Recommended Posts

يه بمب رو از كجا مياري ؟ اين ميشه كليد اوليه سرنخ ! در ضمن مليت هم مهمه . زياد وارد جزييات كارهاي اطلاعاتي نشيد بهتره ! ولي اونقدر هم كه فكر مي كنيد كشكي نيست .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هر چه مسئولین کشوری بگویند همان است. پس اتفاق بوده است نه عملیات تروریستی. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- در حالی که چکمه پوشان آمریکایی سالهاست در کشورهای خاورمیانه پایگاه نظامی دارند و از این رو انتظار می رود سطح اطلاعات آنها درباره اوضاع جغرافیایی خاورمیانه در حد قابل قبولی قرار داشته باشد اما گهگاه شاهد اظهارنظرهای مضحک، آن هم از جانب مقامات ارشد دولتی و نظامی در این خصوص هستیم.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) به نقل از پرس تی وی، در شرایطی که کمتر از یک ماه از گاف جان مک کین نامزد ریاست جمهوری آمریکا درباره دخالت ایران در عراق سپری می شود این بار ژنرال دیوید پترائوس فرمانده نظامیان آمریکایی هم گاف عجیبی داد.

براساس این گزارش پترائوس در بخشی از یک مصاحبه اختصاصی با شبکه سی ان ان گفت: "عراق هیچگونه تمایلی ندارد به ایالت پنجاه و یکم! ایران تبدیل شود."

این اظهار نظر در حالی عنوان می شود که قاعدتا از این ژنرال آمریکایی به دلیل حضور چندساله در عراق و رصد اخبار مربوط به ایران انتظار می رود، حداقل بداند ایران نه از "50 ایالت"، بلکه از "30 استان" تشکیل شده است.

بنابراین عراق را "پنجاه و یکمین ایالت ایران" نامیدن نشانه کم اطلاعی محض این ژنرال ارشد ارتش آمریکا درباره کشوری است که همواره با اتهامات ریز و درشت سران کاخ سفید به ویژه درباره عراق روبروست.

علاوه بر این پترائوس چند روز قبل در کنگره آمریکا به شدت به ایران تاخت و بار دیگر این کشور را به تجهیز و آموزش شبه نظامیان شیعه متهم کرد.

مک کین نامزد ریاست جمهوری آمریکا نیز اخیرا در جریان سخنرانی خود درباره دخالت ایران در عراق گاف داده بود.
وی در اردن گفته بود: "ایران اعضای القاعده را آموزش و تجهیز می دهد."

اما پس از تذکر اطرافیان خود که القاعده یک سازمان سنی است نه شیعه، مک کین سخنان خود را پس گرفت و گفت: "ببخشید، ایران از افراط گرایان شیعه حمایت می کند نه القاعده!"

این اظهارات مک کین جمهوریخواه موجب اعتراض شدید کمیته ملی دموکرات ها شد.

احتمالا داشته راجب آمریکا صحبت می کرده!


:mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه‌هاي كشور گفت: سپاه حفاظت فرودگاه‌ها با دل و جان از امنيت پروازها و فرودگاه‌ها مراقبت مي‌كند و در سالهاي اخير ‪۱۳۰‬ مورد تهديد به هواپيما ربايي را خنثي كرده است. به گزارش ايرنا ، سردار احمد حق طلب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شيراز افزود: همچنين سپاه حفاظت فرودگاه‌ها توانسته است ‪ ۳۰‬مورد اقدام ضد انقلابي و مداخله غير قانوني در پروازها را كه مي‌توانست امنيت پرواز را به مخاطره بياندازد كشف و خنثي كند. وي اظهار داشت:از زمان تشكيل سپاه حفاظت فرودگاه‌هادر سال ‪ ۱۳۶۳‬تاكنون حتي يك موردهواپيما ربايي موفق در كشور اتفاق نيفتاده و همه تلاش گروهك ها و ضد انقلاب در اين رابطه براي ربايش هواپيما كشف و خنثي شده است. فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه‌هاي كشور بيان كرد : اين در حالي است كه در همان سال ‪ ۶۳‬كه هنوز مسووليت حفاظت فرودگاه‌ها به عهده سپاه نبود پنج مورد تهديد و هواپيما ربايي در فرودگاه‌هاي كشور اتفاق افتاد. وي افزود: امام راحل با بصيرت و دورانديشي مسووليت حفاظت فرودگاه‌ها را به سپاه محول فرمودند و اكنون نيز ايثارگران و نيروهاي جان بر كف سپاه با تمام توان و تلاش اين مسووليت را به خوبي انجام مي‌دهند. حق طلب در مورد اتفاقي كه از سوي يكي از فوتباليست‌هاي كشور اخيرا در يكي از پروازها رخ داد گفت: در اين اقدام فرد فوتباليست با استفاده از بلندگوي مخصوص ميهمانداران جملاتي ادا كرد كه موجب رعب و وحشت مسافران شد و در اين رابطه پرونده قضايي تشكيل شد و اقدامات قانوني به عمل آمد. وي با بيان اينكه اين اقدام بيشتر به حفظ ايمني پرواز ارتباط داشت و چندان مرتبط با امنيت پرواز نبود گفت: در هر حال قانون از كنار اين موضوع نگذشت و اقدامات لازم را انجام خواهد داد. حق طلب گفت: وظيفه اصلي ما در حفاظت از فرودگاه‌ها اين است كه تهديدات را بشناسيم و متناسب با تهديدات روز بتوانيم جلوي اين تهديدات را بگيريم و از فرودگاه‌ها مراقبت نماييم. وي افزود: لازم است در نشست‌هاي كارشناسي اين تهديدات براي فرماندهان و ماموران حفاظت فرودگاه‌ها تبيين شود از اين رو جمعي از فرماندهان سپاه حفاظت در نشست سه روزه در شيراز به تبيين اين مسايل مي‌پردازند. فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه‌هاي كشور بر لزوم تامين رفاه و آسايش شهروندان و مسافران نيز تاكيد كرد گفت : مجموعه حفاظت فرودگاه‌ها رضايت مردم را دراولويت قرار داده است و ضمن انجام مسووليت خود به رفاه مسافران و مردم نيز مي‌انديشد. وي گفت:اكنون بااقتدار ازامنيت همه پروازهاي داخلي و خارجي و پروازهايي كه در حريم كشور جمهوري اسلامي انجام مي‌شود مراقبت مي‌كنيم و در مجموع سعي كرده‌ايم امنيت و آسايش را براي بهره گيران از خدمات هواپيمايي به ارمغان آوريم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سوريه براي مقابله با حمله احتمالي رژيم صهيونيستي،نيروهايش را به طور وسيعي در مرز با سرزمين‌هاي اشغالي مستقر كرده است. به گزارش فارس به نقل از سايت اسرائيلي "دپكا"، منابع نظامي اسرائيلي ديروز فاش كردند، دمشق دستور استقرار نيروهاي لشكر دهم زرهي خود را در گذرگاه "مسانة" در منطقه جبل الشيخ صادر كرده است. اين سايت كه به دستگاه اطلاعاتي اسرائيل نزديك است، گزارش داد، نيروهاي سوري به طور گسترده در امتدا مرز به طور هلالي شكل كه از مركز كوههاي لبنان و نيز تپه‌هاي پرپچ و خم "جبل شيخ" تا جنوب شرق لبنان گسترش يافته، استقرار يافته‌اند. به ادعاي دپكا،آرايش گسترده اين نيروها در مرز سوريه،اسرائيل و لبنان بنا به دستور مستقيم "ماهر اسد" برادر بشار اسد رئيس جمهور سوريه صورت گرفته است. بنابر اين گزارش، لشكر دهم زرهي سوريه نيز روز پنجشنبه بعد از آموزش سه ساعته بدون دستور بشار اسد رئيس جمهور اين كشور به اين مناطق عازم شد. افسران فرماندهي شمالي ارتش اسرائيل اعلام كردند، استقرار نيروهاي سوري طي ماه جاري روند سعودي به خود گرفته و هشدار دادند كه واحدهاي سوري به طوري با هم هماهنگي دارند كه خود را براي حمله آماده كرده‌اند. اين افسران تاكيد كردند، پيوستن دو لشكر دهم و چهاردهم سوريه در مرز هشداري به اسرائيل است و به تل‌آويو گوشزد كردند كه بايد تدابيري پيشگيرانه‌ اتخاذ كند كه نشان دهد آمادگي مقابله با هرگونه اقدام غيرمنتظره را داراست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- وزیر دفاع عراق در سخنانی با تکرار اتهامات مقامات آمریکایی علیه ایران در خصوص کشورش ادعا کرد: "مقادیر زیادی سلاح های سنگین ساخت ایران در شهر بندری بصره در جنوب عراق کشف شده است."

