Recommended Posts

از اونجا كه نميخوام به كسي توهين بشه مثل خودت بحث ميكنم !!! احتمالا اين ما (كشور جمهوري اسلامي ايرانه ) كه 30 ساله تحريمه!!! شايدم ماييم كه بالاتريم مرز رو با كشوري داريم كه بيشترين توليد مواد مخدر در جهان رو داره و بعد از اشغال توليدش رفته رو هزار !!! احتمالا ماييم كه توي 117 كشور جهان 437 پايگاه تاييد شده داريم و داريم خون مردم بيگناه عراق رو مثل جارو برقي ميمكيم! حتمالا ماييم كه طالبان و القاعده و صدام و ... رو به وجود آورديم و مردم بيگناه رو به بهانه از بين بردن دست نشاندهامون از بين ميبريم ! ماييم كه در صد سال بيش از صد جنگ راه انداختيم !!! و بازم احتمالا ماييم كه هزاران بمب اتم رو براي محو كشورهاي مستقل آماده نگه داشتيم ! اين ما هستيم كه بهترين دوستانمون در جهان كودتاچي ها و به اصطلاح پادشاه هاي ... هستد! تا وقتي جوانان ما مثل شماها فكر كنند راهي غير از در به دري توي كشورهاي غربي ندارند . همش سم پاشي و ايجاد روحيه ياس و نااميدي ! نميدونم كساني مثل شما چي گيرتون مياد كه اينجوري حاضريد تمام وجودتون رو بزاريد تا يه چيزي پيدا كنيد و بزنيد تو سر خودتون و مثلا جمهوري اسلامي رو ببريد زير سوال!!! واقعا براتون متاسفم ! افكارتون مثل مومياييهاي مصر باستانه ! ( ملت بزرگ و با فهم شعور امريكا) اينقدر شعور رو ما براحتي در انتخاب مجدد بوش ميبينيم يا اينقدر فهم كه صدساله فقط دو حزب دارن قدرت بين خودشون تقسيم ميكنند و اين مردم فهيم شدن ... اونها! همين بس كه ماليات بي زبون اين مردم بدبخت رو ميدن به اسراييلي ها و ... تا مردم بي چاره رو بكشن! در مورد اقتصاد صحبت كردي نميدونم بودجه امسال آمريكا در جنگ با آمريكا و افغانستان ديديد يا اصولا نميبيني و يك طرفه ميبيني !!! بودجه صد و خورده اي ميليارد دلاري براي نهايتا سيصد هزار سرباز! تقريبا دو برابر بودجه يك كشور هفتاد ميليوني مثل ما ( صد چهل ميليون نفر رو در نظر بگيرين) ميرسه به فقط سيصد هزار نفر !!! هر سرباز معادل 714 نفر از ملت ماست!!!!!!!! در ضمن شما خودتون رو قاطي مساعل ظهور و قيام جهاني امام عصر عليه السلام نكنيد . :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اطلاعیه سپاه پاسداران: حاکمان آمریکا فیلم شکست طبس را بار دیگر ببینند/ سازمان ملل با تهدید آمریکا برخورد کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه با بیان اینکه ملت با روحیه انقلابی و با نوآوری و تحول همه جانبه هرگز اجازه نخواهد داد آمریکا بر این کشور تسلط پیدا کند گفت: درصورت انتخاب گزینه نظامی از سوی آمریکا شکستی ذلت بارتر از شکست در صحرای طبس در انتظار آنان است. به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه سپاه آمده است : 5 اردیبهشت 1359، سالروز شکست مفتضحانه و خفت بار آمریکا در صحرای طبس است و در صورت انتخاب گزینه نظامی از سوی آمریکا شکستی ذلت بارتر از شکست در صحرای طبس در انتظار آنان است . این اطلاعیه می افزاید : به حاکمان میلیتاریست آمریکا توصیه می شود یکبار دیگر فیلم مستند واقعه طبس و سرنوشت نظامیان خود را که در آتش قهر الهی سوختند و یا ذلیلانه فرار را بر قرار ترجیح دادند مشاهده کنند و از تداوم سیاست های خصمانه خود