Recommended Posts

یک کارشناس برنامه نویسی و شبکه های اینترنتی گفت که در هنگام تحقیق و کار بروی برنامه مترجم چند زبانه بابیلون" babylon dictionary" متوجه مساله مشکوکی در این برنامه رایانه ای شده است . به گزارش قدسنا، این کارشناس رایانه ای گفت : در سال 2000 که این برنامه را به دست آوردم بسیار خوشحال شدم ،چون این برنامه چندین زبان را پشتیبانی می کند و جالب آنکه برخلاف سایر نرم افزارهای ترجمه نسخه عبری آن بسیار کامل بود و با تحقیق و موشکافی در برنامه و با بکار بردن یک فایر وال غیر صهیونیستی متوجه شدم که این برنامه اطلاعات پاکت های تی سی پی را به سروری با دامین منتهی به "سی او . آی ال" ارسال می کند . TCP pockets to a sercer that ends with the name .co.il ) ) و با علم به اینکه این دامنه (دومین) متعلق به سرورهای سایتهای اسرائیلی است ،اطمینان پیدا کردم که این یک شرکت یهودی با برنامه نویسان یهودی است که هر چند به امریکا یا کشوری دیگر مهاجرت کرده است اما سیاستهای صهیونیستی را دنبال می کند و در سیستم جاسوسی یهودیان اسرائیل بکار می رود . وی ادامه داد : این نرم افزار با برنامه کم حجمی که بطور مخفیانه با خود همراه دارد و بروی رایانه کاربر نصب می شود ، قادر است به راحتی اطلاعات و برنامه و اعداد و ارقام دستگاه و به اصطلاح کاربردهای statistics را بخواند و ضبط کند و در هنگام اتصال به اینترنت برای مسیر اینترنتی مشخص شده در برنامه بفرستد و هر چند اگر تصور کنیم که کار این برنامه محاسبات و آمارگیریهای سری و تحقیقات اکتشاف اسنادی باشد ، نه جاسوسی مستقیم ، باز هم باید گفت که اطلاعات ارسالی ،در مسیر کمک به جریان بخشی به اقتصاد صهیونیسیم جهانی خواهد بود و به نوعی جاسوسی آشکار به حساب می آید . شرکتهای یهودی جهان به شدت در امور تجسسی دخالت می کنند و اخیرا با خرید تمام شرکتهای بزرگ firewall سهم خود را از بازار تجسس و دزدی اطلاعات بشدت بالا برده اند و در صورت تردید در این مساله می توان با جستجویی اندک درباره شرکت سرمایه گذاری mashov در اینترنت اطلاعاتی در این باره بدست آورد . وی می افزاید که برنامه جاسوسی موجود در بابیلون کارکرد سی پی یو ( CPU performance) را به شدت تضعیف کرد و آنرا تحت فشار می گذارد تا سرانجام بتواند اطلاعات جمع آوری شده را از روی خطوط اینترنتی به سوی سازندگان خود ارسال کند . پیش از این فاش شده بود که موساد همکاری بسیار نزدیکی با سایت اینترنتی یاهو داشته است و نرم افزارهای طراحی شده توسط این شرکت توسط سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی تحت کنترل قرار دارد و "یاهوو مسنجر" از جمله این نرم افزارهای پیشرفته است که قابلیت جاسوسی دقیق برای موساد را دارا می باشد. این نرم افزار قادر است کلمات را در قالب نوشتار یا گفتار تفکیک و حساسیت خود را به کلید واژه های تعریف شده نشان دهد که ازهمین طریق موساد قادر است با ردیابی افرادی که از این نرم افزار برای ارسال مکالمات فوری و یا نامه های الکترونیکی استفاده می کنند، محل فعالیت رایانه مورد استفاده را شناساسی کند و مخالفان خطرناک را که اقدامات امنیتی موثر می کنند از میان بردارد . وی افزود : بعید نیست که تلفنهای همراه نیز در درون خود اینگونه برنامه های ناشناخته و مخفی جاسوسی داشته باشند و براحتی اطلاعات و موقعیت دارنده خود را در اختیار سازندگان این تجهیزات مدرن قرار دهد . منبع عصر ایران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تمامی نامزدهای ریاست جمهوری برای رای آوردن میبایست بیشتر اظهار نوکری اسراییل را