه معراج شهدا وجود نداشته است و تمام قدرت این انفجار به این قفسه بوده است که به عنوان ترکش بعد از انفجار عمل کرده است. موج انفجار به قدری شدید بود که قفسه 600 کیلویی را پرتاب کرده است و نفراتی را قطعه قطعه کرده است و حدود 170 نفر را مجروح کرده است و در سقف حسینه شکاف عظیمی ایجاد کرده است كه طبیعتا مي توان نتيجه گرفت كه مقدار مواد منفجره زیاد بوده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یافتاح حجت الاسلام انجوي نژاد در گفت‌وگو با «الف» اظهار داشت: انفجار کانون رهپويان وصال بدون شک بمبگذاري بوده است. به گزارش «الف»، حجت‏الاسلام انجوي نژاد، خطيب جلسات کانون رهپويان وصال شيراز، در گفت‌وگو با الف اظهار داشت: بمب در زير جايگاه معراج الشهدا منفجر شده است و جايگاه را از جاي کنده، به سقف پرتاب کرده و بخشي از سقف در نتيجه اين انفجار فروريخته است. وي افزود: علاوه براين ديوار حائل قسمت خواهران و برادران در نتيجه اين انفجار فروريخته است. انجوي نژاد افزود: عده‌اي سعي مي‌کنند ماجرا را حادثه جلوه بدهند تا به طور غيرواقعي شهر را امن جلوه بدهند در حاليکه اين وظيفه آنهاست که امنيت ايجاد کنند. وي اضافه کرد: اين که گفته مي‌شود حادثه بوده، هرگز اين طور نيست و آنچه که روي ميز معراج الشهدا بوده علاوه بر آثار و نامه‌هاي شهدا چند پوکه خالي منور بوده است و عکس‌هاي معراج الشهدا قبل از انفجار اين را تاييد مي‌کند. انجوي نژاد راجع به عوامل احتمالي انفجار گفت: اين کار وظيفه نهادهاي اطلاعاتي است، اما ما احتمالاتي مي‌دهيم که وهابيون و بهاييون در اين کار دست داشته‌اند. وي اضافه کرد: لحظاتي قبل از انفجار، اعضاي کانون فرد ناشناسي را ديده‌اند که بسته‌اي را به محل آورده و خيلي سريع آنجا را ترک کرده است، به طوري که يکي از اعضا به وي مشکوک شده و او را تعقيب کرده است. وي افزود: تعدادي از اعضاي کانون آماده چهره‌نگاري از فرد مظنون هستند. انجوي نژاد يادآوري کرد: انفجار در زمان سينه زني و در جلسه هفتگي کانون بوده است. کانون رهپويان وصال شيراز بزرگترين مرکز فرهنگي غير دولتي جنوب کشور است و هر هفته هزاران نفر از جوانان تحصيل کرده شيراز در جلسات آن شرکت مي‌کنند. http://tabnak.ir/pages/?cid=8975

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوستان!
شما باور مي كنيد كه اين يه حادثه بوده؟؟!!

با توجه به قدرت و جسارت وزارت اطلاعاتمون بله
من كاملا مطمينم
در ضمن حدود سال 1376 ( اگر درست يادم باشه ) همچين حادثه اي در هشتگرد ( ساوجبلاغ) در يك نمايشگاه اثار جنگ اتفاق افتاد ولي چون اون موقع تعطيل بود فقط دو تا سرباز شهيد شدن .
تو اون حادثه يه خمپاره درب و داغون عمل نكرده كه هيچكس فكرش رو هم نمي كرد منفجر شده بود .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقا ميگن نبوده نبوده ديگه ! چرا الكي شلوغش ميكنين . با قدرتي كه وزارت اطلاعات ما داره گنده تر از ايناش هم نتونستن خرابكاري كنن چه برسه به اين جوجه هاي وهابي :mrgreen: icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسکو، 27 فروردین، خبرگزاری «نووستی»/ "بولات نورغلییف" دبیر کل سازمان همکاری های شانگهای روز سه شنبه طی کنفرانس ویدیویی پکن- مسکو که از سوی خبرگزاری «نووستی» سازماندهی شده بود، اعلام داشت که عضویت ایران در سازمان بستگی به تصمیم سیاسی کشورهای بنیانگذار سازمان درباره امکان گسترش آن خواهد داشت.

وی خاطر نشان نمود که درخواست جمهوری اسلامی ایران در این رابطه به تاجیکستان ارسال شده است که هم اکنون ریاست سازمان را بر عهده دارد.

در عین حال به گفته وی، چارچوبی زمانی برای تصمیم گیری درباره پذیرش و الحاق به سازمان همکاری های شانگهای در اسناد وجود ندارد.

نورغلییف افزود: "مشکل گسترش سازمان همکاری های شانگهای سبب نگرانی ماست، سازمان ما آماده همکاری با سایر سازمان ها و اتحادیه هاست، اما در بررسی مسئله پذیرش اعضای جدید در ترکیب سازمان، مسئله اصلی حفظ کارآیی سازمان است".

دبیر کل سازمان نامبرده اطلاع داد که مسائلی مشخص وجود دارند و شش کشور بنیانگذار سازمان به مباحث درباره پذیرش اعضای جدید در آن ادامه می دهند.

در این راستا وی اطلاع داد که در ماه مه در پکن دیدار کارشناسان مراکز پژوهشی و تحلیلی کشورهای عضو سازمان برگزار خواهد شد که طی آن مسئله تدوین توصیاتی برای اتخاذ تصمیمی اصولی درباره امکان گسترش ترکیب سازمان همکاری های شانگهای مطرح می شود.

نورغلییف همچنین یادآور نمود که تا کنون چند کشور برای عضویت در سازمان ابراز تمایل کرده اند و این بعنوان گرایشی مثبت بررسی می شود که گواه مورد نیاز بودن سازمان و مفید بودن شرکت در فعالیت های آن است.

در سال 2004 مغولستان و در سال 2005 هند، ایران و پاکستان بعنوان ناظر به سازمان ملحق شدند.

دبیر کل سازمان تصریح نمود که در جایگاه ناظر می توان بطور کامل در فعالیت های سازمان همکاری های شانگهای شرکت داشت و تنها تفاوت در این است که اعضای ناظر در اتخاذ تصمیمات حق رای ندارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اقا ميگن نبوده نبوده ديگه !
چرا الكي شلوغش ميكنين .
با قدرتي كه وزارت اطلاعات ما داره گنده تر از ايناش هم نتونستن خرابكاري كنن چه برسه به اين جوجه هاي وهابي
icon_cheesygrin :mrgreen:


من تو اين يك مورد واقعا با شما موافقم. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حتما خيلي مهمه البته 15 كه نيست شكسته نفسي مي فرماپيد يه چند سالي بزرگتر هستيد icon_cheesygrin بعدش يه چيز درباره جوجه وهابي ها بگم اين جوجه وهابي ها هموناپي هستند كا از دست سي اي اي امريكا فرار مي كنن حال مي خواي از دست اطلاعات ما فرار نكننحال فرض كن من وهابي هستم يه بمب مي زارم تو كيف وسط مردم منفجرش مي كنم اطلاعات مي خواد از كجا منو پيدا كنه ها؟؟ :mrgreen: :mrgreen: :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.