علیه ملت بزرگ ایران دست بردارند. سپاه دراین اطلاعیه از آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض مقررات بین المللی یاد کرده و افزوده است : افزایش فشارهای بین المللی و یا حتی تهدید به حمله نظامی از سوی سردمداران کاخ سفید در مغایرت آشکار با منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی است و سازمان ملل و آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در برخورد حقوقی با این گونه تهدیدات را در دستور کار قرار دهند. در ادامه این اطلاعیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی جنگ و تروریسم و سلاح های غیر متعارف نظیر سلاحهای شیمیایی، جهان عاری از سلاح هسته ای و مبتنی بر عدالت و صلح را آرمان خودمی داند و برای تحقق این آرمان از همه ابزارها و امکانات خود بهره می جوید. سپاه دراین اطلاعیه آورده است: دوره استعمار، زورگویی، اتخاذ سیاست یکجانبه گرایی، برخورد های تبعیض آمیز و معیارهای دوگانه در برخورد با مسائل جهانی سپری شده است ، ملت بزرگ ایران با تقدیم هزاران شهید و جانباز رژیم منفور ستم شاهی را ساقط کرد، 8 سال در برابر صدام و حامیانش ایستادگی نمود و انواع تحریم ها و فشارها راتحمل کرد که مستقل و آزاد باشد و تحت سلطه استکبار جهانی قرار نگیرد، این ملت با این روحیه انقلابی و با نوآوری و تحول همه جانبه هرگز اجازه نخواهد داد بار دیگر آمریکا بر این کشور مسلط شود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درپایان ضمن تبریک سالروز شکست مفتضحانه آمریکا، در صحرای طبس به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران وبا گرامیداشت شهادت شهید محمد منتظر القائم وسایر همرزمان حماسه آفرین وی در سپاه پاسداران یزد از تمامی مردم ایران خواست تا همچنان در یک صف واحد اتحاد ملی و انسجام اسلامی را حفظ نموده و با پایداری در مقابل دشمنان دین و بشریت، آنان را از راه غلطی که انتخاب کرده اند پشیمان سازند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نظر تائيد سياست هاي دولت آمريكا نيست و تصور نميكنم كه قابل دفاع باشه ولي بفرمائيد ببينم آيا رواست كه بخاطر اين سياستهاي غلط بگوئيم ملت آمريكا احمق است ، فكر ميكنيد اختلافات سياسي ايران با آمريكا ابدي است ؟ آمديم و يك سال ديگه اين اختلافات حل شد و دو باره روابط دوستانه شد ، بعد باز هم ميگيم ما با ملتي احمق روابط دوستانه داريم و يا اينكه ميگوئيم در عرض يك سال ملتي احمق به ملتي در خور معاشرت و دوستي تبديل شد ، چه معياري ، چه نشانه اي ميتونه نشاندهنده اين باشه كه ما ملتي نمونه و آمريكائي ها ملتي احمقند ؟ شما كلا منظور من رو اشتباه متوجه شديد ، بنده نه تو سر خودم ميزنم ونه بقول شما چيزي گيرم مياد ، هرچه هست ارزاني خودتان و نوش جان ، در جائي هم در مورد ظهور و اينجور مسائل صحبت نكردم ، نميدونم اين رو از كجا آورديد !! نگاهي به نوشته ها بياندازيد ، خودخواهي و خودپسندي بيمار گونه ، تعصب كور و رويا بافي ،لزومي به اين نيست كه من جمهوري اسلامي رو زير سوال ببرم ، از تحريم مينويسيد ، چرا تحريم !!؟ لطفا از شعار بگذريد كه چون ما ميخواستيم مستقل باشيم ما رو تحريم كردند ، براي مستقل بودن و آزاد زيستن و آزاده بودن لزومي نداره انگشتمون تو هر سوراخي باشه و بگردانيم ، براي اين و آن تكليف تعين كنيم هر روز يكي رو تهديد كنيم ، اگر فكر ميكنيد كه تمام دنيا بما باج ميدهند و ميترسند زهي خيال باطل ، ديروز درياي مازندران رفت ، فردا ستا جزيره ميره و بعد هم خيلي ساده كرد و ترك و بلوچ و فارس و شيعه و سني رو ميندازند بجان هم و ايران ميمانه با قم ، در دنيا كم نيستند كشورهاي مستقل كه باندازه دشمنان ما دوست دارند. از كجاي مطالب من متوجه شديد كه من براي زير سوال بردن جمهوري اسلامي مطلبي نوشتم ؟ اين برداشت شما است ، نگاهي به اطراف خودتان بياندازيد ، كسي كه در خانه شيشه اي نشسته به ديگران سنگ پرتاب نميكنه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا بزار بگن تا خسته شن ما هم برای اینکه لجشون در بیاد باید 1-قدرت اقتصادیمونو قوی کنیم که متاسفانه ئ بازم متاسفانه اقتصادمون هر روز بدتر از دیروز میشه حالا دلیلشو نمیدونم :mrgreen: 2-قدرت صنایع نظامیمون رو بالا ببریم که الحمدالله هر روز بهتر از دیروز میشه و آدم احساس غرور میکنه. بعدش اون غربیا و این شرقیا میفهمن یه من ماست چقدر کره داره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

آقاي برادر ، نميدانم معيار شما براي احمق دونستن ملت بزرگي چون آمريكا چي ميتونه باشه ، شكي نيست كه ملتي با هوش تر ، با شخصيت تر ، خداشناس تر ، پاك تر ..و ..و ووو تر از ما ملت ايران وجود نداره ، ما مهد تمدن دنيائيم ، ارتش ما از تمام ارتش هاي دنيا قوي تره ، در اقتصاد حرف اول رو در دنيا ميزنيم ، تمام دنيا مترصدند كه جوانان دانشمند ما رو بدزدند ، سلاحهائي كه ما ميسازيم به عقل آمريكا و روسيه و اروپا نميرسه ، اصلا خدا با خلق ما ملت ايران سنگ تمام گذاشته و شكي نيست كه در آينده همه دنيا رو خواهيم گرفت ، اسرائيل رو محو ميكنيم ، آمريكا كه معلومه رئيس جمهور ما وعده داده كه همين روزها محو ميشه و ما ميشيم تنها ابر قدرت دنيا ، تمام دنيا و بخصوص جوانهاي آمريكائي تمام روياشون مهاجرت به ايران ويا گرفتن يك پذيرش از يكي از دانشگاههاي بي نظير ما است ، در هر كشوري كه برويد ميبينيد كه مردم شبها جلوي سفارت ايران ميخوابند به اميد اينكه شايد بتوانند ويزا بگيرند ، ما ملت وارد فرودگاه هر كشوري كه بشويم بلافاصله ما را حلوا حلوا كرده و روي دست به كاخ فرمانداري ميبرند ، اينها تمام شايعه و دسيسه استكبار جهاني و صيهونيسم بين المللي است كه ميگويند ايران بزرگترين نسل جوان معتاد را در دنيا داره ، در ايران يك گرم هم جنس پيدا نميشه ، غلط كردن كه ميگويند بيش از چهار ميليون ايراني از كشورشان فرار كرده اند و در جهان سرگردانند ، اين عده براي خوشگذراني و گناه از كشور خارج شده اند و همان بهتر كه گورشان را گم كردند ، جوان ايراني اميد وار ترين و شاداب ترين جوان در جهان است و خلاصه شما به چيزي ير نميخوريد كه از نظر مراجعين اين سايت ما در جهان اول نباشيم و كسي قدرت برابري با ما را داشته باشد ، در مورد ملت آمريكا هم كه شما ماشااله حرف آخر را زدي و همه را احمق كردي ، آخه عزيز من فاصله بين زبان و مغز چهار انگشت هم نيست ، بهتر نيست كه نظرمان را از طريق مغز به زبان بفرستيم ، خود بزرگ بيني و خودخواهي هم حدي دارد .