بکنند. آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. ---------------------------- اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به امید بهبود هرچه زودتر ایشان :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این ها همون حرف های همیشگی و بی خود هست . اولا ایران بمبش کجا بود که بخواد به اسرائیل حمله هسته ای کنه . دوما ایران مثل شما آدم کش و خون آشام نیست که سر هر بنده خدایی بمب اتم بندازه . در ضمن DASHALI عزیز هم راست می گه . تاثیر صهیونیست ها بر روی آمریکا زیاد شده و شاید این هم یکی از همون پاچه خواری های قدیمی برای صهیونیست ها باشه . اون هم برای رای اوردن . ولی در کل این ها همش حرف روغ هست . شما به متن خبر اگر نگاه کنید می بینید که شرط گذاشته که اگر حمله هسته ای بکند . خودش خوب می دونه که ایران بمب نداره پس شرط رو این گذاشته :mrgreen: یعنی ما حمله نمی کنیم تا موقعی که ایران به اسرائیل حمله اتمی کنه . البته اوباما یه خرده انعطاف پذیریش در مقابل ایران بیشتره .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آمریکا خودش رو قاطی این بازی ها نکنه چون ممکنه خودش هم محو بشه! خدا رو شکر ما داریم نتیجه می گیریم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما اميد داريم كه در آينده كارى كنيم كه رييس جمهورهاى‌ آمريكا نتونن اينجورى‌ در مورد ايران صحبت كنن :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک سوال اینجا برای من پیش اومد ... کلینتون از اسامه بن لادن برای تبلیغات خودش استفاده کرده ؟؟؟ تا اونجا که بنده خبر دارم اسامه بن لادن در بین آمریکایی ها خیلی منفور هست ... این باید تاثیر منفی داشته باشه نه مثبت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یک سوال اینجا برای من پیش اومد ...
کلینتون از اسامه بن لادن برای تبلیغات خودش استفاده کرده ؟؟؟ تا اونجا که بنده خبر دارم اسامه بن لادن در بین آمریکایی ها خیلی منفور هست ... این باید تاثیر منفی داشته باشه نه مثبت.


هنوز ملت آمريكا رو درست نشناختى :mrgreen: احمق تر از اونى‌ هستن كه فكرشو بكنى .. كلينتون از حماقت اينا سوء استفاده ميكنه :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قدرت چيزيه كه اغلب افراد براي رسيدن به اون به خيلي از كارها تن ميدن اينا كه همش حرفه . بعد هم هر كه تو آمريكا رييس جمهو ميشه بايد نوكري صهيونيستها رو هم بپذيره چه برسه براي رسيدن به اين رياست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تهران در تدارک جنگ تمام عیار تابستان علیه اسرائیل یک پایگاه خبری آمریکایی ادعا کرد: "تحقیقات سازمان اطلاعات مخفی انگلیس (MI 6) نشان می دهد ایران در حال تدارک یک جنگ تمام عیار در تابستان امسال بین حامیان خود در فلسطین و لبنان با نیروهای اسرائیلی است." به گزارش عصر ایران اپوک تایمز در این گزارش مدعی شد: "سپاه ایران در حال تدارک و آموزش صدها مبارز حماس به منظور آغاز یک جنگ همه جانبه علیه اسرائیل در تابستان امسال است که این امر به تایید سرویس اطلاعات مخفی انگلیس رسیده است." به ادعای این گزارش قرار است گردان های جهاد عزالدین قسام مستقر در غزه از جبهه جنوبی به اسرائیل حمله کنند و از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز همزمان از جنوب لبنان دست به حمله بزند. به گفته کارشناسان MI 6 این حمله در ماه های منتهی به پایان دولت بوش صورت خواهد گرفت و در این ارتباط یک منبع ارشد اطلاعاتی در لندن ادعا کرده است: "شواهدی وجود دارد که با توجه به درماندگی دولت بوش و درگیر بودن دموکرات ها و جمهوریخواهان در مبارزات انتخاباتی، تهران قصد دارد از فرصت استفاده کرده و توسط حماس