به گزارش عصر ایران (asriran.com) عبدالقادر جاسم در گفت و گو با روزنامه عراقی الصباح مدعی شد: "سلاح های ساخت کارخانجات ایرانی در برخی انبارهای تسلیحاتی نیروهای شورشی پیدا شده است."

وی افزود: "این سلاح ها مستقیما از ایران به عراق وارد می شود و همین امر باعث می شود که ما خیال کنیم مسوولان جمهوری اسلامی اجازه صدور آنها به کشور ما را صادر کرده اند."

وزیر دفاع عراق در ادامه اتهامات خود بر ضد تهران خاطرنشان کرد: " فردی در تهران است که فعالیت های شورشی تندروهای شیعه را با هدف بی ثبات سازی عراق کنترل می کند."
وی از ذکر نام این فرد خودداری کرد.

براساس این گزارش اظهارات وزیر دفاع عراق دو هفته پس از آن عنوان می شود که یک سخنگوی ارتش آمریکا، تهران را به دخالت مستقیم در حملات به منطقه سبز بغداد و سایر درگیری های شدید در نجف و بصره بین نیروهای امنیتی عراق و شبه نظامیان وابسته به مقتدی صدر، روحانی شیعه متهم کرد.

ایراد اتهامات از جانب آمریکا به ایران درباره عراق مساله چندان تازه ای نیست و در طول چند سال اخیر به دفعات از سوی مقامات بلندپایه دولت آمریکا و فرماندهان این کشور در عراق تکرار شده است اما به نظر می رسد برخی مقامات عراقی نیز در چند وقت اخیر همسو با همتایان آمریکایی خود به تکرار ادعاهای بی پایه علیه تهران رو آورده اند.

این در حالی است که تهران همواره بر ضرورت ایجاد ثبات در کشور همسایه، عراق تاکید و ادعاهای مطروح توسط مقامات آمریکایی را تکذیب کرده است.

از کارهای جالب دیگه اشون فراخوانی دوباره شکنجه گران بعثی به سرکار بود!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته فکر کنم وزارت دفاع و چند بخش دیگه اون ها نون خور آمریکایی ها باشند.حتی دولت عراق هم معترف است. پس زیاد انتظار نداشته باشید. Mr.Fox

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از دشمني كه ما هنوز با اون صلح نكرديم از اين بيشتر نميشه انتظار داشت زورشون به ما نرسيد حالا هي زياده گوپي مي كنن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسکو، 28 فروردین، خبرگزاری «نووستی»/ نامزد دموكرات انتخابات ریاست جمهوری آمریكا با ناكام خواندن سیاست "جرج بوش" رئیس‌جمهور این كشور در قبال ایران خواستار گفتگوهای محدود با تهران شد.