جناب brother! خودشيفتگي و يا كشور شيفتگي! مفرط را ميشه با مفاهيمي چون ناسيوناليسم و پان ريسيسم!! توجيه و تفسير كرد ولي دگر شيفتگي و بيگانه پرستي افراطي را (نوشته هاي قبلي شما را هم مدنظر قرار دادم) -من به شخصه بسياري از شخصيتهاي هنري و فرهنگي و علمي ايالات متحده را تحسين ميكنمـ با چه منطقي بايد توجيه كرد؟
بگذاريد بررسي كنيم:
در علم روانشناسي معمولا از اين افراد به عنوان خودكم بين!-شخصيتي فاقد اعتماد به نفس-متزلزل و موارد ديگه ياد ميشه.
عبارات به كارگرفته شده از جانب دوستان در اين سايت كه نشات گرفته از احساسات ميهن دوستانه و يا اعتقادات دينيشون هست جاي سوال نداره و كاملا طبيعي هست (موارد تند و بعضا ناعادلانه به زعم شما هم عمدتا ناشي از يك موضع تدافعي در مقابل حملات رسانه اي و سياسي مخاطبين اين دوستان هست) ولي اظهارات شما ( ملت بزرگي چون آمريكا و غيره) كه نشان از تعصبي غيرعادي و غيرطبيعي نسبت به يك كشور ديگه كه همانند عشق يو اس ايهاي تينيجر كشورهاي آسياي شرقي كه تي شرت معروف آی لاو نیویورک تن پوش مورد علاقشون هست به صورتهای مختلفی ابراز میشه آیا نشانی غیر از عقده های روانشناختی ذکر شده در بالاست؟(لطفا این تعابیر را به عنوان توهین درنظر نگیرید مانند عوام(همینطور است کلمه عوام که فقط تعریفی است از یک گروه خاص و البته مطمئنا قابل احترام) که من به عنوان واژه هایی در حوزه علوم اجتماعی از اونها استفاده میکنم و صدالبته این تنها یک نظریه شکل گرفته براساس سخنان شما و برداشتهای من هست که ممکن هست نظریه ای اشتباه هم باشه)
دوست من مشابه چنین اظهارنظرهایی (اگر وقت گذارده و دقت کنید و یا احتمالا اگر در غرب سکونت دارید به اطرافتون نظری بیندازید) روزانه صدها بار در سایتهایی چون سایت هاآرتز و سی ان ان و غیره تکرار میشه اما در سخنان شما ردپای کینه ای بزرگ هست که دلیل به وجود آمدنش را میشه حدس زد ولی دلیل باقی موندنش را خیر!
مشکلات در همه جا و همه زمانها وجود داره و خواهد داشت.اتوپیایی وجود نداشته و نداره و نخواهد داشت.نه ایالات متحده و نه ایران کشورهای ایده آلی نیستند و تلاش ما تنها در جهت نزدیکتر شدن به این ایده آلهاست همونطور که تلاش ساکنین ایالات متحده و دیگر کشورها و صدالبته هر ملتی با معیارهای تعریفی خودش و نه معیارهای تقلیدی یا تحمیلی!
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يك دليل كه احمق بودن ملت آمريكا رو به من ثابت ميكنه اينه كه ملت آمريكا با تبليغات رييس جمهور رو ميشناسن و اين كه فقط با موافقت لابى‌ صهيونيستى‌ يك نامزد ميتونه صاحب كرسى رييس جمهورى بشه . ملت آمريكا با هيجان و جو گرفتگى به يك نامزد راى‌ ميدن و ازش دفاع ميكنن ولى‌ وقتى‌ يارو رييس جمهور شد پاميشن ميرن ضدش راهپيمايى‌ ميكنن به خاطر اين كه رييس جمهور رو بعد از اين كه رييس جمهور شد ميشناسن نه قبلش .. هر وقت با يك سياه پوست آمريكايى‌ هم سخن شدم درباره بديهاى‌ بوش بهش گفتم اونم كلى بوش رو دشنام داد گفت بوش آمريكا رو ويران كرد همه رو ميكشه و الى آخر... icon_biggrin (اينجا رو داشته باشيد) بعد بهش گفتم ولى‌ بوش به عراق دموكراسى آورد و صدام ديكتاتور رو اعدام كرد (بعد سياه پوسته گفت بوش بشر دوستانه عمل ميكنه و مثل پدرش آدمه خوبيه به همين خاطر مردم عراق رو از دست صدام تجات داد) . icon_biggrin منم تو دلم گفتم حالا توى سياه با حسينى يا با يزيد :mrgreen: ( الحق كه يك آمريكايى احمق ميباشد) :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اودیرنو به جای پتریوس در عراق
"پتریوس" فرمانده نظامیان آمریکا در خاورمیانه شد

بالاترین مقام نظامی آمریکایی در عراق امروز به عنوان فرمانده نظامیان آمریکا در خاورمیانه و آسیای مرکزی تعیین شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام بلندپایه وزارت دفاع آمریکا روز چهارشنبه خبر داد که ژنرال "دیوید پتریوس" به عنوان فرمانده عملیات نظامی آمریکا در خاورمیانه و آسیای مرکزی برگزیده شد.