و حزب الله حمله ای را به اسرائیل ترتیب دهد." این گزارش به نقل از کارشناسان MI 6 می افزاید: "مذاکرات حماس و اسرائیل که در آن مصر نقش واسطه را ایفا می کند اکنون بسیار شکننده دنبال می شود و حماس رسما از مذاکره مستقیم با دولت ایهود اولمرت منع شده است." با این حال گفته می شود در پی تهدید به حمله همزمان به اسرائیل از دو جبهه حماس و حزب الله، چند عضو سازمان های امنیتی اسرائیل از اولمرت خواسته اند با رهبران حماس دیدار کند. در عین حال پایگاه اپوک نیوز با تکرار ادعاهای گذشته در خصوص آموزش عوامل حماس در ایران نوشت: "عوامل مخفی سازمان MI 6 در تهران تایید می کنند که سه کمپ آموزشی در این کشور برای آموزش اعضای حماس برقرار است." به گفته این عوامل یک کمپ در دشت کویر، دیگری در کوه های همدان و سومی نیز در شهر شیراز واقع است. به ادعای مقامات MI 6 از زمان عقب نشینی اسرائیل از غزه تاکنون بیش از 2 هزار مبارز فلسطینی عازم ایران شده اند. تهران هرگونه مشارکت در آموزش مبارزان حماس در خاک خود را تکذیب کرده است. برخی منابع اطلاعاتی در سوریه و لبنان معتقدند اسرائیل در حال تدارک یک حمله نظامی به حزب الله لبنان است و از این رو دستگاه های تبلیغی غرب از هم اکنون درصدد زمینه سازی جهت متهم کردن دیگران به آغاز جنگ هستند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- یک شورای سنی تحت الحمایه آمریکا در عراق طی درخواستی گستاخانه خواهان اخراج سفیر ایران از این کشور شد. به گزارش عصر ایران (asriran.com) روزنامه الحیات چاپ لندن نوشت: "شماری از مقامات ارشد شورای بیداری عراق که دشمن القاعده محسوب می شوند ایران را به همکاری با این گروه تروریستی متهم کرده اند." براساس این گزارش شورای بیداری که تحت حمایت مالی آمریکا به منظور مقابله با عناصر تروریستی القاعده در مناطق مرکزی و شمالی عراق تشکیل شده تهران را به تامین منابع مالی، ارسال سلاح و آموزش عناصر القاعده در عراق متهم کرده است. مقامات این شورا مدعی شدند: "القاعده وسیله انجام عملیات تروریستی در خاک عراق است اما موتور محرک آن ایران می باشد." این مقامات همچنین سفیر ایران را مسبب اصلی بحران های دامنگیر عراق خواندند و طی درخواستی گستاخانه خواهان اخراج وی از این کشور شدند. یادآور می شود از سال گذشته و در راستای سیاست جدید دولت آمریکا برای برقراری امنیت در عراق، تعدادی جنبش شبه نظامی اهل سنت موسوم به شورای بیداری در این کشور تشکیل شده است. شوراهای بیداری با عضویت سنی های مناطق مختلف عراق ایجاد می شود و هدف آنها مقابله با عملیات خشونت آمیز به خصوص از سوی شبه نظامیان خارجی وابسته به شبکه القاعده عنوان شده است. در مقابل، مراکز و اعضای شوراهای بیداری در موارد متعدد هدف حملات مسلحانه قرار گرفته اند که تلفاتی هم در پی داشته است. اعضای این شورا ، پشتر در القاعده فعال بودند. آمریکایی ها که از نفوذ ایران در عراق ناخرسند هستند می کوشند با علم کردن تشکلاتی مثل شورای بیداری ، از یک سو ایران را مسوول نا امنی در عراق معرفی کنند و از دیگر سو ، به اختلاف زایی بین شیعیان و اهل سنت بپردازند . پیش از این ، مقامات آمریکایی رأساً اقدام به متهم کردن ایران می کردند ولی پس از آنکه مشاوران رسانه ای پنتاگون نتیجه مطالعات خود را در اختیار کاخ سفید قرار دادند ، بخشی از این پروژه به گروه های خلق الساعه با هویت عراقی واگذار شد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين نامردها قطعا ميخوان يك غلط جديد بكنن برا همين هم بوسيله باباشون مي خوان زمينه سازي كنن تا ببينند چي ميشه . :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.