به گزارش فارس ، "هیلاری كلینتون" كه در نشست ناشران روزنامه‌‌ها صحبت می‌كرد سیاست بوش در قبال جمهوری اسلامی ایران را شكست‌خورده توصیف كرد و پیشنهاد گفتگوهای محدود با تهران را مطرح كرد.
وی در حالی پیشنهاد گفتگوی محدود را مطرح كرد كه هفته گذشته سناتور "باراك اوباما" رقیب وی نیز خواستار برگزاری گفتگوهای رو در رو با ایران شد و براساس نظر تحلیلگران مسایل سیاسی كلینتون بدنبال ایجاد توازن بین روش خصمانه بوش و روش رو در روی اوباماست.
پیشنهاد اوباما برای مذاكره مستقیم با ایران بگونه‌ای بود كه با واكنش‌های تند سیاستمداران كاخ سفید و حامیان بوش روبرو شد.
كلینتون كه در صورت پیروزی در انتخابات آتی آمریكا اولین رئیس‌جمهور زن این كشور خواهد بود در ادامه تصریح كرد: «روش بوش در قبال ایران یك روش شكست خورده است. این روش نه رفتاری را تغییر می‌دهد و نه باعث حصول نتایج می‌شود».
سناتور ایالت "نیویورك" در ادامه گفت: «من از هر دو سیاست هویج و چماق (تنبیه و تشویق) حمایت می‌كنم و تصور می‌كنم این روشی است كه بمنظور تلاش برای آغاز گفتگوی محدود دیپلماتیك اتخاذ خواهم كرد».
وی در ادامه تاكید كرد: «پس از آن كه سپاه پاسداران را یك سازمان تروریستی اعلام كردیم، این امر دست ما را در روش دیپلماتیك بازتر خواهد كرد».
كلینتون در پاسخ به این سوال كه در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آیا از اقدامات مخفیانه علیه ایران استفاده خواهد كرد بدون دادن پاسخ روشنی گفت: «مطمئنم اقدامات مخفیانه زیادی هم‌اكنون در حال انجام است».

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شايدم مست نبوده و غيب گفته ! اگر ايالات از دست رفتمون رو در هفت هزار سال گذشته حساب كنيم ميزنه بالي 250 ايالت 50 تا هيچي نيست !!! :mrgreen: انشاالله با ظهور مولامون صاحب الزمان عج الله تعالي فرجه الشريف به همه نشون ميديم جون شيعه يعني چي !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حمله به لبنان مواجهه با حماس حمله به سپاه مهدي --------------- بعيد نيست بعدي سوريه باشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها ------------- راستي خبر داشتيد ايران اينجا به اپوزوسيون كردهاي عراق پايگاه داده و تا چند وقت پيش عليه كردهاي عراق عمليات انجام ميدادن مثل اينكه يه سري توافق با هم كردن چند وقتيه خبري نيست نمي دونم جم كردن يا نه شايدم فقط عمليات انجام نميدن ( به گفته بعضي از خبر گزاري ها با هليكوپتر هاي ايراني حمل و نقل ميشدن به منطقه عملياتي !!!!!!!! ) عمليات مشترك نيروهاي شبه نظامي با نظامي عليه يه حكومت!!!!! ------------- البته نگيد اخبار سري و حذفم كنيد اينا تو خبر گزار هاي كردهاي عراق به صورت فراوان يافت ميشد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام به همه :lol:

بلاخره گوگل ارث آپديت شد . دوست دارم اينو ببينيد:

تصویر

:mrgreen: :mrgreen: icon_cheesygrin :mrgreen: icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

يه بمب رو از كجا مياري ؟ اين ميشه كليد اوليه سرنخ !
در ضمن مليت هم مهمه . زياد وارد جزييات كارهاي اطلاعاتي نشيد بهتره !
ولي اونقدر هم كه فكر مي كنيد كشكي نيست .

اگر قرار بود من وهابي باشم بس حتما بمبشم داشتم اين كليد هيچ سرنخي هم نمي شه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.