"رابرت گیتس" وزیر دفاع آمریکا نیز انتصاب پتریوس به سمت جدید را مورد تائید قرار داد.

پتریوس جانشین دریادار "ویلیام فالون" شد. فالون در ماه مارس پس از آنکه به سیاست "جرج بوش" رئیس جمهوری آمریکا در قبال ایران اعتراض کرد، از سمت خود استعفا داد.در همین حال، ژنرال "ریموند اودیرنو" به عنوان جانشین پتریوس در عراق منصوب شد.

برپایه این گزارش، "مارتین دمپسی" مسئول سابق آموزش نیروهای امنیتی آمریکا درعراق از ماه مارس به طور موقت مسئولیت های فالون را برعهده گرفته بود.

خبر گزاري مهر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. ----------------------------- اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک خبرگزاری سوری از اعلام آمادگی اسرائیل برای بازگرداندن بلندی های جولان به سوریه در مقابل صلح با این کشور خبر داده است. خبرگزاری شام پرس این خبر را منتشر کرده است. دفتر نخست وزیری اسرائیل، این خبر را تکذیب نکرده و تنها گفته است که واکنشی نسبت به آن نشان نمی دهد. این خبرگزاری سوری به نقل از منابع دیپلماتیک گفته است که این پیغام اسرائیل توسط رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه به سوری ها داده شده است. روزنامه الوطن نیز نوشت که آقای اردوغان صبح روز گذشته (سه شنبه) به بشار اسد تلفن زده تا وی را در جریان این پیشنهاد قرار دهد. رسانه های سوری به شدت توسط مقام های دولتی کنترل می شوند و اغلب دیدگاه های رسمی دولت سوریه را منعکس می کنند. آقای اردوغان قرار است اواخر این هفته برای افتتاح اولین همایش اقتصادی سوریه و ترکیه به دمشق سفر کند. چند روز پیش، اهود اولمرت، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که او تمایل به صلح با سوریه دارد و هم اسرائیل و هم سوریه می دانند که کشور مقابل چه انتظاراتی دارد. جیمی کارتر، رئیس جمهور پیشین آمریکا که به خاورمیانه سفر کرده بود، با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه نیز دیدار کرد. او به دنبال این دیدار گفت که هشتاد و پنج درصد اختلافات میان سوریه و اسرائیل حل شده است. او افزود که تنها اختلاف عمده این است که اسرائیل تمایلی ندارد گفتگوهای صلح را علنی کند اما سوریه می گوید که این مذاکرات نباید محرمانه باشند. اسرائیل و سوریه به صورت رسمی در حال جنگ به سر می برند و اسرائیل از سال ۱۹۶۷ بلندی های جولان را که متعلق به سوریه است در اشغال خود دارد. آخرین مذاکرات صلح دو کشور از دسامبر ۱۹۹۹ تا ژانویه ۲۰۰۰ برگزار شد. این مذاکرات در سال ۲۰۰۰ به دنبال عدم حل مساله بلندی های جولان، با بن بست مواجه شد. اسرائیل در سال ۱۹۸۱ بلندی های جولان را به خاک خود ضمیمه کرد، امری که از سوی جامعه جهانی به رسمیت شناخته نشده است. نخست وزیر اسرائیل ماه ها پیش گفته بود که به بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه احترام می گذارد و آماده است تا با وی درباره صلح مذاکره کند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ملت آمريكا سرورن - اين ماييم كه احمقيم !!! حرف جنابعالي همينه ديگه !!! تمام مستندات نشون دهنده اينه كه تا آمريكا دست عده اي صهيونيست اداره ميشه - دشمنيش با ما ادامه داره ! حالا اگه يه روز زديم فتحش كرديم اونوقت يه جورايي مردم سالاري رو در موردش اجرا ميكنيم . مطمعن باش فرماندهي نيروي مقاومت نيويورك رو به تو يكي نميديم :mrgreen: icon_biggrin چون خيلي ملتت رو دست كم ميگيري و تحقير ميكني! اما در مورد احمق بودن ملت امريكا يا احمق نبودنشون ! بايد بدونيم اصلا احمق كيه يا چيه ؟!!! احمق به كساني گفته ميشه كه هنوز فرق عراق رو با ايران نميدونن ! (قاطي ميكنن) احمق عصاره ملتشونه كه همون رييس جمهور و وزيرهاش با مجالسشون رو تشكيل ميدن!!! القاعده به وجود ميارن بعد ميزنن داغونش ميكنند بعد دوباره ميشينند باهاشون مذاكره ميكنند و دوباره تقويتشون ميكنند! صد البته احمقتر از همه اونهايي هستن كه با وجود حقيرشون -- :| ملت عزيز و غيور ايران رو كم ميدونند و با صداهاي زوزه شغالهاي وحشي دشمن همنوايي ميكنند ! و البته حقيرتر از اونا كساني هستند كه با اين صداها احساس ترس و وحشت آنچنان سراسر بدنشون رو ميگيره كه انگار لحظه مرگشون نزديك شده ! البته كساني كه ميرن توي كشورهاي ديگه ( پادشاهي ) ميكنند و (گدايي) كشور خودشون رو قبول ندارن همون بهتر كه برن اونجا پادشاهي كنند و بيخيال ايران بشن ! اصولا مردم ايران با اين جور ادمهاي حقيري هيچ نسبتي نداره ! در مورد ظهور هم بريد اخر به اصطلاح نظرتون رو يه نگاه بندازين ببينيد چه فرمايشاتي در مورد گرفتن دنيا كرديد!!! آيا تا حالا يه كتاب در مورد حوادث اخرالزمان - ياران مهدي عليه السلام و انقلاب ايشون خونديد كه اين جوري ميخوايد همه چيز رو زير سوال ببريد! در مورد دخالت در امور كشورها ( يا به اصطلاح شما در هر سوراخي انگشتي كردن) شما چند نمونه بفرماييد تا ما هم جواب بديم ! (منبع هم نميخواد چون معمولا منابع اين جور حرفها از همون دشمن هاي ماست) حالا خوبه باز گفتي دست و انگشت !!! ولي نگفتي آمريكاييها توي دنيا چه غلطي دارن ميكنند چون متاسفانه هر طرف نگاه ميكنيم دموكراسيشون داره بيداد ميكنه!!! ما هيچ كشوري يا ملتي رو تهديد نكرديم ( اسراييل كشور نيست به دو دليل : 1) فلسطين كه قصب شده 2) بايد با ميكروسكوپ پيداش كرد ! ) ( يهود هم ملت نيست - سرو ته همه خونخارهاي جهانه ) در مورد درياي مازندران هم اصلا نگران نباشيد آمريكا و اسراييل هستن ما درياچه ميخوايم چكار؟ ولي اين آخري لپ مطلب رو گفتي - معلوم بود تمام عقده هاي عالم جمع شده و گلوت رو گرفته كه نتونستي اين جمله رو نگي!!! ما كه ميدونيم قم چه به سر دشمنهامون اورده شما هم روش!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.



-----------------------------
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

اگه اینطوره چرا ما علاقه مند به مذاکره با آمریکا هستیم؟ چرا حتی کشورهای اسلامی میانه خوبی با مردم ما ندارند، آیا اینها به خاطر فشارهای آمریکا نیست؟ زدن کشتی های جنگی ما 20 سال قبل و هواپیمای مسافربری ما و تحریم ها و ... . باید اول کلمه غلط را معنی کنیم ببینیم منظور از "هیچ غلطی" چیست. باید آنها چه بکنند تا یک غلطی کرده باشند؟ این شعار منو یاد جنگ جنگ تا رفع فتنه از جهان می اندازه که آخرش را هم دیدیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شعارها را با واقعيت ها قاطي نكنيم.چون هدف از شعار دادن چيز ديگه ايه. اما در برابر قدرتهاي زورگو چه آمريكا باشه و چه كشو ديگه ما بايد كاملاْ هوشيارانه عمل كنيم.بايد تمام تحركات نظامي اقتصادي و حتي توريستي اونها رو زير نظر داشته باشيم. در ضمن ما مايل به مذاكره با آمريكا نيستيم.اونها هستند كه نه تنها تمايل دارند بلكه ولع هم براي مذاكره و خروج از بحرانهاي منطقه رو دارند. يه مورد ديگه در خصوص مذاكره با آمريكا بگم اينه كه شرايط مذاكره براي هر دو طرف بدون پيش شرط نيست.اونها شروط ما رو قبول نمي كنن و ماهم شروط اونهارو نمي پذيريم.با اين شرايط مذاكره اي هم دركار نخواهد بود. در مورد حملات آمريكاييها به ما در دوران جنگ هم اين نكته حايض اهميته كه اونها از شرايط جنگي ما سواستفاده كردن. حمله به هواپيماي مسافربري هم عمل جنايتكارانه اي بود.در حال حاضر هم ما كشور ايران درگير جنگ 20 سال پيش نيستيم كه ناو آمريكايي بياد و به ما حمله كنه.اونها حتي از قايق هاي ماهيگيري ما وحشت دارن. ضمنا براي حمله به كشوري به وسعت و موقعيت ايران بايد يه ارتش بزرگ رو در جبهه هاي همجوار ايران سازماندهي كرد.ما هم قاق نيستيم ببينيم دارن كلي تحركات نظامي براي حمله به كشورمون ميكنن و نگاه بكنيم.قبل از اينكه به آرايش حمله برسن ما اقدامات پيشگيرانه رو اعمال مي كنيم.(كوسه هاي خليج فارس چه جشني ميگيرن :mrgreen: :| )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در پی کاهش مستمر ارزش دلار در مقابل یورو که باعث کاهش سود صادرات اتحادیه اروپا به آمریکا و دیگر مناطق جهان شده است، شرکت صنایع دفاع هوا و فضایی اروپا (EADS) اعلام کرد، در نظر دارد بخشی از تولیدات خود را در خاک آمریکا تولید کند.
به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، لویی گلوا مدیر اجرایی فرانسوی شرکت صنایع دفاع هوایی و فضایی اروپا (EADS) با اعلام این خبر، تصریح کرد: برای جلوگیری از ضرر بیشتر تنها راه چاره این است که این شرکت برای ساخت هواپیما از منطقه یورو خارج شود.
لویی گلوا در دسامبر سال دو هزار و هفت نیز از چنین احتمالی خبر داده بود. وی افزود، وقتی ارزش دلار تا این اندازه در مقابل یورو پایین می اید ما چاره ای نداریم جز اینکه بخشی از محصولات خود را در "منطقه دلار" که امریکا باشد، تولید کنیم. به عنوان مثال، شرکت هواپیماسازی ایرباس که شرکت صنایع دفاع هوایی و فضایی اروپا، شرکت مادر ان است حقوق کارمندان، کارگران و قطعه سازان خود را به یورو پرداخت می کند و آنگاه هواپیمای تولیدی خود را به دلار به فروش می رساند و نتیجه آنکه وقتی ارزش دلار در مقابل یورو مرتب پایین می آید، سود شرکت ما نیز مرتب پایین خواهد امد. بخشی از کارگران این شرکت بعد از شنیدن این خبر، تهدید کرده اند که در صورت عملی شدن چنین کاری دست از کار خود خواهند کشید و اعتصاب خواهند کرد.
خاطرنشان می شود کاهش ارزش دلار در مقابل یورو باعث شده است تا گردشگران اروپایی برای گذراندن تعطیلات خود امریکا را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند.

منبع:مجله هوايي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.